Te sletterig op kantoor ?

Hoe zo te bloot voor kantoor.

Hoe zo te bloot voor kantoor.

Gelezen door Piquant
De dresscode voor vrouwen op kantoor is veel te losjes geworden, vindt een aantal Britse journalisten. Volgens hen lijkt het wel of tegenwoordig alles is toegestaan. Slippers, diepe decolletés, korte rokjes, het kan allemaal niet op. Veel vrouwen zien er niet anders uit dan als ze op vakantie gaan of een avondje stappen. “Het zorgt er in ieder geval niet voor dat ze er zelfverzekerder uitzien, eerder sletterig,” volgens de journaliste Maureen Rice. “Vrouwen vergeten voor het gemak even wat voor indruk ze maken op hun omgeving.” Psychologen geven aan dat juist bij vrouwen de invloed van kleding heel sterk doorwerkt op hun omgeving. Als ze te sexy gekleed gaan, worden ze door zowel mannen als vrouwen al snel als dom en incompetent bestempeld. Ze worden ook vaak uitgelachen en moeten oppassen dat ze geen modeblunder maken, want dan zijn ze helemaal het haasje en voer voor hun roddelende vrouwelijke collega’s.

Vraag : Alleen is Engeland ? Wat is de mening van de nederlandse man? Eerlijk is eerlijk, we weten het ook niet wat de engelse mannen vinden, want het zure stukje werd door een vrouwelijke journalist geschreven en er staan geen pica’s bij.

202 Reacties to “Te sletterig op kantoor ?”

  1. Too slutty for work. Ja, in Engeland wel. Heb nog nooit zo’n stel sletten als collega gehad als in de UK.

  2. @ramm

    Vertel eens iets ? Is het daar een slettenland?

  3. Het is geen wonder dat de zeuggriep daar zo los gaat.

  4. @Piquant
    Natuurlijk niet allemaal, maar wooooooot wat een losgeslagen zootje.

  5. @Ramm
    Ik weet wel dat als ze naar het “continent” komen dat ze los gaan. Daar ook al?

  6. Intresse in ervaring?

  7. @leo*

    jaaaaaa natuurlijk!!!

  8. They’re a randy nation.
    Dat begon al vóór Benny Hill zelfs geboren was.

  9. @ramm

    Eilandbewoners….

  10. Komtie.

    Ik heb ooit voor een A’kaans bedrijf gesolliciteerd in Swindon, U.K. De HRM manager haalde me op van Heathrow, zei niets tijdens de rit want luisterde naar, volgens hem, een belangrijke cricket match. Gesprek ging goed, got the job, maar las later:”The guy was dressed loudly”. Blauw Emporio met mathing shirt. “Dressed loudly”. Dat is de U.K. mores. Ze werken daar in cubicles! Zwart pak, wit overhemd en saaie das. That’s the way to go.

  11. @Leo*

    Dacht dat we iets “randy” zouden lezen.:)

  12. ik had een collega die als het warm weer was, op teenslippers naar kantoor kwam fietsen, alsie eenmaal achter z’n bureau zat met z’n gluiperige ambtenaren smoel gingen die slippers ook uit;

    bijzonder onsmakelijk gezicht is het, al heb je je eeltpoten nog zo goed gewassen; die blote voeten heen en weer zien lopen naar de printer e.d. , werkelijk om niet lekker van te worden

    viel mee dat hij ze alsie naar de plee ging, wel aan deed

    bwègh, vuile stinkhippie en ambtenaar in één verpakking, het komt te veel voor…

  13. Überlol @Lett

    Teenslippers kunnen echt niet. Net als kruisenkijkers. = hele korte rokjes.

  14. het waren wel design slippers en van leer en dus minder zweterig, alsof dat een excuus is

    het woord ‘zweterig’ horen in dit verband is al teveel en er dan gewoon toch twee maanden mee door blijven lopen heh, echt alsof je die degeneratie zelf aan den lijve ondervindt

  15. En blote buiken, mannen in korte broeken.

  16. Whale tail.(tm Madddog).. ook een NO NO

  17. Dames die uit blousjes puilen. zoals op de pica.

  18. niet bepaald de kust ook, zo’n lullig kantoor vol met nitwits, op mij na dan natuurlijk…

  19. *En verder heb ik gewoon smaak qua kleding.* Zowel privé als qua werk.

  20. Ik zie het probleem niet met de dame in de foto, behalve dat ze misschien een wat moderner montuur kan kiezen voor op de neusvleugels

  21. Out. Werken. Noten strooien. See y’all.

  22. @Plop

    Stel het voor, morgen aan de dames op kantoor!

  23. @ Helen

    Ik werk alleen en heb geen collega’s over de vloer.
    In de bar lopen de dames er wel ongeveer zo bij, dat dan wel weer.
    Ik mag dan ook graag deze dagen vanaf ons terras werken.

  24. @Plop

    Ik denk dat ik het morgen aan mijn collega voorstel. Heb ik ook wat om naar te kijken.

  25. Als je niet mag keuren op wel of niet allochtoon, vrouw, van de poot of een andere handicap, dan zou je ook niet mogen klagen over kleding.
    Wel een gesluierd hoofd, maar geen blote navel? Ik wil gewoon kwaliteit in werk zien. Verder zoeken ze het achter een bureau zelf maar uit.

  26. Ik wil ook kwaliteit zien qua werk. Alleen ben ik van mening dat de meeste Nederlanders die een naveltruitje aanhebben, nou niet de buik en/of de navel hebben om die in het openbaar te tonen. Alleen weten ze dat zelf niet.
    En nee ik word liever niet geconfronteerd met overpuilende buiken, harige oksels, kalknagels en ander menselijk smerigs als ik werk. Ik moet namelijk ook kwaliteit leveren. En wat je privé doet moet je zelf weten. Maar op het werk bepaal ik hoe je er uit ziet.

  27. En als je poot of allochtoon bent zal me aan mijn bevallige reedt roesten. Je hebt je werk te doen. Wat je in het weekend doet moet je zelf weten.

  28. Nou, lekker dan.

  29. @ Helen

    Hoe zit het dan met piercings, tattoos, uitingen van geloof, levensstijlen als Gothic, veganistische stinkdieren met pluizige baarden, punkerige kapsels en andere uitingen?

    Waar ligt de grens? Mag een telefoniste in een afgesloten kantoor wel bij wijze van spreken in haar bikini werken en mag een paaldanseres tijdens haar werk dan wel bloter dan bloot?

    De dame op de foto ziet er helemaal niet onverzorgd uit, misschien wel jaloersmakend voor haar vrouwelijke collega’s, maar dat is een ander verhaal.

    Mannen in verkeerde pakken, witte sokken, Donald Duck-sokken, sandalen, Looney Tunes-dassen zijn erger om naar te moeten kijken dan de natuurlijke schoonheid in bovenstaande foto. Misschien is mevrouw wel een buitengewoon intelligent onderzoekster van kernfusie. Dan zou het niet moeten uitmaken of ze dat onderzoek in haar blote billen doet of in een jurk van Imca Marina.

  30. Even tuttig dan, maar wel gemeend. Ik begrijp de dames nooit zo goed als ze very sexy op hun werk komen. Hoe lullig we het ook vinden, maar dat is een ‘natuur”wet, je wordt door mannen met een bepaalde blik bekeken en door vrouwen, licht afkeurend.
    Er is nu eenmaal kleding die je naar je werk aan doet en kleding voor de vrije tijd.
    De discussies die ik daarover heb gehad. Het voorbeeld van Lettera; mannen met slippers en ook nog een t shirt zonder mouwen. Als ik daarvan wat zei , kreeg ik immer de vraag “waar staat dat dat het niet mag” .*zucht*.

  31. @ Piq

    Het is dus aangeleerd gedrag om iets wel of niet goed te keuren.
    Aangeleerd gedrag kan ook weer afgeleerd worden.

  32. @Bob P

    Ja, kan ook weer afgeleerd worden.

  33. @Plop

    Ik ben niet jaloers op de dame op de Pica. Waarom zou ik? Gothic, kruisen, hoofdoekjes andere uitingen van geloof, ik wil het als werkgever niet hebben. En over Donald Duck sokken zou ik ook iets zeggen.

    Aan de andere kant werk ik nog wel eens in sectoren waar vrouwen in pakken en op hoge hakken nog steeds als een aangaapbaar item gezien worden. Daar heb ik dan wel weer peop aan. Gewoon extra vriendelijk lachen en oprecht geinteresseerd zijn. Komt die barierre die het pak dan blijkbaar is ook wel geslecht.

  34. Volgens mij maakt het niets uit wat een vrouw aantrekt. Of er wordt wel gekeken of er wordt niet gekeken. Het scheelt de man alleen uitkleden met de ogen als er al wat minder aan draad om het lijf hangt.

    Sommige vrouwen mogen van mij overigens gerust nog een paar extra lagen over hun kleren heen trekken. Die kunnen aantrekken wat ze willen, maar zullen geen blik waardig gegund worden.

    *zet knopje “Soms is eerlijk niet altijd aardig” om*

  35. Oh en gewoon durven zeggen: ‘Mijn ogen zitten hier’, terwijl je op je ogen wijst, wil ook nog wel eens helpen om mannen in je gezicht te laten kijken.

  36. Waarom zou je als man tegen een gezicht aan willen kijken als er betere bliktrekkers voor je uitgestald staan? (uitgaande van de borstenman. Een billenman kan sowieso niet in je gezicht kijken en afgeleid worden door lichaamsdelen van zijn voorkeur. Hij zou dan tegen je achterhoofd moeten praten)

  37. @Plop
    Omdat het zakelijk wat handiger is om tegen een snoet te praten dan tegen een stel tieten?

  38. @Helen

    Allemaal aangeleerd gedrag🙂 (B P @21.42)
    Wel een beetje waar natuurlijk. We hadden ook kunnen afspreken dat we ipv elkaar een hand geven, een knie optrekken bv.

  39. En al helemaal tegen een achterwerk, alhoewel dat zakelijk wel prettig is soms om te denken, praat tegen mijn kont, want mijn kop is ziek van je.

  40. @HelenZ
    Soms, heel soms, heb je mensen voor je waarvan hun kont aangenamer is om naar te kijken, dan hun kop.

  41. @Piq
    Goh, ik denk altijd bij een lelijke kop, je kont zal ook wel niets zijn.

  42. @HelenZ
    Ik geef mensen altijd een second change *grijnz*

  43. Als het lijf lekker is, dan kun je als man over het hoofd wel een kussensloop draperen als dat hoofd niet om aan te zien is. Is ook een oplossing. Een mooi hoofd met een minder appetijtelijk lijf er onder kun je na het zoenen al laten gaan.

  44. @Piq
    Daar doe ik niet aan.

  45. Wat is WordPress lekker snel hè. zo zonder YouTube linkjes…

    * lekker twee broodjes aap op heeft *

  46. Je kan tijdens het uploaden nog gewoon correcties aanbrengen in je post…

    * ook wel eens off topic wezen wil *

  47. @ Plopic

    Zou jij misschien voor ons plezier een kussensloop over die Gravatar van je kunnen hangen?

    * daarna voor Missy’s plezier wel een potje barebacken> wil *

  48. @ Bernhard

    Neu, ik ga niet de achtbare heer Mladic aan het zicht onttrekken.
    De man verdient een standbeeld, een buste, een straatnaam, een naar hem vernoemde prijs voor de vrijheid.

    *Gaat op zoek naar posterformaatfoto van drug Ratko*

  49. Lafaard, je durft gewoon niet zonder kapotje…

    * Plopic wel doorheeft *

  50. Altijd interesse heeft in hoe 2 kerels met elkaar verkeren.

  51. @ Helen

    cadeautje:

    Kunt u misschien aan uw tieten vragen om mijn ogen los te laten?

  52. @BB
    Ik heb hem irl nog nooit gehoord. Zeker bang om een enorme heiter voor hun treiter te krijgen. Maar als me het gebeurt laat ik het je weten. Ik beloof het je.

  53. @ Helen

    Vraag jij nu om een foto van twee copulerende mannen?

    Dan moet je bij hen *knikt naar Bennie en Leo* zijn.
    Goed opletten
    De persoon die het moeilijkst gaat zitten is het meisje van de twee.

  54. De baas kon er niet om lachen…

  55. @BB
    Geef ik eens een vriendelijk en humorvol commentaar is het weer niet goed.

  56. out / het was een kutdag, dus morgen beter

  57. Ach ja, tieten. Het is altijd wat.

  58. @ramm

    Ik heb het gevoel er meer last dan gemak van te hebben gehad, maar dat heeft met mijn naiviteit te maken. Heb veeeeeeeeel te laat door gehad, wat voor “voordeel”ik erbij had kunnen hebben (of heb gehad).

    Ik had het moeten uitbuiten!(zeg ik nou wel…)

  59. @Piquant
    Yep. Hinesight is 20/20

  60. @piq

    Slippers + diepe decolleté’s . Welk een merkwaardige combinatie.
    Verder heb ik secretaressen altijd en alleen op hun uiterlijk beoordeeld.
    Wat moet je per slot van rekening met hun innerlijk.

  61. @vanhuisuit
    Het zijn meestal mannen die menen slippers op hun werk te kunnen dragen (en dan heb ik het over lelijke slippers). In mijn voorbeeld bedoelde ik ook mannen, maar zal de volgende keer explicieter zijn.

  62. Ik ga eens lekker bovenop ze liggen, welterusten.

  63. @Piq 22:40

    Moet ik hier uit opmaken dat we dus jou als premier hadden kunnen
    hebben i.p.v. JP als je beter had opgelet.

  64. @vanhuisuit
    Wel fijn als het ook kan typen en de Nederlandsche taal beheerst.

  65. @Rammstein 22:49

    Zo maak je dus nooit carriere.

  66. @vanhuisuit’

    Heb je dat nu pas door? Is eigenlijk het vorige topic van vandaag, maar jij lijkt de enige die mijn kwaliteiten doorheeft🙂

  67. @ HelenZ 22:53

    Je vergeet natuurlijk weer het belangrijkste, maar daar ben je dan ook vrouw voor en dat is luisteren.

  68. @ HelenZ

    Vanhuisuit kan zelf al typen.

  69. Vrouwen dienen gekleed te gaan zoals zij zelf graag willen. En zij moeten vooral zelf weten wat zij prettig vinden.
    Zou ik kunnen zeggen. Maar nee, ik zelf vind dat het heerlijk als vrouwen zich soms extra vrouwelijk kleden. Het is net als met goed eten. Minder maakt lekkerder aantrekkerlijker. Dat wordt nog wel eens vergeten. Dus, normaal zeg 4 dagen per week ‘gewoontjes’, en dan 3 dagen wat meer zoals de man het graag ziet, zeg maar aantrekkelijk.
    Lol.
    Bukt even voor de femistes😉

  70. LOL @ vanhuisuit
    Twice.

  71. @Soof
    Kijk met jou kan ik praten.

    @vanhuisuit
    je secretaresse luisteren? Daar heb je toch je vrouw voor? en/of vriendinnen/vrienden.

  72. Ja, het is weer tijd om te gaan zie ik.
    *aus*

  73. @ Antisoof

    Ik zie ook het probleem niet om regelmatig met lust naar een vrouw te kijken. Dat is toch vrij normaal. Dat ze goed kan koken betekent niet dat ze er niet lekker uit kan zien.

    Het is net als met een cadeau krijgen. Hoe verder je het uitpakt, hoe enthousiaster je wordt.

  74. @HelenZ,
    Vertel, wat wil je weten?

  75. @Soof
    Je filosofie over vrouwen en hun uiterlijk. Dat mag ik graag horen van een man. En als die man die filosofie er voor zichzelf ook op na houdt komt het allemaal goed.

  76. Leven en laten leven. Ieder heeft zijn of haar kwaliteiten. Laat maar zien, de kwaliteiten die je in huis hebt. Beter dan trachten te laten zien wat je niet in huis hebt.

    Jajaja, kom d’r maar in def….

  77. @Bob,
    Ach. Weet je, een mens is mooi zoals die is. Ja, je lang over praten, en er allemaal schoonheidsidealen bijhalen enzo, maakt niks uit. Kijk, je hebt mooie en minder mooie types, dat blijf je houwe. Maar, máák dr wat van. Of, gedraag je iig wat decent en mooi. Dat scheelt al heel wat.

  78. Ja, ja kan er lang… (sorry)

  79. Zucht een waar woord, Cookie,

    – Laat maar zien, de kwaliteiten die je in huis hebt. Beter dan trachten te laten zien wat je niet in huis hebt. –

  80. Als het om schoonheid gaat is eigenlijk maar één ding van belang. Recht op lopen. Houdt dat maar eens in gedachten als je morgen de straat op gaat of je tussen je collega’s begeeft. Wie rechtop loopt is mooi.

  81. Hoewel?
    Wel een beetje een circelredenatie. Zoiets als ‘Beter goed dan slecht’, ja, das nogal logisch. Liever eten dan honger.
    Want je zegt; Beter het goede laten zien dan het slechte belichten. Lol
    Beter vissen in een vijver mét vissen dan zwemmen in een droge zee.

  82. *vertelt Koos Albers dat rechtop lopende mensen mooi zijn*

  83. Mag ik wel met slippers aan bloggen hier?

  84. @Cookie,
    Laat ik dat nou óók altijd gedacht hebben. Hoe rechter de mens, hoe schoner de ziel. Totdat ik militairen zag. Oops. Snap je?

  85. @ Plop 23:23
    Gewoon een kwestie van keuze’s maken. Van op je luie reedt blijven zitten wordt een mens ook niet mooier.

  86. @ Soof
    Wat is er mis met militairen? Er kan alleen wat mis zijn met individuen lijkt me. Daarbij, kijk bij het marcheren eens hoeveel man er een tikkie naar achteren hellen. Net als een paar mensen die hier het blog wel eens bezoeken. Als je iemand achterover ziet hangen weet je meteen wat voor een vleesch je in de kuip hebt.

  87. Bloggers die achteroverleunen bij het marcheren. Jech!

  88. Als je iemand aan een boom ziet hangen ook.

  89. En inderdaad is er niets mis met militairen.

    *poetst bronzen beeld van Ratko met badhanddoek van Erl*

  90. @Cookie,
    Ach, ik ben vredelievend.

  91. @ Cookie

    Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.

  92. @ Plop 23:30
    Nee, achterover leunen is genoeg om e.e.a. duidelijk te maken in jouw geval.

  93. Zo, even een muzikaal intermezzo…..tot morgen of zo. De rust!

    CUANDO PIENSO EN TI (jose feliciano)
    http://www.youtube.com/watch?v=iDkYg13lnlM

  94. Swo, dat was geen dicky meer, dat was een hattrick
    * nog verder achterover leunt *

  95. @Cookie

    Kunst als je op stelten door het leven gaat.

  96. De meeste meningen zijn ergens een beetje dom. Daar zou ik eens een topic aan gewijd willen zien. Maar ja, dat is zo breed hè? Dan is sexy dameskleding wel een beter behapbaar item. Tsja, t Is ergens ook wel wat té abtstract immers, meningen, bedoel ik?

  97. @Cookie 23:24

    Hattrick is dickie.

  98. @Antisoof 23:25

    Maar natuurlijk Soof. Geldt natuurlijk niet voor jou opvattingen (meningen).

  99. @vanhuisuit 23:38
    Nou, daar wil ik wel eens een topic over zien eerst. Bij een dicky is het niet noodzakelijk dat je ook drie keer scoort. Imho.

  100. Trouwens, mijn conclusie is dat de journalisten op aandrang van de psychologen dit nare stukje publiceerden. Zeiklui, die psychologen, die redeneren al het ‘mooie’, maar ook (eerlijk is eerlijk) ‘minder’ mooie ervanaf.

  101. @ Bob Plop

    Er is niets mis met militairen. Denk een aan van Speyk. Het zou goed zijn als jij hem eens zou imiteren.

  102. @ Soof 23:40
    Wat een hard oordeel Soof. En dat uit jouw mond.
    Ik zou wel eens fundamenteel onderzoek willen zien naar de effecten van een luchtige dresscode. Wat zijn de economische effecten? Hoe zit het met de arbeidsparticipatie van vrouwen in relatie tot de dresscode? In welke mate zijn vrouwen in het management vertegenwoordigd in relatie tot de dresscode?
    * parlementaire enquette voorspelt *

  103. Zijn er overigens nog dames op de draad die, luchtig gekleed, even de band van van eigen deegje S willen komen plakken. Dat is nog steeds niet gelukt.

  104. @Cookie 23:44

    Ziet Gerda Verburg voor zich en vindt gelijk de parlementaire enquete van Cookie overbodig.

  105. PS @ 23:44
    De relax-branche kan denk ik worden uitgesloten bij het onderzoek.

  106. @Cookie 23:46

    Ben wel geen dame; maar plak band in drie minuten. Mijn fietsenmaker rekent overigens voor nieuwe band 3,95 EURO en in drie minuten klaar.
    Me dunkt dat dat bedrag geen echtscheiding waard is.

  107. @vanhuisuit 23:50
    Ik ben dan ook van harte bereid om Rammsteijn, HelenZ of Piquant daar 3,95 Euro voor te betalen.

  108. @Cookie 23:52

    En jij denkt dus dat jouw ega het goed vindt dat Rammsteijn c.s. jouw
    band komt plakken.? Weet je wel wat een echtscheiding kan kosten?

  109. @ vanhuisuit
    Dat krijg ik bets uitgelegd.

    Zijn we overigens nog maar met z’n tweeën? Stelletje vroegslapers hier.
    Of heb ik iedereen weer weggejaagd soms. Tssk. Als Def hier hangt blijven ze allemaal, als ik twee dickies scoor is iedereen weg.

  110. Of is het vanwege mijn slippers?

  111. En dan te bedenken dat dit pas m’n tweede dicky is.

  112. Typo allert @ 0:02
    bets = best
    * vermoedt dat er nu minimaal 3 bloggertjes aan het googelen zijn op bets van eigen deeg *

  113. @Cookie

    Zal je even helpen. De HEMA verkoopt een doosje. Daar zit alles in wat je nodig hebt.
    Het bandenwippen kan lastig zijn; afhankelijk van het type velg/band.
    In ieder geval lucht eruit; maar bij een lekke band is dat niet nodig.
    Binnenband oppompen; in tijtje water. Bij de bubbel zit het lekoog maken en goed schuren; lijmen ; plakkertje er op; band lichtjes oppompen en dan er om heen. Buitenband met behulp van weer omleggen en we zijn drie minuten verder.

  114. @ vanhuisuit
    Foei! Bandenlichters gebruiken bij het er weer om leggen van de buitenband zorgt juist voor nieuwe lekken.. Pure kracht, een beetje geduld en eventueel een drupje zeep.

    Ik kan het wel, maar ik ben niet geïnspireerd. Bovendien zie ik er wel een pilot in voor het onderzoek van @23:44

  115. @Cookie

    Doe het mar op jouw wijze. Die bestaat toch uit uitstellen.

  116. @vanhuisuit
    Ik denk dat ik er eerst nog een nacjtje over slaap🙂

  117. OK van huisuit en cookie zijn twee opa s die op een bankje zitten te breuzelen over het plakken van een band, en hoe stoer je dan bent.

    Weten we dat ook weer..

    Jongens en meiden ik ben er weer een tijdje off van..pretparken promoten enzo..

    Vooral veel blijven oefenen misschien dat het dan ook nog eens wat met jullie wordt..

    Let wel, ik zei misschien..:)

    Doehoei..

    -def out-

  118. @ Def
    Jij vooral je topografie blijven oefenen.

    Doehoei..

  119. *ziet de defs rondwandelen in Smurfenpakken*

    Hé meisje, wil je binnenkomen?

  120. Waarom? Ik hoef niet elk gehucht te kennen gast, ik weet genoeg..

    Nou veel oefenplezier…die laatste van je blijft toch echt van een erbarmelijk bejaardenniveau..

    Ik hoorde gister dat piquant ook al 65 was, nu weet je natuurlijk niet meer wat je allemaal moet geloven, maar het zou zo toch maar even kunnen dat ik hier zit te schermen met een stel bejaarden..

    Het verklaart een hoop zou ik zeggen..

  121. Hoe kun je hier editen, knippen en plakken, ava’s toevoegen? Hoe kun je hier iets doen behalve reageren?

    Iemand?

  122. @ K1100
    Zie je wel (Cookie 0:02)
    Jij zit gewoon te wachten tot def de draad op komen.

  123. @ K1100
    Ava – Maak een wordpress accountje aan
    Rest – Verdiep je in toegestane html-tags op WP

  124. Editen – Wordt admod op Piquanterieeën

  125. Tja dat trekt natuurlijk weer een suffige bejaarde aan…zie k1100..

    Wat een handreikingen aan voorbeelden vallen mij toch hier steeds spontaan toe..

    Laten we maar zeggen dat dit komt omdat ik verdomds goed bezig ben..

    Nou kakkertjes..nu moeten jullie het even echt zonder mij doen.
    Ik heb nu toch wel genoeg laten zien hoe het moet..

    Doen jullie nog de groeten aan sytze van mij?
    En zeg maar dat de reclamecampagne op volle toeren draait..

    Bedankt!

    Dahag…haha…

  126. * lamme arm van al het zwaaien *

  127. Heerlijk die zomer. Rotten er eindelijk eens wat mensen een tijdje op.

    @Def

    Je weet toch wel wat je moet doen om niet oud te worden he?
    Als zeiken gelijk staat met ouder worden, moet jij al tegen de 75 lopen en nu kssssssst.

  128. @ Piq
    Ach, in elk geval zit def wel steeds op hetzelfde IP adres.

  129. @Cookie

    Net even gekeken, maar jij ook. Wat is daar zo bijzonder aan dan?

  130. Cookie, als je andere logs leest, zou je moeten weten dat ik bijna nooit voor twaalven reageer, meestal later.

    En Defs, nee, wat ik van hem vind laat ik me hier niet over uit. Hoogstens in mijn comments.

    Hekel heeft aan accounts aanmaken😦

  131. @ Piq
    D’r wordt niet hard getrolt onder defs nick bedoel ik. Nog slechts één keer.

  132. Mijn vorige comment:

    “hem” = “hun”

    *laat is*

  133. @k1100
    Wat je defs weet heb je in een paar dagen duidelijk weten te maken.

    Bon, geen ava dus, rest de rest van de mogelijkheden.

  134. @K1100

    Voor iemand die pas na 00.0h comment, is het nog niet laat🙂

  135. Wat je defs weet = Wat je van def vindt

    Het is wel laat Piq.

  136. Ik woon in Twijzel Cookie…als je topografie dan zo goed is weet je gelijk waar dat ligt…en hoef je niet zo te rukken op die ip-nummers.
    Je mag wel langs komen hoor, tis best rollatorvriendelijk hiero…

    Wel voor het eind van het jaar want dan verhuis ik weer naar Eindhoven…eindelijk…

    Genoeg info? Mooi..

    Kunnen jullie tenminste weer verder kwijlen..
    Mag ik nu gaan?

  137. * Twijzel Cookie opzoekt in atlas *

  138. @Def

    Ik dacht dat je allang weg was. Twijzelaar!

  139. Piqunt,

    Def out,

    Dat is het lachertje van de eeuw. Heintje Davids is er niets bij.

  140. Oh bijna leuk piq..:)

    Cookie natuurlijk weer helemaal niet..

    Maar hou me nu niet steeds op, het lijkt wel alsof jullie me maar al te graag hier hebben…

    En ik moet vroeg op, ik heb heel wat te doen, wel mooie dingen dat wel..

    Zorgen jullie wel een beetje voor de geraniums…?

  141. @ Piq 1:08
    Ja, dat zeg ik ook net🙂🙂

  142. defenz Zegt:
    dinsdag 28 juli, 2009 @ 01:10 bij AM

    Dacht dat je weg was. Nog niets veranderd dus.

    Eéns Deftien, altijd Deftien:)

  143. @Cookie

    Even serieus.

    Je zal in Twijzel wonen. dan begrijp je opeens meer van Def. Ik zou ook als een chagrijnig stuk vreten iedereen afkatten. Eerlijk is eerlijk.
    Ik snap zelfs ook nog dat hij naar Eindhoven verlangt.

    Je zaL daar maar zitten met je zachte g en alleen maar koeienkonten….

  144. @Piquant,
    Eindhoven, Je zal er maar doodgevonden willen worden😦

  145. Hoe kan een mens in Gristusnaam naar Einhoven verlangen?
    Daar is zelfs Twijzel geen verklaring voor Piquant.

  146. @K1100

    Da’s lullig. Wij hebben gemakkelijk praten, wij wonen niet in Koeiekutteveen.

  147. Nou , zeg, de enige zure haringen hier op het log zijn jullie hoor…
    Al een paar dagen, ik lig hier dagelijks in een deuk en dan word ik chagrijnig genoemd…nou ja, ok het is dat piquant het zegt, maar toch, dit is toch werkelijk het toppunt…

    En Blericum mag niet eens genoemd worden want dan hangt mevrouw gelijk met haar vetklauwen aan de edit knop..en kijk eens Twijzel staat binnen drie minuten op de kaart..

    Beginnen jullie het nu een klein beetje in te zien..?

    Toe?

    Kom op, wacht ik op dat antwoord ook nog wel even..

  148. @Cookie

    Ik denk dat je geen idee hebt, hoe erg het in Twijzel is. Kan je toch wel nagaan als je zelfs verlangt naar Eindhoven. Een hel moet het daar zijn.

  149. @Piquant,
    hoe weet jij dat?
    *Achterdochtig is na Donners boodschap over privacy*

  150. Tijd voor een stukje poëzie dan maar. Een limerick.

    D’r was eens een blogger uit Twijzel
    Met hekel aan wind en aan ijzel

    Hij riep kudt en fuck
    Wat is Fryslân ruk

    Dus spoed ik mij nu naar van Gijzel

  151. @Cookie,

    Defs en van Gijzel…………….

    Gatver!

  152. @Def

    Als je zelf je hele hebben en houwen op de draad gooit, moet je vooral doen. (kunnen wij ook nog eens lachen). Maar en ik leg het nog een keer uit, omdat je in Twijzel woont, niet over en van een ander RL info plempen.

    Snappie? En nu vlug naar bed, voordat ik je met mijn vetklauwen bij je stinklurven grijp,

  153. ¡uǝɥɔɐ1 suǝǝ bou ǝظ uɐʞ ظıɯ ʇǝɯ ‘sǝظʇɹǝbuɐɥpuoɟɐ1d ǝʌǝı1 ɐظ

  154. @K1100

    Ik ruik boerenlullen nog door het scherm heen; vandaar🙂

  155. @ K1100
    Die feature @ 1:21 is alleen beschikbaar voor Platinum Members.

  156. *niets wil weten van de Defs IRL*

    *gruwelt bij het idee alleen al*

  157. @Cookie

    Verdomd knap weer !!!

  158. Ik besta IRL niet eens, dat maakt het leven wel zo makkelijk.

  159. @ Piq,
    Hoe weet jij hoe die ruiken…..nou, nou?

  160. @K1100

    Paardenlullensmegma, wel eens geroken?

  161. De projectie die jullie laten zien is ook al niet meer dan dat jullie dus zelf niet in staat zijn waar dan ook jullie wonen zelf je leven te leiden..
    Ik kan dat dus overal..
    Dat kan ook in Twijzel hoor, ok, ok, ok, maar ik had ook het niet willen missen…zekers niet…
    Maar ja, jullie hebben jullie hypocriete speeltje gevonden ik weet het, daar deed ik het ook voor natuurlijk…

  162. Zi eje nou hoe dom je bent piquant, ik plempte niks meer en niks minder dan toegankelijke info van het internet..
    Suffe trut…jij bent echt 65, ik begin het steeds meer te geloven…

  163. Tuurlijk Defs, Wij hebben ons “hypocriete speeltje” gevonden🙂

  164. Wat projecteren we hier dan precies def?

  165. @Def

    Stel dat ik 65 zou zijn, vind je me dan niet jeugdig overkomen?

  166. Maar goed, je ziet ik ben iig nergens bang voor en al helemaal niet voor een stel bejaarden…

    Slaap ze, slaapkoppen…:)

  167. Defs,
    waren jullie niet een béétje OUT?

    Iets met vroeg op en een Smurfenpak?

  168. Of bedoel je iets anders te zeggen. Je zinsbouw is weer wat diffuus aan het worden.

  169. @Def

    Niet gek dat je niet bang bent voor een stel bejaarden, maar weet je wel dat wij allemaal doodsbang zijn dat jij ons met een riek komt bestormen?

  170. * paardenlullensmegma noteert voor volgend potje scrabble *

  171. @Piquant,

    een riek, THe horror😉

  172. @K1100

    ja en ook nog met vlaaien eraan.🙂

  173. @Cookie, scrabble?
    Echt ouwe lul dus🙂

  174. @ k1100

    enorm

    * ouwepaardenlullensmegma noteert voor volgend potje scrabble *

  175. Piquant Zegt:
    dinsdag 28 juli, 2009 @ 01:34 bij AM
    @K1100
    ja en ook nog met vlaaien eraan.

    Dit gaat te ver,
    *logbaas roept*

    Doe er eens wat aan!

  176. @K1100
    De klacht is in behandeling genomen. Uw klachtennummer is 2387 en we zijn bezig met klacht, 112, dus kan nog even duren.

  177. Hoe kunnen we nou determineren of def echt weggaatweggaan?

  178. @ Piq 1:38
    dat lijkt gvd de afdeling ICT op mijn werk wel. Wanner je meldt dat het papier in de printer op is of zo.

  179. @cookie

    Gemakkelijk op te lossen dat probleem. Hebben we het in onze vrije tijd nog wel over🙂

  180. @Piquant,
    dank voor de snelle afhandeling, gaat nog maar een paar daagjes slapen dus.

    Out is for now.

    Slaap lekker @all.

  181. @K1100

    Weet je het wel zeker?

  182. @def

    Ik zie je wel aan het plafond hangen hoor!

  183. * fooi van vanavond in flipperkast gooit *

  184. @Cookie

    Ik krijg nooit fooi😦

  185. @ Piq
    Dan mag je gratis meeflipperen

  186. @Cookie

    Ik wil scrabblen .

  187. @Cookie @ 00:13

    ‘Ik kan het wel, maar ik ben niet geïnspireerd.’

    Überlol, ik denk dat ik die qua werk ook maar eens ga gebruiken als het mag.

Reacties zijn gesloten.

