‘Something went wrong again’

slapende hond

Voor vanmorgen vroeg had ik een verkeerd topic gepland. Nu dan maar bijpraten op Zondagsrust

95 Reacties to “‘Something went wrong again’”

  1. Ben ik weer de eerste ?🙂

    Sorry, maar ik heb weer eens een fout gemaakt, waardoor iedereen wel weer van de zondagsrust kon genieten.
    Dat is nu over. Commenten, muziek plempen etc etc .

  2. Bon Dia,
    Zondagsrust zeker.

    Formule 1 is nog niet afgelopen.

  3. @Drempel

    Hoi, Formule 1 . Heb ik altijd een rare naam gevonden. tenzij er ook nog een Formule 2 etc bestaat. Ik weet dan nog net dat het met de autosport te maken heeft en daarbij houdt mijn ‘kennis’ op. Ken ook geen vrouwen die dat leuk vinden.

  4. Ach er moeten toch verschillen zijn, anders is het toch maar saai

  5. @Drempel

    Helemaal met je eens. Als vrouwen niet anders waren dan mannen, was het idd een saaie boel.🙂

  6. Auto en motor sport heerlijk gewoon

  7. hoe is het in het zonnige zuiden?

  8. @Redactie: wat is nu het topic? Zondagsrust of “something went wrong again”? OT reageren is met een wat unrustige zondag lastig, reageren op something went wrong again is geen enkel probleem.

  9. @Drempel

    Zonnig. Net deel 2 van Stieg Larsson’s Millenium uit. Rest nog een deel. Heerlijke vakantie pageturners.

  10. @Laurencius

    Something went wrong again, is een verwijzing met een knipoog naar de titel van het topic van gisteren, omdat het topicje zondagsrust, door een onrustige nacht, fout door mij was geprogrammeerd.

    Snap je het nog?

  11. Nee, ik snap het niet helemaal. Wel weet ik dat er vanmorgen een en ander wrong is gegaan. Uithuilen en opnieuw beginnen, vallen en opstaan, wordt het de komende dagen.

  12. @Laurencius

    Zolang het over dagen “uithuilen en opnieuw beginnen” gaat, is het niet ernstig (wat het ook moge zijn).

  13. Piquant: we zijn hier toch maar met z’n 2-en. Als je het niet verder vertelt: om 13.00 uur vanmiddag ben ik weer eens vrijgezel geworden.

  14. @laurencius
    Heb je mij hier als “Lieve Lita”.

  15. Titel van dit topic, draag ik op aan Laurencius.

  16. Eerst ga ik maar eens zuipen en morgen als compensatie een andere auto uitzoeken, die 5 jaar oude bak kan echt niet meer als “women-trap”. Enig idee welk karretje wel geschikt zou zijn? Doe mij eens adviseren?

  17. Ja, een Porsche natuurlijk, daar heb ik echter geen centen voor en dan moet ik mijn nick en avatar ook nog veranderen.

  18. @Laurencius
    Autokeuzes kunnen echt niet in het openbaar besproken worden🙂

  19. Bedankt, ik ga mijn auto uitladen, zuipen en vroeg naar bed.

  20. He gezellig.
    *Zwaait naar Mark Twain*

  21. De eerste fles smaakte prima. Ik heb er nog 5, zou dat genoeg zijn?

  22. @Laurencius: Mwah, moet wel genoeg zijn.

  23. @Raar

    Mark Twain? Ik zie hem niet.

  24. Yo,

    NSFW, maar wel humor om te lachen. ‘Something went wrong again’.

  25. Cookie van eigen deeg Says:

    Ik ben voor het eerst in jaren ziek. En daarmee extreem zielug. ‘T is maar dat jullie het weten.

  26. @C

    Zeg tegen jezelf: “Het valt best mee”. Schenk een forse Laphroaig in, en nog een, en je zult zien, het valt best mee.

  27. Leo*, ik vond ‘m extreem leuk.
    Cookie, ik heb met je te doen. Heb je geen vriend die een beetje voor je zorgen kan?

  28. Cookie van eigen deeg Says:

    “Het valt best mee”

    mmmh, help geen reedt.

    Dan maar een muziekje:

  29. (Wow, een Cookie aan de Laphroaig, geen wonder dat die geen vriendje kan krijgen)

  30. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Hens
    Ik heb een bijzonder lieve vrouw, die de hele dag de deur uit is.

  31. Cookie van eigen deeg Says:

    Het is en blijft opletten🙂

  32. Hens Zegt:
    zondag 27 september, 2009 @ 18:48 bij PM

    (Wow, een Cookie aan de Laphroaig, geen wonder dat die geen vriendje kan krijgen),/blockquote>

    Hens, WTF is Hens.

    Cookie, gewoon. Doen!

  33. Cookie van eigen deeg Says:

    * doet even gewoon *

  34. @Cookie

    Ziet je vrouw de ernst van de situatie niet in? “Hug”.

  35. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piq
    Dat komt wel zodra ze thuis komt.
    Ik ga zometeen alvast preventief zwetend op de bank liggen met een dekentje.

  36. Ik kan die link van Leo* niet zien. Om de 2 sec. stopt ie er mee.

  37. @Cookie

    Hihi en neem je robot , onder je dekentje erbij.

  38. Van wie is dat lieve hondje op schoot en heb je die ook in robot uitvoering?

  39. En waarom heb ik zo’n avatar gekregen? Ik weet van niks en zou eerder gekozen hebben voor dat tekkeltje…..

  40. @Sikkeneur
    Die ava heb je van mij gekregen, maar geen idee hoe ik dat heb gedaan en hoe ik dat moet uitzetten. Jaaaa, lief hondje. Er zijn al robothonden waar licht demente mensen (meestal bejaarden natuurlijk), veel aan hebben. Het schijnt dat ze zich minder eenzaam daarmee voelen.

  41. Leuk filmpje van Leo* !

    Met dank aan Pagan Bastard hier ook maar even posten.

  42. Pastorale, Verdronken vlinder Boudewijn de Groot, Testament etc, lekker doorklikken op de vorige link. Wel een beetje ouderwets natuurlijk.

  43. @Cugel
    We zijn leeftijdsgenoten.


  44. en ook nog even doorklikken naar “It’s five o’clock” en “spring, summer, winter and fall”

  45. @Cugel

    FF Zembla kijken en dan luister ik.

  46. Jammer genoeg is er geen joetjoep van de andere nummers van kant 1 van Chicken Skin Music😦

  47. Het is raar genoeg word je als bijna seniel betiteld als je vindt dat de muziek uit die tijd, toch beter is dan die van later. Na ja, dan maar seniel.

  48. @Piq @21:52
    lekkere rustige zondagavond, nergens op de internets is iemand dus kijk rustig wat je wilt, plemp ik nog wat bekend en onbekend werk. Als je het vervelend vindt swiffer je maar. Even de muziek van moi hier plempen…
    *zingt: we’re all alone and there’s nobody else (you still moan: keep your hands to yourself) *

  49. Ja, als je blog te traag wordt of als je het vervelende muziek vindt..

  50. De tekst (over de sukkelige lover) begint pas op 2:32.

  51. @Cugel
    Ga door. Het gaat prima.

  52. You don’t mind?

  53. @Piquant: nu nog even die youtube filmpjes leren downloaden en omzetten naar mp3 of wav bestanden. Krijg je een leuke CD collectie dankij Cugel.

  54. Bij Jethro Tull zijn wel betere filmpjes waar je de zanger in al zijn extravagante bezig ziet. Een andere keer wel eensch meer. One step beyond is goed om mee te eindigen.
    out>>>

  55. Beetje trage bijdrage aan het vorige topic: Obama is een robot (misschien).

  56. Good Night…

  57. @Sytze’

    wat zien we je weinig…..

    @hens daarentegen…..

  58. Ik ben best wel keidruk Piq. Huisje bouwen en zo. Nieuw “project” aan het starten. Dat soort zaken.

  59. @Sytze

    Is geen verwijt, maar constatering. Ik heb het blog om jou gelukkig te maken, weer opgestart.🙂

  60. Lief van je Piq😉

    xx

  61. @Leo*
    Dan klik ikhet maar niet aan.

  62. @Leo*
    LOL. Ben altijd een fan van Satie geweest. (en nog)

  63. Tip: Cagnes-sur-Mer.

    Gitane, hug, en zoen, vol op de bek.

  64. @Leo*
    Zonder dat kan ik niet eens meer slapen🙂

  65. En dat ga ik nu doen.
    Trusten all en het blog is er morgen weer.

Reacties zijn gesloten.

