Tietentopic (Piquant)

1073 stemmers  over de vraag, welke cupmaat vind jij het lekkerst:

Heeft 4% voor cup A gestemd; 14% voor cup B; 38% voor cup C; 6% voor cup E en 14% voor “het kan mij niet groot genoeg zijn”.

torso (vrouw)

Zoals je ziet wordt iedereen met een cupje A totaal niet serieus genomen .  De dames met cup B krijgen met 14% van de stemmen al wat meer aandacht. De favoriete maat, met 38% is echter cup C! .  Trotse runner-up is cup D.  6%  die voor cup E  gaan. Opvallend is de 14% die vindt dat borsten niet groot genoeg kunnen zijn. 

Hoe is het hier met de voorkeur gesteld?

140 Reacties to “Tietentopic (Piquant)”

  1. Oja,

    Duidelijk twee ruime handen vol

  2. ha je bent er als de kippen bij🙂 Maar die 2 handen zeggen niks.

  3. mijn ogen zijn graag wat groter dan m’n handen

  4. Nou weet ik nog niks. Welke cupmaat heeft jouw voorkeur?

  5. En waarom gaat het van c naar e in het topic? Wat is er mis met een cup D?
    GVD Helen, ben ik die vergeten? Zal het herstellen.

  6. Cup A is toch flat?
    Maken ze daar ook houders voor?

  7. @Z

    is maar 6%

  8. Zes procent… pffffffffffffftttt

  9. @drempel

    Wel lezen:

    Heeft 4% voor cup A gestemd; 14% voor cup B; 38% voor cup C; 6% voor cup E en 14% voor “het kan mij niet groot genoeg zijn

  10. tja daar heb je je handen vol aan

  11. Klopt, vooruit Z je kunt rechtop staan

  12. @Drempel gewoon een flinke handvol.

  13. Trotse runner-up is cup D

  14. Wat raar is als het er eerst niet tussen staat. Komt de D opeens uit de lucht vallen.

  15. Drempel

    Jaaaaaaaaaaaa, ik zal het veranderen.

  16. Volgens mij gaat het niet om de cupmaat, maar meer om de vorm en shape. Maar dat denk ik en wat weer ik ervan?

  17. Ik zal deze vraag zelf beantwoorden. Geen reedt.

  18. Tja we hebben het niet over hangmatten

  19. Ik ben zo aan het multitasken, dat het wel een leuk raadseltje is en ik het morgenochtend zal veranderen.

  20. @piq

    Vlunk heeft vonmorgen Helen verteld dat het timesharing is🙂

  21. Ik ga ook even de oogjes sluiten.

  22. @drempel
    Jij dan ook leuke dromen.

  23. truste Piq

  24. @drempel
    Ik mag nog niet afsluiten van mijn baas…..

  25. Zonder representatief illustratie-materiaal is het niet eenvoudig om een mening hierover te vormen.

  26. Een tietentopic op dit altijd zo keurige blog, wie had dat durven dromen.

  27. @Laurencius
    Altijd keurig? Welnee.

  28. @Laurencius
    Doe niet zo onnozel, je weet toch wel wat voor cupmaat je lekker vindt?

  29. Momenteel ontmoet ik regelmatig een gezond paar naturel DD’s en dat bevalt me prima moet ik zeggen. In het verleden is gebleken dat minder dan C bij mij niet in de smaak valt.

  30. @Laurencius
    Je hebt geen afwijkende smaak🙂

  31. Ik stel vast dat 24% in die enquete kiest voor D en 38% voor C.
    Overigens vind ik siliconen hulptieten een mega-afknapper maar dat is weer een ander verhaal.

  32. @Laurencius
    Ik vind het ook niks, maar daar heb ik dan ook niks me te maken. Een man met een siliconenlul lijkt mij ook niks.

  33. Morgen zeker een vergelijkbare enquete gehouden onder dames?

    A: 3 – 5 cm
    B: 5 – 10
    C: 10 – 15
    D: 15 – 20
    E: 20 – 25
    F: 25 – 30

  34. @piq
    en hoe is de vrouwelijke voorkeur voor maten toques, percentueel?

  35. Aan mannen zelf moet je dat niet vragen dan kom je echt niet lager dan catagorie E voor de bescheiden types en F voor de onbescheiden heren.

  36. @Vlunk
    Goeie vraag. Zou het niet weten, ken alleen mijn eigen voorkeur en dan nog alleen omdat ik altijd mannen tref met dezelfde size. Weet ook niet hoe dat komt.

  37. nog een poll voor de dames…

  38. @Piquant 00:37

    Omdat minstens 80% van de (blanke) mannen in de 15-20 catagorie valt hoewel ze dat zelf zoals gezegd zullen blijven ontkennen.

  39. @laurencius

    Heel veel groter is ook niet “je van het”weet ik ook weer uit empirisch onderzoek….

  40. Ik denk dat ik voordat ik afsluit, mijn ontboezemingen maar ga swifferen. Morgen als ik weer helemaal broodnuchter ben, schaam ik me misschien.

  41. @laurencius
    ik doelde meer op de toque (tocque?)
    hoe groter de toque, des te groter de klootzak
    letterlijk dan

  42. @Piquant:

    Er is hier verder echt niemand, je kunt het gerust vertellen over dat empirisch onderzoek.

  43. nevermind, dit zal wel weer verkeerd geïnterpreteerd worden…

    @Piq
    thanx voor de huidige vrijheid en trustuh

  44. @laurencius
    Dat doe ik misschien nog wel eens. Ga eerst verder met mijn empirisch onderzoek.

  45. @Vlunk
    Je verdient het zelf, dus jij bedankt.

  46. @Piquant:

    Heel verstandig, hoe meer observaties hoe beter het onderzoek.

  47. * benieuwd is hoeveel er morgen geswifferd blijkt *

  48. @Laaurencius
    Is dan een afscheid?

  49. Nee, je kondigde het zelf aan, dat swifferen.

  50. @Laurencius
    Ik kan me nog bedenken…Imagoschade, wtf

  51. He hallo ben er weer! En ik heb alles overleefd.

  52. @Stef
    Was het leuk? je valt met je neus in de maten. Zeg er iets over !!!

  53. Ik realiseer me dat ik hier de enige ben die zijn persoonlijke voorkeur expliciet heeft uitgesproken qua cup-maat. De overige heren zijn blijkbaar gevlucht of hebben dit onderwerp zorgvuldig vermeden.

  54. @laurencius
    Ik had een zondagtopic, maar ik laat dit nog even staan, denk ik. Dank voor je openhartigheid, maar verrassend is het nu ook weer niet. Je valt je geen buil.

  55. Shoot @Piq welke maten? Kheb nog niet eens meeg elezen. En dat ga ik nu doen. Zit iemand op mijn ongezouten mening te wachten? Die kun je verwachten binnen nu en no Ome Rita.

  56. Het verlate PC-uurtje zit er blijkbaar alweer op. Tot het volgende uurtje zou ik zeggen en truste @ all.

  57. @laurencius
    \je hebt gelijk. Er zijn wel veel viewers, maar hun mening geven; ho maar.

  58. drempel heeft grote handen…

  59. Oh de maten. Tsja de teiten…
    Gut ja ik heb een kleine B+ een mooi maatje voor wie een winkle in mot lopen om even een bh uit te schappen te lopen en daarna meteen richting kassa doet rennen. passen is niet nodig dus. In tegenstelling tot mij broekmaat!!
    als we het toch over maatjes hebben
    heb ik het zelf liever over mijn benen.
    Maatje 36 en lengtemaat 34 het liefst 36 maar dat is een beetje teveel van het goede.

  60. @Vlunk
    Adresseer je post even🙂

  61. @drempel
    het graan heeft de afghanistaanse orkaan doorstaan
    ik herhaal:
    het graan heeft de afghanistaanse orkaan doorstaan

    qua 30 october

  62. @vlunk en nee ik ben niet door de KGB uit elkaar getrokken met man en paard. Tis just me. Het doet schijnen dat je na een bepaalde leeftijd gaat krimpen. Dan kan ik een keer een broek kopen. BH is geen punt. Ga ik niet eens passen

  63. @piq
    zo beter?

  64. @Vlunk
    De kat krabt de krullen van de trap. Ik herhaal, de kat krabt de krullen van de trap. Qua 2 april.

  65. tsja het verdomde maatje
    maar ik ben maar in 1 ding gedesinteresseerd en dat is wel De PenisMaat. Hehehehehe

  66. @Stef
    Zie Laurencius . Kies maar uit a t/m f.

  67. @stef
    f
    dus niet q

  68. Ik doe een experiment en laat de topics vannacht open. Misschien moet ik morgen swifferen, maar dat zie ik dan wel.

  69. *meteen de meest vreselijke en vulgaire dingen uithaalt*
    zo

  70. @ vlunk dus niet C3?
    Putverdree zeg
    He wat is een gemiddelde kudtmaat wens ik ook wel eens te weten. zomaar een vraag…

  71. @stef
    in liters?

  72. breedte en lengte diepte graag!

  73. @piq
    ik ook
    of zou ze in kubieke meters bedoelen?

  74. Als ik mijn standaarden heb ga ik meteen meten.
    Welke vrouw doet mee?
    @Piq niet meteen klagen dat je te breed bent!

  75. @Vlunk

    gewoon doorvragen. Ze geeft vast antwoord.

  76. @Stef
    Ik heb veel grotere tieten. Ik klaag niet.

  77. @stef
    nou heb ik ooit ergens gehoord van iemand die dat gelezen had, dat de kudtinhoud recht evenredig is met de cupinhoud.

  78. @Vlunk
    Nu lul je uit je nek en dan zeg ik het nog netjes.

  79. ik vraag me dan wie dat soort dingen uittest

  80. @piq
    don’t shoot the messenger

  81. @Vlunk
    Yeah I do !!
    Ik ga naar bed.

  82. @piq
    ik ga mee
    mafzuh

  83. Cookie van eigen deeg Says:

    Hoe moet ik nou weten wat mijn voorkeur is?
    Ga eens op een rijtje staan allemaal.

  84. @Cookie
    Mijn got wat ben je laat.

  85. @cookie
    ikkuh niet

  86. ga zelf maar op een rijtje staan

  87. Cookie van eigen deeg Says:

    Kom net thuis.

    vlunk: ook jij netjes in het rijtje gaan staan.
    (Gokje: tussen stef en piquant?)

  88. maar gelukkig was ik al nét weg…

  89. @Cookie
    Blijf ik nog 4 minuten.

  90. Shooot moogt ik ff samenvatten?

  91. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piquant
    Okee, ik ook dan.

    @ Stef
    Doe mij maar een samenvatting graag. Ik ben te moe om de hele draad te lezen.

  92. @stef
    nee, je bent nou niet meer jarig.

  93. oke qua maten: piemel Borsten kudt handen ogen = (brilletje)
    voeten benen armen handen LEVER blinde darm en alles wat er al niet een mens bij elkaar doet kleven. Zo de discussie ging over maten?
    Nu 1 tip vraag een chirurg eens over maten dan pas heb je verhaaltjes.
    Goed C3 was een zet aka kudt schaak technisch gezien.

  94. Zit ik te wachten , gebeurt er helemaal niks.

  95. @Stef
    Hij is wel creatief🙂

  96. Cookie van eigen deeg Says:

    Tja, ik heb nu net even geen chirurg bij de hand. Dat had ik eerder moeten weten. Vanmiddag had ik er nog wat met deze wetenscchap kunnen doen.

  97. @Cookie
    Dat houd je toch niet voor gewoonte he, zo laat thuiskomen!!!

  98. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piquant
    Wat moet er precies gaan gebeuren dan?
    Als je nu al gaat kijken wat er nog losbarst heb je morgen geen surprise meer bij het swifferen.

  99. Morgen, mijn eerste afspraak om dix uur en dan moet ik ook nog een eind rijden, dus ik lees het morgenmiddag allemaal wel. Om 12.00h een nieuw topic. Zolang moeten jullie het hiermee doen.

  100. Cookie van eigen deeg Says:

    Nee, doorgaans ben ik eerder thuis.

  101. Oh Dear D4-C2
    @ piq creativiteit doe je maar in de keuken. Gelukkig eet ik Gras;-)

  102. Cookie van eigen deeg Says:

    Stilte alom.
    De vier minuten zijn zeker voorbij.

  103. C/D kleine tepels, dito hoven. Geen hangers. Helemaal goed.
    Ow ja, naturel graag.

  104. bij de poot van metz

  105. heerlijk, dat ik weer ongecensureerd kan raaskallen…

  106. Shoot F 16?
    WTF ik zeg
    A1! G12

  107. G22, heb je vorige week weer ff niet opgelet?
    H3-H3

  108. DJEEEEZZZZ. Reageer ik OT, gaat die Piq weer maffen. Damn!!
    Helenz!! Wat zijn jouw favo-tieten?

  109. Cookie van eigen deeg Says:

    Bon, ik ga eens bijzonder on topic dromen vanacht.
    * oventje *

  110. I am stuck
    oke hehehe
    next D4 E2

  111. @stef
    dat paard was al geslagen

  112. ja, door raar, ja
    nee, ik weet ook niet waarom

  113. Shit @vlunk waar is jijn quenn dan?
    of staat deze in de weg wegen te grote tieten?
    Ik zeg
    f3 d7

  114. @Vlunk: Zo heb ik afgelopen weekend met paintballen per ongeluk een koe geraakt. Ik voel me er nog schuldig over.

  115. @raar dus je bent een target!
    Ghe!
    B4 D7 Shoot!

  116. @raar
    ’t verbaast me niks sinds ik weet hoeveel moeite jij al hebt om recht de schipholtunnel in te sturen

  117. @Vlunk: De schipholtunnel is een lastige.

  118. hahhaahaha ik lig om!
    met de beentjes in de lucht! de armpjes in de kudt.. oh pardon..
    ik bedoel mijn longen in de air

  119. @raar ja de tunnel is zo c7-F9

  120. @vlunk aangezien ik schaakmat ben en Raar de f16 boven de Y030 ziet vliegen ga ik dus nu een slaapje doen;-)
    @al het was me een waargenoegen

  121. @stef
    insgelijks

  122. @Raar
    Mijn favoriete tieten zijn die van mezelf.🙂

  123. Ik vind A best wel leuk😉

Reacties zijn gesloten.

