Gekke Amerikanen (door Bedrijfsbuffel)

hij dee het toch ook nou dan

Echt waar heus gebeurd:

Een paar uur nadat de 65-jarige Rae Kupferschmidt  uit Lake Elmo (Minnesota) een zware hersenbloeding kreeg, brachten artsen haar familie het slechte nieuws: ‘hersendood’. In overeenstemming met Rae’s codicil werd de beademingsapparatuur losgekoppeld en was het verder wachten op haar dood. Vrienden en familie waren gebeld voor het laatste afscheid.

Dochter Lisa, verpleegster van beroep, wreef liefdevol een ijsblokje over moeder’s droge lippen en was eigenlijk nog niet eens verbaasd toen die haar lippen tuitte en er zachtjes aan begon te sabbelen. Sabbelen is een instinctieve reactie, wist Lisa, die diep in de hersenstam wordt aangestuurd door een deel van het brein dat mogelijk nog niet was aangetast. Maar toen het volgende ijsblokje praktisch uit haar vingers werd gezogen, informeerde ze voor de zekerheid toch maar even of er iemand thuis was: “Mom… Mom, are you in there?” De reactie deed de familie achteruit deinzen: Rae had duidelijk geknikt en een enkeling meende dat de koude vochtige lippen zelfs “Yes” probeerden te zeggen…

Lang verhaal kort: de artsen werden gewaarschuwd en men bracht de doodgewaande op een holletje naar de OK, waar operatief een verkeerde klodder bloed uit het pannetje werd geschept. Inmiddels loopt Rae weer vrolijk tussen de levenden rond. Of dat een zegen is valt nog te bezien.

Van haar kortstondige coma kon mevrouw Kupferschmidt zich niks herinneren. Oh ja, ineens toch wel, engelen en wit licht en liefde en dat soort shit weer natuurlijk – je zal toch Amerikaan wezen en ergens eens níet een opportunity in ontdekken (zucht): “I still don’t know what my task is here on this Earth, but I know God’s not done with me yet. How else could you explain everything that has happened to me?”

Jaha, daar sta je dan, als Jood of Moslim of Hindu of nog erger zijnde, wel mooi even met je mond vol tanden hè?

Tegen Good Morning America verklaarde Rae onlangs: “God’s got something for me to do. When I learn it, I’ll unfold it and follow it.” Kennelijk heeft God er machtig weinig haast mee Rae en haar familie duidelijk te maken dat je niet altijd alles moet geloven wat de dokter zegt…

334 Reacties to “Gekke Amerikanen (door Bedrijfsbuffel)”

  1. Een beter bewijs kan de heere heere niet geven natuurlijk.

    Toch herken ik het wel een beetje. Na 11 glazen grappa gisterenavond(verschillende soorten) had ik ook het gevoel dat iets mij probeerde op te tillen…

    weird…

  2. Engelen; licht; tunnel etc. We kennen die saaie beelden nu wel van die bijna doodervaringen.
    Zolang ik niet hoor van rijen geyle mannen of naar believen ,vrouwen. Drank, drugs en rock ’n roll, sta ik niet te trappelen…..

    Maarja één niet oplettende arts en je zit zo tussen die zeikengelen.

    Zo ga nu aan het zondag ontbijt.

  3. @ Vliegen

    Dan moest je zeker wel (verschillende keren) plassen vannacht?

    Hoe staat het eigenlijk met de prostaat van de heer Vliegen?
    PSA wel eens laten controleren? ..
    Hm?
    Jij lijkt me wel het typje wat dat versloft.

    Ja, je bent zo een dode fopbaron, hoor!

    @ Piq

    Ik blijf er dus bij dat Erl een bastaardje is.
    Zeker gezien zijn stekelige reacties nadat ik vaststelde dat hij draait omtrent zijn afkomst, is het mij duidelijker dan ooit:

    Erl is een nikker.

    Een vermakelijke nikker, dat absoluut .. máár .. een nikker.

    Ik stel voor om Erl een strooien hoed op te doen en een broek van jute aan te trekken, en hem eens ter vermaak van ons wat ritmische pasjes uit te laten voeren.
    Uiteindelijk móet hij het kunnen.

    Indien hij het níet kan, wilde ik voorstellen hem ter kastijding 40 zweepslagen op de gele voetzolen geven.

    Tuchtigen is goed voor de zwarte ziel.

  4. * Omerta voorover gebukt zijn kastijding in ontvangst ziet nemen *

    Goedemorgen trouwens voor de ontwakende….

  5. Ondertussen is de witte kanarie zo goed als geregeld…🙂 Ik vond een kweker bij Breda die er nog een heeeeeeleboel had zitten.

  6. Ow over dat witte licht heb ik trouwens een keer gelezen dat dat een effect is van opgevende oogzenuwen tijdens het deaudgaan. Zelfde geld voor tunnelvisie…

  7. Proost, gemeente!
    *Het volgende, onverstaanbare lied aanheft en lallend achterovervallen doet*

  8. Ondertussen heeft ons laatste uur geslagen. De zon burpte gisteren een behoorlijke oprisping richting aarde die later vandaag of morgen in de aardse magnetosfeer verwacht wordt. Hiero het filmpje http://tinyurl.com/sunblast , moet een feestje voor NoorderlichtgluurderTs worden. Site to watch: Spaceweather.com

  9. Zitten u allen nog in uw godshuis ofzeau?

  10. @VonZ

    ‘Normale”mensen kijken naar Buitenhof. Het enige opinieprogramma zonder boef Scheringa.

  11. @F Von
    Vind ik wel een aannamelijke verklaring, dat mensen met een tunnelvisie het ondermaanse al min of meer hebben verlaten.

  12. Zo denk ik ook dat God iets groots en meeslepend met mij van plan is. Al ben ik er nog niet achter wat. Maar dat komt gerust wel.

  13. Zittend vanuit mijn luie stoel, zie ik de marathonlopers voorbij komen.
    Als ik me niet vergis, loopt Bedrijfsbuffel in de voorste linie’s. Omerta loopt achter een zwarte man (Erl?) en ik zie een kip zonder kop.

  14. Ow got, zie ik in een flits een vrouw op 10 cm high heels. Onmiskenbaar Helen Z.

  15. @Raar
    Het feit dat je hier zonder enige restrictie mag posten, zegt al dat god begonnen is met het grote plan achter Raar.

  16. @Vinden jullie dat ik teveel klets? Zeg het maar hoor.

  17. Piquant Zegt:
    zondag 18 oktober, 2009 @ 13:31 bij PM
    Zal effe lekker worden dat ik hier in de awaiting zou moeten reageren.
    Ik ben liev.

  18. @Raar
    Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Of liev een belangrijk criterium is, weet alleen HIJ.

  19. @Piq

    Men is er nog niet uit of ‘Het’ ook een Zij kan zijn…

  20. @Sikkeneur
    Er is nog een optie. Dat het een verzinsel is, maar als het een Zij is, zou ik maar heeeel liev tegen mij zijn. Je weet nooit🙂

  21. Zo, ik ben ook binnen. Wat ging die Yegon hard zeg!

  22. @Piq

    Ben ik altijd🙂

  23. @Sikkeneur
    Toch niet omdat je denkt””je weet maar nooit?”

    @Bedrijfsbuffel
    Wtf is Yegon?

  24. Dat is die gast die net voor vlunk finishte. Die op die stilletos, dat was vlunk.

  25. @Bedrijfsbuffel

    Die met dat kokerrokje?

  26. @Piq

    Je weet maar nooit…..

    Hoeveel 55+’ers mogen hier stoppen met hun 65ste?

  27. @Sikkeneur
    Mogen niet alle 55+ers stoppen met hun 65ste?

  28. Yep, maar ik was benieuwd er zich hier bevinden.

  29. hoeveel *inlassen*

  30. Houdt u ook van godsdienstwaanzinnigen en speciaal van de amerikaanse soort? Dan is http://www.jesusland. com vanaf nu uw favoriete site.

  31. @Sikkeneur

    Ik weet dat er een paar commenters zich in de doelgroep bevinden, maar dat kan ik niet verklappen. Misschien melden ze zich spontaan.
    Btw ik zag tot mijn grote schrik net, dat 1 persoon op dit blog is terecht gekomen, doordat er werd gezocht naar het seniorennet….
    Maar als je ziet waarop wordt gezocht en dat men hier terecht komt, valt dat seniorennet nog mee.

    @kip z k

    Ik klik het niet aan. Straks word ik nog verslaafd….

  32. @Piq 14:14

    Verslaafd? Je bedoelt bekeerd en op het op het rechte pad gebracht.

  33. @kip z kop

    Je hebt me door. Bekeerd en op het rechte pad gebracht. Brrrrrrrrrrr.

  34. Leuk, hoe recht dat pad is kun je wel raden als je bedenkt dat het een kip zonder kop is die anderen erop probeert te krijgen.

  35. @Bedrijsbuffel
    Er zijn ook vele dominee’s, priesters etc die zelf nooit op het rechte pad hebben gezeten en brullen vanaf de kansel dat de goegemeente op het rechte pad moet blijven, want stel je voor dat ze die allemaal tegen komen in hun Sodom en Gomorra.

  36. @Bedrijfsbuffel

    Kip leert niemand wat; dat doet Jesus. Daarom is die site ook zeker geschikt voor jou.

  37. Jezus

    i.p.v.

    Jesus

    Leest dan niemand de tags?

  38. @Piq

    Men zit niet op het rechte pad. Men begaat de rechte weg.

  39. @Bedrijfsbuffel

    In Jesus.com is het echt geen jezus.

  40. @kip z kop
    Het is mij wel duidelijk dat je een kenner bent.

  41. @bedrijsbuffel
    De tags zijn niet bedoeld om te lezen. Is slechts een middel om alle onwetenden , van het rechte pad geraakten naar dit blog te leiden.

  42. @kip z kop
    Die mededeling had ik niet graag willen missen.

  43. He gezellig, Mijn favo zonderkop is er ook.

  44. @Raar

    Te laat. Zie @14.41

  45. Fijn rijtje – iets wat men kan begaan:

    1] vergissing
    2] recht pad
    3] blunder
    4] ongeluk

  46. Nog een fijn rijtje – wat er allemaal begaan kan zijn:

    1] misstap
    2] rechte weg
    3] overtreding
    4] iemand (met het lot van kip zonder kop)

  47. Moehahaha!! Respect @Sietze!
    .
    Schaamnamen
    .
    VOORNAAM ACHTERNAAM Bekend van…
    Constant de Klos
    Sietse Vliegen
    Simon Onrust
    .
    http://www.3fm.nl/page/3fm09_schaamnaam

  48. Ja Dames en Heren, de anti euthenasie lobby in de Steets is weer lekker bezig.

  49. Of euthanasie zelfs.

  50. @rammsteijn

    Hoi, wat denk je dan van de anti abortusbeweging in Spanje?

  51. Poco loco: mensen die zich door pedofielen de straat op laten praten om tegen een aangenomen abortuswet te demonstreren.

  52. *ramsteinmodus*

    Life is a bitch ..
    Yes, it’s true ..
    I am Ramstein, who is you?

    *einde Ramsteinmodus*

  53. @bedrijfsbuffel
    Als ik sommige van die rabiate demonstranten zie, denk ik stiekem dat de abortuswet voor sommigen te laat is gekomen.

  54. Over pedo’s gesproken…
    http://amnesia90.hyves.nl/fotos/761045684/0/S_V-/?pageid=5288TBB9H6W44GSCK

    Sytze smerige kinder*kuch*fotograaf-wannabe !

  55. ff inloggen op je hyves…

  56. @ Oak

    Ik heb geen Hyves.

    Maar wat heeft die Vliegen nu weer geflikt?

  57. Kindje van 19 dat halfnakend ende in de camera loenzend zichzelf te kijk zet ook nog een blijk van respect geven. Lees; een hyves-flirt toesturen. Gad ver dam me.

  58. Ik zeg maar één ding, ik zeg: spijsolieschandaal.

  59. @Oakie
    Come on, een vrouw van 19 in een bikini is geen halfnaakt kindje.

  60. En dan niet één foto van het arme ding, maar DRIE.
    Hoe lager kun je nog zakken…

  61. Siets is pak m beet een halve eeuw oud, tussen de generatie vader en opa van dat drommeltje in.
    Ik rust m’n koffer.

  62. En nu wil ik bier. Later !

  63. @ Oak 17.18

    Ja .. en als ik dan zit te vertellen dat hij wildvreemde meisjes op Messenger of Gmail zit te vragen of hij ze mag beffen, wordt er hier zwaar verontwaardigd gereageerd omdat ik zomaar iets beweer.

    Pf ..

    Smerig reptiel, die Vliegen.

    Het zal je dochter maar zijn die benaderd wordt door die ranzigerd.

  64. @ Piq

    Tuurlijk, ga jij het nog even zitten bagatelliseren .. hm?

    Lekker fris.

  65. Omerta, een dochter? Iemand die zoveel weet over prostaatkanker, nageslacht? Ik kan het mij niet voorstellen.

    Mijn beeld van Omerta? Even Googlen op “Danny Brawner”.

  66. @Omerta
    Jij beweert, ik staaf.
    Lijkt me goede combi.
    Bij deze is aan je bewering in elk geval bodem gegeven, gefundeerde bodem, gevlochten beton.

  67. @Omerta
    Ik bagatelliseer niks. Ik vind het sterk overdreven om een 19 jarige in bikini een halfnaakt kindje te noemen.

  68. @ Waterbuffel

    Kennen wij elkaar?

    Dacht het niet, he?

    Bukken dus, tuig .. ik wil zitten.
    RAP!

    Lul.

    @ Piq

    Dat vind jij overdreven?
    Dat recht heb je.

    Ik zeg dat dit niet de eerste keer is dat die gibohuttenbouwer betrapt is op dingen waarvan ik zeg: gewoon even zijn vrouw bellen.

    @ Oak

    Jij weet waar dit over gaat.

  69. @Omerta

    Huh? Gewoon ff zijn vrouw bellen?

  70. *zuchterdezucht*
    Piq… Hoe naïef kan iemand -zelfs een vrouw- zijn ???

  71. @ Piq

    Ja, zijn vrouw bellen.

    Om even uit te leggen waarom hij stiekem met zijn dongeltje in het schuurtje zit én waarom hij haar niet meer beft.

  72. @Omerta
    Heeft zijn vrouw dan bij jou geklaagd?

    @Oakie
    Naief; moi ?

  73. Opgewonden raken over een vies fantasietje en dan de afgunst omzetten in verontwaardigd fatsoen. Pfff.

  74. @piq
    Of je bent al starnakel óf je bent echt niet van deze wereld.
    Hoe dan ook, ik ben er voor het moment af.
    Have fun.
    —> out 4 now

    Oh ja: @KPN-rund 17.43
    Als je ook maar enig benul zou hebben van waar je het over hebt zou je wel anders piepen. Dwergmongeaul !

  75. @ Piq

    Alle vrouwen doen doorgaans hun beklag bij mij .. en dat is logisch .. ik ben een begripvol iemand.

    Zeg Buffel .. jij lijkt op Jan Marijnissen!
    Dat kan geen toeval zijn.
    Zeg eens .. ben jij een communist?
    Zo’n scheepslassermarcheerder?
    Hm?

    Antwoord me onmiddelijk, jij staatsruif vererend middelmaatje.
    Misschien zeg ik dan nog iets ontopic inzake dat krukkig geschreven topicje van je.

  76. @ Piq

    kijk, we kunnen er lang er uitgebreid over gaan discussieren, ik ben van mening dat er dus meer dan duidelijk is aangetoond dat die Vliegen een gevaar voor jonge meisjes is.

    Ja, ik denk dat we dat wel even zo mogen stellen.

    Zo’n meisje .. onvoorbereid, angstig .. zenuwachtig, en dan ineens die griezel die zo’n kind gewoon geestelijk verminkt.

    Het is godverdomme een pure schande, hoor je me?

  77. Gezellig ist weer vanmiddag? Iemand nog iets van de herrezen vrouw uit het topic vernomen?;)

  78. @ Rammstein
    Nou vind ik euthanasie ook wel wat raarrr. Hypocriet zelfs. Zo heb ik een Biblebeltgristenfemielie die er toch de hand niet voor omdraaide om een jaar of negen terug oma een O.D. te geven, omdat ze toch al oud was blablabla….

  79. Wat een zondag! Twee domoren die zelf geen meisje kunnen krijgen omdat ze denken dat die vallen voor de hardheid van hun vuisten, raken boven hun theewater als ze zich inbeelden dat een ander het succesje boekt waar zij zelf al jaren tevergeefs van dromen. En dan zijn ze ook nog zo kortzichtig om hun dirty mind te verraden door hier ineens publiekelijk de fatsoensrakker te komen uithangen.

  80. @F von Z

    Nu werd ik net voor naief versleten, maar ik ben nu weer niet zo naief, je verhaal over “oma”te geloven. Heb een paar maanden geleden meegemaakt dat mijn moeder en met euthanasieverklaring en na tig keer aan tig artsen en mij te hebben aangegeven, niet meer te willen leven, dat het buitengwoon moeizaam was om die zgn O.D. te geven (is ook niet gebeurd) die jouw oma kennelijk op aanvraag van haar familie heeft gekregen…….
    Ik heb het dan ook nog over Amsterdam.

  81. @Bedrijfsbuffel 18:08

    Omerta dom? Hoe kom je er bij? De man vindt zich zelf een genie.

  82. @Piquant 18:20

    In de familie van Zeikhoven wordt klaarblijkelijk aan de oma”s niets gevraagd.

  83. @kip z kop
    Zou je haast gaan denken, maar dan is euthanasie geen euthanasie maar moord.

  84. Het geniale zal ‘m zitten in de overtuiging dat een man zich na z’n veertigste niet meer in gezelschap van jongedames mag begeven. Heeft vast iets te maken met de spreekwoordelijke waard en z’n gasten.

  85. @ Piq
    Kip heeft gelijk, gruwelijk, maar tis waar. Is kennelijk een heel normale gang van zaken hier opt Nationaallandschapseiland. Oma was net een week of twee ziek, uiteraard géén wilsverklaring. Gewoon de haar kinderen die dat even voor haar beslisten. ‘Er was toch geen hoop meer, ze werd iedere dag dementer en zo was het beter’. Moordenaars, dat zijn het. Inclusief de ruggegraatloze huisarts die het facilliteerde…

  86. Eigenlijk zou ik er keihard aangifte van moeten doen. Vraag alleen is: Whodunnit…

  87. @Bedrijsbuffel
    De enige vraag die gesteld moet worden, is of genoemde jonge vrouw, in het gezelschap van een man van middelbare leeftijd wil verkeren (als Hyves al verkeren is). Er zijn veel vrouwen die dat graag willen.
    Persoonlijk vind ik alles > 40 te oud voor mezelf🙂

  88. Dat zullen Frans Lanting (1951), Anton Corbijn (1955), of Erwin Olaf (1959) dan wel lekker belangrijk vinden.

  89. Misschien moet ik dat maar doen ja, familie of niet. Wie weet wat mij gebeurt als ik ongelukkig in een coma terechtkom…

  90. @ Piq
    Boven 40 te oud? tsssss…

  91. @F von Z
    Het probleem is dat als je in een coma komt te verkeren en je wil niet meer kenbaar kan maken, er geen sprake kan zijn van euthanasie.

  92. @F von Z
    Kan ik toch wel zeggen?🙂🙂🙂

  93. Het zal je dochter maar wezen: http://tinyurl.com/ygsatnd

  94. Meen ik in die verzuchting nu ineens een pervers verlangen te beluisteren?

  95. Genoeg!

  96. @Bedrijfsbuffel
    Hoe kan een verlangen “pervers” zijn?

  97. Als ik het niet dacht😉

    Hey Oakie, oud veenlijk, hebben ze je weer opgegraven? Hoe is het met de schulden?

  98. Moet je aan oakie en Omerta vragen, Piquant – die gedachte komt voor hun rekening.

  99. @Bedrijfsbuffel
    Imho is denken de enige echte onvoorwaardelijke vrijheid die we hebben. Uitvoeren is heel iets anders.

  100. Kijk helemaal normaal kunnen we het niet noemen als een vieze ouwe man van tegen de vijftig met een Lee Towers bril op sites van 19-jarigen de toffe bolknak uit gaat hangen.

  101. @ KzK

    Uh, gast .. ook jouw topicje was om te huilen.
    Beter zo?

    Pismeutje.

    @ Buffel

    Uit jóuw plempseltjes maak ik dus op dat je kortgeleden ongelukkig van je eigen vrouw gescheiden bent en een calletje van 19 thuis hebt zitten die niet weet hoe ze koffie zet of een aardappel kookt.
    Waar heb je haar leren kennen?
    In het speeltuintje achter in de straat?

    Je bent iets te opgefokt om het bovenstaande op een aannemelijke manier te gaan zitten ontkennen, dus ik adviseer je om even met haar op het wipkipje te gaan zitten.

    Lul.

    @ Piq

    Asjeblieft, zeg me dat je dit ook ziet.
    Het is zó duidelijk.

  102. Even voor de duidelijkheid en geadresseerd aan enkele frusties:

    Ik laat me niet lenen om de sfeer hier op de blog van Piquant te laten verzieken. Dit is dan ook het enige wat ik er over zeg. Dus Raar, Oakie, Omerta… Ga je frustraties ergens anders botvieren.

    Toedeloe.

  103. *iets zinnigs gaat doen*

  104. Je hebt er deze keer wel lang over gedaan, Omerta.

  105. Ach kijk .. daar hebben we onze frisse jongen ..

    Zeg Vliegen, je bent er als de kippen bij, he?

    En tóch te laat ..

    Schaam je jezelf niet, vuile schoft?

  106. @Omerta
    *Erl modus aan* Calletje is Kalle(tje) in het jiddisj.

  107. Frustie? Frustie?
    Hou kom je erbij?
    Ik voel me uitstekend.
    ..
    Maar hoe zou je je gedrag zelf willen kwalificeren Sytze?

  108. @ buffel

    Ik heb nog andere logs waar ik gewenst ben, schrijftalent.

  109. De meeste mensen denken dat denken iets is wat je zelf doet. Nou goed, dat mag je denken.

  110. @Omerta
    Ik waardeer je om je taalvaardigheid en je woordenschat. Schelden hoef jij dus niet.

  111. Er zit een topic van Omerta aan te komen. Ik voel het.

  112. @Bedrijsbuffel
    Voelen gaat wat ver, maar ik denk het ook🙂

  113. @ Bedrijfsbuffel
    Maar eerst ben ik morgen aan de beurt😉 ….

  114. @ Piq

    Sorry ..

    Maar ik zit me zó ontzettend kwaad te maken.

    Ik vraag me dus af hoe ík me zou voelen wanneer mijn dochter (ja, Buffel .. mijn dochter) op enig moment met zo’n eindveertiger geconfronteerd zou worden die haar tot allerlei daden zit op te hitsen waar ze later spijt van zou kunnen krijgen.

    Dat begrijp je toch wel?

    Dit is niet niks, Piq .. dit is dus emotie ..

  115. @F Von

    Toch niet over euthanasie ?🙂

    Diegenen die een topic willen schrijven, kunnen zich in rijen van 13 opstellen🙂

  116. @ van Zeikburgen

    Waar sta jij in deze zwaar beschamende kwestie, vent?

  117. Dan ga ik mij nu voorbereiden op de dag van morgen. Het is al donker en dus te laat voor de wipkip en voor een elektrische relaxfauteuil zijn wij nog te jong, maar de wijn wordt net voor mijn neus gezet en het belooft een aangename avond te worden. We eten wild. Denk ervan wat u niet laten kunt, maar het is mij er eentje hoor.
    En niet meer reageren, want ik ben weg hè?

  118. Inderdaad. Dat arme schaap gaat straks solliciteren, wordt gegoogled en tadaaa!! Niks geen contract maar een vies gezicht is haar deel.
    Allemaal door die Sytze.
    Rest nog slechts een carrière achter de ramen.
    Zo intens verdrietig word ik ervan.

  119. @Omerta
    Jouw dochter is waarschijnlijk geen vaderzoeker want ze heeft er al een, maar er zijn nu eenmaal vrouwen die zich er lekker bij voelen. Just face it.

  120. Zelfs Earl denkt het er zijne van. Dat zie je meteen.

  121. Even kijken, waar gaat dit over? Jezus als kinderlokker? Zit wat in.

  122. En nu, net nu ik dus bij dat meisje op haar profiel een ondersteunende opmerking wilde neerzetten .. als vader, als mens .. ja, als RECHTSCHAPEN mens .. is dat kind haar profiel op slot gegooid, mensen.

    En nu geef ík u dus te raden wie daar zo snel voor heeft gezorgd ..

    Uiteindelijk gaat dit uit de hand lopen.
    Dus, ja .. damage control, he?

  123. @ Oma Rita

    Kent ú Jezus?

  124. Tis echt vreselijk wat voor schade een volwassen man in de herfst van zijn leven kan aanrichten met zijn dongeltje.

  125. @ raar

    Kent ú Mij?

  126. Ik zit er dus gewoon aan te denken om korrelatie even te bellen, he?
    Zó erg, dit.

    Zó erg ..

  127. Is dat erger dan waar een onvolwassen man in de herfst van zijn leven toe in staat is?

  128. Mag ik hier het woord “kinnesinne” laten vallen? Zomaar omdat ik het een mooi woord vind.🙂

  129. @ Erl 19.08

    Wat gaan we nu weer krijgen?
    Ben je er achter gekomen dat je overgrootvader gewoon timmerman was ipv Hertog?

  130. @Earl: Van horen zeggen Earl. Verder niet. Maar wat vind u nou deze hele toestand rondom Sytze Liege?
    Met zijn dongeltje op een duister parkeerplaatsje de internets op, op zoek naar kwetsbare jonge vrouwen in de bloei van hun leven.
    En thuis de toffe liefhebbende man uithangen.
    Zo vreselijk dit.

  131. @ Eikie & Oma Rita

    Bent u nog steeds vuistentotbloedenstoegebald jaloers op Sytze?

  132. @ Piq 19.13

    Wat betekent het?

    Je gaat toch niet de teksten van Ramstein in het Nederlands terug zitten vertalen, he?

  133. Ja en dan onbeschaamd nog eventjes een grote muil opzetten he.
    Schaam-te-loos. Ik heb er geen ander woord voor.

  134. @Omerta

    Ik zoek altijd de overeenkomsten tussen mij en de gasten hier. Jij begon met kalle en dan doe ik kinnesinne. Zie het maar als schaken🙂🙂

  135. @ raar

    Zie je wat er gebeurt?
    Ze gaan gewoon voor hem staan ..
    Je toont hier dus aan dat ze feitelijk een pure zedendeliquent in hun midden hebben .. en wat doen ze?
    Ze gaan voor hem staan ..

    Wat zegt dat jou?

  136. @ Oma

    zoals reeds door Erl aangegeven op verscheidene plekken spruit Erl voort uit een oeradelijk hooggeslacht van hertogen (machtige veldmaarschalken), met tevens een historisch annaal (met dubbel n!) gedocumenteerde connectie naar Alexander de Grote, ook wel bekend als Sikander, Iskander, Alessandros en Oleksandr. Vanuit de goddelijke plaatsvervanging des adels en zeker vanuit Alexanders vervulling van menig orakelprofetie kan inderdaad zonder disputatie een zekere Jezusnatuur aan Erl worden geattribueerd. Dat heeft u aldus goed gezien, Erls niet-beste.

  137. Brekend: Omerta ontdekt de betekenis van het woord Piquanterieën.

  138. @Omerta: Ja kweenie. Kijk dat ze rijen sluiten hier viel mij inderdaad ook op.
    Maar ik lig er niet wakker van, of misschien toch wel.
    Dat arme schaap, op zo’n misselijkmakende manier tot onheuse handelingen aanzetten.
    Voor je het weet staat dat kind te sjouwen met fotoapparatuur drie trappen op naar Sytzes zolderkamertje.
    Bah! Bah! Zeg ik je.
    En zo’n figuur zit je dan te verdedigen.
    Je moet maar durven.

  139. @ laal

    Erl vindt het als overtuigd en praktiserend sadolibertijn de sub-20-femina-praktijken van Sytze V. geheel en volledig opportuun en libidorechtelijk legitiem.

  140. @Omerta: Zie je dat om 19.23 ?? Der is er nog één hier!!
    Geen wonder…

  141. @Raar c.s.

    Zie je het verschil van Piquanterieen versus andere blogs? Op veel andere blogs sluiten de rijen zich als er gescholden moet worden en hier gaat het anders ……

  142. Nou, het volgende schandaal dient zich alreeds weer aan …

    Ramstein .. uh .. haar vrouw laat haar kut in de playboy zien.

    http://perezhilton.com/2009-10-18-would-homer-approve

    Tjongejonge ..
    Nou Piq .. lekker stelletje heb je hier bij elkaar ..

    Een internetspeeltuinrukker, een Jezus met decorumverlies, een waterbuffel die een kip zonder kop staat droog te palen ..

    Godsamme ..

  143. @ laal

    U doet uw naam geenszins eer aan blijkens uw quasiverontwaardigde bigotterie en coalitiezoekende scherpslijperij inzake de sexuele moraal en de goede zeden in onze post-post-moderne geliberaliseerde maatschappij.

    Hij die zonder zonden is, werpe de eerste dildo.

  144. @Omerta

    Je bent echt goed in de gebruikersgroep te analyseren, doe ook es mbt die van andere blogs?

  145. @Piq: Das leuk en aardig, maar weet je ook voor wie de rijen worden gesloten?
    Een dongeldick die arme schaapjes op zijn droge probeert te sjorren.
    Cause nobody knows your spots like joe do. Dat werk.

  146. @ Piq

    Lijden Oma Rita en laal beiden nog immer aan viagra-resistentie?

    € veelzeggende reacties van impotent-jaloerse Oma en laal beter plaatsen kan €

  147. *Gooit verveelt een dildo naar Earls’ karpatenkop*

  148. @ Piq

    Ach, je kent me toch?
    Ik ben gewoon begaan met dit log.

    Probeer je te behoeden voor slechte invloeden van buitenaf.
    Eigenlijk waak ik over je .. sinds Bennie zijn taken lijkt te verzaken.

  149. Het is al jaren fout aan het gaan in dit land. Kijk anders dit eens: http://www.statenvertaling.net/beeld/remb_vz_terug1642_grt.jpg

  150. @Omerta
    Ah, dat is wel heel erg aardig. Maar ik ben gelukkig zelf ook nog tot het e.e.a. in staat. Als ik je nodig heb, meld ik me. Thanks!!!!!

  151. @ laal

    “karpatenkop”

    U bent zo onbeschaamd Erls kwalificatie van Erl-adversanten, ontleend aan de grote Reve nu onbesuisd jegens Erl te ricochetteren?

    Jij sodomistenezel!

  152. @ Erl

    Maar jij bent er dus achter gekomen dat je feitelijk Jezus bent?

    Hm .. juist .. *staart naar Erl zijn sandalen*

    Goed .. al goed ..
    Dan vind ik dat we de proef eens op de som moeten nemen..

    *dreunt een spijker in Erl zijn handpalm*

    Oke .. nú zeggen: vergeef je me?

  153. € 55+ OV-kortingspas voor Oma Rita en laal aanvragen doet €

  154. @Omerta

    Het is vochtig weer, toch wel een roestvrije spijker? Destijds , in dat klimaat was roesten niet aan de orde, maar je weet ik zorg graag voor de gasten hier.

  155. @ Piq

    Soda, weet je nog?
    It takes care of it all.

    Laters, lieve mensen.

  156. @Omerta: Het wordt steeds erger met onze Sytze. Hij doet nu ook al googelen die Liege.
    Kíjk dan!
    http://www.sietsevliegen.nl/

  157. Behalve voor mijn gasten, zorg ik ook goed voor mezelf en ga dan nu koken. Latersssssss

  158. @ SodOmerta

    Erl heeft nimmer beweerd Jezus te ZIJN, edoch slechts Jezusnatuur te bezitten – net als u en een ieder, overigens.

    € spijker uit handpalm trekt en in veelgeplaagde achterwerk Omerta poert €

  159. @Raar @19.44
    Hahaha die huur ik in bij het eerste lustrum van Piquanterieen.

  160. @ Raar

    HAHAHA!!!!!!!!

    Kostelijk!

  161. @Piq: Goed he!? Zooo slecht.

  162. @ Piq

    Laat Waldorf & Statler AKA Omerta & raar maar amechtig mekkeren: het feit dat zij onze nabijheid immer weder opzoeken bewijst eer aan Piquanterieën als zijnde het Blog van Melk en Honing.

  163. Zeg dikke karpaat, dit zijn beleefdheidsbezoekjes naar aanleiding van jouw bezoekjes op Missy.

  164. He, dat was weer even ouderwets gezellig.
    Wat jij dikke karpaat *Geeft Earl een schouderklop*

  165. @Piquant 17.04
    Middeleeuws, ze werden met bussen ter plaatse gebracht. Zo kan ik ook demonstreren.

  166. @ laal

    jij favoriet huurezeltje van kinderboerderijsodomisten

  167. @Karpaat: Gheghehe. Vette huzaar.

  168. Ik ben wel van plan dat Jezus park in Orlando te gaan bezoeken. En uiteraard een t-shirt scoren.
    Elke dag rond een uur of 16 wordt hij geherkruizigd (ja, ik weet).
    En reken maar dat er geen lardass bij komt kijken, allemaal knappe Jezussen.

  169. @ Rampsteijn

    Maar, ként u Jezus?

  170. @ favoriet ezeltje van kinderboerderijsodomisten

    obese wannabennie

  171. @Karpaat: Comoediarum

  172. Phaeolus schweinitzii

  173. @Rammsteijn @20.08
    Zo kunnen wij ook demonstreren, maar zouden wij nooit doen, want wat je zegt : Middeleeuws .

  174. @rammsteijn

    En please maak er dan een topic over !!!

  175. Fletse Liegert
    Ik maak geen woorden meer aan je vuil. Je bent minder dan min, zeg maar de ontkenning van iets wat iets goeds kan herbergen.
    Stuk vuil.
    Ik staaf alleen nog maar beweringen van omerta.

    Omerta
    Had jij die pica van die fletse liegert nog ergens ??

  176. @Oakie
    Kunnen we (oude) vetes ergens anders uitvechten? Ik ben niet zo geinteresseerd in allerlei “onthullingen “.

  177. Fomitopsis pinicola jortkelderii

  178. @piq
    Als jij je log openstelt voor mensen, vind ik dat iedereen die dier komt weet wat voor *kuch* vlees ie in de kuip antreft.
    Met alle cosequenties van dien.
    Als je ontkent iets te doen wat beweert wordt, staat het mij vrij dat te ontkrachten.
    Volgens mij noemde je dat daarstraks nog de kracht van je log. De rijen sluiten zich niet.

    @Rrario
    Nou ? Nu ?

  179. @ Piq

    Die Omerta laat zich kennelijk volgaarne staven door dat stuk Eikie: is alhier ten onzent wel plek voor dat soort voze vunzigheid waar Sietze nog een puntpaaltje aan zou kunnen zuigen?

  180. dier = hier +a en t = d

  181. *pakt snotlap en veegt erlieboy weg, prullenbak, deksel dicht*

  182. @ oakiedokie

    Phellinus weirii lindademollis

  183. *spuit insectenverdelger in prullenbak*

  184. Leptographium wageneri necrosis gordonii

  185. —> deeveedee-time-out

  186. De morbo gallico gerardusjolingii

  187. @ laal

    Non compos mentis phluncus phluncii

  188. Morbus strangulatorius terrorjacobusii

  189. Fluxus abundans vlunkii

  190. Ik heb effe een nummertje vertaald.
    ..
    Je kunt niet je handen om jezelf
    je bent een vieze oude man
    gaan rotzooi rond met iemand anders

    Nu had ik u verteld
    je kunt kijken, maar gelieve niet aanraken
    omdat je niet begrijpt een woord van mij
    kan je niet zien, ik ben niet oud genoeg
    U zegt dat de leeftijd, is niet niets, maar een aantal (aantal)
    Je bent veel te ervaren voor mij

    Alles wat u wilt doen
    Is Take my love
    Alles wat u wilt is een overwinning

    (Dirty old man)
    Je kunt niet je handen om jezelf
    je bent een vieze oude man
    gaan rotzooi rond met iemand anders

    Volgende keer dat je me
    kunt spreken, maar alstublieft niet aanraken
    want ik geloofde elk woord dat je zei
    en hier ben ik met een gebroken hart
    Ik loop je spel down
    niet alle afvalstoffen die het op jou, nee nee nee
    want je bent een getrouwde man, en ik ben nog steeds vrij

    Alles wat u wilt doen
    Is Take my love
    Alles wat u wilt is een overwinning

    (Dirty old man)
    Je kunt niet je handen om jezelf
    je bent een vieze oude man
    gaan rotzooi rond met iemand anders

  191. @ laal

    homo senilis putris desiderii

    (wannabe vieze oude man)

  192. Oh leuk we gaan chats plempen?

  193. Dus zij was eigenlijk niet dood? Gelukkig dan maar. Een levende heeft bewustzijn, zoals wij. Hoe dat bewustzijn ook kan zijn ‘ingevuld’, cq – beleefd- .

  194. @Raar
    Wat ben jij nou; een windvaan, een windbuil of allebei.

  195. O, is die zeikerd van een Erl er ook al weer? Hmmm.

  196. Ik probeer de correlatie tussen Jezus, euthanasie en een dirty old man te ontdekken en kom niet verder dan grijpgrage handjes naar Maria en onbevlekt afgedreven had moeten moeten….
    Biedt iemand meer?

  197. @Sikkeneur, Ik, want ik ben Katholiek, nou ja, de leer is niet slecht, immers?

  198. @KzK
    Maria had een dirty old man – Jozef – en was graag tegelijkertijd met haar onbevlekte ontvangenis geeuthanaseerd?

  199. € licht laxerende achtergrondruis hoort en Sof opmerkt in de blogcoulissen €

    Ah, zijt gij daar Sof?!

  200. @Sikkeneur
    Ik vind het een mooie , maar korte samenvatting .

  201. @ Sof

    katholiek

    i.p.v.

    Katholiek

  202. @een zachte, edoch iewat storende ruis ontwaard. Hmmm, zeker een Erlzuchtje.

  203. @Soof
    Ooit in grijs verleden was ik ook katholiek, maar die roede ter tuchtiging van de nonnetjes, hé….

  204. @ Siq

    De onbevlekte ontvangenis heeft niets met factische virginaliteit van doen. Wel met hoogstaand eerbewijs aan eerzame vrouwen of dames van stand volgens ancièn joods gebruik.

  205. @Sikkeneur, maar eerlijk, is t dogma dat Katholieken niet ook wel liev ergens ook wel, tóch?

  206. @Erl

    Mooi taalgebruik van de Joden voor simpelweg geneukt en bezwangerd zijn.

  207. He gezellig, mijn favo-reaguurder zonder kop is er ook weer.

  208. @Erl, Die Jesus, die leefde dus nooit, vgs de geschiedschrijvers? Dus zijn vermeende woorden zijn enigszins ergens ook wel enigszins besmet?

  209. Hè kudt, komt Raar binnen ga ik net weg.

    De rust blogtuig. Houden jullie het gezellig?

  210. @Helenz: Waarom weg?? Blijf!!

  211. @Antisoof beseft dat het bewustszijn het bewustzijn is.

  212. En ik besef ook dat elk woord individueel is. Tsja…

  213. Wat nog ontbreekt aan de samenvatting van Sikkeneur is de vraag wie toch de steen voor de laatste rustplaats heeft weggerold (zie pica). Want daarna heeft die jurk samen met z’n vader en de Heilige Geest een hoeveelheid gezeik veroorzaakt die de jeukende wederkeer van Omerta, raar en oakie bijna overtreft.

  214. @Hens

    Voor alles is een reden en heeft men een keuze, ook die steenroller zal ws een vooruitziende blik hebben gehad http://www.youtube.com/watch?v=6mFQdXFfnb0

  215. On topic, ik las ’t boek van Pim van Lommel, ‘Eindeloos bewustzijn’, dat propageerde dat het bewustzijn wel een heel anders zou kunnen zijn dan dat wat er nu in het algemeen over gedacht wordt. Tsja, dat is ook waar.

  216. En vandaag was er op radio 1 een uitzending over de relativiteit der oorlog. Daar kwamen analyses aan de orde die mij deden geloven in de pricipes van de liefde. Gelukkig…. Ook ‘Oorlog en vrede’ van Tolstoi kwam ter spake. ‘Van krijger tot pacifist.’ En dat voor een edelman? O, heerlijk, zulke verhelderende analyses.

  217. Waar gaat het eigenlijk over vanaaf? Dan weet ik waar ik niet op reageer.

  218. @Soof
    Er was eens een stroming die er vanuit ging dat de mens een afspiegel was van zijn eigen fantasie, dus eigenlijk niet bestond. De Nihilisten….. (dacht ik)

    Erl?

  219. @Sikkeneur
    Zeker dezelfde stroming, die zegt dat een kind zijn eigen ouders uitzoekt?

  220. @Raar
    Gaat nergens meer over…..

  221. Als je ouders een afspiegel zijn van je eigen fantasie, ja dus.

  222. @Sikkeneur en @Raar,
    Ik voel me eerder een pragmatisch realist, hoor.

  223. @Piquant,

    We zijn gewoon gezellig bij jou op de borrel. ?

  224. @Anti
    Wees welkom, maar de gastvrouw kijkt af en toe even om een hoekje. Dus zelf inschenken !!

  225. @ Sof

    Voorwaar, alleen het Bewustzijn is waarlijk katholiek (=universeel)!

    Alle overige zogenaamde katholieken zijn koliek (= krampvormingen in het Bewustzijn).

  226. @Erlkönig Zegt:

    zondag 18 oktober, 2009 @ 22:50 bij PM
    @ Siq

    De onbevlekte ontvangenis heeft niets met factische virginaliteit van doen. Wel met hoogstaand eerbewijs aan eerzame vrouwen of dames van stand volgens ancièn joods gebruik.’

    Hm. Juist ja. Dus die Bijbel vergeet een beeld te schetsen. Hm. Zo viel het mij in de schrift ook op dat de Jezus nooit schijnt te lachen. Hm. Veel te serieus?

  227. Ja gezellig, bij Piq. op de borrel. Ik was net bij mijn voormalig favorieta kamerlid op de verjaardag.

    Man, wat ben ik dol op borrels.

    Heb ik nog wat gemist?

  228. @Erl

    Een lachebek schijnt ie iig niet geweest te zijn, voor zover de geschiedschrijving ons vertelt.

  229. Ik bedoelde dus dat het verhaal over de Jezus wel apart van kleur is. Weinig emoties en zo.

  230. Was Jezus een zuurpruim?

  231. @Sytze,
    Je voormalig favorite(a) kamerlid? Goh. En heb je hem wat beter ingelicht?

  232. @Raar,
    Doet jou dat ook niet denken aan Argentinië tig jaar terug? Ik kijk ernaar en denk; ‘Ben ik nou gek, of gebeurd ’t nu hier ook?’

  233. @Raar

    Geen traan hier….erg?

  234. AntiSoof Zegt:
    zondag 18 oktober, 2009 @ 23:49 bij PM

    haar😉

  235. @ Siq

    “Er was eens een stroming die er vanuit ging dat de mens een afspiegel was van zijn eigen fantasie, dus eigenlijk niet bestond. De Nihilisten….. (dacht ik)”

    U doelt op de solipsisten, hyperidealisten, absolute monisten en antisofen?

  236. Jezus is een warm, hartelijk en gepassioneerd mens.

    € slechts luttele minuten geleden nog dijenkletsend astraal onderhoud had met Jezus tesaam met Bach €

  237. Fijnzinnig humoristisch bovendien.

    € wat besmuikt nalachen moet om grapje van Jezus: “Wat is de overeenkomst tussen Pinokkio en Mij? Wij hebben beiden een houten kruis!” €

  238. @Erl

    Wie vertelde de mop?

  239. Ah, te laat…

  240. Luister altesaam naar

  241. AntiSoof Zegt:
    zondag 18 oktober, 2009 @ 23:53 bij PM

    Ik denk dat het een vies voorgekookt zaakje is geweest.

  242. @ Siq

    Jezus.

    Bach moest ervan schuddebuiken waardoor zijn pruik scheef op het hoofd kwam te zitten.

  243. Heb je niets van Pink Floyd Erl?

  244. Tsja, wie een notenschrijver verwart met een geestelijk leraar, die heeft het licht (nog) niet gezien. ‘lol” Ja, das humer, Je zus!

  245. @Soof

    Sietze zou zeggen: “Jezusliktmijnlul”……

  246. @ Sly

    Ah, mon frère!

    Pink Floyd heeft nul en generlei eeuwigheidswaarde: is slechts penopauzerock voor leuterzelfbewuste babyboomers.

    luister liever naar

  247. Bach, Johan enzo… tsja. In zijn tijd was er nog geen machine, electriciteit en auto… Ja, dat scheelt echt wel op de geluksschaal?

  248. @Sytze: Ik heb nog wel een lekker nummer van The Three Degrees?

  249. @ Sof

    U is passiemist?

  250. Dat zie je toch verkeerd Sikk, ik ben niet van de herenliefde. Jezus was bi, me dunkt.

    Maar voor nu: een goede nacht, slaap lekker. Morgen weer een dag.

  251. penopauzerock voor leuterzelfbewuste babyboomers.
    ..
    *Gniffel*

  252. heel stilletjes en voorzichtig… ‘vroeger was niet alles slechter hoor.”

  253. @Raar: ongetwijfeld… echt iets voor jou.😉

  254. Truste Sytze, ik ga ook zo te bedde…

  255. @Sytze’

    Toen mocht alles nog, want er was geen bijbel waar alles wat lekker is, werd verboden.

    Trusten

  256. @Erlkönig Zegt:

    maandag 19 oktober, 2009 @ 00:10 bij AM
    Ik ben eerder realist. En u?

  257. penopauzerock voor leuterzelfbewuste babyboomers.
    ..
    *Gniffel*

    Ook out =

  258. Goodnight @all

    *KLIK*

  259. Bye Sikkeneur en Raar. Slaap ze.

  260. Jezus was geen christen. Jezus was een Jood.

    Nog immer.

    Het christendom heeft een groteske en schandelijke machtsdaad uitgehaald met Jezus door hem als founding father toe te eigenen. En daarmee met de Joden die alle onheil te danken hebben aan de christenen.

    Ja, ook en vooral aan katholieken zoals jij, Sofke…

  261. @ Sof

    Erl is reïdealist.

    € pummel Sof flagelleert met Piqs zondagse zweepje om onbeschaamde en rechtstreekse vragen aan Erl €

  262. @Erlkönig,
    Ik ben bedroeft om de woorden die jij denkt. Triest.

  263. bedroefd

    i.p.v.

    bedroeft

  264. @Soof
    je moet het je niet persoonlijk aantrekken, maar het is wel zo dat er in de bijbel een tweeslachtigheid is gecreeerd.

  265. gecreëerd

    i.p.v.

    gecreeerd

  266. @Erl, denk jij dat echt van dat zweepje enzo? Ja, dan houdt het echt op.
    En je woordje ‘pummel’ zegt ook heel veel. tsja. LUL

  267. Hoe zag de historische Jezus er waarschijnlijk uit? NIET zoals in het plaatje ad topicam, maar ongeveer zo:

  268. Tja, maar zo zag die Bach van u er ook uit als een mislukte presentatrice van Vrouw en Paard: http://gelkinghe.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/02/27/bach.jpg

  269. @ Sof

    Waarom bedroeven de feiten je dan? Ook Jezus was droef toen hij Zijn toekomst zag, edoch hij verzaakte niet. Daarom, verman je en verzaakt niet. Luctor et emergo, Sophus!

  270. Ik ga trouwens slapen, moet morgen al heel vroeg Bedrijfsbuffel van het vliegveld halen.

  271. @Erl, Ik vrees toch dat jij in gedachten gevangen bent, nu je dat zegt. Want een vrije geest heeft geen slogans nodig.

  272. @ Manus

    Inderdaad zag Johann-Sebastian er zonder pruik uit als Sytze na een dagje flink bomen verhakselen.

    J.S. hield net als Sytze ook van een flinke neut en de deernes.

    Hij was in weerwil van het onterechte strenge imago een gul, volks en sensueel mens, die liever in de wijnkelder zat dan in de kerk.

  273. @Alle Hens aan Dek met de Buffel!

  274. Componeren is een keuze.

  275. @ Sof

    “Want een vrije geest heeft geen slogans nodig.”

    € knows a slogan, when he sees a slogan, and his käse rests €

  276. @ Manus

    “Componeren is een keuze.”

    En niet componeren?

  277. @Erl,
    Hij hield van de deernes en zat ook graafg in de wijnkelder? Gut. En échte man?

  278. @ Sof

    graag

    i.p.v.

    graafg

    en

    een

    i.p.v.

    en

  279. @ Sof

    Neen, dat heeft Erl nimmer beweerd. Wél dat hij wat dat betreft en prima facie sprekend op Sytze leek.

  280. Allo? Allo?

    Ist da jemand?

  281. € dat het arbeidersgepeupel op twee oren ligt vrezen doet €

  282. @Erl
    *kijkt even om het hoekje*

  283. @ Piq

    Ah, ma poupou Piquante!

    Ook u bevuilt uw schone handen niet aan het zweet des arbeids – hoe eerlijk ook?

  284. @ Piq

    Laat ons blootgeknield hard bidden ~

  285. @Erl

    Ik pluk de zoete vruchten van mijn arbeid en mijn niet zo domme investeringen.

  286. @ Piq

    Een lucratieve scheiding achter de rug?

  287. @Erl

    Ik hou wel van comfort en bidden doe ik niet.

  288. @ Piq

    Pardonnez-Erl, correctie:

    Weer een lucratieve scheiding achter de rug?

  289. @Erl

    Ik moet je vrouwonvriendelijke opm corrigeren. Altijd en nog, self supporting geweest.

  290. @ Piq

    Erl bidt ook niet, harharhar!

    € bidden aan de AntiSofen van deze wereld overlaten doet €

  291. @ Piq

    Ben je dan géén man?!?

    € gepuzzeld zich hervindt op tot heden vermeend männerblog €

  292. @Erl

    Voor straf om die buitengewone stupide opm, over lucratieve scheiding, moet jij nu wel de hele nacht op je blote knieeen tot Piq , bidden.(taakstraf)

  293. @ Piq

    Maar, wat is er dan in engere zin stupide aan?

    € “Facta sunt servanda”, mompelt… €

  294. @ Piq

    Denk je net als Erl ook dat Prammsteijn en 020boobs heimelijke he-females zijn?

  295. @Erl

    Een geprogrammeerd wereldbeeld en al sinds 1965 niet meer valide.

  296. @Erl

    Nee dat denk ik nou weer niet.

  297. @ Piq

    Je bent in 1965 gescheiden en sindsdien monetair invalide?

  298. @ Piq

    buitengewoon stupide opm

    i.p.v.

    buitengewone stupide opm

  299. @Erl

    Als je zo uit je bol blijft gaan en zulke onzin blijft uitkramen , moet ik je pilletjes gaan adviseren.
    Vraag: Wanneer ben jij gescheiden ?

  300. Z dan?

    Zeg nou zelf: die meer dan typische hogehakkenfetisj…

  301. @Erl

    Wanneer heb je nu eindelijk je topic klaar ?

  302. @ Piq

    Misschien zit er een trol in het Erlbewustzijn: een Omertaworm of een Acevirus…

    € ISO 9004 sjamaan voor exorcistisch ritueel bellen doet €

  303. @ Piq

    Erl is nimmer gehuwd: het Estatum Erlianum mag volgens de Orde niet worden verkwanseld, ook niet onder huwelijkse uiterwaarden.

  304. @Erl

    Hahahaha en Erl mag ook geen vleselijk contact hebben met dames ( of heren) uit de burgerstand?

  305. @ Piq

    Erl heeft diverse tientallen topics in gedachten, echter deze nog niet virtueel gematerialiseerd.

  306. @ Piq

    Het liefdesspel heeft zich door de eeuwen heen weinig aangetrokken van rang of stand. Sterker nog, zij kan deze bij uitstek slechten, for the time loving.

  307. @Erl
    Het liefdesspel gaat door rangen en standen, maar een nageslacht is gebonden aan( impliciete) regels.

  308. @ Piq

    Regels gelden alleen voor het plebs.

  309. @ Piq

    Erl gehe zu Bette.

    Droom en leef zacht ~

    € in koele meren duikt €

  310. @Erl

    Het was mij (voor 98%) weer een genoegen met je van gedachten te wisselen.

Reacties zijn gesloten.

