Ritalin moeders kleine helperT 2

Moeders gebruiken het zelf ook!

Door: F. von Zeikhoven

De Rolling Stones zongen er al over in de jaren ’60, ‘Mother’s Little Helper‘. Een lofzang op een pilletje om moeders door de drukke dag heen te helpen. Dokters schreven de benzo’s, want daar zong Jagger over, toen net zo makkelijk voor als dat je nu een Tamiflu’tje krijgt. En veertig jaar later is er rond mother’s little helper ook nog geen reedT veranderT. Zo verscheen onlangs op de *kuch* populaire gescheidenmensensite OuderAlleen een oproep van gebruikster Bloemetje voor het lijst-1 verdovende drugsmedicijn Ritalin. “Gezocht: Ritalin < €3,- per stuk (…) Schijnt dat werkende moeders hier ook extra power van krijgen. “Wie heeft er wat voor me liggen? Graag niet duurder dan €3,- per stuk.” En zie, het spel van vraag en aanbod barstte meteen los. Inclusief een tarievenlijst.
Normaal wordt dit middel hupperdepup voorgeschreven voor kinderen als moeders hun kids niet meer int gareel kunnen houden, maar kennelijk beginnen de gescheiden moeders er nu zelf ook de lol van in te zien. Uitwassen van een omstreden medicijn dat volgens internationale artsen al véél te makkelijk en te vaak wordt voorgeschreven nu ook in 0031 opgedoken? Antwoord van de door site-eigenaar en -beheerderT Bart K. ongemoeid gelaten OuderAlleen huisdealerT staat daarrr.
Update: Inmiddels is er een heuse drugsoorlog uitgebroken op OuderAlleen.
Update 2: Het Bovenregionaal Team Internetfraude, onderdeel politie Kennemerland laat bij monde van voorlichter G. van Dijk weten dat dit soort materie illegaal is en men de zaak met belangstelling gaat onderzoeken.

297 Reacties to “Ritalin moeders kleine helperT 2”

  1. Oh fijn zelfde topic verse pagina.

  2. oakie Zegt:

    maandag 19 oktober, 2009 @ 20:57 bij PM e

    Trouwens…
    Methylfenidaat 10 mg kost (inkoopprijs) enkele dubbeltjes per 30 stuk. Schandalig, die prijzen op OA.

    LOL@Oakie, niet alleen word de wet overtreden, er worden ook nog woekerprijzen gerekend. Foei OA!

  3. Angebot!!
    Paracetamol met cafeïne. 0.90 ct per stk. 100 voor 85 euro..Gratis afgeleverd binnen de A 10 ring.

  4. @Piquant

    Nee, tever helaas

  5. @Piquant
    Hebbie geen paracetamol met codeïne?

  6. *Gaat toch weer in haar medicijnkastje kijken*

    Pleisters, iemand? Homeopathetisch (geen typo) laxeermiddel?

  7. @Helen

    Natuurlijk, dit was een lokkertje. Ik heb nog vuilniszakken vol met de duurste medicijnen (van mijn moeder). De ‘witte jas” bestaat niet meer en naar een apotheek breng ik het niet.
    Tenzij Oakie (als je hem nodig hebt, zit hij voor de buis) een geweldig idee heeft (voor illegalen oid) , verkoop ik alles hier 🙂

  8. En dan zeggen ze dat “Drank meer kapot maakt dan je lief is “……

  9. @Sikkeneur

    Vanaf nu is het ” alleenstaande ouder op foute website” .

    @VonZ
    Wow!!!

  10. ghe ghe

    Böse Böse vonZ

  11. @Piq
    Kom ik gauw weer eens bij je langs in de vuilniszakken graaien🙂
    Moet ik wel eerst beter worden😦

  12. Piquanterieen voor al uw inruil medicatie.

    Als verkopen niet mag, mag ruilen dan wel?

  13. @Piq
    Verkopen mag niet. Je moet jezelf even swifferen. Ruilen mag wel.

  14. @HelenZ

    Je bent welkom, want je ligt buiten het bezorggebied 😦

  15. Compliments to Sherlock von Z en alle bijdragen.

    Wellicht tot later.

  16. @Sikkeneur
    Niks teveel gezegd tegen/over Von Z

    Aha, catwalk op RTL 5 kijken?? Voor mannen zijn er alle soorten sportprogramma’s , incl curling. Er is maar 1 programma waar ik voor thuisblijf en dat is project catwalk. Heerlijk!

  17. @vonZ
    Waarom mag ruilen ook niet en waar staat dat in de weg dan?

  18. @VonZ

    Jajajaja vrouwen die schoonmaken, sexy zeker ?

  19. Hallo zeg. Hier even een uurtje weg en zie een handel in paracetamol.
    Nooit met dezelde stok gaan slaan, foei.

    Ik ben inmiddels wel erg benieuwd hoeveel ouders hier daadwerkelijk de ritalin van de kinderen meeslikken.
    Inlevingsvermogen kan soms wel heel erg ver gaan.

  20. @HelenZ

    Ruilen mag best, zelfs na een likje aan mammie´s little dolls …..

  21. weg is wet natuurlijk.

    @vonZ lees het morgen wel. Ga mijn mandje opzoeken. Lekker de buren wakker houden met mijn gehoest.

  22. @rEPELSTEELTJE

    iK maak me ook zorgen over de anti depressiva die kinderen van mama meeslikken.

  23. @repelsteeltje
    Hier? Niemand! maar als ik van Z mag geloven een fiks aantal op OA.

  24. @ Helen,
    ik dacht even dat ik wat anders las hihihi

  25. @vonZ
    Kan me niet voorstellen wat je anders las🙂

  26. Waar is onze hardloper gebleven die nog terug zou komen?

  27. Ik ga mijn mandje. De rust blogtuig.

    @vonZ feli met je speurneus.

  28. ja hier ben ik weer. Wat wil je weten piquant?

  29. @anoniem

    Welcome back
    Je zou, zonder naam en rugnummers ons nog kond doen van onfrisse praktijken achter de schermen van de jeweetwel site.

  30. @piquant

    Dat heb ik toch al gedeeltelijk gedaan op het vorige deel. Of was dat niet genoeg?🙂

  31. topic is weer weg op nujij. De heer K.kamp heeft wel hele lange tentakels. Dat kan niet anders. Dan moeten er toch andere maatregelen worden genomen.

  32. @anoniem
    Voor mij is het nooit genoeg,maar de vraag is of jij nog iets kwijt wil, want vandaag is je kans, tenzij je zelf een topic wil schrijven…..

  33. Cookie van eigen deeg Says:

    Veel dikke lettertjes von Zeikhoven. Iets geslikt?

  34. @ Cookie
    Nee, experimentje met layout…😉

  35. @Cookie

    Long time etc etc. Maar jou kennende heb je ook npg wel een mening over de inhoud .

  36. @anoniem

    Leef je uit nu het nog kan. Ik vind het heel naar dat een klein
    groepje internettreiteraren de zaak zo naar eigen hand kan zetten.
    Wat ik begrijp is dat je met alle gemak daar een stigma op je voorhoofd
    kunt krijgen.
    Ik ken het van horen zeggen, maar heb ook begrepen dat het een open
    site is waar veel “bloot” wordt gegeven. Juist een kwetsbare groep als deze is natuurlijk al snel voer voor de leeuwen.

  37. Maar vind het wel reuze boeiend dat de heer K. kamp schijnbaar het voor elkaar krijgt om topics op een openbaar forum te doen verdwijnen.

    Er gebeurt daar zoveel. Het is echt verschrikkelijk. Verschil met andere websites is dat men daar niet zoveel zeer persoonlijke informatie neerpent. En dat wordt op OA keihard tegen je gebruikt als het nodig is. Zo is er ooit iemand geweest die vond dat ik als vader zijnde niet moest zeiken dat ik niet over de stoffelijke resten van mijn zoon kon beschikken want die behoorden bij de moeder . Ik was laaiend en diep in mijn ziel getroffen. Hoe ziek kan je zijn

  38. @ Anoniem
    Is geen kwestie van tentakels. Kan zijn dat Nujij het (nog) te klein vindt…

  39. Inhoudelijk ook nog reageren Piquant?
    Lees ik het eerst nog een keer. Mijn eerste scan was alleen typografisch.

  40. @repel

    Klein beginnen zo is de DSB ook ten onder gegaan:)

  41. correctie: wel persoonlijke informatie. Men gooit daar ziel en zaligheid bloot

  42. @f von zeikhoven

    Nee, ik ken nujij al heel lang. Censuur is daar aan de orde van de dag

  43. @anoniem.

    Is jou kind overleden? Oh wat erg.

  44. @ Anoniem
    Verspilde moeite daar dus…

  45. Is het wel zeker dat de gevraagde pilletjes voor moeder zelf waren von Z?
    Wie zegt me dat ze niet door de ochtendpap van haar kroost worden vermalen.
    Maar goed, wat je zelf al aangeeft: “het spel van vraag en aanbod”. Zo oud als de wereld.
    Persoonlijk heb ik genoeg aan een borreltje als ik thuis kom. Om de smaak van het werk weg te speoelen en het geluid van de huisgenoten hier wat te dempen. Voor een ander is een borreltje wellicht niet afdoende.

  46. @repelsteeltje

    Dat is al 10 jaar geleden. Ik heb nog een zoon van 10 en een dochter van bijna acht

    http://www.nujij.nl/politie-onderzoekt-mogelijke-handel-in-ritalin-op.6919504.lynkx

    En nog een keer

  47. Wel kewl. Die link naar hier op nu jij.

    (wat een pareltje van een zin.)

  48. @ Cookie
    kwestie was niet voor wie het was, maar dat er handel in Ritalin ontstond en dan nog nota bene op een ouders-site

  49. @ Cookie
    Ja, met selfkicken is niks mis. Al is Johnny er niet oud mee geworden. Helaas…

  50. ja en voorzover ik de screenshots kan bekijken was er ook een dame in geinteresseerd waarvan ik het nooit had verwacht. Toppunt van burgerlijkheid is zij. Niets mis mee hoor maar dan verwacht je het al helemaal niet

  51. @ F. von Z 22:19
    Ouders moeten wat. Op Marktplaats zijn ze erg oplettend geworden. Een jaartje geleden kon je daar nog met groot gemak aan Oxazepam en ander lekkers komen. Tegen bodemprijzen. Het bloed surft kruipt waar het niet gaan kan. Of het nou gaat om MP3’s, DVD’s of pillen.
    Wederom: “vraag en aanbod”
    Waarom niet op een site voor ouders? Ouders is net zulk tuig als de rest van het land.

  52. Ik begrijp het punt van “anoniem “. Het is idd een site waar je snel je “hebben en houden” op tafel legt en waar wel heel erg goed gemodereerd moet worden (gelukkig is dat hier heel anders en:) ) en waar er wel heel prudent met info moet worden omgegaan.

  53. @cookie

    Thanks:) Ik ouder hier ook wat af, maar ik zie mijzelf niet als tuig.
    En ja ouders behoren het juiste voorbeeld te geven. Tot er een scheiding
    zich voordoet. Dan zijn alle remmen los🙂

  54. Even een handje vol kwoots:

    Hey, heb ritalin te koop.Verkoop ze per stuk.Wie bied goede prijs? Heb trouwens nog andere middeltjes te koop.

    Ritalin (methylfenidaat) te koop. €25 per doosje van 30 stuks. Regio midden-gelderland.

    diazepam 10 mg en 5 mg en ritalin te koop aangeboden op Speurders.nl

    Te koop ritalin 10 mg merk sandoz aangeboden prijs € 25 in Assen Drenthe

    etc.
    etc.

    Wie een beetje handig is met Google vindt zo een adresje in de buurt. Naar de coffeeshop is voor ouwe hippies (zoals Cookie)

  55. “Toppunt van burgerlijkheid is zij. Niets mis mee hoor maar dan verwacht je het al helemaal niet”

    Hoe weet je dat anoniem? Zoals metsen IVL zich idioter kunnen voordoen dan ze IRL zijn, kunnen ze ook IVL vrij normaal overkomen terwijl ze IRL niet sporen.
    /levendbewijsmodus

  56. (((psst, iemand een jonge borrel kopen?)))

  57. @Cookie
    Ik zit hier met mijn mond open. (toch ben ik geen plattelandstrutje, maar kennelijk toch wel naief zoals me vandaag of gisteren hier werd toegevoegd )

  58. @jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh

  59. Ik reageerde iets te enthausiast op Cookie🙂

  60. Niks jonge borrels van Cookie kopen (gotogot wat vult die zijn zakken hier🙂 ). Ik schenk hier een glaasje champagne aan iedereen om te proosten op VonZ die het vandaag presteerde the old days of Piq te doen herleven.

    Proost Von Z

  61. @ repelsteeltje

    sssst! Niet zo hard. Straks heb ik de wouten aan de deur hier.
    * fles illigale jenever door de plee spoelt *
    /jarenzeventigparanoia

  62. Ben je geboren voor 1970?
    Verder lezen
    Na 1970 geboren:
    NIET LEZEN, DIT BEGRIJP JE NIET! )
    Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 50-er/60-er/70-er jaren, nog leven
    Volgens de theorieën anno 2004 ? 2005 ? 2006 zouden we toch al lang dood moeten zijn?
    WAAROM?
    LEES MAAR!
    Wij zaten in auto?s zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag.
    Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.
    Boven aan een trap was geen hekje; wie te ver ging kukelde naar beneden.
    Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat, en als er echt iets was moest je hard schreeuwen voordat je ouders het merkten.
    Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met onze handjes en beperkte motoriek openen
    Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat waren ze weg.
    Op de fiets zat je achterop met je kont op de bagagedrager en probeerde je je vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.
    Een helm hadden ze nog niet eens op een bromfiets, laat staan op een fiets.
    Water dronken we uit de kraan, niet uit een fles.
    Kleur en smaakstoffen moeten ook toen al bestaan hebben, want zo rood, groen of geel als die limonade toen was, zie ik ze nu echt niet meer.
    Een kauwgom legde je ’s avonds op het nachtkastje en stak je ’s morgens weer in je mond.
    Op school hadden ze maar één maat bank en met zo’n heerlijk gevaarlijke klep eraan.
    Schoenen waren meestal al ingedragen door broer, zus, neef of zo, en ook je fiets was of te groot of te klein.
    Een fiets had geen versnellingen en als een band kapot was leerde je vader je zo snel mogelijk om hem zelf te plakken.
    We gingen ’s morgens weg van huis en we kwamen terug als de straatverlichting aan ging. Niemand wist in de tussentijd waar we waren en we hadden geen GSM mee!
    Het bos of een park was een plek om te spelen en geen vieze mannetjesverzamelplek.
    Als we naar een vriendje gingen, liep je er gewoon naar toe, je hoefde niet aan te bellen en ook geen afspraak te maken. Er ging ook geen volwassene met je mee.
    Wij aten ook al koekjes en kregen brood met veel boter en werden toch niet dik.
    We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van.
    Wij hadden geen playstation, nintendo, X-box, 64 televisiezenders, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!
    De televisiezender begon pas om 18.00 uur. Dan kwam een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast). Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek.
    We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon ongelukken en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.
    Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte.
    Pedagogisch verantwoord speelgoed maakten we zelf; met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de berg dat we de rem vergeten waren.
    We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.
    Op school zaten ook domme kinderen. Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen de zelfde lessen. Zij deden soms een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden. De Meester had altijd gelijk.
    We smeerden onze boterhammen zelf, met een grote mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag.
    Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter!
    Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!
    Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie. Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je er uit te lullen. Onze daden hadden consequenties. Dat was duidelijk en je kon je niet verstoppen.
    Wij hadden vrijheid, mislukkingen succes en verantwoordelijkheid. We hebben moeten leren er mee om te gaan.
    Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.
    Hoor jij ook daar bij?
    Er bestond geen koemelkallergie, gewoon schoolmelk drinken.
    Ritalin was nog niet uitgevonden. De kinderen gingen naar een gewone school en kregen wat meer struktuur.
    GEFELICITEERD! Ik zie de lach op je gezicht al. Tja die goeie ouwe tijd ……
    WIJ WAREN HELDEN!
    Geboren na 1970?
    Watjes

  63. @cookie
    Hoe ik dat weet? Omdat ik haar ken

  64. Even wat anders: Kan iemand hier aangeven of het nou echt wat is, die Ritalin? Ik bedoel, is het een aanvulling die de moeite van het proberen waard is? Naast tabak, alcohol, weed. XTC, etc.
    Een Euro per pilletje is niet duur, maar ook nog niet echt concurrerend met alles wat ik verder ken🙂

  65. @de moderators

    Kunnen jullie mij even swiffen. Ik sla de plank mis en iets teveel tekst.

  66. @cookie

    Neem nu die borrel joh. Niet zeiken.

  67. @Repelsteeltje

    Ja herkenbaar en we konden ook nog tegen klassikaal onderwijs en deden examen zonder multiple choice vragen. Over dit ondewerp komt er een topic.

  68. @Piquant

    Dat schreef anoniem niet🙂 Tjonge hoe later op de avond.. hoe..?

  69. @Piquant 22:45
    En zelfs stoned konden we nog slagen voor de mavo🙂

  70. @Repelsteeltje

    Nee ik laat het staan. Alleen voor degenen die zijn geboren na 1970 is de tekst te lang🙂

  71. @repelsteeltje

    Ik had het al gecorrigeerd. Zit ook naar NOVA te kijken en luisteren en ondanks dat ik een vrouw ben, lukt multitasken niet altijd even goed.

  72. Hebben we hier eigenlijk ook een plan B?
    En heeft dat enige kans van slagen?

  73. @Cookie
    Plan B treedt in werking als ik mijn zakken heb gevuld en als anderen mijn zakken niet nog meer willen spekken en dan ga ik eerst heel erg de geslagen hond spelen.

  74. @Piquant

    U is mij ene grapjas🙂 Ik heb vandaag zoveel gelezen dat mijn hoofdje tolt.

  75. @Repelsteeltje

    Je mag nu wel gaan slapen als je er morgen maar weer bent. Verder is iedereen hier geheel vrijwillig🙂

  76. Nieuwe sport.

    Zet 100 alleenstaande ouders in een modderbad🙂

  77. @Piquant

    Ben ik het verplichte nummertje?

  78. @Repelsteeltje

    Eerst een curlingwedstrijd spelen. Daarna zien we wel weer.

  79. het was me een waar genoegen. Van de week kom ik nog wel eens buurten maar dan met mijn nickname

  80. @anoniem
    Doe je nickname alvast de groeten van ons allemaal.

  81. @anoniem

    Hoe weten we dan (ik wel want ik zie je ipadres) dat je onze eigen anoniem was ?

  82. @ piquant

    Als je een slim lezer bent heb je de naam bij http://www.nujij.nl kunnen zien🙂

  83. @ Piq
    Dank voor de toast.
    Hoorde net aan de tel dat ex-Von Zeikhoven met Schmetterling was wezen shoppen. Althans, haar probeerde te leren shoppen. Wat dus niet is gelukt, getuige de uitspraak van de kleine schat:””maar mamma, ik hèb al genoeg kleren…”

  84. dat vertel ik dan wel gewoon.

  85. @ Anoniem
    Tnx voort bezoek vandaag🙂

  86. Over multitasken gesproken,
    nog iets leuks voor straks, Piquant😉

    http://www.kongregate.com/games/IcyLime/multitask

  87. ik zal eens kijken of ik ook een stukje ga schrijven. Ik heb nogal wat ervaringen met complottheorieen. veel zijn te hilarisch voor woorden.

    Wel eens gehoord van de holle aarde theorie?

  88. @anoniem.

    Nee, vertel. Ik ben daar dol op.

  89. @ Anoniem?
    De nooit gepubliceerde Jules Verne?

  90. @Rosalie
    🙂🙂🙂
    \
    @Anoniem
    Een topic is altijd welkom en tot gauw. Slaap lekker .

  91. van de week. Ik moet morgen vroeg op, veel rijden en twee afspraken bij klanten

    Een klein voorproefje

  92. @anoniem Zegt:

    maandag 19 oktober, 2009 @ 23:02 bij PM
    O, leuk. Dat doet me denken aan de onderaarse gangen in Italië of zo, waar men de tijd overbrugt zodat een reis sneller gaat dan de tijd, iets dat veel voordeel kan opleveren.

  93. btw @Von Z,
    Ik vond de Stones dus altijd maar niks, veel te simpel en ordinair, zal ik maar zeggen, maar nu ik te tekst van ‘Mother’s Little Helper‘ opnieuw beluister is die wel heel grappig en knap gemaakt. Vooral als je de tekst in het licht van de hedendaagse medicijnmoraal beziet. De muziek van dit nummer vond ik wel altijd al mooi.

  94. Ha, die Piquant!

  95. Hoi Soof. Aangenaam.

  96. @repelsteeltje

    Voor het geval je het nog niet weet. Soof en Cookie zijn de late gasten en heeeeeeeeeeel leuk.

  97. Goed volk komt altijd laat op d’n aevend zeggen ze hier opt Nationaallandschapseiland…😉 Of wast nou achterom….

  98. Moeten we niet even een introductiespelletje doen? Met een krant meppen of zo?

  99. @Cookie

    Bestaat dat nog? Oke. Ik zit klaar , mept u maarrrrrrrr

  100. @Cookie

    Hou je het rustig. Ik kon weken niet zitten na dat introductiespelletje van je.

  101. Er was eens een man en een vrouw, laten we ze Piet en Mien noemen. Het was een gewoon stel. Beide gezond enzo, alleen zij was was allergisch aangelegd. Ze gingen op een goede dag behang kopen. In de behangwinkel zagen ze een leuk bloemetjes behang. Toen ze het uitzochten moest Mien wel erg niezen, ze had weer last van haar allergie. Goed. Behang gekocht en Piet ging vlot aan ’t werk. Hij plakte de kamer, de gang en de slaapkamer vol met het nieuwe behang. Sindsdien kreeg Mien steeds vaker last van haar allergie. Het liep zo uit de hand dat ze uit juis vluchte en een scheiding aanvroeg. Ze werden gek van elkaar. En dan vooral Piet van Mien, die nieste zoals nooit te voren.
    Later, veel later bleek dat Mien een allergie had voor . . . bloemen.
    Ik vind dit toch zo een leuk verhaal!

  102. * repelsteeltje met krant op kop mept *
    De rest van de spelregels is me even ontgaan.

  103. Hoi Repelsteeltje, Hoi van Z (leuk topic. Goed geschreven ook :)).

  104. @ Anti
    Maar bloemen houden toch van mensen?

  105. @ Anti
    ik doe m’n best voor uw vermaeck heej?

  106. @antisoof

    Leuk verhaaltje, maar om nu meteen het huis uit te lopen voor bloemetjesbehang?🙂

    Er bestaat een medicijn, een antihystamine. Zyrtecc naar mijn weten.

  107. @repelsteeltje
    Psychosomatiek is moeilijk met medicijnen te bestrijden.

  108. @Von Z,

    De grap vond ik dat je ook allergisch kunt zijn voor het beeld van je allergie. Stel je voor dat sommige mensen allergisch zijn voor allochtonen. 🙂 Want, ff serieus, dat kán dus, en daar kunnen die mensen niets aan doen. Of een allergie voor vrouwen, of voor mannen. Want, het is bewezen dat een allergie overdraagbaar is op een zintuig zoals de ogen. Ja, de menselijke geest zit raar in elkaar.

  109. Ze hadden natuurlijk een andere kamer kunnen behangen met bijsluiters van anti-allergie-middelen.

  110. @Piquant

    Bloemejesbehang kan weer pshychosomatish werken, zonder medicatie🙂
    Maar ik heb geen bloemen gezien vandaag, slechts een blauw babykamerbehangutjuh.

  111. Schijnt dat ze de kamer van Napoleon op Elba behangen hebben met in Cyaancali doordrengt behang. Of dat waar was kon hij niet navertellen…

  112. @cookie

    Was het maar een bloemetjes behand. Dan leek het daar nog wat🙂

  113. @Repelsteeltje, het verhaal is dus wel écht gebeurd hoor. Ik las dit in een redelijk wetenschappelijk boek.

  114. @Cookie,
    Das slim! (Alleen ze wisten toen nog niet dat het van het behang kwam.)

  115. @Piquant
    Ik had gewoon weer even jeuk aan mijn associatieve frontaalkwab.

  116. Behand was natuurlijk behang.

    Ik wordt spontaan allergisch als ik die links aanklik. Wat een foeilelijk behang is dat. Zou het dan daardoor komen al die scheidingen?

    Tjee, dat is een gat in de markt. Koop behang en richt een website op:)

  117. Even terug on topic:
    Is het wat om een handeltje te beginnen in lege verpakkingen van Ritalin, Oxazepam en Seresta? Om resp. de kinderkamer, de studeerkamer en de slaapkamer te behangen?

  118. @Cookie,
    Ach, die Dirk. Het zit ‘m vast in de naam. Dirken zijn vaak fantasten in mijn beleving. Maar dat is wel erg kortzichtig van mij. Maar, hij heeft een goede smaak.

  119. @Cookie
    Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Dus ja!! Een niche.

  120. Cookie, dat wordt swifferen!!!!!

  121. @ Repel
    Behang is ook maar een verfraaiing…

  122. @Cookie van eigen deeg Zegt:

    maandag 19 oktober, 2009 @ 23:41 bij PM

    LOL, hoe verzín je het. Eerlijk, geniaal. Zucht. Een gat in de markt. En we noemen het ‘Suggestibles’.

  123. * Dirk mailt om mogelijkheden voor startkrediet te bespreken *

  124. @Cookie
    Is er ook een medicijn tegen megalomanie? *Scheringa een gros door zijn strot duwt*

  125. Toch heb ik er moeite mee dat iemand die liefhebber is van Willink, Schumacher, Botero, Margrite, etc. op andere punten wel eens niet zou kunnen deugen.

    Ik heb overigens besloten dat ik fan ga worden van Kobe de Peuter. Gewoon vanwege de naam.

  126. Dirk had z’n kantoor in het klooster in ouderwets West-Friese schilder-en behangstijl ingericht. Ook qua kleuren. Ik ben er wel eens geweest… Als aankomend kredietadviseur. Ernstig heej?

  127. En nu heb ik iets nodig wat mij nog kan kalmeren.
    Weten jullie wel hoe het is om een tweepersoonsdekbed van een nieuwe hoes te voorzien? Zit dat ding erin gedraaid, helemaal met je kop erin en het zweet rolt dan al van je rug. Dan uiteindelijk toch maar helemaal overnieuw in de hoop dat het wel gaat lukken.

    Aaaaaaaaarghhh…………. Ik zit er echt doorheen.

  128. “Als in een Reflectie gevangen, onderhevig aan de onvermijdelijke navolging van sociale Patronen die voorschrijven hoe te denken en handelen, valt de Mens nauwelijks als meer te beschouwen dan louter een glimp die voorbijglijdt in een strakgetrokken, verstild landschap, waarin zijn uniciteit en bestaansrelevantie slechts illusies lijken te zijn. “

    En daar dan kunst van aan de muur hebben. Ironie is zo iets moois.

  129. @repelsteeltje
    Ik ken dat . Ondoenlijk.

  130. aankomend kredietadviseur

    Klinkt als een bijzonder onaangename aandoening eigenlijk.

  131. Aandoenlijk

  132. @von Z.
    Had hij daar zijn zaak? In een klooster? En dan nog geschilderd in juiste kleuren? Oh… Dirk wist wel wat goed is.

    @Repelsteeltje,
    Ik heb een nieuw matras van echt schuimrubber met binnenvering. Wat ze echter niet bij zeiden, toen ik het kocht, was wat zo een tweepersoons matras wel weegt! Het is níet te doen idd.

  133. Wanneer je alleen bent hoor je ook helemaal geen tweepersoons dekbed te hebben. Dat is de mensheid alleen maar aangepraat door de farmaceutische industrie, de Bilderberg Groep en Beter Bed.

  134. Bwahaha!! Von Zeikhoven!! Huldo’s!!
    This is my kind of topic!!

  135. @Cookie

    Wie zegt dat ik alleen ben?

  136. Nu we toch over dekbedden en zware matrassen debatteren. Wil ik zo snel mogelijk de knoop doorhakken en op zoek gaan naar een 1 persoonsdekbed. Die draaien ook, maar zweet minder.

  137. Beelden van OuderAlleen bloggers in hun jonge jaren opgedoken:

  138. Zoek ik meteen een bijpassend behangutjuh.

  139. Kredietadviseur? Ach, hoe ver kan een mens zinken in de illusie die veroorzaakt wordt door de hersenen, gewoonlijk de geest genoemd…
    Wat heeft krediet nu in Godesnaam met het leven te maken? Hoe ver kan de mens verleidt worden? Krediet dingussen. Timeshifters zijn het! Tijd is geld en geld is gestolde menselijke energie, ook wel leven genaamd, maar dat leren ze vast niet op de school voor de economie.

  140. @ tepelstreeltje @ 23:53 bij PM
    Ies siempel…
    Men neme twee grote wasknijpers.
    Steekm 1 hoek van het dekbed in 1 hoek van het hoeslaken en zet er een knijper op.
    Doe dat zelfde ook met de andere hoek.
    Ga op bed staan en [ak de twee hoeken onder de knijpers vast en schud het geheel heen en weer.
    Prop dan de onderhoeken in de onderhoeken van het hoes en schud nog ff flink.
    Klaar is tepelstreeltje…
    Ow, vergeet niet die knijpers voor het slapen gaan te verwijderen😛

  141. Wanneer je samen een dekbed bezit kan je er toch ook samen een hoes om doen repelsteeltje.

    (@Piq > Ideetje voor topic van morgen?)

  142. @man met hoed
    Heb je daar ook plaatjes bij? Ik ben nogal visueel ingesteld.

  143. @hoedeman

    Hij is leuk ja. Ik heb met blinden gewerkt. Maar verdomme.. ding ging er ondanks de wasknijpers er toch onder gedraaid in.
    Ik krijg er in ieder geval geen harde tepels van🙂

  144. @De man met de hoed Zegt:

    dinsdag 20 oktober, 2009 @ 00:09 bij AM

    Das waar ook! Ik heb die knijpertjes er altijd in zitten. Er zijn nl krijpertjes voor te koop. (Raar woord hè?, knijpertjes?).

  145. @ Cookie

    Het is juist een tip voor blinden.

  146. @antisoof

    Knijpertjes er op laten zitten is zo niet 2009 Duuuhuuuuuuuuuuh🙂

  147. Speciale tweepersoonsdekbedhoeslakenmontageknijpertjes?
    De wereld is echt helemaal af.

  148. @Repelsteeltje,

    Ja, maar ze zijn er wel speciaal voor ontworpen en gemaakt, hoor liefie.

    @Cookie,
    Hoe verzin je het! LOL

  149. Ik vind het oiverigens gemeen om tips voor blinden hier op het blog te plaatsen.

  150. *duikt onder vers dekbed*
    De Rust!

  151. Bezeer je niet aan je knijpertjes man met hoed.

  152. @Cookie

    Wat is hier nu gemeen aan, dacht je werkelijk dat blinden dit log niet konden volgen?

  153. Wat ik me wel afvraag. Blind zijn en ADHD, dat is pas lastig lijkt mij.

  154. @repelsteeltje
    Dat zal wel gaan. Maar als je voorleessoftware zo’n avatar nadoet, dat lijkt me nogal eng.

  155. En dan beschuldigt men Omerta en mij er soms van dat we relnichten zijn, 1 topic van Von Zeikhoven, 1!! en de politie in Kennemerland heeft meteen intresse!!! Piq heeft er drie reaguurders bij en Jan Zaad!!
    ..
    Omerta en ik zijn amateurs!! Amateurs zeg ik je!!

  156. @De man MDH,
    Controleer wel even of de hoekjes van het dekbed en de overtrek wel mooi aansluiten, of de vulling goed egaal verdeeld is en of het voeteneind goed ingestopt is. En dan lekker slapen.

  157. @Cookie

    Wij kunnen ons toch ook een beetje aanpassen? Gewoon een redelijke avatar nemen.

    @Raar

    Hah, ja die von Zeikhoven is goed eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj🙂

  158. @Antisoof

    Ik zou eerder zeggen aan de man MDH dat ie zijn hoed af moet zetten. Slaapt echt rottig hoor.

  159. @Raar,
    Je best vast gewoon jaloers. Joh, das een emotie. 80 seconden wachten en zij (want het is vast een zij) ebt weer weg en je zieltje is weer schoon als nieuw.

  160. Over die allergie…
    Heette die vrouw Fleur ? Van Agema ?
    Brrr…..

  161. *borrel inschenkt*

  162. @Oakie
    *kijkt even snel om hoekje*
    man naar mijn hart. Eng wijf die Fleur.

  163. @piq
    Borrel voor het slapengaan ??😉
    *virtuele blindengeleidehond-button voorstelt*

  164. @Piquant,
    Ik bekeek net haar foto’s. Weet je, zo een beeld zegt mij al genoeg. Maar, ik weet, het is een vooroordeel, maar weet je? Dat vooroordeel is niet vaak onjuist. Ik bedoel maar, intuïtie is ook niet te onderschatten, tóch? Neeeuuuhhh.

  165. @Oakie
    Kom maar op met die borrel.

  166. @Antisoof
    Ik geloof erg in iniuitie.

  167. @Piquant

    Wat vind jij. Zou die site echt ritalin verhandelen?
    Laat je intuitie spreken🙂

  168. *drambuie voor piq inschenkt*
    Ijs bij ??
    (oakie’s standaard variantje op: “sambal bij ?”)

  169. iniuitie

    Alweer zo’n practig woord.

  170. *spijkert stelling aan de wand*
    “Vrouwelijke intuïtie is het evolutionaire gevolg van duizenden jaren niet nadenken”
    *kuchgrinnikkuch*

  171. @repel

    Wild guess. Nee geloof ik niet, althans niet op grote schaal.

  172. Wanneer een Eskimo iets voorvoelt, dan is er sprake van iniuitie.
    Denk ik.

  173. @Oakie
    kan zomaar waar zijn en kijk eens wat een prachtige wezens we daardoor of ondanks? zijn geworden.

  174. *kijkt bewonderend naar piq*
    En nu een pica in m’n meelboks😉 !!

  175. @Cookie
    Ik kan niet vaak genoeg zeggen, dat je scherp en grappig bent.

  176. Antisoof Zegt:
    dinsdag 20 oktober, 2009 @ 00:29 bij AM

    Nee, niet jaloers, van die emotie heb ik niet zo vreselijk veel last.
    Zoals ik al zei: Huldo’s.

  177. @Piq
    Eigenlijk is het gewoon een defect.
    Vraag maar aan mijn dochters🙂

  178. @Raar
    Dat waren tachtig lange seconden😉

  179. @oakie
    Mail jij me, wat ik met die vuilniszakken , superdure medicatie van mijn moeder moet doen (sommige met speciale toestemming gegeven). Eerder op dit topic , zei ik al dat de witte jas niet meer bestaat en ik het niet aan de apotheel wil geven, maar wel aan een project voor illegalen bv.

  180. @Cookie
    Lekker defect wel.

  181. Kan er iemand wellicht eens in de vrije uurtjes een overzicht van de mooiste typo’s maken? apotheel is ook een juweeltje.

  182. @Cookie

    daar hebben we jou voor en je komt altijd in de uurtjes dat ik sufgetijpt ben. (geen typo gelukkig)

  183. @Soof: Echt hoor, jaloezie is tijdsverspilling. Of je kan iets, of hebt iets, of je hebt het niet. Kan je het niet, moet je oefenen, heb je het niet, mwah dan moet je je best doen om het te krijgen.
    Onmogelijkheden daargelaten.
    Geen last van, jaloezie.

  184. @piq
    Mail naar de KNMP. Zij ondersteunen derde-wereld-projecten met oude medicijnen.
    En nu die pica in m’n boks !🙂

  185. Ow… en ik streef er niet naar om alles te hebben, dat scheelt ook.

  186. @Oakie

    Wat ga je met die pica doen?

  187. Dochters! Dat is ook een mooi iets. Wanneer een man dochters heeft. Dan is zijn vrouwelijkheid bezield. Net zoals een vrouw zonen heeft. Dan ziet zij ook haar mannelijkheid terug in haar (gedeeltelijke) spiegelbeelden. Ach, ja, de natuur is eerlijk.

  188. Bewonderend bekijken, wat anders ?
    Mij zul je niet betrappen op iets onbetamelijks… *bloos*

  189. @Raar
    Jalouzie is een verborgen waakhond die wacht tot de ontrouw of verleiding toeslaat. Dat is een natuurfenomeen. Ok wij zijn daar aan onderhevig. Dat denk ik. Zónder moreel oordeel overigens hoor.

  190. @Soof

    En geen van beide, dus geen kinderen. Geen hoop meer ?

  191. Dat lees ik graag Soof.
    Mooi moment om af te sluiten.

    Hasta pronto allemaal.

    * oventje *

  192. *meelboks hoopvol in de gaten houdt*

  193. PS @1:00
    Dat van die dochters (dat lees ik graag)

  194. @Cookie
    slaap lekker

    @Oakie
    Ik heb je net een vraag over die pica gesteld.

  195. Ik wil ook wel eens weten wie er achter de tekst steekt. Mijn nieuwsgierigheid is nu ook gewekt.
    Weet je, er zitten vaak hele normale mensen achter Nicks.

  196. @Soof

    gewone mensen.? hahahaaha

  197. @piq
    Zie mij 00.59

  198. Jommes, ik ga ook tussen de klamme lappen.
    Laters.

  199. @Oakie
    Sorry, had ik niet gezien. Als je nu al weet dat het bewonderend kijken is, is het verrassinsaspect weg.

  200. @Piquant,
    Hoezo geen hoop meer? Dát zei ik toch niet? Ik beschreef enkel de situatie van het nageslacht en de ouder. Wanneer je géén kinderen hebt, dan ben je ook lekker vrij enzo. Maakt in het groot dus helemaal niets uit.

  201. *pruillipt*
    @piq
    I presume, that is… Give it at least a shot…

  202. @Soof als ik je goed lees en dat doe ik, missen mensen zonder kinderen op zijn minst een spiegelbeeld.

  203. @Oakie
    Wat zou mijn voordeel hierbij zijn? Als ik mannen een plezier wil doen, was ik wel een dame van plezier geworden🙂

  204. @Piquant,
    Dát is waar, Piq. Je mist het spiegelbeeld van jezelf in je kinderen wanner je geen kinderen hebt. Van dat spiegelbeeld schrik ik soms, trouwens. Maar, ook de ouders zijn spiegels van ons. En onze andere familie. Toch?

  205. @Soof dan heb ik een probleem. Geen kinderen en geen familie

    * ga nu in de vuilniszakken naar passende pilletjes zoeken*

  206. Ghe. ik geef je een oplossing en antwoord op jouw vraag, daar mag iets tegenover staan.
    Daar is geen onrechtvaardigheid, noch een woord taiwanees in te vinden.
    Nog een borrel ?
    PS je hebt meel.

  207. ha, vind ik toch nog een paar kleine spiegeltjes. Jammer voor onze zwarte medemensen, maar die hou ik dus nu mooi zelf🙂

  208. @oakie

    Ik kijk , voordat ik nog een borrel aanneem🙂

  209. Je kijkt maar, je weet al héél lang wat je aan me hebt😉

  210. Oakie

    Toch maar een borrel (de laatste)

  211. @Piquant,
    Ach, we zijn immers toch ergens allemaal wel familie van elkaar?

    Dag allemaal. De vreugde was mijn deel.

  212. *schenkt nog een grote dram in voor piq*
    Ennuh… die pica ?
    Ga je die vannacht maken en sturen ???😉

  213. @Anti
    Het was weer leuk dat je er was. Als je er een avond niet bent,mis ik je.
    \Trusten.

  214. Ooooooooh piq !!!
    *bloserdebloos*
    Je verwent me !!!
    *pica koestert*
    Dat is toch niet je gewenste schoondochter he ??😉

  215. *enorme binnenpret koestert*

  216. @Oakie
    dank voor je dram . nee,ik ga geen pica sturen. Als ik lees hoe er hier info over bv SV wordt geplempt…….

  217. SV vraagt er om. Dat is een heel ander hoofdstuk.
    Bovendien zul je mij nooit betrappen op het plempen van pica’s, dit terzijde..

  218. @Oakie
    Zolang je geen pica’s hebt, kun je ze ook noet plempen of rondsturen🙂

  219. Vraag je dinnetje HZS maar…😉 Confidential is so and stays so. Zelfs van de man zonder hoed zal ik, hoewel ik onverwachte en onverdiende steken onder water krijg, nooit rotzooi plempen.

  220. @Oakie
    Ik zal erover denken maar ga eerst slapen. Zie je snel?

  221. En aangaande Fletse LiegerT:
    Mij om de oren slaan met m’n -inmiddels emotioneel verwerkte maar destijds pijnlijke- faillisement war ik zelf open over sprak en spreek terwijl hij zelf z’n misstanden ontkent en negeert…
    Ik weet wel met wie ik wél wil omgaan.
    Ik rust m’n koffer.

    BTW: Proost !
    *houdt glas omhoog*

  222. Ok meissie.
    Ik ben overdag te druk om te bloggen en ’s avonds qua zin onberekenbaar, door de week😉
    Slaap lief en lekker.

  223. @Oakie
    Dank je en toch maar tot snel.

  224. Tot morgen.
    Let wel: CSI Miami ! En daarna (oude) House… Dus wie weet😉

  225. @VonZ

    Dank voor je topic

    @HelenZ

    OOk jij dank en gezien de aandacht die dit onderwerp heeft en als ik eerlijk ben, ook de drukte die we de voorbije dag hadden, geen nieuw topic, in iieder geval niet de eerste uren van de dag.

    Dank ook aan alle gasten.

  226. *deja vu gevoel heeft*

    Jaja, nog een paar uur en ik heb weekend_!

  227. @Al_Caps
    Toch een pilletje geslikt?

  228. LuisterT Oakie,

    Als jij het “out of the blue” leuk vindt om:
    oakie Zegt:
    zondag 18 oktober, 2009 @ 17:13 bij PM

    En ik daar op reageer met:
    Sytze Vliegen Zegt:
    zondag 18 oktober, 2009 @ 18:40 bij PM

    Dat even later nuanceer met:
    Sytze Vliegen Zegt:
    zondag 18 oktober, 2009 @ 18:51 bij PM

    Waarop jij als volgt reageert:
    oakie Zegt:
    zondag 18 oktober, 2009 @ 21:33 bij PM

    Dan ben ik toch stellig van mening dat er iets niet helemaal verwerkt is, maar dat is slechts mijn mening, ik kan het mis hebben.

    Ik heb het volgende voorstel: jij laat mij met rust en dan laat ik jou met rust. Hoe eenvoudig kan het virtuele leven zijn? Gewoon, moeilijk woordje: non proliferatie verdragje in het mini.

    Aan jou de keuze.

    *hand uitsteekt, zaak rusten laat*

    *zinnige dingen doen gaat*

  229. @ PiQ: Nee, ik ben het niet gewend om dezelfde topic te lezen, maar je hebt gelijk dat je hem ivm het succes laat staan_!

  230. @Cappie

    Je was wel wat vroeg weg gisteren.

  231. He gezellig. *Meteen weer out =*

  232. Ik heb gisteren eens naar een schilder zitten kijken.

    Jezus, wat moeten dat simpelle gasten zijn dat je de godsganse dag alleen maar met je kwast op en neer gaat_!

    op en neer en op en neer. op en neer en op en neer. op en neer en op en neer. op en neer en op en neer.

    Dag in dag uit, week in week uit, maand in maand uit, jaar in, jaar uit, je leven in en gelukkig snel het leven weer uit.

    Vroeger was je als schilder nog iemand en werd als steigervolk door Herman van Veen bezongen maar tegenwoordig met al die Polen is de romantiek tussen het steigervolk verdwenen.

    En wat denk je, als je denkt dat je als schilder genoeg door de EU geschopt bent, nemen die tieffus-lijers van de EU een beslissing dat er niet meer met vet oplossende middeltjes gewerkt mag worden en daarmee pakte ze T***’s laatste verzetje af_!

    @ T***: Je gedrag van de laatste tijd is hiermee verklaard, tenslotte is het eenige wat je nog kan doen om de tijd genaamd je leven te doden op het internet je zelf bevredigen op leuke reacties over je schrijven, en dat kan je idd goed, en samen met dat zure wijf van je een beetje tv kijken_!

    Nee echt T***… met deze kennis in mijn achterhoofd zal ik je alles vergeven van de afgelopen tijd.

    Tenslotte heb ik net als jij een hele moeilijke tijd achter de rug, en kan ik je uiting van al die frustratie goed begrijpen.

    O, voor ik het vergeet te vragen… is dat zure wijf van je nu de eenige reden van je midlife crisis, of speelt de ouderdom en het feit dat je bv-tje niet zo lekker loopt ook mee_?
    -edit Nicks Please-

  233. @ _Al_

    simpele

    i.p.v.

    simpelle

  234. @Lorre

    en….

  235. @lorre

    tieffu…

  236. @ Raar: idd oprotten_!

    Als jullie groepsgedrag willen, kan je die krijgen wat in houd dat ik als alpha mannetje het eerste eet_!

    Theorie mag als tweede, en aangezien die jou laats ook op je plek heeft gezet, denk ok dat je hooguit wat botmerg uit een hoef mag liggen.

    Vanaf 4 uur mag je hier weer komen_!

  237. @lorre

    kijk nou eens wat Ai plempt

  238. Theorie mag als tweede, en aangezien die jou laats ook op je plek heeft gezet, denk ok dat je hooguit wat botmerg uit een hoef mag liggen.

    =

    Theorie mag als tweede, en aangezien die jou laats ook op je plek heeft gezet, denk ik dat je hooguit wat botmerg uit een hoef mag likken.

  239. Ghe ik zat even met mijn gedachte bij Repelsteeltje_!

  240. @cappie

    16:00?
    het moet niet gekker worden.

  241. Ik denk dat in theorie ritain aan het scoren is, voor als ie tijdens de schaft met zijn mobi hier nog even langs komt_!

    Uiteraard op de steiger, want dan heeft ie beter ontvangst_!

  242. @Cappie

    ghe ghe …
    weet Repel er ook van?

  243. Ja, ik werk tot 4 uur he….Maar vandaag begint mijn weekend_!

  244. Geen idee, ik zou het leuk vinden als ze idd nog ff langs kwam_!

  245. @ met zonder drempel

    Kijk nou eens wat Ai plempt.

    i.p.v.

    kijk nou eens wat Ai plempt

  246. Ai = Antisocial intelligence?

  247. present🙂

  248. Dus je hing aan het plaffond mee te lezen… fraai is dat?

  249. @Al

    Ik ben nog niet bijgelzen. De slaap zit nog achter mijn ogen.

  250. @ Repel: Ik geloof dat je hier redelijk hartelijk ontvangen bent en dat je het best wel gezelig heb gehad?

  251. @Al

    Inderdaad

  252. @Ai

    niet lulle.
    nodig haar uit lunch of zeau.
    stap in je zwarte suzuki swift en rij aan!

  253. @Gisteren meen ik te herinneren dat het merk suzuki niet de slaapauto was?

  254. Nadat ik eerst voor Troll werd aangesjien wel ja🙂

  255. @Ia

    wakker worden lullo.
    of sta je nu weer te kwijlen

  256. @ Repel: Zeg als ik een beetje na denk, en alles staat of valt op 1 feit wat slechts een vermoeden is, ben je een vrouw van rond de 36 met een kind rond de 8 die erg praktisch is in het oplossen van dingen?

    Nee hoor, je hoeft niet bang te zijn dat ik iets over je heb opgezocht.

    Heb ik gelijk of sla ik de plank mis?

  257. Beste Al

    Het “bloot” geven van privéinfomatie laat ik geheel aan von Zeikhoven
    over 🙂

  258. @Ai

    ghe ghe
    je komt dus niet door de ballotagecommissie

  259. Verstandig hoor, maar het is gebaseerd op het feit dat repelsteeltje afgelopen weekend op tv was.

    Ik zal niet verder vissen, maar zou het wel leuk vinden als je jezelf eens voorstelt.

  260. @Al

    Gisteren heb ik mij voorgesteld. Vragen staat vrij.
    Wat was je meel?

  261. @repel

    voorzichtig met wat je plempt.

  262. @ Repel: burgerlijke.ongehoorzaamheid@gmail.com

    Sorry, ik ben dyslectisch, dus lees ik wel eens over dingen heen.

    Tevens de reden dat je wel eens, heel af en toe en bij wijze van uitzondering, een enkel spelfoutje bij me vindt.

    @ Drempel: ok, nu mag je even lachen om mijn enkele spelfoutje_!

  263. @Ai

    nah doet lorre wel

  264. *ff paar minuutjes weg is*

  265. gna gna, zeker meel lese🙂

  266. Nah, gaat ik maar eten.

  267. Gelese, jij hep meel terug.

  268. Fijn dat je dat ergens anders doet, ik draag een wit shirt en zo_!

  269. Die laatste was @ Drempel

  270. psst, er is een nieuw topic…😉

  271. Aah, daar heb ik overheen gelezen_!

  272. Psssssssssssssst, gezien😉

  273. @ Repel: Aah, ik zie het.

    @ Von Z; Dude, ik kan niet reageren_!

  274. ik zit ineens te denken he .. die feesten van druglord B.K. te H worden gehouden bij fort vechten in Bunnik … ja vechten moet je daar , als vrouw voor een vent .. op het eind van de avond/nacht , kun je fort vechten beter omdopen tot condomerie vechten of slijterij vechten of apotheek vechten

  275. @ban

    Ook goedmorgen🙂

  276. kun jij beamen he repel ….

  277. ik heb inmiddels de link van deze rubriek toegestuurd naar een geband lid van oa toegestuurd . hij is toen hij geband werd een eigen leuke site begonnen . als je de naam van deze site op ouderalleen intypt verschijnen er sterretjes meneer B.K te H censureert alles wat hem niet aanstaat . alleen zijn eigen mening/visie blijft staan . in noord korea zou hij niet misstaan

  278. @ban

    Van horen zeggen ja!

  279. zou jan niet met namen enz. komen eigenlijk ?

Reacties zijn gesloten.

