Gooise vrouwen (Piquant)

linda

Ik heb het steeds gemist of liever gezegd, het stond niet op mijn lijstje favo programma’s. Misschien geef ik mezelf wel de DVD cassette cadeau, want gisteravond bleek “het publiek” deze serie DE TV-ring te hebben bezorgd. Niet in de laatste plaats omdat “Boulevard” opriep op dit programma te stemmen, maar toch.

Mijn ervaringen met het Gooi en Gooise vrouwen, begint lang geleden. Een jaar in Hilversum gewoond; een paar jaar gezwommen onder de beruchte/befaamde trainer Jan Stender en ik ben er vaak voor m ijn werk geweest.

Een van mijn beste vriendinnen woont in het Gooi, maar ik denk niet dat zij een typische Gooise vrouw is, alhoewel als ik op feestjes ben, ik het weer wel typisch Goois vind.

Ik kan slecht tegen dat kinderen voor kinderentaaltje met die kakkerige (lees slecht uitgesproken) R en het , n.m.m. overdreven iets heel erg leuk vinden. Eéeeenig en moeten we doen; reuze gezellig , die woorden worden in het Gooi uitgesproken zoals je het nergens anders hoort.

Enfin, het straatbeeld is wel veelzeggend en interessant om naar te kijken. Eerlijk is eerlijk als je op echte Gooise plekken komt (Blaricum,Laren ) dan zie je weinig vrouwen met “verkeerde” kleding. De juiste laarzen en ook wel de spuuglelijke Uggs (alhoewel op retour)maar niet de nepperts.

Wel nep-sieraden maar dan wel de goede nep en vooral zichtbaar dat het (dure) nep is.

Voor de tassen moet je dan ook wel weer bij de Gooise vrouwen zijn. Soms, heel soms zie je wel eens een Hermés tas en dat is , voor de kenners, likkebaarden.

Altijd goed. Jammer is dat ze allemaal hetzelfde blonde haar hebben, met dezelfde snit en ook dezelfde Botox leverancier. En teveel SUV’s natuurlijk.

Of ze leeghoofdiger of juist niet dan de gemiddelde “well to do “vrouw zijn, weet ik niet. Wat ik al jaaaaaaaaaaren hoor van mannen , is dat ze geyl zijn en dat “gegeven” maakt de Gooise vrouw dan weer interessant(er).

Mannen schijnen ook iets te hebben met vrouwen met parelsnoertjes en die zie je daar ook heel erg veel, alhoewel ik de indruk heb dat je daarvoor weer beter in Den Haag of Wassenaar kunt zijn.

Enfin een vrouwentopic voor vrouwen en mannen en met de gebruikelijke vooroordelen.

358 Reacties to “Gooise vrouwen (Piquant)”

  1. M’en fou.

    (prepo)

  2. Verveelde vrouwen zijn inderdaad ‘geyl’. Ik zal dat uitleggen. Het is net als met de ‘geylheid’ van Aziatische petites. Het roept in ons mannen de slavendrijver wakker. Aziatinnen waren voor de blanda toean gemakkelijke prooi. En zo zit het ook met die angoratruitjes. Het verschil is alleen de hoeveelheid doekoes die ze nodig hebben om vanonder toegankelijk te blijven. Althans, in de fantasie van de mannen die erin geloven. De middenklasse onder die treurige categorie mannen scoort een Fillipijnse, de bovenklasse een Blaricumse. Of je neemt er eentje uit Friesland (want meestal alvast blond van d’r eigen) en stuurt ‘r met je credit card een keer of drie het centrum van Bussum in.
    Maar nu het slechte nieuws: het krijgt kinderen. En dan een Golden Retriever. Vervolgens moet papa (zo begint ze je te noemen, dat is een signaal) voor z’n neuken naar de secretaresse. Blijkt het iets cyclisch te zijn: man met dubbele voornaam en teveel geld raakt het voortdurend kwijt aan die JanJoris tussen z’n benen.
    Wel mooi, als je er even over nadenkt. Dan zie je al snel de schoonheid van hoe het heelal in elkaar zit. Er is meer, dat moet bijna wel, toch?

  3. En dan die pica!
    Ik ben voor de rest van de dag weg op een gehuurd paard.

  4. Pure pulp natuurlijk. Gedwongen meekijken met m’n din.
    Martin Moreroooo ies hilarisch.
    Evengoed, ze bestaan echt. Met een air die niet te harden is.
    Ik vind ’t altijd leuk dat soort figuren te ‘kraken’, de domheid straalt er vaak van af.

  5. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Voor de mensen die hier nog iets te klagen hadden over het gehalte van de commenters: kijk dan even naar de reacties op http://www.modeblog.nl/huis-uit-gooische-vrouwen-te-koop/0709/

  6. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Man overweegt 5,25 mio uit te geven aan een huis en het kippetje klaagt dat de vloerbedekking (!) in de slaapkamer haar niet bevalt.

  7. Ook geylheid is niet regio- of tijdgebonden.

    Goede analyse Hens! sjappoo😉

  8. @Kzk
    @8.50
    Die comments . Gaaaaaap

  9. @Strotgrondel

    Pure pulp wellicht. Maar wel zeer knap gemaakte pulp en gewoon helemaal leuk!

    Maar helaas aan alle mooie dingen komt een einde. Ik ga in ieder geval de hele serie kopen. Voor een druilerige, grieperige zondag.

  10. Zo te lezen weet Hens wel waar A’bram de mosterd haalt ; qua vrouwen dan.

  11. @HelenZ
    Goedgemaakte kitsch (sieraden, lampen) en goedgemaakte pulp is soms heeeeeeerlijk. Ik heb gisteren (2e hands) “Gejaagd door de wind” gekocht en ook nog in het nederlands (!)
    Grappig dat je mannen nooit hoort zeggen dat ze ook wel van pulp kunnen houden. Neeeeee (Strotgrondel!!!) die “moeten”dan wel meekijken van vriendin/vrouiw.
    Zooooooooooo flauw……🙂

  12. Ik hou ook van pulp!

    Cheech & Chong bijvoorbeeld.

  13. @Sytze
    Het is net als je mannen tijdens een sollicitatie vraagt ; waar ben je niet zo goed in, dat ze in 99% van de gevallen komen met waar ze wel goed in zijn.(en denken slim te zijn) Die 2 zijn natuurlijk geen pulp.:)

  14. Het zijn lelijke wijven.

  15. Hoi @repelsteeltje
    Leg eens uit ?

  16. Beruchte zwemtrainer Jan Stender!! Zit ie nog altijd vast dan?

  17. @kipzkop
    \Al een tijdje dood, maar berucht om zijn harde hand . Hij sloeg je met zijn klomp als je niet genoeg presteerde. Kon toen nog gewoon.

  18. @Piq

    Ja en nu doen zwemtrainers hele andere dingen.

  19. @kipzkop
    ja ja ja, dan toch maar liever af en toe een klap met zijn klomp en een grote bek. Iedereen was zo bang voor die man, dat we bibberend op de kant stonden. Raar eigenlijk dat er nooit een ouder heeft geklaagd.
    Nu klagen ze in het zwembad al als ze de paarse krokodil , waarvan de alleen maar zéggen dat het die van hun is. Komt zelfs op de TV!!!

  20. De eerste en tweede serie heb ik redelijk gevolgd, en het is voor Nederlandse begrippen een internationale serie. Mooi van stijl, de goede zaken afgekeken (het blad “Linda” is ook een prachtige ripp off van zowel de “O” (het Oprah blad) en de “Vanity Fair”, qua opmaak usw.
    Ik gun het Linda de Mol van Harte.
    Gooise Vrouwen ? Voor mij alleen een serie.

  21. Wat me opvalt is dat de klederdracht in het Gooi exact hetzelfde is als die in Wassenaar en Aerdenhout en Bloemendaal.
    Vergelijk dat eens met Staphort, Spakenburg en Volendam.

  22. De beste rol was natuurlijk Dokter Rossi, gespeeld door Derek de Lindtdttdt

  23. @von Zeikhoven
    Wáánzinnig goed !!!

  24. Ik heb de eerste drie seizoenen gemist, dacht dat er toch niks aan zou zijn. Totdat er vorig jaar een spontane dame aan kwam waaien vanwie het de favo serie was. Dus dan zit je ineens op zondagavond op de bank naar Gooise Vrouwen te kijken. Blijkt de serie inderdaad hillarisch te zijn, de acteurs moeten ook de grootste lol gehad hebben tijdens het maken van de afleveringen. Leuk dat ook de kok van Klokhuis nog even in een bijrolletje opdook als de nieuwe buurman van de Morrero’s tijdens de laatste afleveringen. Volgens mij één van de meest onderschatte acteertalenten van 0031, die man…

  25. Maar hoe heet die man eigenlijk?

  26. @ ramstein 14.28

    Dus per saldo ben je tóch een beetje een ingemaft trutje?

    Nah, afgezien van je wijsheden in Oranjeboom-engels vind ik dat ook jij hier bestaansrecht hebt.

    Goed, he?

  27. *even snel en kort om een hoekje kijkt*
    hoi rammmmmmmmmmm. Ik moet de serie dus gaan zien. In de loop der jaren heb ik je smaak op GS gevolgd . Qua muziek niet veel overeenstemming, maar de rest wel. (comedy’s etc).

    @kip sans tete.
    Je hebt gelijk. Het is een soort club klederdracht.

    @Omerta
    Fijn dat Ramm er weer is??🙂

  28. @Omerta
    Whatever turns you on.

    @Piquant
    Yep, de eerste twee series zijn gewoon goed. En ik ben niet eens van de chick flicks of “wijven” series.

  29. @von Zeikhoven Hoi !

  30. En, in serie een zaten wel twéé personages, en allebei precies twee schoonmoeders van me.

  31. Duty calls, laters🙂
    *aus*

  32. @ Piq

    Toch merk je aan haar dat ze naar een chocoladefabriek op vakantie is geweest.
    Ze is wat langzaam geworden.

    @ Ramstein

    “whatever turns you on”

    Hm .. juist, ja ..

    Het zegt toch ook wel iets mbt de MTV-binnenvoering van je brein.

  33. Heeeej, ik zie net dat er een live webcast is van het U2-concert in the Rose Bowl. Komt komende maandagmorgen om 04:30 online…

  34. Kijk dit nou! Het lijkt SpitsNieuws wel: “Je plaatst reacties een beetje te snel achter elkaar. Rustig aan.”

  35. Hoe zou het Hens vergaan op dat gehuurde peerd? Meestal sjokken die beesten een voorgeprogrammeerde route die precies een uur of veelvoud daarvan duurt….

  36. Volgens mij is iedereen hier van het paard gevallen?

  37. Omerta!! Leo* gaat mee vanavond!! Ik kon hem eindelijk te pakken krijgen.
    Hij zat verstopt bij Missy, de doerak.

    Ik stap zo in de auto en ben over anderhalf / twee uur bij je.

    *Wrijft in de handen*

    Ik heb er toch zo’n zin in!!

  38. @raar
    Wat zou jij ervan vinden als ik elke dag hetzelfde topic hier neer zou zetten. Toch vervelend op den duur ?

  39. @FVonZ

    Neeeee, ik ben niet van een paard gevallen en ook niet op mijn achterhoofd. Wel net bij de Gamma geweest. Getver…

  40. @Piq: Hou je er even buiten. Dit is iets tussen Omerta, Leo* en mij.
    Je hebt hier even niets mee te maken.

    Om antwoord te geven op je vraag: Boeiuh. Eleke dag hetzelfde topic, ik vind het prima. Of dacht je dat ik hier voor de schrijfsels kwam?

  41. @Raar
    Valt me toch mee dat je mijn vraag in een keer snapt🙂
    Neeeeeee natuurlijk kom je niet voor de schrijfsels , maar voor de gezelligheid. Denk je ook een beetje aan mijn gezelligheid?
    Btw ben je wel al aan je topic begonnen? Is het echt weer voor, lekker een topic schrijven.🙂

  42. Ik voel mij niet verantwoordelijk voor jouw gezelligheid. Met je clitverwenner kan je ook je scroll wiel beroeren. Net zo makkelijk.

    Topic is bijna af.

  43. @Raar
    Leg eens uit “met clitverwenner ,scrollwiel beroeren”? Hou er bij je uitleg wel even rekening mee dat ik een laptop heb, zonder muis.

    Leuk een topic van je !!

  44. Uhuh, ik hoef alleen nog maar een onderwerp te bedenken.
    ..
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Scrollen

  45. @ Raar

    Gaan we naar Lutjebroek??

    LEUK!

    Uh .. wat gaan we daar doen?

  46. @Omerta

    De Westfriesche kampioenschappen Oud Hollandsche spelen!! ommes.
    De hoofdprijs is een jaar lang gratis tumtummetjes!!!

    *Juichend op en neer spring*

  47. @ raar

    GEZELLIE!!

    Ik ben gek op tummetjes!
    (als er tenminste geen haar op zit)

    PIQ!
    YO PIQ!!!!

    WIJ GAAN NAAR LUTJEBROEK!
    GA JE MEE?

  48. @Omerta
    Als jij ook gaat, wil ik wel mee natuurlijk en als jullie er eerder zijn; ik wil graag de chocoladeflikjes uit de tumtum.

  49. *Noteert: chocoladeflikjes*

    @Piq: GEZELLIG HE!!??!?

    *Piq ros op de schouders geeft*

  50. @R @O

    Kom op zeg! Is toch een jongensdingetje?

  51. Ja vind ik ook hoor..

  52. @ Raar

    Gaarne tijdens de rit dit in de CD-speler.

    A tribute ..

    Vanaf 3.00 zo weergaloos …

    Good-old DP gitarist die deze legendarische band veel te vroeg ontviel.

    (okay, Blackmore was beter)

  53. En hier heb ik nog een 8-track van.

    *2,5 mm jackplugje aanwezig?*

  54. @Leo*
    Mag ik nu niet mee? *snik

  55. Gooise vrouwen. Zucht. Van die verwende over het paard getilde superego’s, de ega’s van de nieuwe grootkapitalisten. En dan daar naar kijken op de kijkdoos? En ze dan na gaan doen in hun smaak met echte nepvilla’s met echte neppilaren, kapitelen en dergelijke? Euh, ja lijkt me wel leuk. Als je een vrouw bent en poen hebt of er tenminste over kan beschikken. Want bekakt praten zonder geld is net zoiets als schijten als je niet hoeft. Dat gaat gewoon niet.

  56. @Leo*
    Ook niet achter op je motor? Nou ja, toch kudtweer.

  57. @ Leo

    Bolin heeft volgens mij slechts met Coverdale als zanger gespeeld, samen met Glen Hughes als bassist/zanger.
    Glover en Ian Paice waren er toen ook nog bij.

    Gillan was toch ook een der grootste, hoor .. als je dit zo hoort.
    Geweldig nummer ..

    Het mond-orgel Gillan ..

  58. Cassette-speler aanwezig?

  59. @Soof

    Geweldig! *salie kopen gaat*
    Ik mail je.

  60. @Omerta: Gast! Dit ken ik helemaal niet! Effe sjekken.

  61. @ Raar

    Jij kon Tommy Bolin niet?
    Das een mispikker voor een gitaarliefhebber, kerel.

    TB was niet voor niets invaller van Blackmore .. was een groot talent, werd zelfs de blanke Hendrix genoemd .. al kon hij niet aan de verwachtingen binnen DP voldoen.
    De erfenis van Blackmore was te zwaar.

    Is gestorven aan crack en heroine, dacht ik even zo snel te weten.

  62. Invaller moet zijn: vervanger.

  63. Niet slecht!!
    Maar echt nog nooit van gehoord.
    Beetje mix tussen Jimmy Page en Rory Gallagher.

  64. He vriendjes, cut the crap. Lutjebroek, daar gaat het over. Eerst nog even http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=1483 processen, dan op de fiets naar Lutjebroek. En met het vooruitzicht van lepeltje-lepeltje tussen O en R haal ik met de vingers in mijn neus de 40 km/h.

    *BTW, wie zorgt voor de coke?*

  65. Leo*
    Al mag ik dan niet mee, ik ben de lulligste niet.

  66. @Leo*: Coke? Huh? Ik ga al gierend op een glaasje sterke grenadine.

  67. Waar ik echt nu mee zit. Hebben we een overdekte fietsenstalling?

  68. Als jullie dit maar wel aantrekken.

  69. Jups. Komt goed Leo*

  70. Dat wordt niks, vrienden.

    >>>>>

  71. Oh. Ik zou Linda wel doen. Die van die pica hierboven dan…
    *irl-info-blok*

  72. En in tussen bakt de oven de pizza.
    Prosciutto e funghi, voor wie het iets interesseert.

  73. @Oakie
    Intersseert me wel, maar niet té vaak een pizza en sommige zijn zo goooooooooooor.

    *out eten*

  74. Was m’n eerste pizza in 2 weken geloof ik.
    Was wel ok.
    Nog lekker fruitjes eten en dan de avond echt inluiden met een six-packje bok-bier.

    Denken we allemaal aan de wintertijd ?
    Uurtje meer bier drinken vandaag😉

  75. @oakie, paddenstoelen begrijp ik nog wel prosciutto zal wel kaas zijn hè? O, nee ies Parmaham. Als het maar geen fabriekspizza is. Want als je weet wat zij als ham en kaas bestempelen dan lust je hem niet meer.

  76. Nee nee AS
    Kale bodem zelf vullen met lekkernijen.
    Zó doet oakie dat !! :p

  77. Ah… Kapitale P it is dus…

  78. Goed zo, Oakie. Heerlijk. En ben je de Oregano niet vergeten? Hmmm🙂

  79. Ik roep ook maar wat natuurlijk…😉

  80. Net overigens dan wel weer een lekkere versche Calzone geknaagd in Ben’s Grillroom…

  81. ok, ik begrijp dat hama onlangs overleden is…
    had niemand hier dat ff kunnen melden?

  82. Zo. En nu een gooi naar de halvehaantjesetenwedstrijd.

  83. en toch hè…
    als je plemps uren naderhand alsnog toegelaten worden door de moderators schijnt dat nooit meer precies de impact te bereiken die bedoeld was ten tijde van het posten….
    vreemd

  84. Shoot laat ik nu nooit naar de kapper gaan om mijn haar te blonderen met mijn mooie knappe blauwe oogjes… Hmmmm waar ging het topic ook al weer over?

  85. @Raar mag ik beginnen?

  86. @stef
    piq blijft me censureren
    en niemand wil me vertellen of hama inderdaad overleden is, zoals gesuggereerd ook hier.

  87. @vlunk ben je daar?
    of hama is overleden?

  88. @stef
    nickname +k bij gmail
    dringend

  89. Vlunk je hebt een postduif!

  90. @Vlunk
    Kheb helaas geen uitnodigingen gekregen om bij zijn begrafenis te zijn!

  91. Ik denk dat het jongensclubje nog in Lutjebroek zit en Vlunk, het is toch wel serieus wat je zegt over Hama? Niet dat ik wil dat hij dood is , maar geen raar geintje toch?

  92. @piq

    waarom denk jij dat ik jou ooit nog enig antwoord schuldig ben?
    Ik zeg wat ik weet.

  93. Ik ben nog niet eerder in de verleiding geweest om naar Gooise Vrouwen te kijken (op TV dan) en ben dat ook nu niet. Wat zegt die ring nou eigenlijk. Kijk en huiver: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Televizier-Ring#Lijst_van_winnaars_.28televisie.29 Wat een lijstje zeg.

    Het Gooi zelf vind ik overigens bijzonder fraai. D’r lopen een paar mooie langeafstandswandelingen doorheen en er zitten een aantal aardige resteaurants. Ook heb ik wel eens een Goois vriendinnetje gehad. Wie weet is dat inmiddels een Goose vrouw.

  94. ff Wat anders. Ik kook dus graag en gebruik dan het liefst echte boter om bijvoorbeeld te bakken. Maar… het hele fornuis (nou ja, electrisch kookapparaat dan, ( ja ik heb geen gas ter beschikking) spat tegenwoordig onder als ik de hedendaagse boter gebruik. Ik dus ff googlen. En wat blijkt…
    http://www.telegraaf.nl/etenengenieten/culinisten/felixwilbrink/article3066392.ece
    Hedendaagse grootgruttersboter is van de verkeerde melk gemaakt en is ook niet meer gekarnd! Nou vraag ik jullie! Dáárom spettert en spat de boter tegenwoordig zoveel. Toch maar weer Ghe (geklaarde boter) gaan maken…
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ghee

  95. @Soof
    Groot deel olijfolie en een deel boter. Is beter en nmm lekkerder.

    @Cookie
    Die ramp is je dan wellicht bespaard gebleven. Ik zie jou niet zo gauw met een choker ….

  96. @Piquant,
    Das een goede tip! Ga ik maar doen.

  97. Mmm, een chokertje kan ik eigenlijk best eens proberen. D’r is vast nog wel eentje te vinden in de verkleedkist van de kleine van deegjes. (Van toen Pake van eigen deeg nog dandy was)

  98. @ Piquant
    Welke ramp is me bespaard gebleven? De serie of die Gooise meid?

  99. * Gokt op alletwee *

  100. @Cookie
    Als de Gooise een Gooise mevr is geworden is je dat in ieder geval bespaard gebleven
    ChoCker, je hebt gelijk. Maar mannen met een chocker, brrrrr

  101. Ik kan natuurlijk ook weer eens pijp gaan roken.

  102. @drempel
    Dit is toch wel een welkom en geen afscheid? Hoe was het shoppen? paraplu gekocht?

  103. @Cookie
    He ja, in de Bwaard een beetje Goois doen. Misschien word je wel trendsetter.

  104. @piq

    Ehh n’m nichtje heeft geshopt en ik afgerekent.
    bedoel je dat?

  105. @Drempel
    Nee, geld is een volkomen oninteressant issue. Dat was mijn vraag dus ook niet.

  106. @Piq

    Ik dacht zo,
    ik kijk eens om het hoekje .

  107. @Drempel
    En toen dacht ik; Ha Drempel, wat leuk.

  108. Cookie van eigen deeg Says:

    * even m’n docksteps poetsen *

  109. @Cookie
    Je hebt het in je. Krijgen de koekjes op hun 18e een parelsnoertje?

  110. @piq

    maakt mij ook niet uit.
    dssrvoor hebben we plastic.
    Maar m’n nichtje zitten in een moeilijke leeftijd.
    Je weet wel, ze moeten hip zijn

  111. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piq
    Die hebben ze natuurlijk al.
    Ik zat meer te denken aan een leuk cabriootje of zo.

  112. Maar gezellig

  113. @Drempel
    Moeilijk en hip (is ouderwets woord) hoeft niet in elkaars verlengde te liggen.

  114. @Cookie

    Een een party waarbij de gasten gehaald en gebracht worden per heli.

  115. @drempel

    Waar hebben jullie gewinkeld?

  116. @Piq

    waarom moeten ze duur ondergoed die niemand ziet?
    Kan jij me dat misschien uitleggen?

  117. @Piq

    ehhh de PC Hooft van het oosten

  118. @Drempel
    Ik kan het je wel uitleggen, maar wat me als eerstebij deze vraag opvalt is dat jij betrekkelijk weinig van vrouwen weet. Maar wel een leuke oom bent dat ze LINGERIE (nooit ondergoed zeggen) met je koopt.

  119. @Piq

    Lieve schat de oudste is 12.
    Dus is het geen LINGERIE.
    Uhh volgens de oudste begrijpt pa er niets van.

  120. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piquant 0:09
    Zit je te vissen😉

  121. @Antisoof

    Boter eerst op laag vuur en daarna langzaam hoger. Dat voorkomt het
    spetteren.

  122. @Piq
    ok de oudste zei niet pa maar die ouwe lul

  123. @Drempel
    Ah 12 , ja dan beginnen de strings (gelijk met giebelen en dus interesse) en de jongens en natuurlijk begrijpt pa het niet. Is ook zo.

  124. @Drempel

    Hebben ze in Almelo ook Gooise dames?

  125. @Cookie
    En aan vissen en aan winkelen heb ik een bloedhekel.

  126. Cookie van eigen deeg Says:

    Cookie 2.0

  127. strings heten die zo..
    veredelde veters met een lapje stof

  128. @kipzkop
    Met olijfolie is beter. Olie kan warmer en daardoor kan er beter in gebraden worden en gezonder ook nog. *(2e avond achter elkaar dat we het niet een zijn; moet geen gewoonte worden).

  129. @Kip

    Als je plastic hebt en geen accent …
    JAAAA

  130. @Piq 00:19

    Dat weet ik ook wel; maar het probleem van Anti wordt daarmee niet volledig opgelost.

  131. @Piq

    toch geen koud gepeste olijf olie?

  132. @Cookie
    Niet verstandig om RL foto’s te plempen. Pas op straks word je nog voor het Lutjebroekse jongenscluppie gevraagd. 🙂

  133. @Drempel

    Nee niet om te bakken. Wel in de salades etc.

  134. @Piq

    Heb jij dan wel eens gevist? Jij bent toch vóór de beestjes.

  135. @kipzkop
    jawel, want de boter spat niet in combi met de olie.

  136. Een goede avond samen! Neuh gooise vrouwen boeide me niet en zal me ook nooit echt gaan boeien. Pff zo’n ring leuk voor de mensen die erin zaten maar wat ik er in twee fracties van gezien heb was het behoorlijk aangedikt etc. enfin leuk topic maar niet echt om een dvd van te kopen.

  137. ghe ghe

    Drempel laat zich graag binnen halen..

  138. @kipzkop
    Ik hoef niet naar stierenvechten en een abattoir om te weten dat ik er niet van houd.

  139. Bakken in roomboter spat toch altijd?

  140. @nijn

    Wat intreseert jou dan?

  141. @nijnie
    lang niet gezien.
    De DVD zit ook niet in de piq collectie en wordt hier niet te koop aan geboden. Cookie en ik zijn wel een world wide sytseem voor Piquanto’aan het opzetten. Nadere info volgt.

  142. Nou drempelloos politiek een goeie film of whatever maar geen series die voor mij bij voorbaat al voorspelbaar zijn.

  143. Knijn krijgt wel een lekker kleurtje van roomboter.
    En chocola geeft een mooie glans voor de jus

  144. @piquant
    Ik moest ff weer wat woordjes kwijt, dus vandaar mijn reactie hier, wel weer eens leuk.

  145. @knijn
    Poitiek is toch ook heel voorspelbaar?

  146. @Piq 00:24

    Dit is de Zuid-Afrika doctrine op zijn kop. Zuid-Afrika doctrine== je moet er geweest zijn om er over te kunnen oordelen.

  147. Cookie van eigen deeg Says:

    “De Gooise r lijkt zich in een razend tempo vanuit de Randstad over Nederland te verspreiden. In Haarlem is nauwelijks nog een kind te vinden zonder Gooise r en in Nijmegen komt hij al bij bijna de helft van de kinderen voor. Zelfs in Groesbeek, acht kilometer ten oosten van Nijmegen aan de Duitse grens, merken ouders hoe de Gooise _r_door hun kinderen wordt opgepikt zodra ze naar school gaan.”

    Zeg dan maar eens dat de Mexicaanse griep een epedemie is.
    http://www.kennislink.nl/publicaties/friesland-klaar-voor-de-gooise-r#

  148. @drempelloos
    Ja, ik hap weer eens! Dat ik een nick heb van een nijn wil niet zeggen dat ik er zelf een ben, dus eetbaar ben ik ook niet en bovendien hou ik niet van konijn om op te eten…..chocolade daarentegen ben ik dol op..maar niet om in de jus te doen…gr dat vergald toch je vlees.

  149. @drempelloos 00:28

    Vraag maar aan de franse adel van 1788 en aan de Romanovs in 1916.

  150. @kipzkop
    Ik ben hier niet met doctrines bezig. Gewoon Piq logica en die is al lastig genoeg voor een buitenstaander ( heb ik me wel eens laten vertellen)

  151. Och drempelloos ook politiek kan en dan met name kan voorspelbaar zijn maar in dit land weet je het momenteel niet zo….

  152. @Cookie 00:29

    En dan te weten dat de Gooise R uit Rotterdam komt.

  153. @Cookie
    Nu die zachte G dan nog weg en ze horen er een beetje bij.

  154. Waar moeten ze bij horen piquant, tis toch allemaal bullshit, mensen moeten meer leren zichzelf te zijn. Niet teveel te kijken naar anderen..lijkt me veel gezonder.

  155. @piq 00:30

    Volgens mij was die buitenstaander Mark Twain; maar die zien we hier helaas niet meer.

  156. @Cookie

    Een van de treurigste zinnen die ik de laatste dagen heb gelezen (nav jouw plemp)
    Friesland is één van de weinige provincies waar de Gooise r nauwelijks voorkomt. De tongpunt-r voert in de noordelijkste provincie nog de boventoon, maar de Gooise r wint aan populariteit. Friese meiden hebben positieve associaties bij sprekers van de Gooise r: die worden gezien als mooi, slim en rijk.

  157. @ Ja Nijnie je hebt gelijk.

  158. @kipzkop

    Helaas is wat stevig uitgedrukt.
    Maar ook hij is hier welkom.(voor het geval hij aan het plafond hangt)

  159. Heeft het Gooi trouwens ooit iets voortgebracht waar de mensheid iets aan had?
    Dacht het niet.

  160. @knijn

    Nah een beetje chocolade kan geen kwaad.
    en politiek tja wat zal ik er van zeggen.

    *gaat vast strop knopen*

  161. @kipzkop
    De echte ouderwetse witwasserijen. Niet de moderne variant, alhoewel me dat ook weer niet zou verbazen.

  162. damn

    zachte G en rollende r.

    GRRRRRRRRRRRRRRR

  163. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piquant 0:34
    Het is diep triest. positieve associaties

  164. Cookie van eigen deeg Says:

    CHjjjjj

  165. @Drempel
    Ik ben nog aan het refliceren of een zachte G , op termijn, Piquando’s gaat kosten….

  166. @Cookie
    Ik zei treurig en jij triest. We zijn het dus eens. Kan het trouwens ook niet hebben als mensen na een paar maanden al de tongval uit de streek hebben. Integratie kan ook te ver gaan🙂

  167. @piq

    verander de Q in g en je bent op de gggggggggggoede weggggggggg

  168. Zijn Nijnie en drempel in een chatbox apart gegaan?

  169. @Piq

    Ik vind overigens wel dat Eurlings en van der Hoeven inmiddels wel plat Haags mogen praten. Die paar maanden zijn al lang voorbij.

  170. @Drempel

    Het is dat het na middennacht is en dat ik de humor dan overal van inzie, anders……………..:(

  171. @kipzkop
    Voor die 2 wil ik een uitzondering maken. Nee nee en nog eens nee, die moeten zo blijven praten, want dat herken ik meteen en doe ook meteen mijn oren dicht.

  172. Och piquant over Nederlandsche taal gesproken dan mogen er inderdaad nog wel mensen hun best gaan doen met dan limbo geblaat.

  173. @piq

    Het is ook na middernach!
    En je moet altijd de humor blijven inzien

  174. oops ik bedoelde dus kip zonder kop meid of whatever wat kan het ook schelen.;-)

  175. Jeetje, het wordt nog gezellig hier!

  176. @Drempel

    En we hebben een uur langer vannacht.

  177. (Gezelliger…) O, die woorden toch.

  178. @drempel
    vind je het erg vervelend als ik je vraag liever waar dan ook te reaguren dan op dit blog?
    Ik verwijt jou niks, maar de beheerdersters van dit blog hanteren nogal dubbele maatstaven en ook nogal tegen mij.
    (ps. piq, dit heeft drempel ook in zijn mail intussen, ik ga niet zeuren om loyaliteit, maar hij moet wel onder een denkbed slapen komend weekend dat ik al dan niet verschoon voor die tijd.)

  179. @knijn

    Que?

  180. Een zachte Gheee is toch zooo sexie…

  181. @Soof
    Ach, het is best leuk hier. Een beetje keuvelen, tips over boter uitwisselen……

  182. Owwwwwwww.
    Is ook zo.

    Thanks Piq

    *Gaat gelijk even klokken aanpassen*

  183. Zjgei lievurd gjeev me eens een kuz? klinkt veel zachter dan (als) ‘he, schat geef me eens een kus?’

  184. @Soof
    Hoor ik wel vaker,maar alleen van mannen🙂

  185. @drempel
    Que What?

  186. Cookie van eigen deeg Says:

    Ondertussen zit ik hier om te vallen van de slaap.
    It is net oars.

    * oventje *

  187. @Piquant Zegt:

    Sunday 25 October, 2009 @ 00:52 bij AM
    Gezellig hoor😉

  188. @Soof
    Het gaat om de kwaliteit van de kus🙂

  189. @Piquant
    De kwaliteit, hmmm, je meent het.

  190. NIJN !!!
    Neuquen ???😉

  191. @Cookie
    jammer en helaas. Je kan wel een uur langer slapen. Trusten.

  192. *gitootje nuttigt, tuintje in het hart van Jan hoort langskomen*

  193. @knijn

    laat maar….

  194. @Oakie
    Ben je dronken? Snap van je hele zin geen jota.

  195. @Oakie
    Niet meteen aanvallen hoor, wat dacht je van een voorspel:-)

  196. @Piq
    Dat heb jij wel vaker dat je dingen niet snapt he ?😉 Je moet de groeten van Stef hebben.

    @nijn…
    Uhm..
    Jij mag wel eerst pijpen hoor, als je dat belangrijk vindt…

  197. Oh, ik hoor net het nieuws over Alternatieve genezers die strenger moeten worden aangepakt. Die ‘Christenen’ van het CDA en het CHU zijn helemaal geen Christenen in mijn ogen. Ja, Farizeeërs zijn het! Dat weer wel. LOL

  198. @Soof
    Als er onder de CDA en CU (H is weg) al geen christenen meer zitten, waar dan wel?

  199. @kip zonder kop Zegt:

    Sunday 25 October, 2009 @ 01:01 bij AM
    Antigoof ;slaap lekker.

    Hoezo? Ik ga nog helemaal niet slapen.

  200. @Oakie
    Nou ja zeg, dan moet ik toch wel eerst in de stemming gebracht worden, voordat ik ga pijpen.tjeezzz waren de bokjes lekker?

  201. @Piq,
    Sorry, maar het antwoord weet je vast al wel.

  202. Op een eerder bericht reactie op een vraag. Lelijke wijven? Omdat zij make-up nodig hebben om zich te vertonen. bleeeeeeeeeeeeeh.

    Niks puurs meer aan.

  203. Borstvergrotingen

  204. Neusverkleiningen

  205. @Repel
    Heb je wel heeeeeeeel lang over nagedacht🙂 Eerlijk gezegd, vertoon ik me ook liever met make up .🙂

  206. @nijn
    Ja.
    En het gitootje nu ook
    *nederig* Het sixpackje is nog lang niet op….

  207. Schaamlipcorrecties

  208. Repeltje,
    Ja, puur natuur is beter dan chemish geplamuurde types.

  209. Liposuctie

  210. chippendales

  211. Repeltje,
    En als die gecorrigeerde types kinderen krijgen zijn die weer net zo als voor de correcties. Het D.N.A. verandert niet mee met die correcties.

  212. Hoi Soof

    En nu niet iedereen gaan miepen dat ik never een inhoudelijke reactie geef he?

  213. Niet alles wat cosmetisch is is negatief repelsteeltje!! pas op wat je zegt, soms kan het echt noodzakelijk zijn.
    Make up daarentegen moet zacht en puur zijn daar kan ik het met je eens zijn.

  214. ach soms zijn correcties noodzakelijk.

  215. Repeltje keek teveel SBS denk ik. Dom hoor.

  216. @nijnie

    We hebben het toch over die gooise vrouwen? Die een vent nodig hebben om in een dure kar te rijden , nageltjes te lakken, lijf bijhouden tegen beter weten in en naar de sportschool terwijl het mannetje werkt? Om van sex maar niet te spreken, geen lust door deze dagelijkse bezigheden of pissen naast de pot.

  217. *mompelt iets over penisverkleining*

  218. @Oakie
    Smaakten toch vast wel die bokjes, maar dank dat je je wat nederiger opstelt, zo kunnen we praten. Niet eerst pijpen en dan de rest eerst ff rustig de kat uit de boom kijken toch, dan kan het nog heel leuk worden….

  219. @ Soof

    Ik staar al een tijdje naar jou avatar. Strange.

  220. Maar Repelsteeltje is wel vaak zeer onderhoudend. Dat moet ook gezegd.

  221. @drempel
    mail me ff
    ik ben je adres kwijt

  222. U is lief Soof🙂

  223. Staren? Eeks… Je weet wat dat betekent hè?

  224. Oke repelsteeltje als je alleen de gooie vrouwen voor je hebt dan is het goed. Dat soort types stoort me ook.

  225. Nijnie ?
    Als je nu nog steeds niet je lipjes over m’n overigens zwaar cosmetisch ende praktisch verkleinde lid (ik moest m altijd, gedrapeerd over mn schouder op mn rug vastspelden) hebt gespannen moet ik toch echt afscheid nemen… de sponde roept me…
    Jammer😉
    Tot snel ?

    —> out 4 now

  226. @Oakie
    Pas op, struikel niet !!!!

  227. Sommige mannen denken dat de lengte van hun geslacht telt, de zwakgeïnformeerden. Ach. Het internet weet wel beter. De vrouw enz…

  228. @Soof
    Interessant topic onderwerp, samen met een toverdrankje van kruiden.

  229. Euhhhh, niet dat ik zo een opgewonden standje ben hoor… Ik wil alleen graag het naadje van de kous weten. Of het nu de wet van de zwaartekracht betreft of de wet der menselijke eros. Voor mij is het kennis, die ik wel gaarne toepas, dat weer wel.

  230. @Soof
    Toegepaste kennis en ingezet op de juiste momenten, kan meewerken🙂

  231. Oakie
    Man je hoeft niet te gaan slapen hoor, komt allemaal goed, ff rustig aan

  232. @Piquant, daarover ligt nog een doos vol met verrassingen klaar. Want ook daarover is veel bekent en grappig.

  233. @drempel
    nevermind
    ik denk dat ik niet ga geloven dat je binnen 3 minuten na je laatste opmerking plotseling in slaap bent gevallen, het was al duidelijk de laatste tijd, maar wat mij betreft nu zeker.

  234. @Soof

    We maken een “Soof’s kruidenfeuilleton.”

  235. al saboteert piq de boel nog steeds bewust.

  236. @Piquant,
    Dat doet me denken aan Klazien! LOL

  237. @Oakie
    Zo groot kan die nou ook weer niet zijn, dan hadden wij van de wetenschap er allang wat aan gedaan😉

  238. @Soof

    Ze heeft nog geen opvolger. Gat is de markt.

  239. @Nijnie
    Ik heb vernomen dat Oakie er regelmatig over struikelt🙂

  240. Jullie weten allemaal dat de straatnaam van Klazien uut zalk niet echt welkom is hé

  241. @Vlunk
    Onbewust saboteren, bestaat dat? Geen lol aan.

  242. @Piquant,
    Laten we eerst de reacties maar afwachten. Zonder goede grond is zaaien een beetje dom.

  243. @Nijnie
    Nee, weet ik niet, maar als je het mij vraagt, zou ik ook geen huis in een straat met die naam kopen. Huren kan nog net.

  244. @Anti
    Alles heeft een gewenning en een aanlooptijd nodig…

  245. @nijnie Zegt:

    Sunday 25 October, 2009 @ 01:28 bij AM
    Jullie weten allemaal dat de straatnaam van Klazien uut zalk niet echt welkom is hé

    Nee, hoezo?

  246. Ik denk dat ik in het gooi ga wonen. Jullie intelectigente gesprekstof is voor mij niet bij te benen.

  247. By the wee.
    Ik ben blond🙂

  248. Kan het nivo wat lager?

  249. @Repel
    Toch wel echt he?

  250. Oh nee, dan krijgt Piquant pukkels.
    Ik duik onder het dekbeddekentje.

  251. @repel
    Nog lager? Schoppen ze me van wordpress af.

  252. @Antisoof
    Er is een vereniging tegen kwakzalverij die deze straatnaam niet wil hebben terwijl het dorp deze naam wel graag wil hebben. Was deze week nieuws ergens op tv

  253. @Piquant

    Dan hoor ik hier niet thuis.

  254. @Nijnie
    Dat de kappersbond en de make upmerken het niet willen, zou ik me ook wel kunnen voorstellen.🙂

  255. Ja, mijn blond is ECHT.🙂

  256. Mijn borsten ook!!!!

  257. @Repel
    Je hebt te veel gedronken denk ik, want eerder heb je daar geen last van gehad en wij vinden ook dat je ongelijk hebt.

  258. @Repel
    En echt blond en echte borsten en geen kunstgebit? Nou dan ben je zelfs heel erg op je plek hier.

  259. @piquant we hadden het toch over Klazien

  260. @Piquant

    Neen, ik heb een oxa ingenomen en wacht op medewerking van het pilletje.

  261. @Piquant

    :):)

  262. Vereniging tegen kwakzalverij… Tsja, je moet wat in je vrije tijd. Mij lijkt een ‘vereniging ter nastreving der gelukzalige liefde’ of een ‘vereniging ter bevordering van t algemeen geluk’ zinniger.

  263. @Repel
    Dan is dat het. Word je een beetje suffig van. Ik adviseer je om aan Soof te vragen wat je beter kunt nemen.

  264. @Piquant

    Puur natuur. Alles is nog binnen de houdbaarheidsdatum🙂
    Mag ik nu ook een leuk autootje uit gaan zoeken?

  265. @Soof

    Wat kan ik beter nemen?

  266. @nijnie Zegt:

    Sunday 25 October, 2009 @ 01:36 bij AM
    Tsja… Onwetendheid leidt tot dit soort taferelen.

  267. En please geen sofisch gewauwel. Ik heb genoeg van die macrobiotische appeltaarten in mijn leven gebakken🙂

  268. Repel
    Vandaag telefoon van een vriendin. Vingers in de lucht ECHT WAAR.
    Gaf vriendin wel eens stripje oxa tjes. Ik was een tijdje niet in het land en zij trok toch maar de stoute schoenen aan (wilde het verborgen houden) en vroeg haar zoon (arts) om recept. Die wilde stripje zien wat het precies was. Bleek ik jaaaaaren plaspillen te hebben gegeven, waarvan ik weer geen idee heb hoe ik daaraan kom……
    Het werkte wel, zei ze. We hebben vanmiddag zeker 1o minuten hikkend van de slappe lach aan de foon gezeten.

  269. Soooooooooooooohoooooooooooooooooooooooof

  270. @Repelsteeltje, beschrijf je klachten en ik zoek op wat je goed doet?

  271. @Soof

    Moet ze zich niet even uitkleden? *melig is*

  272. @Piquant, leuk als je melig bent…

  273. @Soof

    Veel pubers. 2 van mij, 2 kreeg ik kado. Een relatie die wankel is. Conflikten. Een huisgenote die er een potje van maakt, omdat hier stage gelopen moet worden en daarbij een vriend heeft die in relatie is met kind en bij mij de boel komt uitwonen.
    Elke dag wel een puber aan de beurt. Dan weer vriend en nu ik. Iedereen de deur uitgeschopt , behalve mijn koters en wil rust. Hartkloppingen en vermoeidheid.

    Ik werk al jaren aan mijn chakra’s en weet ook inmiddels waar zij zitten. Ik haat pillen, maar vandaag was het noodzaak.

  274. Goed, ik moet dus nu Repeltje betasten…

  275. @Soof
    Dat wordt een huisbezoek🙂

  276. Mmmmm. soof. Laat jij mij weten waar? Of ga ik dit zo ervaren?

  277. @Piquant

    Morgen een groepsessie?

  278. @Soof LOL

    @Repel
    Hij komt eerst aan je aura. Doet geen pijn.

  279. @Piquant

    Mijn aura staat voor velen open, maar er zijn grenzen.

  280. @repelsteeltje
    Rustig an en een beetje relaxen zal je goed doen. relativeren beste!

  281. @Repelsteeltje,
    O, uw geval is wel heel erg extreem en vereist de extreme behandeling; de ‘Depersonificatie van het lichaam met de geest’. Ja, sorry. In dit geval is de kennis van het hoogste vereist. De ware liefde en het ware leven; het bewustzijn. Wees u bewust van het heden en lees daar wat lectuur over, zou ik zeggen.

  282. @Nijn

    Soor zou het voor mij opzoeken. En die oxa werkt NOG NIET!!!

  283. @Repel
    Misschien ben jij wel te hoog gegrepen voor ons.🙂🙂
    Groepssessie, mmm wil ik wel graag zelf de groepsleden uitzoeken.

  284. @Piquant

    Tijd voor een fototopic😉

  285. @Soof

    Je bedoeld in simpelere bewoording “De kracht van het nu?”

  286. #Soof
    Als ik me er even mee mag bemoeien. Stomme aanpak. Had je meer kunnen uithalen. Effect duurt te lang van je leesadvies. Je moet commercieler denken en voor korte, snelle sucessen gaan. Pffffffft

  287. @Piquant

    Je wil dus zeggen dat Soof de farmaceutische industrie in moet duiken en mij een placebo moet voorschrijven?
    Ik heb het boek van Eckhart al op mijn kop gelegd. De letters trekken NU langzaam in.

  288. @Repel
    Je bent goed bezig . Morgen kan je het ook allemaal weer volgen.

  289. @Repelsteeltje,
    Lol, ja, zo zou je het wel kunnen noemen, plus de wijsheid en de kennis van de persoon daar bovenop dan hè? Dat denk ik dus. Dat een ieder ook eigen kennis en wijsheid meeneemt.

    @Piquant,
    Ik hoef heus niet rijk te worden hoor.
    Rijkdom is een dom misverstand.

  290. Nu ingrijpen en nu aanpakken lijkt mij ook het allerbeste, gaan repeltje, doe wat je kunt, je kunt het.

  291. @Repel
    Las je mij om @ 1.45?
    Ik zou zeggen plaspil nemen🙂

  292. @Soof

    Dat van die rijkdom behoeft nader uitleg. Of zou het de oxa zijn?

  293. @repelsteeltje Zegt:

    Sunday 25 October, 2009 @ 01:59 bij AM
    Heilig boekje. De kracht van het NU. Goh. t ligt toevallig op de salontafel.

  294. @Soof@ 2,01
    De persoon erboven op? Je gaat wel erg ver……

  295. @repelsteeltje Zegt:

    Sunday 25 October, 2009 @ 02:02 bij AM
    Wat was je vraag?

  296. @Soof @ 2.03
    Goh, toevallig op je salontafel. Heeft ze je adres al ???:)

  297. @Nijnie

    De chaos is even niet te overzien. Relativeren is pas morgen aan de beurt. Voor nu is het nodig een hulpmiddel te gebruiken.

    Grenzen, die klote grenzen. Dat is waar een lief mens zoals ik altijd maar weer mee moet kampen.

    Waarom moet je soms zohard knokken om niet over je grenzen te laten gaan? Zijn de anderen die iets van jou krijgen dan zo blind?

    Huisgenote woond hier gratis in en doet maar wat. Heb het even gehad.

  298. De D = T excuus

  299. @Repel
    Kun je morgen uitleggen waarom er bij jou stage moet worden gelopen? Intrigerende mededeling was dat.

  300. @ Soof

    Ik hoef heus niet rijk te worden hoor.
    Rijkdom is een dom misverstand

    Waarom is rijkdom een misverstand?
    Gezond zijn vind ik het mooiste wat er is.

  301. Neem een borrel repel misschien helpt dat en zet de klok op tijd terug morgen is er weer een nieuwe dag, morgen zal alles anders zijn.

  302. @Piquant.

    Haha. Nee niet bij mij. Stageaire zocht een bank om op te slapen. Ik heb een bed gegeven.:)

  303. I hope so nijn.

    En soof. Ik barst van die selfhelpboeken. Zal ik daar mijn beddegoed van maken vannacht. Wie weet helpt het😉

    Of ik kan natuurlijk nu ook met een deken buiten gaan mediteren. Hopende dat ik ergens in Afrika terecht kom, want daar is het warm.

    Of Ik kan het aan het universum overlaten, want toeval bestaat niet.

    Of ik moet gewoon eens gaan slapen. Dat kreng gaat echt niet werken.

  304. ssssssssssssst , ik probeer te slapen joh!!!

    En ik blijf bij mijn standpunt. Gooise vrouwen zijn oerlelijk😉

  305. Gheghe, Nijn en Repel. Een wattenzacht stel. Zo mooi.

  306. En Linda de Mol al helemaal.

  307. Repelsteeltje.
    Slaap goed Engel. We spreken elkaar.

  308. Gooise vrouwen zoals jij dat zegt klopt ook meteen die zijn nep!

  309. @drempel
    piq doet aan nogal selectief posten, maar dat mag je wellicht weer niet lezen van haar

  310. Dank je Soof😉

    Droom mooie dromen

  311. Raar ook wakker? watje om zo te reageren maar wel leuk zo midden in de nacht…

  312. Trusten repel, het ga je goed…slaap lekker

  313. Dag, lieve mensen. Welterusten.

  314. Piquant gaat ook slapen?? trusten dan maar!

  315. Trusten antisoof slaap lekker en droom zacht…

  316. Ik slaap nog niet hoor. Miscommunicatie?

    Ik heb even net in de oogjes van Linda gekeken. Zo nep en zoveel poeder om haar mooie rimpeltjes weg te werken.
    Die stralende lach kan ik ook niet echet waarderen.
    In het gooi leert men dat zo, net zoals de italianen charmeurs zijn. Dat wordt met de paplepel ingegoten.

    En s’avonds op de bank? Zien ze er niet uit en schijten dezelfde stront als jij.

  317. Pfff, volgens mij zijn het mensen zoals ik en jij. Niet veel bijzonders maar een “kans” gekregen.
    Ik wordt soms wel eens misselijk van de Nederlandse Kop boven het maaiveld”.
    Persoonlijk houd ik van mensen die succes hebben.

  318. @ Raar

    Hoe bedoel je dat succes? Kan dat ook een simpele man zijn die iets uitgevonden heeft? Mag dat ook een geestelijk gehandicapte zijn die zich helemaal stort op zijn passie?

    Ik kende een gooise vrouw. 1 op 1 hadden wij een prima contact. Tot ik op een dag de wijde wereld introk met haar. Jaja een middagje winkelen in Zeist. Ik heb nog nooit zo’n kakwijf gezien zeg.
    Onze vriendschap is helaas bekoeld. Zij ging dan ook af op alleen HBO en hoger. Helaas heb ik dit nooit behaald, dus de grote afvallige op een feestje he?

  319. Pfft om zo te reageren zegt wel iets over jezelf dacht ik zo, hoe weet je nou via dit kanaal of mensen succes hebben of niet?

  320. Oh en dan in bijzijn van haar vrienden mij “Liefie” noemen. Degenererender kan natuurlijk niet.

  321. @Nijn

    Dit kanaal laat dit ook niet zien. Dit zijn slechts geschreven lettertjes op een scherm.

  322. Ik ga slapen beste mensen cu soon i hope! Slaapze allemaal

  323. Dag liefie;)

    geintje

  324. Hier ook *ploep*

  325. Mwah, wat ik bedoel is mensen die met een idee en hard werken centen binnen schrapen. Vanuit niets iets creëren.
    Hihi, ik ben ook niet jaloers he, auto’s zeggen me niets, geld wat anderen hebben niets, ik geniet van mensen die hard werken en hun bezt delen met anderen.
    Doe ik zelf ook.

  326. Je hebt het over mij😉

    en nu echt *ploep*

  327. fugg joe, ik wil een gitootje

  328. Waaaaaat ??
    Ik wil geweun een gitootje !!
    Smeertrut !

  329. Grrrr…
    Als mods ed nou oak nog gaan selecteren en/of bepalen op grond van een gitootje….
    ROUVOET !!!!!
    Achter de deur kijken !!!!

  330. @Oakie
    Waar moet een mod dan wel op selecteren?

  331. Was gezellig,maar gooi nu de tent dicht.

    Morgen weer een topic, al weet ik zo snel niet welke.

Reacties zijn gesloten.

