U2 webcastconcert 360 tour 26/10 03:30 GMT

Sinds afgelopen ochtend vier uur lokale tijd zitten de fans al voor de hekken, voor het concert dat pas over zes uur begint. Althans, dat berichtte de Los Angeles Times vanmiddag. Over een paar uur, om 20:30 daar, 4:30 hier begint in het RoseBowl-stadion in Passadena, Californië het volledig uitverkochte U2-Concert in de 360 degrees wereldtournee. Het lijkt erop dat een niet onbelangrijk nieuwtje toch behoorlijk onopgemerkt aan Nederland voorbijtrekt. En dat is dat de Ierse rockband besloten heeft het concert wereldwijd via hun You-2ube kanaal live uit te zenden. Natuurlijk zal er vast een heel verhaal te maken zijn over dit concert waar alleen al in het stadion 100.000 mensen naar gaan kijken, maar dat doet Von Zeikhoven deze keer ‘ns lekker niet. LiveStreamen kan hierrrr!
F. von Zeikhoven

Picca-update:

U2

Update 2: Ruim drie miljoen kijkerTs zagen de webcast wereldwijd live. Aldus een bron op Twitter vlak na het ruim twee uur durende muziek-evenement.

58 Reacties to “U2 webcastconcert 360 tour 26/10 03:30 GMT”

  1. @ Zeik

    ’s morgens

    i.p.v.

    ’s-morgens

  2. @ Zeik

    Luister liever naar

  3. Ongelofelijke bukband dat U2. Blech!
    ..
    Edoch, wens ik je veel plezier Von Zeikhoven.

  4. psst, previous nieuwswaardig topic… <-——

  5. psst, previous nieuwswaardig topic… <-—— II

  6. Huh? Von Zeikhoven = PiQ?
    Dat kan niet. Von Zeikhoven heeft wel humor *grinnik*

  7. @ Raar
    Persoonlijk hou ik meer van de Gezusters Van Wanrooij. Komen hier uit de buurt.

  8. @ Raar
    Von Zeikhoven zit te bekvechten met z’n browser en vergat uit te loggen…

  9. @Von Z. Grijns.
    De zusjes van Wanrooij en Weber. Heerlijk Z.
    Ouwe muziekverwennert.

  10. Ik heb ooit wel eens op initiatief van een ander, af en toe, sporadisch, met grote tussenpoosjes een nummer van U2 gehoord dat wel redelijk, tot een bepaalde hoogte, onder speciale omstandigheden te pruimen was.

  11. Ghegheghe. Erl stikt intussen even van woede. Ik noemde hem arbeider.

  12. Het gaat me te snel in de wereld.

    Ben ik een paar dagen foetsie, zijn bij terugkomst twee logs verdwenen……….waarvan er een van mij was!

    Dat lijkt me van stukken meer belang dan een optreden van wie dan ook, of het nu U2 betreft of Marianne Weber. (die niet kunnen tippen aan Heintje!)

  13. @Bob: Huh? Welke dan?

  14. @ Bop P.
    Twee logs verdwenen? Ik zal de vraag ‘ns doorspelen… U bedoelt als in topics?
    Heintje…. Daar heb ik met moederdag een jaar of vier geleden samen met de kleine Schmetterling Von Z. nog mateloos mee gescoord! Met moederdag natuurlijk.

  15. @ Raar

    De eerste was het log wat Vlunk ooit opgestart heeft op wordpress. Daar waren meerdere personen toegelaten achter de schermen.

    Het tweede log was door mij gestart en kon verder maar één ander persoon in, voor zover ik weet.

    Beide logs waren op wordpress, dus of er is iets vreemds aan de hand op wordpress of er wordt door een aantal personen grote schoonmaak gehouden binnen de logs.

    Gelukkig heb ik van mijn eigen log een schaduwlog gemaakt dat nog wel toegankelijk is, maar vreemd is het wel.

  16. @Plop

    Hoe doe je dat een schaduwlog maken?

  17. @ Von Z

    Nee, niet twee topics, maar twee complete logs met een aantal maanden geschiedenis. Op mijn eigen log had ik veel muziek geplaatst die ik soms na lange tijd gevonden had, vandaar ook de back-up, maar vreemd blijft het wel.

    Heintje scoor je overal mee. Moederdag, verjaardagen, suikerfeesten, chanoeka, besnijdenissen en, niet te vergeten, teraarde bestellingen.

  18. @Bob
    Had jij een donker kamertje voor jezelf en nog één iemand anders? Ouwe smeerpijpert.

  19. @ Helen

    Knippen en plakken, eigenlijk een soort uittreksel maken. Sommige nummers zijn ondertussen van youtube verwijderd, maar ik heb ze op de harde schijf staan, dus de middelvinger gestrekt voor de personen en organisaties die de muziek van youtube hebben laten verwijderen.

  20. @ Raar

    Het was muziek, MUZIEK. Hoe donker kan dat zijn?
    Hoewel…….on topic…..U2 is toch inderdaad wel aardig smeerpijperij en donker.

  21. Het is natuurlijk wel interessant om uit te vinden waarom zonder enige aanleiding er opeens weer twee logs foetsie zijn.

    Als dat zo verder gaat, is over een jaar het internet leeg.

  22. @Raar
    Ik ben het met je eens, die Plop heeft onvermoede smeerpijp kanten😉

  23. @ B. Plop
    U kent de grote Internetstofzuiger van Fu Ling Yu?

  24. @Plop
    Zou de mogelijkheid bestaan dat Vlunk gewoon zijn eigen blog verwijderd heeft? Kweeniethoor

  25. Ah, ok, als het nu twee tegen één wordt, dan ga ik mijn nest in.

    Morgen schijnt het weer als vanouds te worden.

    Als er al ergens smeerpijperij is, zal ik het wel vinden, wegpoetsen en met poetsdoek door het toilet daar bezorgen waar het thuis hoort….in het riool.

  26. @ Helen

    Zou Vlunk zomaar gedaan kunnen hebben, hoewel ik het nog niet van hem gehoord heb, maar dan nog zou het niet verklaren waarom mijn log weg is. Daar kon Vlunk niet in.

    Maar maakt niet uit. Weg is weg. Misschien begin ik wel ergens anders weer opnieuw, maar dan niet op wordpress. Dat is me te onbetrouwbaar gebleken, al een paar keer.

    *rolt naar de bedstee*

  27. @Plop
    Gewoon een mailtje sturen aan Vlunk met een vraag daarin. Is dat raadsel ook weer opgelost. Hoef je daarover niet wakker te liggen.

  28. @ Bob P.
    Kijk anders even op dit kaartje, en speel uw vragen even door naar de good guys? http://www.privacyinternational.org/article.shtml?cmd%5B347%5D=x-347-559597

  29. Even bedstee induikt, benieuwd of YT-servert het aankan straks…

  30. Gaat ook eens richting haar mandje.

    Voor Plop omdat zijn muziekjes weg zijn:

  31. ff een gedichtje tussendoor.

    Het triest van het bewustzijn.

    De geest is eenzaam en alleen,
    En de liefde die hij zoekt, die is er,
    Maar hij ziet het enkel niet.

    En de geest begrijpt het niet.
    En zoekt maar door en door.
    Tot de geest de geest geeft.

    Triest?
    Ergens wel.
    Want het leven is te kort om te blijven zoeken,
    Naar het geen niet te vinden is.

    Het geen ís er al,
    Het was er altijd al.
    En het zal er altijd zijn.

    Liefde doet meer pijn dan haat.
    Daarom is er haat,
    Uit zwakte.

    Het slechte is het trieste,
    Een liefdeloos gedrocht,
    Maar o zo begrijpelijk.

    Want de pijn is ondragelijk zonder
    De liefde
    Van de ander.

    De slang slikt zijn eigen gif
    En wordt
    Verliefd.

    Ach.

    Bewustzijn.

  32. Het was mij wel een zondag Zeik🙂

  33. @ von Zeik

    Zoal je ziet is het een rustdag voor iedereen, dus ook voor U2

    Welterusten grote man🙂

  34. Kudt, een uur te vroeg. Stomme wintertijd…😛

  35. heeej, het werkt! Alleen duurt het nog een half uur voor ze beginnen….

  36. stream werkt als een tierelier…. !

  37. Stream werkt beter dan de stem van Bono.

  38. Stream blijft het goed doen. Concert is ook best aardig, alhoewel het niet echt op gang komt…

  39. Yow F.😉

  40. Wat zou’t zijn, eerst het nieuwe album afdraaien en daarna The Best Of?

  41. Ik mis passie…

    *out*

  42. Kan ik me wel wat bij voorstellen, na dertig jaar en -tig gigs…. Dan is de passie ver te zoeken jah….

  43. De verplichte nummertjes F., de verplichte nummertjes. Afsluiten met “One”, om wereldvrede vragen, instrumenten in de koffertjes en spoorslags richting hotel.

  44. *echt out*

    Enjoy the show😛

  45. Jammerrrr, reaguren hiero en op GS en dan ook nog ‘ns het topic updaten gaat niet samen met een YT livestream op deze zeepkist… Nou ja, gelukkig zat er nog wel een resetknop optding…

  46. Zeau, da’s niet slecht, een eerste set van zeven kwartier?

  47. Ow, twas de toegift. Nou ja, de eerste dan….

  48. En dat wastie. Niet een knal-concert, Rammstein knalt meer van de Bühne bijvoorbeeld, maar ja… Soort streekmuseum van de Rock, zeg maar. Ik doe het ze niet na. Dat dan weer niet. Next topic!

Reacties zijn gesloten.

