99x

inspiratie_2

Bij de heropening van Piquanterieen schreef ik al dat er niet elke dag een nieuw topic zal zijn.
Vandaag is zo’n dag. Als je op de link klikt, kun je je de hele dag vermaken en hier je comments over de filmpjes kwijt.

http://youshouldhaveseenthis.com/

Ik ben benieuwd !

220 Reacties to “99x”

  1. Maar dit is toch een nieuw topic?

  2. Wie die TechnoViking was is alweer een jarenlange speurtocht. Het filmpje zou gemaakt zijn op de 2002 Fuck Parade, een Berlijnse variant van de die andere Parade in Berlijn. Nooit achterhaald wie het was…

  3. Ik vind er niets aan, zo zonder topic.
    Ik eis een topic.
    Ik wil gericht kunnen reageren, niet klakkeloos kakelen.

    @ Piq

    Je maakt jezelf er met een Jantje van Leiden vanaf, dame.

  4. @ Omerta: Wat houdt je tegen om er een te schrijven_? Veel werk zal je met dit weer niet hebben_!

  5. *komt binnen, ziet cappie aan de bar*

    http://www.youtube.com/watch?v=0_fPV13lKm4

    *en is weer weg*

  6. @ PiQ: Ik heb nu te weinig tijd, maar zodra ik een gaatje vind schrijf ik een topic voor je_!

  7. Nummer 100:Deze link naar Stairway to heaven op max. volume luisteren terwijl je werkt_!

    Zeker voor mensen die niet bekent zijn met hun muziek moeten tot het einde luisteren ivm de extra’s op het einde_!

  8. En als we dan toch bezig zijn met een lijst dingen die je moet hebben gedaan op het internet_!

    De PVDA vragen stellen hoe sociaal het nieuwe aow plan is_! ( nooit antwoord op gekregen)

    Het CDA vragen stellen waarom ze zo veel liegen en of ze nog wel bekend zijn met de 10 geboden ( Ze vertelde me dat die leugens noodzakelijk zijn al politieke partij…wat ik een goed antwoord vond, maar ik gebiedt en word niet geboden, dus vraag ik me af hoe een van hun schapen op een dergelijk antwoord zou reageren)

    Koopjeshoer Froger een zielig mailtje sturen dat ik net naar de door haar geadviseerde energie leverancier ben over gestapt omdat ik in de schuldsanering zit en haar blind vertrouwde, maar ik nu door die maatschappij ben afgesloten omdat ik 2 keer een automatische incasso heb gemist en niet het geld heb om weer aangesloten te worden ( Geen reactie op gekregen)

    Gewoon om de virtuele boel wat op te fucken_!

    Doe ik irl ook. Dan zeg ik bijvoorbeeld tegen een wat oudere vrouw rond de 50, zo’n type dat elk product koopt dat in een reclame aangeeft dat ze veroudering tegen gaan, of ze mischien wil zitten omdat ze op leeftijd raakt en zo_!

    *dit terug leest en met gepaste trots zijn eigen zieke geest aanschouwt*

    KEWL_!

  9. Sowee cappie
    dat alles in een ademteug?
    *doet cappie een glaasje water geven*

  10. @zeik

    u is ajax fan?

  11. Wel jammer dat ik niet zo MSM-er ben anders had ik me voorgedaan als 11 jarig kind en dan mijn pedodate in elkaar kan schoppen… Maar da’s geloof ik strafbaar, dus ben ik slechts van mening dat dit zou moeten kunnen_!

    11 jarige Cappelientje: Afgesproken, dan kom ik even naar je frikandel kijken. Waar spreken we af?

    Pedo: op het station in Utrecht_!

    11 jarige Cappelientje: Hoe herken ik je_?

    Pedo: Aan mijn lange beige regenjas en het ongecontroleerde mondvocht dat uit mijn mond komt_! Hoe herken ik jou_!

    11 jarige Cappelientje: 1.85 meter aan ongeschoren blinde woede en een met spijkers bewerkte honkbaeuh…….

    Pedo: WAT_!

    11 jarige Cappelientje: Ik bedoel navelshirtje, kort roze rokje en mijn vlechtjes_!

    Pedo: Ik spreek je zaterdag_!

  12. @ caps 11.37

    Indien jij jezelf de overtuiging had bezorgd dat mijn werkzaamheden zich uitsluitend tot de werkvloer beperken, kan ik je even bijschijnen door te vermelden dat het ondernemerschap uit meerdere facetten bestaat.

    Begrijp je het bovenstaande, Caps?

    Begrijp je dat ik niet alleen een stuk ambachtelijk vakmanschap beheers, maar tevens een zakelijk instinct meedraag, én daar zo mijn dagindelingen incl. afspraken voor paraat moet hebben?

    Eigenlijk best een vermakelijk gegeven:

    Ik beheers goede zakelijke communicatieve eigenschappen, druk mezelf helder en in zelfs voor jou begrijpelijke taal uit, beheers daarbij tévens ambachtelijke vaardigheden waarmee ik mij goed kan bedruipen .. terwijl jij, mijn grote taalgehandicapte ambachtloze vriend, feitelijk geen van beiden bezit.

    Hihi ..

    Eigenlijk ben jij net een tepel op een mannenborst ..
    Totaal overbodig.

  13. @ Caps 12.32

    Geweldige dagindeling qua werkzaamheden .. schitterend vak.

    *fluit de Grolsch-tune*

    Way to go, girl ..

  14. @Cappie

    MSM bedoel je mainstream media??

  15. @ Omerta: Dus er bestaat toch een opleiding voor schilder_?

    Ghe, hoe ziet nou een schooldag op het aller jezus lager onderwijs ( Richting schilder) uit_?

    Sta je nu letterlijk de hele dag een blok hout te schilderen, of bespreek je ook veel theoretische stof zoals het correct op en neer halen van de kwast_?

    Ik zie dat je zoektocht naar mij niet al te veel heeft opgeleverd, maar ik zal je helpen.

    Ik ben toch redelijk instaat me eventueel staande te houden in de bloemsierkunst. Ook het ondernemersschap is me met de paplepel ingegoten, en kan zo het een en ander overnemen als ik dat wil. Maar ach, handelswetenschap en recht op het VWO wist mij te vertellen dat als ik voor mezelf begin het verstandig zou zijn om de boekhouding uit te besteden… wat dus idd onder het kopje “Ken uwzelve en leer zo de goden kennen” valt.

    Nee, ik denk dat je jezelf teveel inbeeld dat ik een stakker ben zoals je vrindje Ruk dat is, maar ik heb simpelweg te veel om op terug te kunnen vallen_! Zet dat eens uit je hoofd, en kom eens bij me op bezoek in de Pijp_?

    Maar goed ik ben niet boos en delen we de eer, dan ben jij toch gewoon de linker, en ik de rechter tepel_!

    O, en om die duscusie voor te zijn… JA_! Jij mag de gepiercde tepel zijn_!

  16. @ Drempel: Niet te bijde hand he, zoals je leest heb ik op het VWO gezeten, en kan dus redelijk stellen dat wij niet bij elkaar op school heb gezeten😉

    Ik bedoelde idd MSN…die van Microsoft_!

  17. @cappie

    dat VWO en zo, is ook niet jou fout.

    *mompelt iets met vogeltje en gebekt*

  18. Drempel mist het Lorre’s domme gezever..

    Waar is Lorre?

  19. @Omerta

    Hoezo geen topic? Zie je dan niet wat voor voorbereiding en onderzoek dit heeft gekost?
    Zo’n link vinden, hoe denk je dat ik eraan kom? Verschijnt niet zomaar op mijn laptop. En dan die pica……. zoeken, zoeken , zoeken tot ik nét de enige goede heb gevonden.
    Tssssk geen topic.

    *voel me ernstig onderschat*.

  20. Zo nutteloos is een tepel op een mannenborst overigens niet. Sharon bijt er wel eens zachtjes in_!

  21. *geeft Piq een aai over der bol*

    Alles sal reg kom!

  22. @ Piq

    Voel je vooral níet onderschat.
    Het leven van een weblogster behoort niet over rozen te gaan, leiden is lijden.

    @ Caps

    Ghighighi!
    Jij en bloemsierkunst ..
    Dat verhoudt zich zo ongeveer als een chimpansee die een CO2 uitleessysteem zijn kooi krijgt binnengereden.

    Ik blijf van mening dat jij helemaal niets kunt.
    Ja, hier in je baas zijn tijd gaan zitten vertellen dat je het internet op wilt als kwetsbaar kind om pedofielen in elkaar te kunnen trappen .. dat lukt wel.
    Maar voor de rest zie ik slechts een lompe hork die geen enkele aansluiting heeft met de echte wereld en naar mijn mening een nog niet onderkende geestelijke afwijking heeft.

    Kijk, je hoeft toch niet direkt boos te worden?
    Waarom altijd die houding?

    Realiseer je nu eens dat ik je wil helpen, mijn vinger even op de zere plek leg en het beste met je voor heb.

    En waarom blijf je bang dat ik info heb?
    Wat zou ik ermee moeten?
    Ik weet alleen waar je woont, en dat is in deze méér dan genoeg.

    Goed, ik ga er even vanuit dat je nu weer over mijn moeder gaat beginnen?

  23. Ik word niet boos, en je moeder is overleden, dus daar laat ik me niet meer over uit.

    Wat mij opvalt is dat jou hersenen blijkbaar geen link kunnen leggen tussen schilderen en niets kunnen.. aangezien het afplakken van dingen die niet geschildert moeten worden je grootste uitdaging is en je zelf wel van mening zult zijn dat dit makkelijker is dan het maken van figuur met behulp van lijm en macaroni_!

    Wat dan weer iets te veel uitdaging voor jou, je creativiteit en oog hand coordinatie is, maar ik heb absoluut rescpect voor je wanhoopspogingen om aansluiting te houden bij hetgeen jij de echte wereld noemt_!

    Of vindt je het zelf niet vreemd dat de awbz hun toelage voor je creatieve therapie heeft ingetrokken_?

  24. Nee echt Omerta, je maakt jezelf belachelijk met je poging om de winterschilder wat hoger op de intelectuele ladder te positioneren… ik denk dat je het intelectueel gezien gewoon lekker onder vlunkie moet blijven_!

  25. moet blijven_! = moet laten staan_!

  26. Oke, gaat ie:

    “Wat mij opvalt is dat jou hersenen blijkbaar geen link kunnen leggen tussen schilderen en niets kunnen(,) aangezien het afplakken van dingen die niet geschilder(d) moeten worden je grootste uitdaging is (,) en je zelf wel van mening zult zijn dat dit makkelijker is dan het maken (van figuur??) met behulp van lijm en macaroni(-_)!

    Wat dan weer iets te veel uitdaging voor jou, je creativiteit en oog hand co(ö)rdinatie is, maar ik heb absoluut res(-c)pect voor je wanhoopspogingen om aansluiting te houden bij hetgeen jij de echte wereld noemt(-_)!

    Of vind(-t) je het zelf niet vreemd dat de (AWBZ) hun toelage voor je creatieve therapie heeft ingetrokken(-_)?”

    Hihihi … ga je lekker, bankfiliaalmanager?

    U zei?

  27. Echt Caps .. jij bent nog niet in staat om je vriendinnetje klaar te vingeren.

    LOL!

  28. *geeft Caps de sporen in zijn Burger-Kingflanken*

    YIIIIIIIIHAAAAAAAAAWWWWW!

    Rennen, dyslectisch biggetje .. RENNEN!

  29. Tjezus, Caps .. ik zie dat jouw stukje van 2.47 zelfs nog meer fouten bevat dan dat ik zo snel even zag.

    Jezus Christus .. wat ben jij een enorme nitwit.
    Echt helemaal NIETS is aan jou uit te besteden.

    Eigenlijk wel uniek .. iemand die helemaal niets kan.

    Haha .. bloemschikken, yeah, right!

  30. @ Piq

    Zou jij het aan te leveren topic van Caps gewoon eens puur willen publiceren?
    Gewoon zoals hij het naar jou mailt, in al zijn gruwelijk tenenkrommende realiteit?

    Wil je dat doen?

  31. He, lekker ..

    Een dagje een visueel gehandicapte bloemschikker jennen.
    Ja, en ik doe er niemand kwaad mee ..

  32. Maar Caps ..

    Worden er dan nooit geen vragen aan jou gesteld?
    Ik bedoel, maak je aan de rest van het personeel duidelijk dat je eigenlijk geen manager bent, maar bloemschikker?

    Of blijft het slechts bij wat gegniffel wanneer je een mailtje tikt en het even aan iemand laat lezen?

  33. *geeft Caps de sporen in zijn Burger-Kingflanken*

    YIIIIIIIIHAAAAAAAAAWWWWW!

    Rennen, dyslectisch biggetje .. RENNEN!

    *gaat voor de lol vanvond ook eens wat thinner snuiven*

    maar goed je zei “Eigenlijk wel uniek .. iemand die helemaal niets kan.”

    Klopt, normaal gesproken word je dan in het individuele beroepsonderwijs geschopt waar ze een schilder, schoonmaker of anders (beroep dat op het moment lekker goedkoop door polen word aangeboden) van je maken_!

    Maar zonder een kwaad woord over je moeder te zeggen, kan ik me voorstellen dat je ouders destijds voor zo’n school hebben gekozen, tenslotte schrijf je leuk, en zullen ze zelf wel in hebben gezien dat je het zou schoppen tot meewerkend voorman… Al kan ik me, ivm de keuze van je vak, wat boze momenten tijdens je psycho-analyse voorstellen_!

  34. Maar ach, in onze tijd waren dyslectie, adhd en dergelijke op scholen amper of niet bekend, en had je net ff de mazzel nodig dat je ouders had die geintereseerd waren in hun kind, opdat je niet zo maar naar de ibo, of hoe ze het ook mogen noemen, gestuurd werd.

    In mijn geval was dat idd niet nodig, als ik uberhaupt al een onvoldoende had, werd die door mijn 9 voor Biologie of Scheikunde weer recht getrokken.

    Geloof het of niet, maar een Scheikunde leeraar heeft ooit eens, toen hij kwaad was omdat we hem met zijn allen zaten te stangen, over me gezegd dat als ik niet zo’n grote mond had dat ik de eenige in de klas zou zijn met de potentie om een nobelprijs voor scheikunde te winnen_!

    Nee, dat is er niet echt van gekomen, maar met een grote mond ben je gelukkig minder snel de lul op het schoolplein, dan met een potentiele nobelprijs in je zak_!

    Maar ik kan je nu wel vertellen dat Thinner een koolwaterstof is, en dat het niet verstandig is om er te veel aan te ruiken… Aah joh, je hebt vast wel eens een collega iets over de schildersziekte horen zeggen. iets in de trend van….duh…*kwijl*…ikkeuh…heb ooit iets ge…eu….hoord dat datueh….spul……dat vet verwijdert…..euh….niet goed is voor je hersenen en je geeuh….ge…o ja geheugen aan dingest…euh….tast_!

  35. Jezus Kolere.
    Wat men tegenwoordig het ‘nieuws’ noemt bestaat voor, naar ik schat, voor 75 procent uit politiek.
    Wat een wereld.
    Politiek is al erg genoeg om te moeten ondergaan, maar moeten we al die dingen dan ook nog weten?
    En zeg nu aub niet; ‘Ja dan zet je de radio toch gewoon af?’.
    Het gaat mij om het principe.

    Als gedichtje;

    Een wereld die zucht onder de waanzin van macht,
    Verwordt tot een armzalige arena van onwetendheid.

    Zielige betweters bestrijden in hun blinde woede
    Het kostbaarste dat er is.

    Arrogantie herkent zijn eigen grenzen niet
    En het brein voert de krijger aan

    Te liegen en te vijnzen,
    Het woord als hoogste goed te zien.

    De rede is onredelijk
    Wanneer zij niet geleid wordt door de waarheid.

  36. Hm .. ja, Caps .. je kunt lullen tot je een ons weegt, je blijft tóch een beetje een minkukeltje .. een halfwasje.

    Ik zit dan zo weer eens die tekst van je hierboven te bekijken, maar buiten het feit dat het gewoonweg niet te belezen is, geeft het ook je tekorkomingen aan inzake het begrip humor.

    Ook dat bezit je niet.

    Oók al niet.

    Wat kun jij nou eigenlijk wél?
    Hm?

    Het kwetsbare meisje van 12 op internet uithangen, ja.. en daar is het wel zo’n beetje mee verteld?

    Haha ..

  37. tekortkomingen met een t, ja?

    Typefoutje, geen dyslectische crash, Caps.

    Zie je het verschil?

  38. @ Omerta: aan de andere kant kan ik me het voorstellen dat je het niet kan herinderen😉

  39. veinzen, Jeetje
    Freudiaanse vertyping?

  40. *speelt gewoon even mee*

    Boosaardige pedofiel : Zeg, Allie .. heb jij al een baardje daar beneden?
    Hm?
    Alli ( caps): uh, hoe bedoel je? .. of ik haar op mijn kut heb?
    Boosaardige pedofiel: zó zó .. lekker grof in de mond ben je, liefje ..
    Alli (caps): vuile pedo .. ik kom je in elkaar trappen!
    Boosaardige pedo: ja, ho even zeg .. ik weet niet waar dit naar toe gaat, maar volgens mijn gegevens zit jij mij vanaf een server van de ABN-AMRO te bedreigen, meisje ..
    Allie (caps): ow ..

  41. @ Soof: mooi gezegd… ghe, waar iedereen het zo hard probeert, is het jou zonder die intentie gewoon gelukt…Ik was er werkelijk even stil van_!

    *nieuw gevonden wijsheid direkt toe past*

    tekortkomingen met een t, ja?

    Typefoutje, geen dyslectische crash, Caps.

    Zie je het verschil?

    @ Omerta: Nee, ik zie het verschil niet, ook niet als je het niet verbeterdt had_!

  42. *Komt doegericht binnenstappen*

    Zie dat de heren zich vermaken. Handkusje blaast.

    *Stapt doelgericht weer naar buiten*

  43. @ caps 2.20

    Meespelen, anders ga ik weg.

    Ik waarschuw je.
    Ik zit hier niet bij Rondom Tien.

  44. @ Helen

    Ach, kom even meespelen.

    Het is stil in de zandbak.

  45. @ Soof: Sorry, ik pik het even om als voorbeeld te gebruiken.

    Als gedichtje;

    Een wereld die zucht onder de waanzin van macht,
    Verwordt tot een armzalige arena van onwetendheid.

    Zielige betweters bestrijden in hun blinde woede
    Het kostbaarste dat er is.

    Arrogantie herkent zijn eigen grenzen niet
    En het brein voert de krijger aan

    Te liegen en te vijnzen,
    Het woord als hoogste goed te zien.

    De rede is onredelijk
    Wanneer zij niet geleid wordt door de waarheid.

    @ Omerta: Kijk, het is wel leuk dat je de spelfouten hieruit kunt vinden, maar toch verlies je als je de boodschap daardoor niet gelezen hebt of niet_?

  46. Ik ga eens even kijken of ik die sandaaldragende VARA-heikneuters op Joop.nl gek kan krijgen .. al hanteren ze een vertragende moderatie.

  47. @ Omerta: Ik ga niet mee spelen als ons vechtpartijtje vrouwen weg jaagt_! Mag me best een voortand kosten, maar Helen heeft te mooie benen, dus is me te dierbaar_!

  48. @ Soof: Is het van je zelf_?

    O, bij zowel een ja, als een nee wil ik graag weten of de schrijver er meer heeft gemaakt en of ik meer van zijn werk kan lezen_?

  49. @ Soof: Wacht even aub anders ben ik de rest van de avond op zoek naar de schrijver_!

  50. Omerta Zegt:
    donderdag 5 november, 2009 @ 15:51 bij 3:51 pm

    hihi …

    *Gniffel*

  51. @ Raar: Ik vind het wel een leuk idee voor een keten… Sterker nog, ik zit al een plan te schrijven voor een internationale franchise_!

    Nee, ik wil je niet mijn geheim verpklappen, maar gewoon ff weten of ik internationale franchise goed geschreven heb_?

  52. Tja, wat moet ik hieraan toevoegen? Iedereen is al weg en zelfs Soof is al aan het koken. Wle erg vroeg om te koken😦

  53. @piq

    Hoe zo vroeg, ik heb ook honger!
    Kortom ik gaat ook koken.

  54. @ PiQ: Je heb mij nog… 7 minuten🙂

  55. Gisteren plempte Sytze een lekker en eenvoudig recept. Waar blijven de recepten van Soof en drempel?

    @leo*
    LOL

  56. @Al_Caps en jou en Erl komt met stip binnen….

  57. @ PiQ: Als je van vegetarisch houd, heb ik ook nog wel lekkere recepten… da’s wel onder de voorwaarde dat je van vegetarisch houdt_!

    Ik wens iedereen een fijne avond en als er een poultje gemaakt gaat worden graag namens mij Dynamo – Ajax 1-3 invullen.

  58. @drempel
    Leuke link!!!!!

    @Al_Caps
    ja graag , lekkere vegarecepten!!!

  59. @ Piq

    Kijk liever naar

  60. Over Lasagna gesproken… Denk dat ik straks maar voor mezelf een bakje in de oven schuif.
    Zoon met de skateboardhelm is aan het werk en vrouw met de sjaal ligt met de hoest in bed en heeft geen trek…
    Overigens is zoon met de rode pet onder behandeling vanwege Mexicaanse hoest. Maar die woont niet thuis…

  61. @Erl zijn wij hier met zijn 2en en met Glenn Gould?
    *net niet zo’n zin in G Gould*

  62. @ Piq

    Erl ontwaart ook nog De hoed zonder man onder ons.

  63. @man met hoed
    Vrouw ook griep? Lasagne, mits zelfgemaakt is lekker. Of van een goede Italiaan natuurlijk, maar die bocht uit de supermarkten😦

  64. @P

    Voelt zich weer buitengesloten.

  65. @Leo*
    Die one-liners zijn voor mij niet altijd goed te begrijpen. Voel jij je buitengesloten of denk je dat ik me buitengesloten voel ?

  66. @ Pikantje, deze komt van de supermarché maar is wel van zeer deugdelijke kwaliteit. En ach, als je honger hebt vreet je alles😉

    Overigens altijd leuk om als een ober in een restaurant aan je vraagt; ‘smaakt het?’
    Ach, als je honger hebt vreet je alles…
    Mot je die bekjes dan zien😀

  67. @Erl

    Al beter voor dit moment en Perlmann🙂

  68. @Erl

    Sorry, is zie nu pas dat het niet voor mij bedoeld is.

    @Man met hoed
    Naaaaah zonde om naar een restaurant te gaan om alleen maar te eten.

  69. Even weg, de vrouw met de sjaal verzorgen….

  70. @ Erl bij 6:31 pm
    Valreepje, hij lijkt idd wel wat op mij🙂

  71. Back in time….

    🙂

  72. Niks reli-bach.
    Party-time for me next week !
    London, here I come !

  73. @oakie
    Ga je nu wéér op reis??

  74. Piq…
    Trut !😉
    Weer ??
    Far-south is out of the picture…😦

  75. LOL
    Rostropovich/Rostropovitsj had ik in de taxi toen ik in mn studententijd chauffeerde… (om geld te verdienen om bier te drinken ja, contradictionair) en hij was blij over mijn enthousiasme.
    Ik jreeg 2 gesigneerde seedees van hem na aankomst in zijn hotel.
    Volgens mij liggen die nu bij mijn ex….

  76. @ Oakel

    “Ik jreeg 2 gesigneerde seedees van hem na aankomst in zijn hotel.
    Volgens mij liggen die nu bij mijn ex….”

    U heeft gezien Uw ongekende taalbeheersing paperclipvouwen gestudeerd aan het ZMOK?

  77. @erlkeukenprincess
    j=tiepoo van k
    Clear ?
    Crystal !

  78. @ Oakel

    typo

    i.p.v.

    tiepoo

  79. @Al_Caps,

    Het is van mijzelf.

  80. Qudt.
    Had ik hier oak nog de 99ste comment…
    Toeval bestaat echt niet !

  81. @Soof

    Leest Al_Caps pas morgen. Je hebt er wel een fan bij dus.

  82. Ow…
    Met mn net gedelete verzoek dus weer niet😦
    Das dan ook geen toeval, denk ik…

  83. —> out 4 van alles.
    Laters !

  84. @Oakie
    Misschien kom je nu wel in aanmerking voor een stukje Soofzeep.

  85. Recept van broccoli-soep.
    ________________________
    -1 broccoli in stukken
    -1 ui (liefst rood) gesnippert
    -1 wortel in stukjes
    -takje tijm
    -takje peterselie
    -zout
    -peper
    -1/2 pakje groentesoep

    -Alles behalve het pakje soep laten koken in 1 liter water.
    -tijm en peterselie er uithalen
    -blenden met de staafmixer
    -1/2 pakje soep erbij en nog even doorkoken

    -scheutje Worchestershiresauce er bij.

    Eet smakelijk.

  86. @Soof

    Klinkt ook weer lekker. IK zal het zeker maken. Tnx

  87. @Piquant,
    Wat leuk hè?
    Ik lijd alleen een beetje aan faalangst. Raar hè? Altijd wanneer iemand iets van me verwacht dan sla ik dicht. Zo van, dát nivo dat haal ik nooit weer.

  88. @Soof
    Alleen al het feit dat je dat weet en zegt, maakt dat je het (gevoel) kan overwinnen.

  89. @Soof en ik beken eerlijk dat ik zo eten ga BESTELLEN. Erg he?

  90. @Piquant,
    Wat maakt het uit. Als het eten maar met liefde bereidt is. Of met een beetje aandacht. En als het je maar smaakt.

  91. @Antisoof.

    Ik heb die soep ook wel eens gemaakt. Ik kan je aanbevelen de broccoli weg te laten.

  92. Weer die stomme ‘t’ teveel. Dat komt echt door het typen. Mijn denken gaat sneller dan het typen. Scuzi. Bereid is.

  93. Gaat verder door met het luisteren van diverse versies van het italiaanse volkslied.

  94. @kipzkop
    Voetbal volkslied?

  95. @Kip,
    Ja, dat geloof ik graag. Maar ik kook hier ook voor mijn al wat oudere kinderen en die krijgen zo hun groentes binnen.

  96. @Piq

    Vorige was antwoord op je vraag.

  97. @ Soof

    Erl mist een stukje salie in je soep.

  98. @Erl

    Dat smaakt toch niet in alles?
    Ik heb het wel overwogen.

  99. @ Sof

    U is geen proefondervindelijk empiricus edoch rationalist – zelfs saliepsist?

  100. @Erl,
    Tuurlijk ben ik een autodidact en onderzoek ik het allemaal zelf. Want pas wanneer men iets ervaren heeft, dan weet men het. Maar soms heb je ergens wel trek in en soms niet. Dat speelt ook mee.

  101. @ Sof

    Ervaring is immer slechts het ego dat zichzelf voelt.

    Ergo: ervaring is masturbatie van het eo ipso fallische extra-egoïstische-ruimtepenetrerende ego.

  102. @Erl,

    Inderdaad. Het ego wordt gevleid. Maar je ergo volg ik niet.
    a. Het ego is niet slecht. Het is enkel een door de natuur gegeven zelfbewustzijn.
    b. Het ego moet eerst kennis en ervaring opdoen wil het leren inzien dat hij een beetje dom en zelfzuchtig is.
    c. Sommige zaken kan soms men niet zelf ervaren, dan is geloof in de ‘verlichte’ medemens nodig.
    d. Staan we niet allen op de schouders van de kennis van onze voorgangers?

  103. ‘kan men soms’ ipv ‘kan soms men’

  104. @ Sof

    Uiteraard heeft Erl gelijk.

    Ebenso:

    Ad a. In amorele casu quo modale zin: akkoord.

    Ad b. Slechts casuïstisch waar.

    Ad c. Wat je gelooft, ervaar je. Wat je ervaart, geloof je. Beide blijven op egoniveau, aangezien ervaring immer sacrosanct verbonden is aan het ego oftewel de IK-spanning dat het ervaringsbereik constitueert.

    Ad d. Onze voorgangers zijn per definitie overleden en ontbonden: Erl staat aldus op niemands schouders – hoogstens berijdt Erl somtijds op Omerta’s open ruggetje, daar hij Erls knorpiepende rodeobiggetje mag zijn.

  105. Erlimpressie van Omerta, Erls knorpiepende rodeobiggetje:

  106. knorpiepdickie

  107. Erl verveelt zich…

    Waar is Omerta?

  108. @ Erl

    Oma Rita

    i.p.v.

    Omerta

  109. @ Erl

    Luister liever naar

  110. Commentaar op;
    Ad. d. Ik had het over de kennis.
    Maar veel plezier met het berijden van je knuffeltje. Maar wees voorzichtig met dat open ruggetje.
    Wat een tekst zeg. Hoe verzin je dat.

  111. @ Sof

    “d. Staan we niet allen op de schouders van de kennis van onze voorgangers?”

    Lees dan! Lees dan!

    Hoe kan Erl in Erlsnaam immer op de schouders van kennis staan? Sedert wanneer heeft kennis schouders?

    Jij kop met zonder kip noch hoed!

    Jij saliemenger zonder drempel!

    Jij Piq!

  112. @ Sof

    “d. Staan we niet allen op de schouders van de kennis van onze voorgangers?”

    Of bedoelt Sof deze zin onbedoeld in mystieke zin dewelke dan weer wel geen onzin is?

    Oftewel: lees in dat geval voor “de kennis” de persona divina, de Mystieke Geliefde, de Onpeilbare? Schrijf dan liever: “de Kennis”, jij onnozele.

  113. Allo? Allo?

    Ist da jemand?

    € ebenso niet vervaard voor horror blogvacui is €

  114. @Erl,
    1. Heilige zaken verdienen geen spot, mijn beste.
    2. Ik bedoelde dat wij niets zouden zijn zonder onze voorouders. Alles kregen wij, ook de verzamelde kennis. Wat wij zelf bijdragen zijn misschien splintertjes.

  115. @ Sof

    Contra 1. Vertelt U dat maar Sytze Vliegen.

    Contra 2. Onze voorouders zouden er niet zijn geweest zonder ons.

    U verwijt Uw immer toegenegen Erl enig splinter ad oculum?

  116. Und waar is die rooie spellingsverkrachteresse gebleven?

    € op het punkt het vervelevisieprogramma ‘Vermist’ te bellen staat €

  117. @Erl
    Lol,

    Heee, die Piquant.

  118. @Hoi Soof @Dag Erl
    Ik heb heeeerlijke sushi’s gegeten.

  119. @ Piq

    Erlsuggestie: je zoudt er certainement beter aan doen een klassiek Romeinse te worden; de klassieke Romeinen gebruikten nimmer interpunctie noch hoofdletters…

    € Piq niet onverdeeld onbehulpzaam zijn wil €

  120. Erl
    Piq voelt zich ook al een Romaans/Romeins, zowel als Grieks, Amsterdams, Europees en houdt erg van de Babylonische spraak.

  121. @Piquant,
    Goede bekomst roodharige krullebol.

  122. @Piq,
    Mesopotamië is zo een fántastische streek, denk ik. (Was er nooit, dat niet)

  123. Ah… Leuk! Gaan we kookrecepten uitwisselen?

    Escargots voor mensen die niet willen pielen in die slakkenhuisjes.
    1. Blikje escargots, liefst de ‘petit gris’ (48 stuks)
    2. Een pakje licht gezouten roomboter
    3. Zes teentjes (liefst roze)knoflook
    4. Takje peterselie
    5. Een paar sprietjes bieslook
    6. Een stokbrood (pain) van een dag oud
    7. Gratineer- of gemalen kaas
    8. Hetelucht oven of grill (of nog beter een ‘salamander’)

    Hak de peterselie en bieslook fijn, versnipper de knoflook super klein (dus NIET pletten of persen!) en meng het met, op kamer temperatuur, 100 gram licht gezouten roomboter. Laat een half uurtje staan.
    Verwarm de hetelucht oven op 200 graden klein nulletje C.Als je de bovenverwarming grill of salamander gebruikt is dat niet nodig.
    Doe de escargots incluis vocht in een steelpannetje en verwarm tot op ruim 90 klein nulletje C. NIET koken! Laat even staan.
    Snij het dag oude stokbrood in grote schuine plakken van ca. 2 vingers dik en smeer het aan 1 kant in met de knoflookboter (2 plakken p.p.).
    Giet de escargots af en laat goed uitlekken (eventueel deppen met keukenpapier).
    Drappeer minimaal 6 escargots op het met knoflookboter ingesmeerde brood en druk het wat in.
    Bestrooi het met de gratineerkaas.
    Plaats het geheel in de oven, onder de grill of salamander en bak de boel goudbruin af.

    Eet smakelijk!

    Ow, uiteraard een beetje garneren met een kluitje rauwkost met een niet te ‘zware’ dressing.

  124. @ Piq

    En ook Frans, Russisch?

  125. Sloof voelt zich meer Griek dan Romein. Kwestie van smaak.

  126. @Man met hoed

    Tnx. Klinkt goed, maar ik eet ze niet, onze kleine kruipende vriendjes.😦

  127. @ De man zonder voorbehoedsmiddel

    Slakken – ook de door U zo felbegeerde gekookte landslak oftewel de asscargot – bevatten naar schatting 15% proteïne, 2.4% vet en ruim 80% water.

    In chemisch opzicht is dit 99% gelijk aan mannelijk sperma.

  128. @Erl

    We kunnen wel zeggen dat ik me overal thuis voel, mits in het juiste gezelschap.🙂

  129. De man,
    Ik krijg nu toch wederom een trek, dat geloof je niet. Heerlijk. Ik ga dat gauw eens maken.
    Dit doet me denken aan een vakantie in France.
    Louche tent. tl-licht met goedkope tafeltjes. Hoe heet dat ook al weer? O, ja, formica. Formica tafeltjes. En dan coquilles saint jacques eten. God, wat was dat heerlijk.

  130. @ Erl bij 10:38 pm… Slikken Kreng!😛

  131. @Erl

    Laat ik daar nu niet verbaasd over zijn🙂

  132. @ Piq

    Goordot!

    Sexcargot!

  133. Over hom en kuit gesproken. Daar zeg ik dus niets meer over. Behalve dan dat het niet te versmaden is.

  134. @ Soof bij 10:40 pm
    Geloof me, juist in die formicatafeltjestentjes op het ‘platte land’ eet je vaak het lekkerst…

  135. @ Sof

    U houdt van mannelijk sperma op formicatafeltjes casu quo cockilles saint zak?

  136. @Soof
    Geen vergelijking, tussen die heerlijke verfijnde coquilles St Jacques en die slijmerige escargots, waar van alles aan gedaan moet worden om ze niet te proeven. ( o.a de darminhoud )

  137. Maar…
    Voorzichtig met sperma. Alles heeft een geheugen en is redelijk intelligent. Hoe dat precies zit zeg ik nu even niet, maar geloof me, er is meer tussen hemel en aarde dan we vermoeden.
    Sommige taboes zijn oh, zo waar. Echt waar.
    Taboes zijn ook een vorm van kennis.

  138. @Soof

    Over het geheugen van sperma kan ik niet meepraten.

  139. @Erlkönig Zegt:

    donderdag 5 november, 2009 @ 22:43 bij 10:43 pm
    Is dat zo? Nou, dan zal dat wel. Smeerpoets.

  140. @Piquant,
    Ik wel. Ik las verslagen over bio-communicatie via de microtubila op quantumnivo. Het klinkt eigenaardig. Maar ik geloof erin. Het leven is zó verschrikkelijk mooi…

  141. @ Piq

    Zou het niet juister zijn geweest om sperma sperpa te noemen?

  142. @Erl
    H e l e m a a l mee eens.(of een N erachter)
    @Man met hoed
    Pestkop !

  143. En communicatie op DNA-level, dat vergat ik nog.
    Jezus! Kan er hier geen doctoraat voor mij inzitten? Er zijn er met ‘minder’ gepromoveerd.

  144. @ Sof

    U is de verloren zoon van Jospermanda?

  145. @Erl speelt de femi-kaart naar Piq en wint. Triest.

  146. € Sof promoveert tot koning der opisthokonten €

  147. Een grote bek hebben maar niet in een publiek debat willen gaan. Typisch…
    http://ewoudbutter.web-log.nl/ewoudbutter/2009/11/een-telefoontje.html

  148. @Erl,
    Wat een leuk woordgrapje.
    (maar niet heus)
    Ach, gij onwetende. Ok. Ok. Ik weet hoe het gaat. Belachelijk maken, demoniseren en tenslotte omarmen om kalt zu enzo. Domme ego.

  149. @ Piq

    Und moeten we ook niet eens broodnoodwendig ‘emancipatie’ bevrijden van het intrafallische juk en remplaceren door ‘ewomancipatie’?

  150. @Erlkönig Zegt:
    Da’s dubbelop achteruitgang en kont.
    Slijmbal.

  151. @Erlkönig Zegt:

    donderdag 5 november, 2009 @ 22:55 bij 10:55 pm
    Zit die vrouw niet zo te voeren, mens.
    Is het niet de hoogste tijd om Erl eindelijk eens te eren? Dat vraag ik toch ook niet. Sexist.

  152. O, nee, ik neem alles terug! Ik hoor nu ‘het nieuws’. Das zo erg! Daarbij vergeleken is Erl een engel.

  153. @ Sof

    dat vrouwtje

    i.p.v.

    die vrouw

  154. @Erlkönig Zegt:

    donderdag 5 november, 2009 @ 23:01 bij 11:01 pm
    LOL!!!
    (Slecht mens!) Lol

  155. @ Piq

    Und waarom spreekt men nog immer van ‘baas in eigen buik’ in plaats van ‘bazin in eigen buik’?!

  156. Ow… Doen we geen kookreceptjes meer uitwisselen?
    Jammer, ik had nog wel zo’n lekker recept voor een salade met gesiers en foie gras de canard.
    En ook nog heule aparte voor een magret de canard…
    Nah, andere keer dan maar weer…:/

  157. @man met hoed
    Pestkop (bis)🙂

  158. @ Sof

    Zijn wij dan niet allen altegader welbeschouwd sexist door onszelf in een sexuele identiteit te ervaren: man óf vrouw (of een omerta)?

    Het is aldus je reinste sexisme door jezelf als puur man of vrouw te beschouwen.

  159. @Erl
    De emancipatie heeft gelukkig ook de lelijke feminicering van de taal aan de kaak gesteld. Directrice, cheffin, dokteres etc etc. zijn gelukkig in onbruik geraakt. We zijn ook de baas en geen bazin, ook in eigen buik.

  160. @ Piq

    Dat beweert U dan wel schijnbaarlijk zo triomfanteus, maar wist U dat ‘buik’ etymologisch afstamt van een basis die ook in ‘bal’ en ‘phallos’ (Grieks voor penis) aanwezig is en ‘zwellen’ betekent?

    € his Käse rests €

  161. Ik heb toch niet iedereen afgeschrikt ?

  162. @ Piq

    lelijke feminisering

    i.p.v.

    lelijke feminicering

  163. @ Piq

    Ôch, je liederlijke Opzijspeak blijkt inderdaad een man-deterrente werking te hebben…

  164. @Erl
    @23.13 Wist ik niet, maar klinkt ook weer niet onlogisch.

  165. Dabei, Erl is uiteraard wél een heer – hoogadelijk dat is – doch niet gemakkelijk af te schrikken – zelfs niet door jou, Piqje…

  166. @Erl
    Zelfs niet door mij ? gna gna

  167. Op PenW, iemand van de Christenunie: God kan zichzelf wel verdedigen. Humor om te lachen….

  168. @Erlkönig Zegt:

    donderdag 5 november, 2009 @ 23:08 bij 11:08 pm
    Ja, idd.

  169. @Piquant Zegt:

    donderdag 5 november, 2009 @ 23:28 bij 11:28 pm
    Vindt je? Ik vind dat soort redeneringen in en intriest. Het lijkt zo waar, op het eerste gezicht, maar is ook zo een domme uitspraak. Jij bedoelde dat vast ook🙂

  170. @Soof
    Ik vind dat pas blasfemisch.

  171. Zo vreselijk dom. DOM Dominis Optimus Maximus. D.O.M. Das een toren in Utrecht. Het middelpunt, of één der middelpuntern der Heilige Katholieke Kerk.
    Oftewel, laten we bruggen bouwen. Trieste hoopjes nix. Hoewel?

  172. @Piq,
    Blasfemie is zo een dom woord. Zooo dom. Sorry.

  173. Woorden… woorden zijn waar. Ach. Natuurlijk. Pontifex Maximus, ook al zo een begrip. Heerser. Dat wel.

  174. Maar de Waarheid is meer dan woorden kunnen bevatten. Dás het punt. En daarom kan de waarheid niet verteld worden. Die ís. En zal zijn. Zucht.

  175. Engelehartjes. Soof is moe. En uitgeput. Wie begrijpt me enigszins? Welterusten.

  176. @Soof
    Rust uit en ik zie je morgen !

  177. Ja, ook de rust.
    *De vrouw met de sjaal nog een handje antihoestpillen slikken laat doen en hond geheel alleen en zelfstandig een rondje wandelen*

  178. @man met hoed
    Jij ook een rustige , hoestloze nacht.

  179. Boerenkool met worst is ws te gepeupelig….., maar wel verdomde lekker🙂

  180. Verder is wel duidelijk dat Boris van der Ham qua stupiditiet niet onder doet voor een wat minder begaafde aanhanger van de here Jesus.

  181. @Sikkeneur
    Niks mis met boerenkool met (lekkere) worst.

    @All terusten en we zijn er morgen weer.

  182. Lekker slapen!

  183. DIE TANDENBORSTEL
    gooi maar weg
    na zeven jaar
    je blijft een
    hoer maar wel
    de mijne mijn
    liefje

  184. @ Sof

    in- en intriest

    i.p.v.

    in en intriest

Reacties zijn gesloten.

