Geur (Piquant)

politie

Er is al eens een topic geweest over geuren, maar er kan veel meer over worden gezegd. Dat geuren veel zeggen en bewust of onbewust belangrijk zijn voor van alles, weten we allang. Dat de politie door het herkennen van geuren (geurproeven door honden) vaak daders kan vinden, weten we ook.
Maar dat een inbreker zo dom is geweest zich overvloedig te besprenkelen met een aftershave en daardoor in de kraag werd gevat ,is wel heel ongelukkig .

Wel of geen geur en zoja welke dan ?

http://www.at5.nl/artikelen/26331/sterke-aftershave-verraadt-inbreker

322 Reacties to “Geur (Piquant)”

  1. *koffie ruikt*

    moarn…

    geen geur.

  2. twee topics? VonZ en Piqje. Doet eens communiceren.

  3. *Snif snif. Taalverkrachting bespeurt*

    Ja! Ik dacht al, wat ruik ik.
    copieëren is best wel een beetje erg, zeg maar.

  4. @Helen
    Werkt niet.
    Ze gaan gewoon op de geur af.

  5. *Nespresso-met-rumT*

    Tja, moeten we het nu over gevonden voorwerpen of over geuren hebben?
    Of we maken een creatieve combi!
    Een fijn plan, zeg!

  6. Maar ja, verder dan “Ik heb laatst een neus gevonden” of “Wat vind je daar? Van mijn neus?” kom je dan ook niet.

  7. Ik ruik de hele tijd al de geur van geneuzel.
    Is Al er al?

  8. Betsy ruikt ook niet al te fris meer, trouwens.

  9. Loopt iedereen eigenlijk constant achter de nieuwe parfums en edt’s aan?
    Ik niet. Ik ben echt heel trouw.
    Nee, geen Old Spice of Irish Moss meer, zo erg is het niet.

  10. He gezellig, koggie.

  11. Amarón que se duerme, se lo lleva al chingada ~

  12. @Earl: Hoest met je monchichi verzameling?

  13. € schrikt van licht laxerende stem en geur van dode garnaal, zich al omdraaiend pipa uit Erlbroekband trekt en doeltreffend tussen loensende dikbebrilde ogen van raar afdrukt €

    Oeps, sorry, ben jij dat maar raar?

    Bloedt het heel erg? Zal Erl de welriekende Piq verwittigen je naar een IC te laten vervoeren?

  14. @ raar

    nou, sorry hoor, kan Erl het helpen dat jij zo een vette karpatenkop hebt…

    € pipabolletje met hand zonder verdoving uit derde oog raar verwijdert €

  15. *Monchichi-popje ( http://psych.colorado.edu/~oreilly/max/max_look/monchichi.jpg ) van Earl in diens onwelriekende vleesroos stampt*

  16. Erlimpressie van raar in vol ornaat:

  17. *ruikt een bange vertrekende raar*

    Er zijn wetenschappers die het zintuig van geur direct koppelen aan ons onderbewuste. Zo zouden mannen met een beter ontwikkeld geurzintuig meer kinderen hebben omdat ze onderbewust kunnen ruiken dat een vrouw in der periode zit.

    Ook zouden er mensen zijn die ( Neem even de twin towers als voorbeeld) zich bijna instinktelijk een veilig weg naar buiten vinden. De menselijke wens om meer te willen zijn dan hij is, zegt dat ze dan in de toekomst kijken, maar het is niet meer dan dat ze gestuurd worden door hun onderbewuste die de brandjes en onraad al had geroken.

    Iets dat we bewust al eeuwen niet meer kunnen, maar goed, wij mensen verpesten wel eens vaker wat… BEWUST_!

  18. @ _Halitosis_Fapsones_

    Und jij verpest meteen grondig de sfeer alhier…

  19. @ Erl: En dat doe ik bewust_!

  20. Chanel No. 5 en Opium. In de zomer Jean Paul Gaultier. En voor de rest ruik ik heerlijk van mezelf😉

  21. @ _Hal_Itoses_

    Probeer dan tenminste door je neus uit te ademen…

    € ramen van Piqblog openzetten doet €

  22. En verder vind ik mensen die stinken, stinken.

  23. @ Z

    Z, hoe erg vind jij _Hal_ ruiken uit zijn mond?

  24. @ Helen: we delen in ieder geval de mening dat mensen er eens een traditie van moeten maken om te douchen in de ochtend_!

  25. @Erl

    Ik heb geen idee. Ik zit namelijk tegen een schermpje aan te staren hier. Met lettertjes erop.

  26. @ Z

    Aber, vind je zíjn lettertjes dan niet liederlijk repugnant en buitengewoon onwelriekend?

  27. @Erl

    Lettertjes zijn lettertjes. De ene is niet onwelriekender dan de andere.

  28. @ Z

    Aber, ruík dan toch! Ruík dan toch!

  29. * ruikt kanaal No. 5 *

    Hey Lorre ..

  30. € ruikt Anal No. 6 €

    Drempel?

    Drempel…

    € zich drafsgewijs in geurwolk van Z spoedhullen doet €

  31. @lorre

    Helpt niet, die lucht kan zelfs Z niet verhullen.
    Je moet ook niet in bad pissen lorre en het water verversen helpt ook wel eens.🙂
    *rent naar buiten voor frisse lucht*

  32. Maar drempel is blij dat Lorre er weer is.

    Lorre, U heeft weer weekend verlof?
    Goed gedrag?

  33. * doet lorre een pepermuntje *

    volgende keer zelf wat meenemen.
    http://www.try-now.nl/63/

  34. een reukloos dicky

  35. Lorre, U heeft weer weekend verlof?
    Goed gedrag?

    @ Drempel: Ach, ik vind zelf het leren eten met mes en vork niet echt speciaal, maar de behandelend psychiater wilde hem belonen voor deze overwinning… dat zegt mij genoeg_!

  36. *snifsnif* Ruik ik nu die berenbootschipper?

  37. @cappie

    Wat heb jij eigenlijk met Repel gedaan?
    1 keer gemailt, ze heeft gelijk een nieuw mailadres en nu?

    Waar is ze?

    Wat heb je gedaan?

  38. RAAARRRRRRRR_!

    Nah, als je me weer ruikt, is het een kwestie van tijd tot je me weer ziet staan of niet_?

  39. @ Drempel: Geen idee, maar ik vond het toch wel een beetje vreemd.

    Zegt de naam Jan Blok je wat_?

  40. @Al: Staan? Ik heb je nooit zien staan. *scrolletjesvrijdag aan voelt komen*

  41. *repel leest :)*

  42. Hey Repel

    hoe is ie?

  43. Beetje ziekjes, verder wel ok

  44. @Al

    Wat vond je vreemd Al?

  45. @repel

    toch geen tacohoest hoop ik.
    *doet repel kopje kippensoep warm maken*

  46. *kuch, steunend dank geven aan drempel*

  47. @ raar: Ghe, rare brombeer_!

    Denk aan parijs, denk aan athene, den aan berlijn of al die andere steden waar jij en ik samen het nachtleven hebben bepaald_!

    Hossende haaien nog aan toe_!

    *ghe echt fan was van de berenboot*

  48. Oww het klinkt erger dan ik dacht?

    Is er een dokter in de zaal?

    NEE, lorre jij niet.

  49. @Al

    Ik zou het fijn vinden als je ook antwoord gaf op mijn vraag.

    Met groet Jan Blok_ 🙂

  50. @ repel: Dat van je naam achter je email, maar dat heb ik destijds ook tegen je gezegd… of niet?

  51. @Al

    Ja, en daar heb ik ook netjes antwoord opgegeven.

    Grappig om te zien dat mensen snel kletsen als je er even niet bent🙂
    Ik ben niet zo scheutig met privé-emailadressen he?

  52. ah, het buffet staat klaar.

    *Plop*

  53. @ Repel:Als ik had gewild dat je het niet had gelezen, dan had ik het drempel wel gemaild hoor!

    En dat laatste ben ik btw met je eens!

  54. @Al

    Wat staat er in drempel zijn mailadres? (geintje)

  55. maar je hebt gelijk. Ik ben Raaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

  56. repelsteeltje Zegt:
    vrijdag 6 november, 2009 @ 12:03 bij 12:03 pm

    Ik protesteer met klem tegen je laatste plemp.
    Nog 1 keer en ik vraag een ban voor je aan.

  57. @ Repel: Nee, als je raar was geweest had je gezegd ik ben Schlemeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiil_!

  58. Ongelofelijk. Zoveel onleukigheden in 1 persoon. *Schud hoofd*

  59. @ Repel: Trouwens, raar is eerder excentriek dan echt debiel hoor, hij is met vlagen inteligent, maar drukt dat slecht door in een korte spijkerbroek en pantoffels bij de lokale buurtsuper boodschappen te doen_!

    Dat die je gewoon niet in het streng gereformeerde west friesland_!

  60. maar drukt dat slecht door = maar drukt dat slecht UIT door_!

  61. Dat die je gewoon niet in het streng gereformeerde west friesland_! = Dat doe je gewoon niet in het streng gereformeerde west friesland_!

  62. Ghe een zelfverbeterings dickie_!

  63. Vier postjes nodig om 1 flauwe grap te maken.
    Faalhaas.

  64. Oke oke, beetje vreemd, maar wel lekker.

    Dat dan weer wel😉

  65. Al 12:22
    Ja raar, nou hoor je het eens van een ander: “Jij drukt dat slecht”.

  66. @Rod: Ik heb al een hulplijn gebeld. Maar die konden me niet verder helpen.
    Je zal er maar mee moeten leven.

  67. @Raar

    Ik ben nog in onderzoeksfase 1

  68. @Raar, komt wel goed. Je kunt het! Ik weet het. Raar sterkte kusje toeblaast.

  69. *Met betraande oogjes naar Helenz kijkt*
    Denk je echt.
    Ow ik druk dit zo slecht allemaal.

    @Repel: Huh?

  70. @raar

    hulpverlening raar.. die hulplijn.

  71. @ Repel: De eerste fase is een fysieke controlle_!

  72. @Raar Bij slecht drukken wil een lepeltje olijfolie wel eens helpen.

  73. Geur. Wordt meestal onderschat.
    Wee de meisjes die een een geurtje opdoen. Ze zullen de verkeerde jongen lokken. Zelfs het pilgebruik verpest de geur. Er is maar één goede geur en dat is de natuurlijke geur.
    Maar zeg dat maar in een wereld die door de ‘mode’ verleidt wordt om de meest rare geuren te gebruiken, zelf die uit het achterwerk van een rat.
    Mode = geur. Want daar verdienen ze het meeste aan.
    Dat daar massale scheidingen door komen en een zwak nageslacht dat weten die lui niet.
    Maar goed. Ik zal maar niet doorzeuren.
    Ik gebruik na ’t scheren caractére.

  74. @Knults: Man ik druk het echt niet langer hoor. Ik ga zo maar even naar de huisarts voor controlle_

  75. @Al

    Een heerlijke massage sla ik niet af😉

    Hebben jullie “het Parfum” gelezen? Heerlijk boek.

  76. @Raar Als het maar een inteligente arts is.

  77. @Repelsteeltje,

    Ja. Ik las dat boek. Maar de film keek ik niet verder dan 1 minuut. Té gewelddadig voor mij.
    Goed boek.

  78. @Knultz: Mijn huisats is behorlijk sliim.

  79. @Rar Pas op waneer_ hij vraagt om op je hant te blasen

  80. @Knults: Dak voor de tiep_

  81. @Soof, 13.00 uur,

    Wat is caractére?

    En welk fum gebruikt stoffen uit het achterwerk van een rat?

  82. @ Repel: Deal_!

    Ik regel de masage olie en ontsannende muziek, jij de geurkaarsjes en een bus slagroom, en dan denk ik verder dat we niets meer nodig hebben om het weekend leuk door te komen_!

  83. @Raar Voordat je hut weet kreig je een knikker masage

  84. @Al

    Is dat een lichamelijk onderzoek?

    Rare snuiters zijn jullie toch.

  85. @Rosalie

    Caractére is aftershave. De Muskgeur, die in veel parfums zit komt uit een anaalklier van het muskushert en (dacht ik) de muskusrat.

  86. @ Knulletje: Trek is aan mijn vinger_?

  87. @ Repel: Ik ben niet raar, ik ben Al_Caps_!

  88. @drempel
    hef fun

  89. zeau effe uitbuiken.

    *legt beentjes op tafel en zet radio aan*

    @repel 12:03pm
    Ghe ghe kweet het eigenlijk zelf niet,
    soms staat er BVD of CIA of FSB

  90. @Vlunk

    I will, I will

    O ja
    Ik ga geen filmpje maken.🙂

  91. @AntiSoof, 13:19

    Ahh muskus, dat is lekker! Elke dag een drupje op m’n polsen doet wonderen!

    Maar dat komt niet uit een rat zijn gat, maar van een hert. Toch?

    Ik vraag me trouwens af of die muskusolie wel echt van een hert afkomstig is.

  92. Vlunkie_!

    *traantje laat*

  93. Waar ik nu weer mee worstel is, moet ik mijn zomer of mijn winter Shalimargeurtje opdoen. Je kan er maar mee zitten.

  94. Parfummetjes… Het moest verboTen worden!

  95. Mwah, een vleugje is niet zo erg, maar je hebt er idd vrouwen tussen die er in baden, en da’s een afknapper_!

  96. Al… Er zijn mensen die van het minste vleugje al ziek kunnen worden.

  97. en die liever foi gras vreten…

  98. fijngevoelig als ze zijn.

  99. wij (gymn 1) hebben ooit een lerares engels jankend weggepest door massaal te gaan hoesten toen ze binnenkwam.

  100. @ Vlunk: Huigelaar_!

    Je hebt helemaal geen ban bij Mel_!

  101. @caps
    nou niet meer?
    whatever
    ennuh, google huig ff

  102. @ Vlunk: afgezien van een incidentieel strafbankje heb je nooit een ban gehad_!

  103. Hihi

    Taalrot en bloemschikker in één. Het zit sommige mensen ook niet mee.

    Hey Al. Ik zit met een probleempje. Ik wil heel graag nu al kerststukjes maken, dan hou ik in december wat extra tijd over.
    Heb jij nog wat leuke tips?
    Welke kleurencombi’s zijn een nono en welke een gogo?
    En ik denk eraan om wat gedroogde bloemen ertussen te schikken, ben jij daar een voorstander van?

    (Ik houdt niet van roze bloemen).

  104. @ raar: Wat dacht je van een bloemist_?

    O, en laat je leiden door de kleuren in je huis, dat is altijd mooier dan met de laatste kleuren meewaaien_!

  105. Ow AAAAAAAAL!!!!

    Doe anders effe antwoord geven.

  106. Ah. Wat dacht je van een bloemist? Kweenie, suf volk, denk ik niet zo vaak aan. Maar dat terzijde.

    Ik heb een vrij licht huis met vrolijke kleuren.

    Welke bloemen raad je aan? (geen roze he!?)

  107. De traditie met kerststukjes is juist geen bloemen.

    O, als je ze zelf gaat maken adviseer ik je om veel met hulst en jeneverbes te werken_!

  108. Hey en motiefjes Al? Wat vind je van motiefjes?
    En ben jij ook van de thema’s in je bloemschikkunst ?

    Hm?

  109. *Nottert met tong uit de mond “hulst en jeneverbes, liever geen bloemen”*

  110. Hey Al, dat bloemschikken he, moest je daar lang voor naar school? Of was je gewoon een natuurtalentje? Had je vader een bloemistenwinkeltje?

  111. *wacht rustig de mooie blommen af*

  112. Nah, dit vink mooi. Hebben Al en ik eindelijk iets gemeenschappelijks: bloemen en kerststukjes.
    Ben je wel eens in de keukenhof geweest Al? Ik vind dat altijd zo prachtig, soms ga ik wel drie keer per jaar. Ik laat me dan bedwelmen door die frisse bloemenpracht.

    Jups.

    Als ze mij zoeken, nou dan zit ik in de tuin he. Tussen mijn planten, mijn sier riet en mijn bloemen.
    Paars, das het thema van mijn tuin. Machtig mooi. Kan ik uren mee bezig zijn.
    Hoor je me niet hoor.

  113. Hm. Jammer. Ik had graag nog wat tips gehad.
    Nah ja.
    Zouden er websites zijn voor het maken van kerststukjes vraag ik me ineens af.

  114. @repel 17:27

    vooruit

  115. Jezus Drempel. Wat een grafstuk. Daar wordt Al ook niet echt vrolijk van kan ik je vertellen.

  116. @raar

    Waar denk je dat ze vandaan komen???

    Hmmmm..

  117. @Drempel: Moehahahaha!!!

  118. Ghe, raar heeft lol_!

    @Raar: We gaan er maandag even over verder. Ga nu maar eerts Hulst en Jeneverbes plukken, en maandag klaarzitten voor les 2_!

    Fijn dat een wederzijdse hobby weer nieuw leven in een kwakkelende vriendschap kan blazen_!

    @ Iedereen: Fijn weekend_!

  119. Fijn weekend schipper op de bloemenfloriade!

  120. Ik voorspel een grote interesse voor een dameskransje blog. Wat kunnen mannen beppen zeg. Pffffffffft

  121. @Piq: Goed he!? Schud ik zo even uit mijn mouwtje.
    Talentje hoor.

  122. Wist jij dat Omerta? Dat Al van bloemschikken en kerststukjes houdt?

  123. Zo even te biljarten gaat. Eerste prijs een bloemstukje.
    *Wrijft in de handjes*

    Laters.

  124. Even te biljarten; West Friezer hoor je het niet vaak🙂

  125. Geur, reuk, stank andere luchtjes, desnoods de mooie wolkenpartijen die we in NL hebben, alles kan besproken worden, maar nee hoor, getrut over bloem- en kerststukjes. *zucht*

  126. Zie raar “wrijft in de handjes”. Need I say more ?

  127. *loopt binnen en laat een scheet*

    Zeau een ruikertje.

    *en is weg*

  128. @raar
    weer een vingerplant zeker?

  129. in volle bloei natuurlijk, dat dan weer wél

  130. @drempel
    het heeft hier vanaf zondagochtend 7.58 uur am geregend.
    Ik blaim vooralsnog chemtrails…
    hasta

  131. Voor de geurvreters;

  132. dzjiezus
    die sean bennet speelt alsof hij naar een slapstickfilm zit te kijken…

  133. @ altegader altesaam

    Luister liever naar

  134. € gastvrouwe Piq speels overgiet met Joy (van Patou, in één flesje zit het extract van 10.600 jasmijnbloemen en 600 rozen) €

  135. @Erl,
    het oog wil ook wat. Ondanks die valse nootjes van die mevrouw in de rode jurk.

  136. @Erlkönig Zegt:

    vrijdag 6 november, 2009 @ 22:31 bij 10:31 pm
    Das nou ’s liev. Ik werp rozeblaadjes voor haar voeten.

  137. @ Sof

    Het oog moet zwijgen: het oor is het belangrijkste organum – meer nog dan de o zo overschatte neus.

  138. @Erl,
    Dus het oor is evolutionair van ouder oorsprong dan de ogen of de neus?

  139. € goedkope supermarktrozenblaadjes van Sof voor Piqs voeten wegblaast met Drempels scheet om vervolgens vergulde pruimenbloesemblaren voor Piqs poezelige platvoeten werpen doet €

  140. *Erl beticht van inconsequentie*
    Rozeblaadjes, ook al zijn ze van goedkope kwaliteit (en daar hoeft in wezen niks mis mee te zijn), maken een zeer zacht geluid. Dit in tegenstelling tot pruimenbloesenblaren. Die hoor je echt vallen.

  141. @Werpt achteloos ook wat (goedkopere, das waar) rozeblaadjes op Erl’s weg. De arme is meer gediend met Bijvoet (Atemisia Vulgaris), maar ja. Hij moet zijn eigen weg gaan.

  142. @ Sof

    Elke vmbo-er – zeg maar de Omerta’s entre nous – weet dat de zintuigen van zicht, smaak en reuk (alsmede sommige feromonale responsen) proteïnaal verwant zijn en zeer oud zijn, ja, van bacteriële oorsprong. Veel en veel later in de evolutie hebben het gehoor, tast en balans als zintuigen zich ontwikkeld, met name bij zoogdieren.

    Zucht. Pfff… Nitwit!

  143. @ Sof

    Dus jij vindt dat Piq slechts supermarktrozenbladeren waard is?!

    € Piq paarlen toewerpt €

  144. @Erl,
    Dan slaat je comment van (vrijdag 6 november, 2009 @ 22:35 bij 10:35 pm ) ergens op dat ik niet begrijp.

    Ik moet nog zoveel leren. Zucht.

  145. @lorre
    noem je piq nu een zwijn?
    eigenlijk wél hè?

  146. @ Sof

    Zucht. Pfff… Vooruit dan, Erlexegese for Sofdummies:

    Jij verwart weer liederlijk de ene grootheid met de andere: zintuiglijke anciënniteit betekent volstrekt niets in het hemelse strijklicht van Bachs muziek.

  147. @Erl,
    Jij deugniet.
    Verdraai mijn comments niet! Ik wilde enkel gezegd hebben dat ik haar weg met zachte rozeblaadjes geplaveid wilde hebben. Moge haar edele voetzolen dit genot geproeft hebben.

  148. @ vluk

    Hoe dúrf jij de Lorre of the Rings zo réchtstreeks aan te spreken?!

    Piq is hoogstens een lief knorrend varkentje met een stout krulstaartje.

    Jij brutaal varken!

  149. @koppie krauw
    zwijg als je tegen me praat!

  150. @ Sof

    Laat Piqs edele delen in Erlsnaam met rust!

    Alleen Erl zal die vergulden, bewieroken en met mirre bewassen.

    € Angel Excessive Superstar over herfst-eeltige knobbeltenen van Piq giet €

  151. Erlimpressie van vluk:

  152. € rozen en zwijnen voor Piqs voeten werpt €

  153. *Zacht blaast over Piq’s getergde onderdanen, onderwijl de geur opsnuivend van een Beleefde vrouw. De geur van oude kaas, vermengd met de heerlijke odeur van de lichte wijsheid en de zachtheid van de volle jaren*

  154. Piq is gelukkig nog steeds in staat om zichzelf te baden in ezellinnenmelk met 12 druppels puur rozenwater uit de hangende tuinen van Babylon , van rozen die zijn geplukt door maagden.

  155. @ Piq

    Ah, ma poupou Piquante! Zij gij daar weder?

    Zie je die goedkope Aldirozenblaadjes van Sof voor je paarlende voeten kwijnen?

  156. @ vluk

    Ben jij dan soms de nieuwe Spaanstalige speechschrijver van WA?

  157. @ Piq

    is gelukkig nog steeds in staat om zichzelf te baden in ezellinnenmelk met 12 druppels puur rozenwater uit de hangende tuinen van Babylon, van rozen die zijn geplukt door

    i.p.v.

    is gelukkig nog steeds in staat om zichzelf te baden in ezellinnenmelk met 12 druppels puur rozenwater uit de hangende tuinen van Babylon , van rozen die zijn geplukt door

  158. Erl verveelt zich…

    Waar is vluk níet?

  159. @piq
    voortaan minder enthousiast zwemmen graag, het hele zwembad is bijna boter nu

  160. @lorre
    nope
    zelfs niet soms

  161. *Wil ook wel eens palmbladeren neerleggen. Maar zie niemand. Niemand. Leven wij nu in de liefdeloze tijd? t Zal wel.*

  162. @ vluk

    Laat de veelgeplaagde doch ezeltjesschone Piq toch eens met rust, jij Brabbelbantse agitpropper!

  163. @Vlunk

    De boterberg in huize Piq is ook enorm. In Amsterdam en omstreken , krijgt elk gezin 750 gr boter in het kerstpakket.

  164. @ Sof

    Heb jij die palmbladeren uit Erls hangende tuinen ontvreemd, jij vlerk?

  165. @Erl,
    Soof wordt zo moe van je schoolse ‘verbeteringen’. Leraar.
    Het gaat om de intentie. Niet om de weergave ervan. Hoewel, dat ben ik dan wel met je eens, de weergave is belangrijk.
    Ok.
    Ik zeg nix.

  166. @Erl
    Wat zou ik met palmbladeren moeten doen? Jij wil toch niet beweren dat je palm – i.p.v.vijgenbladen gebruikt ?

  167. nou dacht ik toch dat soof wat zei, maar gelukkig vergis ik me…

  168. @ Sof

    Wanneer je je Innerlijke Koning terugvindt, kan je zelf de Koningsfoelie (Athelas) gebruiken om een eind te maken aan je duisternis ~

  169. Oeps,
    Ik gebruik ’t liefst Buxusblaadjes om te eren.

  170. @piq
    de bladeren die vanuit zijn handpalm groeien hooguit.
    die ene noemt hij zsazsa
    die andere 4 van links naar rechts henk, theo, karel en willem.

  171. € Piq flagelleert met palmbladeren en vluk glaceert met paardenvijgen €

  172. Meanwhile brandt de wereld en wildwoekeren de Oranjes…

    € vluk schop onder vervette kont geeft voor liederlijk verzaken van royal-elite-complot-watching €

  173. @lorre
    geweld is een blijk van ongelijk

  174. Erlimpressie van vluk achter zijn computer:

  175. @ Piq juncto Sof

    Wat is vluk hedentendage toch zo tegenzijnnatuurlijk vredelievend en uitgebalanceerd: is hij ziek? Of ambieert hij de Brabantse Prijs voor de Vrede? Heeft hij eindelijk zijn exotische shemale-‘vriendinnetje’ gevonden via adultfriendfinder? Is hij soms genezen van zijn aspergecompotecomplotcomplex? Wie zal het Erl zeggen?

    € gepuzzeld verblijven doet €

  176. @Erl

    Vlunk is wel zo wijs dat hij zich door jou niet laat opjutten. Pestkop/relnicht etc etc.

  177. Pesnicht en relkop; zo moet het zijn.

  178. @ Piq

    Geef terug die Joy van Patou, die Angel Excessive Superstar van Mugler en die paarlen!

    Jij ondankbaarloze!

  179. @ kip zonder nuggets

    jij potenrammerrammerrammer

  180. kippenpotenrammerrammerrammer

    i.p.v.

    potenrammerrammerrammer

  181. kippenpotenrammerrammerrammerdickie

  182. Het zweet van noeste arbeid is menigeen der bloggers vreemd?

    Enfin:…….

  183. @ Poopie van eigen veeg

    vanillas vanillitatum et omnia vanillas

  184. @Sikkeneur
    Spreek jij met dedain over de noeste arbeid van de bloggers ?🙂

  185. @Erl

    Heb ik ergens een hekel aan?

  186. Het is trouwens het zweet des aanschijns. Bijbeltaal.

  187. @ pik zonder pok

    Aan hanen?

    Harharhar!

  188. @Sikkeneur
    Gelijk heb je.

  189. Erl verveelt zich…

    Waar is Salie?

  190. Ik zie net Youp; weet niet wat het is ; het zweet des aanschijns; kan eigenlijk alleen maar slap lullen; maar dat is iets totaal anders.

  191. Zweet: wat is dat?

  192. @Kip z kop
    Yoep moet eens ophouden zichzelf zo leuk te vinden. Er zijn (zelfs hier) bloggers die veel grappiger zijn.

  193. @ Piq

    Youp

    i.p.v.

    Yoep

  194. De baas der strijdkrachten houdt van Supertramp. Dan weet je wel genoeg. Eeen nicht staat aan het hoofd van ons leger in A. Daar zijn we lekker mee.

  195. @Erl

    Mits op de juiste momenten geroken, een afrodisiacum.

  196. Meest lekkere lucht vind ik toch nog altijd die van net beleefde seks.
    Heb ik nu een fetisj?

  197. @Piq

    Zo vind ik mezelf bijvoorbeeld al helemaal niet leuk.

  198. @ kip zonder krop

    U is allergisch für staalgeneusde kippenpoten?

  199. Ach. De Verlosser sprak tot zijn leerling; ‘Ik ben, mijn beste, ik ben. En jij denkt er te zijn.’. ‘Snap je dat nou niet? Ben ik nou zo slim of jij zo dom?’.

  200. @Erl

    In het zweet des aanschijns. Jij weet dus echt niks,

  201. @ Sikk

    “net beleefde seks”

    Is dat sex volgens de richtlijnen van Amy Groskamp-Ten Have?

  202. @Sikkeneur
    Een fetisj? Ik denk dat Erl daar wel een overtreffende trap op kan bedenken. Zoooo erg……🙂

    @kip z kop
    Die open deur @ 23.53 trap ik dus niet in😦

  203. kip zonder kop Zegt:
    vrijdag 6 november, 2009 @ 23:40 bij 11:40 pm

    Pesnicht en relkop; zo moet het zijn.

    *Titel claimen doet*

    *Juichend beker omhoog houdt*

  204. @Erl

    :-)) Heb nog met d’r op school gezeten….

  205. € overtreffende trap onder kippenkont kip zonder kop verkoopt gewoon omdat het kont €

  206. @Erl 23:55

    Hij is wel heel erg leuk.

  207. € volvette karpatenkop zonder kip ontwaart €

    Zo, raar. Ook jij weder alhier, pummeltje?

  208. kip zonder kop Zegt:
    vrijdag 6 november, 2009 @ 23:52 bij 11:52 pm

    De baas der strijdkrachten houdt van Supertramp. Dan weet je wel genoeg. Eeen nicht staat aan het hoofd van ons leger in A. Daar zijn we lekker mee.

    Lul. Muziek die je niet begrijpt is niet noodzakelijk muziek voor nichten.
    Hemels meerstemming gezang in de hogere regionen is niet perse voor peopstampers.
    Supertramp is van ongekende schoonheid, en heeft wendingen in zich waar ik persoonlijk behoorlijk de rillingen van krijg.
    Jij Fransje Bauer fan.

  209. Kip z kop
    Ik vind Erl @23.55 ook leuk.

  210. @Sikkeneur 23:58

    Bij mij roepen ze altijd ; ik heb nog met Kip op school gezeten.

  211. @ altegader altesaam

    Stop met malkanders beschimmelde achterwerk te besniffelen en luister liever naar

  212. @kip z kop
    En zeggen ze ook : “toen had zij haar kop nog niet verloren”?

  213. @Raar

    Two of Us… wonderschoon.

  214. @Raar

    Waarom moet jij nu telkens weer laten weten dat je niets van muziek
    weet. Is nergens voor nodig.

  215. @ Piq

    Is kip zonder cup een zíj?

    € in dat geval alle lasterlijkheden terugnemen doet en lispelend Sofs gerecylede rozenbladeren voor bevallige voetjes Kip uitstrooien en met Clive Christian No. 1 overgieten doet €

  216. @Kip: Hihihi. Niks van muziek weet.
    Maar vertel eens kipkop, wat zijn jouw favo’s dan qua bands.
    Ik schat je in op Depeche Mode, Lamb en meer van dat soort neuzelige Jan Douwe Kroeske muziek.

  217. @Raar

    Even voor de duidelijkheid; alleen Erl en ik hebben gevoel voor het ware schone. Jij bent meer thuis in drek.

  218. @raar

    Domme sukkel; ben van Mozart , Schubert en Bach. En jij bent bent van de luchtgitaar. Dat is het verschil.

  219. @ Lady Kipmarmalade

    Sic!

    Laat raar maar razen: hij weet niet beter, de gierlievende asstheet. Wij getweeën – ware estheten – weten gans beter.

    Lied van Rameau voor Kip zingen doet.

  220. Bornylacetaat, Ethylmethanoaat, Benzylacetaat.

  221. @ Kip

    “@raar

    Domme sukkel; ben van Mozart , Schubert en Bach. En jij bent bent van de luchtgitaar. Dat is het verschil.”

    Harharhar!

    € eenheersfanclub voor Kip oprichten doet met contributiegeld zo hoog dat er verder niemand lid kan worden buiten Erl €

  222. Sikkeneur Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:04 bij 12:04 am

    Tsja, ze beheersen hun instrumenten, brachten ongewone instrumenten in de popmuziek en konden waanzinnig heerlijk meerstemmig zingen.
    Maar ach, dat mag volgens Kipkop geen naam hebben.
    Het benne nichten moneer.

  223. @ Kip

    Mozart,

    i.p.v.

    Mozart ,

    € stofzuigdiep gebogen excuses aanbiedt aan Kip voor Erlcorrectie, edoch op aesthetisch begrip van geest- en zielsverwanten hopen doet €

  224. @ Sikk

    Luister liever naar

  225. kip zonder kop Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:10 bij 12:10 am

    Hahaha. Jups. Dat zie je wel vaker, oude mannetjes die zich mijlenver verheven voelen boven anderen omdat ze van klassieke muziek houden.

    *Pompeus gezicht opzet*

    “Ons soort mensen houdt van klassiek*

    Jaja, en je tante speelde niet onverdienstelijk piano. Dat straalt toch op iemand af he!?

  226. @ raar

    Verdwijn uit Kips & Erls Eeuwige-Schoonheid-schouwende ogen, jij onbedaarlijke pummel!

    Liederlijke vlerk zonder werk!

    Airguitarist!

  227. @Erl

    IK denk dat kip zkop een man is, maar aangezien een kip vrouwelijk is (ook zonder kop)….

  228. kip zonder kop Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:09 bij 12:09 am

    @Raar

    Even voor de duidelijkheid; alleen Erl en ik hebben gevoel voor het ware schone. Jij bent meer thuis in drek.

    Ghegheghe. Alleen Erl en ik…. Probeer jij een strippenkaartje in die pseudo adellijke reedt van Erl te scoren? Hm?
    Tss. En dan is de baas van de strijdkrachten een nicht noemen. Je moet maar durven denk ik dan.

  229. @ raar

    jij po(e)pmuziekluisteraar

  230. Mwah Erl, eerlijk is eerlijk. Die Schubert plemp Erlkoning is mooi. Op dat hysterische gekrijs van dat lelijke wijf na dan.
    De muziek is lekker heftig.

  231. @ Kip

    Laten wij ons gezwind distantiëren van dit liederlijk en lasterlijk gepeupel.

    € voor zekerheid Kip eerst even vol in kruis betast €

  232. @Raar

    U is niet helemaal goed bij het hoofd. U schrijft dat ze hun instrumenten beheersten en beschouwt dat als iets heel bijzonders.

    Kip verkeert in de veronderstelling dat beheersing een voorwaarde is en
    niks meer dan dat.

  233. @Raar
    \
    Er zijn er meer die meerstemmig zongen en ongewone instrumenten inbrachten Jackson Brown bijv.

  234. Niet klassiek… Maar oh zo lekker.
    Jammer dat de man in een vliegtuigcrash in zee verzopen is ondanks z’n enorme longinhoud… Ademen en blazen tegelijk op z’n toeters heeft ‘m niet geholpen. Art porter Jr.

    http://www.dailymotion.com/video/xib75_supertramp-logical-song_music

  235. @ raar

    Hoe dúrf jij Anne Sofie von Otter een wijf te noemen?!

    Luister en buig je leeghoofdje voor

  236. @kipkop

    Mis. Ook mensen die drie slecht akkoordjes kennen op een gitaar hebben fantastische muziek gemaakt.

    Trouwens Kip, mensen die in de derde persoon enkelvoud over zichzelf praten (Kip verkeert, ipv ik verkeer) worden verondersteld een kunstmatige afstand van hun eigen ik te hebben aangezien ze de realiteit niet aankunnen.

    Heeft u veel pijn?

  237. @ Lady Kip

    “@Raar

    U is niet helemaal goed bij het hoofd. U schrijft dat ze hun instrumenten beheersten en beschouwt dat als iets heel bijzonders.

    Kip verkeert in de veronderstelling dat beheersing een voorwaarde is en
    niks meer dan dat.”

    Sic(k)! Chapeau!

  238. Oeps…. Verkeerde link!
    Deze dus van Art porter Jr.!!

  239. @ raar

    Onnozele!

    Kip & Erl hebben de kluisters van de eerste persoon enkelvoud reeds lang afgeschud en vorsen het Eeuwig Schone, Ware, Goede casu quo het Ene dat immer Drie is.

  240. De man met de hoed Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:25 bij 12:25 am

    Hoed twee glaasjes rode voorzet. Eén met kartonnetjeswijn en een glas Chateau Rozier Saint Emilion Grand Cru 1976.
    Je mag kiezen.

  241. @ Man zonder hoed

    Luister liever naar

  242. *gaat even al dat klassieke gereutel verstoren met echt lekkere jazzy muziekjes*

  243. Sikkeneur Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:25 bij 12:25 am

    Qua meerstemmig ging ik helemaal vlak toen ik Crosby Stills NAsh & Young voor het eerst hoorde (Deja Vu).

  244. *gaat even al dat klassieke gereutel verstoren met echt lekkere jazzy muziekjes*

  245. Maakt niet uit raar… Als ik maar en handje pinda’s bij krijg😉

  246. En hop…

  247. Contraverstoring:

  248. Verdenkt Raar er overigens van een groot liefhebber van Frans Bauer en
    Koos Alberts te zijn en intussen maar net te doen of hij wel kijk heeft op muziek en dan helaas komt aanzetten met Supertramp. Och; wat een armoe van geest .

  249. Erlkönig Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:32 bij 12:32 am

    Kip zit even vuistdiep in die lachwekkende hangbillen van je omdat het hem zo uitkomt.
    Zie dan Erl!!: Even voor de duidelijkheid; alleen Erl en ik hebben gevoel voor het ware schone. Jij bent meer thuis in drek.

    Een arbeider van de kaasfabriek die troost vind bij “Avro’s Klassiek omdat het moet”, onderwijl “Dode dichters” I II &III op schoot heeft, door tranen omfloerste ogen, prevelend “het leven is geen makkie


  250. De man met de hoed Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:38 bij 12:38 am

    *Zak noten naar Hoed gooit*

  251. Lekker ritmemuziekje voor in de auto op de autoroute…

  252. @ Altegader

    Luister liever naar

  253. Mogen we langzamerhand ook al vieze geuren posten?

  254. Dank je Raar maar op die zak met noten van jou zat ik net niet te wachten😛

  255. € blokje WC Eend in mond Cookie hangt €

  256. *Zak noten in Hoed gooit*

    i.p.v.

    *Zak noten naar Hoed gooit*

  257. kip zonder kop Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:39 bij 12:39 am

    Jaja, de klassieke jij-bak: Frans Bauer liefhebbert. Nee jij bent een Frans Bauer liefhebbert.
    Niveautje hoor…

    Je bent niet echt goed met woorden he Kipkop?

    Maar plemp dan een iets. Iets wat mij van de sokken afblaast.
    Mag klassiek zijn.

  258. @ Raarhttp://www.youtube.com/watch?v=2MVaTdhQnXU

  259. kip zonder kop Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:52 bij 12:52 am

    Ghegheghe. Wel meerstemmig zeg maar *grijns*

  260. Ook lekker…

  261. Cookie van eigen deeg Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:55 bij 12:55 am

    *Gniffel*
    Tsja, als je 8 uur achter elkaar kazen staat te draaien elke dag en je moet met je wrongelvingers dan in ene iets typen, blijft dat lastig.

  262. @Raar
    Zeg nou zelf; het is toch opwinderder dan die kutband van je.

  263. @Erlkönig Zegt:

    zaterdag 7 november, 2009 @ 00:44 bij 12:44 am
    Jezus kriebels. De bladmuziek klopt ook nog eens . 4-stemmige wonder.

  264. @Cookie

    Ik moet altijd weer om je lachen.

  265. Gaat lekker dromen… De Rust!

  266. @Kip🙂 Dan heeft mijn aanwezigheid hier nut.
    * Post van kip copypaste in mail aan mevr. van eigen deeg *

  267. @Kipkop: Ja duhuh. In jouw youtube-linkje zie je mannen die net wereldkampioen zijn geworden. Dat is meestal kippenvel.
    Daarbij draag ik Italië een warm hart toe.

    Degene die een vergelijking maakt tussen mijn kudtband en bovengenoemd evenement is denk ik degene die zich na moet laten kijken.

    Houd jij wel van jezelf Kipkop?

  268. @Piq
    Zeker; en het is allemaal de schuld van Raar. Die heeft namelijk nergens verstand van; terwijl Erl en ik kenners en liefhebbers zijn. Zo zit dat.
    Raar denkt bijvoorbeeld dat noten en maten hetzelfde zijn en dat als je een akkoord kunt spelen dat je bijkans geniaal bent. Erl en ik denken daar een tikje anders over.

  269. @Cookie
    Dat is wel het hoogste wat een poster/gast hier kan bereiken. Nog hoger dan 19 Piquanto’s en een stukje Soofzeep.

  270. http://www.youtube.com/user/Mijnkeuze#p/f/73/p-f0u7PiNRM

    And now…..Something complete different…….😉

  271. @Raar 01:06

    En toch is het beter en leuker dan die kutband van jou. E viva Totti.

  272. Bon, complimenten op zak. Portie lekkere muziek achter de rug (niet hier maar in het plaatselijke theater). Tijd om zo eens een topic te gaan dromen.
    * oventje op voorverwarmen *

  273. Gegroet allemaal. Weest lief.
    * oventje *

  274. @Piq
    Zeker; en het is allemaal de schuld van Raar. Die heeft namelijk nergens verstand van; terwijl Erl en ik kenners en liefhebbers zijn. Zo zit dat.

    Boehoe. *wijst met beschuldigende vinger* Die daar. Raar! Die hep het gedaan!!

    Kijk knulletje, dat Erl een kenner is, neem ik meteen aan. Dat laat hij al maanden, zo niet jaren zien. Meneer Erl is niet te beroerd om enige moeite te stoppen in zijn queeste om klassiek muziek onder de mensen te brengen.
    Kank waarderen. Vink mooi.

    Maar jij, kazendraaier, jij maakt je er met een Jantje van Leiden vanaf.
    Die link waar je mee komt is in dit verband pa-the-tic.
    Overigens wil ik opmerken dat ik nog nimmer intressante linkjes van je hebt gezien.
    Qua muziek dan he!?
    U meneer, is een amoebe in het plempen van linkjes en u overtuigd mij niet door u gegorgel met woorden.

    Erl heeft mijn respect qua muziekkennis. U bent bent mij qua kennis even lief als wegklokkend douchewater in het putje.

  275. @Raar

    Heb je het tegen mij ?

  276. @Raar

    Vind het best dat jij bewiijst dat je een klein kind bent.

  277. Een Soofsoapje is ook niet te versmaden hoor. En 19 Pics? Jeetje. Maar ja. Als het zo is. Muzieksmaak. Hmmm. Ik héb er zo mijn bedenkingen bij.

  278. Ik wens alle muziekliefhebbers een mooie nacht toe.

  279. kip zonder kop Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 01:25 bij 1:25 am

    Gnmpfff. Zegt iemand die de volgende zin: “En toch is het beter en leuker dan die kutband van jou”. durft te plempen.

    Zandbaktheosoof.

    @Piq: nee, tuurlijk heb ik het niet tegen jou. Ik zou niet durven. *grijns*

  280. Wie is er in wezen niet meer dat jonge mens, met zijn dromen, ideeën, illusies? En vooral een heleboel niets. Noem het leegte. Maar met veel liefde en verwachtingen.

  281. Trusten Piq.

    @Kipkop: Doe eens wat beter je best man. Je probeert te flamen, prikkelen, zuigen, maar verder dan enkelvoudige zinnetjes kom je niet.

    Denk je dat ik het leuk vind zo?

    *Kipkop een wedgie geeft*

  282. Slaap goed, Piquant.

  283. @Soof: Bij welke leeftijd ben jij opgehouden. Ik bedoel hoe oud voel jij je van geest zeg maar?

  284. Hey Soof, ouderwetse Rock&Roll. Eerlijk zeggen wat vind je ervan?
    Hellacopters! http://www.youtube.com/watch?v=bo3iLH2Fp-c

  285. @Raar,
    Als ik eerlijk terugkijk… Sinds mijn 10e of zo. Ik voel me ergens 0.

  286. @Soof: Dat kan niet. Ik weet bijna niet eens meer wat ik dacht toen ik tien was.

  287. Hey, Raar,
    Wel lekker veel intrumenten. Vette bas, geyle solo, lekker piano’tje, heftige drum. Maar ’t plakt een beetje.
    Wel lekker, dat wel.

  288. Oke, Raar,
    Sinds wanneer ben jij je dan een beetje ‘bewust?

  289. @Soof: Hm, dis hun beste: http://www.youtube.com/watch?v=HY1JLelnVZE
    Die hield ik even achter… In de auto onovertroffen…

  290. Oke.
    Joh, je meent het niet?

  291. @Anti: Leuke vraag. Ik herinner me heel vaag nog dingen van toen ik drie, vier was. Maar echt bewust… 11, 12.

  292. Oke, Raar. Dat is zeker een leuke vraag. Weet je nog wat ven je 11-e?

  293. Maar. Ik ga nu rusten. Doeg.
    Bye.

  294. Mwah, eigenlijk heel veel. Ik was verdomd goed in sport, vooral zwemmen, vond voetbal het allerleukste (en was daar mega-slecht in) deed aan karate, Jiu Jitsu, leerde gitaar spelen en was vreselijk onzeker.
    En groeide op in een heel erg leuke omgeving: Fikkie stoken, zwemmen, roeibootje, eieren zoeken, altijd lekker eten op tafel, hutten bouwen, polstokspringen, aardappels poffen, de bunkers open klauwen.
    Gewoon, simpel en erg leuk.
    Ow ja, en ik las de bibliotheek leeg qua 2e wereld oorlog.
    Op een gegeven moment kreeg ik letterlijk te horen dat de voorraad op was.
    Ze hadden echt niet meer. Nakkes, nada, op.

  295. Dit wil ik Erl en kipkop ook niet onthouden… http://www.youtube.com/watch?v=TUSlhAz4Cog&feature=related

    *Te bed gaat nu*

Reacties zijn gesloten.

