Tot de dood ons scheidt…

Gevonden voorwerpen op de internets. Daar, waar in 0031 de gevonden voorwerpen niet eens meer de kolommen van de plaatselijke sufferdjes of de Tussen de Rails (bestaat die nog?) halen, is er in de VS een complete cult rond bijzondere vondsten. Er bestaan zelfs verschillenden magazines over, in deaude boom en op de internets. Wat tref je daar zoal? Kijkjes in de uiteraard altijd meer pathetische levens van anderen via foto’s en briefjes. Zoals deze picca:

tilldeathdouspart

Met daarbij de tekst:

‘Till Death Do Us Part
FOUND by youthinasia in Ocean Township, New Jersey
This slide was found in a dumpster. Dated DEC ’59, the image was tossed out along with several dozen other family portraits from this era. I’ll leave it to the viewer to determine what this says about the Jersey Shore culture in the late 1950’s.”

Of deze pennevrucht van een Valley Girl die cheeren als ultieme lotsbestemming heeft:

omgicntwait

OMG I Cnt Wait FOUND by Sydney in near a middle school in Fontana, California

Een Nederlandse variant van deze site is er helaas nog niet, maar het kàn niet anders of de middelbare scholen bij ons wemelen ook van deze hillarische verloren voorwerpen…

Rest mij nog de vraag wat de Jersey Shore Culture is. Zou dit er misschien iets mee te maken hebben, Rammsteijn?

F. von Zeikhoven | 06-11-2009 | 06:00 |

249 Reacties to “Tot de dood ons scheidt…”

  1. Het is fris vandaag. Ik trek mijn jersey deux piece aan, lekker warm.

  2. Cookie van eigen deeg Says:

    Springsteen, altijd een beetje jammer.
    Of, zoals Randy Newman het ooit zo mooi wist te zeggen…

  3. Heb persoonlijk niets met gevonden voorwerpen van anderen of het moeten de Schipholkoffers zijn bij veilingen, die ik in de de tijden van vriendschap met Piquant nog wel ’s kocht. Heb daarentegen veel met gevonden voorwerpen in m’n eigen huis. In ’n kast opruimen bijvoorbeeld kom ik zaken tegen waarvan ik het bestaan allang vergeten ben. Ik lees brieven en kaarten waar m’n hart weer sneller van gaat kloppen. Gevolg dat de kast niet opgeruimd wordt maar er gaat gegoogled worden.
    Via dit bruggetje kom ik op het item van Piquant waarin ik de hoofdrol speel. Via Twitter hebben we elkaar na 28 jaar weer teruggevonden. Hoe byzonder is dat! En als het dan nog steeds klikt, wat ook heel byzonder is, is het genieten!! Ouwe liefde roest niet. Je pikt het ouwe vertrouwde gevoel zo weer op. Enfin, na al die jaren gaan we gewoon verder met waar we gebleven waren en hebben we elkaar heeeel veel te vertellen. Vandaar die lekkere biefstuk die we gaan eten vd week met als jus weer ’n stukje geschiedenis van ons niet alledaagse leven!

  4. Cookie van eigen deeg Says:

    Iets heel anders:
    Gevonden spulletjes zijn altijd leuk. Kleine stukjes geschiedenis.
    Ik ga nooit echt op jacht, maar kan wel van een wandeling langs de rivier terugkomen met gevonden spulletjes. Of even lekker neuzen in de kringloopwinkel. Dingen weggooien doe ik ook nooit. Er ligt een waar archief aan briefjes, toegangskaartjes, knopen, muziekdoosjes, rommeltjes,foto’s, dingetjes hier door het hele huis. Heerlijk.

  5. Cookie van eigen deeg Says:

    Ik moet nog ergens een valentijnsroos uit de jaren ’80 hebben.
    Even de zolder op.

  6. Cookie van eigen deeg Says:

    Als er liefhebbers zijn wil ik wel even het koekblikje dat hier naast de PC staat openen en opsommen wat er in zit…

  7. Cookie van eigen deeg Says:

    … Ik merk dat iedereen zit te popelen, maar ik laat jullie nog even in spanning …

  8. Ik schat in dat er kleine cookies in zitten.

  9. De kluts. Die ben ik al jaren kwijt. Vandaar dat de tent er hier spik-en-span uitziet. Opruimen en kuisen, in de hoop ergens achter, in of onder de kluts weer te vinden.

    Gedrild door de Jezuieten leidt tot:

    Heilige Anthonius, beste vrind
    zorg dat ik mijn kluts weer vind.

    Tevergeefs, tot nu toe.

  10. @Kitty
    Ik verheug me al op onze ontmoeting. N ee een alledaags leven, daar kunnen ze ons niet op betrappen !!

  11. @Cookie
    Vertel eens!!! Ik ben ook zo’n bewaarder. Heerlijk al die dingen waar iets aan “kleeft”. Zie Kitty hieronder. Oude vriendschappen, zijn er om weer opgepoetst te worden , maar wel zo dat de patina die het leven je geeft, erop blijft zitten. Dan pas is het mooi.

    *ben in een weemoedige bui *

  12. Leo*
    Nooit moeite doen iets terug te vinden. Als het moet komt het vanzelf tevoorschijn. Zo niet, dan zo laten.

  13. @Piq 17:50

    Koop jij een nieuwe auto; als de contactsleutels niet direct kan vinden?

  14. @kipzkop
    Ik ben van mening dat zoeken geen zin heeft. Wel als iemand anders het voor me doet🙂

  15. Ik heb het over de kluts, P, de kluts. Die begin ik nu echt heel erg te missen.

    Muziekje dan maar.

  16. Cookie van eigen deeg Says:

    @ De man met hoed: Fout.
    @ Piquant: Nog even geduld, het komt het komt.
    * Hooivork pakt om kamer op te ruimen *

  17. Dooie boel. Toch?

  18. Het mooiste gevonden voorwerp is natuurlijk geld haha, maar dan wel los geld en niet in een poretmonnaie.
    Och de suffertjes wie kent ze nog, ik zie er nooit meer iets van in de kranten.
    Opruimen is een groot goed, zo bij tijd en wijle, dan kom je nogal eens wat tegen.
    Ik heb tegenwoordig een doos waar ik in ieder geval kleine, voor mij, nutteloze dingen in doe. Deze kunnen voor anderen nog zeer waardevol zijn.

  19. Tis maar wat je er ook zelf van maakt raar toch??

  20. Portemonnee ipv poretmonnaie

  21. Wat stop jij in je doos!?

  22. Het mag alletwee volgens de dikke van dale raar!

  23. Hebbetdingetjes waar ikzelf niks meer aan heb, zoals pluche dingetjes, cd-rommetjes etc.

  24. Da’s dan een flinke doos!😀

  25. Omdat het zo’n mooi nummer is.

    *knipoogt naar een KnapperT*

  26. Ik heb meerdere maten dozen😉

  27. *En verlaat gracieus de tent*

  28. nijnie Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 20:44 bij 8:44 pm

    Het mag alletwee volgens de dikke van dale raar!

    Als “poretmonnaie” van jouw Dikke van Dale mag, ben je genept Knijn.

    @Hoed: *gniffel*

  29. Ook iets voor de oude doos, maar dan anders😉 blijft leuk, zelfs opname van kort geleden. http://www.youtube.com/watch?v=2WX_4FNoto4

  30. @Raar, moet je beter opletten want het kan namelijk allebei, portemonnee, wat ik overigens afschuwelink vind en portemonnaie, gewoon lekker ouderwets….

  31. @Helen
    Liedje plempen en gracieus weer verdwijnen is eigenlijk wel iets om niet trots op te zijn. Zeker niet op een log jeetje, niets te vertellen?

  32. nijnie Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 20:52 bij 8:52 pm

    *Zucht* Nog iemand met dyslexie.

    Lees dan! poretmonnaie

  33. afschuwelink, dat klinkt ook niet overigens….hahaha moet natuurlijk afschuwelijk zijn..

  34. Och raar een schrijffoutje alweer uhmssss sorrie moet kunnen zo op de zaterdagavond. Het blijft voor mij in ieder geval portemonnaie

  35. @Raar
    Nog iets anders dan zeuren of heb je nog inhoudelijks wat te melden.

  36. *Mept knijn venijnig met een opgerolde libelle*

    Controleren voordat je op verzend reactie drukt.

  37. Verschil moet er zijn raar, je bent er anders leuk mee bezig geweest, dat dan weer wel! haha

  38. @Knijn: Je weet toch dat ik (bijna) nooit inhoudelijk reageer?
    Iets te drinken? Een roseetje, een advocaatje?

  39. @Raar, doe maar een bierje…
    Waarom reageer je nooit inhoudelijk eigenlijk?

  40. Gotsamme weer een typfoutje, bierje is biertje natuurlijk

  41. *Heerlijk bokbiertje serveert voor knijn*

    Hm, leuke vraag. Ik denk omdat het niet zo intressant is wat ik over een onderwerp vind. Net als de meeste hier uit je toch vaak slecht cliche’s.
    Saai en voorspelbaar.
    Ik vind zieken gewoon leuker.

    Heel af en toe spreekt een onderwerp me aan.
    Verder vind ik opgelegd ergens over diskuzeuren booooooooring.
    Ik vind een diskuzeur die spontaan ontstaat veel leuker.

    Al is het concept van topics wel iets wat werkt.

  42. @Raar
    Bokbiertje oké, maar dan maar een of twee, anders ga ik zingen, hahaha en dat wil je niet.
    Grappig dat jij zo denkt over weblogs en je daar dus ook niet zo druk over maakt.
    Het is inderdaad zo dat het vaak saai en voorspelbaar is en zeker reacties van mensen die op elkaar gaan reageren.
    Diskuzieren is vaak leuker als het spontaan onstaat inderdaad.

  43. Kijk knijn, zieken verveelt me eigenlijk nooit. Zoals gister, kipkop de kazendraaiert dacht mij de les te lezen en kroop daarbij tussen de slappe hangbillen van Erl.
    Vink leuk, geeft inspiratie.
    Je moet er echter wel bepaalde regels bij in acht nemen. Voor ogen houden dat het vl is. Het is niet echt.
    En dat vergat kipkop even. Die werd boos.
    Ken je me wegdragen. Zooo mooi.

    Heel soms vind ik een discussie hier wel leuk.
    De laatste tijd wel vaker. Je laat je toch meevoeren he!?
    Vooral naarmate je de mensen een beetje beter leert kennen.

  44. Maar afgezien van de margriet lezen en de knip, houd je ook van hobby’s knijn?

  45. @raar
    Zieken is een kunst, een kunde en als mensen daar niet tegen kunnen moeten ze niet reageren op weblogs. Zeker niet een log als dit, waar veel kan en al snel om het topic heen gedraaid wordt. Moet allemaal kunnen. Ik heb niet alles nagelezen van gisteren dus daar kan ik niet over meepraten. Boos worden is een kwaad goed, je moet altijd kunnen blijven praten ook al ben je het niet met elkaar eens.
    Discussies hier ontstaan vaak pas later en het moet je liggen of niet, maar dat je je erdoor laat meevoeren begrijp ik.

  46. @Raar
    Agezien van de margriet en de knip en wat ik dan al volgens jou lees, het zal wel heb ik ook meerder hobbie’s.
    Ik lees overigens helemaal geen margriet of knip of libelle of wat dan ook, ik heb internet toch??? Kun je alles lezen😉
    Hobbie’s o.a. lekker eten, goeie film kijken, lekker en veel wandelen, wat wil je nog meer…..en er is nog meer om op te noemen.

  47. Wandelen… Ook leuk…

  48. #raar en jij dan, wat zijn je hobbie’s verder

  49. @vlunk
    Waar slaat dit op?

  50. tot de schijt ons deaudt…

  51. Ik wou dat Nijnie er weer eens was ..

    Maar … KRIJG NOU DE TERING!

  52. @nijnie
    dat weet lorre wel, het was dan ook aan hem gericht.

  53. Boeiend vlunk!

  54. @omerta
    als het maar geen kanker is…
    dat is verboden binnenkort als het aan een meisje ligt die het zelf waarschijnlijk nét niet mee gaat maken.

    ziek

    dat verbod

  55. @nijnie
    nee, gij

  56. *springt op Nijnie haar rug en trekt de flaporen strak naar achteren*

    YIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAWWWW!!!!

    Rennen …RENNEN, jij kerstboutkeutel!

  57. @Knijn: Gitaar spelen, lezen, concerten, diepzeeduiken, punniken, breien (handpoppen) en interneppen.

  58. YO RAAR!

    KOM JE ACHTEROP??

  59. @omerta
    neukteugels

  60. @vlunk
    Och je kwam zo plompverloren binnenvallen, dat ik dacht wat mot ik hier nou weer mee, vandaar mijn antwoord…boeiend…nou goed??

  61. @Omerta

    Hoezo zou je willen dat ik er was, ik ben er toch!

  62. @raar
    diepzeeduiken?
    je bedoelt dat je alle afleveringen van jacques cousteau op rtl 4 en 5 volgt?

  63. *klost hiphoppend op Nijn door de kroeg*

    Zeg Nijn .. ben je afgevallen?
    Ik voel je ruggengraatje?

  64. @raar
    Gitaarspelen, deed ik ook, nu ff niet. Maar luisteren van muziek desalnietemin heel vaak, ben dol op muziek, punniken en breien doe ik ff niet, zit in de doospot ;_0

  65. @nijnie
    nope, snoes
    juist jij komt hier weer eens plompverloren binnenvallen en weet daarom niet eens wie lorre is.
    duidelijk?

  66. @Omerta
    Ik mot niet afvallen is slecht voor mijn lijn. Haha blijft er niks meer over!

  67. “dit was het nieuws” (herhaling)
    brb

  68. @Vlunk
    Zo vaak ben jij hier toch ook niet?
    Lorre is dat erl??
    Geen idee inderdaad, boeit het?

  69. Donders ..

    Die Kelly Rowland ..

    Ik wil haar een kind geven .. zomaar ..

  70. @nijnie
    jou blijkbaar wel
    jij reaguurde terwijl ik het niet tegen jou had, toch?

  71. @ Vlunk

    Heb jij nog contact met Def?
    Ja zeker?

    Nee, oke ..

  72. @omerta
    het schijnt dat hij mij geblokkeerd heeft op gmail…

  73. Omerta Zegt:
    zaterdag 7 november, 2009 @ 21:35 bij 9:35 pm

    Ik moet helaas weg. Jij laat je strikken voor this is it, ik heb me laten strikken voor House Classics in de Heineken Music Hal.

    *Laat een traan*

    HAKKUH EN ZAGEN!! (Helaas).

  74. @vlunk
    Reaguren moet kunnen toch! Kan ik het helpen dat ik reageer terwijl het niet voor mij bestemd is!

  75. @omerta
    verder
    def en ik hebben nauwelijks contact gehad, zeker onderteufs.
    jammer dat ik hem ooit wél vertrouwde.
    verspilde tijd en moeite

  76. @ raar 22.46

    Keep up the good work, dude .. LOL

    Voor Helen …

    http://www.4shared.com/file/148072972/c28c2c31/11_Only_God_Can_Help_Me_Now.html

  77. @nijnie
    je krijgt gelijk
    en ja, lorre is erl

  78. @vlunk
    Ik hoef geen gelijk te hebben maar omdat ik niet zo vaak reageer heb ik het wel bij het juiste end… haha

  79. @piquant

    Weer terug van een lekker happie, hopelijk was het niet te versmaden, geniet ervan…

  80. als ik het volgende post krijg ik mogelijk problemen met mijn beste maatje, maar toch:
    “ghi
    drempel is nu aan het bowlen met drie mokkels van zijn werk bij de EU te Lu, uit slovakije die van de week nog geprobeerd hebben hem uit te leggen wat dat is, terwijl hij jarenlang landelijke competitie gespeeld heeft en zelfs jeugdteams getrained heeft…”
    de smiecht
    😀

  81. @nijnie
    maar goed, ik had het dus NIET tegen jou
    duidelijk?

  82. @Vlunk
    Even goede vrienden toch!

  83. @ Piq

    En deze dan voor jou ..

    Voor wie er aan twijfelde dat deze dame kan zingen: jammer joh ..

    http://www.4shared.com/file/148080894/9cf791e7/01_-_any_day_now.html

  84. @nijnie
    even goeie vrienden, precies
    we mochten elkaar toch al niet, toch?
    geintjuh
    (dit zal me wel veel commentaar kosten van who cares)

  85. @ Nijnie

    En uiteraard deze voor jou ..

  86. @omerta
    Trijntje Oosterhuis
    schei toch uit, enig overgebleven overlevende op-losse-schroeven-fan

  87. @vlunk
    Kan me niet heugen dat we mekaar niet mochten, maar enfin als jij er zo over denkt😉

  88. @omerta
    ja, op def na, ja
    maar die mag hier lekker niet reaguren

  89. @Omerta
    En jij zwijgt als het graf toch?

  90. @ Vlunk

    Rustig, ouwe ..
    The Gibson-brothers are on there way ..

    Voor die meuk is opgestart, zeg .. poeh!

    En ik zit ook nog tegelijkertijd te schaken, ja?
    Even wat ultrascherpe toren-gein lanceren .. moet deze lummel wel afschrikken.

  91. @ Nijnie

    Ik zit te multitasken, schat ..

  92. “Je Pense, Donc Je Suis. Cogito Ergo Sum. I Think, Therefore I Am.”
    René Descartes

  93. God, ook nog mail …

  94. @Omerta

    Goed goed vent, doe je best

  95. maar godverdomme, wat vertraagt dat bier de zooi…

  96. @ Vlunk

    Hou nou toch eens op met dat drinken ..
    Je krijgt een heel verweerd gezicht, man!

  97. ’t leek wel of internet ff helemaal eruit lag ofzo,,,heeft niks met bier te maken dus😉

  98. @omerta
    nope
    zelfs nog geen rooie neusa, zoals donner
    liever korsakov dan bewust moeten toezien hoe jullie het nog altijd niet willen snappen.

    het gaat er niet om of jullie geloven dat bea en consorten zo wreed zouden kunnen zijn dat ze in de komende jaren ruim 95% van ons, “useless feeders”, ze hebben zelf in hun eigen biografieën geschreven en in talloze interviews en speeches toegegeven wat hun doel is:
    1 wereldregering onder leiding van zogenaamde adel en de topbankiers.

    Waarvoor denken jullie nou echt dat alle camera’s, afgeluisterde telefoongesprekken, opslag van alles wat je op het internet typt, toe moet leiden?
    Door de steeds pietlutterige regeltjes die donner, hirsch-balin en rouvoet dagelijks doorvoeren zonder dat daar ook maar enige ruchtbaarheid aan gegeven wordt in de main stream media, is iedereen schuldig tot het tegendeel bewezen kan worden.
    En postbus 51 maar spotjes uitzenden om je buren te verlinken…

    Doe ik wekelijks, maar dan pakken ze mij steeds op. Nou blijkt dat de buurman die al 8 jaar overlast geeft en altijd vooraan staat om mij uit te dagen en over de rooie te krijgen, een agent van de politie is.
    ghi
    ik ben blij met hem en zijn soort gezien hun voorbeeldfunctie en hun vermogen situaties te beheersen en escalatie te voorkomen…

  99. @omerta
    + willen vermoorden
    net na “feeders”, “

  100. @vlunk
    Waar gaat het dan wel om?
    je schrijft dit niet voor niks toch?
    Heb je wel meerdere medenstanders, dan pas lijkt het mij dat je succes kunt hebben met dit soort opmerkingen etc. Natuurlijk is er het een en ander mis in dit land en in de wereld, maar alleen kunnen we het niet redden toch?

  101. @omerta
    ze hebben 3 weken geleden weer mijn pc in beslag genomen, terwijl ik pas ruim na 7 uur begon met geluidsoverlast, dus geen burengerucht
    de boxen zijn weg en mijn computer.
    de kabels van de boxen zijn doorgesneden.
    ze waren verbonden met mijn Akai-versterker van 1979.
    Die staat er nog wel.
    Gek genoeg vind ik dat nogal onredelijk.
    Ik bedoel, als die boxen nou verbonden waren met mijn computer, a là
    nope, de versterker vonden ze blijkbaar niet verkoopbaar

    maar nou komt het.
    Ze hebben mijn 5 wietplanten, volgens de wet toegestaan voor eigen gebruik ook meteen maar in beslag genomen, die liggen nu mogelijk ergens te schimmelen.
    Ik haat politieagenten, iedereen die het “leuk” vindt om anderen te wijzen op fouten en hen zelfs te gijzelen, zijn m.i. zwaar psychopathische controlfreaks die zelf vast zouden moeten zitten.

  102. @nijnie
    ik moest dit ff kwijt, dat had niks met jou te maken, dat probeer ik je duidelijk te maken

  103. @vlunk
    Komt goed joh, maak je niet druk. Ik snap je wel. Dat ze overigens je spullen weghalen is dan weer minder, wat een gezeik zeg.

  104. @nijnie
    we leven intussen gewoon in een “mag ik niet zeggen van piq”- staat, het zgn. vierte reich.

  105. @omerta
    waar blijf je nou met je hilarische post om de sfeer naar je hand te zetten?

  106. Mij verwijten dat ik anderen de schuld geef voor mijn “levensbelevenissen” en zelf afdruipen alsof dat ook al mijn schuld is….
    @omerta
    get stuffed

  107. Goedenavond samen.
    O, wat héb ik weer heerlijk gemusiseerd.
    Maar dat interesseert toch jemand.
    @Vlunk,
    Wat een lange film zeg. Grappige man.
    Maar Ok. CO2 is helemaal geen probleem. Wél fijnstof, nanodeeltjes en zo. En dat gezeik over de Spaanse griet, nee vogelpiet, of was het een varken? is ook al zo een bull. Ik bedoelde Mexicaanse, euh.. griet.
    En of het eten wel lekker is.

  108. @soof
    eerste keer dat ik blij ben dat je er bent…

    geintjuh

    CO2-tax is adembelasting, niks meer en niks minder.

  109. @soof
    Gemusieerd?

  110. Degenen die ons wijzen op hoe wij moeten minderen zijn juist degenen die zoveel keer meer “bezitten” dan ze in hun leven ooit op zouden kunnen maken.

  111. @soof
    je hebt trouwens hooguit 10 minuten gezien

  112. @vlunk
    Volgens mij snap je het dan niet helemaal, als er mensen zijn die vinden dat je moet minderen dan menen ze dat ook en zijn ze juist niet de mensen die zoveel meer bezitten om op te kunnen maken. De mensen die willen minderen zijn vaak niet de mensen die teveel hebben en ook willen minderen. Het is andersom om te denken dat mensen die veel hebben willen minderen, die willen wel maar willen er vaak ook niet aan denken omdat dat te moeilijk is een flinke stap terug te doen en dan te gaan minderen.

  113. @Nijntje,
    Ja, gemusiceerd.
    Piano gespeeld.

  114. @Vlunk,
    idd ik scande er door heen. Maar ik zag al een film van een Nederlandse prof op dat gebied. Die zei ong. hetzelfde en ik kon me daar, met de kennis die ik tot nu toe heb, wel in vinden. Vandaar.

  115. Iemand nog een babietje tussen de gevonden voorwerpen…?

    ANyways: voorheen kon je bij het lokale veiling kisten vol met gevonden voorwerpen van de NS voor een habbekrats kopen. De meest vreemde dingen aangetroffen als een kunstbeen (hoe verlies je dat in sprookjesnaam?) NS & partners hadden echter ontdekt dat zelfverkoop meer opleverde en zo verging wederom een buitenkansje voor de alerte koper.

  116. @soof
    Aargh, er is niets mooiers dan musiseren toch! Het boeit me wel dus! Maar enfin, als je maar een leuke fijne avond hebt gehad.
    Ooit speelde ik fanatiek gitaar, komt er de laatste tijd niet meer van, maar piano is dan ook wel een klasse apart.

  117. @nijnie
    dat komt door decennielange indoctrinatie van bovenaf met de idee dat er veel te veel mensen zijn.
    Dat is de grootste leugen.
    Alle 6,5 miljard zouden kunnen wonen in texas of frankrijk met een luxe huis naar texaanse afmetingen. De huidige armoede in Afrika en Azië wordt bewust in stand gehouden door de WTO, de WHO, de VN in het algemeen.
    De VN is opgericht om oorlogen te voorkomen of zo snel mogelijk te beëindigen vie dialoog.
    Kijk nu eens naar hun historie:
    talloze veroordelingen en boycotts die altijd geëffectueerd werden, tenzij het de VS en Israël betrof.
    we worden bestuurd door een paar psychopathische families, waaronder die van bea, die denken dat ze genetisch beter zijn dan wij en ons daarom uit mogen roeien.

  118. @sikkeneur
    Dat is dan voor mijn tijd, kan me niet heugen dat de ns kisten vol met spullen had staan die verkocht werden😉

  119. @Nijnie,
    Weet je, piano is zo een vreselijk mooi instrument…
    Er komen zulke fantastisch reeksen harmonische tonen in een regen van idyllische thematische schakeringen uit, van heftig tot rustig, van wreedaardig tot lieflijk. Tja. Ik vind het wel een redelijk instrument.

  120. @vlunk
    We weten dat jij voor een republiek bent, neemt niet weg dat we daar met zijn allen op dit moment zo weinig aan kunnen doen, om het te verbeteren. Alhoewel ik het niet helemaal met je eens ben.

  121. @Nijnie

    Ik ben dan ook geen 20 meer🙂

    Het i-net als marktplaats heeft daarna de hele boel verknalt.

  122. @nijnie
    mij boeit dan juist waar je het niet helemaal mee eens bent.
    gèk hè?

  123. @soof
    Als ik het goed begrijp heb jij tot nu toe een prachtige zaterdagavond beleefd, moge dat zo blijven…
    Piano is een schitterend instrument waar inderdaad vele mogelijkheden mee gemoeid zijn.
    Geniet ervan. Prachtig dat je dat instrument kunt bespelen ook.

  124. @sikkeneur
    Die verkoop kwam vast voor in de wat grotere steden, hahaha ik ben ook geen 20 meer, maar toch ken ik het niet, maar kom oorspronkelijk ook niet uit de stad, misschien scheelt dat

  125. @Nijnie,
    Een instrument zonder bespeler is als een zon zonder mens. Of als een God zonder liefde. Of als een leven zonder dood. Want de dood schept het leven.

  126. @ Soof
    Ik kan aardig trommelen. En daarbij fantastische reeksen harmonische tonen in een regen van idyllische thematische schakeringen halen😉

  127. @vlunk
    Neuh, juist goed dat jij daarmee bezig bent. Alleen maar goed, iemand moet dat doen toch! Ga lekker je gang, alleen het moet wel duidelijk zijn voor eenieder.

  128. @hoedenman
    Speel je de drums of zit je in een drumband😉

  129. @De man met de hoed Zegt:

    zaterdag 7 november, 2009 @ 23:38 bij 11:38 pm
    Woow,
    Ik hoor het niet, maar het klinkt goed!

  130. @soof
    Weet je, als je ooit een instrument hebt bespeelt dan kun je bijna niet meer zonder. Het is je maag je gevoel je lijf het moet het is zo mooi om muziek te maken. Dat de dood het leven schept is weer een ander verhaal.

  131. @soof
    wellicht wil de complete film toch ooit bekijken, na zo’n 38 minuten zegt de professor: “I’m a Nobel laureate myself, I earned mine by telling the truth, Al Gore made his by lying”.

  132. @nijnie
    maar waar was je het nou niet precies mee eens?

  133. Zooo daar werd lekker gekookt. (zie link) en leuke disgenoten aan de aanschuiftafel ook nog en nu weer iedereen hier. Het kan niet op🙂

  134. @Vlunk,
    Ok, ik zal eens langer kijken. Trouwens, bedankt voor de link.

  135. @vlunk
    Dat bea het allemaal gedaan zou hebben, dat is de monarchie en ik denk niet dat zij overal verantwoordelijk voor is, maar enfin dat ben ik

  136. Hé, Piquant.

  137. Nee Nijnie, niet in een drumband. Dat heb ik wel gehad. Een drumstel staat hier wel.

    @ Soof
    Je moest eens weten welke sounds en zelfs tonen je alleen al uit een snaredrum kunt halen. Wel met wat foefjes, maar toch.

    Pa van De man met de hoed was èn tambour-maître èn dixieland/jazz drummer…

  138. @nijnie
    ach so
    dat beweer ik ook niet, de rothschilds maken uiteindelijk de dienst uit, in overleg met de rockefellers, saxe-coburg-götha (windsor) alle andere duitse adel, von amsbergs en hun familieleden in de bush, kennedy, obama/cheney tak in de vs.

  139. @nijnie
    iedereen loopt altijd weg met de familie kennedy, maar wist jij dat die familie stinkend rijk is geworden door de illegale handel van hun maffia-ouders en grootouders in alcohol tijdens de drooglegging?
    Zo is de familie Bush rijk geworden via slavenarbeid van joden en andere minderheden in de fabrieken van de nazi’s.
    Maar ja, dat mogen we niet leren op school van de VN.

  140. @Vlunk

    Deal with it, life your live at the best and enjoy….

  141. @De man,
    Fantastisch, zo een pa.

  142. @Soof
    Wil niet zeggen dat het een fantastische pa was.

  143. @Sikkeneur Zegt:

    zaterdag 7 november, 2009 @ 23:53 bij 11:53 pm
    Mee eens.
    De wereld is zoals die is.
    Wie het slechte niet aanvaart kan ook niet van het goede genieten immers?

  144. @Piquant,
    Dat is waar. Hij was fantastisch op drumgebied. Maar hij kan verder van alles geweest zijn.

  145. Tja Soof bij 11:54 pm… Paplepel en gieten heh😉
    Ik heb tot zo’n 30 jaar terug in diverse (jazz/bues)bands gespeeld maar op een gegeven moment een andere keuze gemaakt.
    Maar af en toe zit ik op zolder nog wel lekker even te ‘rammen’😉

  146. Pikantje bij 11:56 pm
    Geloof me, het was een ‘wereld vent’!!!
    Ik mis ‘m nog elke dag, al 17 jaar….

  147. @sikkeneur
    Heerlijk toch als je het zo ingegoten krijgt, kun je het ook weer doorgeven of in ieder geval er zelf van genieten.

  148. *hond uitlaten doen gaat*

  149. @man met hoed
    Ik geloof je hoor.

  150. @De man met de hoed Zegt:

    zondag 8 november, 2009 @ 00:03 bij 12:03 am
    Respect.
    De mijne is er 2 jaar niet meer.
    Maar 17 jaar.
    Hoewel?
    Het ego is vrij van het verleden, lieverd.
    Er ís geen verleden vgs mij.

  151. Maar uhm gitaar is ook een geweldig instrument http://www.youtube.com/watch?v=gIHLkupzd3o

  152. @sOOF

    Leg dat Mw. Sikkeneur eens uit….😉

  153. @Nijnje,
    Shure.

  154. Deze man in mijn vorige reactie is ook niet meer, maar desalnietemin een groot virtuoos in zijn gebied.
    Ik heb respect voor mensen die wat kunnen, zoals het spelen van instrumenten etc. Blijft ook altijd een mooie herinnering.

  155. @Sikkeneur Zegt:

    zondag 8 november, 2009 @ 00:09 bij 12:09 am
    Dat zou ik graag doen. Maar aangezien je het zelf al enigszins aangaf is dat lastig. Ik begrijp dat.

  156. Mijn vader is al meer dan 30 jaar dood en kon er erg van genieten als ik gitaar aan het spelen was, dat dan weer wel. En ja net wat je zegt soof wat is verleden, voor mij is het nog net zo af en toe of die man nog leeft

  157. @Nijntje,
    Zekers.

  158. @Nijntje,
    Jeetje, 30 jaar.

  159. Misschien kunnen we mevrouw sikkeneur ervan overtuigen dat de mensen voortleven in ons bestaan, alhoewel dat zo zwaar klinkt hé.

  160. Wil wel een gebedje dichten hoor…

    Lieve vaders in Jezus’s schoot…
    Wij missen jullie.

    Jullie gulle lach
    En altijd die zachte aanwijzing…

    Slaap lekker,
    Engelen,

    Wij houden van jullie
    tot altijd.

  161. Och soof ik was nog maar een jonkie toen en ook snapte ik het destijds niet helemaal dat het allemaal zo moest, maar het is het leven zullen we dan maar zeggen.

  162. Gistern een film gekeken, ging ook over engelen boven berlijn. Der himmel uber berlin, misschien bestaat het echt en zijn ze dagelijks bij ons soof!

  163. @Nijnie,
    Ja, dat is zo.

  164. @soof
    Mooi geschreven overigens, dat dan weer wel!

  165. @nijnie Zegt:

    zondag 8 november, 2009 @ 00:19 bij 12:19 am
    Wie zal het zeggen?
    Wat ik wel weet is dat er meer is dan we nu denken.

  166. @soof
    Zo voel ik dat ook en dat al jaren en ik weet ook dat er meer is dan wij kunnen zien, dus ja ik geloof daar ook in.

  167. @Nijnie

    Angels kunnen ook ‘vallen’….en dan wordt ze gewoon aards!

  168. Gitaarfreek als ik ben dan maar even dit nummer🙂 http://www.youtube.com/watch?v=14qTXRkAKr8

  169. *Wacht met spanning af totdat die ‘Erl’ er zich weer mee komt bemoeien*

  170. Nee, die leest gewoon ff mee… O. Die maakt een stom foutje zeg! En die vergist zich daarin. Hé Erl! Kom er maar in hoor!

  171. Heb je die film gezien sikkeneur van Wim Wenders?

  172. @soof
    Erl komt op de gekste momenten binnen, dus wie weet!

  173. Die Wim Wenders was niet dom, als ik Wiki mag geloven.

  174. @soof
    en bijzondere films heeft hij ook gemaakt. pff moet je echt voor gaan zitten, meer filmhuisfilms dat dan weer wel, maar wel bijzonder.

  175. Halleluja… Wat dat ook mag betekenen. Voor mij kan het alleen maar de bron van het leven betekenen. Logisch immers?

  176. O!, Leve het Leven!

  177. De kracht van deze muziek zit hem immers in het hallelujah, daar zit zoveel meer in dan we denken.

  178. Zo… Dat was een lekkere wandeling met de hond.
    Onderweg nog even met m’n ouwe gesproken en die vond dat ik maar op tijd naar m’n mandje moest😉

    De Rust!

  179. @De man, Slaap lekker.

  180. @sikkeneur
    Jij bent een bofkont, spreek je wel vaker je ouwe? Hahaha ga lekker slapen dan, hij heeft gelijk natuurlijk.

  181. @Nijnie, U bedoelt?

  182. @Nijnie

    Nee.

    BTW: toevallig ook een alias als NIJNTJE?

  183. ik wist wel hoe ik jullie enigzins on topic moest krijgen…

  184. Hoewel,
    Het maakt me niks uit.
    Als je het goed vindt zoals je denkt? Oke.
    Kan mij het bommen?

  185. @soof
    ik bedoel, in het hallelujah, daar zit zoveel in, zeker zoals dit op deze manier ten gehore gebracht wordt, dat we daar eindeloos uit kunnen putten.Ik bedoel er verder niks verkeerds mee, ik geloof in een god en in het bestaan, vandaar dat ik dit kan waarderen.

  186. Nee sikkeneur ik heb geen alias alla nijntje

  187. @Nijnie,
    Ok. Love. (-NOT-) Jakkes.

  188. @soof
    Als je zo doorgaat ga ik neil young draaien😉

  189. @soof
    ook uit de docu: “they call themselves green because they are too yellow to admit they are really red.”
    de communisten hebben stilzwijgend de zogenaamd groene beweging overgenomen, al willen pechtold en halsema maar niet opflikkeren…

  190. Gatverjakkes.
    Als ik het Ego aanschouw dan zie ik een hoopje prut! Een afvalputje met oude haren. Een putje met prut!
    Snap je?
    Een gedachtespinsel!
    Een niksig niksje!
    Braak.

  191. Dan nog maar liever Niel Jong (dat braaksel).

  192. @Vlunk,
    Man, ga tuinieren!

  193. Doe ff een verzoeknummertje dan?

  194. Euhhhh Doe het beste?

  195. @soof
    mietje
    ik zeik toch ook nooit over jouw idiote zwakzinnige geleuter?
    maar als ik een paar vragen stel is meneer ge/verstoord.
    fuck off, voor eigen parochieprekert

  196. @nijnie
    soof wil je neuken en hij wordt ongeduldig nu ik ook nog blijk te reaguren

  197. grof, geef ik toe, maar wel degelijk waar.

  198. @Vlunk,
    GeitebreierDt,
    voor het eerst moest ik om je lachen🙂

  199. @soof
    wijt dat maar aan jezelf

  200. @nijnie?

    @soof
    i hate beatles covers

  201. @vlunk
    geen enkel moment heb ik gedacht dat soof mij wilde neuken, bovendien ben ik daarom ook niet hier bah wat een assosiatie. Ben ik niet gelukkig mee, jij misschien wel vlunk….. bah

  202. @Nijntje, nou.. bah??? Gekkie, het is echt wel ergens positief heur. Ergens dat is.

  203. @nijnie
    bah?
    ik schetste gewoon ff de situatie
    nu durft soof dat natuurlijk niet meer gewoon te erkennen…
    bah

  204. @soof
    thanx
    q.e.d

  205. @Vlunk, o, nee?

  206. @soof
    nijnie is een vrindin van piq, dus lesbisch, weet je nog wél?
    oh, nee, jij kwam pas veel later hier, wél eerder dan nijnie als ik me het goed herinner…

  207. Maar, lieve chatters, ik ga slapen.
    Trusten!

  208. @soof
    ik giste me ver, ik zei toch thanx?

  209. @vlunk wat lul je nou weer!!

  210. @nijnie
    ghihihihihihi
    foutje, bedaankt

  211. Lesbisch of niet. Het zij zo.

  212. Beste soof, slaap lekker hoor!

  213. @soof
    have a good snurk, maar bekijk die anderhalf uur nou gewoon eens ff de komende week…

  214. @lieve beste nijnie
    eindelijk alleen……

    en doei hè, mafzuh

  215. Ja slaap lekker jij

  216. jij toch ook ondanks alles

  217. Humot???? Humor!

  218. Seksuele voorkeur is het Beest in de mens. Ja, ik kan er niet meer van maken. Het ís zo. Maat goed. Ik sliep al.

  219. Maat moet zijn Maar, Scuzi

  220. Lieve mensen. Gedenk te leven. Gedenk te zijn? Dit bewustzijn is als goud in een koperen samenleving. Weet. Weet te Zijn. Kuzzz.

  221. @soof laat je niet gek maken ga lekker slapen doe wat je moet doen, cu soon

  222. Het is belangrijker om samen een kaalkopje de determineren dan om het zeikgedoe van ‘vroege vogels’ (Braak) aan te horen. Met hun vogeltjes en geluiden vanuit een villa? Jakkes! De niksun!

  223. @nijnie Zegt
    Wijs gesproken.
    Cu.

  224. @nijnie
    als je een “r” wilt typen, gewoon op de “e” mikken.

  225. @soof
    idem dito

  226. @soof
    morgen wil ik het eens serieus met je hebben over die hele euforische darwinserie op de publieke omroep deze dagen.
    wat een BS

  227. @Vlunk,
    Ok, ik ben benieuwd.

  228. Slapen is… Bye.

  229. darwin was er een van een hoge adelijke engelse familie die de idee had dat “de mens” beter zou worden door de zwakken te doden en slechts de sterksten zich voort te laten planten, iets wat later door malthus, marx, engels, de familie huxley etc. in theorie, lenin, muscolini, hitler, mao, pol pot, idi amin, sadam hussein etc. in praktijk uitgevoerd zou worden terwijl de grote massa domgehouden werd via radio en tv.

  230. zijn familie fokte uitgebreid met slechts 1 andere familie, wikipedia zelf maar.
    alsof zijzelf het beste waren wat de mensheid tot dusver voortgebracht had.
    Alleen al vanwege die instelling zouden zij nooit mogen regeren, juist zij zijn de kanker (mag nu nog zomaar gezegd worden tot hirsch balin dat komende week ongetwijfeld ook al weer gaat verbieden) van de mensheid.

  231. @soof
    ik deed alvast een voorzet in de veronderstelling dat je al maffuh was

    ciao

  232. Slaap lekker allemaal.

  233. @nijnie
    als ik je nou welterusten wens, geloof je me dan?

  234. gelukkig heeft piq nu toch een nieuw topic voor straks…

Reacties zijn gesloten.

