Weekend

kroeg

Het is er het weer voor. Lekker in de kroeg hangen.

227 Reacties to “Weekend”

  1. filmtip: Das Leben der Anderen, ned.2, 22.40

  2. Huh? Geen autotopic vandaag?

  3. @raar
    piq rekende op het vervolgverhaal uit jouw of omerta’s pen.

  4. Oké , wie een borrel? Nootjes, kaasstengels, salami en gekookte worst op tafel zet.
    Wie zet zijn schoen vanavond bij de schoorsteen?

  5. Doe mij een Picpoul de Pinet en een Gitane.

    En een hug……..

  6. @Leo*
    *Koele Picpoul voor Leo* neerzet ; Gitane aansteekt en lippenstift eraf haalt *

  7. Correctie: een Gitane aanbiedt en P bevuurt.

    Nazdrovje.

  8. Aujourd’hui je suis tres loin
    de ce matin d’automne
    Mais c’est comme si j’y etais.

  9. Spambak en gierput: affreus, abject en infaam.

    *onbegrepen en daarom >>>>>*

  10. @Leo*
    Zou die spamdinges komen omdat je een nieuw mailadres hebt en de spammeneer die niet herkent ? *roept ook maar wat*>Evengoed thanks.

  11. Drank+Sinterklaas; wat een merkwaardige combi.

  12. @kipzkop
    Bisschopswijn bestaat hoor !

  13. @Leo*
    *geeft spammeneer met de roe *

  14. vlunk Zegt:
    zaterdag 14 november, 2009 @ 12:36 bij 12:36 pm

    filmtip: Das Leben der Anderen, ned.2, 22.40

    Yo vlunkie, snijvlakje hiero.

  15. Wanneer komt er weer een topic over auto’s?

  16. Bisschopswijn smaakt nergens naar. Kan het weten; want dronk het reeds als 8-jarige. Was toen misdienaar.

  17. Qua metamorfose en niet begrepen.

  18. Doe mij maar een Amsterdammertje, die nootjes neem ik zo wel.
    Ha, lekker warm hier, buiten is het zo guur.
    Bisschopswijn is bijna hetzelfde als gluhwein en dat is toch erg smakelijk, zeker als je het zelf maakt.

  19. hmmz die link doet het hier niet! Vlunk

  20. Ik zet mijn schoen niet, krijg toch alleen maar wortels….

  21. @nijnie
    hier wél

  22. Ah nogmaals een poging gedaan en jawel…

  23. heb je het commentaar ook gelezen?

  24. @leo
    Soap, seizoen 1, aflevering 8, die moet je zien
    ik heb de afgelopen dagen bijna alle 4 seizoenen gedownload en zit die nu te bekijken

  25. @ Vlunk
    Tnx voor de filmtip, ik hadtem al in de bios gezien, maar altijd aangrijpend om hem nog een keer te zien…

  26. @fvon
    we hebben hier bijna dezelfde samenleving ondertussen, alleen beseft men dat nog niet.

  27. de man met de microfoon op zolder wordt vervangen door werklozen die de camerabeelden van de huidige politiestaat tegen betaling gaan zitten bekijken op zoek naar overtredingen en misdaden, de hele dag.

  28. Ik kwam pas nog een overzichtje tegen van wereldwijde persoonsbewakingen door de staat en daarbij aangegeven de landen waarin de beveiliging van die gegevens goed tot kudt geregeld was. 0031 zat natuurlijk bij de Kudtlanden…

  29. “dit was het nieuws”, zo meteen op 1

    italië-nederland dan maar via sopcast

  30. @ Vlnk
    Dit verhaal http://mastersofmedia.hum.uva.nl/2009/11/01/iwatch-my-neighbor-because-ithink-he-is-up-to-no-good/ geeft me de gedachte dat angst de ideale zondebok voor een regime is. Joden en moslims zijn ‘besmet’ maar angst is dat niet. Als de hele bevolking nou lekker bang voor elkaar is, dan kan de machthebberT doen wattie wil. Enkel het aanwakkeren van de angst is dan genoeg om de bevolking intgareel te houden… Handig….

  31. @fvon
    dat is een al bekend feit
    angst is niet alleen een slechte raadgever, het verlamt mensen in hun denken waardoor ze gemakkelijker manipuleerbaar zijn.
    Nederland uit de tijd 1918-1939 had nooit ingestemd met de huidige nazi-staat

  32. Wat trouwens weer wel zo is, is dat die Amerikanen elkaar dus in de gaten gaan houden om terroristenaanvallen tegen te gaan, en dus bij een bankoverval geen alarm slaan, want dat zijn geen terroristen…

  33. al bekend = al lang bekend

  34. @fvon
    toch leveren ook bankrovers geld op voor degene die het als eerste meldt.

  35. @ Vlunk
    Luister voor de lol ‘ns naar ‘Vrienden’ van Klein Orkest en bedenk dan hoe snel we idealen hebben later vervangen door Hyves

  36. Of euroshopper chips…
    *nog ’n handje nemen doet*

  37. @fvon
    heeft nu een stasi én een hitler/obama-jugend. Eergisteren heeft hij een wet voorgesteld om het wapenbezit door gewone burgers te verbieden, via internationale verdragen, die de grondwet zouden overstijgen, waardoor de senaat en het house buitenspel worden gezet.
    Ik ben benieuwd waar dit op uitdraait.
    450 miljoen wapens tegen 3 miljoen politieagenten die die in beslag gaan nemen…

  38. gadverdamme, jeltje van nieuwenhoven

  39. eervorige post + de vs, aan het begin
    mijn huidige pc is wat sloom en kan mijn eisen qua meteen typen niet bijhouden

  40. @fvon
    ik heb de laaste jaren pas echt idealen gekregen.
    wat ik vroeger als idealen beschouwde blijken nu nogal egoïstisch te zijn geweest.

  41. Neem anders een Siemens? Die zijn wat geschreeuw wel gewend…

  42. Voordeel van geen wapens bij gewone burgers is natuurlijk obvious… Scheelt een berg ‘insergents’ bij de volgende inval.

  43. @fvon
    sorry, maar die opmerking went over my head, oftewel gaat mijn petje te boven.

  44. @fvon
    de crime-rate in de VS is het hoogste in DC en Chicago, allebei steden met een wapenverbod.
    Ik zou zelf ook een wapen willen hebben om bijvoorbeeld politieagenten zonder huiszoekingsbevel van mijn trap af te kunnen knallen.

  45. Basis om idealen te kunnen verwezenlijken lijkt me dat je betrekkelijk gezond bent en vrij… Pas als je daar (langdurige) zekerheid over/voor hebt geregeld voor jezelf komt de rest in bereik…

  46. @fvon
    “en vrij”
    fool the other one
    we zijn allen vee van bea en haar wereldwijd in power zijnde familie

  47. ik bedoel, maxima is niet de dochter van een argentijnse vuilnisman, tog?

  48. @Vlunk
    Ik ben voor jou zo blij dat je hier geen wapen mag hebben.
    Btw Jeltje vind ik een aardig mens die het goed met de medemens voorheeft, maar ik zou haar wel een andere kapper gunnen. Mijn got, is dit een Haagse coupe >

  49. @piq
    ik zou het slechts gebruiken om mijn eigen huis en kasteel te verdedigen, maar dat snap je vast niet.

  50. @ Vlunk
    Het schiet me ook wel eens door m’n gedachten om naar China te vertrekken…

  51. zakellende, bos en rouvoet willen zo spoedig mogelijk camera’s ophangen in ieders huis, te controleren door o.a. iWatch

  52. Ah, een onrechtmatige binnentreding gehad… Daar hadden ze toch alweer wat anders op verzonnen?

  53. Heb je al eens gezien hoeveel camera’s er op sommige stukken rijkssnelweg staan? A13 r’dam – Den Haag om de 50 meter…

  54. @fvon
    china is gezien alle prijzen die ze de afgelopen 30 jaar van de VN hebben gekregen een ideaal “sociaal” model in de ogen van de VN, ik bedoel de VN verstrekte china miljarden als ze hun 1-child-policy in zouden voeren.

    Brazilië lijkt me beter, vooral het amazonegebied

  55. @fvon
    ben je het nou met me eens?
    het moet niet gekker worden

  56. @fvon
    zie het filmpje uit rotjeknow dat omerta onlangs postte

  57. lol @dit was het nieuws

  58. @ Vlunk
    Ze kunnen al die beelden toch nooit bekijken? Nog even en de dienstplicht wordt in de vorm van ‘burgerplicht’ weer opnieuw ingevoerd…

  59. wellicht wil een andere omroep dat programma nu overnemen van de corrupte tros

  60. @FVon
    Zo blij dat ik niet in China woon, want dan zou ik nu nog geen i net hebben en als ik het had, zou er een heleboel (You Tube) niet bekeken kunnen worden.Ik ben er wel lang geleden, geweest en ik neem aan dat jij er niet bent geweest, anders zou je er geen sec over piekeren om daar te willen wonen.
    Om antwoord te geven op je vraag. Het begint er op te lijken en ja, ik heb ook i net. 🙂

  61. @fvon@22:07
    joh
    bedoel je nou zoiets als obama ingevoerd heeft onlangs?

  62. gele kaart
    terecht

  63. @ Vlunk
    Kweenie, die heb ik even gemist? De Obamajugend, dat is…

    @ Piq
    Dan de bossen in centraal Rusland misschien? Gewoon, lekker back to nature? Wie heeft internet nodig😉

  64. raoul heeft weer eens groot gelijk: “en daarom zijn het ook allemaal nazi’s”

  65. Ik citeer nu even Raoul Heertje. “laten we eens ophouden met vergelijkingen met de oorlog te maken ” Toevoeging Piq: zeker de mensen die de oorlog (zoals wij) niet hebben meegemaakt.

    * is slechts advies/wens *

  66. Heren is dat niet ontzettend duur al die rollen alufolie ? Ik kan wel een hoedje voor jullie maken, van stof dan wel. Plastic mag ook nog of van kurk, kan ook.

  67. affijn (enfin)

    nog steeds 0-0 voor italië

  68. *zet NOVA snel af, ivm beelden uit besnijdingsklinieken*

  69. @piq
    precies 127 vierkante meter voor het hele (rijtjes-)huis, oftewel 43 rollen
    dus dat viel wel mee

  70. de tuin is aluminiumvrij…

  71. @Vlunk
    Dat hoeft nooit ververst? Houdt jaaaaaaaarenlang alle straling tegen ? *tssssss vroeger hoefden we alleen onder de tafel te zitten*

  72. en nog vroeger moesten we zilverpapier opsturen naar afrika…

  73. @Vlunk

    Weet ik ook nog, maar toen kregen we bijna geen chocolade repen, dus ook weinig zilverpapier. Heb het wel altijd raar gevonden. Wat deden ze ermee heb ik me wel afgevraagd maar nooit antwoord op gekregen.

  74. dat was toch ook gewoon aluminiumfolie?
    waarom wilden ze niet dat dat gewoon hier bleef?

  75. ik begin steeds meer te geloven dat het dragen van aliminiumhoedjes werkelijk het beste is dat je kunt doen om je te beschermen tegen de propaganda en mindfucks die de huidige technisch “volmaakte” maatschappij ons “biedt”

  76. @ Piquant

    Jij weet niet waar donkere jongens zilverpapiertjes voor nodig hebben?

    * gebit in mond terugstopt *

  77. @Vlunk

    Je kan er beter een paar over elkaar doen. Voor alle zekerheid dan.

  78. @BB
    Ik snap het echt niet.

  79. hé, bedrijfgsbuffel
    ben jij nou ook al een allochtoon?

  80. Sinds wanneer zijn Suri’s en Antillianen allochtonen?

  81. @piq
    wat dacht jij dan
    7 lagen hebben me nauwelijks 600 euri gekost
    inclusief 7x 3 modellen aan hoedjes

  82. @bedrijfgsbuffel
    sinds mensenheugenis, slechts de laatste paar honderd jaar niet.

  83. @FVonZ
    Jaha daar kijk je van op he? Was ook de tijd dat we een busje op tafel hadden , hetende “gast aan tafel”. Moesten wij (mijn broer en ik) elke keer geld in stoppen. Van ons zakgeld welteverstaan, voor de arme kindertjes in Afrika. Ja ja dat waren nog eens tijden.

  84. Lekker, en dan gewoon juichend weglopen… Italianen, pfft.

  85. @fvon
    egt waar
    vroeger werden kinderen via radio en tv opgeroepen zilverpapier, oftewel de wikkel van een reep chocolade op te sturen naar bepaalde adressen van mensen die met de hand op hun hart beloofden dat dat de arme afrikaanse kinderen zou helpen.

  86. @Vlunk
    Zit daar ook een hoedje voor de zondagen, feesten en partijen bij ? Ook een voor de kerstdagen?

  87. @piq
    moest jij ook al het snoep dat je zogenaamd kreeg tijdens de vastenperiode bewaren tot na carnaval, om het dan vervolgens toch met mondjesmaat de rest van de niet-vastenperiode op te mogen eten?

  88. @piq
    zelfs 1 voor de dag dat ik gelijk krijg…

  89. @Vlunk
    Lieverd, niet iedereen is/was katholiek hoor.

  90. Het waren de doppen van de schoolmelk…

    * zelf kalfje geweest is *

  91. @Vlunk
    Op die dag krijg je van mij een verentooi.

    @BB
    Het waren OOK de doppen van de schoolmelk. * heel raar dat toen niemand een lactose allergie had*.

  92. @piq
    ok, ik had 60% kans dat je het wél was

  93. Is VonZ flauw gevallen van het zilverpapier naar Afrika verhaal ?

  94. en wat moet ik met een verentooi?
    wat voor propaganda houdt dat tegen dan?

  95. Er waren OOK kinderen met een lactose allergie.

  96. @Vlunk
    Dus een subsantiele kans van niet. Voordat je dat nu gaat denken. OOK niet Gristelijk.

  97. doppen van de schoolmelk…
    bennie, jij bent nog van vóór de mammoetwet

  98. Babel.. in kansrijke momenten steevast de bal in de voet van een tegenstander leggen…

    * op de Italiaanse treffer wacht *

  99. @Vlunk
    Om mee in de bossen van Brazilie te lopen. Om de vogelpoep op te vangen.🙂

  100. @bennie
    forget it
    een bloedeloze 0-0, wat ik je brom

  101. Ik ben zelfs nog van de tijd dat Mammoeten boven de wet stonden…

    * zonder uitstel nooit in Seedorf geweest was *

  102. @BB
    Dat fenomeen kenden ze toen niet. *wel veel kinderen met puisten kende*

  103. ok, Das Leben der Anderen nu dus, ned.2

  104. @ vlunk

    Bij Ialië vergeet ik het nooit. Als het bloedeloos lijkt te eindigen, frommelen ze er eentje achter de lijn…

    * in dit geval vlunk gelijk geeft *

  105. @bennie
    heb jij in seedorf gezeten?
    waarom heb jij jezelf niet voor je kop geschoten toen?

  106. Die Gast aan Tafel ken ik ook nog wel ja, net een staartje van meegekregen…

  107. @bennie
    “ze kunnen niet van je winnen, maar je kunt wél van hun verliezen”
    ene JC superstar

  108. Ben nu wel even naar Ned 2 aan het kijken.

  109. Seedorf. Ik kwam er wel eens. Net als in Langeberg, bij de Amerikanen met die Schnauzers zonder stembanden. En dan had je nog die Engelse basis, ben ik de naam van vergeten, zat vol met crimineel tuig.

  110. Film op 2 , krijg ik nu al hartkloppingen van. Afgezet.

  111. Niks saaie nul-nul. Bij vlagen speelde Nederland geweldig.

  112. @kipzkop

    Heb je nog een (auto) topic liggen ?

  113. @Piq

    Luiwammes; vanochtend was hier in het geheel niets te lezen wat de moeite waard was.

  114. @Bernard Bang;
    Duidelijk geen verstand van voetbal.

  115. @kipzkop
    ik heb gezegd dat ik niet altijd een topic zal maken. Morgen weer niet. Jammer dat er zo weinig van de gasten komen (jij bent dus een van de uitzonderingen, sinds gisteren)

  116. @piq
    zet het gewoon opnieuw aan nu

  117. @piq
    stop jij ook met het lezen van boeken voor je minimaal 10% gelezen hebt?
    wat mis je dan veel, echt.

  118. @Vlunk
    Wat moet ik aanzetten?

  119. @piq
    nevermind joh
    en doei hè

  120. @piq
    “kan ie weer ?”
    doel je nou op een ban zoals vanochtend?
    jammer voor je dat ik pas 9 uur later weer wat probeerde te posten, hè?
    nu viel het bijna niemand op
    valse teef

  121. @Vlunk
    Hou es op met die achterlijkheid. Je had geen ban en ik heb de hele dag niet gekeken. Idioot!

  122. @piq
    mijn eerste opmerking richting drempel mocht pas 2 uur later dan gepost verschijnen op dit blog en ik heb daar pdf-prints van
    cut the crap

  123. @Vlunk
    Doe een 3 dubbele aluhoed op in het vervolg bij je eerste post. Als ik zeg dat je geen ban hebt, heb je hem niet.

  124. ik was wellicht “tijdelijk” op het strafbankje geplaats, door wie dan ook

  125. @piq
    zal ik je de pdf-bestanden mailen?

  126. @Vlunk
    Geen interesse. Het kan dat je in de spambox kwam, zoals Leo* en meerdere hier overkomt, maar daar zit ik niet achter.

  127. @piq
    laten we daar op houden
    maar vertel niet dat ik lieg.

  128. @Vlunk
    Ik zei niet dat je liegt, maar jij noemt mij wel zomaar een valse teef, dus als ik zou zeggen dat je liegt, zou dat nog aardig zijn.

  129. dat is één van de kenmerken van een aspergerT, ze kunnen niet liegen.

  130. @piq
    niet zomaar
    mijn posts werden pas 2 uur later getoond dan ik ze gepost had. Na het enteren van mijn “bijdragen” kwam ik uit op de top van dit topic, wat betekent dat je niet eens in moderation-mode staat, maar gewoon een ban hebt.

  131. @Vlunk
    En waarom zou je nu geen ban meer hebben ?

  132. @piq
    nou en óf
    ik leer dagelijks nieuwe uitdrukkingen.
    trokken jullie zogenaamde beledigde hypocrieten je eindelijk eens iets aan van mijn terechte verwijten.

  133. @Vlunk
    Ik moet je teleurstellen. NEE

  134. @piq
    geen idee
    wellicht omdat jij nu aanwezig bent en de andere moderator die die ban instelde nu ff niet durft?

  135. @Vlunk
    Er is hier maar 1 mod en dat ben ik.

  136. @piq
    lees en huiver
    ik kan bewijzen dat ik niet mocht posten vanmiddag/avond
    wat je ook denkt te moeten verzinnen, dat kan alleen door een ban
    duidelijk nu?

  137. @Vlunk
    Niet duidelijk maar als jij het zo wil zien, dan is het zo.

  138. @piq
    wie heeft je “geholpen” deze site op te zetten?
    die heeft waarschijnlijk een achterdeurtje gebouwd
    let me guess, ranzo of bennie?

  139. @Vlunk
    Bij de recherche zijn vast nog vacatures.Jane heeft me geholpen.

  140. @cookie
    Scheetje van me🙂

  141. @piq
    lol
    bijna dan
    feit blijft dat jij beweert dat ik lieg terwijl je het bewijs liever niet wil zien.

  142. Mag ik even vermelden dat ik die scheet in werkelijkheid al om 22:14 uur heb gelaten.

  143. @piq
    jij eerst
    waarom moest ik vanochtend weer geband worden nadat ik al gestopt was met reaguren om vervolgens ’s avonds te ondervinden dat ik een ban had?

  144. @piq
    je bemoeit je veel te veel met Das Leben der Anderen

  145. @Cookie
    @23.32 blijft staan.
    @Vlunk
    Ik ben over dat onderwerp uitgelöld.

  146. En hier heb ik een audiofragment om dat te bewijzen:
    [audio src="http://www.pacdv.com/sounds/fart-sounds/fart-2.wav" /]

  147. @piq
    dus geen ban meer voorlopig tenzij je dat openlijk verkondigt?
    fijn zo.
    eindelijk.

  148. @Cookie
    Geen ban zolang je andere mensen niet uitscheldt en dat heb jij met je woordenschat ook niet nodig te doen.

  149. @Cookie
    Sorry Vlunk natuurlijk.

  150. @piq
    probeer eens scheldwoorden te vinden in mijn posts van vanochtend dan…

  151. ehh, gisterenochtend

  152. @Vlunk
    LAATSTE KEER. Je had ook geen ban en ik beloof je als je er een krijgt dat ik het aankondig en voor iedereen leesbaar.

  153. @piq
    niet de laatste keer: je liegt

  154. @piq
    dat helpt niet

  155. @Vlunk
    je kent mijn kusjes niet🙂

  156. @piq
    laat ik je dit zeggen: in virtual life helpt dat echt niet

  157. *Vlunk kusje geeft*

  158. @raar
    dank je
    daar was ik echt ff aan toe

  159. @ Vlunk
    Wist je dat er in de Nederlandse psychiatrische instellingen ook al jaren geen zelfmoorden meer gebeuren? Men gaat daar alleen op natuurlijke wijze deaud…

  160. @vonZ

    Bullshit….

  161. @fvon
    de hele medische “wetenschap” is gestoeld op de leer van ene Josef Mengele
    no kiddin’
    en financierd door de rockefellers
    no kiddin’

  162. en nee, dat wist ik niet…

  163. oeps
    Dr. Josef Mengele

  164. @Mijn got. Het wordt steeds gekker hier. Wat Sikkeneur zegt “bullshit”.
    @Vlunk als je in de mod of spam komt is het GEEN ban.
    @all trusten.

  165. maar fvon
    deaud gaan aan het terugkoppen van een trein is toch ook natuurlijk?

  166. @piq
    ja, nee, dat scheelt een hoop

  167. @fvon
    geen mens kan daar tegen vanwege zijn natuurlijk zwakke gestel.
    die trein wél

  168. nou ja
    trustuh dan maar blijkbaar

  169. @Vlunk

    Om een trein te willen terugkoppen is er al wat mis in je kop, snappeevous?

  170. @sik
    je snappe (da’s frans)

    is het daarom geen zelfmoord meer dan?

  171. @sik
    dat is toch wat fvon beweerde?

  172. @vlunk

    Nope, VonZ beweerd dat mensen een ‘natuurlijke deaud’ sterven om de CBS cijfers te beïnvloeden…..

  173. zo niet, schiet mij maar lek

    hasta

  174. @sik
    precies, dat gebeurt ook
    het is “beweert” trouwens

  175. @Sikkeneur
    Of hij is het ironie teken vergeten ?

  176. Avlk

    VonZ lijkt me het type niet dat een ironie teken vergete, wat jij?

  177. @Sikkeneur
    Iedereen kan iets vergeten toch? Jij zelfs mijn naam🙂

  178. @vlunk

    Zo beter….🙂

    Out = Truste

  179. @Sikkeneur en de rest ook.
    Trusten en nu out.

  180. Hahaha @me

    Gelukkig kraaide de haan niet 3x naar Piq😀

    Regenachtige dag, iedereen nog in bed, alleen of in gezelschap?

  181. Middag…
    Het zelfmoord in de psychiatrie bestaat niet mysterie komt uit de koker van een mij voormalig bevrinde psychiater die zo her en der stage liep tijdens z’n opleiding. Normaal gesproken heeft een psychiater tijdens z’n loopbaan rekening te houden met ik dacht enkele TS’sen zoals suïcides in vaktermen heten, onder z’n patiënten. Omdat een TS gezien wordt als een falende behandeling, en er niks enger is dan de geïnstitutioneerde psychiatrie in 0031, komen er ‘dus geen’ TS-en voor in instellingen, maar gaan zelfdoders volgens de doodsakte, of hoe heette dat ook alweer, op natuurlijke wijze het hoekje om. Het is er niet zozeer om te doen het CBS een loer te draaien, maar om het eigen straatje schoon te vegen.

  182. Ironietekens ‘vergeten’ doe ik inderdaad niet trouwens😉

  183. Ah, ’n goede namiddag, waarde Erl…🙂

  184. Zo ik ben er . tussen de bedrijven door , even. Nog prangende vragen aan mij?
    Sikkenneur om @11.54 gaat wel erg ver met zijn nieuwsgierigheid🙂

  185. @ Piq
    Verregaande nieuwsgierigheid? Wat mogen we niet vragen dan?

  186. @FVonZ
    Alles mag gevraagd worden natuurlijk….

  187. @FVonZ
    Wat laadt het traag. Heb jij ergens nog een topic liggen ???

  188. Ik zat er al over te denken, ik maak er wel even eentje…🙂

  189. Waar is Vlunk als ie geen ban heeft. :🙂

  190. Hop, geschreven. Nou nog even de linkjes erin…

  191. Oude topics gaan niet meer dicht?

  192. @VonZ

    Ik weet niet waar die bevrinde shrink van jou stage .e.d gelopen heeft, ws op geriatrische- en verblijfsafdelingen van psychiatrische instituten en daar kom je idd relatief weinig eigenmoorden tegen.😉

    In mijn vrindenkring gemiddeld 4 p/j op de afd cq tijdens verlof en onder die geregistreerde +/- 1800 eigenmoorden p/j loopt het merendeel bij een shrink of andere ‘loog’. Reken ik nog niet mee het aantal eigenmoorden die via de auto plaatsvinden of ‘domme pech’ gevalletjes….

Reacties zijn gesloten.

