Wil jij er ook vandoor met een erfenis?

De afgelopen weken werd al langzaam maar zeker de spanning opgebouwd in het nieuwste Piquanterieën-feuilleton “De Erfenis“. Wat voert die notaris Venema in z’n schild? Overleeft Jan Bovenkerck z’n nieuw verworven erfenis? Is die hele erfenis eigenlijk wel van hem? En waarheen sms-te de vrolijk vervende, versche bewoonster van het gehuurde appartement -op wiens kosten eigenlijk gehuurd?-  zo handig welk berichtje? Vragen, vragen…

Deel vier van dit ijzingwekkende drama in ontwikkeling is nog steeds maar niet verschenen en toch is het weer weekend, dus wat moet u dan gaan doen? Het geld is wel mooi op maar het duurt tòch nog een dag of wat voordat de nieuwe overboeking van de baas er is. Dus wat dan? Pokeren op internet? Nahhh, ‘sniks. Naar het Bingopaleis dan maar? Neeh, ook niet…

Weet je wat? Waag ’n gokje bij het Ministerie van Financiën! Doe gewoon een gouden greep in de Consignatiekas! Het register van niet opgeëiste erfenissen en nalatenschappen! Altijd leuk om te weten waar je nog goed voor bent, en of het nou echt zin had om iedere Sinterklaas weer bij die enge oom op schoot te kruipen. Hiero de link, plemp uw achterstallige prijzen graag in de comments!

F von Zeikhoven |21 november 2009 | 06:00 |

193 Reacties to “Wil jij er ook vandoor met een erfenis?”

  1. @VonZ
    Op Piquant ook weer niks !!!

  2. Is iemand al een vervolg aan het schrijven?

    *pakt verlepte handschoen zelf op en neemt hem mee*

  3. Nou ja, het is beter dan Gtst. Als er maar ranzige seks in voorkomt hè.

  4. @HelenZ
    Liev van je.

    @Strotgrondel
    Dit is een blog voor nette mensen🙂

  5. Deel IV van “De Erfenis” ligt op de plank

  6. @HelenZ @VonZ
    Zo wordt het toch nog een echte feuilleton, van en door de bloggers. Heerlijk !

  7. erfenis? Huh?
    Ja, maar wie schrijft nou deel IV?

  8. *stoïcijns verder kookt*

  9. @Rodney
    VonZ heeft deel 1V ingeleverd en HelenZ doet deel V als ik het allemaal goed begrijp (wat ik hoop).

  10. Mooi, dan ben ik pas ergens in de buurt van deel VI weer aan de beurt.
    Schrijf jij ook nog een deel, Piq?

  11. Da’s mooi van je, cookie.
    Je bent een goed mens.

  12. @Rodney Trotter
    Mag ik naar jou verwijzen als ze me om referenties vragen?

  13. @Rodney
    Als ik het allemaal dan nog kan volgen, doe ik deel V11 en als het boven mijn pet gaat, doe ik afl. 385.

    @Cookie
    Ha, het werd tijd. Jammer dat ik je achter je broek moet zitten🙂

  14. Geef mij maar twitter!
    (puh@Piquant)

  15. @Cookie
    ja, lekker veel vrouwen daar he?

  16. 18 reacties over wie er een klef vervolg op een stukje tekst bovenaan een log kliedert, waarop vervolgens slecht gereageerd wordt door vast te stellen wie het návolgende verkrampte stukje tekst mag insturen, etc. etc.

    Even een tipje:

    Misschien is het raadzamer om kortere topics als spraakonderwerp te gaan gebruiken.
    Meer actuelere (en eventueel op de dag gerichte) nieuwsitems zijn ook soepeler bespreekbaar, kosten minder energie om in elkaar te flanzen en tevens hoeven er niet van die oeverloze schommelstoelexcuusje onder elkaar gezet te worden inzake wie er een vervolg op een vervolg *gaap* op een vervolg gaat schrijven.

    De *kuch* literaire koek is hier op, alle serieuze inenties ten spijt.
    Of ben ik de enige die dit ziet?
    Maak het aub kauwbaar.

    @ Piq

    Kun je boos worden dan wel verwijten naar mij gaan maken, ik heb gewoon gelijk, schat.

    X

  17. @ Piquant 17:29
    Beter quotum dan hier.
    Daar moeten we ook eens een beleidslijn voor uitzetten. Een Piquante vrouwelijke-plempers-wervings-aktie bijvoorbeeld.

    * gaat koken en zet daar de PC even bij uit *

  18. @Omerta
    Ik boos? Ik kan pissig worden op mensen die alleen maar kankeren, maar niet, zoals jij er adviezen bijgeeft. Weet je het is mijn vak niet, dus doe ook maar wat.
    *benoemt Omerta tot adviseur topic Piquanterieen*

    @Cookie
    Jij bent directeur PR. *vrouwelijke-plempers-wervings-aktie* is goedgekeurd.

  19. Eigenlijk vind ik de Gobiwoestijn wel een hele mooie plek.
    Om in je eentje te gelijk te gaan zitten hebben bedoel ik.

  20. Ja hallo? Zit iedereen nou in de gobiwoestijn? Die opmerking was niet generiek bedoeld eigenlijk.

  21. Brekend
    Omerta ook op nieuwe stek niet te houden:

  22. @ Piq

    Ik werk op freelance-basis, maar raad inzake bovenstaande is voor jou kosteloos.
    Verder weet ik dat je mij (volledig terecht) waardeert.

    @ CvK

    Je humor is uitermate ontoereikend, ja .. zelfs pathetisch te noemen.
    Begrijp je dan niet dat wanneer je jezelf met mij wilt meten meer creativiteit aan de dag moet kunnen leggen?
    Meer taalkundige spitsvondige wind in je zeilen moet hebben dan het dumpen van een treurig linkje?
    Hoe wenste je mijn reactie hier nu gezien te hebben?
    Besef je dan niet dat ík hier uitdeel, en niet jij?
    Dacht je nu werkelijk dat die opgegepiepte fancyfairhumor van je ook maar enig gewicht in de schaal zouden leggen?

    Ga een schiettent beginnen, lul.

  23. @omerta
    mag ik hier nog wél reaguren van je?

  24. ruwe bolster, lege pit

  25. Persoonlijk vond ik mijn eerste grapje het best.
    Maar over vlunk kan en wil ik niet heen natuurlijk.

  26. Lieverds, ieman laatste stukkie van RvR nog gezien op GS? Doet me denken aan die deurwaardersbrief… Vergane glorie. Hoe ist hier. Vlunk, al een nieuwe bril?

  27. @cookie
    dat heb ik zelf ook liever niet, eerlijk gezegd

  28. maar goed, de vraag blijft wat we nu met omerta doen
    gaan we hem zien als de ome joop die hij is, al wil hij dat niet?
    of gaan we hem serieus nemen tot slechts hij, ace en nemo hier mogen reaguren?

  29. *zucht*
    nog maar een half uurtje tot “dit was het nieuws”

  30. leatitia griffith: “het was nog niet zo donker dat ik dacht: “oh, die zijn dronken””

    euhhhhhhhh?

  31. The story of the weeping camel zie ik toch opeens in een heel ander licht.

  32. laetitia friggith: “hij klapte haar in haar gezicht”

    euhhhhhhhhhhhh?

  33. @cookie
    die bulten hebben ook een maximumcapaciteit

  34. Gezellige avond met @vlunk.
    InternetZ is werkelijk iets moois.

  35. @Pron

    Sorry, nu was ik weer eten😦 . Ik kijk zelden op GS. Heb je een link?

  36. @cookie
    zolang je niet gemeen onder de gordel gaat steken kan ik eigenlijk best veel hebben

  37. @pron
    yep, ik lijk nu op guus meeuwis

  38. @ Pron
    Waar / hoe laat / onder welke nick?

  39. dan start ik mijn proxy-tooltje vast om gs te kunnen lezen weer…

  40. Een van de betere grappen van “Dit was het nieuws”. Venlo heeft een ruk naar rechts gemaakt, met een beetje geluk ligt het nu in Duitsland. LOL

  41. @piq
    en roermond waar defenz woont?

  42. @pron
    ????????
    je bent al een tijdje geleden losgelaten.
    helaas is het nodig op dit blog om nieuwe reaguurders allereerst in awaiting-moderator-mode op te vangen, om hen via het voordeel van de twijfel alsnog door te laten, door types als ik, naar ik heb begrepen.

  43. @vlunk 10:10
    Dat heeft vooral te maken met het buiten de deur houden van proxy-hooligans

  44. @cookie
    oh, dat doe ik hier nooit

  45. 798 geslaagde pogingen op GS vond ik welletjes…

  46. en nu, omdat ik probeer te achterhalen over welk topic pron het had…

  47. @Vlunk
    Ik vind het ook jammer dat pron niet meer reageert. Ben ook benieuwd. In ieder geval zou hij schrijven onder Van Pruisen.

  48. @Vlunk
    Nee ik heb het over RvR op GS

  49. @piq
    ik over pron(star)

  50. Mevrouw Griffith is trouwens de excuusnegerin van de VVD, Wat een dom wijf is dat. Verder is het fini met Zalm.

  51. @kzk
    dit wordt feest vanavond
    we zijn het wéér eens

  52. lust jij nog wat slingers?

  53. @ Piquant
    Van Pruisen? Dat is een redactielid.
    Klopt dat?

  54. waarom kunnen we slechts kiezen waar we het ook maar half mee eens kunnen zijn?
    waarom zijn er geen partijen die propageren dat ze de corruptie vanaf de top aan zullen pakken, alle technische snufjes van de huidige big-brotherstaat in gaan zetten om iedereen die denkt te mogen beslissen over anderen in de gaten te gaan houden?

  55. @Vlunk

    Bos vond dat Zalm een goede keus was om de ABN te leiden. Ik heb dat altijd belachelijk gevonden. Het uitgeven van geld van anderen is iets totaal anders dan het leiden van een bedrijf.

  56. @kipzkop
    Fini met Zalm ? Hiephoi.

  57. @Piq

    Waarom? Is toch een aardige man.

  58. en de hele huidige politiestaat binnen honderd dagen ongedaan zullen maken?
    http://www.4shared.com/file/144678335/4b57904d/ausweiss_negatief1.html

    http://www.kilometerheffing-nee.nl/digitale_steunbetuiging.php
    bijna op een kwart van het benodigde aantal van 40.000
    kom op, mail je familie, je vrienden, je collegae met deze link.

  59. @Kipzkop
    Aanvulling: Griffith heeft het ook even in 020 geprobeerd, lukte ook al niet. Gek genoeg mag je dan toch weer terug in de landelijke politiek.

    Zalm altijd een enge poseur gevonden.

  60. @kzk
    in mijn rechtvaardigheidsgevoel staan zowel bos als zalm, kok, hoogervorst, balkenende, van agt, hoe heet die gluiperd ook al weer, oh ja wiegel, nijpels, heel het huidige kabinet, net als het vorige, eervorige en al de kabinetten sinds die opgericht zijn door de monarchie als buffer tussen heh en het volk.
    We hebben te maken met bea qua haar verrijking (+36.000 van ons belastinggeld is niks, dat “verdient” ze normaal per dag) via shell en al haar aandelen in wapenfabrieken, niks meer en niks minder

  61. 1e zin
    heh = hen
    + nogal met lege handen voor de punt

  62. zalm is een smerige gluiperd, maar niet zo subtiel als zijn idolen kok en lubbers

  63. 107 Teletekst za 21 nov
    ***************************************
    Klink:geen eigen prikbeleid arts

    ***************************************
    ` Huisartsen die naar eigen inzicht
    vaccineren tegen de Mexicaanse griep,
    kunnen wel voor de tuchtrechter worden
    gesleept.Dat zegt minister Klink in
    reactie op de bewering van medisch
    bioloog Schellekens in NRC Handelsblad.

    Volgens Schellekens mag een arts elk
    middel voorschrijven dat toegelaten is,
    ook tegen griep.Maar volgens Klink is
    dat niet het punt.

    “De huisartsen hebben net genoeg vaccin
    voor risicogroepen.Als ze ook anderen
    gaan vaccineren,kunnen er tekorten
    ontstaan bij de tweede prikronde.Als
    daar bewijs voor is,kan de inspectie
    een arts voor de tuchtrechter brengen.”

  64. Bon, met Zalm zijn we in elk geval weer min of meer on topic.
    Er vandoor met geld waar je zelf niet voor hebt hoeven werken.

  65. @Cookie 23:23

    Wat wel weer leuk is is dat Zalm in de wereld van de echte Hiep Hiepers
    bi de neus genomen wordt. Zegt eigenlijk alles over de wereld van de politici.

  66. – als je geen “slimme” meter in laat bouwen riskeer je een gevangenisstraf van 1 jaar of een zware boete
    – als je toekomstige kastje in je auto niet werkt riskeer je een gevangenisstraf van 4 jaar of een nog zwaardere boete
    De overheid legt steeds meer dingen op die gericht zijn tégen de burger
    “When the people fear the government, there is tiranny, when the government fears the people, there is liberty”
    Benjamin Franklin

  67. @ Kip
    Ach, je wint wat, je verliest wat.
    Ik geloof niet dat z’n huis al te koop gezet moet worden.

  68. ik hoop dat ik niet de enige zal blijken te zijn die opgesloten wordt wegens “burgelijke ongehoorzaamheid”

  69. echt
    een van de volgende stappen van de overheid zal zijn dat ze gevangenissen gaan particulariseren, uitbesteden aan bedrijven met aandelen die daaraan willen verdienen en dus een belang hebben in het aantal gevangenen, met de politie als hun leveranciers.

  70. en zelfs verdonk zal dat ondersteunen… let maar op

  71. het enige waarheidsgetrouwe filmpje dat michael moore ooit gemaakt heeft

  72. angst is een slechte raadgever

  73. @Cookie

    Zalm heeft geen eigen huis; maar hij huurt. Is bij mij om de hoek.

  74. @ vlunk

    De nederlandse gevangenissen worden al sinds jaar en dag gebouwd door
    een aantal projectontwikkelaars. Ze zijn allemaal schatrijk geworden. Eeen van hen is Louk Burgers.

  75. @kzk
    wat we zeer binnenkort nodig hebben zijn barricades en stakingen

  76. echt, het gaat knallen binnenkort met bea en haar lakei zakellende die gewoon denken te kunnen blijven zitten op de nederlandse leeuw die zij nooit getemd hebben en die hen het liefst zsm wil doden

  77. volgens mij dan hè…

  78. @soof
    en doei weer hè

  79. @Vlunk,
    Ga je weer weg?

  80. Af en toe is het net speeddaten hier.

  81. @Cookie
    Voor zover ik kan overzien, weinig dates.

  82. Aloha, Cookie.
    Ik maakte een gedicht.
    Na Vlunks ervaren dacht ik. Shit laat maar.
    Maar nu met jouw erschijnen;
    Het gedicht:
    Aan leren bespelen van een instrument besteden we járen van ons leven,
    De 8-e nootjes worden tot in den treuren geoefend en herhaald,
    Totdat zij uiteindelijk hun beste plek hebben gevonden.
    En onze inspanning wordt betaald.

    Met harmonie en spanning,
    Die tot een liefelijke rust vervalt.
    De zegen van ons werken
    Is dat wat ons het meest bevalt.

    Zo is het ook bij het formuleren van en tekst als deze.
    Elke komma, en elke punt wordt gewogen, totdat de weegschaal klopt.
    Het evenwicht is nu bereikt.
    Het mechanisme kan gestopt.

    Dat is het einde van het opstel.
    Nu is de boodschap daar.
    Waar hij tenslotte wilde wezen,
    Nu is de rede klaar.

    Is hetgeen te zeggen was nu werkelijk goed gezegd?
    Is het écht het juiste ritme?
    Is het wel de goede de tekst?

    Wat ik raar vindt,
    Is dat muziek ons best wel redelijk stemt,
    Maar s’ mensen beste zegen,
    Wordt voor het grootste deel ontkend.

  83. @Piq
    wat haringrugjes van ouwehand?

  84. @ Piquant
    Ach, Soof en vlunk hebben in elk geval even een poging gedaan.

  85. @Vlunk
    Ik heb vandaag een echte verse gegeten.

  86. @soof
    had het maar gelaten…

  87. @ Soof
    Dat vind ik mooi.
    Het getuigd ook van ballen dat je het hier post.

  88. @piq
    bofferd
    daarvoor woon ik te ver van de kust.

  89. @Vlunk,
    Mijn conclusie over jou ego vermeld ik dus maar even niet.

  90. @vlunk
    Als je zo af en toe een post overslaat bij het lezen wordt er niemand boos hoor.

  91. @soof
    doe ’s wél
    je maakt me benieuwd nu.

  92. @cookie
    dat geldt volgens mij voor jou net zo dan

  93. @Vlunk,
    Nee.
    Dat wordt te confronterend. Dat is zo een Internet niet waard.

  94. Ik lees dat Piq net een echte verse heeft gegeten.

  95. @vlunk
    No worries. Ik sla af en toe hele lappen tekst over.
    Soms waag ik het zelfs een @.. post te plempen zonder de inhoud te hebben bekeken.
    Kan best.

  96. soof
    ik was niet gecharmeerd van je zogenaamde rijmerijtje, mag dat niet?
    of mag dat wel als je het maar niet zegt?
    waarom mail je het dan niet naar cookie die dat gezever blijkbaar wél kan waarderen?

  97. Is Piq ook bekend met het bestaan van de de koninginne haring?

  98. Zolang het maar over kamelen gaat.

  99. @cookie
    tien over zeven morgenavond

  100. @vlunk
    Mijn waardering komt ondermeer voort uit het hier op de draad plempen van @Soof.
    Zoals gezegd: Dat getuigt van ballen.
    Zeggen dat je iets niks vindt is makkelijker denk ik.

  101. Van mij mag Charleston Heston worden neergeschoten door een blanke. Wat een smerig sujet is dat. Sorry maar moest iik even kwijt.

  102. jammer dat soof geen enkel gevoel voor humor heeft, dat dan weer wél

  103. @vlunk
    tien over zeven morgenavond
    @Omerta

    Net zo makkelijk.

  104. @Vlunk,
    Engel,
    Natúúrlijk mag jij wel je mening geven. Je mening, dát ben jij. (Denkt de goegemeente, maar goed, het is zo als het zij…)
    Ik geef alleen dan ook weer mijn mening over de jouwe.
    Dat houdt de vaart erin.
    Zouden we allen stommetje spelen,
    Dan dan was er weinig zin.

  105. @Vlunk
    Ik lees steeds dat jij zegt dat die en die geen gevoel voor humor hebben. Zou je kunnen zeggen “ik vind” ?

  106. @Piquant Zegt:

    zondag 22 november, 2009 @ 00:32 bij 12:32 am
    Jees.
    Als jij zoiets zegt, dan zit het je wel heel hoog!

  107. @piq
    hij was dan ook hoofd van de NRA, de echte amerikanen zijn lid van de root-grass vereniging die geen compromissen sluit zoals de NRA, de voorloper van de KKK

  108. Ook van mezelf, maar zo’n racist die het helemaal niet zo erg vindt als er mensen worden neergeschoten…..

  109. @Vlunk
    Zijn we het toch weer een keer eens. Wat een kl zak die man.

  110. Je kan van Soofs gedicht vinden wat je wilt. Maar een reden om hem nu meteen neer te schieten is het natuurlijk nooit.

  111. Of haal ik nu een paar zaken door elkaar?

  112. Even voor de goede orde; Charlton Heston is al dood en hoeft dus niet meer door een zwarte neger te worden neergeknald.

  113. @piq
    nou en of
    jij ontbeert werkelijk elk gevoel aan humor
    kortom en m.a.w.
    jij lacht nog niet als de stront tegen de muur omhoog kruipt.

    en dat laatste zul je ook wel weer niet snappen.

  114. @kipzkop
    Wat een heerlijk bericht.

  115. @kzk
    dat zei ik @12:36

  116. @Vlunk,
    Ik zou geen gevoel voor humor hebben? Hahaha, ik lach me bijna je weet wel. Joh… Wanneer je bedoelt ‘zo een blog kan weinig nonverbale communicatie overbrengen’, ok, maar om daar nu hormonale en geconditioneerde aspecten aan te verbinden? Neuh… Das niet goed.

  117. @soof
    ik beoordeelde je rijmpje
    jij dreigde mijn ego te veroordelen…

  118. @ Kip
    Dat is dan wel weer jammer voor die zwarte neger. Heeft ie zich voor niks zitten verheugen vanavond.

  119. @vlunk 0:42
    Wat is precies het verschil?

  120. harrie klorkestein dan maar:

  121. Ik wordt niet GOED van deze toren van Babel!
    Jezus!
    OK. Laten we het hebben over de Goudsbloem. (daar valt niet over te twisten, díe is echt).
    Mooi, hè? dat oranje?

  122. @Soof
    Oranje?
    Ik vind het meer geel. Goudachtig bijna.

  123. Nou mag ik:

    Wat is het verschil tussen een kikker?

  124. Cookie,
    Áls ik het al niet dacht! Jij querulant! Oranje is die! (Lol)

  125. @Cookie
    Tussen een kikker en wat?

  126. hoe groener des te zemt-ie
    of z’n andere pootje is even lang

  127. Dat eerste vlunk

    Dat met z;n andere pootje was het verschil tussen een dood vogeltje.

  128. @Piq

    Hij is wel iets van 88 geworden. Speelde als oude man reeds de hoofdrol in EL Cid; een film uit pakweg 1966.

  129. Het verschil tussen een kikker is niets.

  130. het is wit en komt van 2 kanten op je af?
    yep
    stereo-yoghurt

  131. dat soort bs vond ik 30 jaar geleden ook leuk

  132. Ze wilde met je paren maar je wilde niet,
    Ze was een virus.

  133. Wat is het meest kostbaarste van het leven?
    Gegroet en tot leezzz…

  134. @soof
    dat rijmde niet eens…

  135. @cookie
    soof in zijn hulk-outfit

  136. @soof
    het besef dat je gevoel voor humor hebt.
    als je dat niet hebt, mag je van mij zsm van de dichtsbijzijnde brug of watervalspringen, dus het zal wel druk worden bij het noordzeekanaal binnenkort.
    @piq
    het was prettig je gekend te hebben, zeer soms, draag je het het log wel op tijd over of post je een link waar we hierna terecht kunnen zonder jouw gebrek aan humor?

  137. Als ze dit blog over pak ‘m beet 2000 jaar een keer opgraven zal men toch raar staan te kijken.

  138. @piq
    vlunk.wordpress.com
    geen topic, maar humor wordt daar niet gecensureerd.
    sterker nog, gebrek aan humor wordt daar wél gecensureerd.

  139. Mooi filmlijstje wel.

    Ik reaguur gewoon hier. Geeft niks toch?

  140. Vanwege de kleuren hier, zeg maar.

  141. @cookie
    nee
    bennie de nsb-er ging het gebruiken als zogenaamd voorbeeld van een site waar nauwelijks gereaguurd werd, in plaats van zijn eigen site.

  142. http://www.kilometerheffingnee.nl/index.php?page=gastenboek&foutmelding=1

    Gaaf. Als je de foutmelding op =1 zet, dan krijg je daadwerkelijk een foutmelding.

  143. mind you, ik had toen al meer reacties dan hij in 3 keer zoveel tijd.

  144. maar dat mag je niet beweren van piq over vrinden van piq terwijl het gebeurt
    niet hier.

  145. @vlunk
    come on
    Bij Bennie was het niks en bij jou ook niet.
    Het aantal reacties was wellicht geen 0 maar wel vrijwel gelijk aan 0.

  146. piq is wat mij betreft naast bennie, rodney, soof en z de humorloze fasciste waar adolfje verliefd op zou kunnen worden, mijn dieptepunt op het internet tot dusver.
    Ik wens haar veel geluk, maar niet heus, ze is geestelijk al lang geleden overleden.

  147. @cookie
    have fun

  148. @vlunk
    Als je dat @1:23 meent, wat doe je hier dan?

    Ik vind dit één van de lekkerste hang out’s van InternetZ en Piquant veruit de meest gastvrije gastvrouw IVL.
    Daarnaast kan ik (en niet alleen ik) erg met haar lachen.

    Niets of niemand belet je om ergens anders je heil te zoeken. Waar je geen last hebt van mensen waar jij geen humor bij ziet.

    Het zou je sieren wanneer je wat vrienbdelijker bent jegens degene die je keer op keer een nieuwe kans heeft gegeven. Lees je eigne @1:23 nog eens na man. D’r staat één rake strofe in, dit soort plempsels is waarlijk je dieptepunt op internet.

  149. En nou maar hopen dat niet alle bezoekers overstappen op dat nieuwe blog van vlunk.

  150. wachten tot ze EINDELIJK opzouten zodat we EINDELIJK weer eens een blog hebben zoals het gssc vroeger was zonder hun zielige beperkingen

  151. Met dat enorm sterke charmeoffensief van ‘m hier op de draad.

  152. qua mijn blog
    het gssc was vroeger, dus voor ronzo begon met openbaar liegen, uitermate humorvol

  153. @vlunk 1:32
    Wat nou zielige beperkingen?

    Jouw telkens vervallen in posts zoals de laatste paar van vanavond, dat is pas een zielige beperking.
    Zoals eerder,
    je begint goed, leuk, humoristisch (imho) en je geeft het op een zeker moment een draai waar de honden geen brood van lusten.
    Of de kamelen geen Omerta’s. Ook goed.

  154. zoals dat van hama voordat ronzo ingreep

  155. Maar goed. Op vlunk.wp gaan we het dus allemaal meemaken.
    Keigaaf man. Succes.

  156. @cookie
    “Jouw telkens vervallen in posts zoals de laatste paar van vanavond, dat is pas een zielige beperking.”
    wanneer zei ik dat voor het laatst dan?
    nou wanneer?

    ik doe net als omerta een beroep op een radicale draai van dit blog om het niet te laten eindigen als niemandsland.forumpie.nl
    maar dan net wat anders.

  157. @cookie @1:36
    doe je best

  158. Ik zou zeggen, lul de draad lekker in je eentje naar 500 posts vlunk. Ik heb wel weer genoeg gezien voor vandaag.

    O ja, voor ik het vergeet: Als je nou twee flesjes Kanon laat staan in de winkel, dan houdt je net genoeg geld over voor een spiegel. Kan geen kwaad daar eens in te kijken.
    En verder succes met je blog hè. Het zal me wat worden daar. Ik doe mijn aandelen GS vanacht nog van de hand.

    * out *

  159. @cokie
    ik laat liever 3 kanonnen in de koelkast staan tot morgen
    wat een laffe poging jezelf beter te verkopen dan jij bent, gladjanus.

  160. ik post tenminste wat ik denk

  161. @cookie
    het ergste vind ik nog dat men dit morgen leest als afdoet als “ach ja, vlunk weer” en jou het voordeel van de twijfel geeft.
    Ik vroeg je om voorbeelden van je beweringen en toen ging je plotseling naar bed.
    duidelijk nu wat voor een gladjanus je bent onderhand?
    misselijkmakende intrigantwannabe

  162. @piq
    ik heb echt mijn best gedaan, humorloze bloghebbert

  163. Ik probeer ECHT porno als laatste strohalm voor het naar bed gaan te vermijden via piq en missy… maar helaas…
    PORNO !!!
    😉
    Slaap lekker !

Reacties zijn gesloten.

