Ikkannietkiezen.nl

Zo nu en dan duikt er ineens aanstormend redenaarlijk blogtalent op in de comments bij Piquanterieën.  Zo ook vanmorgen. En zie, meteen al een topic ook!

Al, van harte gefeliciteerd! Uw waarde, F. von Z.

“Moeten álle – dus ook de seculiere – kinderen dan ook niet al heel jong bepalende en beslissende keuzes maken omtrent hun toekomst?

Als ik het goed begrijp, kan ik je vertellen dat ik het met het huidige cito-toets systeem eens ben, en als je denkt dat Anne nu al der eigen keuze’s kan maken over de toekomst, dan heb je het mis_!

Tenslotte vinden zowel der Mama als der Papa dat een cariere in paardrijden of ballet niet zo’n heul goed idee is, al staan we een eventuele toekomst als concert-pianiste niet in de weg.

Verder kan ik alleen maar hopen dat ze iets gaat studeren waarvan we redelijk zeker kunnen zijn dat als er een jongen deze opleiding volgt, de jongen zo homo is dat zelfs Albert Verlinden zou willen zeggen “He, doe is niet zo verwijfd… watje_!”

Der eigenwijze papa wil ook dat ze in Amsterdam studeert opdat ik binnen 15 minuten voor de deur van elke opgehitste knul in Amsterdam kan staan met een in een krant opgerolde lode pijp, maar dat zijn details_!

Tja, en dan noem je daarna de Verlichting.  De Verlichting is net als het Boeddhisme geen geloof maar een levensovertuiging, eentje waar ik veel waarde aan hecht, eentje die op mijn lijf geschreven lijkt.

En eigenlijk is de Verlichting het eenige stukje tekst dat door een ander mens is geschreven en waarvan ik het waard vind om voor te sterven_!”

Al_Capsones | 23-11-2009 | 13:10

247 Reacties to “Ikkannietkiezen.nl”

  1. Een goede Verlichte grap weerhoudt een ware Boeddhist niet van een minzame glimlach…

  2. Het enige waar ik in deze donkere dagen aan denk, is kerstverlichting.

    Spinoza? Wie?

    Dat, en neuken natuurlijk.

  3. Verlichting is een begrip dat vaak verkeerd begrepen of ingevuld wordt. Dat is op zich niet zo erg, ware het niet dat daardoor een gesprek over de aard van de geest, want daar handelt de verlichting immers over, eerder verzandt in semantisch gedoe dan in werkelijke kennisoverdracht.
    Dit geldt trouwens voor al onze begrippen, maar dat spreekt. Zonder de juiste kennis is communicatie onmogelijk.
    In het westen is het kader van deze kennis daarbij trouwens ook nog eens erg materieel gericht. En, dat moet ook gezegd, er is veel verwarrende non-kennis, of tenminste onjuiste of gedeeltelijk onware informatie rondgestrooid op de aarde.
    Zo is Boeddhisme inderdaad géén godsdienst,
    maar verlichting is géén levensovertuiging, Al.

    Verlichting is eerder een staat van de menselijke geest.

  4. Shit, nog een Topic

    *Weet nu niet waar te plempe*

  5. @drempel
    ik blijf gewoon op het vorige

  6. dan kan de rest hier rustig plempen…

  7. @al
    de verlichting was een valse
    wij mogen slechts voor een deel meedoen met de rijkdom aan informatie die toen ontdekt is.

    @vorig topic
    de echte verlichting komt pas wanneer de gewone mens in de gaten krijgt hoe hij al millennialang voorgelogen wordt door diegenen die zich als “gelijkgezinde betrouwbare vrienden” voor doen.

  8. toen = sindsdien

  9. zonder dat soort mensen zou bea zich gewoon gedragen als wat zij is, een tiran

  10. @drempel
    kudt
    ik kan ook niet kiezen

  11. @drempel
    nee, ik ben niet dronken
    mijn laatste verstandskies is vanmiddag getrokken

  12. nu mag ik voortaan gewoon gek doen zonder opgaaf van reden…

  13. @Vlunk: iedereen mag meedoen aan de rijkdom. Maar daar moet je wel wat voor doen.

    Ook rijk zijn is een keuze.

  14. @sytze
    niet lullen, lezen
    ik had het over de rijkdom aan informatie

    een tijdje geleden vroeg ik of iemand wist wie het draadloos versturen van electriciteit dat het afgelopen jaar plotseling schijnt te kunnen naar diverse toepassingen, uitgevonden had.
    We weten allemaal dat dat Tesla was, maar waarom krijgt die man dan niet alsnog de Nobelprijs bijvoorbeeld? Ik bedoel, we gebruiken de wisselstroom die hij uitgevonden heeft al bijna honderd jaar en zelfs daar heeft hij nooit een Nobelprijs voor gekregen.

  15. Omdat J.P. Morgan de hele energiehandel in handen had en niet zat te wachten op o.a. de vrije energie die Tesla ontdekt had.
    Stel je voor zeg, iedereen vrije energie uit de “lucht”, dan zou hij failliet gaan met zijn monopolie.

  16. @sytze
    rijk zijn is geen keuze, tenzij je crimineel bent.

  17. Wat is er crimineel aan rijkdom Vlunk?

  18. @sytze
    jij bent niet rijk, al vind je zelf van wél
    bemoei je niet met zaken waar je duidelijk geen verstand van hebt of verdiep je er minimaal eerst in.

  19. waarschijnlijk ga je nu zeiken over de betekenis van “rijk”

  20. Precies🙂

    Afgezien van dat zeiken…

  21. @sytze
    check mijn post op het vorige topic van 16:29 ff en bekijk dat nou eindelijk ook eens een keer

  22. Kun je het niet even hier posten? Daar is verleden tijd.

  23. @ _Al_

    Erl had het in deze context om de westerse Verlichting, jij oetlöl.

    @ Sof

    Oosterse Verlichting is welbeschouwd ook maar een eventueel zeer welbepaald vertoogseffect waar je wel of niet in mag geloven casu quo het dientengevolge menen te ervaren, jij koning der oetlöllae.

  24. @vlunk

    BDB, maak het af. Je kunt het.

  25. @ Ole

    Heb jij je deepeetje al gehad hedentendage?

  26. @ vluk

    jij niet-rijke stinkerd

  27. Over goud gesproken:

    Verkoop de eerste week van februari 2010. Dat heb je niet van mij hoor🙂 Uiterlijk de 8e feb.

    Over zilver gesproken: koopt zilver!

  28. @sytze
    waarom dan?
    gaat bea net als rooseveld destijds al het goud van de burgers opeisen?

  29. @sytze
    sinds ik mensen begon te vertellen dat ze hun aandelen in zouden wisselen in goud is de goudprijs gestegen van 300 dollar naar bijna 1100 nu, 6 jaar later.
    Ja, de prijs van de dollar is gedevalueerd t.o.v. van de goudprijs, ook.
    Het geinige wat de banken nu bedacht hebben is om elke munt beurt voor beurt te devalueren nu tot goud ongeveer 3000-4000 dollar per ounce zal kosten, oftewel 0,72 van dat bedrag in euri, want de onderlinge koers zal iuteindelijk niet veel verschillen als ze klaar zijn.

  30. we gaan naar een maatschappij naar chinees voorbeeld, de ideale staat in de ogen van de VN, gezien alle prijzen die het kreeg van de VN, met geboortebeperking, orgaanhandel van geëxecuteerden, , en vooral:

    “If you want a vision of the future, imagine a boot stamping on a human face, forever”
    George Orwell

  31. @lorre
    waar blijf je nou met je ongebreidelde creativiteit hier?
    ga me nou vertellen dat je slechts kunt reaguren op anderen en zelf nooit iets nieuws verzinnen behalve belabberde inhoudsloze rijmpjes?

    @lorre
    geintjuh
    nee, natuurlijk ga je me dat niet vertellen, dat besef dringt op z’n vroegst over 2 jaar pas tot je door…

  32. ga me = ga je me

  33. @sytze
    ik geloof je niet
    wat is jouw belang om dit hier zo te melden?

  34. @sytze
    de afgelopen week zijn er 2 geruchten opgedoken
    het eerste was dat hackers belangrijke documenten van het hoofdkwartier van de VN qua man-made-CO2 hadden bemachtigd en dat is toegegeven, al meldt de MSM nu dat alles uit zijn verband gegrepen is.
    Sommige mails liegen er niet om en bevestigen slechts wat al jaren bewezen wordt qua afkoeling ipv opwarming van de aarde.

    het tweede was het gerucht dat biljoenen aan goudstaven van tungsten gemaakt zijn met een dun laagje goud.
    vooral die goudstaven in china en india
    ik ben benieuwd hoe obama zich daar uit gaat redden, mocht dat waar blijken.

  35. @lorre
    zie je hoe jij nog slechts enkele maanden van de guillotine af bent?

  36. @lorre
    is bea je oma, tante of beide?

  37. Niet alles is VN hoor Vlunk ;-P

  38. @sytze
    wat niet dan bijvoorbeeld?

  39. WTO?
    WHO?
    dezelfde kliek elite

  40. @sytze
    ik vroeg je toch al eerder eerst na te denken en dan pas te reageren..?

  41. @sytze
    heb je de aanvaardingsspeech van Van Rompuy gehoord waarin hij pleitte voor Europese belasting en waarin hij vooral pleitte voor “Globale regering”, “gouvernance mondial” “conveniently” gemist?

  42. @leo
    oh ja
    vergeten…
    bij welke buren zat je?

  43. @Erlkönig

    maandag 23 november, 2009 @ 18:14 bij 6:14 pm

    ‘Oosterse Verlichting is welbeschouwd ook maar een eventueel zeer welbepaald vertoogseffect waar je wel of niet in mag geloven casu quo het dientengevolge menen te ervaren, jij koning der oetlöllae.’

    Reactie:
    Jij beschouwt eea op intellectueel niveau.
    Ik geef mijn ervaring weer. Die is niet voor discussie vatbaar, want een ervaring is een gegeven. Dát bedoelde ik nu juist met een semantische discussie, zucht.

  44. @Vlunk (22:02): het Britse Klimaarinstituut CRU bijvoorbeeld…

    check je bronnen kerel.

  45. @soof
    als jij nou ook gewoon meedoet met het negeren van erl is dat wel zoveel prettiger voor iedereen hier, zucht.

  46. @Vlunk (22:13): nog niet, ik loop wat achter. Maar hé, ik moet werken😉

  47. @sytze
    nee, tuurlijk joh
    zij worden als maatstaf gehouden door de VN met hun gegevens die ze openlijk falsificeren, aanvaard dat nou gewoon als een feit, afgezien daarvan is de IPCC al zo vaak betrapt op foute gegevens, telkens met als excuus “foutje, bedaankt”.

  48. Yow Leo*
    😛

  49. @sytze @22:21
    laffe stoot onder de gordel, weer

  50. @Vlunk,
    Waarom zou ik degene die hier zo af en toe ook wat zinnigs zegt in ’s hemelsnaam negeren?
    Negeren doe zelfs je vijand trouwens beter niet teveel.
    En bovendien? Waarom?
    Kijk, wat jij zegt snijdt ook echt wel hout.
    Neem nu die idiotie met de griep.
    Daar wordt een weldenkend mens toch radeloos van?

    Maar de werkelijke clou?
    Ik heb zo mijn analyses, maar of het geven daarvan het probleem oplost? Ik denk het niet.

  51. Niet janken Vlunk, eerst je bronnen en feiten controleren, daarna op waarde schatten en in een perspectief plaatsen. Je kunt het!

  52. ikkannietkiezen is trouwens wel erg toepasselijk op mij vandaag, bedenk ik me net

  53. @sytze
    ik jank niet, ik vertel met trots dat de CRU betaald wordt door de VN via de IPCC

  54. met gepaste trots, dat dan weer wél

  55. Vlunk je lult uit je nek. Wees er maar trots op.

  56. ik had zelf liever ook dat het niet zo was…

  57. @sytze
    want?
    het ipcc betaalt het cru wel degelijk voor hun rapportage

  58. en het ipcc is een vn-organisatie die ons vertelt dat we ons schuldig moeten voelen omdat we ademen.

  59. @Vlunk,
    OT;
    Zolang men zich nog beroept op trots heeft men het stadium van de verlichting nog niet bereikt.
    Trots is in wezen een hormoon.
    Oftewel ‘Een gevoelsmatige ervaring’.
    Nou én?
    Kan het iemand schelen of jij dat hormoon ervaart?
    In feite niet.
    Zo zit het.
    En zolang je dat nog niet begrijpt ben je weerloos voor het kwaad.

  60. @sytze
    waar blijf je nou met je links die beweren dat ik het mis heb?

  61. @soof
    en wat ik daar concreet mee?

  62. ehhh, wat ik = wat moet ik

  63. Zo is het trouwens met de gehele ‘moraal’. De moraalpredikers zijn in feite materialisten, want zij verdedigen het hormoon van de rechtvaardigheid en de gewenste gepastheid.

  64. @Vlunk,
    Concreet moet je er over nadenken. Analyseren of het klopt wat ik zeg en me dan bestrijden, als daar reden voor is.

  65. verder heb ik niet beweerd dat ik “verlicht” ben, ik beweer wél dat ik veel beter door heb hoe jullie allen slechts instemmen met jullie rol in het verrijken van de rijksten tot jullie kinderen jullie kleinkinderen niet meer kunnen voeden, kleden, veroorloven.

  66. @soof
    dan preek ik geen moraal dus

  67. @Vlunk,
    Wie ben jij? Dat is de vraag. De ultime vraag.
    En ik bedoel het nu niet materialistisch, maar geestelijk. Wie denk jij dat er in of achter jou beweegredenen en daden zit? Wie is DAT?
    Lees Wie Wu Wei (Please???)

  68. ^jou moet zijn jouw

  69. Wie Wu Wei was (of is(?)) een verlichte Edelman De schat!

  70. Wie Wu Wei?
    ik ben ik, de laatste jaren zeer bewust van hoe de bevolking via PROGRAMMA’S op tv geïndoctrineerd wordt en via wetgeving van bea waar de regeringspartijen met geen woord over gesproken hebben in de verkiezingstijd, de enige beloftes die ze toen deden zijn allemaal gebroken nu met hun aow met 67 jaar (nieuw referendum over de EU, parlementair onderzoek naar Zakellende en Iraq).

  71. Vlunk: het is zinloos om met jou de discussie aan te gaan. Bovendien bestaan er nauwelijks links die staven wat ik zeg omdat dergelijke links niet nodig en ruimschoots overbodig zijn. Zo bestaan er bijvoorbeeld ook geen sites die proberen te bewijzen dat water vloeibaar is, dat een gezonde koe gemiddeld vier poten heeft, dat gras door de bank genomen groen is en dat de wortel uit negen drie is. Dit in tegenstelling tot de legio links van alu-hoedjes die in van alles en nogwat een complot zien.

  72. @Vlunk,
    Je kunt beweren wat je wilt, maar hoe kun jij nu weten wat ik weet of denk? Er zijn er vast meerderen die ook niet helemaal achterlijk zijn. Dus je bewering is arrogant en iewat dom.

  73. @sytze
    weer zo’n zielige bewering: “het is zinloos om met jou de discussie aan te gaan.”
    het probleem is dat jij dat nooit durft.

  74. @sytze
    het feit dat je alu-hoedjes noemt bewijst je ongelijk

  75. @soof
    ik beweer toch niet dat ik weet wat jij denkt?
    jij vroeg me wie ik dan wel was…

  76. @Vlunk,
    ‘Ik ben ik’, dat zegt mij helemaal niets. Dat is hetzelfde antwoord als je aan een kind vraagt ‘wat is een poes?’ en ze dan antwoord: ‘; ‘Een poes natuurlijk, dat weet toch immers een ieder?’.
    Het lijkt logisch maar is het niet.

  77. @vlunk Zegt:

    ‘maandag 23 november, 2009 @ 22:40 bij 10:40 pm
    verder heb ik niet beweerd dat ik “verlicht” ben, ik beweer wél dat ik veel beter door heb hoe jullie allen slechts instemmen met jullie rol in het verrijken van de rijksten tot jullie kinderen jullie kleinkinderen niet meer kunnen voeden, kleden, veroorloven’

    Je hebt het hier toch over een ‘jullie’?

  78. @soof
    en nou serieus, ok?
    ik ben het een beetje beu aan het worden dat jij en sytze me allerlei zaken in de schoot werpen die nergens op slaan.

  79. Ik ken mijn grenzen Vlunk… heeft niets met durf te maken en alles met realisme. Bovendien investeer ik alleen maar in succesrijke kansen. Mijn tijd is kostbaar.

  80. @Vlunk,
    Ik neem je gewoon letterlijk. Meer niet. Mag dát óók al niet meer?

  81. @soof
    ja, ik zei jullie
    ik zei niet niet-verlichten
    ik zei niet dat ik verlicht ben
    ik beweerde slechts dat ik anders tegen de werkelijkheid aan kijk dan “jullie”, volgens jou “normale mensen” in tegenstelling tot mij, toch?

  82. @soof
    nam je me maar letterlijk, dan was je al eerder afgedropen met de staart tussen je benen en terecht.

  83. @Sytze,
    Ook voor jou geldt de vraag; ‘Wie denk jij dat je bent?’.

  84. @Vlunk,
    Hm…

  85. @soof
    ook voor jou geldt, ga een ander vervelen.

  86. @sytze
    jouw tijd is kostbaar…

    zit je al zo dicht bij de guillotine ook dan?

  87. @Vlunk,
    Als je gaat schelden dan bewijs je zelf je gebrek aan sterkere argumenten.

  88. @soof
    nope, dat bewijst dat ik je zielige gezeik meer dan zat ben en zeker vanavond

  89. @Vlunk,
    Dwaas.
    Je wijst de diamant af en gaat voor het slijk. Maar je weet het niet, en dat maakt het extra triest.

  90. @soof
    jij verdient het eens zeer binnenkort tegen een boksbeugel aan te lopen tot je gaat nadenken of je nog wat wilt zeggen.

  91. @Vlunk,
    Als je iemands gezeik zat bent, ga je dan schelden? Rare retoriek, vriend.

  92. @soof
    kwijlebabbel
    jij onderschat de macht van het geweld van onderaf.

  93. @soof
    jij verliest je hoofd ook in de komende revolutie, trust me

  94. @Vlunk,
    Als je met geweld dreigt, dan pas ik.

  95. @soof
    ik dreig niet met geweld, ik vertel je slechts wat je te wachten staat, schlemiel

  96. @Soof: vooral mezelf.

  97. @soof
    sytze bedoelt dat yf weer hoofdpijn heeft vanavond, anders had je niet eens antwoord gekregen…

  98. @Sytze,
    Das een goed antwoord. Alleen wat wazig.

  99. Met Soof is het goed soferen Vlunk. De man verdient een antwoord.

  100. gelukkig voor yf had hij dat al na 9 minuten in de gaten deze keer…

  101. Meer specifiek Soof: op elk moment van de dag ben ik wie ik wil zijn en niet wat anderen van me verwachten dat ik ben.

  102. Het voordeel Vlunk, van Yf en mij (wie Yf dan ook maar moge zijn) is dat we met elkaar communiceren.

  103. @Sytze,
    Ja, je zegt nu wel dat je jezelf bestuurt, maar wie is die bestuurder dan? Of wie is degene die kiest te zijn die hij is en niet die wat anderen verwachten dat die is?
    Thats wat ik bedoel.

  104. @sytze
    gelul, die zwamneus ziet het liefste zichzelf posten.
    maar als er niemand anders is, blijkt hij plotseling alles wat hij ooit uit zou willen kotsen, te zijn vergeten en wacht hij liever met zijn vaag geleuter tot er anderen zijn die zijn uitermate vervelende en slaapverwekkende plemps toch liever bedanken met termen als “hoi soof” of “en doei hè”.

  105. @Vlunkiepunkie, weet wat je doet@ Je daagt me uit!

  106. @Soof: een woord… Atomisme… lees er eens iets over, het verlicht!

  107. Waar is het fileermes ook alweer?
    De huid moet eraf en de kern moet bloot@!

  108. @Sytze Vliegen Zegt:

    maandag 23 november, 2009 @ 23:16 bij 11:16 pm
    Geef eens een samenvatting van het Atomisme? Ik ben nieuwsgierig.

  109. @Erl,
    Lul!
    Bemoei je er ook eens mee. Ik wordt moe.

  110. @soof
    ik daag jou uit, oetlul

  111. kies plaats en vooral wapen.

  112. @Vlunk,
    Ik is niet meer uit te dagen. Dat was lang gelee. Schat.

  113. oh ja, en tijdstip
    wat mij betreft nu, eindelijk

  114. @soof
    dat betekent dat je verloren hebt, mag ik dat vertalen in dat je mij nooit meer tegen zult spreken, laat staan aanvallen in mijn beweringen?
    ja hè?

  115. @Vlunk,
    Dwaas.
    Mijn lichaam is alles en niets, grapjas.

  116. @Vlunk,
    Ik ga je niet psychologiseren. Hoewel…
    Joh. ’t Maakt allemaal nix uit.
    Alles is een verdraaide illusie.

  117. @soof
    check je plemp van 23:20 nog ff, bezopen debiel

  118. @Vlunk,
    Hoezo mag ik een andere geest niet om hulp roepen? Bezopen debiel? Ik? Oeps… ’t Is nog waar ook. Maar wat wil je dáár nu weer mee zeggen?

  119. Ok, ok. Dit is een discussie van 5-jarigen. Zoals gebruikelijk op radio en tv (LOL).

  120. @soof
    niks meer
    ik hoop dat je de boodschap begrepen hebt.

  121. @Vlunk,
    Nee.
    Ik snap er nix van. Wat is je boodschap?

  122. @soof
    ja, lach er maar om
    achterlijke hufter

  123. door jouw soort debielen gaat ook dit land naar de kloten

  124. @soof
    mijn boodschap aan jou: “shut up and fuck off”

  125. @Vlunk.
    Je doet me verdriet.
    Ik wil hier daarom weg.
    Echt wel.
    Waarom zeg ik hier nog een stom woord???
    Voor het niets?
    Het slijk?
    De droesem?

  126. @Vlunk,
    Ik zeg maar niets meer. Je conclusie zijn lachwekkend fout. En dat is triest. Je zult je wel eenzaam voelen?

  127. Ons denken is verkracht.
    Onze liefde voortijds veracht,
    door de slang het lieve monster,
    dat de tijd versmacht.

  128. @soof
    al beat you me dead, geen idee

  129. @soof
    het zou zoveel helpen als je eerst zou willen snappen wat ik zeg voor je me aan blijft vallen.

  130. maar gezien jouw geestelijke bagage zal dat toch nooit lukken, randdebiel

  131. @Vlunk,
    Ik snap wat je zegt.

  132. @soof
    ik voel me eenzaam in de zin dat ik in tegenstelling tot maar zo weinig mensen in de gaten hebben hoe ze 1500 jaar teruggedraaid worden in de tijd naar een nieuwe Middeleeuwen?

  133. @soof
    dat zou je wel willen, randdebiel

  134. Pfffff

  135. wacht, dat kan veel beter: ik voel me eenzaam in de zin dat ik in tegenstelling tot zo verschrikkelijk veel mensen in de gaten heb hoe ze 1500 jaar teruggedraaid worden in de tijd naar een nieuwe Middeleeuwen

  136. @ranzo
    ga op buur(t)kinderen passen

  137. alle aasgieren komen weer uit hun spelonken…

  138. @ranzo
    heb je def al geroepen?
    oh nee, die mocht hier niet meer reaguren mmv jou hè?

  139. Def? Leeft die nog?

    getver…

  140. @ranzo
    tja, dan blijven slechts sytze, soof en jij over tegen mij.

  141. Het monster van Twijzel…

  142. @sytze
    je bent vergeten je tranquilizers in te nemen vanmiddag, trust me

  143. Pffffff

  144. en ranzo blijft een pedo

  145. @Vlunk: ik ben niet tegen jou, ik ben hoogstens niet voor jou. En tranquilizers heb ik niet nodig, ik ben van nature een diesel. Heeft met de uitermate gunstige serotoninehuishouding te maken.

  146. volgens mij en zijn eigen foto’s

  147. pfffffffffff

  148. @sytze
    who gives a shit?
    fuck off en neem soof en ranzo mee

  149. “If you want a vision of the future, imagine Erl’s boot stamping on vluks face, forever”
    GeorgErl OrwErll

  150. Erl verveelt zich…

    Waar is Sof?

  151. Of ranzo en soof ook off fucken, laat ik graag aan hun over maar ik fuck inderdaad off. Dat heeft alles te maken met het feit dat ik me niet kan veroorloven om morgen een lopend lijk te zijn. Best wel kut… werken…

  152. omg
    heb je alles gehad, krijg je dat ook nog.

    @lorre
    als je niet ogenblikkelijk je bad induikt, ontsla ik zsazsa en komt je moeder je weer wassen net zoals vorig jaar.

  153. @ Sly

    Werken maakt gezond. Daarom laat Erl het over aan de zieken.

    Harharhar!

  154. @sytze
    jahaaaa
    ik snapte hem al de eerste keer, 3 jaar geleden…

  155. *Heer Erl, Ronzo en Soof groet, in nacht verdwijnt*

  156. smerige parasiet

  157. Arbeit macht frei…

    *poef*

  158. @ vlk

    U bent dus allesbehalve verlicht?

    $ vluk immer al duister typje vinden deed $

  159. Parasitisme is een van de vormen van symbiose; hoewel dit laatste woord ook wel selectief voor vormen van samenleving wordt gebruikt die niet ten koste van een van de partners gaan.

  160. De Rust Sytze!

    Vlunk
    Val dood

    Pikantje
    Kan vlunk even achter het hekje?

  161. @piq
    mag ranzo een permaban?

  162. nevermind, ik weet al waar dit weer op op zal draaien.
    @ronzo
    val dood, smerige vetzak
    krijg een hartaanval, een leverfaillure voor mijn part, als je maar zsm de pijp uit gaat, pedo

  163. achterlijk stuk foie grass

  164. het wordt tijd dat men een jachtseizoen gaat openen op dikke smerige hufters

  165. @Vlunk,
    Bespaar me die ordinaire details, deugeniet. Getverdarrie!
    Wat kan mij de smurrie schelen? Laat die aan het gepeupel. Die smullen van de duistenis.

  166. @soof
    bespaar me dan ook jouw hoogdraved geleuter

  167. Maar goed.
    Dat weten we nu.
    Vlunk is een 1e-dimensie-denkert.
    Evenals ’t meeste zooitje hier.

  168. @ vlk

    Wil je dan een jachtseizoen openen op jezelf?!?

    Harharhar!

    $ vluk al opgediend ziet met aspergevulling en appel in zijn vuilgebekte muiltje $

  169. @piq
    hoeveel asperge-opmerkingen mag lorre nog maken?
    het seizoen is al lang voorbij

  170. @vlunk Zegt:

    dinsdag 24 november, 2009 @ 00:21 bij 12:21 am
    Je spiegelt nu, mij Waarde. Je weerkaatst mijn logica. En energie. En dat doet pijn. Dat duidt op onbegrip. Foei.

  171. @piq
    als je mensen op het strafbankje zet, wees dan ook consequent

  172. @soof
    ik spiegel niks, ik vertel je recht voor je raap dat ik vind dat je niks te melden hebt en dat je daar ongelofelijk veel woorden voor nodig hebt…
    en nou opzouten

  173. #Vlunk.
    Je lijkt een pubert die de juf om hulp roept.
    Schatje. Das heus wel liev.
    Erl: Wees gedeisd!

  174. @ Sly

    “Arbeit macht frei…”

    In engere zin heb je voltallig gelijk, ebenso uitsluitend indien vertrekkend vanuit de mens als homo faber of zelfs als homo sacer (lees: vluk).

    Erl vertrekt vanuit de mens als homo sponger.

    Harharhar!

  175. @Vlunk,
    Je bent een spiegel als ego. En nog een vuile ook (zoals de meesten, maar goed.)

  176. @soof
    zie het als iemand die de politie belt wegens geluidsoverlast en dan zelf aangehouden wordt als hij een uur later zelf door het lint gaat op het moment dat de politie verschijnt.

  177. @soof
    je snapt het echt nog steeds niet hè?
    fuck off!
    randdebiel

  178. @ Sof

    Wat is je hel(s)verlichte pointe?

  179. @lorre
    jij bent geen mens, dus bemoei je er niet mee

  180. @ vlk

    centrumdebiel

  181. @lorre
    koppie krauw

  182. * Om hoekje kijkt, maar bedenkelijk moet kijken bij het nivo*

  183. @Vlunk.
    WAT snap ik nog steeds niet?
    ZEG dat dan?
    Nee, dat kun je niet. Want je snapt jezelf geeneens.
    Rare.
    Of; Zeg het maar…

  184. @Sikkeneur Zegt:

    dinsdag 24 november, 2009 @ 00:32 bij 12:32 am
    Wat bedoel je?

  185. @soof
    zie 23:37 van gisteren

  186. @ Sof

    Het ego is het ik-gevoel, de ik-spanning. Het weerspiegelt het kosmische bewustzijn wijl het zelfs\ slechts een miniem deeltje ervan is. Dit schept de zelfwanen en het lijden voor zichzelf, de ander en de wereld.

  187. Erlautocorrectie:

    zelf

    i.p.v.

    zelfs\

  188. @Erl,
    Ik weet iets dat nogal ‘apart’ is. Het is heel raar… Maar ik begrijp iets dat zo mooi en simpel is… Maar hoe zeg je dat? Het heeft met leven en bewustzijn te maken. En met alles en niets.

  189. @sik
    soof en lorre vinden het leuk te blijven zieken en ik gun geen van beiden het laatste woord vandaag.

  190. @Erl.
    Je probeert het goed te duiden. Ik hoop dat je het WEET.

  191. @Sikkeneur
    Om een hoekje kijken, helpt niets . Doe er iets aan !!

  192. het levensmotto van soof: “Het heeft met leven en bewustzijn te maken. En met alles en niets. Maar hoe zeg je dat?”

  193. @ Sof

    Er is niets buiten bewustzijn en zelfs dat is binnen bewustzijn.

  194. @Soof

    Het ordinaire gescheld, had van Vlunk toch iets meer klasse verwacht.
    Helaas een valkuil waar hij te vaak invalt.
    Best jammer voor iemand die iets te vertellen heeft, ook al vind ik het vaak iets te ver gezocht en paranoïde wat de wereld en het vermogen van de weldenkend mens geweld aandoet.

  195. schoolvoorbeeld van vaagheid…

  196. @Vlunk,
    Verwart gij heiligheid met een ziekte? Gij onbenul!

  197. @piq
    je bent er dus gewoon, waarom grijp je niet in?

  198. @ Souteneur

    In het Turks duidt “het hoekje omgaan” niet op de dood, maar op grote weelde.

  199. @Vlunk,
    Laat Piq nou maar genieten van deze werkelijke filosofie.

  200. @Vlunk
    Ik ben er net en heb ook niet altijd zin om ook uitgescholden te worden.

  201. @sik
    klasse vervaagt als het belangrijk wordt
    ik kan niet vriendelijk blijven tegen degenen die ervoor zorgden dat ik zelfs toen ik nog gewoon kon werken er al jaarlijks op achteruit ging, jaarlijks medegedeeld door bazen die intussen stinkend rijk werden.

  202. @ Sof

    Alleen het ego ervaart.

    Het Zijn Weet en is daarom Bewust-Zijn. Geluk-Zaligheid. Vrede.

  203. @piq
    je kunt nog wel teruglezen, toch?

  204. @Vlunk
    Ik doe er nu iets aan ahum.
    Kom eens uit die slachtofferige woede van je en geef niet iedereen overal de schuld van.

  205. @soof
    waarom zou ik?
    jij bleef maar doorzeiken vanavond

  206. @piq
    fuck you
    jij kunt werkelijk niet eens begrijpend lezen.
    achterlijke despoot

  207. @ vlk

    Is dit de toon die een heer – pardon: jij – tegen een dame – pardon: Piq – aan zou moeten wensen te slaan?

    $ vluk flagelleert met in zout gedrenkte kattenstaart geleend van Piq $

  208. $ alvast voorzorgsmaatregelhalve FREE VLUKKIE AKSIEBEVRIJDINGSFRONTCAMPAGNE-spandoeken, -petitielijsten en -borden door Zsa Zsa van zolder halen laten doet $

  209. @erl
    Hoeft niet Vlunk is afgehaakt.🙂

  210. $ alras FREE VLUKKIE AKSIEBEVRIJDINGSFRONTCAMPAGNE-spandoeken, -petitielijsten en -borden door Zsa Zsa naar zolder brengen laten doet $

  211. Erl verveelt zich…

    Waar is vluk?

  212. afhaakdickie

  213. @Erl

    Ik ook, nice dreams (in het volle bewustzijn).

  214. @ Piq

    LÖLLA

  215. @Erl

    Opsteker voor een prettige droom. Tnx🙂

  216. @ Piq

    Droom und lerf zacht ~

  217. Waar zijn die intriganten eigenlijk? Die rotkop en die heo?
    Gotverjakkes. Wat een gespuis.
    Maar ja.

  218. @Antisoof

    Deze intrigant(e) is er net nog even.

  219. @Piq,
    Do not underestimate anyone.

  220. @Soof
    Vanwaar deze wijze uitspraak ?

  221. @Piq,
    Zomaar,
    Omdat ik je aardig vind.

  222. Net als ik eens iets wil posten, is vlunk er weer niet…

    * earplugs alvast uit doosje haalt *

  223. nah, ik moet eerlijk toegeven dat ik dit nu pas lees, maar mijn ego best een beetje gestreeld is_!

Reacties zijn gesloten.

