Crime route door Amsterdam Zuid.

Vandaag geen echt topic. Piquant heeft geen zin/inspiratie.
Gepikt van Vrij Nederland, een crime route door het chique Amsterdam Zuid. Nou ja, chic…. dat was het vroeger, maar het foute geld wil nu eenmaal chic wonen (en werken).
Ook wel handig als je regelmatig voor de rechter moet verschijnen, want ook de rechtbank is vlakbij. Je bent er in een wip op je scooter.
Rijd de route en bedenk maar waar u het vandaag over wil hebben.
Criminaliteit prikkelt de fantasie, dus moeilijk kan het niet zijn.

329 Reacties to “Crime route door Amsterdam Zuid.”

  1. Niets mis met criminaliteit. Zolang de benadeelde maar niets weet…
    🙂

  2. Flashbacks..

    Bij Sal-Meijer nassen

  3. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Grappige site. Een mens vraagt zich af waarom iemand er zoveel geld voor over heeft gehad om dat te (laten) maken, want persoonlijk kan ik er geen verdienmodel bij bedenken, maar goed.

    Aan de vermelding bij nummertje 47 valt nog wel iets toe te voegen: hier werd de uitgebrande FWD gevonden waarmee de huurmoordenaars zich uit de voeten hadden gemaakt nadat ze Evert Hings naar het hiernamaals hadden geholpen. Saillant detail: recht bij La Patty (Brard) voor de deur.

  4. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Dat wordt eindeloos Liesbeth List op de Lullevisie…

  5. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Ramses kwam nooit op Zuid, die kreeg z’n borrel voornamelijk bij de Theeboom aan het Singel.

  6. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Belachelijke naam trouwens, dat “Ramses Shaffy”. Maar wel een energieke gabber, geen kwaad woord over hem.

  7. we zulle… door… gaan…

    Maar nu even niet!

  8. Ja, Ramses. Een icoon. Heeft veel betekend voor de -onder andere- Nederlandse muziek.
    Het enige wat me altijd mateloos heeft geïrriteerd is dat hysterische gedweep van List.

    Eén van zijn mooiste, wat mij betreft: http://www.youtube.com/watch?v=2fsk6Bma8e4

    Vergelijk vooral met deze, recente uitvoering: http://www.youtube.com/watch?v=XgCGpjtNjLo
    Noem me een watje (ja, ik weet het…), maar dan, enfin…
    Ik zal de lokale goegemeente geen plezier doen door olie op het vuur gooien.

  9. +te, ergens.
    Ik zie niet meer zo scherp.

  10. waar ging dit eauk alweer over…

    *is het tog Korsakov*

  11. Ramses was al jaren dood, alleen wist hij het zelf niet.
    Die man moet de best gemarineerde hersenen van Nederland hebben gehad met zijn drankgebruik. Hazes was er een kleine jongen bij.

    December is altijd een goede maand voor jaaroverzichten als het de dood betreft. Op een of andere manier zijn er dan meer bekende Nederlanders die de aankomende blauwe enveloppe nog willen vermijden.

    Ramses is een goed begin van de maand. Pia was te vroeg door eind november te vertrekken.

    Iemand nog suggesties voor wie er in het jaaroverzicht 2009 moet komen met zijn of haar “in memoriam”?

  12. En dan bedoel ik niet wie je in het jaaroverzicht wenst, maar wie je denkt dat er nog in gaat komen.

    Soort gokje wagen dus.

    Degene die gelijk krijgt met een specifiek naam wint een prijs (moet ik nog even over denken wat dat worden gaat)

    Per persoon niet meer dan 3 namen.

  13. Ik wens (hoeft niet letterlijk, slechts creatief)
    1. Marco Borsato
    2. Carlo Boszhard
    3. Gerard Joling

    Ik denk
    1. Rijk de Gooijer
    2. David Hasselhoff
    3. De paus

  14. Reservegetal: Mart Smeets.

  15. Bonusletter: Gordon.

  16. Kortingscoupon: Robert Jensen.

  17. Extra aanbieding: Rachel Hazes.

  18. @Rodney
    Bij Boszhard hoort Irene van de Moor. Als ik iemand een beroepsaanstelster vind…..
    Freek de Jonge ook. Ze hoeven niet dood ven mij, alleen nooit meer met hun smoel op de tellie.

  19. Speciaal voor Cas: Anouk.

  20. @BobP
    Decembermaand is lijstjesmaand.
    Een topic van jouw hand met lijstjes en voorzetten?

  21. @Piq
    Irene Moors ben ik het mee eens.
    Freek mag blijven, op voorwaarde dat hij alleen nog zijn one-manshows De Komiek, De Tragiek, De Mars en De Mythe ten gehore en geziene brengt, alsmede zijn Oudejaarsconferences.

  22. Van mij mag Wouter Bos in de tuin gaan slapen.

  23. Ik schat in dat Demjanjuk (ook een Nazi, net als Joop den Uyl) het ook niet redt. Die ligt al een paar dagen naar de hemel te kijken.

  24. @Sytze

    Weet je nog de drie van Breda? Ik weet niet meer wie maar die werd vrijgelaten omdat hij zo ziek was. Hij is geloof ik bijna 100 geworden.
    Demjanjuk zal imho ook nog een opleving van jewelste krijgen. (niet gegund door mij).

  25. @Sytze 16:16

    Die Iwan is recentelijk nog helemaal nagekeken en volledig APK- gekeurd.
    Hij mankeerde niks. I

  26. @kipzkop
    Dat is nou weer jammer dat hij niks mankeert.

  27. Overigens moet ik nog zien dat hij deze keer wel veroordeeld wordt.

  28. @kipzkop
    Echte slechte mensen (en mijn gevoel zegt dat hij dat is) , komen meestal weg en worden heel erg oud. Weer een bewijs dat God of niet bestaat of dat hij een vreemde smaak heeft.

  29. @Piq

    Ja; Jezus leefde inderdaad niet lang.

  30. Overigens zal Liesbeth List voor het eind van het jaar van verdriet sterven.
    Kan niet missen.

  31. Als Bart Sjabot vanavond met zijn treiter op de TV komt omdat hij weer eens een ‘vriend’ heeft verloren, dan zet ik hem ook op de lijst van BobP.

  32. @Piq 16:43

    Die komt niet. Ik gok op Jeroen Krabbé. Dat was de beste vriend, die Ramses ooit gehad heeft . Althans volgens Jeroen dan .

  33. @kipzkop
    verrek, die was ik vergeten. NATUURLIJK komt die. Maar of ie wel of niet komt rouwen op de TV, hem zet ik ook op Bob’s lijst.

  34. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    @ Bob Plop / dinsdag 1 december, 2009 @ 15:42 bij 3:42 pm

    <>

    Jij weet helemaal niks, je lult maar wat. Wat een cocosmacroon ben jij eigenlijk, goedbeschouwd. Geen wonder dat er geen mens meer op je stemt.

  35. @ KzK 17:00

    Verhelderend bericht van je. Ga je het nog uitleggen of moet er geraden worden?

    Jij weet helemaal niks
    (bewijsbaar onjuist, want zo heb ik bijvoorbeeld al eerder gesteld dat 1+1=2)

    , je lult maar wat.
    (is een kwalificering die niets over inhoud zegt en derhalve in casu op een ieder van toepassing kan zijn)

    Wat een cocosmacroon ben jij eigenlijk, goedbeschouwd.
    (Als je dit goedbeschouwd acht, geef ik niet veel voor je denkvermogen. Een cocosmacroon is een koekje. Een andere betekenis van cocosmacroon ken ik nog niet.)

    Geen wonder dat er geen mens meer op je stemt.
    (Eh….wie kan waar op mij stemmen en mag ik zelf ook stemmen? (en wat kan ik winnen?))

    Het zal wel in de initialen zitten. Nicks die beginletters KzK hebben, komen er qua inhoudelijk reageren maar bekaaid van af op internet. Misschien biedt http://www.kzk.org/ nog uitkomst voor de KzK-sujetjes.

  36. Dus Demjanjuk is een hypochonder?

    Als ik het niet dacht… Sofort abknallen!

  37. Op mij kan weer gestemd worden komende maart…

    Stem nummer 4!

  38. Ik vraag me net af of Klokkenluider zonder Klepel en Kip zonder Kop een en dezelfde zijn. Soort Defenz, met niet dertien, maar slechts twee persoonlijkheden (tot op heden).

  39. @ Sytze

    Op mij kan niet gestemd worden in maart, maar elders en op andere tijden blijkbaar wel.
    Vergeet je mij dan niet?

  40. @BobP
    Nope het zijn twee verschillende commenters en wonen heel ver uit elkaar.

  41. Ik zal aan je denken Bob, ouwe liberaal😉

  42. Raad eens wie ik ben?

  43. Wow!

    Die andere staat in moderatie

  44. Ik vind beide KzK’s wel vermakelijk. Ik mag ze wel🙂

  45. Ik ben dan ook een allemansvriend…

  46. Sytze

    Vieze woorden komen kennelijk in de mod. Het is hier zo keurig dat het systeem eraan meedoet🙂

  47. Da’s knap kut Pik!

  48. De motie van de dogmatici der SGP, tegen minraketten is in de tweede kamer afgewezen…

  49. Blijkt GVD dat alle tv- programma’s van vanavond omgegooid worden.
    We krijgen nu 8×6 uur Ramses te zien.

  50. Hoogste duitse rechter beperkt op verzoek van gelovigen de winkeltijden.

  51. @kipzkop
    Gelukkig hebben we België nog. Ik heb net Master chef gezien. *een van mijn favo programma’s*.

  52. @Piq

    Heb gister nog naar uitstekende docu over Iwan gekeken. Was op ARD.

  53. Overigens; toen de uitvinder van kunstnier overleed, werd daar nauwelijks aandacht aan geschonkeb. Die man- een nederlander- is toch een tikkeltje belangrijker geweest dan Shaffy.

  54. @kipzkop
    We hebben dus NL TV eigenlijk niet nodig wil ik eigenlijk zeggen. Alleen wel om te zien dat er vandaag weeeeeeeer een tiener gek is geworden en een ander met een schroevendraaier in zijn hoofd heeft gestoken….

  55. @kipzkop
    Maar die was Amerikaan geworden en Shaffy was een echte allochtoon.

  56. @Piq 18:14

    Niet dat ik weet. Hij heeft wel lang in Amerika gewoond, maar is altijd Nederlander gebleven. Time – bekend tijdschrift -noemde hem een van de 100 belangrijkste mensen van de 20ste eeuw.
    Ramses wordt niet genoemd.

  57. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    “Ramses was al jaren dood, alleen wist hij het zelf niet.”

    Ziehier het fantastische intellect van Bob Plop aan het werk. Dit poept-ie er zomaar uit, helemaal zonder moeite. We staan paf over wat hij allemaal nog meer weet, behalve dat één plus één twee is.

    Maar André van Duin, daar weet hij zich dan weer weinig van te herinneren. Man, wat ’n boterspritsie!

  58. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Hier, Ramses een paar weken geleden bij de uitreking van de Erasmuspenning: volgens Bob Plop een dooie die piano speelt…

    http://www.youtube.com/watch?v=lJf5_w9jXfM

  59. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Nou ja, Laurenspenning dan.

  60. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Voorspelling: volgende opmerking van Bob Plop gaat over Hugo Borst.

  61. @Klokkenluider zonder Klepel 18:31

    Waarom Hugo Borst? Kan die ook piano spelen? Is Hugo ook al heel oud?
    Lijkt hij qua uiterlijk op Ramses?

  62. Saai stukkie…

  63. dat gepingel van Shaffy. Maar dat is een kwestie van smaak.

  64. @Sytze 19:01

    Ik heb met verbazing zitten luisteren. Niet omdat ik het zo’n geweldig
    stuk vond, maar omdat ik niet wist dat Ramses ooit heel goed piano heeft
    moeten kunnen spelen. Dat is namelijk wel te horen. Dat eerdere was
    me nooit opgevallen.

  65. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Ben het helemaal met je eens Sytze, maar het punt was dat je volgens Bob Plop op dat filmpje een dooie ziet musiceren. En da’s dan best wel weer knap, niet? Kan het best een beetje fantasieloos chromatisch gedoetje wezen, maar als ik dood ben doe ik ’t ‘m toch niet na. Jij?

  66. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    @ Kip zonder Kop

    Jij ziet tijdens die basketbal wedstrijd zeker ook die gorilla niet door het veld lopen?

  67. @Klokkenluider 19:07

    Is me iets te cryptisch. En Shaffy is geen Richter.

  68. Me dunkt dat Bob het woord “dooie” in overdrachtelijke zin heeft bedoeld, als in “opgewarmd lijk”.

    Laten we wel zijn, de uitstraling van Shaffy is niet dat je zegt: “Gôh, Jezus, gunst… daar zit em er toch eentje te boogiefreaken a la Pia Beck?

    Toch? Of nie?

    *beetje quintencirkeltje op akoestische afwerkt*

  69. hey…

    Joe🙂

    of zo

  70. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Een ding is niet altijd wat het lijkt:

    http://www.youtube.com/watch?v=yIP2vPsPpxI

  71. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Hier.

    Bob Plop op weg naar de kieskring:

    http://www.youtube.com/watch?v=PI-b9ye4RqY&feature=player_embedded

  72. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Ik ben vast naar de uitgang. Tabé.

  73. voeiertijd…

    houdoe

  74. Mag ik dat zeggen? ja, dat mag ik zeggen.

    Die hele Shaffy heeft mij nooit kunnen bekoren, zeker niet met die loense kudt van een List erbij.

    Laat me is gewoon gepikt van van een echte performere, Serge Reggiani.

    K’heb Shaffy best vaak gesproken, een pendante, arrogante kwast.

  75. Ik mag het ook zeggen. Ik vond Ramses wel geweldig. Ik ben nu weer niet het hysterische type die helemaal over de rooie is, maar jammer vind ik het wel. Temeer ik nu weer niet zo snel iemand in NL kan bedenken die in deze categorie valt. Verder hou ik wel van kleurrijke types.
    Het was dan weer geen Charles Aznavour, die ook vast snel gaat hemelen. Mooi duo zal het daarboven zijn en Ramses spreekt Frans.

  76. Ik denk dat Frits Barend gaat spreken op de begrafenis van Ramses Shaffy.
    Naast Jeroen Krabbé was Frits toch de allerbeste vrind van Ramses.
    Volgens Frits.

  77. Ramses drinkt met Brel.
    Tot elkaar veroordeeld.

  78. Liszszst vind ik ook niks, maar da’s verplichte ballast.

  79. @Rodney
    Hahaha jajaja Frits Barend , die zal er zeker bij zijn en anders of ook zijn dochter Barbara.

  80. En dan in zo’n verzorgingstehuis veroordeeld zijn tot optredens van Willeke Alberti in de centrale aula.
    Zie de docu over Shaffy van een paar jaar geleden. Triester dan dat wordt het niet.
    Indrukwekkende beelden, dat wel. Tragiek van de clown.

  81. Frits rouwde al vóór de dood van Ramses.
    Grafrede schrijven, interviews voorbereiden, best stressen…

  82. DWDD

    Kots………….

  83. Laat ik beginnen met het voorkomen van teleurstellingen:

    @ Klepelloze

    Hugo Borst!

    Zo, hebben we dat ook gehad. Klepelloze weer blij als een kleuter met Down en…oh jé…nu begrijp ik het, klepelloze klokkenluider is niet bekend met uitdrukkingen binnen zijn eigen taal en kent de uitdrukking niet dat iemand al dood is zonder het te weten. (wil ik wel een keer uitleggen als ik er zin voor wil maken. Kost je wel 100 Euro.)

    @ Klokje zonder…tja, hier kun je alles invullen

    Had je niet beter je school af kunnen maken en dan vooral inclusief goed opletten bij het vak: taal der Nederlanden?

    Het komt een beetje apart over, je uitleg dan hè!, als je zo duidelijk laat blijken dat je als op het verstandelijke niveau van een HEMA-cassière (niveau Down-syndroom) reageert op wat ik schrijf.

    Een van de weinige teksten vanuit het Pauselijke waar ik wel mee kan instemmen is op jou van toepassing:

    Zalig zijn de dommen van geest.

    of die andere bijbelse uitspraak over hersenlozen als jij:

    Vader vergeef hem, want hij weet niet wat hij bazelt.

    Klepelloze……je bent me dierbaar, zelfs zonder hoofdinhoud. Kusje?

    @ Piq

    Het mag dan toevallig zo zijn dat Klepelloze en Koploze verschillende personen zijn. Hun denk- en reageerniveau ligt wel erg dicht bij elkaar…ergens rond het nulpunt. Een normaal denkend wezen mag dan niet verweten worden dat ze vereenzelvigd worden.

  84. “Het wordt tijd dat Bea in de gaten krijgt dat haar toneelvereniging al decennia lang erg slecht speelt in hun eigen theater, het Binnenhof.”
    dec. 1, 2009, vlunk

    Hoi, was ik al binnen?

  85. @piq

    waarom sta ik nu nog in awaiting moderation mode, in godsnaam?

    val dood
    elke poging om hier nog met een postieve instelling te kunnen reaguren worden me zo onmogelijk gemaakt.

    Waar slaat dat op?
    denk je na 3 dagen dat ik nog sleeds bezopen ben?
    val dood, echt

  86. @piq
    was je bang dat ik off topic zou reaguren?

    grrrrrrrrrrrr

    dit slaat werkelijk nergens op.

  87. http://www.kilometerheffingnee.nl/
    we zitten boven de 52.000 al
    iedereen die gestemd heeft op mijn verzoek: bedankt
    er is sprake van dat het initiatief niet helpt omdat er zogenaamd extra voorwaarden zijn, zoals dat het niet over een grondwet, belastingmaatregel of iets wat nog de afgelopen 2 jaar besproken is in de kamer, maar met 100.000 of 200.000 handtekeningen en ze negeren dat, is het bijna burgeroorlog hier, let op mijn woorden.
    (wishfull thinking, nou en óf, met al die lafbekken hier die denken dat ze binnen zijn)

  88. Massaal ‘nee’ tegen Europese grondwet
    ANP op 01 juni ’05, 21:11, bijgewerkt 28 januari ’06, 00:32

    “De Tweede Kamer zal naar verwachting donderdagmiddag debatteren over de uitkomst van het referendum.

    Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Wilders is van plan donderdag in een spoeddebat een motie van wantrouwen tegen het kabinet in te dienen.”

  89. “http://www.kilometerheffingnee.nl/

    We zitten al boven de 52.000!

    Iedereen die gestemd heeft op verzoek of uit eigen beweging: bedankt

    Er is sprake van dat het initiatief niet helpt, omdat er zogenaamd extra voorwaarden zijn, zoals dat het niet over een grondwet, belastingmaatregel of iets wat nog de afgelopen 2 jaar besproken is in de kamer, maar met 100.000 of 200.000 handtekeningen en ze negeren dat, is het bijna burgeroorlog hier, let op mijn woorden.

    (wishfull thinking, nou en óf, met al die lafbekken hier die denken dat ze binnen zijn)

    Ter ondersteuning: vanaf vandaag zijn er 1.000.000 handtekeningen binnen de EU nodig om de mogelijkheid van de wet, waarvoor de handtekeningen zijn gezet, op de agenda te krijgen ter invoering of ter stopzetting. Enige vreemde is dat de handtekening uit verschillende landen moeten komen.

  90. Het wordt overigens tijd dat sprookjesprinses Bea in de gaten krijgt, dat haar toneelvereniging al decennia lang erg slecht speelt in hun eigen theater, het Binnenhof. Zelfs Endemol wilde er geen musical aan wijden.


  91. de proxy werkt

  92. ok, val dood was wat sterk, maar verder had ik gewoon gelijk al beviel madame piq dat niet.

  93. @ Vlunk
    🙂

  94. waarom mag ik na 3 dagen nog steeds niet enthousiast en spontaan reaguren?

  95. @bob
    balkenende maakt duidelijk meer kapot dan ons lief is…

  96. @bob
    duitsland is land nummer 2, die kilometerheffing van vrachtwagens daar bevalt allerminst.
    verder heeft geen enkel ander europees land dit nog.
    Mind you, de EU gaat de komende dagen nogal wat ingrijpende maatregelen aankondigen o.a. naar van die vrindenclub te kopenhagen die ons als normale burgers helemaal tot slaven zal maken van de happy few.

  97. naar van= naar aanleiding van

  98. ach ja,
    madame piq zal wel druk aan het bellen zijn met schijnheilige hufter en nsb-er bennie

  99. @ Vlunk

    Ik denk dat je niet laag genoeg zit, qua niveau van reageren, om Kip zonder Klepel of Klokkenluider zonder Kop te kunnen bereiken.

    Als je gewoon had gezegd: Bea, Bea, koop meubels bij Ikea

    Als je dat had gezegd, dan was je zeker door de moderatie gekomen.

    Ook: Beatrix, Beatrix, je ader hunkert naar een fix

    Ja, ook dat had het cast wel goed gedaan.

  100. @1ste 21:33
    al is dat eigenlijk al gebeurd in Rio toen ook de Nederlandse “vertegenwoordiger” dat “akoord” tekende en ons als burger uitleverde aan de VN, die geen enkele andere autoriteit erkent behalve zichzelf, oftewel een fascisme met een wetenschappelijk jasje.

  101. “akoord” = “akkoord”
    @lorre
    we hebben jouw soort uitvreters door, waarom reaguur je nu niet meer, of niet meer inhoudelijk al maanden?

  102. @piq
    ik verwacht een melding van jou wanneer je ban opgeheven is…
    verder heb je toch niks zinnigs in te brengen, al sinds de oprichting van dit blogje.

  103. en ja, ik leg alles vast van dit blog nu in pdf-formaat…

    @piq
    daar vraag je om piq

    @Vlunk
    dat pdf bestand van je ben ik zo blij om. Ik ben zo slecht in het bewaren en ordenen van zaken, dat ik blij ben jou te hebben🙂

  104. “Crime route door Amsterdam Zuid.”
    fuck the fuck off
    crime is top down
    corruption is top down
    zolang je dat niet snapt, snap je waarschijnlijk ook niet waarom de VS in Iraq (olie) en afghanistan (opium) zit, snap je waarschijnlijk ook niet waarom iran of venezuela de volgende is met noord-korea als afleidingsmanoeuvre omdat die kernenergie hebben door ene Donald Rumsfeld, die in de raad van bestuur zat van de fabriek die die fabriek verkocht aan de vader van de huidige debiel daar die door de vs denkt alle mensen in zijn land te mogen onderdrukken.

  105. ok,
    reaguren onder mijn eigen ip-adres mag blijkbaar nog niet

    @piq
    dan toch, val dood
    jij bent het niet eens waard een blogje te hebben, smerige schijnheilige achterlijke zeug.

    @Vlunk🙂 🙂 🙂

  106. @piq
    doe je best, volgende keer heb ik een andere proxy
    @…..-edit Piq- met de hoed
    heb jij weer een kans je in te slijmen bij madame piq

  107. euhhh
    die @Vlunk🙂🙂🙂 was een edit van iemand

  108. oh, van piq herself blijkbaar

  109. helaas kan ik nog niet reaguren zonder mijn proxy…

  110. @piq
    fijn, bedankt
    dat “test” postte ik ruim voor “helaas kan ik nog niet reaguren zonder mijn proxy…”

  111. toch verscheen het minimaal 2 minuten later

  112. het enige verschil was dat dat het ene rechtstreeks door mij gepost werd en het andere via een proxy…

  113. dus zonder tussenkomst van jouw censuur

  114. @Vlunk
    Je eigen ip wordt geblockt. Ik weet niet waarom. Misschien omdat je me achterlijke zeug noemt? Intelligent systeem, want ik doe het niet. Het kan mij nl niet schelen hoe je mij noemt. Ik waak wel over de scheldwoorden aan anderen.
    Ik ben aan het kijken hoe ik dat euvel kan oplossen,maar kan het even niet vinden. Dus doe voorlopig maar onder je proxy.

    NB graag wel een pdf bestand blijven maken.

  115. madame piq durft intussen geen enkele uitlating te doen over haar tyranieke censuur en haar onvermogen om proxies buiten te houden.

  116. @piq
    BULLSHIT
    ik noem je echt niet in elke post “achterlijke zeug”
    Ik heb een ip-block, vraag bennie maar hoe hij dat op denkt te lossen, de vuile smerige achterbakse zogenaamde buiten-het-beeld-blijvende-hufter-met-een-attitude.

  117. @Vlunk
    Als het goed is kun je weer posten onder je eigen ip adres en nogmaals, ik haal alles weg waar je anderen uitscheldt en ik neem het je zo langzamerhand wel kwalijk dat je me niet gelooft als ik zeg dat Bennie hier GEEN mod. is.

  118. Wat ik wel bijzonder vind is dat al die zogenaamde bekende vrienden van Ramses in koor roepen dat Ramses echt geleefd heeft.
    Onder echt leven verstaan ze klaarblijkelijk zuipen, snuiven, blowen en in goot liggen.

  119. @piq
    ik neem jou wel meer kwalijk

  120. @piq
    ik neem jou wel meer kwalijk…

  121. @kipzkop
    Is ook leven en misschien wel interessanter dan in een doorzonwoning , met slechte relatie en vervelende kinderen. Klagen deed hij nooit, dus tja….. Ik weet wel wat ik een beter leven vind dan een saai, oninteressant leven.

  122. hoi, ik ben nieuw hier

  123. @niet_Vlunk
    Wel een bekend ip adres.

  124. @piq
    fuck you, achterlijke psychopatische controlfreak, ook jij.

  125. @piq
    fix je probleem met je mods en je eigen bans.

  126. @piq
    ik veracht je echt intussen

  127. nevermind piq, dit blijft niet eens een begin van een strijd zolang als ik geen enkele kans krijg wat in te brengen.

  128. Wat een gezeur op in de media over de doden hè? Laten ze liever de levenden bezingen.
    Pas toen ik een parodie-rede van Plato op een overlijden las, pas toen begreep ik de kracht van woorden op zo een moment, woorden die een op een subtiele maar ook ontluisterende manier de menselijke geest masseren en veraangenamen.
    Wat heb ik toen gelachen.
    Het is allemaal zo goedkoop ergens.
    Dwazen die gekieteld willen worden zijn het, de mensen.
    Jakkes.
    Maar, om niet te zeur over te komen, ik begrijp het wel en vind het ook wel aangenaam.

    http://www.sip.be/godsdienst/themissinglink/krantenart/lijden_dood/Grafrede_schrijven.doc

    @Vlunk,
    Vannacht is door Europa ons bankgeheim verkwanseld.
    Het is erg.
    En je hoort er bijna niets over.

  129. nevermind piq… dit blijft niet eens een begin van een strijd zolang als ik geen enkele kans krijg wat in te brengen.

  130. @piq
    hoe je ook je best blijft doen om mijn posts zsm goed te keuren, er zit wat fundamenteel fout met jou.

  131. @piq
    hoe je ook je best blijft doen om mijn posts zsm goed te keuren, er zit wat fundamenteel fout met jou…

  132. ^-op. ‘zeur’ moet ‘ zuur zijn.

  133. Hahahaha, ik moest toch wel even lachen om de nick Niet_Vlunk.
    Als iemand anders dan Vlunk zelf dat gebruikt had, hadden we nog wel een aantal comments in de buurt van de 300 kunnen verwachten (en dan heb ik het over de aankomende uren)

  134. De dood gaat ons niet aan.

    We hoeven niet bang te zijn voor de dood.
    Zolang wij er zijn, is de dood er niet,
    en wanneer de dood er is, zijn wij er niet.

    (Epicurus)

    Ik krijg spontaan een hekel aan Shaffy en hij kan daar niets meer aan doen.

  135. @Vlunk

    Je hebt toch ook een leuke buurman.

  136. @Sytze

    Ik vind die Epicurus wel een erg originele denkert.

  137. Overigens was Shaffy een aanfluiting voor het werkelijke epicurisme.

  138. *ff wat duidelijker… *
    Wat een gezeur in de media over de doden hè? Laten ze liever de levenden bezingen.

    Pas toen ik een parodie-rede van Plato op een overlijden las, pas toen begreep ik de kracht van woorden die op zo een moment kunnen worden gebezigd.

    Woorden die op een subtiele, maar ook, (volgens mij dan hè) ontluisterende manier de menselijke geest masseren en veraangenamen waren dat.
    Wat heb ik gelachen toen ik dat las.

    Het is allemaal zo goedkoop ergens. Lijkt het.

    Dwazen lijken wij, wij, mensen die gekieteld willen worden, al is het alleen maar onze geest, die in tijden van nood ook liefde wil.

    Maar, om niet te zuur over te komen, ik begrijp het wel en vind het ook wel aangenaam.

    http://www.sip.be/godsdienst/themissinglink/krantenart/lijden_dood/Grafrede_schrijven.doc

    @Vlunk,
    Vannacht is door Europa ons bankgeheim verkwanseld.
    Het is erg.
    En je hoort er bijna niets over.

  139. @bob
    helaas schijnt dat nog de enige manier te zijn om hier te protesteren tegen de hele gang van zaken hier.

  140. @ Sytze

    Pas op je woorden, anders krijg je Klepel zonder Kip achter je aan. Die heeft moeite met het begrijpend lezen van teksten en neemt alles letterlijk.

    Is er al iemand met een Shaffy-mop? Zo niet, dan was hij minder van volksbelang dan gedacht.

  141. Zou de buurman van Vlunk hier gepost hebben als Niet-?

  142. KzK

    Epicurus was de enige originele denker, de atheïst avant la lettre.

  143. @soof
    dat zei je al
    vertel me wat nieuws

  144. plato was een openlijke heaumeau

  145. sindsdien worden we geregeerd door een kliek heaumeau’s en pedeau’s die elkaar wel de hand boven het hoofd moeten houden om niet massaal de macht te verliezen.

  146. citaatje:

    Met de bedoeling van nuchter redeneren wees hij ook het geloof in goden af. Volgens hem moesten goden ontzegd worden in de wereld, want ze hadden teveel invloed op de mens. Voor sommige goden waren mensen bang en sommige goden aanbidden ze, omdat ze denken dat de goden hun geluk kunnen brengen. Het bang zijn en het aanbidden van goden was volgens Epicurus verkeerd, omdat ze de mens in de war brengen. Goden kunnen toch niet daadwerkelijk ingrijpen in het leven van een mens.

  147. the “german disease”

  148. @Sytze
    Ik vind Jomanda ook een erg originele denkster.

  149. @sytze
    ga eens ff wat bomen kappen, nu niet, duidelijk onbenul

  150. @niet_vlunk 11.05

    Gewoon weer ouderwets a la wel_vlunk?

  151. en neem die andere onwaarschijnlijke tenenzwetert, kzk, meteen ook mee
    (ff testen wat wél door de piq-beugel kan)

  152. @kzk
    alles wat ik zeg moet door een dubbele commissie om vervolgens afgekeurd te worden.

  153. @ Sytze

    Atheïsten zijn niet minder dom dan gelovigen. Hoe kun je iets ontkennen wat volgens elk redelijk denken niet bestaan heeft? Niet geloven is iets anders dan atheïst zijn. Door atheïst te zijn erken je eigenlijk wat je atheëren wilt; immers, iets wat volgens jou niet bestaat/ bestaan heeft hoeft ook niet oppositief beargumenteerd te worden. Ontkennen alleen geeft waarde aan hetgeen je atheeert.

    Klinkt allemaal misschien wat moeilijk, maar is ook niet zomaar een-twee-drie uit te leggen.

  154. @piq
    eerst kon ik niet reaguren via mijn normale id, toen niet meer via een proxy, nu niet meer zonder ingelogd te zijn.
    FUCK YOU

  155. @ Vlunk

    Ja, nu wordt het moeilijk. Wie bedoel je met kzk? Is dat Klepel zonder kop of kip zonder klokkenluider?

  156. @Vlunk @_niet Vlunk_
    Ik weet ook niet wat er aande hand is, wat ik wel weet dat ik het teveel werk vind en dat ik zo iets anders ga doen, dus dan weet ik het ook niet. Ik zal er morgen naar laten kijken.

  157. @piq
    eerst kon ik niet reaguren via mijn normale id, toen niet meer via een proxy, nu niet meer zonder ingelogd te zijn.
    FUCK YOU
    achterbakse teef

  158. er zijn meer proxies dan jij bans kunt uitdelen…

  159. @Vlunk

    Ik ben wel gevleid dat je je zoveel moeite getroost hier te posten.

  160. en maar net doen alsof je het allerbeste met me voor hebt en er eigenlijk niks aan kunt doen…
    misselijkmakende koe

  161. @vlunk 23:14

    Gaat geweldig zo. Elementaire beschaving; nooit van gehoord. Ik vind dat Piq eindeloos geduld heeft met zo’n vreselijke boerenlul.

  162. @piq
    moge jouw soort hun zultkoppen verliezen via de guillotine

  163. @Sytze,
    Weet jij dan nog steeds niet dat redeneren een beetje dom is? Het leven is niet te beredeneren. Dát is de clou.
    Het leven is geen wiskunde.

  164. @piq
    ja lach maar terwijl je anderen laat zoeken naar hoe ze me nu weer het zwijgen op kunnen leggen…

  165. @Vlunk,
    Zeg neem mij maar als zondebok, schepsel!
    Laat dat!

  166. @ANti 23:13

    Intussen los je geen enkel schaakprobleem op met jouw manier van denken en was je vermoedelijk allang dood.

  167. @kzk
    volslagen onbenul, beschaving is niet anderen vervloeken in politiek-correcte termen, volslagen debiel qua beschaving.

  168. Zo een blogmaaktster aan te vallen, tsss. Das wel heel goedkoop.
    Maar ook wel begrijpelijk.
    Zucht.

  169. @Soof

    Begrijpelijk? Leg eens uit ?

  170. @kip zonder kop Zegt:

    dinsdag 1 december, 2009 @ 23:21 bij 11:21 pm
    Dat zegt veel over jouw manier van denken.

  171. @kzk
    moge jij desalniettemin sneven wijl de vijand naakt.

  172. @vlunk 23:21

    D enige die hier aan het tieren en schelden is ben jij.

  173. @kzk
    jij wordt dan ook niet tegengehouden in 3/4 van wat je wil posten hier.

  174. Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan wat Antisoof stelt?
    Het klinkt wel plausibel.

  175. @soof
    stel je niet aan, gillende keukenmeid wannabe.

  176. @Vlunk
    Je liegt en dat weet je ook. Ik hou alleen scheldkannonades aan anderen tegen.

  177. @Piquant,
    Begrijpelijk?
    Dit doet me denken aan ‘Het kleinste is het makkelijkst te kwetsen’, of zo.
    Het mooiste is het minst beschermd. Is het meest kwetsbaarste is het mooist. Hoe is dat gezegde ook al weer?

  178. @Soof
    Oké, ik snap je nu.

  179. @piq
    ik lieg NOOIT
    Ik zie slechts hoe post na post niet doorkomt, onder welke naam dan ook

  180. @Anti 23:23

    Ik hou wel van denken en niet zo erg veel van vaag intituitief aanvoelen.
    Dat laatste heeft tot nu toe nog niet al te veel opgeleverd.
    Tenminste niet in de wetenschap.

  181. Zo, even een afzakkertje halen bij Piquant.

  182. Al wat van waarde is, is weerloos?

  183. @Vlunk
    Er zijn welgeteld drie posten niet van je doorgekomen of geswifferd en ik LIEG niet.

  184. @bob
    soof is een doorgeslagen geitenwollenkousendragert
    volgens mij dan hè

  185. @piq
    ok, wanneer worden die 3 posts dan wél alsnog gepost?

  186. @kip zonder kop Zegt:

    dinsdag 1 december, 2009 @ 23:26 bij 11:26 pm
    Dan overschat je vast het ‘op zich zelf staande denken’, en dat maakt je tot een gewoontedier van deze (kut-) maatschappij. Want die denkt teveel en voelt – weet, te weinig.

  187. Piq
    het zijn er trouwens 5, ik heb bewijs

  188. Het is schandalig dat drie posten van Vlunk niet doorgekomen of geswifferd zijn. Het is hier niet de oude DDR, het huidige China of het toekomstige Europa!
    Een welgemeend excuus zou je staan, Piq.

  189. @Vlunk
    Niet, want dat zijn scheldpartijen aan anderen. Die aan mij gaan gewoon door omdat het me geen reedt kan schelen wat je van mij vindt.

  190. @Bob Plop Zegt:

    dinsdag 1 december, 2009 @ 23:28 bij 11:28 pm
    Al wat van waarde is, is weerloos?

    Dank je🙂

  191. @BobP
    Ik geloof dat jij en ik een andere mening hebben over een blog. Begin er zelf een.

  192. @bob @23:28
    precies

  193. @piq
    daag bob en mij niet uit
    bob heeft de ideeën, ik de tijd.

  194. @ Piq
    @ 23:29 Ook hoi.
    @ 23:28 Nee zeg, hebben we dat weer?

  195. maar alles beter dan een gecensureerd blogje

  196. Hé, heren, ik ben voor de Bloghoud(ster)-der. Die bepaalt de mores alhier.

  197. @soof
    daarom vinden we jou dan ook ruggegraatloos al sinds je dacht hier te moten verschijnen.

  198. @GjD!*~ ‘-er; ipv ‘-der’

  199. @vlunk Zegt:

    dinsdag 1 december, 2009 @ 23:34 bij 11:34 pm
    @soof
    daarom vinden we jou dan ook ruggegraatloos al sinds je dacht hier te moten verschijnen.
    Hoe bedoel je?
    Leg dat nou eens uit?

  200. @Vlunk
    Jij meent dat je alle oordelen die je over iemand hebt, zonder terughoudendheid mag posten. Is het je nooit opgevallen dat ik nog nooit mijn mening over jou heb gepost hier?

  201. @ Piq

    Neee, waren we het net zo met elkaar eens, begin je nu weer terug te kruipen.

    Schelden, foeteren, beledigen…het kan allemaal alleen maar aankomen als de ontvanger zich er iets aan gelegen laat.

    Nog een blog ga ik niet trekken. Ik heb de handen al vol, dus thanks, but no thanks.

  202. *Benieuwd is naar de explinatie van Vlunk*

  203. iedereen hier schijnt te zijn vergeten dat piq zogenaamd het blog van jane overnam, zogenaamd uit medelijden met allen die anders zondeer blog zouden zitten.
    Wel, fuck piq, ik verdenk haar er van dat ze net als duizenden anderen betaald wordt door “onze” overheid om dit blog te voeren voor een jaarsalaris waar ik van droom.

  204. Verrek zeg. Löl en Hännes zijn ook op de draad.
    Dat ik dat nou pas zie.

    Gezwellig.

  205. @BobP
    Op de een of andere manier heb ik het niet zo op een scheldblog en als ik alles wat Vlunk meent te moeten zeggen, laat staan heb ik er binnen de kortste keren genoeg van, dus ik doe mezelf een plezier door de mores hier te bepalen en dat is de einge huisregel toepassen die we hier hebben.
    Degenen die het niet bevallen kunnen beter weggaan en mij om een excuus vragen, vind ik wel heel erg ver gaan.

  206. @piq
    dat kost je je ambtenarenbaantje…

  207. @piq
    doe niet zo onschuldig, je bent door de mand gevallen, weer.

  208. @Vlunk @ 23.39
    dat is eindelijk eens iets zinnigs wat je nu zegt. Ik krijg heel erg veel geld van de overheid voor dit blog en ook nog op een buitenlandse rekening. (Panama)

  209. Stink
    Hecht
    Buil
    Fit
    Krach
    Vlerk
    en
    Bedonder

  210. @Vlunk
    Aanvulling.

    Ik tijp ook niet zelf, doet een SG voor me. (Secretaris Generaal)

  211. @piq
    dan zou ik solliciteren als ik jou was. je profiel is bijna volmaakt.

  212. KödT… Ik ga ook een door “onze” overheid betaalde blog beginnen!
    Pikantje?
    Is dat wel dan zo rond de Balkenendenorm?
    Want voor minder doe ik het niet😛

  213. @ Cookie 23:39

    Zijn dat twee Zweden waar je het over hebt?
    Knut en Sven, Löl en Hännes, Tommie en Anika….ja, Zweden moeten het zijn. Het was de ö die het verraadde.

    @ Piq

    Niet zo opzichtig happen🙂

  214. @man met de hoed
    Je hebt het bijna goed qua beloning, maar vergeet niet de emolumenten. Privé chauffeur, vakantie met de Koninklijke familie. De hele rataplan.

  215. @cookie
    veins
    lul
    zwam
    lieg
    kwats
    ban
    en verzin maar

  216. @Piq

    Na in een kelder nu weer door een mand.

  217. @_edit piq_ met de hoed
    het feit dat je nu “plotseling” ook hier praat in plaats van onderteufs met piq spreekt weer boekdelen.

  218. @vlunk 23:46
    Magertjes.
    Voor een gedicht dan.

  219. @kipzkop
    ik heb al gezegd dat wat men van mij vindt, me koud laat. tenzij het vrienden van me zijn.

  220. @bob
    ik moet jou toch ook eens die 2 dvd’s met dikvoormekaarshows sturen
    “knut en helga”

  221. Wie heeft hier trouwens Ramses niet persoonlijk gekend?

  222. Hmmm Pikantje, dat zint me wel!
    *gaat alvast wat in elkaar knutselen*

  223. @cookie
    ik stuur je het boek wel als het vol is

  224. @Piq 23:49

    Dacht; ik doe eens leuk.

  225. @kipzkop

    persoonlijk niet, maar Shireen S kende ik wel en met haar zat ik wel eens te zuipen in de kroeg en kwam Ramses wel eens langs. Wat een stuk was dat. Ik zat met mijn mond open en tong eruit, dus kon niks tegen hem zeggen.

  226. @cookie 23:49

    Ook zonder gedicht is het magertjes. En verder is H. van der Meyden van oordeel dat Ramses onze Jaques Brel is.
    Zo is Vlunk ook onze Dante.

  227. @kipzkop
    was ook wel aardig van je.

  228. @piq
    ik wist niet dat je al tegen de tachtig liep…

  229. @Piq

    Volgens mij wist je toen al Ramses dol op honden was.

  230. @piq
    “Wat een stuk was dat. Ik zat met mijn mond open en tong eruit, dus kon niks tegen hem zeggen.”
    doe normaal, loopse teef

  231. @Vlunk
    79, weet je het nu, maar ik hoef niet met pensioen.

  232. Qat ik pas echt gemeen vind, al loop ik de kans dat ik nu een beetje of topic ga posten…

    Van die figuren van de Balkan die labiele mensen hun medicijnen afpakken. Of omruilen voor alcoholische versnaperingen. Verschrikkelijk gewoon.

  233. @kzk
    “soi ou ne soi-pas”

  234. @kipzkop
    Ik was toen alleen nog op poezen.

    @Vlunk
    🙂 🙂 🙂

  235. @piq
    jou gun ik vooral geen aow, pensioen heb je zelf voor gedokt.

  236. @Vlunk

    Dank je.🙂 🙂 🙂

  237. Dus ik zeg tegen Ramses: Ramses, wat doen we er aan?
    En Ramses zegt: Liefhebben Cookie, liefhebben en voor ze zingen.

  238. Voor AOW dokken we al jaren zelf…

  239. Ja ja, we weten het nu allemaal wel. Ramses is dood. Kunnen we nu weer overgaan tot de orde van de dag en het over belangrijke dingen hebben?

    Ik was verontwaardigd toen ik het volgende bericht las. Zo verliest elke overheid geloofwaardigheid. Stelen van de burger die hard werkt voor zijn geld? Pfffff. http://ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/447934/2009/12/01/Tiger-Woods-krijgt-bekeuring-van-100-euro.dhtml

  240. Jomanda is origineel, dat zal ik niet ontkennen…

    Verder is het een tyfushoer.

  241. @Cookie

    Is geheel on-topic. Zo is Ramses namelijk ook aan de drank geraakt.

  242. @kipzkop
    Heerlijk zo leven en toch 76 worden.

  243. @vlunk 23:58

    Misschien staat Piq wel in het testament van Ramses.

  244. @Piq 00:02

    En al die azijnzeikers maar roepen dat je moet gaan nordic walken om oud te worden.

  245. tabee snoodaards.

  246. @kipzkop
    bedoel ik en oud worden op een manier dat ik denk, brrrrrrrrr.

  247. @Sytze
    Jomanda een tyfushoer? Je bedoelt natuurlijk A.Jorritsma.

  248. @kzk
    je ne parle plus le français

  249. geweldig,
    nou werkt deze proxy weer en de vorige niet meer
    @piq
    ik weet niet waar jij en -edit piq-met de hoed mee bezig denken te zijn, maar dit blijft sabotage van jouw kant.

  250. @piq
    wil je al mijn reacties die ik in de tussentijd gegeven heb ook gewoon even loslaten?
    dank u

  251. @Vlunk
    Ik zei al het zijn er drie en nee. je hebt ook helemaal niets te willen.

  252. @piq
    met editten ben je wél snel, waarom laat je mijn posts niet door?

  253. @Vlunk
    heb ik al uitgelegd, zeikert.

  254. @piq
    wat jammer dat men geloofde dat jij jane’s blog zou vervangen.

  255. @vlunk# 00.16
    het leven zit vol teleurstellingen.

  256. @piq
    juist jíj snapt het niet, -edit-

  257. @piq
    precies
    wen er maar aan onderhand

  258. of dit wordt een sytze, soof en kzk-blogje, of dit blijft een blog met ballen.

  259. Geef mij maar een blog met billen.
    Maar dat terzijde.

  260. @Cookie
    wat Vlunk bedoelt met ballen…… geef mij dan desnoods ook maar billen.

  261. @bob
    ik stel voor dat we een blog op gaan richten waar wél iedereen behalve defenz en al capsones hun zegje mogen doen, omerta en ace onder maderation en verboden voor piq, sytze, soof en kzk.
    Gewoon in de huisregels, dus duidelijk voor iedereen.
    Niks geen discriminatie op meningen, slechts op personen die aangetoond hebben niet toerekeningsvatbaar te zijn.

  262. De verwarring was alom
    toen de freevlunkactivisten
    de vlunkfreezone
    binnenstapten

  263. Of een blog met eclke dacg heel veel chocolade.
    Ook mooi om naar te streven.

  264. @Vlunk @00.24

    Goed plan. Doen!!!

  265. Mad was een leuk blad…

  266. @vlunk
    Ik weet al wel een URL waar je dat kan doen.

  267. @bob
    zie het als volgt: als iemand wat post dat ik zelf niet op waarde kan schatten mail ik dat meteen aan je door.
    Krijg ik niet op tijd (binnen 2 uur) antwoord, haal ik drempel er bij als ongevraagde deskundige.

    Na 4 uur bel ik 0900-8844

    Na 8 uur bel ik 112

  268. @-edit piq- met de hoed
    waarom plumpudding jij jezelf niet weg in een gruwelijke diepte onderhand met jouw gewicht?

  269. Toch humor
    een box met “doorzoek de site”
    terwijl
    de hele inhoud van die site
    al op de openingspagina staat

  270. @cookie
    jouw kinderhand is nogal gauw gevuld.

    hopenlijk krijg je dit jaar eindelijk eens lego duplo van je pa en ma

  271. @Cookie
    waar refereer je aan?

  272. En dan elk jaar van het sponsorgeld
    keihard
    een rolletje drop kopen
    samen

  273. Lieve lieve zielen, ik gaat doei!
    Het ís me toch maar weer anders wat.
    Eten, (en het liefst van eigen landje), drinken, en das de regen (die van vóór de verbrandingsmotoren en zo, das duidelijk) en een dak boven het hoofd, das de rede, das de kennis. En de liefde is; bij alles een maatje te hebben.
    Gegroet.

  274. @cookie
    schlemiel

  275. @cookie
    ga je geitenwollensokken alvast uittrekken, slome
    @cookie
    wat ben ik blij dat ik de kids van mijn ex niet zo naïef opgevoed heb als jij en soof blijken.

  276. Terwijl we hier van de opbrengsten elk jaar een paar maanden naar de Bahama’s kunnen.

  277. Ik ben vooral blij dat..

    ja wat eigenlijk.

    Ik ben vooral blij!
    Laten we het daar bij houden.

  278. @Vlunk
    Zijn die kids ook zo goed terecht gekomen en net zo happy als Cookie is?

  279. Maarre, het is wel bijna CO2 neutraal zo’n blog waar niemand op kijkt.
    ook mooi.

  280. rolletjes drop kreeg je van de brandweerlieden begin januari tijdens het kerstboormverbranden.
    die hadden per man zoveel rolletjes dat er jaarlijks minimaal 20-30 rolletjes overbleven in mijn snorptrommel van na carnaval.

  281. @piq
    voor zover ik weet wel en zeker nog niet zo uitgeblust, verziekt, of volslagen imbeciel als cookie.

  282. @piq
    fijn dat je daarnaar vroeg…
    grrrrrrrrrrr

  283. The secret life of the Norisnoe

    Out now

  284. Vlunk’s definitie van een pedo;
    Iemand van 55 jaar die al 25 jaar een relatie heeft met een vrouw die 15 jaar jonger is….

  285. @ De man @ 0:42
    Ja, dat vind ik dus ook niet kunnen.
    Als ik dat eerder geweten had.

  286. @-edit- met een hoed
    mijn definitie van een pedo is iemand die zelf bloot in bad gaat zitten met minderjarigen

  287. Is bijzonder geinteresseerd in de speciale opvoedingsmethoden van Vlunk en deelt nu al en passant mee dat hij/zij niet op slinkse wijze zal trachten toegang te krijgen tot het FLOP/FUNK blog.

  288. Ja Cookie…. En nog allebei naturist ook nog…!
    Erg heh?

  289. @Vlunk 00:46

    Jij trok vroeger een boerkini aan voor je met je kinderen in bad ging? Moet ik het zo zien?

  290. Ow Vlunk… Dus jij deed die kinderen van je ex eerst een zwempakje aan voordat je met ze ging badderen?

  291. Cook
    Ben je gek?
    We zijn niet van de LichtBond heh!

  292. @ranzo
    we hadden in ieder geval een zwembroek aan voor we in de junglerivier doken

  293. en de oudste een bikini…

  294. Ik doe mijn kinderen wel altijd een zwempakje aan als ik met ze in bad ga. Maar zodra ze 18 zijn stop ik daar mee.

  295. ik heb de videobeelden om dat te bewijzen, ranzo

  296. Cook
    LOL😀

  297. @ranzo
    toen waren ze resp. 12, 10 en 8
    die met bikini 12

  298. beste ranzo
    wat wil je nou aantonen?
    2 van je 2 zoons zijn in militaire dienst gegaan, is dat niet het toppunt van mislukking als ouder?

  299. Kijk er maar goed naar Vlunk, je zult je ex en exkinderen wel vreselijk missen? Fap je ook bij die vidiobeelden Vlunk?
    Nah, laat maar ik wil het niet weten eigenlijk.

    *kruipt in lepeltje 15 jaar jongere vrouw*

    De Rust!

  300. Ik ga zo eens lekker lepeltje lepeltje met mijn geitenwollen sok.

    ook lekker.

    Wel beschouwd was het weer een zinvolle avond. Al die opgekropte woede moet er nou eenmaal uit. Ik denk dat we ons target voor vandaag wel weer gehaald hebben.

Reacties zijn gesloten.

