Dief van je eigen portemonnaie (kip zonder kop)

In Zeewolde staat een fabriek. In die fabriek werken 132 man. Binnenkort zijn dat er nog 82. De fabriek wordt verplaatst naar een plaats in Engeland – werknemers mogen mee verhuizen – waarvan mij de naam niet een, twee, drie te binnen schiet.

In Zeewolde worden auto’s gemaakt . De fabriek is eigendom van ene Muller en een rijke Rus.

Waarom vertel ik dit ? Afgelopen week maakte het Financieel Dagblad melding van het feit dat dit madurodambedrijf Saab zou willen overnemen.
Bij Saab werken 4500 mensen en Saab maakt behalve auto’s ook nog vliegtuigen. DE Saab Viggen is een concurrent van de JSF.

Met Saab gaat het niet goed, maar met die fabriek in Zeewolde nog veel minder. Die fabriek fabriceert namelijk de Spijker.
De Spijker is een zeldzame dure sportwagen. Kostprijs ; boven de 300.000. Euro.

Het afgelopen half is Spijker er in geslaagd om bij een omzet van 4.000.000 maar liefst 8.000.000 verlies te maken.
Toch denken de heren die het daar te vertellen hebben, dat zij juist de meest aangewezenen zijn om Saab te redden.
Hoe dwaas kan je zijn.

Intussen zou ik een ieder aanbevelen om zo’n Spijker te kopen. Een auto, waarbij de fabrikant de helft er op toelegt, kan geen miskoop zijn.

162 Reacties to “Dief van je eigen portemonnaie (kip zonder kop)”

  1. Sommige mensen doen gewoon alles om in de publiciteit te komen, ook Victor Muller.

    Puntje van aandacht KzK: verifieer je feiten voordat je iets schrijft. Muller i.p.v. Mulders en ook even aandacht voor de vraag of de vliegtuigfabrikant en de autofabrikant bijvoorbeeld sinds 2000 nog steeds tot één concern behoren. Coventry😉

    Voor de cosmetica zou ik Spyker schrijven i.p.v. Spijker.

    “Nulla tenica invia est via”.

  2. @Sytze
    Een post om 5.30 h. Niet te geloven, what an early bird you are.

  3. Drie keer per week Piq ;-0 Drie keer per week

    Als je drie keer per week een dag van 11 uur draait (uurtje factuurtje), tikt dat lekker aan. Sommige mensen hebben daar een hele werkweek voor nodig.

  4. Hoewel ik liever tot 10:00 in mijn nest lig…

  5. *buigen doet voor Sytze*

    5:30 dan draai ik me nog een paar keer om🙂

  6. Ik vond ‘Mulders’ anders wel leuk, vooral in combinatie met “Sommige mensen doen gewoon alles om in de publiciteit te komen.”

  7. Waar is Blop?

  8. Duit in het trollenzakje: trollen m.b.v. meerdere nicks bestaat eruit dat iemand de ene nick laat reageren op de andere, om zodoende de discussie een bepaalde kant op te sturen. Dus met je ene nick de andere een veer in zijn reet duwen, of met een opzettelijk impopulair gemaakte nick een andere nick onredelijk gaan aanvallen, om zodoende de steun van derden te mobiliseren. Deze manipulatieve variant van trollen komt volgens mij op Piquanterieën niet voor, maar is wel bekend van GeenStijl. Need I say more?

  9. Klokkenluider zonder Klepel Says:

    Die meevliegende waterpas op de pica, heeft die een bepaalde functie?

  10. Erl heeft enkele jaren geleden een Spyker C8 Laviolette aangeschaft voor de Erlstal. Erl reed er graag in, hoewel de Aston Erlfavoriet bleef. Totdat Erl erachter kwam dat er een Audimotor in de Lavi zat.
    Sindsdien wil alleen Zsa Zsa er nog in rijden als ze Erlboodschappen mag doen…

  11. Zo’n waterpas zit doorgaans ín de cockpit. Een te grote stijghoek is misschien leuk bij Turkish Airlines en minder boeiend bij straaljagerTs, weten wat je stijghoek is, blijft belangrijke informatie.

    *in beheerste stijging gelooft*

  12. Saab is voor uurtje-factuurtje-arbeiders.

  13. En omdat de informatie over de stijghoek belangrijk is, zit de corresponderende meter recht voor je snuit.

  14. Je hebt helemaal gelijk Erl.

  15. @ Sly

    jij verdoet je tijd aan Flight Simulator X, dunkt Erl?

  16. Volgens de stelling van Pythagoras gaat dat waterpas het winnen.

  17. @ Hens

    Eigenlijk was de stelling van een leerling van Pythagoras…

  18. Zo ben ik weer. Ook al een hele dag achter de rug (voor mijn doen dan). Ook maar even buiten de deur ontbeten met scones, ertussen cream en confiture. Niet verkeerd zo voor de maandagochtend en dat allemaal niet met de auto maar simpel met de fiets.

  19. Ja, en die had het weer van de Babyloniërs gejat, als ik het mij goed herinner.

  20. Nuja, het kan ook van de Indiërs zijn geweest: reeds in de oudste Vedische geschriften wordt deze stelling en passant beschreven.

  21. @ Piq

    Jij doet tenminste nog wat aan het milieu ter dezer veelgeplaagde blogge.

    € zich over windstilte alhier over Kip zonder Kopenhagentop verbazen doet €

  22. @Erl

    Ik fiets altijd en rijd zelden in mijn auto. Maar dat kan ook gemakkelijk in 020. Kipzkop is vandaag niet available. Wellicht vanavond.

  23. @Erl: neen, ik haat spelletjes.

  24. Maar bloggen is toch een soort Life Simulator?

  25. Bloggen is spielerei

  26. Net zoiets als vingeren… het is leuk maar niet levensbepalend.

  27. Dus met andere woorden niet die (Saab)Grippen maar een JSF kopen?

    Nah, die vond ik toch al kewler!

  28. En soms worden het ook wel eens 12 factuurtjesuurtjes

    A9 -> A2

  29. Erl is gek op spelletjes…

    € lans voor homo ludens prudens breken doet €

  30. @ Erl

    Even eerlijk nu:

    ik vernam dat jij en Vlunk op Sinterklaasavond samen op één staf hebben gereden.

    De vraag: hebben jullie die staf goed schoongemaakt voordat hij de zolder weer opging?

  31. Soms is 10 voldoende…

  32. @Erl: denkspelletjes oké maar toch niet van die vervelende computergames?

  33. Nieuw in 2010: trollen negeren.

  34. @Hens
    Maar hebben we het dan wel over trollen? Of over mensen die af en toe een andere nick hebben ?

  35. Trollen komen ook uit Zweden. Net zoals Saab.

  36. Verder doet het hele Spyker/Saab verhaal me denken aan de trieste toestand waarin de Nederlandse journalistiek verkeerd momenteel. Die dodo van een Muller laat een ruft en het komt in het FD. Wordt er niet meer op de feitelijke nieuwswaarde beoordeeld? Dat hele overname verhaal is megalomaan. Het zou daarom beter in Psy Magazine passen.

  37. Heeft er iemand nog wat leuks gehad voor Sinterklaas trouwens? En hebben we allemaal goed opgelet bij het vertrek gisteren van de goedheiligman? Belangrijk, want naar verluidt snappen autisten het niet meer als de Sint ineens na 5 december foetsie is…

  38. ander spelletje: heeft Piq in 2010 nog zin in Piquanterieen ? Ik heb zo eens even rondgekeken maar Piq is het enige blog dat door 1 persoon wordt gerund met elke dag een nieuw topic…..

  39. Er zijn overigens al touroperators die Autistenreizen naar Madrid organiseren zodat ze ook kunnen zien dattie weer thuis aankomt…

  40. @ Piq
    Nah…. Het is een gezellig clubje toch? Ons eigen knusse internet huiskamertje… Gewoon doorgaan hoor! En ik heb toch structuur nodig, dus bij deze beloof ik in ieder geval twee topics per week te maken!

  41. Zouden die autisten trouwens ook hebben mogen kijken bij het vertrek van Ronald Koeman?

  42. En hoe doen ze dat met Pasen eigenlijk?

  43. @Piq

    Dat topic-juk leg je jezelf op, schat.
    Laat ik het zo zeggen: probeer het nieuwe jaar gewoon zonder dat tekstje boven aan de rol en laat de weblognatuur zijn vrolijke gang gaan.

    Er móet niks, toch?

  44. Negers trollen, mag dat ook?

  45. Zeg F. von,

    Wat te denken van de gelovige twijfelaars inzake de hemelreis van een zekere Jezus C. van Nazareth? Die moeten voor zeker in een diepe dip geraakt zijn.

  46. JA MENSEN!!! Nu is hij echt dood hoor!

  47. @Leo: dat is de nieuwe one man show?

  48. @vonz
    tregers nollen, mag dat ook?

    *zugt*
    wellicht moet je een spannende briefwisseling starten met de door mij geobsedeerde omerta, wellicht druipt de humor er dan van alle kanten af.

    @kzk
    ik ben wel zo blij dat ik door jou meteen al betrokken wordt, wellicht volledig zonder dat dat jouw bedoeling was.
    schijnheilige schoft

  49. @piq
    als je dit weer eens niet snapt, mail me ff voor me te bannen.

  50. eigenrichting mag niet, tenzij het boven de pet van de “rechter” gaat…

  51. @kzk
    mag ik jouw achternaam weten?
    het is voor mijn volgend topic hier…

  52. @Vlunk
    Heb ik een paar topics gemist van je? kip’s achternaam = lecoq (aan elkaar geschreven idd)

  53. @piq
    dat meen je niet
    en ja, je hebt verscheidene topics gemist omdat je ze niet als zodanig herkende (vlunkies)

  54. elk topic over kopenhagen heb ik bij voorbaat al ontkracht tenzij het tégen nieuwe juridische slavernijwetten gaat als die van rio (agenda 21).

  55. @Vlunk
    Er zijn mensen die een nick dichtbij hun eigen naam kiezen.

  56. Cookie van eigen deeg Says:

    Straaljagers hebben mijn interesse al een jaar of 30 niet meer.

  57. @Cookie
    Look who’s there.🙂

  58. on topic:
    de corruptie van het grootkapitaal van bovenaf nog meer, dacht ik zo.
    @piq
    ene mussolini definiëerde fascisme als (vertaald in het Engels) corporate control en dat is precies wat we hebben, bijna wereldwijd.
    De aandeelhouders van de grootste multinationals dringen aan op rfid-chips, rekeningrijden, vingerafdrukken in paspoorten en zij kunnen toavallig ook nog de techniek leveren.

  59. @cookie
    Bullshit, de F117-A vond jij ook interessant.

  60. @Vlunk
    Ah nee, ik heb je Vlunkies niet gemist. tags voor Vlunkies: grootkapitaal, corruptie,de Oranjes, de Rothschilds,facisme,coporate control etc etc.

  61. @piq
    ontken het maar
    verder dan het einde van een ander topic kwam het nooit, ondanks een enkel verzoek.
    i’m cool with it.
    (ik heb een hekel aan icons, anders zou ik zou een smiley posten met een knipoog, maar daarom doe ik dat nooit, als je de ironie, het cynisme of sarcasme niet snapt beschouw ik dat voortaan als een fout van de beholder, het is meestal toch wél degelijk als zodanig bedoeld.)

  62. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piquant
    Ik was toevallig in de buurt😉

  63. al is dit serieus en zonder ook maar enige poging tot humor:
    @omerta
    val dood

  64. @Cookie
    O , ik hoorde net de bel maar heb niet opengedaan, Als ik had geweten dat jij het was…..

  65. @Vlunk

    1x (@22,40) laat ik staan.

  66. @piq
    dank u
    1 keer was duidelijk genoeg denk ik

  67. ik heb eigenlijk helemaal geen zin om een foto van omerta’s woning op een hofje in rotjeknor te gaan zitten photoshoppen

  68. maar gelukkig hebben minimaal raar en defenz erg gelachen om zijn bijdrage

  69. @Vlunk
    Die shop van jouw huis vond ik nogal onschuldig, vergeleken met die andere……

  70. Heb ik iets gemist?

  71. @Sytze
    Ik heb jou gemist🙂

  72. Cookie van eigen deeg Says:

    Zit Sytze nou een antwoord te bedenken?

  73. @Cookie
    Sytze is verlegen geworden.
    Of naar bed, was hier vanmorgen al om 5.30😦

  74. Waarom moet ik ALTIJD het antwoord bedenken???

    *bloost vanwege Piq*

    Ik heb het best wel druk😉 Binnenkort oplevering.

  75. @Sytze

    Na de kerst toch?
    Ga er lekker even uit voor die tijd. !

  76. Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat de lekkere plek waar ik in februari dit jaar was, uit het ‘assortiment’ is gehaald. Mensen vonden het niet luxe/comfortabel genoeg. Tssssssssk dat was juist wat ik zo leuk vond (de simpelheid).

  77. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piquant
    Zonder context is je @ 23:25 een wat vreemde post.

  78. Cookie van eigen deeg Says:

    Heeft iemand een krukje van je gestolen?

  79. @piq
    ik niet
    je kunt namelijk wel vinden dat ik zelf ben gekomen met waar ik woon, ene joris heeft het gezicht van ace bekend gemaakt op de internets, ene joris mijn naam, voornaam, via mijn e-maildres (allemaal voor jouw tijd, weet ik wél. ik vergeet dat namelijk nooit meer) en ene hama mijn gezicht.
    nu omerta mijn huis, wat is het volgende?
    of wanneer zoekt men eens een ander voor dit soort “geintjes”?

  80. @piq
    sorry, ik was ff wat erwtensoep aan het magnetronnen

  81. @Cookie
    Ik dacht dat het usance was om zo maar wat te roepen🙂 Ik borduurde voort op wat ik Sytze adviseerde “er even uit te gaan”. Ik denk niet lineair dus ik word vaak niet begrepen😦

  82. Cookie van eigen deeg Says:

    wat is het volgende?

    De cupmaat van Bennie?

  83. @Vlunk
    Wat mij opvalt is dat het de fatsoensrakkers zijn die zich vreselijk opwinden over het gebruik van meerdere nicks…..

  84. Cookie van eigen deeg Says:

    wat is het volgende?

    Een audiofragment van de fietsbel van Erl?

  85. Voor de kerst oplevering casco Piq.

    @Vlunk: trek het je niet teveel aan gozer. Dergelijke pesterijtjes ontstaan vaak uit onmacht en frustratie. Het zegt meer over de pester dan over de gepeste.

    Zo vind ik het regelmatig op GeenStijl terugkerende topic over te koop staande huizen van BN-ers (vraagprijs doorgaans rond of boven het miljoen) hilarisch. Ik vraag mij dan af: “wie is er zo jaloers dat hij dergelijke topics schrijf?”
    😉

  86. @Cookie
    De cupmaat van Bennie is niet geheim. Ik geloof een F.

  87. @Sytze
    Dat ben ik wel met je eens. Wat een kinnesinne waart er op de blogs. Pffffft of je gelukkiger wordt als je naar anderen kijkt/vergelijkt.

  88. Iedereen is jaloers op de schotel van Vlunk!

  89. @Sytze

    Eeerlijk gezegd, ik ben jaloers op die raket🙂

  90. Cookie van eigen deeg Says:

    Ik bof.
    Ik besta alleen IVL. Scheelt een hoop gezeur.

  91. @piq
    kun je niet eens zien onder welke naam “Hens” al eerder hier reaguurde?
    Dat kun je wél, ik zelf ook een wordpress-blogje, dus dat weet ik zeker.
    Dat soort reaguurders vind ik de ergste trollen, omdat ze allerlei opmerkingen maken waaruit blijkt dat ze vroeger ooit deel uit maakten van een discussie en dat nu liever niet meer doen.
    Hen probeer ik dan ook altijd te negeren.

  92. Cookie van eigen deeg Says:

    @ vlunk 23:43
    Of het zijn gewoon copy cats.
    Zo moeilijk is het niet om een vooroordeel over anderen over te nemen.

  93. @sytze en piq
    gelachuh wor?
    ff bijkomen….

    maar goed, ik hoop dat de boodschap duidelijk is desondanks

  94. @Vlunk

    Ja ik kan het zien maar je snapt wel dat ik geen info geef.

  95. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Piquant 23:46
    Flauw hoor.
    Je kan het toch een beetje verpakken, zodat niemand het merkt…

    Hij woont in een rijtjeshuis en heeft een raket in de achtertuin staan

    Zo iets?

  96. @Vlunk
    Wat mij oprecht verbaast, dat zo’n oude door de wol geverfde blogrot als jij, toch RL info weggeeft , want jij moet als geen ander weten, dat het als een boomerang terugkomt.

  97. @Cookie
    23.48

    ik weet dat hij / zij een fiets heeft. Verder kom ik niet. *zal toch eens een entree-eisen lijstje maken*

  98. Ik moet het straks met digitenne doen…
    Of met Ineternet-TV natuurlijk

  99. @piq
    ik heb niks te verbergen, dat wil niet zeggen dat ik graag zie dat anderen denken dat ze leuk zijn door het te misbruiken. Het is voor mij een soort brevet van onvermogen op het gebied van humor.

  100. @piq
    ik zal ook nooit lachen bij america’s funniest homevideos als kinderen of volwassenen zich pijn doen met een smak of optater.

  101. @Sytze

    Ik zou i net tv nemen. Nu je toch bezig bent met geld uitgeven

    @Vlunk
    Waarvan acte voor degenen die je bedoelt.

  102. leedvermaak is onvermaak

  103. Wat zijn de voordelen daarvan Piq? En wat kost het?

  104. @Vlunk
    Ik kan om die america’s funniest home video’s al helemaal nooit lachen. Maar dat begrijp jij wel, want ik heb geen gevoel voor humor…

  105. @Sytze

    Ik ken alleen de reclames op de TV en dat is dan ook meteen de enige reclame waarvan ik denk. “Ja”. You tube op je beeldscherm bv.

  106. Ik zie dat het hier al weer uren lang gaat over de voor- en nadelen van de SAAB. Ik zal nog eens een topic schrijven.

  107. @piq
    understood
    een groot gedeelte van die filmpjes is namelijk wél degelijk grappig, vooral die met huisdieren en kleine kinderen

    p.s.
    dat filmpje van gisteren van die kleuter die Ijene (Irene) zag, verkleed als zwarte piet:
    nee, dat was geen familie of bekende, ik vond het filmpje grappig, vooral het einde toen ze zei als een soort troost voor Irene: “maar het leek wel op een zwarte piet”.
    Dat vind ik nou humor, zeker van zo’n kleine kleuter.

  108. Cookie van eigen deeg Says:

    @ Mark
    Heb jij dit topic geschreven dan?

  109. @twain
    zie sytze @07:45
    gisterenochtend

  110. @twain
    Toen ik in klas 2 gymnasium de eerste les aardrijkskunde bijwoonde vroeg de leraar me of ik nou Han Smulders of Hans Smulders heette, ik wed dat jij mijn achternaam al lang wist en je bewust “per ongeluk” vergiste.

  111. @twain
    eerste en laatste keer, begrepen?

  112. Ikl vind het wel altijd weer leuk dat er spitsvondig geageerd wordt.

  113. Ik ga slapen. Morgen weer om 05:15 op.

    Tabee snoodaards.

  114. @Vlunk
    Als er ooit iemand ….. Dan ben jij het wel. Eerste en laatste.

  115. @twain
    vrede, of ik sla je neer

  116. @Sytze
    Trusten

    Ben er zo weer . Even voor morgen melden dat er geen topic is.

  117. @piq
    zie je wel hoe snel dat idee went…

  118. @Vlunk
    Je hebt het bij het verkeerde eind. Mijn geheugen liet me in de steek.

  119. *twain achterover slaat*
    dat krijg je nou met humorloze analfabeten

    @twain
    het enige juist antwoord is “Loslaten, of ik roep huurlingen”.
    Ken je klassiekers…

  120. @twain
    k.o., ik was er al overheen

  121. Cookie van eigen deeg Says:

    * oventje *

  122. @Vlunk

    Slaap wel; ik hou van je.

  123. http://www.meertens.knaw.nl
    mulder: 37.250
    mulders: 4.896
    smulder: 14
    smulders: 5.574

    slechte gok, laat staan muller

  124. @piq
    twain houdt van me, doe daar iets aan als moderator

  125. *biefstuk bakken gaat*

  126. @twain
    de helft?
    met jus

  127. @Vlunk

    Altijd en mag ik nog een keer het moment meemaken dat ik voor jou…

  128. ja, te laat
    ik heb zelfs het bord afgesopt met vers wit brood intussen

  129. *kanon scherp stelt*
    “tiet veur ’n pafke”

  130. Twee weken geleden werd zogenaamd door Russiche hackers informatie gepubliceerd op een russische server over e-mails en erkende fraude wat betreft het haast gekscherend manipuleren van data over de zogenaamde human-made global warming/climate change (zelfs de nieuwslezeres van het NOS nieuws overdag vergiste zich toen ze gisteren (07-12-2009) om 14.00 sprak over global warming i.p.v. global climate change en ze schrok daar zichtbaar van).
    De data werd al 6 weken eerder aangeboden aan een journalist van de BBC, maar die besloot er niks mee te doen verder.

    Nu verdedigt de VN zich achter de aanname dat de informatie, die alleszins legitiem en bruikbaar in rechtszaken blijkt, verkregen is door zogenaamde betaalde russische hackers, die er slechts op uit zijn dit soort informatie te hacken, ALSOF DAT EEN EXCUUS ZOU ZIJN VOOR DE DOOR HEN BEWEZEN FRAUDE, LAAT IK HET NOG EVEN HERHLAEN VOOR DE SLECHTHORENDE ONDER ONS, BEWEZEN FRAUDE.

  131. HLA = HAL en
    ORENDE = ORENDEN

  132. @twain
    als je niet protesteert tegen de komende co2-bullshit, ben je pas een dief van je eigen portemonnaie

  133. alsof je een touch-down maakt terwijl iemand ergens anders op het veld een 2e bal(k) ingebracht heeft…

  134. @twain
    zakellende, bea en al die andere zakkenvullers liegen zo gauw ze hun lippen bewegen, dat is hun vak.
    al huurt bea de anderen steeds in, dat dan weer wél

    zij willen een soort chinees model, gezien de vele prijzen op het gebied van van alles en nog wat van de VN aan China, o.a. vanwege hun 1-child-law, ingevoerd via een steeds oplopende boete per extra kind tot een verbod.
    De VN is onze grootste vijand , als vrijdenkend, onafhankelijk persoon.
    Opgericht door fascisten, bestuurd door fascisten en zsm in de al veel te ver vertakte kiem gesmoord als het aan mij ligt.

  135. @piq
    moet ik dat echt nog ff samenvatten voor je volgende topic?
    gewoon alles achter elkaar zetten voldoet toch ook?
    of ben je het er niet mee eens?
    zeg dát dan gewoon.

  136. joepie, na jaren strijden hebben nu ook de belgen een nationale gezondheidszorg, net als wij.
    5 jaar later de VN ook.
    joepie, we hebben aow, kort daarop de belgen en luxemburgers ook.
    kudt, we krijgen een staal- en kolengemeenschap met duitsland, engeland en frankrijk.
    joepie, we krijgen minimumloon, minimumuitkeringen en sociale voorzieningen.
    kudt, spanje, portugal en anderen willen meedoen.
    De VN propageert de uitbreiding van de Europese staal- en kolen-unie.
    Ze mogen meedoen.
    Israël voert oorlog tegen alle omringende landen, onder het mom dat ze zelf aangevallen werden, plotseling (moahahahahahahahahaha), zie U.S.S. Liberty en denkt hun granzen te mogen verleggen, duidelijk niet tevreden met het stuk dat ze toch al vanuit het niets (balfour-declaration) hadden gekregen.

    Ik wil best nog verder uitweiden, maar het belangrijkste wat ik vandaag wil zeggen is dit:
    Via het verdrag van Rio, ook wel genaamd agenda 21, heeft iemand van de Nederlandse zogenaamde regering getekend voor het feit dat de VN al onze resources over mag nemen in het geval van “Consensus”, wat een hopelijk zsm doodgeschoten hufter als al gore (de VN in werkelijk zelf, die de Nobelprijzen van dezelfde kliek) nog maar 10 jaar later uit dacht te kunnen buiten via zijn scam van man-made-global-warming.

  137. +heid, na werkelijk

  138. Pfff… ik nies me skyhigh door één of andere kudtallergie en wóón zowat nog op de plee ook door één of andere darmstoring…

  139. @fvon
    ik eis dat je het mij als eerste meldt als je overlijdt aan de mexicaanse griep, deal?

    *imodium mailt*

  140. noro-virus mag ook…

  141. of ben je weer bij vonkie en fien geweest?

  142. dan is het het noro-virus
    kip en haar 320 jaar oudere vriend steken elkaar al om beurten aan sinds ze elkaar kennen en hebben dat nog steeds niet door.

  143. dzjiezus
    wat is oakie een ouwehoer

  144. oakie ?
    Die slaapt al uuuuuuren….

  145. en ik maar denken dat het def was die belde…

  146. Hum als ik het geld voor zo’n auto had…

  147. *Imodium uit brievenbus vist*
    Nah, toch nog redelijk geslapen…

  148. Omerta is mijn cupmaat.

Reacties zijn gesloten.

