Een nieuw politiek geluid. (Al_Capsones)

 

 Dus volgens Eurlings wordt het rekening niet ingevoerd als er geen draagvlak voor het rekeningrijden is.
Volgens Eurlings betaalt tweederde van automobilisten straks minder dankzij kilometerheffing

Mooie praatjes! De burger wordt natuurlijk wel weer op een andere manier gepakt
73% (4290)
Uitstekende plannen. Eindelijk gaan grootste vervuilers het meest betalen
8% (494)
Betalen is prima, maar ik wil absoluut geen Big Brother-kastje in mijn auto
19% (1127)
Totaal aantal stemmen: 5911

Die 8% die het prima vind heeft geen auto en gunt hem een ander dus niet, maar ik denk dat Eurlings dat niet erg vind. Een beetje gristenen is positief en vind 8% meer dan voldoende.

Ik zelf hoor overigens bij de groep van 19% die zegt: Betalen is prima, maar ik wil absoluut geen Big Brother-kastje in mijn auto

Maar goed, zodra de domeinnaam van mijn nieuw op te richten politieke partij definitief is geregistreerd, zal ik daar meer over vertellen, maar die naam moet op zowel het internet als bij de notaris vast staan voor ik daar over begin.

Fuck de huidige politiek. Mijn nieuwe partij wil in de wet vast leggen dat als een volksvertegenwoordiger ook maar op 1 leugen vertelt die te maken heeft met zijn funktie dat hij niet alleen af moet treden, maar ook nog eens juridisch aangepakt kan worden.

Een politieke kleur krijgt mijn nieuwe partij niet. Ik regeer met een ieder die mijn punten helpt door te voeren.

De voornaamste punten zijn:

Privacy:
Vingerafdruk niet meer nodig op paspoort, centrale huisartsen dosier afschaffen, OV chipkaartgegevens of vernietigen of hele systeem afschaffen.

Minder EU:
Rookverbod afschaven en met vrijwillige basis verder gaan. Referendum nodig om regels uit de EU door de burger goed te laten keuren om ze toch nog op een democratische manier door te voeren/af te wijzen.

Veiligheid:
Hogere straffen, introductie van het Amerikaanse 3 strike’s your out systeem, minder politie langs de kant van weg en meer op straat ( Let wel, verkeersboetes worden flink verhoogd) Verstevigen van het recht om te protesteren (Geen vreemde fouilleer-acties, of burocratische regeltjes om mensen de lust om te protesteren af te nemen)

Vrijheid:
Garantie dat het vrije woord boven alles staat. Gekozen burgermeester ( meerdere partijen) Ook komt er een 2de referendum om de burger op een behoorlijke manier te vragen hoe en of we uberhaupt nog verder willen met de EU.

Verder wil ik dus een verbod op liegende volksvertegenwoordigers, salariswijzigingen voor Amtenaren ( Dus ook ministers) mogen pas defenitief door gezet worden bij een volgende verkiezing ( dus nu besluit nemen die pas word ingevoerd bij een volgend kabinet om zelfverijking tegen te gaan)

Nogmaals, mijn persoonlijke politieke overtuiging is ondergeschikt aan die van de leden. Ik ben zelf pro PVV, maar zal daar niet mee in een regering stappen als de leden dat niet willen.

We zullen het beste te vergelijken zijn met een D66, maar in tegenstelling met de D66 zijn wij juist tegen meer Europa en willen graag als een verbinding gezien worden voor Rechtse en Linkse partijen die allemaal tegen de EU en voor de privacy zijn, maar samen geen vuist kunnen maken omdat ze op andere punten te veel verschillen.

Jullie mogen me mischien wel vreemd vinden, maar ik heb in Januarie, echt zonder dollen, een afspraak met een notaris om de statuten in een akte vast te leggen.

Verder mogen ze me een populist vinden, maar zo word je al snel genoemd als je het Nederlandse politieke stelsel KEIHARD aan wil pakken en door referenda’s, het stoppen van het eeuwige registreren van wat mensen doen, en het strafbaar maken van leugens van Ministers en kamerleden de politieke macht weer echt bij de burger neer te leggen.

Of zijn jullie het niet zat dat de regering wel mag handelen als ze kritisch naar de burger kijken en de burger machteloos is als ze kritisch naar hun volksvertegenwoordiger kijken?

Spreekt dit je aan, of heb je zelf een idee die bij de nieuwe partij lijkt te passen, dan zet ik die er nog graag voor je bij of het me bevalt of niet, tenslotte richt ik deze partij op voor de burgers van Nederland en is mijn mening ondergeschikt aan die van een meerderheid… zelf als had Churchill gelijk toen hij zij dat de meerderheid niet altijd gelijk heeft.

O, zo gek als jullie me mogen vinden, deze partij is in het begin van 2010 werkelijkheid en de naam zal na de domeinregistratie rond is hier bekend worden gemaakt.

173 Reacties to “Een nieuw politiek geluid. (Al_Capsones)”

  1. @caps
    “Mijn nieuwe partij wil in de wet vast leggen dat als een volksvertegenwoordiger ook maar op 1 leugen vertelt die te maken heeft met zijn funktie dat hij niet alleen af moet treden, maar ook nog eens juridisch aangepakt kan worden.”

    helemaal mee eens, ’t zou tijd worden.
    Mijn slogan is dan ook al jaren: “Zet “onze” vertegenwoordigers 24/7 onder cameratoezicht, niet “onszelf”.”

    “Ik regeer met een ieder die mijn punten helpt door te voeren.”
    Moehahahahahahahaha

  2. verder: “Minder EU”

    helemaal geen EU en terugtrekking uit de NAVO en de VN.

  3. nu dat laatste nog kan… nog een dag of 9, tot het volgende wereldbevolkingsverraad ondertekend wordt in Kobenhaven.

  4. Daarna kan een land zich pas terugtrekken uit de VN als ALLE anderen landen daar mee instemmen.

  5. allemaal juridisch vastgelegd, dus geen ontkomen aan.

  6. De VN geeft elke wereldburger alle vrijheden volgens de “Universele Rechten van de Mens”.
    Tenzij die tegen hun eigen regels in gaan, juridisch gezien mag je van de VN niet eens tegen hen protesteren.

  7. google kopenhagen en monckton

  8. meneer Ab Oosterhaus is dus niet alleen nationaal adviseur, maar ook van de VN en de WHO…

  9. Zo. Ben vandaag wat later, want Klaartje 143 is bevallen van een prematuur stiertje. We hebben ‘m vlunk gedoopt en zijn gaan ontbijten. Handen stinken nog een beetje, maar de plicht riep: het nieuwe politieke geluid tot mij nemen.

    Oef.
    Tussen mijn vingers door naar het scherm zitten turen.
    De pijn verbeten.
    Hand onophoudelijk over taalhart gehaald.
    Bij voorbaat medelijden gekregen met Erlkönig, die er een hele kluif aan krijgen gaat.

    Maar goed, de conclusie: Al_Capsones heeft teveel Thea Beckman gelezen en wil terug naar de Middeleeuwen (en is meteen begonnen met zijn eigen vorm van Middelnederlands te introduceren).

    * bang dat het de opkomst toch niet boven de 30% te trekken zal weten is *

  10. Ik denk dat er meer nodig is dan een stapeltje statuten en een domeinnaam om een partij te zijn😉

  11. *waar erl als je hem nodig hebt*
    Cappie een goed politicus is een leugenaar.
    *begint te twijfelen over de inhoud van topic*

    tering wat is iedereen weer vroeg vandaag

  12. @cappie

    Je vergeet opheffen salaris van politici en natuurlijk van tante trix.

  13. Het ergste is dat bijna alle genoemde punten de goegemeente zal aanspreken.

  14. “Die 8% die het prima vind heeft geen auto en gunt hem een ander dus niet”

    Het spijt me, maar daarin ontdek ik geen oorzaak-gevolgconstructie.

  15. @drempel
    je hebt je weer eens verslapen

  16. @Vlunk

    Nah, was vlak bij de toko

  17. En als AlCaps dan in de regering zit, publiceert Ace in één keer alle plemps ooit door AlCaps gedaan als pdf op internet.

    Kejjelachuh.

  18. Ok Ok
    ben het bed uit geschopt

  19. @drempel
    oh?

    bij de blonde muts overnacht?

  20. al caps, ab klink
    klinkt bijna hetzelfde, het intellectueel niveau is hetzelfde

  21. Ik ben het op bijna geen enkel serieus bedoeld punt met je eens, dus ik zal niet op je stemmen.

    Ik wens je wel veel succes, want, hoax of niet, je daadkracht en enthousiasme vallen te prijzen. Als niemand iets doet, verandert er ook niets.

  22. Tip: Neem een goede dictafoon, met taalgevoel.
    En grote jopen.

  23. *Gaat nog even een backup maken van Piquanterieen en dat van de buren*

    start VAX/VMS systeem vast op

  24. @ERL

    Cappie zoekt een PR-officer

  25. Ghe, slechtste politicus (volgens de Tweede Kamer):
    1. Verdonk
    2. Wilders
    3. Kant

    Past nog mooi iemand tussen.

    Overigens, beste politicus:
    1. Rutte.
    2. Balkenende
    3. Van der Laan

    Lust u nog peultjes?

  26. “wordt het rekeningrijden niet ingevoerd als er geen draagvlak voor is.”

    i.p.v.

    “wordt het rekening niet ingevoerd als er geen draagvlak voor het rekeningrijden is.”

    “Volgens Eurlings betaalt tweederde van alle automobilisten straks minder dankzij de kilometerheffing.”

    i.p.v.

    “Volgens Eurlings betaalt tweederde van automobilisten straks minder dankzij kilometerheffing”

    “De 8% die het prima vindt heeft geen auto en gunt hem een ander dus niet, maar ik denk dat Eurlings dat niet erg vindt.”

    i.p.v.

    “Die 8% die het prima vind heeft geen auto en gunt hem een ander dus niet, maar ik denk dat Eurlings dat niet erg vind.”

    “Een beetje gristen is positief en vindt 8% meer dan voldoende.”

    i.p.v.

    “ Een beetje gristenen is positief en vind 8% meer dan voldoende.”

    “Ikzelf”

    i.p.v.

    “Ik zelf”

    “Maar goed, zodra de domeinnaam van mijn nieuw op te richten politieke partij definitief is geregistreerd zal ik daarover meer vertellen, maar die naam moet op zowel het internet als bij de notaris vaststaan voor ik daarover begin.”

    i.p.v.

    “Maar goed, zodra de domeinnaam van mijn nieuw op te richten politieke partij definitief is geregistreerd, zal ik daar meer over vertellen, maar die naam moet op zowel het internet als bij de notaris vast staan voor ik daar over begin.”

    “Mijn nieuwe partij wil wettelijk vastleggen dat een volksvertegenwoordiger die in zijn functie ook maar één leugen vertelt niet alleen moet aftreden, maar ook nog eens juridisch aangepakt kan worden.”

    i.p.v.

    “Mijn nieuwe partij wil in de wet vast leggen dat als een volksvertegenwoordiger ook maar op 1 leugen vertelt die te maken heeft met zijn funktie dat hij niet alleen af moet treden, maar ook nog eens juridisch aangepakt kan worden.”

    “dossier”

    i.p.v. “dosier”

    “afschaffen”

    i.p.v.

    “afschaven”

    “verdergaan”

    i.p.v.

    “verder gaan”

    “te laten goedkeuren”

    i.p.v.

    “goed te laten keuren”

    “three strikes, you’re out”

    i.p.v.

    “3 strike’s your out”

    “fouilleeracties”

    i.p.v.

    “fouilleer-acties”

    “bureaucratische”

    i.p.v.

    “burocratische”

    “tweede”

    i.p.v.

    “2de”

    “überhaupt”

    i.p.v.

    “uberhaupt”

    “Ambtenaren”

    i.p.v.

    “Amtenaren”

    “definitief”

    i.p.v.

    “defenitief”

    “doorgezet”

    i.p.v.

    “door gezet”

    “nu besluit nemen dat pas wordt ingevoerd”

    i.p.v.

    “nu besluit nemen die pas word ingevoerd”

    “zelfverrijking”

    i.p.v.

    “zelfverijking”

    “teveel”

    i.p.v.

    “te veel”

    “misschien”

    i.p.v.

    “mischien”

    “januari”

    i.p.v.

    “Januarie”

    “wil aanpakken”

    i.p.v.

    “aan wil pakken”

    “referenda”

    i.p.v.

    “referenda’s”

    “een idee dat bij de nieuwe partij lijkt te passen”

    i.p.v.

    “een idee die bij de nieuwe partij lijkt te passen”

    “zelfs al had Churchill gelijk toen hij zei”

    i.p.v.

    “zelf als had Churchill gelijk toen hij zij”

    * Erlkönig beetje matst *

  27. @piq
    wil je dat vorige van bennie ff swifferen?
    het stoort nogal

  28. laat hem dat dan op zijn eigen site zetten en daarnaar linken of zeau, maar dit is niet leuk meer

  29. @bennie
    doe het goed of laat dat voortaan, schlemiel
    ‘“Volgens Eurlings betaalt tweederde van alle automobilisten straks minder dankzij de kilometerheffing.”

    i.p.v.

    “Volgens Eurlings betaalt tweederde van automobilisten straks minder dankzij kilometerheffing”’

    pfffff
    + alle, ok
    + de? dat kan best zonder die de
    gewoon, “dankzij kilometerheffing”

  30. @piq
    wil je dat vroige van vlunk aub laten staan?
    het is nogal belangrijk

  31. @bennie
    en vroige is zeker dan wellicht vorige?

  32. *uitrekt*

    Tijd voor een douche…

  33. @bennie
    behalve piq, die jou persoonlijk schijnt te kennen, mag niemand je hier.
    Waarom zoek je niet gewoon een ander blogje waar men jouw gelul wél kan waarderen?
    Dan hoef je slechts de link van die site aan piq te geven als zij nog wél wil lezen wat jij brabbelt.

  34. @bennie
    *kuch*
    jij begon met het “verbeteren”
    niet te geloven, wat ben jij een eikel

  35. ik hoop dat je de komende winter opgevreten wordt door een eekhoorn, desnoods door een rat.

  36. @ vlunk “Waarom zoek je niet gewoon een ander blogje waar men jouw gelul wél kan waarderen?”

    Omdat … “Die Forderung, geliebt zu werden, ist die größte der Anmaßungen.”

    Friederich Nietzsche (1878) Menschliches, Allzumenschliches I – Ein Buch für freie Geister

  37. @bennie

    fijn
    maar doe dat ergens anders, hier schijnt het al een jaar niet te werken…

  38. @ vlunk
    Ik weet niet wat je bedoelt met “werken”. Was jij niet ooit een blog begonnen om zelf te kunnen bepalen wie je daar wel en niet zou toelaten? En, hoe werkte dat?

    * aan het werk gaat *

  39. @Lorre

    Zie je nou wat voor een schade je aanricht.

  40. @piq
    je dacht een blogje over te nemen zonder rekening te houden met de reaguurders die mee kwamen…
    onder jouw “moraal” ben je nooit in de buurt gekomen van een soort 10e leven van Jane. Je hebt het laten verpesten door je IRL -vrinden, o.a.

  41. @bennie
    het jouwe was voor iedereen toegankelijk en had nóg minder reacties…

  42. @bennie
    en doei hè?
    het was onaangenaam kennis te maken

  43. Toch wel mooi zeau.
    Gisteren geen topic.
    Vandaag twee
    een draft en een gekuiste versie

    met dank aan cappie en bennie

    cool

  44. On topic (“zelf als had Churchill gelijk toen hij zij dat de meerderheid niet altijd gelijk heeft”):

    http://www.youtube.com/watch?v=5_o1CIBG14A&feature=player_embedded

    Alle Macht Aan Het Klapvee of Als Een Man Achter Theo?

    * pooltje start *

  45. @bennie
    dat was gisteren nog nieuws, vandaag niet meer

  46. @bennie
    en de aandacht van jezelf afleiden “werkt” niet
    verdwijn nou onderhand gewoon, looser.

  47. @bennie
    “On topic (“zelf als had Churchill…”
    wat een gebrabbel weer…
    wat bedoel je te zeggen precies?

  48. @bennie
    al haal je er La Gioconda of Plato zelf bij, je woorden maken geen indruk omdat ze geen inhoud hebben.

  49. @bennie
    Tenminste, niet in de samenstelling en volgorde waarin jij ze denkt te moeten plempen hier.

  50. hé, de zon breekt door
    *bikini aantrekt en buiten gaat liggen op de tuinstoel*

  51. kudt
    tuinstoel nat en zon weg.

  52. @fvon
    komend weekend weer veel vallende sterren, toch?

  53. Gisterenavond nog een vallende ster gezien. Vandaag even een Playboy kopen om vast te stellen hoe diep ze gevallen is…

  54. was dat geen dode ster?

  55. @drempel
    heb jij een hyves-account?

  56. 15,5% van de hyves-accounts zijn van pedofielen, schijnt

  57. @Vlunk

    Wacht effe ……

  58. oud nieuws van gisteren, sorry, daar moest ik ff aan denken toen sytze zojuist weer wat plempte.

  59. @sytze
    griekenland
    daarna ierland, portugal en spanje

  60. volksverlakker obama krijgt as we speak de Nobel-vredesprijs
    Om die te kunnen winnen moet hij 1 week na zijn aantreden al aangemeld zijn als kandidaat…

  61. ik kan zeau de poletiek ien…

    ik heet gina, ben 12 jaar en houd van paardrijden.
    meisjevan12.hyves.nl

  62. @vlunk 10:09

    Is een citaat uit het topic van Al_Capsones, vraag mij niet wat het betekent maar het leek mij toepasselijk.

    * met volle teugen van het hernieuwde contact geniet *

  63. @drempel
    kudt
    ben jij dat?

    dan gaat de afspraak met hotchick13.hyves.nl komende zaterdag niet door,
    dat kan ik je wel vertellen.
    niet te geloven zeg, hoe durf je

  64. en ja hoor, barack osama heeft het weer eens over 9/11

  65. voor cappie

    http://www.leugens.nl
    kan je vast een beeldvormen wat je moet kunnen.

  66. heb trek in een ordinair broodje

    *plop*

  67. Is nou ineens weer iedereen doodgestorven aan de varkenshaasmyxomatose of zo?

  68. Paul de Leeuw: lul.
    http://www.telegraaf.nl/prive/5534905/__Paul_neemt_het_op_voor_Patricia__.html

    Robert Jensen: lul.
    http://www.telegraaf.nl/prive/5537466/__Jensen__Maassen_hoort_in_gesticht__.html

    “Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie (‘die was iets te puntig’) én een liposuctie van billen en bovenbenen”.

    Maar “Alles aan mijn lijf is echt”, dat wel.

    Dit terzijde. Voor het geval AlCaps Paay-zeug (vrij naar vlunk) wil paayen (tm vlunk).

  69. (…) kincorrectie (‘die was iets te puntig’) (…)

    Ik bedoel, da’s toch erg? Zo’n zin. Dat dat speelt, in de wereld.
    En zonder te lachen, hè?

  70. Ja, ik geloof dat het veilig is te stellen dat ik geen fan van Patricia Paay ben.

  71. Raden hoe die partij van AlCaps gaat heten?

    BOP (Burgerlijke-OngehoorzaamheidPartij)?
    Kan Plop meteen ook in het pluche.
    Er is vast wel een marketeer die daar een pakkende slogan mee kan fabrieken.

  72. Ghi Ghi

    Dooije ster, schwarzes loch
    ….en paayen

  73. Ik mis iets, ik weet het niet.
    Ah, ik vermoed dat mijn alcoholspiegel nu toch echt tot onder het kritieke punt is gedaald.

    Nee, het kijkglas is niet bepaald vol meer te noemen.

    *plopt*

  74. BOP
    Bewust Op Paay

  75. “paayen” volgens de vlunktionary:
    “Iemand blij maken met een opgewarmd lijk”.

    Geïnspireerd. Af. Niks meer aan doen.

  76. Barf On Paay.

  77. @Fvon

    Kan jij ‘paayen’ laten opnemen in de grote woordenlijst.
    Lijkt me toch een waardevolle toevoeging.

  78. OT:

    Obama: ‘Anderen verdienen Nobelprijs meer

    Luister BaRAcK, AlCaps verdient de Nobelprijs nog meer dan jij.

  79. Maar goed, over AlCaps gesproken, waar is onze grote inspirator eigenlijk?
    Lobbyen, caps, met je luie reet!

  80. ABN heeft weer nieuw geld.
    Ik den dat cappie de kerstborrel aan het regelen is.
    *ziet perspectief voor cappie*

  81. ABN heeft weer nieuw geld.
    Ik denk dat cappie de kerstborrel aan het regelen is.
    *ziet perspectief voor cappie*

  82. ghi ghi
    dikke vingers

  83. $ _Al_ dampend verse elfenpoeptaart in wannabe-demagogentronie werpen doet $

  84. ж van methaangas walmende fecaliëndrab in Al_mombakkes aansteekt ж

  85. $ en passant ook dremp dampend verse elfenpoeptaart in liederlijk geestdode mombakkes werpen doet $

  86. Ja kijk, dát vind ik nu weer onkies, erl.

    Θ voor volgende lading taart wegduiken doet Θ

  87. @AlCaps
    Erl verveelt zich.
    Kom tevoorschijn, rapalje!

  88. Nee, verstop je maar niet.
    We hebben je wel gezien.
    Addergebroed! Falderappes! Geteisem!

  89. *snifsnif*

    ruik ik poep?

  90. *appeltaarten bakt om lucht te verdrijven*

  91. Meer betalen? Maar dat doen we al via de accijnzen en BTW op brandstof wat resulteert in de hoogste prijs in Europa. Niet nog meer graag.
    En diegenen die ‘Ja’ zeggen, hebben vast niet berekend dat hun voordeel voor de eerste periode wel eens om kan slaan naar een verlies als de tarieven per kilometer omhoog gaan.

  92. Wat is er overhoofd NIEUW aan _Al_’s_ politieke gelul – heu, pardon: – geluid?

  93. AC gevulde koek toeschuift.

    *nog steeds het twee-partijen stelsel prefereert*

  94. @ Erl 17:12

    Het programma van Al onderscheidt zich door het ontbreken van enige samenhang. Alleen de nog door Caps te raadplegen notaris, wordt hier wijzer van.

  95. Ghehehe… Zou Al hierachter zitten?
    “Nieuwe partij wil stekker uit Noord-Zuidlijn”
    http://www.nu.nl/politiek/2141568/nieuwe-partij-wil-stekker-noord-zuidlijn.html

  96. Als ik al een nieuwe Partij zou willen oprichten dan zou die Partij de ‘Partij van de Liefde’ heten’.
    De grondbeginselen zouden zijn;

    1. Liefde is.
    2. Liefde was.
    3. Liefde zal zijn.
    4. Al dat we doen is de liefde in praktijk brengen.

    Maar ik realiseer me dat het woord ‘liefde’ al zo aan inflatie onderhevig is dat dit woord de lading niet eens meer goed dekt.

    Ik bedoel met het woord liefde ‘aandacht’, ‘werkelijke interesse voor de levenden’, werkelijk mededogen voor al dat is.

    Want, om met Paulus te spreken, ‘Al bezat ik de hele wereld maar had de liefde niet, het ware als niets.’.

    Of met de Buddha te spreken: ‘Uzelf is de liefde.’.
    Zelfkennis is de hoogste vorm van liefde.
    Zonder het zelf te kennen is er niets.

    Maar wie zou op mij stemmen?

  97. Daarom is het triest dat we geregeerd worden door onwetende egoïstische infantiele zelfzuchtige in de ban van de concensus en het eigenbelang funktionerende typjes. Die verwarren het leven met de illusie van de geest. Zij zijn verstrikt geraakt in de illusie van het denken. Zij zijn het contact verloren met de essentie van het zijn, of beter gezegd, zij opereren zonder ooit contact te hebben gehad met de essentie van het zijn. Omdat zij te jong en te onervaren daarvoor zijn en onwillig om zichzelf ‘op te offeren’ voor de waarheid. Gewoon, ze zijn te onwetend om zelfs bevenstaande te begrijpen.
    En dat geeft niets. Maar laat hen dan de perken om de regeringsgebouwen bijhouden. Dán doen zij ook goed.

  98. @Vlunk,
    Zelfs geen hond?
    Nee, die stemmen niet. Lol.

  99. AntiSoof Zegt:
    10:37 pm

    Lees voor de goede orde even terug wat je hier schrijft.

    Gedaan?

    Mooi, nu even het volgende met een kruisje invullen:

    Drugs [ ]
    Drank [ ]

    Hierna : http://www.boumanggz.nl/?siteID=1&article=Publieksinformatie

  100. Je hebt heel grof gezegd 2 soorten mensen.
    Egoïsten en altruïsten.
    Welnu, wanneer de egoïsten aan de macht zijn (zoals nu); berg je dan maar. De strijd is hevig en bruut, de winst blijkt altijd verlies te zijn en het ongeluk groot.
    Altruïsten daarentegen zijn een zegen voor de mensheid. Die kijken vaak verder dan hun neus lang is en willen liever geven dan nemen. Nogal wiedes dat van die laatsgenoemde een positiever signaal komt.
    Maar ja, politiek leidt vaak tot een hoop verdriet.
    Wijsheid… Oh, Gij, die met de Zeegroene ogen, Gij gij gij…

  101. Alleen als het nodig is om Antisoof uit de politiek te houden hoor, maar dán zou ik toch echt wel op Al_Capsones stemmen…

    * diens identiteit echter nog niet zo snel aan het grote publiek prijsgegeven worden ziet *

  102. Die ene tag hè… “Eurlijngs”… die geeft mij toch echt het vermoeden dat Al_Capsones woordblind is…

    * sympathie groeien voelt *

  103. Is hier een politieke nieuwe orde ontstaan? Zijn we eruit wat en hoe het allemaal moet veranderen? Wordt het dan ook allemaal beter? Ben zo benieuwd wat er allemaal te gebeuren staat….🙂

  104. @Omerta Zegt:

    donderdag 10 december, 2009 @ 22:49 bij 10:49 pm
    Mijn pennestreken zijn schetsen, hè? Ik filosofeer wat vrijelijk. Wat heeft dat met drank of drugs te malen?

  105. @ Antisoof

    Je hebt inderdaad twee soorten mensen: mensen die de mensheid in twee groepen verdelen, en mensen die dat niet doen…

    * tot die laatste groep behoort *

  106. @Soof.

    BB was me net voor. Meen je toch niet dat er grofweg 2 soorten mensen zijn ?

  107. Inderdaad; je hebt de de infralapsaristen en de supralapsaristen.

  108. @Piq en Bernhard,
    Ik schreef toch ‘heel grof gezegd’?
    Maar goed. Als jullie het al niet met me eens zijn, dan zie ik het niet goed.

  109. @Bernhard,
    Voor sake of the discussion deed ik dat. Zeikerd.

  110. @Soof

    Dus ik ben een zeikerin?

  111. @ Piquant

    Nou ja, je hebt natuurlijk wel mensen mét en mensen zónder plasser. En mensen die TV via de schotel kijken en mensen die niet zo’n ding aan hun achterbalkon hebben hangen. En mensen die je vaak net te snel af zijn en mensen die je vaak net te snel af bent.

    * eigen was doet *

  112. @piquant,
    Ach. Ik wordt toch zo moe van die woordspielerijtjes.

  113. @bennie
    er zijn DRIE soorten mensen, mensen die kunnen tellen en mensen die dat niet kunnen.
    *zugt*

  114. Ik zie; dat ook Piq en BB weinig tot niets van de intra’s en supra’s weten.

  115. gelukkig heb ik geen achterbalkon…

  116. @BB
    Zo heb je mannen die wel strijken en die het niet doen. Vrouwen die klussen en die het niet doen. Mensen die leuk zijn en niet leuk etc etc.

  117. @mark twain
    Dat zou je wel eens kunnen meevallen.

    @Vlunk
    Ik heb een voor- en achterbalkon en geen schotel🙂

  118. vlunk Zegt:

    donderdag 10 december, 2009 @ 23:04 bij 11:04 pm
    ” @bennie
    er zijn DRIE soorten mensen, mensen die kunnen tellen en mensen die dat niet kunnen.
    *zugt*”
    Die is GOED. Lol

  119. @ Antisoof: “Ik word” met zonder t
    @ vlunk: er zijn mensen die twijfelen en mensen die niet twijfelen

    * tot die laatste groep behoort… hoewel *

  120. @Piquant,
    Weet jij eigenlijk al wie jij echt bent?
    Wie denkt er in jou? Wie ervaart er deze realiteit?
    Godin😉

  121. @Mark,
    Wat zijn dat eigenlijk, “intra’s en supra’s”?
    *Dom en onwetend in hoekje kruipt*

  122. @ mark twain: als God ons naar zijn evenbeeld gschapen heeft, dan twijfelt hij behoorlijk aan zichzelf.

    * tegen wil en dank geen God zijn kan *

  123. gschapen = geschapen

    * niet overdreven groot ~ is *

  124. @Soof
    Neeeee, ik weet niks, ik denk niet en niemand in mij. Zou erbij moeten komen dat er iemand IN mij denkt. Tsssssssssss En dan ook nog een innerlijke relatie met mij heeft.

  125. @Piquant,
    En toch zijn dat de hogere vragen. Wie ben jij, etc. (Denk ik, zoals alles wat ik hier memoreer. Hersenspinselen, meer nier ;))

  126. @ Piquant

    Het gaat alleen om zondige gedachten hoor, daar ben jij sowieso niet toe in staat🙂

    * hond blokje om schoppen & slapen gaat *

  127. Maar, Al Caps, zet er voor mij dan nog even de regel “Wij streven er in beginsel naar om op een authentieke wijze de werkelijke liefde te doen floreren in al dat is, en wij vinden dat ook heel leuk om te doen!” bij? Dan vind ik dat wel beter.

  128. @Soof
    Dat is een revival van de flowerpower beweging, maar hoort niet thuis in de politiek. Misschien dat Al_C daar anders over denkt . Hoop ik voor je.

  129. Ik ga toch niet te snel hè?

  130. Jezus, Al Caps, had je haast?
    Ik heb je wel eens fraaiere zinsbouw zien plegen.

  131. @Piquant,
    Dat is zo.

  132. KUDT
    Ik heb NET een inzicht in de communicatie maar meld het lekker niet! Beetje paarlen voor de zwijnen werpen! Ja, dag!
    Maar egt!

  133. Geeft niks @Soof 23:39
    Ervaring leert dat inzichten van na 10 uur ’s avonds de volgende ochtend niet meer te reproduceren zijn.

  134. Genialiteit is verbonden aan kantooruren.

  135. @Cookie
    Wel weer een diepe filosofische gedachte….

  136. @ Piquant
    Ja, dat denk je nu.
    Morgenochtend kijk je er vast anders tegenaan.

  137. Alleen Omerta is na tienen altijd geniaal.

    Dan reaguurt ie niet🙂

  138. @Cookie
    Ik heb geen kantooruren maar ook geen inzichten/genialiteit. Ik weet nu dat dat komt omdat ik geen kantooruren heb😦

  139. @ Piquant
    Morgen de wekker zetten.
    Handmatig het volgende topic om 8:00 on line zetten
    en om 17:00 uur de handel weer sluiten.

    Je zal zien dat het werkt.

  140. @ Soof
    Waar zit je?
    Niet stiekum een beetje op je inzicht gaan zitten kauwen nu.
    Delen of opbergen voor een andere keer.

  141. @Cookie
    Ik ben al blij dat ik eindelijk doorheb hoe ik een topic moet programmeren. Morgen een topic van Soof, dus geen experimenten…

  142. Het kan ook nog anders…

    Ik bedenk mijn beste posts altijd om een uur of twee ’s middags. Die schrijf ik op een briefje en ik hoef ze ’s avonds alleen maar over te typen.

  143. @Cookie
    Allemaal leuk en vooral nuttig, maar ik ga nu slapen.

    Trusten !!!

  144. @Cookie,
    U are sometimes on my temperature, u schurk.

  145. @ Piquant 23:56
    Ik doe met je mee.

    * oventje *

  146. Ah, toch nog een Soof
    * oventje weer uit *

  147. @Piquant,
    Lekker slapen en droom zacht.

  148. @ Soof
    Lekker
    Mijn hele dicky naar de Philistenzers

  149. Nu echt * oventje *
    Dag bloemen
    Dag vogels
    Dag Soof

    Morgen weer een dag vol avonturen!

  150. Slaap zacht, Cookie. En droom liever niet, zo zegt men, tenminste…

Reacties zijn gesloten.

