Dom gelovig (Piquant)

In Colombia heeft een man zichzelf gecastreerd met een scheermes. Zijn vrouw wil niet meer met hem naar bed en hij wil niet in de verleiding komen om vreemd te gaan. De 44-jarige boer Luis Alfonso Sanchez Ortiz blijft door zijn daad trouw aan de bijbel, zo zegt hij. “Toen ik besefte dat ik niet meer op mijn vrouw kon rekenen, besloot ik mijn testikels er af te snijden, met bloedvaten en al. Ik ben christen en wil daarom niet op zoek naar een andere partner.” Sanchez zegt dat hij veel ervaring heeft met castreren. “Ik heb varkens, katten en honden gecastreerd. Drie dagen later waren ze allemaal genezen. Ik dacht dat het bij mezelf ook zo zou gaan.” Dat bleek anders uit te pakken. De man moet voorlopig in het ziekenhuis blijven. Volgens de artsen zijn de wonden flink geïnfecteerd.

117 Reacties to “Dom gelovig (Piquant)”

  1. Is zijn vrouw al van hem gescheiden? Bij zo’n eikel blijf je toch niet!

    Elk nadeel heeft zijn voordeel, deze kerst kom ik geen gram aan😉

  2. Ik laat de bloedvaten altijd zitten…

    * dan ook geen christen is *

  3. @ Helen

    Voor zover ik kan nagaan staat er niks in het topic over de eikel…

    * nog eens lezen doet *

  4. @ Piquant

    Geweldige pica!

    * wiens dag helemaal goed gemaakt is *

  5. Een “je weet wel kater” dus. Die gast wordt derhalve rood, dik en zonder puf.

  6. Toen ik het las dacht ik “zo trouw vind je ze niet vaak”🙂

  7. @ Piquant

    Nou wil ik jouw plezier niet bederven natuurlijk, maar als-ie echt trouw was had-ie rustig z’n ballen kunnen houden toch?

  8. Cyproteronacetaat wordt ook niet voorgeschreven omdat pedofielen zo goed van de kleine jongetjes en meisjes kunnen afblijven…

  9. @BB

    Met of zonder ballen. Het gaat om het idee van trouw zijn🙂

  10. @BB\
    Cyproteronacetaat doe ik jaarlijks door het kerstdiner.

  11. Nou, die God zal vast blij zijn dit te horen.

  12. Zo’n koffiebonen plukkende Colombiaan met een gezicht van zadeltassenleder, besluit preventief zijn zaadhandel te ruimen.

    Het heeft iets zuivers, iets puurs.
    Mijn gedachten vormen een beeld wat mij ervan overtuigd dat God alleen in dat soort landen bestaat:

    het kromme, met de versleten slijpsteen scherpgeragde graszeisje ligt op het houten hakblok, Sancho staat ernaast met zijn jutebroek op de hielen ..
    Vastbesloten pakt hij met zijn ene hand zijn balzak en trekt deze ruw ter hoogte van het hakblok hierbij voor het eerst opmerkende dat er zich een joekel van een spatader op heeft genesteld.
    Met de andere hand grijpt hij zelfverzekerd de graszeis, de arm gaat de lucht in, het hakblok kleurt rood.
    Zijn hond graast gulzig de bijbal naar binnen, de zeis klettert op de grond.

    Sancho wankelt vanuit de schuur naar het huis, het is over, Sancho is ontmand.

    De daad, de tragiek, de komedie.
    Zo vloeiend aaneen.

    Dat kan alleen God geregeld hebben.

  13. Omerta op z’n best🙂
    Beelden zijn niet meer nodig bij zo’n beschrijving.
    * pijnlijk gezicht trekt *

  14. Laten we er een speelfilm van maken. Met Bennie in de hoofdrol, Helen als de vrouw van en Omerta voor het script en de regie.

  15. De recette steken we in het blog.
    En een beetje in de provisie voor Cookie natuurlijk.

  16. Bijrol voor Soof.
    Die mag als God een voice over doen om Bennie een hart onder de riem te steken.

  17. Zelfs als vrouw voel ik de pijn . Met dank aan de plastische beschrijving van Omerta.

    *Cookie dankbaar is dat hij Piq buiten het maken van de film houdt *

  18. @ CvE

    Ik eis minimaal 50%.
    Wanneer ik lijfelijk moet verschijnen bij premieres: twee minderjarige afrohoertjes op mijn hotelkamer, twee ons witvoer, drie flessen JW black label, drie Bollinger RD, animal action I II en III en één maal een Milky Way 50 stuksverpakking.

  19. @ Omerta
    Okee, je mag 50% van het script zelf schrijven.

    De secundaire voorwaarden lijken me zonder probleem en zonder kosten te regelen via het volk dat hier de draad frequenteert.

  20. @ CvE

    Akkoord.

    Ik ging er trouwens al van uit dat er hier negerhoertjes zaten te reageren.

    @ Erl

    Cookie neemt contact met jou op inzake mijn wensen.

    @ Piq

    Er staan hier geweldige dingen te gebeuren.
    We gaan er eens even een Sodom en Gomorra van maken.

    Die kijkcijfers zúllen omhoog!

  21. @ Omerta
    Toch handig dat ik je meteen begrijp.
    Dat moet geen gewoonte worden.
    Morgen vind ik je gewoon weer een enorme l*l. Deal?

  22. Ik heb overigens nog niet besloten wie ik vandaag een enorme l*l ga vinden.
    Suggesties iemand?

  23. Toch vreemd dat het zelfs onder een topic over sex meteen weer over sex moet gaan in de plemps.

  24. Het wordt toch wel een film voor alle leeftijden, waar het gehele gezin naar toe kan.

  25. @Omerta
    Wanneer begint Sodom en Gommora ? * al op het puntje van haar stoel zit*.

  26. @ Mark
    Nee, vanaf 16 jaar. Maar Omerta wil best op de jongere kinderen letten.

  27. Sorry @mark twain
    Is een film voor boven de 31.

  28. Vind er geen bal aan zo.

  29. @Raar
    Ook niet als we jou de rol van Sanchez’ hond toedichten?

  30. En ik Bennie’s testikels opvreet? Hm. Verleidelijk maar nee bedankt.
    Weet je wat, ik ben het zeisje wel.

  31. Zo, inmiddels vind ik het wel tijd voor een flinke brainstorm
    * Flesje straffe trapist opentrekt *

  32. Gegeven zijn geloof in de Heere komt alleen Hennie Huisman in aanmerking voor de hoofdrol. Daarbij komt dat het volstrekt geloofwaardig is dat Hennie”s vrouw het niet meer met hem wil doen.

  33. @mark twain

    Ik ken er wel meer die de hoofdrol kunnen spelen, maar HH staat ook op mijn short list.

  34. Ik ben er even helemaal weg van.
    LatorZ

  35. Een fijne fittie zit er niet in vanavond he!?

  36. @Fonz

    Wat mij betreft wel. V’waard is straks ook weer wakker.

    Kick off!

  37. *Verkoopt Leo* een fijne holtor* Gezellie. Nu al.

  38. And it’s gettin’ better!

  39. *gaaaaaaaaap*
    Valt er hier nog wat te meppen?

  40. @Cookie van eigen Deeg

    Ik ga alleen maar de rol van die vrouw spelen als ik die man, nadat hij zijn hele gedoe heeft verwijderd alsnog zijn strot mag doorsnijden. Anders gaat het feest niet door. Geen vrouw in her right mind blijft bij zo’n dombo. Scheiden en er met de poet vandoor is ook een optie. Moet wel blijken dat hij heel veel geld had.

  41. Zo en nu ga ik hopenlijk iets eten dat ik wel binnenhou. Prettig avond blogtuig.

  42. @Z

    van hetzelfde

  43. @Helen 18:52
    Bewaren we voor de sequel.
    No worries.

  44. Bijbaantje Caps?

  45. Hi al. ff off topic!
    zit in Agde Frankrijk Pergignan) en ga morgenochtend vroeg terug. Was even een verhuizing van een vriend. Goed hoe is het weer qua sneeuw in nederland?
    Heenreis vanaf DION (frankrijk) was al KUDT. Zo hoe ziet het er nu uit?
    vertrek om 08.00 AM

  46. /OT

    @Stef
    Ardennen isz wit

  47. @Stef
    Mijn huis in F is daar vlakbij. Hoe is het weer daar ? Als het mooi is, spring ik in de auto.

  48. @Piq het is verdomde koud hier en wit. blijf uit die auto. want zelfs hier klagen ze dat het nooit zo koud is geweest!

  49. LOL Overigens @ drempel!!

  50. @Stef
    Zeiden ze vorig jaar ook al. Zeggen ze tegen elke buitenlander.😦

  51. @Piq bij perpignan is het nice maar nog 110 KM onder montpellier is en blijft het KUDT! en dan naarboven KUDT!
    ik ben er donderdagnacht naar toe gereden.
    Morgen gaan we een poging terug doen.
    2 auto’s niet vol beladen ivm Geen zicht.

  52. @drempel

    Mag dat bij jullie niet ? Tssssssk

  53. @Stef
    Ik heb medelijden met je. Duurt zo lang om terug te komen. Ga niet NIET door het massif central. Ik heb daar vorig jaar in november al, vastgezeten ivm bergen sneeuw.

  54. @piq ja zit hier met 2 locals (lees vrienden) die nu weer terug gaan. en we slapen in een hotelletje met Jawel!; een Kachel.

  55. @piq

    Spijkert voor Casper nog een bordje aan de muur

  56. @PIC de heenweg was al geen zicht ivm meters sneeuw. En de peage wordt goed verzorgd. Waarschijnlijk. Altans dat was mijn voorstel om pas maandag terug te komen. (kunnen we nog langlaufen) En he daar weet Vlunkie alles van!
    maar he Piq zelfs de peage is kudt! Hooguit 60 km/pu op heenreis. wat kan ik morgen verwachten….

  57. @Stef
    Dat ze een kachel hebben zegt niet dat ze hem aanhebben.

  58. @drempel@Vlunk

    Ik heb zelf ooit eens eens een foto in Luik gemaakt. “Alle dagen open, behalve zaterdag, zondag en feestdagen. Tja, België….

  59. @Piq

    In Turnhout staat een bord op de ringweg
    “einde ring”

  60. LOL @ piq de 2 locals zeggen hier dat ik me moet aanpassen…… doe ik ook rustig. praat frans in mijn beste frans. De eerste parisienne heb ik al ontmaskerd. en etc. En jawel ik most vragen of de stroom weer ff aan mocht.
    putverdurie! zijn ze hier nu allemaal zo?

  61. Er ligt overigens in dit hotel een man bomen te zagen. Ik weet niet hoe ver hij ligt maar kan hem wel horen!

  62. @Stef

    ja, ze zijn daar allemaal zo. Het is daar in de l’Herault een 3e wereldgebied. Niemand weet ook wat een afspraak is.

  63. Oh vandaar dat die slui de nog wat nog uit de X eeuw stamt. kreeg vanmiddag een korte rondleiding. Echt Pic. ik weet dat France mooi is maar HIER wil ik nog niet dood gevonden worden! Mijn godt wat een stelletje kadavers.

  64. @Stef
    Een voordeel. Niemand lijdt aan stress en hartinfarcten hebben ze daar niet. In dat gebied worden de mensen ook het oudst van heel Frankrijk.

  65. Ligt overigens een goede vriend naast mij te snurken. En ben blij voor hem want ik pis nu ongeveer in mijn broek van het lachen.

  66. Echt piq wat zou jij doen?
    Je ligt in een hotel. en het is oke. en je hoort iemand zo zwaar bomen zagen (lees snurken) in jouw eigen kamer.

    ik ga zo slapen en gelukkig slaap ik nooit in dit soort hotelletjes wat de creme de la creme is van de toeristenindustrie in de zomer.

    De eigenares is gelukkig een vriendin en ze waarschuwde mij al…

  67. @Stef
    Ik zou hem wakker maken om te neuken. Wat kan je anders doen ?

  68. @piq mits je maar niet in een hotel werkt en mot slapen LOL!

  69. @Stef
    Neuken gaat boven werken. Geloof me maar, vindt hij ook🙂

  70. @Piq tis waarschijnlijk een dikke fransman die getrouwd is. jawel want wij en hunnie zijn de enige gasten in dit 320 kamer tellende hotel.
    Dat ze nog niet gescheiden zijn.

  71. @Stef
    Ik zou eerst kijken hoe hij eruit ziet. Misschien valt het heel erg mee.🙂

  72. Sure @ Piq waarschijnlijk ga ik hem morgen uitlachen met het ontbijt en zijn vrouw met stomme verbazing aangapen hahahaaa

  73. @Stef

    Sterkte vannacht en morgen🙂

  74. oke @ piq voor iedereen die nu nog wat te snurken heeft?

    Maak er een cafe van hoe ver whatever is of hoe koud of doe je ding?
    ik ga maffen en morgen gezond weer op!

    Tot Snel liefs stef!

  75. Na eindeloos speurwerk heb ik eindelijk een filmple van de jonge Erl en zijn familie gevonden;

  76. @Stef

    Scheermes bij de hand? In z’n hand stoppen, wakker maken, en dz zeggen dat-ie het voortaan kzn schudden.

    Voor vervolg: zie topic.

  77. Intussen had KipzonderKop het bij het rechte eind toen hij voorspelde dat alle benmoeienissen van Gerard Spong in de zaak van plitoot P nutteloos en doelloos zouden zijn.

  78. Voortaan kan een ieder hier gratis advies inwinnen.

  79. U kunt morgen allen het ijs op.

  80. @Vlunk 23:40

    Niet ontkend kan worden dat het jochie er pienter uit ziet.

  81. @mark twain
    Spong kan voorlopig beter met zijn snoet van de buis blijven. Graag Frans Bouwer ook.

  82. en jantje smit…

  83. @Pikkie

    Wie is nu weer Frans Bouwer?

  84. @Vlunk

    Toen mijn kinderen 2 en 4 waren voorspelde ik Jan Smit een grootse toekomst.
    Mijn kinderen zijn nu 19 en 22. Destijds wilden ze het niet geloven.

  85. @mark
    waarom wordt jouw ene kind sneller ouder dan het andere?

  86. @mark twain

    Voorspel je Piq en Vlunk ook een leuke (grote hoeft niet) toekomst?

  87. @Vlunk

    LOL!!!!
    Oja en Gerda Verburg ook NOOIT meer op de TV graag.

  88. en philip fre…..nevermind

  89. @Vlunk

    Hij lijkt leuk; maar een met een beetje rekenen kom je er wel uit.

  90. @Piq

    Jij behoort in ieder geval niet tot de categorie der rekenwonders.

  91. @Vlunk
    Kun jij mij nou niet eens uit de blog/topic nood halen? Anders morgen geen topic….

  92. Verder moet mevrouw Verburg natuurlijk morgen ook geruimd worden.

  93. Maak moeiteloos een topic vvor morgen.

  94. @mark twain
    Piq kan toevallig heel goed (hoofd)rekenen. Waar je dat nu weer vandaan hebt….

  95. @mark twain

    “Maak moeiteloos een topic vvor morgen”. Ik heb er al 128 (toegezegd dan) van je op de plank liggen🙂

  96. Zijn Vlunk en mark twain nu snel een topic aan het schrijven ?

  97. Welk een gelul over schnee en chladheid op de wegen… Gewoon een stel all season- (met schneecertificaat) of winterslofen onder de auto en gaaaaan…

  98. @Piq

    Topic is klaar en verzonden.

  99. @mark twain

    Waaaaaaaaaaaaaat? Kusje!!!

  100. @Piq
    Heb je het in goede orde ontvangen?

  101. @mark twain
    Staat erop voor morgen.
    2x kuz.

  102. Gaat nu lekker slapen en kuz voor PIq.

  103. @all
    Nou ja, all….

    Trusten

  104. kloten…

Reacties zijn gesloten.

