Kersthangplek. (Piquant)

We maken tot het eind van het jaar een jaaroverzicht van alles en nog wat.
Te beginnen met je grootste ergernissen uit 2009. Ik vermoed dat dat niet zo moeilijk is.

109 Reacties to “Kersthangplek. (Piquant)”

  1. Dat is inderdaad geen ergernis geweest.
    Maar ik wil positief beginnen.

  2. Ergernissen 2009
    * Alzheimer
    * Dierenleed
    * Politiek

  3. To all, a merry christmas

  4. Ergernis… het is een keuze…

    Er zijn wat strubbelingen met een aannemer. Aangezien dat allemaal op zijn pootjes terecht komt…

    Nee, dit jaar even geen ergernissen, hoogstens uitdagingen.

  5. Casper kom er maar in.

    *casper in aktie*

    *plopt eindejaars incommunicado*

  6. Klein ergernisje: mensen die de oplossing al hebben terwijl ze het probleem niet eens kennen.

    Is dat ergernis of is dat medelijden?

    Jeweetwel, mensen die altijd de verkeerde dingen doen.

  7. Slechts één ding in de categorie ergenissen in 2009:
    UGG’s!
    Voor de rest was het een prima jaar.
    Tot nu toe dan.

  8. Uggs, da’s een keuze. Iedereen heeft het recht om voor paal te lopen.

  9. Ik ben altijd weer verbaasd hoe m.n. vrouwen zich conformeren aan een of andere idiote rage. Zo zag ik deze zomer vrouwen met zomerkleding en laarzen (UGG,s ook). Geen ergernis maar verbazing.
    Net als Rammstein wel ergernis over de onverschilligheid voor dierenleed.

  10. @Sytze

    “Klein ergernisje: mensen die de oplossing al hebben terwijl ze het probleem niet eens kennen.”
    Geen ergernis maar een constatering. Er zijn veel mensen die problemen bedenken maar nooit met een oplossing komen.

  11. Visie zonder aktie is dagdromen
    Aktie zonder visie is een nachtmerrie

    Overigens is het fenomeen “problemen bedenken” mij vreemd.

  12. Ik erger me aan mensen die zeggen een netwerk te hebben, in een Saab 9-7X te rijden, een landhuis met aanlegsteiger voor een Bayliner en geen hang naar jonge meisjes.

    En dan vervolgens ergens in een kroeg iemand ontmoeten en volstrekt ongeloofwaardige verhalen op gaan zitten hangen, in een Nissan X-trail 2003 aan komen kakken, een door een knoeier neergekwakte gibohut op een groententuin te hebben en uiteindelijk wél jonge meisjes op Hyves lastig gaan zitten vallen.

  13. *trekt Vliegen aan zijn oortje*

    TWIET TWIET!

    Gheghe ..

  14. Uhm… Omerta…

    Het is hoogst ongebruikelijk om aanlegsteigers in een bos te hebben. Maar ik neem jou verder niet kwalijk dat je een beetje dom bent. Ik erger mij er evenmin aan🙂

    Ik vind het zelfs wel vermakelijk, jouw obsessie voor mij🙂

  15. @ vliegen

    Ik refereer slechts aan jouw eerdere uitlatingen op andere logs, meer niet.
    Wellicht begint het wat verwarrend voor je te worden aangaande hetgeen je in de loop van de tijd al bij elkaar hebt gelogen, mijn geheugen is op dit punt uiterst precies, dank je.

    Verder woon je niet in een bos, maar in een groentetuin, recht achter een écht huis.
    Kijk, vriendje Vliegen, als we het hier over dom gaan hebben, denk ik dat jij even je dongeltje weg moet leggen en jezelf even moet realiseren dat jij een van die mensen bent die zich volledig te buiten gaat aan het rondstrooien van persoonlijke info, vergezeld van foto’s, datums, en zelfs info over je bedenkelijke hobby’s. Voel je hem?
    Het is namelijk de klassieke achilleshiel van notoir narcisme: betrapt worden op leugens.

    Het is geen punt als je liegt, maar alles is bij jou zó vreselijk makkelijk te weerleggen dat het gewoon zwaar gênant begint te worden.
    Ik heb het recht mij daar aan te ergeren, zeker gezien jij al zo ontzettend veel uitglijders hebt gemaakt dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat zelfs Dries Roelvink bij jou vergeleken nog een helder licht is.

  16. Zich ergeren is een teken van geestelijke armoe.

  17. Zo is dat maar net Mark.

    Obsessies zijn signalen van heimelijke jaloezie en afgunst.

    Help, ik heb een stalker!

  18. @ Sytze
    Dan wordt het tijd dat je gaat Twitteren. Twitter is wel de plek om je te laten stalken.

  19. Over verwonderen gesproken…

  20. Nog een klein ergenisje dan:
    Waar zit iedereen geeveedee?

  21. Waar iedereen zit? Op zijn reet?

    Ik Twitter niet Cookie. Ik had een tijd geleden een congres van CommOnline en daar hebben ze me er niet van kunnen overtuigen dat Twitteren meerwaarde heeft.

  22. @Cookie

    Ik heb wel een godsgruwelijke hekel aan vuurwerk. Schijnt ook nu weer 60M. aan te worden uitgegeven. Hoe groot de vervolgschade is weet ik niet.
    Maar zal wel een astronomisch bedrag zijn.

  23. Twitteren is voor aanstellers.

  24. *dop op markeerstift doet*

  25. *meerwaarde creëert*

  26. *nut nog steeds niet ziet*

  27. @ MT 14.50

    @ MT 15.50

    Lul.

    Arm van geest, zei je?

  28. Schelden is een teken van machteloosheid

  29. LOL @ Omerta 16:00

    Hehehe, toch altijd weer mooi hoe sommige mensen zichzelf zien en dat naar buiten communiceren.

    Maar het kan natuurlijk nog erger.

  30. *Vol met twee laarzen vooruit binnen komt zeilen en op het barre-armoede-gezicht van Mark Twain land.*

    Hoest nou Twain?

  31. Gedwee en mak alles over je heen laten gaan is een teken van overgave en verloren wilskracht.

  32. Je op laten naaien door paupers is een tekort aan zelfbeheersing.

  33. @ Bob

    heb jij al een AT-team op je dak gehad vanwege je ava hier?

    @ Vliegen

    Ga aub weg man, je maakt geen schijn van kans .. infantiele stotteraar in het hoekje van het schoolplein.

  34. Energie steken in nutteloze zaken is een teken van besluiteloosheid😉

  35. @ Bob @ raar

    Kijk die fopbaron nou ineens de log-dominee uithangen, hahahahaha!!!

  36. @Mark Twain: Hè!? Wat zie ik daar aan die klompvoeten van je?
    Neeeeee. MannenUGGS?
    Ow wat gênant!!

  37. @Omerta: Die pica laatst, bij de beginselen van dat huisje!!! *tranen*

  38. Je vriendjes moeten oproepen is een teken van slapte…

    *nu maar weer iets zinnigs doen gaat*

  39. De fopbaron heeft plots last van geheugenverlies.
    Weet ineens niet meer dat hij op niemandsland zo vreselijk onderuit is getrokken wegens liegen, dat hij van ellende zijn heil ergens anders moest zoeken.

  40. Joehoeoeoeoe! Markeyboy! Hallootjes!

  41. @ Omerta

    Nee, natuurlijk heb ik geen AT-team op mijn dak gehad.
    Die ava staat voor een daadkrachtig persoon met een prestatiedrang en een goed georganiseerde structuur. Zoiets zitten de heren van het AT-team ook.

    Ik hoorde gisteren dat Ratko weer lekker op de lange latten heeft gestaan en vrolijk alle mensen op de piste heeft begroet. Die skipiste is geweldig. Ze hebben er een paar jaar geleden, voor het slalommen, om de paar meter een moslim uit Srebrenica neergelegd wat nu tot een geweldig mooi, maar ook moeilijke piste heeft geleid.

    Ze hebben ook geprobeerd van een paar honderd moslims een skischans te maken, maar die zakte steeds in door het vergaan van de lijken. Naar een alternatief wordt gezocht.

  42. @ Raar 16.14

    Mooi he?
    Waar die Vliegen in dat hoekje intens van zijn trespa en gibohutje stond te genieten, bedoel je?

    Ja, het is een vieslel, hoor.

    Onze Hyves-pedofiel.

  43. Die pica! Ja. Ah toe, nog 1 keer.

  44. @ Bob

    Wat een gewéldige bijdrage pen je zomaar even hier neer.
    Helder, onomwonden, ter zake, uitgesproken!

  45. Vriendjes oproepen is volgens mij geen teken van zwakte, maar een teken van lobbyen en inschakelen van netwerken.
    Me dunkt dat ook jij daar veelvuldig gebruik van maakt, Sytze.

    Op zich ben ik het verder wel met je eens. Die Mark Twain kan het inderdaad nooit alleen af en heeft altijd hulp van derden nodig en als er geen derden beschikbaar zijn, dan kruipt hij zelf in de panelen om teksten te verwijderen of mensen te blokkeren.

    Ja,……inderdaad, in het geval van Twain is het wel wat lafjes, nu je het zegt.

  46. Wat? Twain achter de knoppen hier.
    Ghe. Effe testje.

    Hey!! Twain!! Nuffe duflul!!
    Come out and play, luie hond.

  47. Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Wedden dat het met de joden straks ook opeens anders ligt na gedegen onderzoek?

    http://www.nrc.nl/binnenland/article2444414.ece/Onderzoek_Nederlandse_homoseksuelen_nauwelijks_vervolgd_in_WOII

  48. *Kwik, Kwek en Kwak aanschouwt, hoofd schudt*

    Het zit diep hè?
    http://www.humanistischverbond.nl/dossiers/levenseinde/hulpbijzelfdoding

    Optie?

  49. @ Bob 16.19

    Vliegen claimt een netwerk te hebben, maar toen hij daadwerkelijk hier gebruik van moest maken aan de hand van beloftes die gemaakt waren naar een bekende van ons, bleek hij slechts connecties bij een Italiaans ijskarretje op de boulevard van Scheveningen te hebben.

  50. Ik zou het gewoon doen Sytze. Dis toch ook geen leven zo.
    Vind je der zelf van?

  51. @ raar

    Vliegen wil niet dood, vliegen wil liegen.

  52. Guttegut. Zou Kip zonder Kop er niet zijn?
    Jo Kippuuuuuuuus!!!

  53. @ Sytze

    Zelfdoding is, hoewel een nobel en dapper iets, zo permanent.

    Het is overigens schaamteloos dat je het over Kwik, Kwek en Kwak hebt. Dat zou trollen zijn en je weet dat je voor trollen bij Twain moet zijn.

  54. Ho Ho Sytze!
    Laat ons er even buiten?

  55. @ Raar

    Kippus is er zeker wel. Kijk maar, daar staat hij

    *knikt met hoofd naar Mark Twain*

    Je kunt wel een andere nick nemen, maar de kromheid in rug en tekst raak je niet zomaar kwijt.

    *klopt Twain even joviaal op de bochel*

  56. @ Raar

    Onze Julius schreeuwt liever even wat als ik er niet ben.
    Dat is veilger.

  57. Hey!! Graatloze!! Kwallekop! Knurft! Ruftevanger, Teena lady! Komt er nog wat van!?

  58. @Omerta: Hij gunt mij het leven niet onze Julius. *trillend onderlipje* Waarom niet denk ik dan. Waarom niet?

  59. Tjezus jongens … dit noemt men een huis in een bos!

    Gibo, spaanplaat .. en allemaal in elkaar getrapt door een halfwas knoeiertje.

  60. De kerstgedachte begint al aardig de boventoon te voeren zie ik wel.
    Kan ik met een gerust hart even wat anders gaan doen.

  61. @Omerta: Hahaha! *tranen*
    Mooi he, als je dat plaatje aanklikt, blijft “Kersthangplek” erboven staan.
    Als je firefox hebt that is.

    “Kersthangtranen”

  62. *kucht*

    Omerta, dat is de garage…

    Wederom vergeef ik jou jouw domheid.

  63. @ vliegen

    Hahaha .. ik heb ze allemaal hier, hoor ..
    LOL!

    Een huis in het bos!

    Man, een polenkeetje!

  64. Kerst is een feestje voor de gehersenspoelden die een God in hun harses geprint hebben gekregen.

    De kerstgedachte bestaat overigens niet. In ieder geval niet als een collectieve gedachte. Zo wens ik sommige mensen een pijnlijke dood onder de kerstboom, een ontploffend stuk vuurwerk in de handen en het afgesloten worden van gas, water en licht.

  65. *kucht*

    Omerta, dat is de garage…

    Oehoehoehoe! Kappen nou hoor… Mijn buik begint gemeen zeer te doen.

    *Met lipjes van Sytze speelt* Koedie koedie koedie.

  66. Ook leuk. Een garage met openslaande tuindeuren..

  67. God, wat zullen die mensen die erachter wonen zich vreselijk geergerd hebben aan dat zooitje schorem wat er achter is neergestreken ..

  68. En toch ben ik wel overtuigd dat Sytze daar een knus onderkomen zal realiseren. Ja, dat meen ik serieus.

  69. Hoezo denk je dat Bob?

  70. @ Bob

    Omdat hij er foto’s van meisjes van 16 gaat maken?

  71. @ Raar

    Omdat ik wel vertrouwen heb in de plannen van Sytze. Het ziet er nu in ieder geval al veelbelovend uit. Die man komt er wel, wat ik je brom.

  72. @ bob

    heeft ie jou wat fotootjes beloofd?
    Of ga je nog een stukje rijden in de Saab, samen met hem?

  73. Ik ben blij geen dochter van 16 op hyves te hebben zitten.
    Je ziet het dagelijks voorbij komen, geesteszieken die zich daar voordoen als fotograaf ed.
    Ik zou dat laptopje wel eens ondersteboven willen houden van die man.
    Reken maar dat er een berg smerigheid uit rolt.

  74. Nee nee, ik heb verder geen banden of contact met Sytze, dus mijn uiting is volledig vrij van enige druk of belangenverstrengeling.

    Foto’s hoef ik niet. Ik heb slechte ervaringen met het toegezonden krijgen van foto’s. Daar liep Van Pruisen ooit mee te slingeren vanaf zijn harde schijf en die zijn ook linea recta in het grote metalen archief op het bureaublad verdwenen.

  75. Ik smeer hem. Het is mooi geweest voor vandaag en ik moet nog aan het bier straks.

  76. Ik ben er even af.

  77. Volgens mij ben jij er al jaren “even af” Raar😛

  78. @Sytze: Gheghe. Jaja ouwe bosnimf.

  79. Lol! Ik stond effies in de moderatie, en nu is mijn pica verneukt.
    Dit riekt naar Mark Twain.

  80. Goh, krijg ik zomaar een pre-Xmas cadeau.

    L’Eau Bleue D’Issey pour Homme, zegt dat jullie iets?

    @R en O

    Ja, voorspelbare reactie, is niet (alleen) voor homo’s.

  81. Pfff Leo* Nu onderschat je me ietwat.
    *Heeft een keur aan geurlijnen pour l’ homme (kleine correctie Leo*).

  82. Leo*:

    Hoeveel % alcohol is het?

  83. Zo te lezen valt het allemaal erg mee met de ergernissen.

  84. Nah Pikantje bij 10:55 pm
    Nu je het zo zegt…
    Ik was vandaag nog even in de super voor wat ‘vergeten boodschapjes’ en ik ergerde me kapot aan de meute onnadenkende gleuven die, opzoek naar iets lekkers maar wel op de prijs lettende, in de koelbakken staan te gluren met dan het winkelkarretje in de hand schuin achter zich over de breedte van het pad houden zodat je er niet langs kunt.
    Voorts waren er nog moeders met meuten kinderen die ze niet kwijt konden en dan maar meenamen en vervolgens aan het racen waren met van die speciale kinderwinkelwagentjes met zo’n vlag er op…
    Oh, en dan ook nog van die bejaarden met een rollator, die nog even op het randje een rolletje mariakaakjes en verkade likkoekjes moeten gaan kopen…

    Verder viel het wel mee😉

  85. KudT
    Zit ik bij 11:09 pm te trollen…
    Ongehoord!
    Goed voornemen voor 2010…
    Niet meer trollen😛

  86. @KKK of MMDH
    Ik heb vanavond om 8 uur even snel boodschappen gedaan. Zomaar af en toe wat gegrepen en verder vind ik het wel goed. Geen ergernissen.

  87. Je kunt ook gewoon 6 dagen uit eten gaan.

  88. Maar gelukkig hoefde Laura niet achter de tralies vandaag…

  89. Natuurlijk kan dat Sytze… Maar ik vind het juist zo leuk om te kokkerellen, frutsels en liflafjes te maken…

  90. Gelukkig niet nee. het zou ook niet goed zijn. Een van de laatste meiden van onder de 15 die nog een beetje zelfstandig kan denken, wordt een droom ontnomen terwijl het pauperzootje dat nog niet eens ambitie heeft – wat, dat nog niet eens weet wat dat woord betekent – alle ruimte krijgt om zichzelf naar de kloten te helpen.

  91. Liflafjes maken is oke Ronzo, alleen zijn de kerstdagen daar niet altijd het juiste moment voor.

    *zich de Poggenpohl Plusmodo voor zich ziet*

  92. Mwah Sytze, wat ik liflafjes noem is voor vele anderen een luxe of gerechten waar ze nog nooit van gehoord hebben😉

    Wat Laura betreft; inderdaad, het meest schrijnende schrijnt voort en wordt er niet ingegegrepen als het ècht nodig is.

  93. liflafjes is in mijn opinie:

    Stukje stokbrood, wat salami, stukje kaas, iets warms, glaasje wijn, weer iets warms, glaasje wijn. Wat extra brood, wijntje, stukje kaas…

    Liflafjes? Da’s toch gezelligheid?

  94. Vermaken jullie je? Ik ben nl even iets anders aan het doen.🙂

  95. Uiteraard Piq.

    DMMDH is goed gezelschap.

  96. @Sytze
    MMDH is nergens te bekennen😦

    Misschien een lekker liflafje voor ons aan het klaarmaken🙂

  97. Sowieso zijn liflafjes altijd gezelligheid, dat zeker😉

    Ja Pikantje, ik vermaak me wel hoor. ‘K sta alleen tussendoor even een dressing te maken voor morgen…

  98. *mandje in*

  99. Goed plan… mandje…

  100. @Sytze

    Jij ook en all trusten.

  101. Tja. Ben ik even weg, is het alweer voorbij voor vandaag.

  102. @Cookie

    Ik ben er ook nog😦

  103. Nu niet meer
    #blaast kaarsen uit*

  104. * In het donker zit *

Reacties zijn gesloten.

