Kersthangplek 2 (Piquant)


De ergernissen vielen heel erg mee dus. (topic van gisteren)
Vandaag dan maar iets heel anders. Wie viel je in 2009 (tot nu toe) heel erg tegen?
Kan Joerie van Gelder zijn of Prins W.A. of misschien wel je eigen partner………

231 Reacties to “Kersthangplek 2 (Piquant)”

  1. Dat lijkt me geen moeilijke.

    Dat is de geriatenbrigade van Benno Bang en Kip zonder Kop/ Julius/ Mark Twain (waar blijft dat bericht van hem nou?)

    Wat een treurige tegenvallers zijn dat. Dat Piq aan liefdadigheid doet en deze twee menselijke excuses onder haar vleugels neemt is tot daar aan toe. Het vergt echter veel geduld, inlevingsvermogen en corrigerend vermogen van alle andere mensen, die hier wel normaal doen, om met deze twee om te kunnen gaan.

    Van mij mag je ze laten inslapen, Piq, het liefst langzaam en pijnlijk.

    *legt spuitjes met overdosis morfine voor Benno en Julius/ Mark Twain/ Kip zonder Kop neer*

    Mijn kerstcadeau aan de mensheid dit jaar.

  2. Tegenvallers? Geen noemenswaardige.

    Tegenslagen moet je ombuigen naar meevallers. Elke bedreiging is tenslotte tevens een kans.

  3. Mijn megategenvaller dit jaar is dat sommige mensen (zie ook BobP) het niet kunnen laten als een pesterige schooljongen, populair te willen zijn onder de ‘grote jongens van de school.
    Het blijft allemaal steken op het niveau van het VMBO.

  4. @ Piq

    Ik ben blij dat je het met me eens bent, maar voor mij hoef je je vrienden niet af te vallen hoor. Ze weten het zelf ook wel. Het moet alleen af en toe gezegd worden.

    Het is toch nog een feestelijke periode geworden, lees ik net

    http://www.nrc.nl/binnenland/article2445315.ece/Voormalig_CPN-voorman_Marcus_Bakker_overleden

  5. @BobP

    Marcus Bakker was tenminste nog iemand die niet met de meute meeliep.

  6. Marcus Bakker was een smerige communist en als er iets is dat communisten doen is het wel meelopen. Het collectief gaat boven het individu. Wie niet meeloopt mag, vanuit de vroegere en huidige communistische regimes, opgesloten, heropgevoed, verdelgd worden.

    Marcus Bakker was een van de ergste in zijn soort. Hij heeft staan te juichen toen de Polen in elkaar gerost werden omdat ze protesteerden tegen de Soviets. Hij was een vazal van Moskou, een landverrader.

    Marcus Bakker was een van de grootste meelopers die we in de politiek gekend hebben. Het handje van Vadertje Moskou hield hij stevig vast, zonder enige kritische blik op welke smerigheden het Kremlin uitvrat in eigen land of elders.

    Dat hij moge rotten in de hel.

  7. @BobP
    Dat zal jou als Mladich liefhebber niet bevallen.
    “Bakker
    stapte mee over in de fusie die GroenLinks opleverde maar zegde zijn lidmaatschap op toen GroenLinks instemde met Navo-bombardementen op Joegoslavië.”

  8. Marcus Bakker liep met de verkeerde meute mee… Hij was het die zei: “wat mij betreft worden alle liberale partijen zo snel mogelijk verboden”, hetgeen dan ook een tijdlang in het manifest van de CPN stond. Op een CPN congres heeft hij zelfs eens geopperd dat VVD-ers vergast mochten worden.

    Ik ben blij dat die rotzak eindelijk de pijp uit is. Dat hij dubbel moge rotten in de hel.

  9. Geweldig om te zien hoe VVD aanhangers liefdevol over medemensen praten.

  10. Medemensen…

    Hou toch op Piq. De schoft heeft zelfs zijn eigen partijgenoten verraden.

  11. Goh, grappig dat Piq een landverrader verdedigt die pleit voor het vergassen van eigen landgenoten, politieke stromingen wil verbieden en nooit spijt heeft betuigd van zijn smerige hersenspinsels.

    Je zou bijna denken dat Piq ook niet van het verleden geleerd heeft. Zal wel weer iets vrouwelijks zijn. Ook Dutroux kreeg zakken vol steunverklaringen, liefdesbetuigingen en huwelijksaanzoeken van vrouwen. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

    Dat Marcus Bakker in de open lucht tot compost mag vergaan en zijn botten voor de hyena’s gegooid mogen worden!

  12. Tegenvaller voor 2009?
    Nog steeds geen CU op stuk grond in FR…😦

    Goed voornemen 2010…
    Langs de verantwoordelijke ambtenaar van het Departement gaan en z’n kop er af te rossen.
    Maar het zal er wel op uitdraaien dat ik met wat ‘flappen’ moet wapperen😛

  13. Marcus Bakker was wel een dappere man. Gekke ideeën natuurlijk, maar terwijl heel Nederland woedend was na de Russische inval in Hongarije, bleef hij lid. Mind you, er was toen echte volkswoede. Het hoofdkantoor van de CPN werd bestormd, koloniale houwdegen Westerling meldde zich als vrijwilliger aan om in Hongarije te gaan vechten, zelfs de kerken waren woest.

    Hij was dus zeker geen meeloper.

  14. @ Huub

    Volgens mij klopt er iets niet in je hoofd. Geen trouwer vazal van Moskou dan Marcus Bakker. Ondanks overweldigende bewijzen van schuld van de Soviets bleef Bakker Moskou steunen. Moorden, onderdrukking, monddood maken…Marcus Bakker verdedigde het.

    Marcus Bakker was niet dapper. Marcus Bakker was een domme en naïeve communistische smeerlap. Jammer dat de volkswoede destijds niet op hem persoonlijk uitgeleefd kon worden.

    Westerling was wel een dapper man, dat dan wel weer.

  15. Natuurlijk vind jij dat Huub. Dat is ook jouw taak, om dat te vinden.

    Ik vind het achter Moskou aandraven helemaal niet heldhaftig. Dat gold voor Bakker en dat gold voor De Groot. Maar wat maakt het heldendom van Bakker van de mensen Gortzak, Reuter et all?

  16. Overigens Huub, stam jij uit de CPN-tijd?

  17. *richting Gent*

    toedels.

  18. Nee, ik stam absoluut niet uit de CPN tijd. Maar ik vind het van historische onbenulligheid getuigen om te zeggen dat Marcus Bakker laf was. In de jaren 50 communist zijn, dan was je dapper. Zoals Janmaat in de jaren 80 ook dapper was. Dat maakt Bakker geen held, maar wel een man met idealen en een eigen mening, tegen de stroom in. Dat ie later de Sovjet fouten nauwelijks wilde inzien, dat is niet fraai natuurlijk.

  19. Zie wat hier voor onfris’gebeurt. Ik zeg tegen BobP dat Marcus Bakker tenminste (en ja het was voor BobP himself bedoeld) geen meeloper was. Verder laat ik me niet uit wat ik van zijn politieke ideeén vind.

    Dan gebeurt er dit :
    Toegevoegd op 2009/12/24 om 12:29pm
    Goh, grappig dat Piq een landverrader verdedigt die pleit voor het vergassen van eigen landgenoten, politieke stromingen wil verbieden en nooit spijt heeft betuigd van zijn smerige hersenspinsels.

    Je zou bijna denken dat Piq ook niet van het verleden geleerd heeft. Zal wel weer iets vrouwelijks zijn. Ook Dutroux kreeg zakken vol steunverklaringen, liefdesbetuigingen en huwelijksaanzoeken van vrouwen. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden.

    Dat Marcus Bakker in de open lucht tot compost mag vergaan en zijn botten voor de hyena’s gegooid mogen worden!

    Ik verdedig (waar??) Marcus Bakker en zijn ideeën. Tegelijkertijd word ik ook maar even gemakshalve met de aanhangers van Dutroux op een hoop gegooid.
    @BobP Onfrisser kun je niet zijn en debatteren kun je al helemaal niet. Bah.

    Sorry voor het vetgedrukte, maar ik laat het lekker staan.🙂

  20. @ Piq

    Hehehe, laat ik je tegemoet komen en “verdedigen” veranderen in “ophemelen”. Verder klopt elk woord. Dat het jou niet bevalt is mogelijk, ik hoop het zelfs, want het zal betekenen dat je de schellen voor de ogen wegvallen en de rode waas aan het verdwijnen is.

    Debatteren? Huh? Wie heeft waar gedebatteerd? Ik ben gewoon om alleen met mensen in debat te gaan waar redelijk denkvermogen in zit, dus hier zul je mij niet in debat zien gaan. Sowieso is online debatteren in slow chat een onmogelijkheid. Een polemiek..soit, maar een debat?

    En wat je plotse selectieve verontwaardiging betreft; die is buitengewoon stuitend. Wil je iets onfris zien? Kan ik zo voor je schrijven hoor. Geen probleem. Dan is het wel iets wat onfris is voor iedereen. Wat jij persoonlijk onfris vindt is niet van belang. Als daar rekening mee gehouden moet worden kan het schrijven wel gestopt worden.

  21. @ Bob

    Betekent dit dat je niet naar de nieuwjaarsreceptie van het Piqlog gaat?

  22. @ Omerta

    Joh, ik kan het gewoon niet meer bijhouden waar ik allemaal niet uitgenodigd ben. Hele lijsten heb ik hier al met doorgestreepte recepties.

    Ga jij wel? Gezellig bubbeltjes drinken met Benno en Twain/ Julius/ Kip zonder Kop?

  23. @BobP

    Er is er hier maar een met een rode waas.

  24. @ Bob

    Ik wil best komen, Benno en Julius kan ik velen.
    Maar ik ben wat allergisch voor schorem wat in groententuinen bivakkeert.

    @ Piq

    Rest de volgende vraag voor jou: zijn de uitnodigingen al verstuurt?

  25. @ Piq

    Ja, dat zeg ik toch ook. Ik heb alleen jou genoemd en verder niemand. We zijn het dus eens, wederom.

  26. @Omerta
    Ik overweeg op oudejaarsdag te stoppen. Het moet voor mij interessant, lollig etc zijn. Dat vind ik al een tijdje niet meer. Een jaar is wellicht genoeg.

  27. Kijk, dat zijn nog eens nieuwjaarsvoornemens. Ik voorspel je dat het niet gebeuren gaat.

  28. Je kunt nu nog even al je frustraties kwijt. Die moet je per slot van rekening ergens kwijt.
    Misschien stop ik wel eerder.

  29. Mensen die frustraties online kwijt moeten raken kunnen beter tegen een boom in het park gaan schoppen of tegen sommige bejaarden die hier komen. Een log is om plezier te maken en gezellig samen met anderen van gedachten te wisselen. Welk redelijk denkend mens zou daar nu misbruik van willen maken?

    Tsss, niet te geloven dat iemand alleen al op het idee zou komen.

  30. 2009 is me zwáár tegengevallen. Had ik niet verwacht van 2009. Ik ben zwaar teleurgesteld in je, 2009.
    Nèxt.

  31. @Bob
    When U are right, you are right.
    Party

  32. @Piquant
    Ha die Piquant.
    De deur is dicht, de trap is afgezaagd, laat de feestdagen maar komen.
    Meery XMas @ All

  33. …. of Merry, ook leuk, en beter.

  34. @rammsteijn
    LOL. leuker kan het niet. Heb je de pizza’s wel in huis? Poes ook thuis?

  35. @ Piq

    Als je geen zin meer hebt, moet je gewoon stoppen .. heb ik je wel eens meer gezegd.
    Niemand verplicht je tot iets.

    Loggen is uit.

    Kijk even naar Luaswashere, bijv .. werkelijk enorme topics, puur discussiegericht, gemiddeld drie commentjes per topic.

  36. Herstel: Lucaswashier

  37. @Piquant
    Pizza wordt morgen gebracht, catfood genoeg tot vólgend jaar Kerst – nee, niet voor mij – en cola zoveel, ik zou erin kunnen verdrinken.
    Oh, en derde kerstdag moet ik er wél uit, tosti’s eten bij mijn leukste exman. En als het dan weer duidelijk wordt waarom we gescheiden zijn, ga ik weer naar huis.
    Seriously, hij is lief.

  38. @Omerta

    Dank voor je advies.
    Ik vind het treurig dat er hier door een paar mensen het niet kan worden opgebracht om andere meningen te accepteren. Ik heb het niet eens over respecteren. Mijn woorden worden verdraaid, anderen incl ik worden regelmatig bejaarden genoemd. Enfin, zo kan ik wel even doorgaan.
    Lollig vind ik het in ieder geval niet.

  39. @Piquant
    Hè jasses, is dat nog steeds het geval ?

  40. @Rammsteijn

    Ik regel het ook altijd goed voor mezelf.
    Morgen met vrienden uit eten en verder is het hier, zoals altijd een va et viens van mensen, dus drank is er in overvloed. Poezeneten ook genoeg en de koelkast zit vol maar dat is ie altijd. Niks bijzonders verder, want ik eet altijd al lekker.

  41. @rammsteijn
    Kijk vandaag maar even. Soms is genoeg, genoeg.

  42. @ Piq

    Ben ik weer helemaal met je eens. Schandalig wat die geriaten hier allemaal flikken. Je kunt ze ook gewoon verwijderen, dan wordt het weer gezellig. Benno en Twain/ Julius/ Kip zonder Kop vinden wel een nieuwe site.

  43. @piquant
    Is het niet mogelijk alleen mensen toe te laten die jij oké vindt ? En dan bedoel ik niet qua mening persé, maar meer in gedrag ? Ik bedoel, dat je hier, bij wijze van spreke, een soort of lidmaatschap nodig hebt ?

  44. @Piquant 16.31
    Ik bewonder je, dat je zo veel geduld hebt.

  45. *nogmaals voor (bijna) iedereen kerstkransjes rondstrooit*

  46. @Rammsteijn
    Moeilijk te regelen. Moet ik de hele tijd modden…. Of een gesloten blog maken , op uitnodiging. Heb ik allemaal niet zoveel zin in.
    Alhoewel een blog zonder BobP …..🙂 🙂 🙂

  47. Ohhhhhh, dat is onder de gordel, Piq.
    Een blog zonder mij is als een Surinamer…dat werkt niet.

  48. @rammsteijn
    Heb gehad lievie.

    @Leo*
    Voor wie niet ? Zeg het gewoon.

  49. @ Piq 16.37

    Goeie actie ..
    Vind ik ook.

    Leo is ook een vergaller, en een beetje stiekem.

    Die kan gewoon weg.

  50. @Piquant
    Wat je ook beslist, sterkte.

  51. Ik sluit me bij Rammsteijn aan.

  52. @ Rammsteijn
    Uw aller Von Zeikhoven doet ook alweer een paar z’n uiterste best lief te zijn voor verloren-ex-Caroline. Maar waarom word ik dan toch steeds maar weer niet de hare? Is dat een frauengeheimmis?

  53. ehhh, wat Huub zei…

  54. @ Piq
    Had ik de ergens de afgelopen weken een opleving van die kl*terugpij, sloeg het daarna terug, mèt een weekje depressief slapen erbij. Zo komen die regelmatige topics er nooit natuurlijk! SQZI….

  55. @piq
    sluiten?
    en ik ben nog wel zo lief de laatste tijd?

  56. “Leo is ook een vergaller, en een beetje stiekem.

    Die kan gewoon weg.”

    Toedeloe………

  57. Erlkönigmodus on

    Luister liever naar:

    Erlkönigmodus off

  58. @Leo*
    Niemand kan hier weggejaagd worden door iemand. Jammer genoeg gebeurt dat wel en ik krijg er ook mailtjes over. Dat is dan ook meteen de belangrijkste reden dat ik overweeg te stoppen.
    Als ik iedereen die meent te mogen selecteren en daarmee zichzelf interessanter/leuker vindt dan komen Leo*, Erl, MMDH, mark twain, Bernhard Bang en nog een paar mensen hier niet meer (en dan weet ik er nog een paar die hier niet (meer) komen doordat ze zich door bepaalde comments niet prettig voelen).
    Kortom…..en daar heb ik dus geen zin meer in. Ik ben die beledigingen aan het adres van MIJN gasten, zat.

  59. @ Rammsteijn
    Een paar jaar, dat is…🙂

  60. De tegenvaller van 2009: Aardige gasten annoieren

  61. @Von Zeikhoven
    We mogen elkaar gewoon nog steeds erg graag, hij is de enige man met wie ik zwarte, negatieve zaken kan bespreken zonder dat je meteen in een intervention terecht komt. Wij zijn ras pessimisten die heel veel lachen. En niemand anders wil met ons mee naar concerten die wij graag zien.
    Het belangrijkste van slagen van zo een post relatie is, dat je allebei gelijkwaardig niet meer verliefd op elkaar bent. Als er een meer “in” zit dan de ander, eindigt het in een tranendal.
    Houden van is a given, in deze.

  62. @von Zeikhoven
    Jij wilt je ex graag terug, dat is een riskante operatie. Daar weet ik niets van, op wat kloterige wijvenstreken na.

  63. @Rammsteijn
    Een juweeltje van een post. Kunnen we allemaal iets van leren.

  64. @piquant
    Ik ga even pierewaaien, ik zie je later op de avond
    .
    Hoi!

  65. Een geslaagde post-relatie… mjah…. Ah, Blutengel fan?

  66. @vfon
    bennie is niet “aardig”, dmmdv ook niet, eigenlijk
    @piq
    dit is overigens geen belediging aan het adres van bennie, maar dat snap je wel, hoop ik.

    @fvon
    het leven is niet één en al lol. Als je wilt dat een blog “leeft”, accepteer dan dat dat daar ook zo werkt.
    Tenzij je liever hebt dat iedereen lekker vaag langs elkaar heen lult, sommige mensen beschouwen dat tegenwoordig ook als “leven”.

  67. @ Rammsteijn
    Trouwens, die kloterige wijvenstreken heb ik ook al om m’n oren gekregen😉

  68. @piq
    bennie is wat mij betreft schrijver van 2 en mogelijk 3 van de 3 meest onsympathieke uitspraken op dit blog
    ik twijfel nog of die ene reactie op het nieuws van het overlijden van chez van zijn hand kwam…
    verder heb ik nooit beweerd dat mark twain weg zou moeten, voor zover ik weet

  69. @piq
    tenslotte
    wil je dit blog voorlopig lekker open houden aub?

  70. @Vlunk
    Vreemd genoeg, treft jou geen/nauwelijks blaam.
    Alhoewel ook jij de dagen hebt. Wbt mensen die wel eens iets onaardigs zeggen: iedereen verdient een 2e of 3e kans. Anders ligt het als het chronisch is.

  71. Lieve P,

    Niemand die mij hier wegjaagt. Interesse die afkalft is iets anders. Zo gaat dat nou eenmaal.

    Panta rhei……..

  72. @Leo*
    Dat kan ik wel begrijpen, maar weet dat je welkom bent.

  73. @piq
    was het drempel weer?😉

  74. @leo
    fijn
    en nou opdonderen hier

  75. als je dat maar snapt

  76. nou de rest nog…

  77. @fvon
    vwb je rugpijn:
    ga bij een volgende meteorietenregen op een stretcher in je tuin liggen in plaats van uren je hoofd schuin omhoog te houden.

  78. …en dan wordt het net zo enerverend als BDB…

  79. LOL @ Vlunk
    Wie zei er dat je geen humor hebt?

  80. @Vlunk
    Stop it!!!Qua Leo*
    Wat betreft je post aan fvon , die is wel leuk. (zelfs te voor een vrouw zonder een greintje humor)

  81. @piq
    bij de buren…

  82. @Piq
    da’s gewoon bluf, hij woont aan de rand van empel en heeft slechts 1 buren

  83. @Vlunk

    O ja, had ik kunnen weten. Heeft Leo* me onlangs nog uitgelegd. Ik heb geen virtuele buren.

  84. ik heb trouwens begrepen dat lorre voorlopig ff in Communicado is (Mexico volgens hem), maar volgens het nieuws hebben ze de wildpoepert te pakken

  85. @Vlunk

    heb jij een privélijntje met Erl?

  86. @piq
    nee joh, natuurlijk niet
    pure telepathie

  87. Had-ie maar een appartementje moeten huren in Cognito

  88. En dan te weten dat volgens de Chinezen 2010 Het jaar van de rugpijn wordt. Ik heb met van Zeikhoven van doen.

  89. @mark twain
    Zeggen de Chinezen ook iets over zijn liefste wens ?

  90. Piq; de Chinezen hebben maar één thema voor een jaar. FvanZ zal dus op zijn minst tot 2011 moeten wachten.

  91. “De overheid heeft besloten om per 1 januari de accijnzen op motorbrandstoffen te verhogen.”
    http://www.telegraaf.nl/overgeld/rubriek/consument/5648464/__Benzine__LPG_en_diesel_duurder__.html?p=3,1

    een reactie: “De politie wil dat burgers helpen dieven pakken tot zij arriveert, maar we kunnen toch slecht iedere keer na het tanken naar het binnenhof gaan.”

  92. ik dacht trouwens dat dat clubje VOC-piraten al lang en breed in de skieoorden zat…

  93. ik bedoel, wanneer hebben ze dat dan besloten en waarom horen wij dat nu pas?

  94. @Vlunk 18:18

    Dit is automatische indexatie of om in jou termen te blijven recidive.

  95. nou wilde ik 2e kerstdag eigenlijk weer eens een keer in lange tijd pannenkoeken bakken, is er geen ei meer te krijgen.
    Het lijkt de hongerwinter bijna wel, alle eieren naar duitsland.

  96. @Vlunk

    Omdat de gemiddelde Telegraaf – lezer het woord automatische indexatie niet begrijpt heeft de redactie er maar iets anders van gemaakt.

  97. @Vlunk
    Je hebt ook altijd pech…

  98. @twain
    dat was een reactie op 18.15 en 18.17, geen antwoord op 18.18

  99. @piq
    nee, ik ben vooral dom
    morgen moet ik bij pa en ma langs en die hebben vast wel een ei “over”, maar nou heb ik geen melk gekocht omdat er toch geen eieren waren.

  100. @Vlunk

    Je kunt toch wel langs een boer. Deden de mensen in de hongerwinter ook.
    Wel eerst een paar houten wielen op de kop zien te tikken om het geheel zo authentiek mogelijk te maken.

  101. @Vlunk
    Heb je wel pindakaas?

  102. wat een rampjaar…

  103. @piq
    ook dat ben ik vergeten…
    nogmaals, wat een rampjaar
    1672 is er niks bij

  104. …in vergelijking

  105. toen ik in de gaten kreeg dat werkelijk het hele ei-rek leeg was, was ik meteen ook de -kluts kwijt.

  106. @Vlunk
    Ja en dan druk je je nog eufemistich uit.

  107. ik heb gelukkig nog wel een verse biefstuk gekocht en kaasblokjes…

    en bier, heel veel bier

  108. @twain
    en dat was zeker bedoeld @18.23?

  109. OUt i.v.m. eten maken. Heb voor de zekerheid al met Pasen inkopen gedaan.

  110. @Vlunk

    Van die boer wel . Dat andere niet.

  111. @twain
    peace

    en laat de worstenbroodjes niet aanbranden…

  112. @leo
    was dat het jaar van je 3e of 4e faillisement?

  113. @leo
    thanx
    nou nog melk-uit-de-muur, zugt
    dat ei is het probleem niet, dat zei ik toch al?

  114. @leo
    “ik probeer mijn problemen te verdrinken, maar ze zijn stuk voor stuk goede zwemmers.”
    quote van een of andere dingus, al heel wat jaren geleden…

  115. nou ik er over na denk: lugubere naam voor een blog: kerstHANGplek.

  116. enniewees
    zalig kerstmis allemaal😉

  117. ach ja, kerstavond….
    als oudejaarsavond hier maar niet net zo saai wordt.

  118. @Vlunk
    Ergeren op RTL 4. “All you need is love”.

  119. @piq
    ik erger me liever niet vanavond

  120. dus ik verwacht bennie zo meteen hier…

  121. @piq
    ongelogen, vandaag rond 7 uur: geen reclame op ned.1, sbs-6 en rtl-8
    oftewel, op de andere 7 nederland-gerichte zenders wél.

  122. @Vlunk
    We kunnen er niet omheen. Iedereen zit gewoon braaf kerstavond te vieren en die gaan ook nog naar de nachtmis. Wat ik je brom.

  123. conclusio?
    fay en ik zitten wat te geinen BdB en hier is het nog stiller…

  124. @Vlunk
    Juist lekker stil hier. Heb vandaag genoeg onzin gelezen.

  125. @piq
    joh
    waar dan en waarom zeg je dat nu pas? zit je in het kabinet of zeau?

  126. @piq
    wees gerust, ik ga bennie echt niet meer verrot schelden vannacht
    tenzij hij er om vraagt natuurlijk, dat dan weer wél.

  127. call me Johnny 5
    “I need input”

  128. @vlunk
    Ik zit gewoon thuis in mijn nieuwe stoel, die niet lekker zit. In een kabinet zit ik nooit🙂

  129. Marokkaanse voetballer knalt de scheids neer (filmpje)

    …Met de bal

    http://1filmpje.blogspot.com/2009/12/scheids-gaat-knock-out.html

  130. Pomtidomtidom

    Dat iedereen maar tijdens de kerst zijn of haar dierbaren om zich heen mag hebben.

  131. Een goede nacht samen en voor iedereen fijne dagen toegewenst!

  132. @kludtser (=kudtlutser)
    met al je posts en mijn firefox en flashblock zie ik pas of je weer een youtube gepost hebt tot ik er op klik.
    net als wanneer ik dat doe.
    stop daar onmiddelijk mee, dubbelgangert-wannabee

  133. @nijnie
    moet jij vannacht niet toevallig nog een nachtelijke weggetje oversteken bij mij in de buurt?

  134. Mooie pica piquant bovenaan en neuh echt aan iemand ergeren heb ik niet echt gedaan of misschien zijn het er teveel om op te noemen🙂

  135. Ik bedoel
    morgen eet ik niet wild, mijn pa en ma hebben net nieuw behang
    maar mijn biefstuk voor overmorgen moet ik nog vangen.

  136. euh
    resp. straks en morgen

  137. @vlunk
    Had je nog geen vlees in huis dan🙂

  138. dat heb ik vanavond al op…

  139. @Vlunk
    Moet je ook maar niet zo gulzig zijn.
    Ik had lekker appelmoes met frietjes🙂

  140. @Vlunk

    Ik zal je missen als Piq stopt.

  141. @nijnie
    de frietjes die ik heb zijn nog van vorige week dinsdag en waren bedoeld om in de sneeuw te strooien voor de vogeltjes…

  142. @twain
    ga je mond spoelen met zeep
    piq stopt niet.

  143. Ja Vlunk doe dat dan ook gewoon, die arme beestjes hebben ook honger. Alhoewel ik hier mijn best doe om de vogeltjes brood te geven, laten ze het ondersneeuwen de mormels.

  144. @twain
    ok
    en nu je echte mening, zonder ironie, cynisme of sarcasme

  145. @nijnie
    vogels stammen af van de dinosauriërs, oftewel reptielen.
    die redden zich al billennia prima ondanks ons zeugdieren

  146. Ja och ja de meute wil ook wat toch! Bovendien winkeliers verkopen vetbollen bij het leven en iedereen denkt mee te moeten doen!

  147. @nijnie
    ik houd het meest van roodborstjes, blinde- en slavinken en schele mussen
    die borsttekening is bijna niet te missen vanuit mijn computerkamerraam met het vizier wat ik heb op mijn M-116.

  148. wacht ff, is mijn vorige post van 00:19 compleet verwijderd?
    waarom dan?

  149. @piq
    geen geintjes
    waarom dan?

  150. @Vlunk

    Er is helemaal niets verwijderd.

  151. @Vlunk

    Ik weet het niet; maar alleen en alleen terwille van jou zou ze moeten
    blijven. Maar ik kan me best voorstellen dat ze totaal genoeg heeft van vervelio’s als BOB en Raar. Nimmer iets leuks te melden hebben en vooral en in de eerste plaats zaken kapot willen maken.

  152. Hee meer mensen in deze mooie nacht. Wat mis je dan vlunk? Iets over nog meer geweren?

  153. Je moet niet zo janken Twain. Alsof jij met je grote waffel ook maar iets brengt wat vermakelijk of interessant is. Je bent een naar en zuur mannetje dat zich ook nog laf achter meerdere nicks verschuilt. Ga je schamen of in de kerstboom ophangen.

  154. @nijnie
    nee, een hele post ten tijde van 00:19

  155. @bob


    vretuh op aarduh

  156. @Vlunk
    Post het dan nog een keer. Het is niet weggehaald en Fred Kaps is al heel lang dood.

  157. @twain
    gewoon bob blijven plagen hoor.
    bij mij durft hij dat nooit omdat hij weet dat ik hem dan meer hoeken laat zien dan hij mogelijk dacht.

  158. Goh vlunk dat wilde ik nou ook al schrijven, maar dan vrede op aard, zo van kon het maar eindelijk overal ter wereld vrede zijn enfin, hoopvol denken moet kunnen

  159. Vrede is maar een korte pauze tussen twee oorlogen.

    @ Vlunk

    Plagen? Dat zou niet aardig zijn. Zoiets doe je niet, zeker niet als volwassenen onderling.

  160. @Bob Plop

    Wat ben jij eigenlijk meer dan een domme boerenlul?En graag eerlijk en oprecht zijn.
    Waarom kom jij hier en elders en ook in je eigen familie alleen maar de boel verzieken? Nooit en te nimmer een aardig meisje kunnen krijgen.
    Op het schoolplein immer en terecht uitgemaakt voor puisterige puber?

  161. @twain
    en nou is het genoeg, jij smerige vuile…
    oh
    je had het tegen bob zie ik nu

  162. @piq
    na 2 à 3 posts is dat niet meer terug te halen, zelfs niet met firefox
    nevermind, ik heb nog steeds lol

  163. @Vlunk

    Staat het niet in je pdf bestand ?🙂

  164. @piq
    wist je dat de VN onlangs de wereldwijde IQ-STANDAARD met 4 punten verlaagd heeft?
    Nee hè?
    De VN heeft ook liever niet dat dat bekend wordt ivm met hun wereldwijde fluorisatiebeleid qua drinkwater.

  165. @Vlunk

    Dan heb ik nu min 14. Kan mij het schelen en ik ben nu eenmaal gek op fluor. Verslaafd zeg maar.

  166. Hier in Nederland mag dat gelukkig niet, “medicatie” via het drinkwater, zogenaamd.
    Ook hier drinken we talloze fluoriden en andere afvalstoffen in ons drinkwater omdat die ons nu eenmaal passief en dociel maken.

  167. Stoppen piquant, niet doen toch! Gewoon kort houden de boel!

  168. @Vlunk

    Sssssssssst in Tokkiewijken hebben ze allang de pil in het water.

  169. @nijnie

    Leg eens nader uit ?

  170. @piq
    calciumfloride is goed voor je tanden vanwege de calcium
    helaas stoppen ze allerlei fluoriden in het drinkwater die niet verbonden zijn met calcium. Het zogenaamde afval van uraniumverrijking en de productie van aluminium, o.a.

  171. @vlunk

    We krijgen op allerlei manieren vergif binnen en we worden toch ouder en ouder.

  172. Nou piquant als e.e.a. je niet aanstaat moet je ingrijpen denk ik. Soms gaat het hier uhm wat te ver en denk ik ook wel eens krijg allemaal maar de hik, dan kom ik gewoon niet. Maar er kan en mag ook vanalles, natuurlijk is dat moeilijk bij te houden maar misschien moet je regels aanscherpen ofzo.

  173. @nijnie
    Ik heb twee keuzes of idd strenger worden of stoppen.

  174. @ Twain/ Julius/ Kip zonder Kop 00:52

    Dat is nou ook weer niet aardig van je. Ben je boos? Ja he?

    Het is niet fatsoenlijk om te foeteren en te tieren met vragen die vooringenomen zijn, vol staan met klassieke kleuterretoriek en getuigen van weinig hoofdinhoud. In jouw geriatrisch geval kan het ook zijn dat je door dementie al op de terugweg bent.

    Maakt mij niet uit hoor. Ik trek me er niet veel van aan, maar je doet er Piq zo’n verdriet mee. Kun je nou nooit eens niet alleen aan je zelf denken maar ook eens een ander indachtig nemen? Beetje egoïstisch ben je nu. Voor je het weet sluit het log hier omdat jij zo stampij loopt te maken.

  175. Dus vlunk jij drinkt water uit een flesje?

  176. “en we worden toch ouder en ouder.”
    dat is een groot misverstand
    de kiondersterfte is minimaal gehalveerd, waardoor de gemiddelde leeftijd gigangtisch gestegen is, maar volwassenen worden net als 200 jaar geleden nog steeds gemiddeld 82 jaar.

  177. @Vlunk

    gemiddeld 82 is genoeg, meer dan eigenlijk.

  178. vooral de politici en staasleden schijnen nogal weinig te lijden te hebben en worden veelal meer dan 100 jaar.

  179. Gewoon strenger worden dan piquant, tis jouw blog tenslotte

  180. “Democrats Will reconcile Senate and House Obamacare bill versions behind closed doors

    Kurt Nimmo: We are now witnessing what Lenin called “totalitarian democracy.”

  181. @nijnie

    vandaag was ik overtuigd, ook omdat ik er al een tijdje mee rondloop, dat ik ga stoppen. ik heb mezelf tot oudjaarsdag gegeven, dus misschien krijg ik nog positieve gevoelens, maar dan moet er iets gebeuren en dat zie ik niet zo snel.

  182. @piq
    helpt als ik je gijzel net zo lang tot je belooft nog een heel jaar door te gaan minimaal?

  183. @vlunk

    Is gijzelen lekker dan ?

  184. of wacht je op goedkeuring van wat jij noemt je “GASTEN”?
    jammer dan, je had een leuk blog hier, totdat je “GASTEN” hun “manieren” af begonnen te dwingen.

  185. @piq
    dat vraag ik jou naderhand nog wel af

  186. @vlunk

    Het kan ook erg aan mij liggen. Maakt niet uit. Het gaat erom dat ik hier veel tijd, energie en werk in stop en er dan uiteindelijk weinig lol meer aan beleef. De posts van BobP van vandaag vond ik een bewijs dat een blog dus niets voor mij is.

  187. @piq
    ze hadden bijvoorbeeld ook kunnen proberen zich te multicultireren, de achterlijk en achteraf gezien dus nogal achterbakse stijfkoppen.
    (zeiken via mailtjes over anderen op dit blog? hebben ze zelf geen nederlandse bek dan?)

  188. @piq
    bob is onze huis-heaumeau, die neemt niemand serieus en wordt door niemand serieus genomen hoezeer hij dat ook zou willen.

  189. @vlunk
    Geloof me , die mailtjes zijn er. Ook op twitter werd mij gezegd dat mensen hier niet meer komen, wegens teveel verbaal negatief geweld. Niet iedereen vindt dat leuk en hebben er gewoon geen zin in.

  190. Piquant darling het is en blijft jouw blog, als je iets niet aanstaat roep je dat toch gewoon of ban je desnoods mensen. Het moet wel door de beugel kunnen allemaal.

  191. @Vlunk

    Voor de goede orde. Ik neem hem ook niet serieus , maar ik vind het ook niet gezellig.

  192. Slapen jullie lekker en misschien tot morgen.

  193. Opzouten met die onwaarschijnlijke b oerenlul.Het is allemaal heel eenvoudig.
    Dadelijk wordt de reaguurder aller reaguurders; de man die leuker is dan Freek, Theo en Youp nog het slachtoffer van een laf ondrekruipsel.

  194. slaap lekker piquant en droom zacht!

  195. Zin in een biertje drinken volgende week, Twain?
    Gezellig even het jaar evalueren met een gele rakker in de hand en een bakje nootjes op tafel?

    Lijkt me wel gezellig.

  196. Wie wordt er trouwens bedoeld met de reaguurder alles reaguurders?

    Theo is nog wel eens grappig, als je tenminste Theo Maassen bedoelt. Die is alleen vaak zo grof.

    Youp en Freek hadden op hun hoogtepunt moeten stoppen, ergens in de jaren zestig van de vorige eeuw. Alleen verstokte PvdA-leden lachen nog om die verongelijkte frusties.

  197. @Bobbie
    Het is niet mijn gewoonte om met TBS-ers op stap te gaan. Het zou heel fijn wezen als jij vanaf nu je zou beperken tot het vervelen van je vrouw en je kinderen. Is niks mee. Iedereen blij.

  198. @ Twain

    TBS-ers ga ik ook niet mee op pad, dus dat komt dan weer mooi overeen.

    Wat weet jij trouwens van mijn vrouw en kinderen? Je loopt toch niet stiekem langs mijn huis te spieden? Ga je nu weer op de toer van het pogen IRL-info te gebruiken? Ik dacht dat je je lesje op dat vlak wel geleerd had.

    Wil je er over praten? Even in de groep gooien? Kan louterend werken als ik de goegemeente die er gebruik van maakt moet geloven.

  199. He ja jongens ga ff lekker door, doe iets leuks maar niet hier! Mag ook toch!

  200. @ Nijnie

    Leuk he, die liedjes. Is goed voor de sfeer.

  201. Die is ook zwoel vlunk, die van elvis

  202. Tis hier een beetje gedaan met de lol, trusten dan maar allemaal!

Reacties zijn gesloten.

