Zonder topic. (Piquant)

254 Reacties to “Zonder topic. (Piquant)”

  1. Zalig kerstfeest!
    Hier in 070 issie wit, al slinkt ’t snel. Genoeg geweest, optiefen met die sneeuw.

  2. Wat een intens gejank hier gister: Ow *huil* ik hou ermee op, ik trek dit niet meer *boehoe* De rest: Oh! Nee! Niet doen! *snotter* anders word je wat strenger, anders ban je er een paar, ow ik hou zo van je Piq *slijm*.
    Ik snap je wel hoor Piq, ik zou er ook niet tegen kunnen.. Boehoe…

    Gelukkig is er nog een Bob Plop die de boel lekker relativeert.

    Ow ja, Mark Twain *heft middelvinger* Lek fietsventiel.

  3. * In het geheim de mogelijkheden van preventief ruimen overweegt *

  4. Wanneer is eigenlijk de LØL van het jaar verskiezing?

  5. De shortlist moet namenlijk niet veel langer worden.

  6. @Cookie

    Iedereen van de short- of longlist zitten bij moeder, vrouw en/of schoonmoeder. Bespreken de kersttoespraak van H.M en vertellen de familie dat ze het ook niet begrijpen dat mensen virtueel zo onbeschoft kunnen zijn.

  7. @ Piquant
    Keurig gestreken overhempje. Pull-overtje.
    Niet meer dan 2 borreltjes.
    En dan lekker aan de rollade met z’n allen.

    Wat een zalige tafreeltjes.

  8. Daar zit een topic in.

    Wat zeg ik, een feuilleton.

  9. @Cookie
    Feuilletons nooit meer op Piq en zeker niet die met spruitjesgeur.

  10. @ Piquant
    Moet kunnen vind ik. Een fuilleton in Camus / Sartre stijl.
    Een klein kijkje in de verdorven geetsen van de bezoekers hier. Speciaal voor de plafondhangers.

  11. @Cookie

    NIET DRAMMEN. Nooit meer een feuilleton.🙂

  12. @ Piq
    Zo, hebben we dan nu eindelijk een fitty?

  13. Of is dit slechts een poging tot inleving in de beweegredenen van de bloghooligans?

  14. @Cookie

    Jaaaaaaaaaaaa, je bent een margarine Cookie🙂

  15. Jij nog een lekkere senseo jongen? En nog z’n schuimkransje?
    Graag moeder.

  16. Eet niet teveel jongen. We hebben straks nog draadjesvlees met lof en gekookte aardappels en peertjes toe. En roken buiten. Je weet dat papa niet wil dat je rookt.

  17. Hee. Ik zie dat jullie het huilende zigeunerjongetje hebben vervangen voor een foto van Geert. Mooi hoor vader.

  18. Een weldadig moment van contemplatie brengt me bij het volgende:

    Voor hetzelfde geld had dit blog stampvol gezeten met leuke vrouwen.

  19. @Piquant
    Kan je niet gaan werken met een quotum? M:V = 50:50

  20. En het gehalte homosuelen en alochtoners kan ook wel wat omhoog.

  21. Piquanterieen 2010. Nieuw jaar, nieuwe aarde.

  22. @Cookie

    Dat zou het hier al een stuk leuker en beschaafder maken.

  23. Als we nou eens beginnen met het werven van een homofiele neger in een rolstoel. Om te beginnen.

  24. Da’s wel heel erg om te beginnen, dus.

  25. Zo, nu eerst een klilo cashewnoten wegwerken.

    Later meer.
    Veel meer.
    Veel later.

    Later!

  26. Finse lesbo met een beugel Says:

    @ Blue Band

    Seksist!

  27. @Finse lesbo

    Neem je je vriendin met 1 noor hiermee naartoe?

  28. @Erl
    ..

    @nijnie’
    Hé bah, wat een deprimuziek. Maar we maken het wel leuk hier. Ben er nog 50 minuten , dus de remmen los !!!

  29. OW,ik snap het. Jullie wachten tot ik weg ben😦

  30. Neuh meid ik verviel in wat anders😉 bij het zoeken van een mooi muziekje!!

  31. Erl zat in Communicado, Mexico. Had eigenlijk nu in Cognito willen zitten en gaat daarom zo im Bad.

    Wat is het (non)topiq hedentendage?

  32. @ nie

    Luister liever (liefst naakt) naar

  33. @Erl
    Wel of niet doorgaan met Piq in 2010 is de issue.

  34. @ Piq

    de issue

    i.p.v.

    het issue

  35. Erllll ik heb nou al mijn fluffie sokken aan, zo koud hier en zo guur….brr witte kerst

  36. @Erl

    Ik was je voor. Ik wilde het topic schrijven. #zeurpiet#

  37. @ Piq

    Wel of niet doorgaan met Piquanterieën in 2010 is de issue.

    i.p.v.

    Wel of niet doorgaan met Piq in 2010 is de issue.

  38. @nijnie

    Ik ga zo uit eten en het restaurant is te dichtbij om een taxi te laten komen, dus ga met de fiets. Dat betekent dat ik geen ragfijne dunne jurk en kousen aan kan trekken, wil ik niet een amsterdamse pleuritis oplopen. *make-up loopt door van de kou, brrrrrrr*

  39. @ nie

    Krijg je van die kou dan ook een statisch geladen pluizenstaartje?

  40. @ Piq

    Is het weer díe tijd van het jaar: de Piqocalyps Blues?

  41. @erl

    Ik maak je wel steeds blij. Je kan je lust tot corrigeren aardig op mij botvieren. #raar woord: “botvieren”#

  42. @Erl

    Nee de vorige was in de zomer.

  43. @piquant dan maar een stoere stijl toch met deze grillerige wind etc. Komt vast wel goed meid, alvast smakelijk en veel gezelligheid voor straks!!

    @Erl, tuurlijk is mijn staartje niet statisch geladen brrr mijn staartje is te klein😦

  44. @nijnie

    Dank je.
    Heb je niet door dat Erl het over zijn eigen erlstaartje heeft ? #achterdewoordenlezen#

  45. @ Piq

    botvieren = (eig.) het touw tot het einde (bot) laten schieten, maar nu alleen fig.: vrij spel laten, de vrije teugel geven, zoals in: zijn lusten botvieren of zijn vreugden botvieren = er naar hartelust uiting aan geven.

    Een bot is het uiteinde van een touw. Dat woordje komt ook voor in de uitdrukking ‘bot vangen’. Het was het laatste stukje van het snoer aan een hengel. Als dat boven water kwam en er zat geen vis aan, ving je slechts het bot, het uiteinde van het touw.

  46. Ik ben degene die er altijd mee stopt met koud weer.

  47. * Zich afvraagt hoe Berend Botje aan zijn einde is gekomen *

  48. Aangezien Bob Plop de epitomie van botheid is, mogen wij gevoeglijk ook spreken van ‘bobvieren’.

  49. @Erl

    Leuk dat te weten. Nooit enig idee van gehad . #domdom#

  50. @Erl

    ROFLOL , die moet in de Van Dale. Bobvieren.🙂

  51. Hoe vaak kun je stoppen dan Cookie?

  52. @Knijn
    Elke winter wel een keer,
    wanneer de blaadjes beginnen te vallen voel ik het al aankomen.

  53. Pas op dames en heren, de kortste dag is alweer geweest, kun je weer aftellen Cookie🙂

  54. @ nie

    Luister liever naar

  55. @Cookie

    heb je een winterdepressie of teveel gedronken ? Je bent zo somber of doe je alleen maar zo om ons te plezieren ?

  56. Buiten is het koud en guur ~

    Erl gehe im Bad ~

    Salve

    .

  57. @Erl

    Groot gelijk. Ik hijs me zo in thermisch ondergoed, wollen kousen, bontlaarzen, zuidwester en op naar het kerstdiner.

  58. @ Piquant 18:33
    Gewoon nog niet helemaal wakker.

  59. Out

    @all. geniet ze. hier of elders. omdat het kerstmis is; een kuzzzz.

  60. Erlkerstimpressie van Piq:

  61. @Erl ik heb genoten van je muziek, heel toepasselijk, geniet van het bad en neem daarna iets lekkers ofzo

    @Piquant, denk eraan binnen is het warm daar, dus doe niet al teveel aan, wel voor buiten, maar niet voor binnen🙂

    @Cookie
    Ook binnen kun je het gezellig maken, desnoods met wat extra kaarsjes ofzo en veeeeel cashewnoten🙂

  62. @Erl

    Kijkt nog even om het hoekje. Piq heeft rood haar en krullen. Lijkt in de verste verte niet.

  63. Hee Cookie ik lach ff krom van het lachen, ja veel familie zeg dat wel🙂

  64. @Erl, neuh dat lijkt niet op Piquant in mijn veronderstelling maar ik kan het mis hebben!

  65. Erlkerstimpressie van nijnie:

  66. Godefriedes ik lach toch niet met ch maar met een g och, ben stoofpeertjes aan het maken en daar ging wat port in🙂

  67. @Erl
    Te blond, verder ziet het er goed uit!

  68. Erlkerstimpressie van Cookie (zonder bril):

  69. @Erl
    Volgens mij ziet Cookie er ook niet zo uit maar enfin, zal ik eens een poging wagen om Erl te zoeken🙂

  70. Grr niets toepasselijks te vinden voor Erl🙂

  71. speciaal voor lorre: “The Meaning of Life” op rtl-7

  72. volgend jaar met kerst: “Life of Brian”?

  73. zou onderhand wel tijd worden

  74. “every sperm is sacred” en dan die solo van die 8-jarige die haar boven- voortanden mist……
    dan kun je mij oprapen

    hèhè, ff bijkomen.

  75. *Allemaal hier nog een goede Kerst gewenst.*

  76. ik hoop dat iedereen die weg moest, op tijd thuis is gekomen…
    ik kneep ‘m al om half 7 met al dat nat op de weg.

  77. but I guess I’ll never know…

    wat heb ik vandaag weer verkeerd gezegd?
    Had ik “Life of Brian” niet mogen noemen op deze zalige dag?

    *zugt*

    oh, de knoflooklucht die ik uitwasem

  78. fugg
    ik had minimaal 20 carriage-returns staan tussen *zugt* en de rest.

    zo dus:
    but I guess I’ll never know…

    wat heb ik vandaag weer verkeerd gezegd?
    Had ik “Life of Brian” niet mogen noemen op deze zalige dag?

    *zugt*

    oh, de knoflooklucht die ik uitwasem

  79. kudt wordpress

    alsof ik zelf niet zou weten hoeveel lege regels ik wil plaatsen en dat er dus automagisch maar 1 van maakt…

  80. pfffffffffffffffff
    eindelijk is 1ste kerstdag voorbij, nog maar anderhalve nu

  81. Ha die Vlunk, ik ben er weer en jij nog??
    @Antisoof

    Dank je en jij ook natuurlijk. Alles goed ?

  82. @Piquant,
    Ja, Alles goed. Dank je.

  83. @Antisoof

    Kerst gevierd vandaag en ook nog lekker gegeten ?

  84. @piq
    weer?
    pas sinds half 8 vanavond

  85. @Vlunk

    Het is je misschien niet opgevallen, maar ik was de hele avond weg.

  86. @Piquant,
    Ja, we vierden het hier. Ik kookte een heerlijke entrecote met gemengde paddestoelen. En jij? Was je diner goed?

  87. Gekookte entrecote?
    * hoofd schudt en weent *

  88. @Antisoof

    Vijf gangen met wijnarrangement. Het was zeer smakelijk. Geen boodschappen en zij zitten nog met de troep. Dat is natuurlijk luxe. O ja en leuk gezelschap (vrienden).

  89. @Cookie,
    Jij bent een echte kok. Toen ik het teruglas, dacht ik ‘gekookt???’ Ik bedoelde natuurlijk gebraden.

  90. Goddank Soof. Ik schrok oprecht even.

  91. oh
    en ik was natuurlijk al weer weg…

  92. @Piquant Zegt:

    zaterdag 26 december, 2009 @ 00:38 bij 12:38 am

    Ok. Goed eten met vrienden en zonder de zooi:) Klinkt goed.

  93. @Cookie

    Jij zou er zo maar een slapeloze nacht van kunnen hebben als je leest dat iemand niet echt heel lekker heeft gegeten ?

  94. Ik had vanavond een eengangsmenu. Maar wel vijf keer opgeschept.

  95. @Piquant
    Ik slaap altijd heel goed hoor. Maar het mooiste stuk rund mishandelen, daar kan ik wel onrustig van worden.

  96. @mark twain
    heb je 5x iets lekkers. is iets voor te zeggen.

    @cookie’
    Is het mooiste stuk van het rund niet haar uiers?

  97. @all

    Nog even volhouden. Na morgen is het allemaal weer over. Voor nu of straks, trusten !

  98. @ Piquant
    Als je dol bent op frikadellen wel.

  99. @Cookie:

    Portret van BobPlop; previeuw is al hier

  100. @Mark
    Raak !

    @all
    De rust

    * oventje *

  101. worstenbrood iemand?

  102. @Vlunk

    Een echt Brabants worstenbroodje zou ik wel lusten. Dus geen supermarkt troep.

    Wtb de video, ik vind het al niet zo warm de laatste tijd🙂

  103. Zo lekkere wandeling gemaakt, dat deed echt goed, even frisse lucht happen🙂
    Tis officieel een witte kerst voor wie het wil weten!
    Verder veel gezelligheid verder en smakelijk eten allemaal!

  104. Zo de borrelaars zijn weer weg. Leek wel een bruine kroeg hier. De rust is teruggekeerd. Over een uurtje weer koken pfffffffffft, vermoeiend allemaal.

  105. Wat ga je koken Piquant. Borrelen met vrienden kan toch hoogst gezellig zijn🙂

  106. @nijnie

    Was ook gezellig, maar daarom nog niet minder vermoeiend… Ik maak roastbeef met bearnaise saus; geroosterde groenten en verse aardappelchips (zoals in een zak maar dan lekkerder).
    Caramelchocolade-ijs toe, maar die is gekocht bij de banketbakker.

  107. Met die aanslag is een ravage bespaard gebleven, beetje dom van die jongen, maar gelukkig was er een held aanwezig!

  108. Hmmz klinkt lekker piquant! Het vermoeiende van borrelen zijn ook vaak de borrels maar gelukkig zijn er tegenwoordig vele lekkere hapjes voor bij de borrel, dan valt het allemaal nog wel mee🙂

  109. @nijnie

    Ook handwerk die hapjes (vandaag althans). Out *koken*. laterz

  110. Ben er ook even weg van, meer hapjes🙂

  111. Een ieder, wat er nog van over is een fijne kerst

    *laat een kerst gedachte na*

  112. Stilletjes hier.
    Zit iedereen nog bij de Ikea?

  113. Jeff Dunham en Ahmed, the dead terrorist op comedy central/nickelodeon

  114. Herman Finkers op het andere net vlunk. Oneerlijke strijd.

  115. *zucht*
    welk “andere” net?
    en waarom moet ik daarom vragen?
    was het teveel moeite om dat er ff bij te vermelden?

  116. Dat wiat ik ook niet uit mijn hoofd.
    Het is Nederland 1 weet ik inmiddels. Het begint elk moment.

  117. Doe maar op het knopje drukken vlunk.
    (Links boven denk ik, net onder ’t blauwe knopje)

  118. Hé lekker gegeten wederom en nu ff lekker genieten van de rust

  119. Weer een keer “the queen”gezien. Blijft een meesterlijke rol van Helen Mirren. Geen evaluatie daarover Cookie ?

  120. @nijnie

    je kunt hier lekker uitrusten. iedereen kijkt naar Finkers.

  121. finkers niks mis over die man, maar die doet toch al een tijdje niks meer!!

  122. @nijnie
    Come back ! Veel katholieker intussen….

  123. Ik had trouwens biefstukjse met gebakken aardappelpartjes en witlof met ham en kaas enne stoofpeertjes het toetje met ijs heb ik even overgeslagen:-)

  124. biefstuksjse moet zijn biefstukje

    Uhm come back?? wist ik niet, zal wel fun zijn dan

  125. @nijnie

    klinkt niet verkeerd.er zijn miljoenen mensen die daar een moord voor doen. het vervelende is dat vaak tijdens het eten aan mensen met honger denk. dus wel eten met schuldgevoel maar gewoon dooreten, dat dan weer wel.

  126. NL 3 veel interessanter dan NL 2. Ik heb geen geduld om uren te kijken naar een cabaratier voor 1 of 2 oneliners waar ik dan om moet glimlachen.

  127. Ron Brandsteeder vond ik zelf minder.

  128. @mark twain
    Eigenlijk ben ik het wel met je posts eens.

  129. @Piq

    Ik ben het vaak ook zelf met mijn eigen posts eens.

  130. Ik vind het een mooie tijd om te swifferen. 21453 mails -14,3 GB- gaan straks de HDD verlaten maar eerst even een backup op een externe HDD voor het geval dat…

  131. DMMDH

    Backup’s van mails ??? Leuke kerstdagen gehad ?

  132. Jahaa Pikantje, helemaal te gek! Mooie dagen met alle kinderen, aanhang en kleinkinderen🙂

    Het zijn zakelijke mails. Dus die mot ik nog ff een tijdje bewaren. Het gaat hier om de periode 1-1-2006 t/m 31-12-2008. Vanaf 1-1-1999 t/m 31-12-2005 al op externe HDD’s.

  133. The Queen vind ik overigens een prachtige film. Maar die had ik zeer kort geleden nog gezien. Te vroeg om hem nog eens te kijken vandaag.

  134. Je kijkt toch zeker wel naar Ned 3??

  135. Piq !! Mijn begrafenislied, NU !!

  136. #Rammsteijn
    Ik luister natuurlijk. Geweldig begrafenislied.

  137. Hé lekker hee muziek luisteren!

  138. … or as the girl shuts out that bedroom light …..

  139. *me nix vebazen doet als Plop straks met Heintje langs komt*

    *out*

  140. *in*
    veRbazen
    *out*

  141. @Ramm]
    Darlene Love ook niet verkeerd, maar ik ga voor Bruce alleen . Wat jij ?

  142. @Piquant
    A Friend of Bruce’s has a big advantage in my book.

  143. En voortaan in de middag graag, dan kan ik de tv tenminste op vol volume zetten.

  144. @Cookie

    Ik las het al op Twitter en daar kon ik me inhouden, maar nu spreek ik je TEGEN. @Ramm we gaan samen Cookie meppen.

  145. @Ramm
    gaan we volgende keer samen kijken. muziek kan hier op 120.

  146. @Piquant
    Echt, het zal mijn scheißegal zijn, wie hem wel moet, wie niet.
    Het zegt genoeg.

  147. @Piquant
    Ben jij zo’n liefhebber van rednecks?

  148. @cookie
    dan luister jij niet naar zijn teksten en weet je niets van zijn engagement. Ik heb gvd op Twitter ook al fitties over Bruce.

  149. Alhoewel ….. Billy Joel …….

  150. Blehhh Bruce!!

  151. @Piquant
    Fitties over Bruce ?
    Daar sta je toch wel even ver boven voortaan ?
    Geef de gekken gelijk, ze weten niet beterrrrrrrrr

  152. Ik was ook niet van plan om naar zijn teksten te gaan luisteren. En het engagement van muziekanten is me hoe dan ook worst. Ik hoef Mandela ook niet horen zingen.

  153. Een ding wil ik nog wel kwijt

    Miss Scialfa is the luckiest bitch in the universe !!!!!!!

  154. @Cookie
    Ik wil alleen maar bestrijden dat het een redneck is.

  155. Hallelujah !!!!

  156. Vanavond ben ik niet in voor nuance.

  157. @nijnie

    Aretha staat ook op mijn shortlist.

  158. @Cookie
    Zou ze wel willen (denk ik).

  159. Bruce is in ieder geval geen redneck!

  160. Aretha eats a LOT for breakfast.

  161. @nijnie

    dank voor je support.

  162. Nou denk dat Bruce Aretha for breakfast zou willen :-))

  163. Met een beetje mazzel blijft er goede muziek op Ned 3.

  164. @Piquant
    Ik heb geen geduld voor die DWDD ADHDer en die man die alles (not) weet van muziek.

  165. @ramm

    hahaha DWDD kijk ik omzelfde reden niet. Net als Paul de Leeuw, ook om die reden.

  166. @Rammsteijn
    Leo Blokhuis is als ouwe lul geboren als je het mij vraagt.

  167. @Cookie
    Idd wat swingt die man helemaal niet. (zijn we het toch even eens).

  168. En hij heeft nog wel zo’n leuke vrouw.

  169. @ Piquant
    Zo lang we elkaar kennen heb ik nog geen hand vol meningsverschillen kunnen ontdekken. Bruce, pannekoeken en Brigitte Kaandorp, daar houdt het tot nu toe mee op.

  170. @cookie
    Wat en hoe weet je dat ?

  171. Of ik heb de rest verdrongen. Dat kan ook.

  172. @ Piquant
    Ricky Koole is de vrouw of het dinnetje van Leo Blokhuis.
    D’r schiet me overigens opeens te binnen dat ze zangeres geworden is. Laat dat leuke maar zitten daarmee. Het was een leuke en goede actrice.

  173. @Cookie
    Het zijn er zeker niet meer. Brigitte K was ik alweer vergeten.

  174. @Cookie
    Knappe meid inderdaad.

  175. @Cookie
    Niet te geloven, staat ie ook nog in het theater? Tssssk

  176. @ Piquant 1:06
    Ik ben er nog steeds een beetje ondersteboven van.

  177. Wat voor een volk gaat daar heen?
    Ik vrees dat de hele zaal vol zit met radiozendamateurs en mensen van de ziekenomroep.

  178. @Cookie
    dat ik Brigitte K verschrikkelijk vind ?

  179. Of je moet met je iPod op gaan om naar Ricky Koole te kijken.

  180. @Cookie

    het is ook een zeikerig programma. ik zag ook een paar duivenmelkers en postzegelverzamelaars zitten…

  181. @Cookie
    Dat is ………. frightning.
    Ik kijk altijd goed uit voor ik kaarten bestel.
    Maar meer concerten dan theater.
    Tenzij Chris Rock of Jerry Seinfeld naar Nederland komen.

  182. @Piq
    Volgens mij zit antifuif er ook.

  183. @Cookie

    Maar ik vind T Schouten nóg erger. Allemaal beroepsaanstellers.

  184. En een stuk of twee verdwaalde akela’s.

  185. @ Piquant 1:15
    Daar zijn we het dan weer helemaal eens.

    Ik ben echt even toe aan een flinke borrel met alle namen die hier voorbij komen.

  186. Miss Montreal bedenkt na een vrijpartij haar artiestennaam. Willen wij dat weten?

  187. @ Piquant
    Die stottert leuker dan ze zingt.
    En hoe komt een mens in godesnaam op Miss Montreal na een vrijpartij?

    Ik noem mezelf toch ook niet de rattenvanger van Amersfoort?

  188. Hè wat zit ik lekker te mopperen. En daar heb ik geen Plop, Raar of wie dan ook voor nodig.

  189. @Cookie
    Nu moet ik je iets bekennen…. Hoe denk jij dat ik op de naam Piquant ben gekomen ? Nou?
    Ik denk dat ze het met een man uit Montreal deed.

  190. Hoe denk jij dat ik op de naam Piquant ben gekomen?

    Was dat toevallig vlak nadat je het met iemand uit Montreal had gedaan?

  191. All those guitars i like it!!

  192. Zou de rest nog steeds op de meubelboulevard zitten?

  193. @Cookie

    Hoezo, mis je iets ? Vlunk had ik wel verwacht, want die is de enige die zei dat Piquanterieen moet blijven.

  194. Get to end up, on the meubelboulevard
    going out, to the meubelboulevard
    He’s going down, on the meubelboulevard
    going out

  195. Woq, best slecht gezongen hoor ik nu. Die is op de CD beter.

  196. @ Piquant 1:34
    Ik maak me nog geen zorgen. Maar voor m’n feuilleton kan ik nog wel wat weetjes gebruiken.

  197. @Cookie
    We zouden het niet meer over een feuilleton hebben😦

  198. Okee okee. Dan maak ik er wel een haiku van.

  199. Och piquant leuk is het wel zo toch!

  200. @Cookie
    Ik vind haiku’s vaak zo moeilijk. Misschien maak jij Piqbegrijpende haiku’s.

  201. Canadezen neuqen alsof ze gefilmd worden.

  202. @Cookie’

    We hadden het gisteren over meer vrouwen op het blog. Voilá je bent in de minderheid.

  203. Het loopt dan ook lekker vanavond.

  204. En ik sta op het punt om naar bed te gaan. Dan loopt het helemaal als een tiet.

  205. @Cookie

    Ik ga ook maar, want dat neuq verhaal van Ramm komt niet meer.

  206. @Cookie @nijnie

    Trusten voor nu of straks en hopelijk tot morgen.

  207. @ Piquant.
    Laat Rammsteijn het topic voor morgen verzorgen.

    Voor nu is het mooi geweest. Ciao allemaal.

    * oventje *

  208. *de laatste kerstkransjes rondstrooit*

  209. @Piq
    Canadezen zijn niet passioneel, maar wel goed. Amerikanen hebben een anale fixatie en duitser zoenen erg lekker.

  210. Truste Piq, bis morgen🙂

  211. trusten piquant en cookie

  212. *Allen een stille en heilige dag gewenst*

  213. (en natuurlijk ook een stille en heilige nacht)
    En een heilige Geest gewenst vooral ook. Want de hele (= heilige ) Geest is gelukkig.
    Dus ik wens je geluk. pfff
    Tsja… Het leven draait dat niet om geluk?
    Ergens wel toch?

  214. Ja, het is toch Kerst? Het feest van het licht?
    Nou dan.
    Voor mij is het licht de verlichte (= bewuste) geest.
    Zelfkennis. Het adagium der wijzen.
    Das Kerst toch?
    Dat vul ik tenminste zo in.
    De natuur (Wij) wordt wetend.
    Iets met Adam en Eva.
    De boom der kennis.
    Het Zien.
    Lol. Ergens is de Kerst dus een heel Metafysisch gebeuren.
    Toch?
    Ik bedoel. De waarheid is.
    En toch weet ik dat deze woorden liever ongezegd waren.
    Omdat de uitleg ervan vaak zo verschrikkelijk foutief is.
    Maar goed.
    Dit was een bespiegeling van mij op de kerst.
    En dat wou ik ff melden.
    Waarom? Nou gewoon, omdat het kon.
    Gegroet.

Reacties zijn gesloten.

