Geen commentaar.

47 Reacties to “Geen commentaar.”

  1. Dat wordt zuigen…

  2. Cookie van eigen deeg Says:

    Die haalt drie koningen niet vrees ik.

  3. Het is de aanblik van de kapperszaak van Ali de Turk, nadat Twain de tondeuse over zijn gerimpelde knar heeft gekregen. Zo te zien is de roos er ook meteen vanaf geschud.

  4. Zuigen Sytze? Als je het maar laat Lelukku Kudtekop.

  5. Gaat Vliegen zuigen?

    Als compensatie voor die 30 ruggen die hij al op voorhand kwijt is?

  6. @Bob: Zullen we het vandaag even niet over Twain hebben? Ik ben die zeikzak zo beu. Nooit eens positief, nooit eens “jommes, zullen we het vanavond even gezellig houden met zun allen?” Altijd maar dat zwarte, dat donkere. Wat zal die man het zwaar hebben.

  7. Ik heb zin om met mijn voeten in de modder de hemel te bestormen.

  8. @Omerta: Is daar een vacature voor dan?

  9. @ Raar

    Heb jij al ontvriend? Ik verneem uit de wandelgangen dat een zeer populaire dame met een eigen bedrijf aan het ontvrienden is.

    Ik vind het echt niet normaal dat je met kerst mensen uit je kennissenkring gooit. Juist met kerst moet je mensen in huis halen.
    Ik wil Twain toevoegen aan mijn twitter. Dat is mijn goede daad voor dit jaar.

  10. @ raar

    Er zijn daar zelfs meerdere vactures voor.
    Het sterft er van de vacatures!

  11. @Bob: Ja met kerst. Ik werd er heel erg treurig van. Ik heb het dan gister ook meteen op een zuipen gezet. Ik ben ka-pot!

    @Omerta: Met de poep tussen je tenen gekruld geld binnen harken, het kan!

  12. Dan is het wel aardig om te helpen bij het vullen van die vacatures. We hebben dus modder, voeten en bestormers nodig?

  13. ’s Zomers loop ik altijd op blote voeten *nagelbijt* mag dat?

  14. Aaaaaah Kudt!! Kom er net achter. Hyves. Gemist. Niet aan meegedaan.

  15. Jezus liep ook op blote voeten. Je weet hoe het met hem afgelopen is.

    *trekt schoenen en sokken van Twain uit en timmert een kruis*

  16. *Komt met spijkers aanhollen*

  17. Jommes, ik heb een witte plastic tuinset in de aanbieding. 50 euro, zelf ophalen. Iemand?

  18. @ Raar

    Waar?????

  19. Mwah, in 030. Is dat een probleem?

  20. @ Raar

    Je moet wel een beetje aardig doen tegen Twain he. Ik heb hem uitgenodigd om een biertje te drinken en ik wil niet dat jij dit nu gaat vergallemiezen.

  21. @Bob: Ik ben altijd aardig. Vaak dan he!? Witte tuinset kopen Bob? http://cloud.funda.nl/valentina_media/009/352/381_groot.jpg

  22. Cookie van eigen deeg Says:

    Ah, de Ikeagangers zijn weer terug.

  23. Ah gezellig, deeggie is ook wakker.

  24. @ Raar

    Wat is dát voor een puinbak?

  25. @ Cookie

    Hoi, leuk je te zien. Leuke kerst gehad?

  26. Ja nee, niet dat kerststal er omheen. Die tuinset! Die moet ik kwijt. Staat verdomme al drie jaar te koop. Ik wil er vanaf.

  27. @ raar

    Ja, maar het oogt als een Hema-setje, raar ..
    Is dat nog niet vergaan na drie jaar?
    En die puinbak eromheen, zit daar een energielabeltje op?

  28. Wie is er naar de Ikea geweest? Ik heb er zelf nog nooit een voet binnen gezet. De Zweedse balletjes in saus schijnen wel lekker te zijn en je kunt er goed verstoppertje spelen. Kinderen en geriaten in de ballenbak en dan vergeten op te halen is ook mogelijk.

    Ik weet nog wel een paar mensen om mee te nemen naar de Ikea als ik die laatste mogelijkheid even in het achterhoofd houd.

  29. @Omerta: Daar gáát het niet om! Die gibohut raak ik aan de straatstenen niet kwijt, daar zit nu een huurder in.

  30. En weer geen reactie op mijn tuinset. *Mistroostig afsluit*

  31. Helaas heb ik geen tuin en kan ik niets met het setje.
    Het is meer iets voor bejaarden om voor het hutje in het volkstuintje te zetten.
    Kent er iemand nog bejaarden met een volkstuintje?
    Zelf liggen ze nog te ronken in hun nachtluier, dus we moeten even snel zijn en voor hen dat setje scoren.
    Ik zeg……..5€ moet het doen nu het toch geen zomer is.

  32. Ik mag er even uit van de cipier, dus kom straks wel weer terug.

  33. Het ziet er nogal smerig uit. Meer kan ik er niet van maken.

  34. Twain is een dame trouwens. Zou ’t een lekker wief zijn, vraag ik me dan af. Ja dat houdt me toch mindenstens een halvedag bezig.

  35. Twain is een zeikert. Das wel zeker.

  36. Twain is zeker geen dame. Als het al een vrouw is, dan is het een viswijf…..een bejaard viswijf.


  37. peppie en kokkie zijn weer bezig.

  38. *Rollator naar binnen rijd* He, effe lekker zitten. Jij een borrel Kokkie?

  39. Ik denk niet dat Twain en Bang het leuk vinden om Peppi en Kokkie genoemd te worden

    http://www.youtube.com/watch?v=Cy9r7x6dyTE

  40. En wéér krijgt Twain klappen..

    mark twain | 27-12-09 | 15:02
    “Het is niet nodig om te laten zien dat je niks begrijpt.”
    Een stelling die jezelf keer op keer bevestigd.

    repulse | 27-12-09 | 15:40

  41. @Cookie,
    Nou dat zeg jij van Ikea. Gisteren stonden de auto’ zelfs buiten de toch al grote ‘normale’ parkeergelegenheid, zo druk was het daar.

  42. @Vlunk

    LOL ben ik meteen gaan followen. Ben jij het ?

  43. @piq
    nope, eg nie

Reacties zijn gesloten.

