Goede voornemens

Bron van deez' pica: www.sannoise.be

Onvermijdelijk komt het ook op dit blog aan bod: Goede voornemens.

Onderzoek van TNS Nipo heeft vorig jaar aangetoond aan dat steeds minder mensen zich voornemen iets aan hun leveren te verbeteren in het komende jaar. Dat is vreemd. Het hebben van goede voornemens werkt namelijk!

De goede voornemens vallen traditiegetrouw uiteen in twee hoofdcategorieën: Het verhogen van genot versus het inleveren daarvan.

Opmerkelijk is dat de eerste categorie (meer van het leven genieten, meer aandacht besteden aan partner, vrienden en gezin) net zo vaak als voornemen werd genoemd als de tweede (meer sporten, afvallen, gezonder eten, stoppen met roken en minder drinken).

De hedonisten en de Health Freaks zitten elkaar op de hielen.
Mijn voorspelling voor 2010 is dat de hedonisten het uiteindelijk gaan winnen. Laten we wel wezen, meer genieten moet lukken. Zeker hier op de draad, zo veel Health Freaks zitten hier niet.

Ik heb me voorgenomen niet te wachten tot 2010. Ik leun achterover en geniet vanaf dit moment. En jullie?

 CveD

238 Reacties to “Goede voornemens”

  1. Meer fipo’s in 2010!

    Dat is mijn voornemen.

  2. Een motor kopen is mijn goede voornemen voor 2010

  3. vrijheid van meningsuiting, zelfs op dit blog

    ik hebt zojuist geprobeerd mijn grootste frustratie van het afgelopen jaar achter te laten op het vorige topic.

  4. @piq
    zou je ook ff mijn laatste post op het vorig topic “los” willen laten?

  5. @Jos

    Wat voor een ? Niet dat ik iets van motors weet, maar de rest vast wel.

  6. Roma’s en Omerta’s ; maar natuurlijk.

  7. @piq
    of beviel het je niet dat ik daarin voorspelde dat dat topic meteen gesloten zou worden?

  8. @vlunk

    Blij te lezen dat je grootste frustratie achter je ligt. Vrijheid van meningsuiting is alleen gewaarborgd als ook anderen dan de ‘smaakmakers’zich vrij voelen in vrijheid hun mening te uiten.

  9. @ MT

    Ga je ordners ff goedzetten.
    Taalwonder.

  10. @piq
    michael jackson op 3!

  11. @vlunk

    Je overvalt me er niet mee, want ik ben zelf degene die die beslissing neemt.

  12. Verder iis het wel duidelijk dat Jos niets om het mileu geeft. Lijkt me trouwens ook meer het type voor een nieuwe step.

  13. @piq
    het topic is gesloten NA dat ik nog de gelegenheid had te reaguren

  14. @ Taalwonder:

    milieu

  15. @piq
    oftewel, laat die post nog ff door ter verduidelijking voor de rest.

  16. @vlunk

    Heb jij nog je zegje kunnen doen.
    Wow Gilbert Bécaud!!!

  17. @vlunk

    Alles is nog leesbaar en het is nu ook weer niet zo dat je er geschiedenis mee schrijft, dus hoeft niet herhaald te worden.

  18. @vlunk
    Type het even opnieuw dan. Gewoon hier op de draad.
    Je hebt net op het foute moment op “verzend” geklikt. Daarmee is je post niet ergens blijven hangen, maar gewoon lost in space. Kan zelfs de slimste admod niets aan doen.

  19. @Cookie

    In mijn onnozelheid dacht ik alweer dat het er al stond. (comment van vlunk)

  20. @ Piq

    KISS

    i.p.v.

    KIS

  21. *Paul Jambersstem*

    En hier, dames en heren, zien wij de weggescholen habitat van de taalmanke Mark Twain:

  22. @ Piquant 23:58

    Het maakt niet uit. Vlunk heeft toch van elk comment een PDFje? Vast ook wel van deze dan. We zien het zo vanzelf komen.

  23. @piq
    dat terughalen was heel goed mogelijk geweest als jij het topic niet GESLOTEN had, zucht

  24. @Erl

    Waar staat jouw 2e S dan voor ?

  25. @ vluk

    “ik hebt zojuist geprobeerd mijn grootste frustratie van het afgelopen jaar achter te laten op het vorige topic.”

    Je kunt jezelf toch nimmer ergens achterlaten: immers, waar je ook henen gaat, jezelf zal immer meegaan.

  26. @deeg @23:57
    fool the other one
    dit is bewuste censuur

  27. @vlunk

    Wees eens een keer niet zo achterdochtig. Wie heeft er belang bij een comment van jou te verduisteren ?

  28. @vlunk
    IK heb dat topic gesloten, niet Piq.
    Het ene moment zit je te janken dat de draad te traag is, vervolgens had de draad nog even open moeten blijven tot mijnheer vlunk zijn ultieme scheet had gelaten.
    Stop met janken en post je verhaal hier. Zeikert.

  29. @earl
    leer nou onderhand eens lezen, debiel
    ik schreef “mijn grootste frustratie van het afgelopen jaar”, niet “mezelf”
    vmbo-ert

  30. @deeg
    een nieuw topic openen heeft geen ene fuck te maken met het afsluiten van een ander topic.

  31. @Cookie @ 00.02

    Ik had het niet duidelijker kunnen verwoorden.

  32. @ Piq 12.02

    Er is een bloeiende handel in verduisterde commenten, vergis je niet.

  33. @deeg
    ik kan maar 1 ding copiën en pasten, nerd

  34. @ Piq

    Voordat Blop het weer googelt zal Erl je het uit zijn hoofd mededelen:

    Keep It Sweet & Sexy

  35. @omerta

    Kan ik nog participeren/infiltreren in die handel ?

  36. @ Piq

    Als je maar wat spectaculairs te bieden hebt.

  37. @Erl

    Ik dacht dat je dat gortdroge Keep It Simple bedoelde. *helemaal gerustgesteld is*

  38. Is het iemand al opgevallen dat ‘roma’ anagrammatisch verborgen zit in ‘Omerta’?

  39. @ Omerta
    Geef dan als de bliksem vlunk zijn comment terug.
    Ik zoek me hier onder de moterkap het lazarus, blijkt dat jij ‘m ontvreemd hebt.

  40. @omerta

    Nee jammer, niks spectaculairs😦

  41. @Erl

    Ik heb zo’n vermoeden dat mark twain daarop doelde (omerta en roma). A wild guess.

  42. @vlunk
    Open anders je eigen blog. Kan je het aanpakken zoals jij het wilt.
    Ik weet nog wel een stekje, nauwelijks gebruikt.

  43. @piq @0:02
    waarom gebeurt het dan steeds?

    ik weet wel dat niemand er belang bij heeft, maar ík zeker niet.
    Het zijn steeds míjn commentaren die verdwijnen door allerlei volkomen verklaarbare redenen.
    Leg nou eens uit waarom cookie een nieuw topic opende, terwijl jij de enige moderator bent hier en mijn commentaar op het oude topic gewoon verdwenen blijkt.
    En ja, ik blijf hier over “zeiken”, deeg weet waarom, die heeft de inhoud gezien van de post die hij verwijderd heeft.

  44. @ Erl

    Wat zijn eigenlijk jouw directe linken met Islamunda?
    Heb ik jouw fiets vroeger niet eens om een lantarenpaal heengevouwen?

  45. @ Erlk

    Ja, en in Erlkönig zit Rel

    hahahahaha. Wat een lol.

  46. @vlunk

    Ik zou het niet weten en ben er ook over uitgeluld.

  47. @ Piq 12.07

    I guess not.

    Zijn taalinzicht is niet toereikend genoeg.

  48. @vlunk
    Je comment aan Cookie heb ik verwijderd en kan niet over worden gecorrepondeerd.

  49. “waarom gebeurt het dan steeds?”

    Omdat je een enorme pechvogel bent.
    En natuurlijk omdat de hele wereld tegen je is.

    Ik leef met je mee. Ook in 2010, dan weet je dat vast.

  50. @Vlunk

    Vind je nou echt niet dat je het bij het verkeerde eind hebt? Maar je gelooft niet een een toevallige samenloop van omstandigehedn?

  51. @piquant
    Een bmw
    @mark twain
    Het milieu kan de kolere krijgen🙂

  52. @omerta

    Zet er even. “Ik denk”voor. Zeker weten doen we weinig en zeker als het over een ander gaat.

  53. lach jezelf maar dood, randdebiel

  54. En nou allemaal ON TOPIC goedverdoeme!

  55. @ Piq 12.12

    AH!
    Dus zó kom jij aan je comments, dame!!!

  56. @Cookie
    Ik kan maar niet op een goed voornemen komen. Ben nl al een en al goedheid.🙂

  57. @mark
    niet in dit geval
    het was namelijk nogal ruim eerder gepost dan de sluiting van het topic

  58. @ CvE

    Je hebt gelijk, we moeten meer genieten.

  59. 2Vlunk

    Nou is het toch wel klaar. Je krijgt hier werkelijk alle ruimte. Kan wel eens wat mis gaan.

  60. @twain
    oftewel
    mijn comment is bewust NIET meer verschenen

  61. @ Piquant
    Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Genieten doe ik al volop. Iets in de categorie Health was zo gek nog niet, maar dat soort ideeën moeten bij mij altijd een poosje rijpen.

  62. @ Piq

    Deze:

    @vlunk
    Je comment aan Cookie heb ik verwijderd en kan niet over worden gecorrepondeerd.

  63. Ik ben eraf.

    Laters.

  64. @Cookie

    Iets met health is een voornemen om je leven te verlengen. Ben ik ook nog niet uit.🙂

  65. @omerta

    Je hebt gelijk. Allemaal voor de handel !!!!🙂

  66. @ Piquant 0:17
    Als het gaat om verlengen tot na het jaar 2009 ben ik er al wel uit. Dat vind ik wel een voornemen. Nu de daden nog die daarbij horen.

  67. intussen…
    @piq
    zou je niet-moderator deeg willen vragen mijn post te herstellen, desnoods op dit topic?

  68. ..en het rubber tussen mijzelf en de weg houden

  69. @Cookie

    O dat ben ik met je eens. Heb niet voor niets heel 2009 door geademd om 2010 niet te halen.

  70. @piq
    als hij gaat beweren dat hij dat niet kan, heb je juist hem niet meer nodig als niet-moderator

  71. @Vlunk

    Ik herhaal. Ik ben uitgeluld daarover.

  72. @Jos
    Mooi voornemen. Vooral van dat rubber. Altijd veilig rijden.🙂

  73. @ Piq

    Erl opereert vanuit het SICK-principe:

    Small Ideas Can’t Kill

    @ Oma Rita

    You suck

    @ Cookie

    En in jouw naam zit ‘genocide’…

  74. @piq
    neem dan desnoods soof aan als niet-moderator, deeg is een persoonlijke irl vrind van je, duidelijk blijkbaar en dat blijkt niet goed uit te pakken voor degenen die je niet-irl kennen.

  75. ook braaf studeren zodat sinterklaas tevreden kan zijn..

  76. @earl
    doe wat aan nummer 22 van je lijst

  77. @jos
    ik hoop dat ze op GS wél blij zijn met je reaguursels

  78. @jos
    ik heb gestemd op omerta, maar dat mocht zelfs niet via proxy

  79. @vlunk

    Cookie is een virtuele vriend van me en we hebben 1x kennisgemaakt. Beviel heel erg goed en vergeet niet dat hij de medeoprichter van Piq is.

  80. @ vluk & Het Mysterie van de Verdwenen Vlukpost

    Wat zouden de Rothschilds hiermee te maken kunnen hebben?

  81. @Jos
    Jij kijkt wel heel erg vooruit !

  82. @piq
    ik vergeet niks, dat is juist jouw probleem en dat van vele anderen.

  83. @earl
    wellicht wordt dat binnenkort verduidelijkt door de nieuwe broadwayshow over hoe de rotschilds bijna zonder het te willen stinkend rijk zijn geworden ten koste van heel de rest van de wereldbevolking.

  84. @ vluk

    ¿Welke lijst? ¿22?

  85. @vlunk

    Ik ben zo blij dat ik kan vergeten. Ik kan daardoor ook vergeven.

  86. @vlunk
    als ze dat niet zijn jorissen ze me wel weg.
    @piquant
    regeren is vooruitzien, en die oude man mag je niet teleurstellen

  87. @ Erlk 0:55
    Klinkt meer als een boek van Willy v.d Heide.

  88. @ vluk

    So what? That’s just the way of the world.

    Grow & wake up onderhand nou eens een keer.

    € suï generis anglicistieke neigingen bemerken doet €

  89. @Jos

    Er wordt hier alleen en dan nog zelden, geswifferd als de enige huisregel (niet schelden) wordt overtreden.

  90. @earl
    sterk antwoord.
    ontwijken van de belangrijke vragen kun je bijna net zo goed als bea en balkie.
    ik zie het wel weer wanneer ook jij serieus reaguurt

  91. @ Piquant
    Gelukkig komt dat bijna niet meer voor.

  92. @cookie

    LOL . Vanavond maar 1x.

  93. @ Cookie

    Ôch, wat stel je dan voor:

    Vluk & De Grote Postroof?

    Vluk Draait Door?

    Vlukkie en de Postchocoladefabriek?

  94. @piq
    je vraagt me dingen te vergeten die ik niet eens heb mogen posten, snap je het verschil en waarom deeg met onmiddelijke ingang van zijn privileges dient te worden ontheven?
    niet?
    dacht ik al, gezien je keuzes qua niet-moderators.

  95. Het is hier al tijden uitermate fatsoenlijk, maar dat komt omdat sommige nicks zich hier minder of niet meer laten zien.

    Mijn goede voornemen moet ik nog bedenken. Iemand een tip?

  96. @Vlunk

    Ik ben zo blij dat ik niet zo tiranniek als jij bent. Mein Got, wat ben jij onverdraagzaam. Word je niet moe van jezelf ? Neem een boterham met pindakaas.

  97. @ vluk

    “hoe de rotschilds bijna zonder het te willen stinkend rijk zijn geworden ten koste van heel de rest van de wereldbevolking.”

    Ôch, wat betekent die rijkdom nou dan toch helemaal, in het licht van de eeuwigheid?

    De wereldbevolkers krijgt de wereld(elite) die ze verdienen.

  98. @ Erlk
    Ik vond die eerste titel wel goed eigenlijk.
    Maar het heeft wel iets om er een serie van te maken. Uitmelken tot op het bot. Eindigend met “De zoon van vlunk”. Eveneens een avondtuur vol kattekwaad en complotten. (Glansrol voor hkh Amalia)

  99. @bob
    Umar Obama Farouk Bin Abdulmutallab

  100. @ Piq

    Mein Gott

    i.p.v.

    Mein Got

  101. @earl
    ik heb nog steeds geen uitnodiging ontvangen van jouw vrijmetselaarslodge
    wat gaat er fout?

  102. @eRL

    Mein Gott, right you are.

  103. @piq
    Mein Gott, was bisst du ohne gehirn, whatsoever

  104. @vlunk
    Ze vertrouwen jou geen zwaard toe. Er zal maar iets verkeerds gezegd worden.

  105. Vrijmetselaarslodge?
    Waar zit die? In Afrika?

  106. @piq
    je blijft toch steeds te traag om me aan te vallen, dus stop daar nou onderhand eens mee

  107. @deeg
    jij bent dood, remember?

  108. Pas 115 reacties?
    En dan tel ik die ene die verdwenen is nog mee.

  109. @ Cookie

    En dan zeker ook ‘Piqshead Revisited’?

    ‘Vluk, De Musical’?

    ‘Vluk: Soldaat van Niet-Oranje’?

    ‘De Vluk van Monte Piqsto’?

    ‘De Drie Vlunketiers’?

    ‘Star Vluk’?

  110. @vlunk

    Ik moet je iets ergs vertellen. Cookie’s dood is niet gelukt.

  111. @earl
    nee, “Earl”, een serie over jou in je beste jaren

  112. @Cookie

    LOL . Pas 115? In zo’n korte tijd en midden in de nacht ? Ik teken ervoor.

  113. @ Piq

    “Mein Gott, right you are.”

    Zoveel serviliteit en submissie jegens Erl is ook weer wat teveel van het goede: Erl zal het je niet euvel duiden als je Hem af en toe functioneel verzaken doet.

  114. @Erlkönig
    “Vier vluks de lucht in”
    “The good, the bad and the vluk”
    “Wir Kinder von Banhoff vluk”

  115. @piq
    ik wilde juist niet reaguren op de opmerking @00:41: “En dan tel ik die ene die verdwenen is nog mee.”
    de idioot schijnt nog altijd niet te snappen dat het gaat om mijn laatste opmerking op het VORIGE topic.

  116. @vlunk

    Het is al eerder gezegd. jij hebt zoveel pech; het is niet te filmen, maar misschien ikomt het in de te maken musical aan de orde.

  117. @deeg
    je earl-persiflage schijnt nogal te mislukken as we speak, laffe censurist.

  118. @deeg
    dat valt met jouw niveau van humor echt niet te vergoede, het beste is dat je echt per nu je achterlijke kudtkop dicht gaat houden en je vingers in de knoop legt.

  119. Ja…..ik ben er uit.

    Mijn voornemen in het nieuwe jaar is om een dagje in een bejaardenhuis te werken. Ik wil ze beter begrijpen, die oude-van-dagen.

  120. @ Cookie

    Harharharhar!

    Und:

    ‘BZN goes vluk’

    ‘So You Think You Can Vluk?’

    ‘Lord of the Vluk’

    ‘Vluk Wars I-XIII’

    ‘Three Men And A Vluk’

    ‘Of Vluk and Men’

    ‘Brave New Vluk’

    ‘The Vluktrix’

  121. @vlunk

    ga nou je boterhammetje met pindakaas eten. Huilebalk.

  122. @piq
    deeg is geen moderatorship waard, trust me.
    Bij mij duurde het ten minste 4 jaar voor ik corrupt werd, op een commerciëel blog waar ik gratis moderator speelde met instemming van alle commerciële dames

  123. @BobP

    Ik wens jou een lang leven. Je komt er elke dag dichterbij.

  124. @vlunk

    that were the days….

  125. @piq
    ik wens ons allen een nieuw blog, zodat we niet meer afhankelijk zijn van jouw chantage en we saaie idioten kunnen missen als kiespijn.

  126. @vlunk

    Cookie zei het al. Begin je eigen blog. Er is er ergens nog een. ZGAN.

  127. @piq
    those

    niet “that”, “those”

    je hebt werkelijk geen flauw benul en leert niet meer

  128. @ Cookie

    Maar dan toch ook:

    ‘Kabouter Bob doet Plop’

    ‘Bob Plop: Messias Tegen Wil En Dank’

    ‘The Life of Bob’

    ‘Anaalyze Plop’

    ‘Bob, De Musical’

  129. @piq
    ik heb geen zin om bennie’s maagdelijke blog over te nemen

  130. @earl
    ik schijt op je pogingen mij niet rechtstreeks aan te spreken, dat is toch een sterk teken van zwakte.

  131. ‘The Last Temptation of Blop’

  132. @ Cookie

    Wil jij Piq vragen vluk kond te doen van Bob die Erl een autist vindt?

  133. @Cookie

    @Cookie

    Heb ik al gezegd: WAT FUCKING GRAPPIG?

  134. @ Erlk

    “Op zoek naar de nieuwe Mary Ploppins”

  135. @deeg
    het wordt pas weer goed als jij hier vanavond verdwijnt, snap je dat nou werkelijk niet?

  136. @ Cookie juncto finale vorige topiq

    Gnarharhar!

  137. @deeg
    óf mijn post herstelt op het vorige blogtopic…

  138. te beginnen met het opzouten van deeg vandaag…….!

  139. @ vlunk
    Ik word gebeld zodra de meldkamer wat binnenkrijgt. No worries.

  140. @Cookie

    Ik zou er een flinke som aan vindersloon op zetten.

  141. @deeg
    ik worrie wél
    je censureert

    niks meldkamer en no worries

  142. @ Piquant 1:02
    Een nachtje Bilderberghotel als beloning lijkt me een goed idee.

  143. @deeg
    je klinkt nu onderhand als een minister die een dofpot verdedigt

  144. +o
    en klinkt = “Klink”t

  145. @ vluk

    Gebod 1 is nooit en te nimmer in het openbaarlijke spreken over De Loge: zo verknol je het wel weer gans en geheel voor de gewogen ballotage en o zo ver voor een mogelijke eerste initiatie…

  146. Teruggevonden
    Post van vlunk

    Lieve Piq, mijn voornemen is je in 2010 heel aardig te behandelen. Je hebt in 2009 zoveel geduld met mij gehad. I owe you.

  147. @piq
    fuck you
    en doei hè

    vuile smerige achterbakse bennielovert

  148. @Cookie
    Als de post niet teruggevonden was, had ik er persoonlijk een fles Rothschild champagne opgezet.

  149. vanaf nu is het alleen nog maar “zieken”, zoals deeg en bennie al tijden doen

  150. @ Vlunk

    Waarom hebben ze je comment geswifferd? Stond er iets vreemds in?

  151. @piq
    e ha ha ha
    ha ha
    ha
    ik prijs je kinderen dat hun moeder te egoïstisch was om kinderen te willen

  152. @bob
    vraag dat liever aan deeg

  153. Erls Goede Voornemens voor 2010:

    1. Aardiger zijn voor vluk
    2. Aardiger zijn voor Sof
    3. Onaardiger zijn voor Oma Rita
    4. Zsa Zsa’s bezoldiging optrekken tot het minimumjeugdloon
    5. Vaker im Bad gaan
    6. Vaker een topiq voor Piq schrijven
    7. Guerilla tegen dremp initiëren
    8. Smaad- & lastercampagne jegens Blop faciliteren
    9. 65+pas voor Oma Rita aanvragen
    10. vluk inwijden in – edit –

  154. @ Bob
    Vlunk is vooral boos omdat hij dat zelf niet meer weet. Normaal heeft hij daar zijn PDFjes voor, maar de swiffer was dit keer sneller dan de PDF-software.

  155. “10. vluk inwijden in – edit -“

    Gadverdamme Erl!

  156. Als er nu ook al teksten van Vlunk geswifferd worden, houdt het voor mij op.

    Ik ga slapen…in het bed van Erl. Het is weer eens tijd om in een wiegje te liggen.

  157. 11. Vaker gedichten schrijven voor Piq
    12. Zsa Zsa’s werkweek beperken tot 160 uur per week
    13. Piq vaker loven en bewieroken

  158. Was vluks Verloren Epistel wellicht niet het Laatste Testament? Een nieuw apocrief Blijde Boodschap? De Jongste Openbaringen?

    € op hoge toon van Piq & Qookie op grond van de Wob openheid en inzage eisen doet €

  159. Stopt speen in Bob’s mondje en verschoont zijn luier.

  160. € wiegje met volgeluierde Blop in gierput gooien doet, temidden aldaar reeds aanwezige dremp en Oma Rita €

  161. @erl

    De post staat op @1.05🙂🙂

  162. @ Piq / Erl
    Een openbaring. Nou en of.

  163. @ vluk

    “vuile smerige achterbakse bennielovert”

    Zijn ‘vuile’ én ‘smerige’ niet wat redundant tesaam?

    € vluk ockhams razor lenen doet €

  164. @ Cookie

    Handelde vluks verloren post al dan niet of wel om de holocaust?

  165. @erl

    Niet te hopen dat de vrouw van BB dat leest. Zo krijg je een naam🙂

  166. Zo, de rust keert langzaam weer. Tijd voor een moment van bezinning.

    Van wie zal ik morgen eens een cruciaal comment laten verdwijnen?

  167. @ Piq

    Erl is ook een bennielovert, edoch vuil noch smerig noch voor- of achterbaks: Erl poedelt immers minstens 28 uur per week in zijn zwembad of bad.

    Erl heeft dabei de onwankelbare Erl-intuïtie dat Benno aan gene zijde van het virtuele verkeren doet…

  168. @Cookie

    mag je helemaal zelf weten🙂

  169. @Erl

    plafondhangen bedoel je? zou het?

  170. @ Piq

    We moeten de macht op dit blog wel goed checken & balancen en divide et impera: het begon ooit met boekverbrandingen en voor je het weet zit Cookie alhier onschuldige comments te holocausten…

    “Power tends to corrupt, and absolute power corrupts absolutely.”
    – Lord Acton

  171. @ Piq

    In een fullcolour Erlvisioen zag Erl Benno zijn bokshandschoenen definitief aan de virtuele wilgen hangen…

  172. Voor het manegement nog even wat kengetallen:

    Na 0:00 uur zijn de volgende zoektermen gebruikt om ons te vinden:

    spruitjes
    grootste lul ter wereld
    pleunie’s circus
    speurders ritalin
    sexy kantoor meiden,korte rokjes
    avondkleding oudjaarsavond

  173. @Erl

    Ik geloof er niks van. Maar ik ga daar maar eens over dromen en over jouw prachtige voornemens. Als ik jou was, zou ik me bezinnen eer je de werktijd van ZsaZsa terugbrengt naar 160 uur pw. Terugdraaien van verworven rechten is schier onmogelijk.

    @al trusten

  174. @ Piq

    Erls astrale intuïties treffen nimmer geen doel: de Droomtijd zal het ook jou leren.

    Droom en leef zacht ~

  175. Denk eens even mee Erl. Vlunk is opeens verdwenen. Hij is er toch hopelijk niet in gebleven?

  176. @piq
    deeg snapt dat stukje van “blunder en nou optiefen” nog steeds niet hè?

  177. @ Cookie

    “spruitjes
    grootste lul ter wereld
    pleunie’s circus
    speurders ritalin
    sexy kantoor meiden,korte rokjes
    avondkleding oudjaarsavond”

    Waarom zoeken mensen toch niet gewoon direct op ‘Omerta’?!

    Zucht…

  178. dat die hufter niet snapt dat hij zich al uren zou moeten zitten schamen in een donker, STIL hoekje

  179. Ah, goddank.
    Ik maakte me oprecht zorgen vlunk.
    vriend

  180. the best way to expose dictators is to make them act like one…

  181. @ Cookie

    Volgens de onfeilbare Erl-intuïtie is vluk er zeker niet in gebleven, edoch ricochetteert hij alhier rond in Piqbullet Time.

  182. @ Erl
    Nou, dan moet ik maar vertrouwen op die intuïtie van jou. Ik wacht het niet langer af. Morgen weer een nacht.

  183. @ vlunk

    Verbaas jij je ook wel eens zo over de Dictator’s Paradox?

    Dat wil zeggen dat de adversanten en opponenten van dictators zelf standaard dictatoriale neigingen en trekjes vertonen – helemaal al ze zelf de macht kunnen grijpen en bobvieren.

  184. @deeg
    en nee, je krijgt vandaag het laatste woord niet, tenzij je je macht weer weerbruikt.

  185. grrrrrrrrrrr
    “weerbruikt” moet zijn “misbruikt”

  186. Nabrander:

    Dat wil zeggen dat de adversanten en opponenten van dictators zelf standaard dictatoriale neigingen en trekjes vertonen – helemaal als ze zelf de macht kunnen grijpen en bobvieren.

    i.p.v.

    Dat wil zeggen dat de adversanten en opponenten van dictators zelf standaard dictatoriale neigingen en trekjes vertonen – helemaal al ze zelf de macht kunnen grijpen en bobvieren.

  187. @deeg
    niks nabrander, je krijgt het laatste woord echt niet vandaag, smerige nazi-censurist

  188. @deeg
    nogmaals: tenzij je je macht weer eens gaat MISbruiken, achterlijke psychopatische controlfreak

  189. Ik wil het laatste woord helemaal niet. Anders had ik niet al in bed gelegen.

  190. @deeg
    wanneer kan ik mijn post op het vorige topic terugverwachten?

  191. @deeg
    en daag me niet uit, mietje
    ik outdo jou maanden

  192. slechts draaiend op pure kanonnen, als het nodig is.

  193. @earl
    ok dan, omerta’s favoriete nummer:
    http://www.youtube.com/watch?v=PBFG372HsW8

  194. @ Cookie

    Dat wil zeggen dat de adversanten en opponenten van dictators zelf standaard dictatoriale neigingen en trekjes vertonen – helemaal als ze zelf de macht kunnen grijpen en botvieren.

    i.p.v.

    Dat wil zeggen dat de adversanten en opponenten van dictators zelf standaard dictatoriale neigingen en trekjes vertonen – helemaal als ze zelf de macht kunnen grijpen en bobvieren.

  195. Lul ‘m even naar de > 250 vlunk.
    Goed voor de stats
    null
    Ga ik een dutje doen.

  196. @earl @1:58
    LOL

    ik moest werkelijk lachen om het feit dat je die hele tekst van die politiek correcte lamlul probeerde te onthumoriseren.

  197. @deeg
    zout op en we halen de 500

  198. Erlkönig Zegt:
    dinsdag 29 december, 2009 @ 01:48 bij 1:48 am

    @ vlunk

    Verbaas jij je ook wel eens zo over de Dictator’s Paradox?

    Dat wil zeggen dat de adversanten en opponenten van dictators zelf standaard dictatoriale neigingen en trekjes vertonen – helemaal als ze zelf de macht kunnen grijpen en bobvieren.

    i.p.v.

    Erlkönig Zegt:
    dinsdag 29 december, 2009 @ 01:48 bij 1:48 am

    @ vlunk

    Verbaas jij je ook wel eens zo over de Dictator’s Paradox?

    Dat wil zeggen dat de adversanten en opponenten van dictators zelf standaard dictatoriale neigingen en trekjes vertonen – helemaal al ze zelf de macht kunnen grijpen en bobvieren.

  199. @earl
    ouwe info voor mij, ik heb het gehele plaatje al lang door
    en nu?

  200. @earl
    moet ik de rest proberen duidelijk te maken hoe ze uitgezogen worden zonder dat ik daar persoonlijk ook maar iets mee opschiet, o.a. financiëel?
    o.a. jouw hardnekkige weigering ook maar enige concrete handreiking te doen, hardt me in het vervolgen van jouw soort, juist.

  201. @ vluk

    Decodeer dit indien je een Waardige bent en geen Dar in de Korf blijven wil:

    http://www.youtube.com/watch?v=gWg-mL1CAuM&feature=related

  202. @earl
    en m’n geweten dan?
    in de diepvries?

  203. @earl
    waar komt de spuitbus met slagroom plotseling vandaan dan?

  204. @ vluk

    Waardigen vragen niet om “concrete handreikingen”: alleen onrijpe darren doen dat.

    Erl geeft je nog een laatste kans: decodeer de exoterie van deze boodschap en geef het juiste Teken van Begrip (buitenstaanders zullen dit en dat toch niet vatten, dus laat ze maar desgewenst meekoekeloeren).

    Reis door de oppervlakte van het hexagon ~

    http://www.youtube.com/watch?v=qzL194jiTyY

  205. @eaqrl
    dat hexagon is niet uniek voor saturnus, dat weet ik.
    en ik wil wel, maar snap echt niet hoe.

  206. @earl
    1 wereldregering?
    geen probleem
    maar dan niet op de manier waar we nu in gedwongen worden zonder enige inspraak whatsoever.

  207. @earl
    forget it, ik wil niet hard genoeg, blijkbaar.

  208. dan zit er dus niks anders op dan proberen de massa te overtuigen van het feit dat jullie hen minimaal willen decimeren de komende jaren.

  209. @earl
    ik wil minimaal een worst zien waar ik dan vervolgens achter aan kan gaan rennen

  210. Onwaardige: je bent nog niet rijp. Je wilt noch immer grijpen, maar je bent wel al (beg)rijpend. Studeer op de eerste zeven verzen van Poimandres ~

    Erl mag je nu niet nog meer helpen: pas weer in het Licht van de volgende bijna rijpe Nachtster ~

    Erl verdwijnt in de Koele Meren ~

    .

  211. @earl
    ik hoop dat dit spelletje jou wél bevalt.

  212. […] afgelopen twee dagen heeft iedereen de gelegenheid gekregen om zijn of haar goede voornemens voor het komende jaar in de […]

Reacties zijn gesloten.

