Goede voornemens -2-

Bron van deez' pica: www.sannoise.be

Onvermijdelijk komt het ook op dit blog aan bod: Goede voornemens.

Onderzoek van TNS Nipo heeft vorig jaar aangetoond aan dat steeds minder mensen zich voornemen iets aan hun leveren te verbeteren in het komende jaar. Dat is vreemd. Het hebben van goede voornemens werkt namelijk!

De goede voornemens vallen traditiegetrouw uiteen in twee hoofdcategorieën: Het verhogen van genot versus het inleveren daarvan.

Opmerkelijk is dat de eerste categorie (meer van het leven genieten, meer aandacht besteden aan partner, vrienden en gezin) net zo vaak als voornemen werd genoemd als de tweede (meer sporten, afvallen, gezonder eten, stoppen met roken en minder drinken).

De hedonisten en de Health Freaks zitten elkaar op de hielen.
Mijn voorspelling voor 2010 is dat de hedonisten het uiteindelijk gaan winnen. Laten we wel wezen, meer genieten moet lukken. Zeker hier op de draad, zo veel Health Freaks zitten hier niet.

Ik heb me voorgenomen niet te wachten tot 2010. Ik leun achterover en geniet vanaf dit moment. En jullie?

CveD

293 Reacties to “Goede voornemens -2-”

  1. Ik doe niet aan goede voornemens. Ik doe gewoon😉

    @Erl

    Het KISS principe staat voor: Keep it Simple Stupid.

    @Cookie, zo goed?

  2. *helen een kus geeft*

    Het KISS principe staat voor: Keep it Simple Stupid.

    @ Helen: Het orgineel is Keep it Simple Short, maar het is idd later stupid geworden om een superieur gevoel op te wekken ( door het kleineren van de klant) bij de verkoper zodat hij zich zekerder voelt als hij met de klant praat.

    Nee echt, lees maar na

  3. Mijn goede voornemen voor dit jaar is de in 2008 gekozen koers aanhouden. Dat en natuurlijk mensen die stoppen met roken virtueel en verbaal op hun bek te slaan dus wil de eerste zich even melden?

    Ik verveel me!

  4. @Caps

    Oh fijn, dan doe ik mee. Ik heb zo’n enorme hekel aan mensen die stoppen met roken per 1 januari!

  5. Je hebt me helemaal blij gemaakt @HelenZ.
    Vandaag laat ik je verder met rust😉

  6. Even ter geruststelling: Vandaag ben ik even wat anders doen. Kunnen jullie allemaal ook even bijkomen.

  7. Even ter geruststelling: Vandaag ben ik even wat anders doen.

    @ Cookie: Je bent toch niet aan het stoppen met roken, of wel?

  8. @ Helen: Precies, je moet toch ergens aan dood gaan.

    Tja, als dat dan niet door het roken kan zijn, ben ik bereidt om ze, en let wel geheel belangeloos, een zetje in de goede richting en uit het leven te geven.

    Zo behulpzaam ben ik dan weer wel🙂

  9. Eigenlijk ben ik gewoon een zege voor de mensheid, en word het tijd dat jullie dat ook in gaan zien!

  10. “Keep it stupid simple”

    Ik heb alleeen maar slechte voornemens.

    Toedels.

  11. Al is een zegen voor de mensheid.

  12. *Fijne, bloederige biefstuk serveert aan Al_Caps*

    Gaat ‘ie een beetje?

  13. Stoppen met roken?
    Het idee zeg.

  14. Oh, dat is waar ook. Ik ben hier helemaal niet.

  15. *biefstuk rauw op vreet opdat zijn darmen weer verstopt raken door het rode vlees*

    @ Raar: Ik heb uiteraard me wel eens beter gevoeld, maar nu gaat het wel weer.

  16. @Al: Das mooi. Kwestie van goed kauwen. En slikken.

  17. het is vooral slikken raar.. heel veel Diazapam slikken😉

  18. Diazepam slikken vanwege liefdesverdriet? Ow…. key….

  19. @ Raar: Euh… Ik zit nu ook zonder gitaar leraar.

    Weet jij toevallig of je voor het nummer Wonderwall van Oasis je Cappo op de 2de of de 3de fret moet klemmen?

  20. @Cookie

    Wat jammer nou. Van dat met rust laten bedoel ik. Kun je me niet ff enorm stalken ofzo?

  21. *Paul Jambers-stem*

    En alhier zien wij de dagelijkse oefentherapie in Huize Hopeloos, alwaar voormalig ritmisch gymnastiekleraar Erl zich als activiteitenbegeleider heeft opgeworpen:

  22. Oma Rita na zijn zoveelste minder geslaagde extreme make-over:

  23. hihi casper als activiteitenbegeleider..

    goede voornemens..
    Meer roken, meer zuipen, meer wijven

    *doet caspers zuurstoffles met -edit- vervangen*

  24. Oma Rita’s uitzicht in Islemunveranda:

  25. Uit Erl zijn wedstrijdshape-collectie, the front muscle pose:

  26. € per ongeluk strooizout in dremps doorligwonden strooien doet €

  27. Oma Rita & dremp dansen innige pas-de-deux

  28. Oma Rita & dremp go East but want to go West again

  29. Erl, oudejaarsavond 2008, nadat hem de mededeling werd gedaan dat hij niet van adel is, maar een eierplant van Cobus L., de drugszigeuner.

  30. Oma Rita was als junior reeds een blaaksaak

  31. @Oma

    Erl Petalo?

  32. Sodomerta, the Superman from Islemunda

  33. dremp gaat ook wel eens een dagje vissen

  34. Oma Rita, dremp, _Al_, Oakie, raar en vluk demonstreren hun black belt skills

    http://www.youtube.com/watch?v=dFiSkKpySaE

  35. We schrijven 19 mei 2004, Erl zijn eerste spijbelbriefje, gericht aan chef magazijn:

  36. Erl verveelt zich…

    Waar is Jane Doe?

  37. Een kijkje achter de schermen in huize Erl

  38. @casper

    Heb je nog meer picas uit je familie annalen?

  39. @ Drempel

    Erl stamt af van liederlijk volk, wist je dat niet?

  40. Blop, dremp, _Al_, raar & Oma Rita zijn dikke maatjes

  41. Erl, voor hij door zijn ouders in de ongebluste kalk gedonderd werd.

  42. @oma

    Ik denk dat de Romas en de Sinti nu wel gebruuskeerd zullen zijn.

  43. Brutale varkens!

    Erl is oerverwant aan

  44. 1968, Erl’s vader sjouwt de carriereladder wat rond, weet er echter niet op te klimmen.
    Niettemin is de huisvesting dik op orde.
    Ze zijn klaar voor de jongste telg: Erl.

  45. Erl’s mama was niet blij toen ze te horen kreeg dat ze zwanger was van kleine Erl

  46. Oh je, zit ik in de spambox?

  47. Er lopen volle casu quo onbastaardige bloedlijnen in de Erlfamilia naar alle oeradellijke huizen in Europa en zelfs linea recta naar Μέγας Ἀλέξανδρος (ook wel bekend als: Alexander de Grote) via

  48. Blop & dremp hebben weer eens op het verkeerde paard gewed

  49. @Casper

    ring any bells?

  50. Middenwijl houden Piq & Z hun vakliteratuur bij

  51. Erl, je kerstversiering hangt er nog.

  52. Najaar 1970, Erl vindt zijn vader in het schuurtje achter de woonwagen.
    De woorden van zijn moeder begrijpt hij dan nog niet, al snel wordt hem echter duidelijk dat zijn vader niet in het open water achter de dijk staandend is gaan drinken maar gekozen heeft voor de ouderwetse zigeunerdans: voetjes van de vloer.

  53. @ dremp

    Ja, spot maar met de vele Erlfamilialeden die tijdens de Terreur van Robbespierre ontrompd werden.

    En hoe dúrf je sowieso zo rechtstreeks Erl aan te spreken? Het is nog immer: Heer Erlkönig. ‘Heer’ voor intimi.

  54. @casper

    tja het zijn fransen?
    *mompelt iets van franse slag*

  55. Blop, dremp & Oma doen soms ook best wel eens stoer

    http://www.youtube.com/watch?v=hyMosKZ9V7M

  56. @ dremp

    Brutaal varken

    € dremps voetzolen flagelleert met Laura’s zeilzweepje €

  57. Profetische Erlvisioen van vluks feestje met Oma, Blop, Oakie en dremp, binnenkort, ergens in het voorjaar, beneden de rivieren

    http://www.youtube.com/watch?v=XT2UmZxzmjs&feature=related

  58. ErL: mama, ik wil tegen mijn klasgenootjes gaan vertellen dat ik van adel ben ..
    Mama: dat kan, Erl .. maar dan moet je het wel je hele leven volhouden, he?
    Erl: oke mama.

  59. Hey! Twain! Blijf eens van mijn plempsels af zielige kneus.

  60. @ Raar

    Dat kan Twain niet zijn geweest. Dat gaat op zijn leeftijd boven zijn verstand. Bovendien was hij op weg naar een speed dating afspraak waarvoor hij al te laat is. De dames wachten al.

    Ik zet mijn geld in op Cookie, qua moedereren. (geen typo!) Cookie is goed onderwezen, intelligent, betrokken en dienstbaar. Het was immers ook al Cookie die een comment van Vlunk verdonkermaand heeft.

  61. Speeddating *gniffel*

  62. @Campagnestoppenmetrokenopinternetgestart
    Hou eens op met dit enge meegleur gedoe. Stivero spionnen.

    *steekt meteen drie sigaretten tegelijkertijd op*

  63. Roken dient onmiddelijk te worden geboycot.
    Sloopt het solidaiteitsfundament onder zorg/belastingbetalers.
    Roken? .. Prima .. dan zelf volledig opdraaien voor de medische gevolgen.

  64. @ Oma

    onmiddellijk

    i.p.v.

    onmiddelijk

  65. @Omerta

    Wat ik betaald heb aan accijns in mijn leven op sigaretten kan echt wel een chemo-tje of 2 vanaf.

  66. @ Z

    Roken is voor lieden die in de orale fase zijn blijven steken.

    En elke sigaret kost je weer 28 minuten van je leven en je medeburger extra hoge premies vanwege alle gerelateerde medi-ellende.

  67. € levenslang drie sloffen sigaretten per dag aan Oma schenkt €

  68. rookvrije dicky

  69. @ Helen

    Dan mag ik wel hopen dat 2 kuurtjes volstaan.

    @ Erl

    medische ellende

    i.p.v.

    medi-ellende

  70. Toch komen vrouwen relatief gezien nog goed weg ..

    http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1208n19085.html

  71. @ Oma

    Dan mag ik wel hopen dat twee kuurtjes volstaan.

    i.p.v.

    Dan mag ik wel hopen dat 2 kuurtjes volstaan.

  72. Ik heb elke dag goede voornemens.

  73. @ Rimmsteijn

    Dat is ook de bedoeling van goede voornemens: dat je ze elke dag hebt.

    Zucht…

  74. @ Omerta

    @ Erlkönig

    i.p.v.

    @ Erl

    @ Erlkönig

    @ Omerta

    i.p.v.

    @ Oma

    @ Plop

    @ work

    i.p.v.

    @ hier tijd verdoen.

  75. @ Erlkönig

    Dat is ook de bedoeling van goede voornemens; dat je ze elke dag hebt.

    i.p.v.

    Dat is ook de bedoeling van goede voornemens: dat je ze elke dag hebt.

  76. Onvermijdelijk komt het ook op dit blog aan bod: Goede voornemens.

    Onderzoek van TNS Nipo heeft vorig jaar aangetoond aan dat steeds minder mensen zich voornemen iets aan hun leveren te verbeteren in het komende jaar. Dat is vreemd. Het hebben van goede voornemens werkt namelijk!

    De goede voornemens vallen traditiegetrouw uiteen in twee hoofdcategorieën: Het verhogen van genot versus het inleveren daarvan.

    Opmerkelijk is dat de eerste categorie (meer van het leven genieten, meer aandacht besteden aan partner, vrienden en gezin) net zo vaak als voornemen werd genoemd als de tweede (meer sporten, afvallen, gezonder eten, stoppen met roken en minder drinken).

    De hedonisten en de Health Freaks zitten elkaar op de hielen.
    Mijn voorspelling voor 2010 is dat de hedonisten het uiteindelijk gaan winnen. Laten we wel wezen, meer genieten moet lukken. Zeker hier op de draad, zo veel Health Freaks zitten hier niet.

    Ik heb me voorgenomen niet te wachten tot 2010. Ik leun achterover en geniet vanaf dit moment. En jullie?

    CveD

    Cookie van eigen deeg

    i.p.v.

    CveD

  77. Ach, de lokale sportschool heeft altijd een goede eerste maand van het jaar. Lijkt me.

  78. @ Rammsteijn

    Ach, de lokale sportschool heeft altijd een goede eerste maand van het jaar, lijkt me.

    i.p.v.

    Ach, de lokale sportschool heeft altijd een goede eerste maand van het jaar. Lijkt me.

  79. @ Omerta

    @ Cookie van eigen deeg

    Onvermijdelijk komt het ook op dit blog aan bod: Goede voornemens.

    Onderzoek van TNS Nipo heeft vorig jaar aangetoond aan dat steeds minder mensen zich voornemen iets aan hun leveren te verbeteren in het komende jaar. Dat is vreemd. Het hebben van goede voornemens werkt namelijk!

    De goede voornemens vallen traditiegetrouw uiteen in twee hoofdcategorieën: Het verhogen van genot versus het inleveren daarvan.

    Opmerkelijk is dat de eerste categorie (meer van het leven genieten, meer aandacht besteden aan partner, vrienden en gezin) net zo vaak als voornemen werd genoemd als de tweede (meer sporten, afvallen, gezonder eten, stoppen met roken en minder drinken).

    De hedonisten en de Health Freaks zitten elkaar op de hielen.
    Mijn voorspelling voor 2010 is dat de hedonisten het uiteindelijk gaan winnen. Laten we wel wezen, meer genieten moet lukken. Zeker hier op de draad, zo veel Health Freaks zitten hier niet.

    Ik heb me voorgenomen niet te wachten tot 2010. Ik leun achterover en geniet vanaf dit moment. En jullie?

    CveD

    Cookie van eigen deeg

    i.p.v.

    CveD

    i.p.v.

    Onvermijdelijk komt het ook op dit blog aan bod: Goede voornemens.

    Onderzoek van TNS Nipo heeft vorig jaar aangetoond aan dat steeds minder mensen zich voornemen iets aan hun leveren te verbeteren in het komende jaar. Dat is vreemd. Het hebben van goede voornemens werkt namelijk!

    De goede voornemens vallen traditiegetrouw uiteen in twee hoofdcategorieën: Het verhogen van genot versus het inleveren daarvan.

    Opmerkelijk is dat de eerste categorie (meer van het leven genieten, meer aandacht besteden aan partner, vrienden en gezin) net zo vaak als voornemen werd genoemd als de tweede (meer sporten, afvallen, gezonder eten, stoppen met roken en minder drinken).

    De hedonisten en de Health Freaks zitten elkaar op de hielen.
    Mijn voorspelling voor 2010 is dat de hedonisten het uiteindelijk gaan winnen. Laten we wel wezen, meer genieten moet lukken. Zeker hier op de draad, zo veel Health Freaks zitten hier niet.

    Ik heb me voorgenomen niet te wachten tot 2010. Ik leun achterover en geniet vanaf dit moment. En jullie?

    CveD

    Cookie van eigen deeg

    i.p.v.

    CveD

  80. @ Rammstein

    Dat klopt.
    Pech voor hun dat ze tegenwoordig de klantjes niet meer met een contractje kunnen vastklinken tot ver na de zomer.

  81. @ Omerta

    Bij mij kun je nog wel een contractje to ver na de zomer afsluiten.

    Mag je in de sportschool Benno en Twain op de Thigh Master gezelschap houden.
    Bij mooi weer is er Nordic walking onder leiding van Erl.

  82. Waarom krijg ik toch het idee dat 21 grams voor een aantal hier een factor 2 of 3 te hoog is?

    *extra volle kliko door goede voornemens buiten zetten gaat*

  83. @ Bob

    Ik neem het in overweging, maar beloof niks.

    Oke, ik doe het.

  84. Onderstaande dame begon in 2007 een log en is er onlangs mee gekapt.
    Het groeide haar zichtbaar boven het hoofd.
    Het is niet niks om een log te runnen.

  85. @ Leo

    de dag dat wij jouw infarcte hersenspinsels kunnen verklaren, is de dag dat ook dementie valt te genezen.

  86. @ Leo*

    21 Grams? Factor 2 of 3? Is dat de eindejaarspuzzel van dit log?

    Heb je ook een hint?

  87. @Oh Merde

    Vertel, mijn beste, wat snap je nu weer niet?

  88. @ Leo*

    Voor 21 gram gaat toch niemand naar de sportschool? Zeker niet voor de 21 gram waar dat artikel over gaat.

    *heeft altijd al geweten dat sporten slecht voor de gezondheid is*

  89. Volgens die site is het nog een raadsel waar die 21 gram vandaan komt.

    Naar mijn mening is dat in het lijf aanwezige lucht die verdwijnt en niet aangevuld wordt, omdat de ademhaling gestopt is.

    Raar einde trouwens op die pagina. De gouden regel, dat iets waar is tot het tegendeel bewezen is, klopt niet. Het is juist andersom.

  90. @Omerta
    Oh ja, de contract truc.

  91. Goede voornemens ?
    Uhm….
    Erl deaud-negeren ?
    Lijkt me een prima voornemen.
    Verder doe ik niet aan voornemens.
    Ik doe gewoon. Maar niet aan voornemens.

  92. /OT

    Iemand?

    Torrentje “Komt een ….” ruilen voor “Avatar” (dutch subs)?

    /OT

    *Froger binnen 24 uur gesloopt ziet worden*

  93. @Leo
    Allebei zwaar ruk trouwens.

  94. Of je WILT “komt een…” ?
    Nah… dat heb ik niet…
    Succes.

  95. @ Oakie

    Waarom zo beperkt zoeken en niet meteen in bijna alle torrentsites?

    http://www.torrentz.com/

  96. Plop
    Ik vind al m’n muziek (deeveedees en films torrent ik niet) op isohunt.
    Prima zat🙂

  97. @ Oakie

    Jij vindt al je muziek? Ik zoek sommige muziek al sinds het begin van internet, maar niet alles is voorradig. Preacher was er altijd erg goed in om dingen te vinden. Die struinde ook sites in Rusland, het nieuwe “Wilde Westen” af. Zelfs Heintje vind je daar🙂

  98. Ok plop.
    Wat zoek je ?
    Oakie helpt je wel😉

  99. @ Oakie

    Wat ik zoek is niet vindbaar, nog niet. Te oud, te zeldzaam, te onbekend, het is er gewoon nog niet (en zeker niet in FLAC)

  100. Avatar is trouwens een film die je in 3D zou moeten zien om er van te kunnen genieten.

    *stuurt mail naar Benno om zijn montuur te lenen en er een rood en groen glaasje in te doen*

    Ik beloof hem terug te brengen zoals ik hem geleend heb!

  101. Het is zo onbekend dat zelfs jij het niet kent ?
    Hmmm…

    *plop groene en rode contactlens stuurt*

    Die *wijst naar de één* moet in je linker oog en die *wijst naar de ander* in je rechter. Dat moet wel lukken he ?

  102. Hahahahaha, Oakie, als jij over ogen begint moet ik altijd erg hard lachen, maar dat is misschien een iets te grote inside bekentenis.

    Nee, ik ga voor het montuur van Benno. Die heeft een gedistingeerd voorkomen, dwingt respect af, toont eruditikiteiten, geeft een vertrouwd gevoel alsof je ideale schoonzoon bent en kost niet meer dan 3 Euro bij Kruidvat.

    Sorry Oakie, deze kun je niet winnen met je contactlensjes.

  103. Zo vandaag was het weer zo’n dag dat ik 21 gr. ben aangekomen. Nu even relaxen. Zit ik hier dan goed?

  104. Lekker aan het linkdumpen allemaal vandaag?
    Maar niet veel goede voornemens heb ik al gezien. Het was te verwachten.

  105. @ Piq

    Momenteel alleen als je een 3D-brilletje hebt.

  106. Ho ho ho
    Ik heb -tegen al m’n principes- een opzet voor een voornemen geplempt.
    Lezen, kreng !

    Plop.
    Fijn dat ik die assist voor jouw inkoppertje op m’n naam mag zetten🙂

  107. @Cookie

    Ik herhaal wat ik gisteren al heb gezegd. Beter dan ik nu ben zit er niet in. Goede voornemens veranderen daar niets aan, dus ik laat het maar.

    @BobP
    Ik heb wel een leesbrilletje, is dat ook goed? Verder geen prothese’s.

  108. @ Oakie
    Weet je nog hoe laat?
    Mijn secretaresse is ziek, dus ik kan het zo snel niet vinden.

  109. Ik heb er nog wel een voornemen bij sinds gisteren.
    Ik ga HelenZ stalken.

  110. @oakie

    Daar heb je het al. Wat voor de een een goed voornemen is, is voor een ander een slecht plan.😦

  111. Oakie heerscht….

  112. @ Cookie

    Gezellig, als je HelenZ stalken gaat dan zullen we elkaar vaker ontmoeten.

    *gaat weer in de bosjes liggen met een camera*

  113. @CveD
    Ff scrollen naar boven, uurtje of 7/8 ?

    @piq
    Nee joh.
    Lekker rustig voor je, komt goed !

  114. Helen stalken ??
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA !!
    *mondhoekje droogwrijft*
    Yeah, right…
    Succes !
    *proesterdeproest*

  115. @ Piquant 22:41
    Daar ben ik nog niet uit. Zo helder was HelenZ’ verzoek @12:31 niet.

  116. Vergis jelui niet heeren. Ik ben een bijzonder galante en attente stalker.

  117. Nog een goed voornemen:
    Niet te ver naar boven scrollen.

    Ik kan ’t niet vinden Oakie.

  118. @Cookie

    Ik blijf bij mijn voornemen om zelden links aan te klikken.

  119. Damn
    Ik wist niet dat ik met 2 MB/sec een muziekje naar binnen kon trekken.
    Dat zuigt nog beter dan Jeen deed…

  120. Psssst, Cookie, derde dennenboom aan de rechterkant, naast de garage bij HelenZ heb ik een thermoskan met warme koffie en een fles met bloedverdunnende single malt. Een wollen dekentje heb ik ook voor je liggen. Met dit weer is het wel even doorbijten om te stalken, maar de resultaten zijn er al naar.

    Ik heb al een foto van de boom bij haar voordeur.

    Lijkt op iemand, het ligt ook op het puntje van mijn tong, maar ik kom er maar niet op.

  121. @oakie

    Hoe was het Russische etentje , een tijdje geleden? Je bleef zolang weg dat ik me zorgen begon te maken.

  122. Had ik hier al afscheid genomen?

  123. @Soof

    Nee en dat ga je ook niet doen !!!

  124. @Piquant,
    Lieverd, jij ging toch stoppen?

  125. ff Als nog:
    Wat te denken van dit?
    Vandaag op radio 1;
    Er rijdt in Nederland een grote zwarte bus rond, die omgebouwd is tot een audiovisuele studio waarin erg nare films en geluiden worden afgespeeld. De bedoeling is dat ‘gewone’ mensen zo eens kunnen beleven wat psychotische en schizofrene mensen ondervinden wanneer zij psychotisch zijn.
    Je hoort in die bus vreselijk nare geluiden die een ‘normaal’ mens al de stuipen op het lijf jagen, of die in ieder geval een krankzinnig rotgevoel oproepen. Tegelijkertijd ziet men de vreselijkste beelden, waarschijnlijk afgewisseld door hemelse taferelen, dit om het schokeffect te verhogen. Jakkes!

    Men vertelde erbij dat de bus van een farmaceutisch bedrijf was.
    Als ik zoiets hoor, dan denk ik meteen; ‘Die willen, met het DSM-IV boek ik de hand, meer pillen slijten.’
    Want misschien zijn er wel mensen die bij het beleven van de bus zeggen ‘hé, dat heb ik óók. Dat vind ik heel normaal.’ Of men kent of herkent vast wel iemand die dat ook heeft. (Lol, ik denk aan een baas of een schoonmoeder.)
    Wat ik erg ‘grappig’ vond is dat men erbij vertelde dat sommige ‘patiënten’ ook nog aan achtervolgingswaan zouden lijden. Zij zouden te diep nadenken en overal wat achter zoeken. Zij zijn overgevoelig en worden meestal niet begrepen.
    Dan denk ik; ‘Ja, logisch. Wanneer je tegenwoordig een beetje het internet volgt op het gebied van complottheorieën, dan moet je welhaast een beetje dom of onnozel zijn om niet minstens de wenkbrauwen te fronsen.’
    Las dan niemand 1984 of tenminste Brave New World?
    Maar ja. Dit is de tegenwoordige tijd hè?
    Hoewel?
    Er is niets nieuws onder de zon.
    Er zijn zoveel soorten mensen.
    Ongevoelige mensen en gevoelige typjes.
    Iemand nog een borrel?
    Ik denk dat het bestempelen van mensen met ziekte-beelden griezelig is.
    Want wat is normaal?
    Fuck it!
    Als niemand er écht veel last van heeft, dan is dat goed.

  126. @Soof

    Ik hoef jou niet uit te leggen dat niets in het leven zeker is en dat is ook nog niet helemaal zeker. Ga jij nou niet aan selffullfillingprophecy doen en mijn denkproces daarmee beinvloeden.

  127. Of is het co-stalken

    Erl, waar zit je? Hellup!

  128. Nog één keertje dan…

    Het russische etentje was OK. Brosjt of zoiets, bietjessoep in het 0031’s en daarna gewoon lekker biefstuk. Zonder in de rij te hoeven staan😉

  129. 2 Soof

    Als je nu iedereen hier een handje geeft en netjes tot ziens zegt, dan mag je gaan. Tot die tijd zit je hier geestelijk te verankerd.

    Ik denk ook dat je hier wel zult blijven, want ik heb Piq al gevraagd om als westerse vrouw te weigeren om mannen de hand te schudden.

    Ha….de inconsequente paradox met overduidelijk weerlegbare delen!

  130. @CveD
    Erl is deaud-genegerdT.
    Nu al.

  131. Waarom in een zwarte bus gaan zitten als je ook hier op de draad kunt zitten? Ik zie geen verschil.

  132. @Soof

    Dat die bus van de pharmaceutische industrie is, vind ik weer bedenkelijk. Het idee om ‘normale’ mensen iets te laten beleven wat mensen met ‘stemmen’ meemaken, is niet zo slecht. Misschien en ik hoop dat dat de bedoeling is, dat het tot meer begrip zal leiden.

  133. @ Oakie

    Dat lijkt me sterk. Erl zit ws gewoon even in bad.

  134. @piq 10.57
    Ja, ik begrijp je.
    Zo goed ?

  135. @Cookie van eigen deeg Zegt:

    dinsdag 29 december, 2009 @ 22:56 bij 10:56 pm
    LOL@!@!

  136. Ik zou wel eens meer stemmen willen horen. Ik werk nogal in eenzaamheid en breng mijn avonden voor de spiegel door om toch maar iets menselijke te zien.

  137. @oakie

    Altijd blij als er iemand iets van me begrijpt🙂

  138. @plop
    Def bellen, NU !

  139. @Piquant Zegt:

    dinsdag 29 december, 2009 @ 22:57 bij 10:57 pm

    Nou,dat is heel invoelend van je.
    Typisch een vrouw. Alles goedpraten. Zucht.

  140. @ Bob
    Lijstje van niks.
    Je staat er helemaal niet in.

  141. @piq 11.00
    He ?
    Ik raak je weer kwijt.

    Maar ik begreep je echt !

    *om zich heen kijkt, fluit*

  142. @ Cookie

    Ik weet dat ik er niet in sta, maar het is het einde van het jaar en dan komt iedereen met een lijstje. Dit was mijn lijstje?

    Glühweintje?

  143. “Typisch een vrouw. Alles goedpraten.”

    ?

    Er wordt door menig vrouw van alles wat ik flik niet goedgepraat.

  144. @ Bob
    Doe maar een gloeiwijntje. ’t is knap koud hier onder de struiken.

  145. @Soof

    Is niet goedpraten, maar een mening. Je kan verschillende invalshoeken nemen om tegen iets aan te kijken. Dit is de mijne.

  146. @Cookie van eigen deeg Zegt:

    dinsdag 29 december, 2009 @ 23:03 bij 11:03 pm
    Lol, Ook waar. Gij diepdenkert!

  147. *ziet glunderende Cookie om de hoek van de schuilplaats kijken en schenkt gloeiend wijntje in*

    Prosit, Schwuler!

  148. Of ze het heeft laat ik in het midden… Maar wat een leuk nummer🙂

  149. Rik vindt dat ze het heeft trouwens.
    Van Pruisen that is…

  150. @ Oakie

    Sinds Rik omgetoverd is in Van Pruisen is hij het uiteraard eens met de redactie en vindt hij Alizee lekker. Bij tegensputteren moet hij namelijk weer elke ochtend na binnenkomst op kantoor eerst bij Hoxha onder het bureau op de knietjes om de wangspieren te oefenen voor hij achter de nespresso plaats mag nemen om iedereen een warm bakje prut te bezorgen.

  151. Het is toch al bijna carnaval?

  152. Rik = Ace van pruisen bucklebelt.

    Feest ??

    Hoppa…

  153. Lezen Cookie, lezen. Dat zijn die donkere gedrukte dingetjes op wit papier die samen een verhaal vertellen.

    Rik is de zoon van Jaap, die de zoon van…….kudt, dat was al de tag van Ayaan.

    Rik is de man van de gemeentelijke deurwaarder die hem als een kip plukte en die nu voor GS met Tipex de archiefstukjes van Bert Brussen mag publiceren.

  154. En ja hoor !
    Sjeng….

    …aon de geng !!!

  155. KUDT-limbo’s

  156. Kenker-grunnigers.

  157. Mijn god Bob, dat is een hele ouwe koei die daar de sloot uit wordt getrokken. Snel terugduwen.

  158. @ Cookie

    Oude koeien smaken ook prima als ze op de grill eindigen.
    Jij prefereert, om maar even in verdekte termen te spreken, een kalfje?

  159. @Bob
    Als ik dan toch mag kiezen, dan liever een dartel lammetje.

  160. Ik hang er af.
    Trusten @ all

    —> out

  161. @oakie

    trusten en ik hoop dat je me morgen ook nog begrijpt🙂

  162. @ Cookie

    Jij kunt in de panelen hier. Heb je al gezien dat Oakie mij de kanker wenst om 23:39?

    Mag dat zomaar hier? Ik bedoel, ik maak het zelf soms te bont, maar met kanker heb ik nog nooit lopen strooien. De grenzen blijven maar verlegd worden hier.

  163. @BobP
    In antwoord op jouw opmerking dat alle Limburgers een kudt hebben. Excusez, maar als Limburgse man zou ik dat ook niet over mijn kant laten gaan.

  164. Ergens is het wel te snappen, de vloek van ons. Hoewel? Er zijn zulke zelfzuchtige typjes.
    De vloek van ons is denk ik, tenminste voor een deel, het verschillemde perspectief.

  165. @ Piq

    Wat heb je liever? Een kudt of kanker?

    Ok…dan begrijpen we elkaar.

  166. @Bob
    Dat heb ik niet gezien eerlijk gezegd.

  167. @BobP

    Wat veel erger is is dat het sneeuwt.

  168. @Bob Plop Zegt:

    dinsdag 29 december, 2009 @ 23:52 bij 11:52 pm
    Smeerlapperij is ook een kunst.

  169. Stel je voor dat we hier een beetje consequent zouden gaan zitten zijn zeg. Voor je het weet mag ik ook geen comments meer in het niets laten verdwijnen.

  170. @Soof @ 23.54

    Sommigen hier beheersen die kunst heel goed.

  171. @Piquant,
    tsja, taal is een redelijk machtig intrument.

  172. @soof

    Kan op veel verschillende manieren en voor verschillende doelen worden gebruikt. Ik blijf me verbazen wat er allemaal met 26 letters mogelijk is.

  173. @ Piq

    En dan zijn er buiten ons alfabet nog andere die meer onderdelen hebben. Kun je nagaan wat je daar wel niet allemaal mee kunt.

    @ Cookie

    Verdwijnen bestaat niet. Alles blijft. Je moet alleen weten waar je moet zoeken.

    @ Soof

    Het is verhelderend hoe mensen schrikken van hun woorden als ze beseffen wat ze, te vroeg?, communiceerden. Dat is geen smeerlapperij, maar confrontatie met wat anderen te berde brengen. Bezint eer u begint!

  174. Het is mijn bedtijd.

    Mag ik zo gul zijn een ieder, qua rust,de komende nacht het dubbele te wensen wat mij toegewenst wordt?

  175. @deeg
    je kwaliteit als mod stijgt omgekeerd evenredig met je textuele bemoeienis op het betreffende blog
    been there, done that.

  176. @bob
    ik wens je een goede nachtrust dan deze keer
    moet ik je weer wakker maken als je klaar bent met werken?

  177. @Vlunk

    Heb jij nog goede voornemens verzonnen vandaag ?

  178. @cookie
    yep
    ik vergeef je niet dat je het topic van eergisteren afsloot zonder mijn laatste, volledig legitieme, op tijd geposte inbreng, zelfs zonder enige vorm van een excuses.

  179. @Vlunk

    verder nog iets gebeurd na deze catastrofe ?

  180. @cookie
    ik vraag me dan altijd af: waarom zou iemand zich moreel superieur vinden om posts van anderen zonder enige reden te denken te mogen censureren?

  181. @piq
    ik neem nooit goede voornemens, ik moet al jaren van dag tot dag leven.

  182. @piq
    moet je dit zeggen van cookie om hem nog enigzins geloofwaardig te maken?

  183. @piq
    laat ik je dan bij voorbaat zeggen dat het niet helpt.

  184. @vlunk

    na al die tijd ken je me erg slecht. ik zeg nooit iets omdat het van een ander moet.

  185. @piq
    jij kent mij nog slechter

  186. ik heb enkele jaren geleden besloten dat ik niet meer over me heen laat lopen, nooit meer.
    dat heeft me intussen een strafblad opgelevert, soit.
    ik ga achter elke hufter aan die me denkt te mogen benadelen, op welk gebied en hoe dan ook.

  187. @vlunk

    maak jij wel een kosten/baten analyse, van of het de moeite waard is voor wat het oplevert?

  188. @piq
    mijn buren zijn in ieder geval een opvallend stuk rustiger geworden, de afgelopen twee maanden

  189. @Piq @00:28
    ja dus

  190. mijn buurman, de politieagent die me maanden later dacht me te moeten vernederen voor het oog van zijn collegae eist komende 5 januari 300 euri van me, alsof ik schade aan heb gericht door een wielmoersleutel in de lucht te steken en die vervolgens op te bergen.

  191. ik ga nog liever 6 dagen (50 euri per dag) zitten.

  192. @vlunk

    schade eisen voor niet geleden schade, kan imho niet.

  193. @Vlunk
    Als ik je ooit kan helpen met iets juridisch. Ik hoor het van je.

  194. @piq
    ja, daar word je stil van hè?
    iemand die voor zijn principes op komt.

  195. @mark
    thanx
    no worries

  196. @vlunk
    Waarom die sneer naar mij ?

  197. @ vlunk
    De vorige draad staat nog voor je open hoor. Daar had je al het laatste woord, maar leef je gerust nog even uit. Kunnen de grote mensen hier gewoon even verder praten.

  198. @piq
    omdat jij deeg z’n gang laat gaan, ondanks dat die ook nogal fascistisch denkt te mogen reagEren (en vooral zonder te reagUren), ik noem dat stasi-praktijken omdat ik niet meteen een vergelijking wil trekken met hitler

  199. @deeg
    jij weet heel goed om welk comment het gaat.
    totdat je dat comment terugtovert zou je je achterlijk grote muil gewoon dicht moeten houden, -edit piq-

  200. @deeg
    fuck off
    zeker nu

  201. Hoe is eigenlijk het beeld ontstaan dat ik hier mod ben?

  202. @vlunk

    mark twain heeft je net juridische hulp aangeboden. misschien een idee om zowel cookie als mij te sewen en schadevergoeding te vragen voor je verdwenen post.

  203. @piq
    werkelijk waar, jij kiest slechts de allergrootste stalinisten als mod hier.

  204. @piq
    maar vooral de domste

  205. @vlunk

    Lucht het allemaal wel op? Anders heeft het natuurlijk geen zin.

  206. Huh?
    Waar is mijn vlijmscherpe @ 12:42 gebleven?

  207. @piq
    denk je dat het me daar om gaat?
    ik wil kunnen zeggen wat ik wil zonder dat een of andere randdebiel met te veel macht denkt me terug te kunnen fluiten zonder enige (juridische, morele, whatever) reden.

  208. Ik EIS dat daar onmiddelijk wat aan wordt gedaan.
    Het moet niet veel gekkerder worden hier.

  209. @deeg
    nevermind
    ik zie dat je volledige controle hebt over piq

    @piq
    hef het blog dan toch maar op

  210. @ vlunk

    Doe me een lol. Zet deze draad even in een PDFje. Mocht er ooit bewijslast nodig zijn. Je weet immers nooit of alles er straks nog staat.

  211. @vlunk
    Ik denk dat jij denkt dat ik je niet swiffer omdat je nog steeds overstuur bent van je verdwenen post. Ik help je even uit je droom. De posts aan Cookie die wat mij betreft alle perken van het fatsoen te buiten gaan, die ga ik nu swifferen. Ook daarover kan niet gecorrespondeerd. Je hebt een minuut om er een pdf bestand van te maken.

  212. @Piquant
    Je hebt engelengeduld. Wat erg dat je met zulke types moet omgaan.

  213. @Ramm

    Ik ga niet met ze om. Maar je snapt ook dat ik tot een andere opstelling wordt gedwongen? Er zijn nu eenmaal mensen die zelf hun grenzen niet kunnen aangeven of met andere woorden, MIJN grenzen niet accepteren.

  214. @Ramm

    Aanvulling: Het zijn zolas altijd, mensen met zelf de langste tenen. *zucht*

  215. @Piquant
    Je weet, mijn zegen heb je, wat je ook doet. Ik vind je nog zo ontzettend beleefd tegen dat ding.
    Want dat is geen mens meer.

  216. @Ramm

    Als ik me op het niveau van sommigen hier moet gaan begeven, krijg ik toch echt een hekel aan mezelf en ik kies ervoor dat anderen dan maar een hekel aan me krijgen.

  217. En dan nu……

    iets over een lief konijntje.

  218. En dan te bedenken dat het vandaag nog over goede voornemens gaat. Ik ben benieuwd wat de dag van morgen weer aan pareltjes van comments gaat opleveren.

  219. De muziek van Dvorac kan ook zo mooi eindigen.
    Aanzwellend kabaal, paukengeroffel.

    En dan een weldadige stilte.

    * pinkt een traantje weg *

  220. @Cookie

    Over muziek gesproken. Ik zag vanavond A Rieu, niks mis mee, maar niet mijn smaak. Maaaaaaaaaar ik bleef luisteren want de Carmina Burana werd uitgevoerd. Platgetreden muziek,maar oké het hoort bij zijn publiek. Hemelschrijend slechte uitvoering en de mensen vonden het geweldig en betalen er ook nog veel geld voor. Iemand het gezien ?

  221. De beste man maakt er in elk geval spektakel van. En dat wil zijn publiek. Niet mijn smaak, maar ieder zijn smaak.

  222. Lief konijntje? :-)) Hier natuurlijk!

  223. Mijn goede voornemen is leven en laten leven natuurlijk! Ieder het zijne!

    Enne neuh Rieu niet gezien, ja een fractie in het voorbijzappen maar dat is ook alles.

  224. Ik heb nog een vraag aan het lieve konijntje:
    Ik heb het idee dat je me followed op Twitter. Maar ik kan de link niet leggen.

    Vraag A) Klopt het dat er een konijn onder mijn vrienden is?
    vraag B) Gaat het konijn zich bekend maken of niet?

  225. Huh, Cookie ik twitter niet, da’s vraag één en bovendien weten jullie wie ik ben toch??

  226. Geen twitter, geen facebook, geen hyves wel e-mail uhm en hier af en toe, wat wil je nog meer van me weten

  227. Oh enne sms’en doe ik ook!

  228. @nijnie
    Vreemd
    Ik meende iets te lezen in een post van je waaruit ik op meende te maken dat je een gesprek van me op Twitter had gelezen.

    En wie je bent? nijnie toch?

  229. Krijg je dat weer! Heb je het niet gedaan krijg je toch de schuld. Ik heb geen account helaas voor je.

  230. Niks met schuld te maken hoor.
    Ik was gewoon benieuwd.

    Laten we het er op houden dat je een paranormale gave hebt op cashewnotengebied.

  231. Oh wacht ff die link hoef ik nu niet eens aan te klikken ik kan me herinneren dat jij een paar uur eerder of misschien een dag eerder moet ik ff opzoeken eventueel, dat jij iets had geschreven over wel een kilo cashewnoten of i.d. enfin, dat heb ik dus van piquaterieen en zeker niet van twitter, zoals ik al aangaf heb ik geen account

  232. Aha! Het lek is boven. En het is een lek in mijn eigen geheugen.
    Althans dat moet ik aannemen.
    Of ik ga even googlen.

  233. @nijnie

    Je hebt gelijk. Cookie had het op Piq gezet van die cashewnoten. Hahahaha zielig voor cookie, die dacht iets heel speciaals met je te hebben. (kan evengoed zo zijn natuurlijk).

  234. Cookie van eigen deeg Zegt:

    vrijdag 25 december, 2009 @ 16:42 bij 4:42 pm
    Zo, nu eerst een klilo cashewnoten wegwerken.

    Later meer.
    Veel meer.
    Veel later.

    Later!

    Deze soms Cookie :-))

  235. @nijnie

    Zo denk ik dat vlunk een oogje op me heeft, maar het alleen zo lullig verpakt🙂

  236. @Piquant

    Hij heeft wel iets met konijntjes dat blijkt🙂

  237. Weer een droom aan barrels

    * weent zilte tranen *

  238. Haha piquant psst eigenlijk moet ik bekennen dat ik hier op niemand een oogje heb, tis gewoon af en toe gezellig om wat te kletsen, niet doorvertellen hoor!

  239. Verontrustend wel dat ik zowel hier als op Twitter ernstig cashewnoten heb zitten vreten. Geen wonder dat ik aangekomen ben de afgelopen weken.

  240. Och Cookie never mind, its all in the game toch?🙂 Niet zoveel twitteren en bloggen tegelijk misschien:-)

  241. @nijnie

    Cookie is heel communicatief, maar dat is ook gemakkelijk als je en op Twitter en op Piq dezelfde teksten post🙂

  242. Wel grappig dat je via google ook alles terug kunt vinden toch!

  243. Ah copy paste, makkelijk is dat Cookie, hoef je ook maar een keer wat te bedenken!

  244. Luisteren jullie ook naar de top 2000

  245. Kewl he, dat het me lukt om pica’s te embedden?

  246. lekker ……

  247. Ik heb vanmiddag een stuk top 2000 geluisterd. Was op visite bij iemand met een radio.

  248. Ja, lekker doe mij ook maar een dropje!

  249. Och Cookie is je radio stuk? Internetradio misschien een optie hahaha

  250. Foei Piq!
    Ik heb hier nog niets over bomgordels geplempt. En op Twitter ga ik niet met dropjes rond.

  251. @nijnie

    Ik kan niet naar de top 2000 luisteren. Ik ben net verhuisd en heb nog niet alle radiozenders. Morgen wordt er een kabel getrokken.

    @Cookie

    Ik begin niet aan drop. Zit ik het morgenochtend nog te eten, net zolang tot het op is.

  252. @nijnie
    Ik heb al jaren geen radio meer. Ik mis er niks aan heb ik het idee.

  253. @Cookie

    Zet aan op je PC en dan beoordelen of je niks mist.

  254. LOL ik zie hier een Parool van gisteren liggen, met een topkop: ‘Een smeulend object in zijn onderbroek’.

  255. Ik zit nog op internet met twee blikjes met een touwtje er tussen.

  256. @Cookie

    De rooksignalen gaan prima. Niks aan veranderen.

  257. Cookie stuur die postduif dan eens een keer op pad

  258. Een sigaar piquant?? smeulend voorwerp?

  259. @nijnie

    Het ging over de terrorist in het vliegtuig. Maar wel een geweldige kop voor een topic.

  260. Inmiddels is het al wel later dan laat.

    Voor vandaag ging in elk geval het spreekwoord hoe later ….. enz. op.
    Het was me een waar genoegen dames.

    * *

  261. @Cookie

    Hoe doe je dat toch allemaal. Sweet dreams.

  262. Als je kranten op internet leest is het verhaal alweer oud als je dit op maandag leest, dat dan weer wel, maar de kop, kun je je vanalles bij voorstellen🙂

  263. Cookie voor mij is het ook bijna tijd, dus blaas de kaarsen maar langzaam uit, met het handje erachter ofzo weet ik veel.
    Slaap lekker in ieder geval, oventje niet te warm hé

  264. @nijnie

    Jij ook dus🙂 Jammer dat ik die kop nu al heb verraden. (Ik denk dat ze er bij het Parool ook erg om hebben gelachen en dat een vrouw het heeft bedacht).

  265. @nijnie

    Cookie in zijn oventje, jij in je hol en ik ordinair in een bed. Slaap lekker.

  266. Trusten allemaal, ben er weer weg van! Morgen maar “goede voornemens drie”dan?
    Trusten!

  267. Qudt.
    Ik kan niet slapen.
    Whisky of port ?

  268. Of gin-tonic ?
    1 + 2…

  269. wodka-grape-fruit it is.
    1+2….

Reacties zijn gesloten.

