2010 (Piquant)

Voor alle gasten, lezers en plafondhangers, een spannend, succesvol en een gezond 2010. Laten we er allemaal iets leuks van maken , ook op Piquanterieen en dat we maar veel lol mogen hebben.

262 Reacties to “2010 (Piquant)”

  1. eigenlijk_toch_vlunk Says:

    en ik vind het knap als lorre daar de spelfouten uit gaat verbeteren…

  2. eigenlijk_toch_vlunk Says:

    oh ja, mijn nieuwjaarswens staat nog op het vorige topic

  3. ’n Mooi 2010 toegewenscht Vlunk. Het blijft sentimenteel, mar tóch.
    http://www.youtube.com/watch?v=EW3FX41nMRs&feature=related

  4. Mijn eigenlijk_toch_wel nieuwjaarskaart voor vlunk:

    http://www.youtube.com/watch?v=BuvlT3HMs1Q

    * anderen meegenieten laat *

  5. en deze voor Piquant:

    * bij uitzondering infantiliseert *

  6. @BB

    Hij is leuk !

    Voor all een goede morgen/middag. Wat brengt 2010 behalve zeikmuziek uit Wenen, ons een prachtige eerste dag. Qua weer dan.

  7. @all

    Alles wat wenselijk is voor het nieuwe jaar.

  8. Cookie van eigen deeg Says:

    Heeft er nog iemand oliebollen?

  9. @Hoi drempel

    Jij ook heel veel.

    @Cookie

    Ja oliebollen en appelflappen. Ik heb nog veel oloebollendeeg en vraag me af of iemand daar een lekker recept voor weet.

  10. @piq

    Misschien een krentenbrood?

  11. Zo.
    Dat is achter de rug.
    Op naar de lente !!!!!

  12. @ Rammstein

    Hartstochtelijk mee eens.
    Al vrees ik dat we qua weer nog een berg shit tegemoet kunnen zien.
    Op voorhand heb ik mijn UPC-Filmkanaal uitgebreid.

  13. @Omerta
    Laten we hopen dat het gewoon heel snel 30 april is. Daarnaa kan het alleen maar beter worden.
    *groot voorstander winterslaap*

  14. @piquant
    Oliebollendeeg is uitstekend geschikt voor de karpervangst.

  15. @Ramm

    Dat is nog 4 hele maanden !!!Hopelijk gebeurt er voor die tijd ook nog iets leuks.

    @mark twain.

    Ik wil graag een recept en van karper houd ik niet.

  16. @ Piquant
    Oliebollen zijn toch gewoon het hele jaar door lekker.
    Net als champagne. En het afsteken van sterretjes.

  17. @Allen “De beste wensen” en probeer er wat moois van te maken!

    @Piquant
    Ik zag een recept voor hartige oliebolletjes, met tomaat, olijf, spekjes kaas enzovoorts. Ik weet niet hoe ze smaken, maar klinkt wel lekker. En ook zoete kun je natuurlijk op verschillende manieren maken, met vijgen, dadels enz.

  18. @Cookie
    Ik heb wel altijd een kerstboom staan. Beschilder elke week paaseieren. Hang het hele jaar mijn eigen slingers op, maar oliebollen lust ik maar een uur per jaar. Heel gek eigenlijk.

  19. @nijnie’
    Dank je. Ik heb zelf een recept van gevulde oliebollen gevonden. Na het bakken vullen met jam en zure room. Lijkt me meer iets voor als je op dieet bent.🙂

  20. @Piq

    Hoe komt het dat er twee uur zit tussen het verzenden eh het lezen van mijn comment?

  21. @mark twain

    WordPress heeft ‘besloten’jou vandaag eens in de spambox te gooien. Geen idee waarom. Als ik iets anders aan het doen ben, blijf je er inzitten. Ik moet je eruit halen. *personeel tekort*

  22. @P

    Nothing great has been and nothing great can be accomplished without passion – G.W.F. Hegel

    Yo P,

    Jaartje erbij, je kunt het.

    *Picpoul, Gitane, enne …. vol op de bek*

  23. @Leo*

    Zegt Hegel, wie zegt me dat dat ook waar is?

    Jij ook🙂

  24. @Piq 18:19

    Hegel beheerste de engelse taal niet.

  25. @Leo*

    Dat verandert de zaak. Als jij het zegt, geloof ik het.

  26. @mark twain

    Hi hi hi , vroeg ik me ook al af. In ieder geval schreef hij niet in het engels.

  27. Mededeling

    Officieel kan niemand in de spambox komen. Ivm het nieuwe jaar en de nieuwe kansen, zijn alle “zwarte lijst”nummers gedeleted.

  28. @M

    It’s my native tongue.

    BTW, sommigen hier beheersen de nederlandse taal niet. So what?

  29. @Leo*

    Er wordt je helemaal niets kwalijk genomen. Wees blij dat je gelezen wordt🙂

  30. Kreeg vanmiddag berichtje over ex-je.

    31 december.

    Kudt.

  31. test: twain in de spambox vandaag?

  32. @Leo*

    Kudt (al weet ik niet wat het precies is) Ik zeg altijd al dat nieuwjaarswensen geen ruk uitmaken.

  33. @Vlunk

    De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik zie dat het Piquant ernst is met haar goede voornemens.

  34. @mark twain

    WordPress is met mijn voornemens begonnen, alleen nogal rigoreus.

  35. Is het spamfilter wel decenniumproof?

  36. @Cookie

    De vraag dringt zich op of iedereen wel zijn/haar contributie aan het Piqfonds heeft voldaan.

  37. @Cookie

    Jij hebt er zo te zien geen last van; maar jij bent natuurlijk zelf decenniumproof.

  38. Ik heb al tot 2015 betaald.

  39. @mark twain
    dan ben jij de enige die wel vertrouwen in het voortbestaan van Piquanterieen heeft.

  40. Voor degenen die in het spamfilter belanden, ik moet even niets anders doen, dus ik vraag geduld.

  41. Als iedereen dan nu even gaat eten.
    Na het 8 uur journaal nog eens proberen.

  42. Of, dat kan ook:
    – Andere nick
    – Ander mailadres
    – WiFi van de buren

  43. En niet te vergeten:
    – Plastische chirurgie.

  44. Hihi iedereen volgt je advies op lijkt het wel Cookie🙂 Wel burgerlijk, pas na het acht uur journaal terug te mogen keren!

  45. @nijnie
    Piquanterieen is dan ook een bijzonder burggerlijk blog.

  46. Spruitjes bij het journaal??
    Dat piquanterieen een burgerlijk blog is maak jij ervan🙂

  47. @nijnie
    Daar ben ik zelfs speciaal voor ingehuurd.

  48. Leuke job Cookie, zal wel goed betalen dan hé!

  49. Ik ben er weer. De spambox kan weer geleegd worden.

  50. Werkt nu een en ander wel?

  51. @mark twain. Het werkt dus niet.

    Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Vlunk, mark twain, kip zonder kop, belanden zomaar in de spambox.

  52. Ik wil toch echt wel zonder oponthoud op Piquanterieen posten en niets kan me tegenhouden.

  53. Mededeling van de afdeling n00bstuff:

    Ik heb eens even wat research gedaan met betrekking tot de spambox.

    WordPress gebruik Akismet als spamfilter.
    Dit spamfilter kan niet worden uitgezet door de beheerders van het blog.
    Het spamfilter kan ook niet worden ingesteld op een soepelere doorgang van posts. Alleen het toevoegen van verboden woorden, IP-adressen en mailadressen is mogelijk, maar daarvan wordt hier (op het ogenblik) geen gebruik gemaakt.
    Van Akismet is bekend dat het regelmatig posts aanmerkt als spam die eigenlijk geen spam zijn.
    Is een post van een gebruiker eenmaal aangemerkt als spam, dan is de kans groot dat volgende posts ook in de spambak belanden.

    Gedrag dat belanden in de spambox kan triggeren:
    – Snel een groot aantal posts indienen.
    – Posts indienen die alleen maar links bevatten en geen gewone tekst.
    – Combinatie van bovenstaande twee is bijna een garantie om als spammer te worden aangemerkt.
    – Nickshiften / IP-shiften / Mailadres-shiften

  54. @piquant:

    Zelflerende spambox?

  55. ik kwak ook in de spambox, kennelijk……..

  56. @Cookie

    Kunnen we even werkoverleg op msn houden ?

  57. ow, toch niet……. en mijn BMW is ook weer terug.

  58. @laurencius

    Ook jij zat er in ! Grrrrr

  59. Een gezond en gelukkig 2010 voor allemaal !!!!!

  60. @Laurencius

    Gelukkig heb je nog twee benen🙂

  61. SO

    DO not 3NT3R 2 MANY POsTS iN A SHOrT TIEM 1!1!1!1
    DO NOT POST COMEnTS CoNtANEING ONLY LInx 11!1!111
    STiK 2 UR NIK

  62. @Laurencius

    Doe ajb nog eens een post.

  63. @Piquant:

    Tja, als die vuurpijl 30 cm hoger was beland…….. had ik idd nu 2 benen.

  64. @Laurencius

    Ha, zonder spambox. Hoera!!!!

    Ik moet even nadenken wat je bedoelt.

  65. @Piquant:

    Als je het niet goed begrijpt wil ik het wel even uit de doeken doen, hoor.

  66. Aanvulling @ 22:04

    Help! Akismet is catching a regular comment as spam!
    Don’t worry, if you see a regular comment on your Akismet page, just click the “Approve” button or the “Not Spam” checkbox and submit and the comment will be sent back to Akismet as a mistake. The system will learn from your submission, though it may take a day or so in some cases.

    Dat is dan ook exact wat hier onder de motorkap gedaan wordt.

    Concludé overflakkee: Zit je eenmaal in de malle-spam-molen. Dan kom je er wel weer uit, het kan alleen even duren.

    Behave! Dat is hoe dan ook aan te bevelen.

  67. @Cookie,
    Goh, dus wordpress filtert gewoon onze tekst?
    Het moet niet gekker worden.

  68. @Cookie

    Zo leer ik ook nog eens wat.

  69. @laurencius

    ook na ampel nadenken, snap ik het niet. Dus gaarne uitleg en uit de doeken doen en slipje van de sluier etc.

  70. @ Soof
    en dat is nog maar de eerste stap die HM B heeft georganiseerd.

  71. @Cookie:

    Ik shift automatisch continue mijn IP met een hele trits MAC en IP changers proxies en weet ik wat allemaal.

  72. @soof

    Jij hebt niets te klagen. WordPress laat jou er altijd door🙂.

  73. @Cookie,
    Nou, laten we het er nog maar gauw van nemen, nu het nog kan.

  74. @Cookie

    Orwell is the name?

  75. Ja, of voor je het weet is er de Brave New World.
    Ik neem de blauwe en jij? lol

  76. @Piquant,
    Ik klaag ook niet. Ik zie alleen hoe bijv. Vlunk soms geweigerd wordt, de schat!

  77. Trouwens, ik had hier al een
    ~Zalig Nieuwjaar~
    gewenst, hè?

  78. @Soof

    Ik heb net geleerd dat Vlunk niet door Piq of Piquanterieen wordt benadeeld, maar omdat hij zeer waarschijnlijk op andere wordpress blogs al een ban heeft en het spamfilter zijn ip adres of nick tegenhoudt. Pffffffft zelfdenkend spamfilter.

  79. @Piquant,
    Ok. Ik begrijp het. Dat is wel ernstig. Censuur.

  80. @Soof

    Heb je al gedaan. Zalig is Rooms heb ik geleerd. Anderen zeggen : gelukkig nieuwjaar ,maar komt op hetzelfde neer. Maar een ding is zeker, het helpt niets.

  81. Op http://akismet.com/contact/ kan je overigens uithuilen op spamgebied zonder dat je door een spamfilter wordt tegengehouden.
    Check de tekst bij * onderaan de pagina.

  82. Ik wacht nog wel op de uitleg van Laurencius.

    Het is laat genoeg. Kinderen zijn al naar bed.🙂

  83. @Piquant,
    Ja, zalig is Rooms. Ik bedoelde het ook een beetje plagerig.
    Denk je echt dat elkaar het beste toewensen niet helpt? Onderschat de macht van het woord niet, denk ik dan.

  84. @Soof’

    Ik denk het echt.

  85. @Cookie,
    Ze zijn wel een beetje dom bij Askinieteveel. Ze weten geeneens wat 13+5 is.

  86. @ Soof
    naar maar hopen dat Twain en vlunk dat wel weten.

  87. Ik mis een aantal mensen. In ieder geval Vlunk en Erl , vice versa.

  88. @Soof
    Kijk toch eens aan. Wat moeten we zonder internet.

  89. @Cookie

    dan zaten we nu allemaal iets anders te doen. ik vraag me wel eens af “wat”.

  90. @Cookie,
    tsja… Kantklossen? Scrabbelen? Monopolie schaken of Risk?
    Of liever toch Bridge…
    (Ik hanteer de pshychologische 2-klaver opening…)

  91. @ Piquant
    Handgeschreven geparfummeerde brieven schrijven. En meer van dergelijke onnutte zaken.

  92. @Cookie

    Dat doe ik sowieso tussendoor. Mijn toetsenbord ruikt naar Shalimar van Guerlain.

  93. Hebrews 13:5-6 (New International Version)
    5Keep your lives free from the love of money and be content with what you have, because God has said,
    “Never will I leave you;
    never will I forsake you.”[a] 6So we say with confidence,
    “The Lord is my helper; I will not be afraid.
    What can man do to me?”[b]

  94. @Cookie,
    De bijbel kan zeer wel als geestelijk verlichtend worden gezelezen, mits de juiste sleutel (s) worden gehanteerd.
    Geestelijk licht = Waarheid.

  95. (en ik minder typfouten maak)

  96. wat het geweldige is van het nieuwe jaar, is dat Frans Bouwer vanzelf ophoudt met zijn smoel op de TV. In ieder geval met die vreselijke reclame.

  97. Ik gebruikte de bijbel vroeger altijd om mijn stuff in te verstoppen. Daar zocht mijn moeder niet.

  98. @Piquant,
    Ik kijk (bijna) nooit TV. Anders lees je me hier (ook bijna) niet meer. TV lost zoveel tijd.

  99. @Soof

    Ik doe het tegelijk.

  100. @Cookie,
    Dat was juist.
    Een goede remedie van de natuur verstopt in een goede remedie van de hogere natuur. Zeer wijs. Zeker erg jong nog?

  101. @Piquant,
    Das nou leuk van vrouwen. Die kunnen meerdere dingen tegelijkertijd, naar het schijnt. Ik heb al moeite genoeg met één ding tegelijkertijd.

  102. @Soof

    Ik chat, kijk TV, mail, haal mensen uit de spam en post ook nog en o ja, heel vaak ook nog Twitteren. Ja, vrouwen zijn leuk he??🙂

  103. O ja en ik vergat te zeggen, dat ik ook F 5….

  104. @Piquant,
    Vrouwen? Hm… net mensen. Sommigen zijn leuk. Anderen soms evt. redelijk leuk.

  105. Ik heb vanmiddag een geweldig numer van Ellen van Damme gehoord. Heet de Koningin van Frankrijk.

  106. Spreuken 21:9
    Het is beter te wonen op een hoek van het dak, dan met een kijfachtige huisvrouw, en dat in een huis van gezelschap.

  107. Het oude testament had het overigens niet alleen over vrouwen, maar ook over spamfilters:

    Spreuken 21:5
    De gedachten des vlijtigen zijn alleen tot overschot; maar van een ieder, die haastig is, alleen tot gebrek.

  108. @Cookie,
    De vertaling
    19 ‘Het is beter te wonen in een woest land, dan bij een zeer kijfachtige en toornige huisvrouw.’
    Spreekt me meer aan en die begrijp ik.

  109. Best moeilijk Hebreeuws.

    Over het schwijven van een topic:

    Spreuken 23: 9
    Spreek niet voor het oor van een zot, want hij zou het verstand uwer woorden verachten

  110. En over Twitter:

    Track 33 van hetzelfde album:
    Uw ogen zullen naar vreemde vrouwen zien, en uw hart zal verkeerdheden spreken.

  111. Spreuken 21:8 De weg des mensen is gans verkeerd en vreemd; maar het werk des zuiveren is recht.

    Mooi hè?

  112. * Bijbel dichtklapt *

    Geen stuff meer in te vinden.

  113. @Cookie,
    Die spreuken zijn zo dom nog niet. Ahum…

  114. Beter een mail in je post dan een post zonder mail.

  115. Zo… Weer terug van een uitgebreide nieuwjaarsborrel…
    Wat lees ik? Askimet? Pffff… Da’s zooo 2006:/ Wat een grafspamding is dat zeg… De oorzaak van dat half planet.nl en vele andere domeinen destijds in de blacklist(s) stond😦

  116. @DMMDH

    Hebben wij dus ook ontdekt hier, Wat doe je er aan ?

  117. @ Pikantje
    Weinig, want het wordt je opgedrongen door WP. Je kunt er niet omheen. Volgens mij is zelfs de betaalde WP op eigen domein ‘besmet’ met Askimet…

  118. @DMMDH

    Nou ja, het is ook gratis, dus veel klagen kunnen we niet.

  119. @ Pikantje
    Precies… Klagen gaat dus niet. En er aan sleutelen ook niet…
    Ik heb op mijn webserver ook een ‘zelflerende’ spam filter draaien maar die mag zich van mij alleen maar met e-mail bemoeien en niet met posts in guestbooks, blogs, etc..

    Het probleem met een ‘gedeelde’ Askimet op WP is dat JIJ een ‘gebruiker’ doorlaat en aangeeft dat het wel goed is maar een andere WP-er dat weer kan ‘wegdrukken’ en JIJ daarom weer met een gevulde spambak zit. Om het zo maar even simpel uit te leggen…

  120. @DMMDH

    Je hebt het zo goed / simpel uitgelegd dat zelfs ik het nu begrijp.

  121. Wie braaf is komt nooooit in een spambox.

    * Aureooltje poetst *

  122. Aangenaam, Saint Cookie🙂

  123. Mooi🙂
    Dan ga ik nu even de hond uit laten…

  124. @Erl

    He he, ben je daar eindelijk ? . .

  125. @ Piq

    Hè hè, ben je daar eindelijk…?

    i.p.v.

    He he, ben je daar eindelijk ? . .

  126. @Erl

    Ik kan wel dezé (aigu) ,maar niet de accent grave op mijn toetsenbord vinden.

  127. @Erl

    Wil jij tesaam met mij meedoen aan 2 voor 12?

  128. @demanmetdehoed

    Ik snap ook niet wat mensen elders moeten.

  129. @ Piq

    Wie zoekt, zal vìnden…

  130. @Erl

    Ik kan heel slecht zoeken.

  131. @ 2

    2 voor 12 is voor libidoloze doorzonpummels met zonder hoed.

  132. @ Altegader altesaam

    Wíe heeft er hìer géén Asperger?

  133. Wôt?

    2 voor 12 alweer?

    * Champagnekurk losdraait *

  134. @Erl

    Als ik het goed begrijp, wil je liever Raar als partner. OOk best.

  135. @Erl
    Ik niet en nu stoppen please.

  136. @ Piq

    Heeft Erl dezer dagen iets niet gemist ten onzent – op dit veelgeplaagde blog?

  137. @ Piq

    Ik niet, en nu stoppen, please.

    i.p.v.

    Ik niet en nu stoppen please.

  138. @Erl

    Topic twee dagen geleden en mijn belofte aan Vlunk dat een verwijzing Ins Blaue hinein naar Asperger niet meer kan. Hij heeft aangegeven daardoor gekwetst te zijn en dat wil ik niet.

  139. @ erl

    Een komma voor “en”?

    Foei!

  140. Ook verwijzingen nichts im Blaue hinein hoeven van mij niet meer.

  141. @ Piq

    Excusez-Erl voor deze liederlijke omgangsvormfout – en dat geheel tegen Erls goede voornemen voor 2011 in…

    Erl zal zichzelf kastijden door een half uur lang vluk niet meer een onverbeterlijke – edit – te noemen.

  142. Ook verwijzingen naar de bochel van Zsa Zsa kunnen me gestolen
    worden.

  143. @ Pikantje
    De è is te vinden door de ‘Alt’ toets ingedrukt te houden en dan vervolgens 0 2 3 2 in te toetsen en dan de ‘Alt’ toets weer los te laten…

  144. @mark twain

    Plagerijen zoals vlunk, drempel en erl plegen te doen, zijn fun en getuigen van een grote taalvaardigheid, daar heb ik niks op tegen. Maar anders wordt het als er op iemands “aandoening” wordt gepest.
    Zo hebben we allemaal onze zwakke plek en dienen we zo veel mogelijk rekening mee te houden.

  145. @ Coke

    Is het waar dat er nooit een komma voor en mag staan?

    Nee. Zo geformuleerd is deze regel veel te algemeen en daardoor onjuist. Als en de laatste twee elementen van een opsomming koppelt, zoals in ‘A, B, C en D’, gaat de regel meestal wel op. Maar en komt niet uitsluitend in opsommingen voor.

    Een komma geeft een (kleine) rust aan, maar kan ook de interpretatie van een zin bepalen. In sommige zinnen is een komma voor en daarom noodzakelijk. Het ontbreken ervan kan tot twee soorten misverstanden leiden: een niet-bedoelde betekenis of een zinsstructuur die de lezer even op het verkeerde been zet.

    Bron: weeweewee.onzetaal.nl

    Zucht…

  146. Zal hier nimmer meer iets over Sonja Bakker schrijven.

  147. Niet te verwarren met:

    Een komma voor

    en foei!

  148. @ erl

    Ik begreep de zin van Piquant, in één keer, maar als het voor jou anders niet te behappen is, dan ben ik het met je eens, dat er, een komma, geplaatst dient, te worden.
    Ik was niet, op dehoogte dat, je moeite ,had met interpretatie van,, zinnen van zes

    woorden.

  149. Ik denk eigenlijk dat Erl Philip Freriks is. Of in het voorste bankje van het Nederlands dictee zit.

  150. @Cookie

    LOL (zonder interpunctie).

  151. * Buiten adem is van alle verplichte leesonderbrekingen *

  152. Erl is erelid van het genootschap dat ons met het Groene Boekje heeft opgescheept.

  153. Typisch geval van polderen, die komma.

    Het mocht niet, maar het mag wel. Wanneer er onduidelijkheid bestaat mag het wel.
    Wat is dat nou voor een regel. Lees dan gewoon beter.

  154. @Erl

    Je laat je toch niet wegjagen door taalbarbaren?

  155. Wie heeft het eerste nieuwe mediawoord van 2010 reeds vernomen of is er zelf één?

    nieuwjaarshooligans

  156. Fuck de Nederlandse Taalunie!

    Hetgeen inderdaad iets anders is dan:

    Fuck, de Nederlandse Taalunie!

    of:

    Fuck de Nederlandse, Taalunie!

  157. Maar ergens.
    Taal nét als muziek. Ze moet kloppen.
    Volgens de rekenkundigen d.i..
    Rot op.
    Taal is vryheid.
    De geest is Vry.
    Blèrrr.
    De taal is en stom gereedschap dat vaak gebruikt wordt zoals een klungel een verkeerde maat ringsleutel op een onbegrepen apparaat gebruikt.

  158. @ Pikantje
    Alt (ingedrukt houden) > nul > twee > drie > twee
    Maakt samen de è

    Pfffff… Vrouwen…? Multitasking tot en met maar nix snappen van toetsencombi’s😦
    En auto rijden kunnen ze ook al niet…

  159. @Erl

    Het verbaast me dat dat nog niet bestond. Hooligans kun je voor alles zetten waar vernieling aan de orde is.

  160. @ Erl

    “nieuwjaarshooligans”

    in plaats van

    nieuwjaarshooligans

    Of bedoel je dat wij hier nieuwjaarshooligans zijn?

  161. @DMMDH

    Ik kan een heel eind met je mee gaan, maar toevallig kan ik heel goed autorijden (niet zeikerig) EN inparkeren.

  162. Erl verveelt zich…

    Waar is Hij Die In Brabant Woont En Binnenkort, In Het Voorjaar, Een Feestje, Ergens Onder De Rivieren, Bij De McDonald’s Langs De A58 Tussen Breda En Tilburg, organiseert?

  163. @MMDH

    Ik doe precies wat je zegt, maar nada.

  164. @ Pikantje
    èn inparkeren

    i.p.v.

    EN inparkeren
    😛

  165. @ Piq

    gezondverstandshooligans?

    @ Coke

    “Ja”

  166. @MMDH

    Deze kan ik wel😉 , zie het als een middelvinger🙂

  167. Nog één borreltje en dan de koffer in.

  168. @Erl @1.00

    ROFLOL. Maar zijn naam mag ijdel gebruikt worden.

  169. @ De man die niet mag komen op het feestje van Hij Wiens Aandoening Niet Genoemd Mag Worden

    Multitasking tot en met, maar nix snappen van toetsencombi’s.

    i.p.v.

    Multitasking tot en met maar nix snappen van toetsencombi’s

  170. @All

    Kunnen jullie me even missen?. Ik zal een topic voor morgen moeten maken. Dit i.v.m. ontstentennis van een beloofd topic van een van onze gasten, hier aanwezig, wiens naam ik niet zal noemen.

  171. @ Pikantje bij 1:01 am

    Ik moet binnenkort even naar Amsterdam, ik maak dan wel wat tijd vrij om je het één èn ander aan toetscombi’s bij te leren😉

  172. Laat dat spamfilter daar eens wat aan doen. Een kwoot tussen aanhalingsteklens. Komma’s gewoon netjes ouderwets bij opsommingen en tussenzinnen, En anders hup in de spambak.

  173. @MMDH

    Maak ik een appeltaart !

  174. @ Piq

    Dit in verband met ontstentenis van een beloofd topic van een van onze gasten, hier aanwezig, wiens naam ik niet zal noemen.

    i.p.v.

    Dit i.v.m. ontstentennis van een beloofd topic van een van onze gasten, hier aanwezig, wiens naam ik niet zal noemen.

  175. @Erl

    Vind je het raar dat ik het allemaal maar niet meer lees; laat staan het tot me laat doordringen ?🙂

  176. @ Erl

    in plaats van

    in plaats van

    i.p.v.

  177. Als ik les heb gekregen van DMMDH , zal ik alleen nog in leestekens communiceren en geen woord meer tijpen. Lekker puh.

  178. @ Pikantje
    Appeltaart van Pikantje is Mjammie!!
    Neem ik een bijpassend wijntje mee🙂

  179. @Erl

    Als jij zoveel moet posten als ik hier doe, had je allang een verkorte versie van alle woorden bedacht.

  180. Eigenlijk valt er met @Cookie ook geen fatsoenlijk woord te communiceren.

  181. @ Piq

    Erl zal vannacht de laatste hand slaan aan het beloofde Erl-Piqtopiq. Je zult deze dra al dan niet in je spambak vermogen te vinden.

    Erl belooft je dat het stuk geheel ISO9001- en KISS-proof zal zijn en dat er geen vertogen woord in zal staan over Hij Wiens Aandoening Niet Genoemd Mag Worden.

  182. En nu wil ik weten wie hier aan Piq had toegezegd dat ie morgen een stukje zou schrijven. Ik kan het niet wezen.

  183. De borrel is bijna op. Nog even een komma neuquen en dan lekker onder de wol. Morgen voor het eerst in weken de wekker weer eens een klap verkopen.

  184. Nu ben ik even out en dat allemaal om iedereen tevreden te houden. of zo mogelijk, tevreden te krijgen. Het leven van een bloghoudster is zwaar. Het is dat het zo goed verdient en dat er zoveel waardering tegenover staat.🙂

  185. @Cookie

    Zo jammer voor ons dat je vakantie ten einde is. ;( Maar we moeten ermee leven. Trusten.

  186. @ 2

    Mosterld na de maaltijd…

    Pfff…

  187. @mark twain 2

    Wellicht was het mark twain 1

  188. @Erl

    Ik verheug me op je topic. En ik zal het natuurlijk , goed , checken , op, de , interpuncties.🙂

  189. Vooruitziende blik noem ik dat.

  190. @ Coke

    Je eega kan zomaar een eierschedel hebben: sla je aldus niet te hard?

    € verwijzen doet naar eiderschedelarresten van de Hoge Raad €

  191. Ik was het ook niet. Ik ben in de kerstvakantie pas weer aan de beurt.

  192. @Cookie

    Twain 1 en 2 heeben hetzelfde gevoel voor humor.

  193. @Mark, zijn jullie met zijn tweetjes?

  194. Ik ben d’r af. Smakelijke voortzetting blogtuig en andere hooligans.

    * Oventje *

  195. Meanwhile laaien de interetniese conflictae in den lande weer liederlijk op: Erl voorspelt na de maaiveldslag in Culemborg tussen Maluku’s en Mokro’s een oproerig jaar qua citatis supra.

  196. ‘Heeft nog een klein glaasje lekkers staan en een sigaretje branden maar zingt alvast:

  197. NabranderT:

    @ Erl 1:19
    Zo dicht bij de waarheid wat betreft wekker.

  198. Nijnie
    Wij zijn als de gebroeders Versteegen. Getrouwd met een tweeling; hebben beiden een roze Volvo Amazone en doen aan synchronisch neuken. We sparen dezelfde postzegels en doven onze sigaren op de seconde gelijk. Wat wil je nog meer van ons weten.
    We heben hetzelfde email adres en antwoorden immer tegelijkertijd op
    de aans ons gestelde vragen met gelijkluidende antwoorden.

  199. hé of hè tis zo simpel tis hé (komma naast de dubbele punt)en hè is (streepje naast de een) tenminste op mijn toetsenbord.

    Trusten Cookie en De man met de hoed

  200. @ De onverhoedse man

    Luister liever naar

  201. Tis dat WP zo traag is Mark, het kwam al niet meer zo leuk over. Ik mot helemaal niks van je weten, vroeg het mij alleen af waarom je met een tweetje achter je naam stond, that’s all.

  202. @ Piq

    Wie vind jij behalve Oma Rita, Blop en dremp godsgebodsloze bloghooligans?

  203. @Nijnie

    Ik dacht; kom ; ik doe ook eens leuk. Helaas.

  204. @ nie

    Wellicht kickt Mark T. op een een-tweetje met zichzelve?

  205. @ Piq

    Zullen we aso leerlingen voortaan dan maar ‘schooligans’ noemens?

  206. @ Erl bij 1:28 am
    Ik heb eindelijk eens op dat ding geklikt en ik moet zeggen dat het me deed denken aan een filmpje van Ben Turpin… Maar dan anders.

    De Rust!

  207. @Erl
    Ik zou er hoorndol van worden, maar ja, wie ben ik🙂

    Mark, je mag van mij leuk doen hoor, ga je gang!

  208. Quo vadis, Piquina?

  209. Toch nog maar even de gebroeders Versteegen ;

  210. @ nie

    Jij, dom hooligansje: hoorndolheid is de razernij van dieren zoals herten, schapen en runderen en wordt veroorzaakt doordat horzels in of bij de neusgaten hun eitjes leggen die zich inwendig ontwikkelen. Konijntjes kunnen helemaal niet hoorndol worden – wel weer piqximatose oplopen.

  211. Piqoi, Piqoi, lama sabachthani?

  212. @Erl
    Oké stapelgek dan🙂
    Noem mij geen hooligansje ook al is het als verkleinwoordje gebruikt, dank je, dat past dit konijntje niet😦

  213. Altijd als ik er ben , is iedereen gevlucht. “krabt achter oor”.

  214. @ nie

    Erl handhaaft vooralsnog het Erloordeel van dom hooligansje: ‘stapelgek’ past immers ook niet: het verwijst naar de krekel oftewel ‘stapel’, wiens onverstaanbaar “gekriek” als een toonbeeld van dwaasheid werd beschouwd, in tijden van weleer.

  215. @ 2

    Luister liever naar

  216. @Erl
    Je dramt door, je hoeft overigens niemand te veroordelen, maar dat even terzijde.

  217. @ Piq

    Erl herkent je vloek casu quo het kruisje dat je moet dragen: ook wanneer Erl ergens binnenkomt stuiven de mensen in gedruis uiteen en vervlieden.

  218. @all

    Geniet nog maar van elkaar hier, maar ik leg me te ruste.
    Slaap lekker voor nu of straks.

  219. @Erl

    Kan ook een voordeel zijn. Altijd een plaats op een terras; nooit iemand naast je in de bioscoop; nooit achteraan in een rij staan.🙂

  220. @ nie

    Waarom dan niet gewoon een wèl (@ Piq, met grafstem: dit is een accent grave) passende uitdrukking als: bij de konijnen af?

  221. Erl gaat de laatste loodjes lassen in het Erl-Piqtopiq.

    Droom en leef zacht, altegader, altesaam, buiten is het koud en guur ~

  222. Droom lekker allemaal, oftewel trusten

  223. @ nie

    welterusten

    i.p.v.

    trusten

Reacties zijn gesloten.

