Vrouwen en vrouwen (Piquant)

Jonge Zweedse vrouwen zijn steeds vaker geïnteresseerd in vrouwen. Ze zijn ruimdenkender, vinden homoseksualiteit geen taboe en willen geen stempel op gedrukt krijgen.

Lesbienne zijn is geen taboe meer.
Dit blijkt volgen de Belgische website Het Laatste Nieuws uit een onderzoek van de universiteit Malmö.

‘Jonge vrouwen staan vaker open voor experimenten op seksueel gebied. Ze willen vaker grenzen verleggen. Ook beschouwen ze zich minder vaak als expliciet als hetero, lesbo of biseksueel,’ aldus professor sociologie Sven-Axel Mansson.

Praktijk
Het onderzoek is gehouden onder 855 jongeren. Eén op de drie jonge vrouwen voelt zich regelmatig aangetrokken tot andere vrouwen. Van de vrouwen zou 13 procent het wel eens willen doen met een vrouw of heeft dat al eens gedaan.

Taboe
Vrouwen zijn ruimdenkender dan mannen, van de onderzochte mannen wil 3 procent zijn seksuele fantasieën uit laten komen. Het ruimdenkende gedrag van vrouwen komt volgens Mansson omdat het tegenwoordig minder taboe is om lesbisch te zijn.

Deze trend beperkt zich niet tot de Skandinavische landen, ook in Nederland is er steeds meer sprake van lesbische liefde of in veel gevallen en, en.

Bron: ELsevier

268 Reacties to “Vrouwen en vrouwen (Piquant)”

  1. Fantástisch.
    Niets opwindender dan twee vrouwen elkaar te zien beminnen.
    Vrij huwelijk of relatie gewenst, maar dan kunnen ook alle remmen los, vind ik.

    Twee vrouwen die elkaar eerst insmeren met heldere vaseline, daarna instrooien met goudglitters en elkaar vervolgens genadeloos met een full force voorbindplug te lijf gaan.

    Oh, mán ..

  2. Ik lees dit topic en vraag mij af: zo’n concept als ‘uitgestelde behoeftenbevrediging’, is dat wel voor vrouwen weggelegd eigenlijk?

    * vermoeden dat Omerta tot die 3% behoort bevestigd ziet *

  3. Ik denk dat de definitie van -sexualiteit dringend aan vernieuwing toe is.

  4. dit is zo gepland door de social engineers uit de 19e eeuw, zie “Brave New World”

  5. @vlunk

    Wel pvd is sexualiteit nu ook al gepland ? Waarom weten we dat allemaal niet en jij wel ?

  6. @Piq
    dat weten jullie ook, maar jullie geloven het (nog) niet

  7. @vlunk

    Geloven komt voor weten. Ik weet het (nog) niet en geloven ook niet.

  8. Meanwhile in the real world:

    De g-spot bestaat toch niet

    LONDEN – De wanhopige zoektocht van miljoenen vrouwen (en mannen) naar de ‘g-spot’ kan gestaakt worden. Het mysterieuze plekje in het vrouwenlichaam dat garant zou staan voor seksueel plezier, bestaat namelijk niet, zo concluderen Britse wetenschappers. Dat schrijft de zondagskrant The Sunday Times.

    De Duitser Ernst Gräfenberg “ontdekte” de erogene zone die vrouwen tot een climax kon helpen brengen, maar het was de Amerikaanse professor Beverly Whipple die de ontdekking wereldkundig maakte. Hij onderzocht 400 vrouwen en publiceerde hoopgevende resultaten over dit trosje hypergevoelige zenuwuiteinden.

    In de halve eeuw die sindsdien is verstreken, werd driftig gediscussieerd over het bestaan van dat plekje. Na onderzoek bij 1.800 Britse vrouwen concluderen de onderzoekers dat het plekje niet bestaat.

    Aan het onderzoek namen tweelingen deel. Als een helft van een identieke tweeling zei dat ze een g-spot had, moest de ander dat ook hebben aangezien zij hun genen delen. Dat bleek echter niet zo te zijn, dus gaat het volgens professor Tim Spector om een mythe.

    “Dit is verreweg het grootste onderzoek ooit en het toont duidelijk aan dat de idee van een g-spot puur subjectief is. Vrouwen mogen dan zeggen dat het bezit van een g-spot samenhangt met dieet of lichaamsbeweging, maar in werkelijkheid is het vrijwel onmogelijk er concrete sporen van te vinden”, aldus Spector.

    De meeste artsen hebben altijd al twijfels gehad bij het bestaan van de g-spot. Volgens gynaecoloog Gedis Grudzinskas “bewijst dit onderzoek het verschil tussen populaire wetenschap en biologische of anatomische wetenschap”.

    Toch is de zoektocht naar het plekje hiermee niet afgesloten. Want professor Whipple geeft niet toe en beschreef de Britse studie als “foutief” omdat geen rekening was gehouden met bepaalde seksuele technieken en geen lesbische vrouwen waren ondervraagd.

    Daarnaast klaagt ze dat “er geen rekening is gehouden met het feit dat tweelingen doorgaans niet dezelfde seksuele partner hebben”.

    In het Journal of Sexual Medicine, dat de resultaten van de Britse studie publiceerde, werd al aangekondigd dat over dit thema een groot debat zal worden georganiseerd, met non-believers én believers.
    (ANP)

  9. Erl: Zsa, ik wil even onderzoeken of jij een G-spot hebt, komt dat uit?
    Zsa: Is goed, Erl ..

    *ggnnnhhhgnn*

    Zsa: Erl, het doet een beetje zeer.
    Erl: Even op de tandjes bijten, mijn liefste .. ik geloof dat ik iets heb gevonden .. is het een klein vierkant ruw plekje?
    Zsa: Ja, klopt .. dat las ik idd in de Libelle.
    Erl: Ja, ja hoor .. dan heb ik wat te pakken geloof ik .. even wachten, het zit los????
    Zsa: hoe kan dat nou? .. heb jij nou mijn G-spotje gesloopt, ErL?

    Erl: nee joh, wacht nou eens even, het zit op mijn duim … oh, ik zie het al .. het is een stukje wc-papier, mijn liefste.

    Zsa: ow .. oke.

  10. @Omerta

    Van jouw post word zelfs ik nog bijna lesbisch.

  11. @ Piq

    Erl leest uit principe nimmer comments die voor de zijne zijn gepost.

  12. @Erl

    Soms mis je dan wel wat. Btw lees je überhaupt wel posts? Want jouw post over de G plek stond er al.

    Wat denk jij: bestaat de G plek nu wel of niet ?:

  13. @ Oma

    Nimmer zal Erl zich vergrijpen aan Zsa Zsa, een dienares van Erl.

    Alleen heren begrijpen dat, jij travestiete dwergnecrofiel.

    € G-spotontkalker in stoma van Oma duwt €

  14. @ Piq 14:07 bij 2:07 pm

    Ben je aldus een G-pot geworden?

    Harharhar!

  15. @Erl

    Volgens mij staat dat er niet.

  16. @ Piq

    Erl leest uit principe nimmer vrijpostigheden die voor de zijne zijn gepost. Erl laat immers niet met zich G-spotten.

    Erl meent dat het bestaan van de G-spot realiter uiterst dubieus zoniet non-existent is, edoch idealiter wel bestaan kan hebben in het proefondervrindelijke reaalm van de zinnelijk zelfbeleefde erotiek, al was het maar placeboësque.

    € weer op Schiphol G-spotten gaat doen €

  17. @ Piq

    Ú durft te lachen wijl er onder de feminiene neuzen keihard gspottocide wordt gepleegd?

    € hoogste tijd worden vindt voor Derde Feministiese Golf, ditmaal gewijd aan de liberalisering van de G-spot die nu de vrouwen liederlijk ontnomen dreigt te worden €

  18. @Erl

    Een paar topics geleden, liet ik me positief uit over het feminisme en de emancipatie. Nou nou, dat viel niet in goede aarde bij iedereen.

  19. @ Piq

    Übrigens, in de hersenen schijnen er minstens zes G-spots te bestaan, danwel Godsspots geheten. Bijvoorbeeld, door elektrische stimulatie van zo’n G-spot boven het linkeroor kunnen er Christusverschijningen, Mariavisioenen en messiascomplexen worden opgeroepen.

    € met buttplug linkeroor van Oma penetreren doet, op zoek naar Godot €

  20. @Erl

    Ik ga ze niet proberen. Een leven zonder visioenen en – complexen vind ik al vol genoeg.

  21. @ Piq

    Probeer dan eerst eens een topiq over blasfeminisme en boemancipatie (uiteindelijk moeten immers niet de vróuwen, maar de (boe)mánnen zich geestelijk verheffen en sociaal en gendertechnisch ontplooien).

  22. @Erl
    Ik heb me erbij neergelegd dat er mannen zijn die en niet de voordelen voor de mannen van de emancipatie van vrouwen zien en niet inzien dat het persoonlijke groei is en vooruitgang in de maatschappij.
    Jammer voor ze.

  23. @ Piq

    Meanwhile zijn sex, erotiek, extase, zielsverrukking en religie anders uiterst innig, intiem en onlosmakelijk met malkander verbonden.

    € Piq lezing van Batailles’ “De Tranen van Eros” anbefehlen doet €

  24. @ Piq

    ‘Vrouw’ en ‘Man’ zijn slechts ideeën, concepten, vertogen.

    Evenwel is de plaatstijdelijke invulling ervan sedert onze geboorte diep, ja: o zo diep, in ons vlees gegrift.

  25. @Erl

    In jouw rijtje, schrap ik (voor mezelf) religie.

  26. @ Piq

    Dom (genderhooli)gansje!

    Erotiek en religie zijn twee konten van dezelfde munt.

    Pfff…

    Bestudeer nou eerst eens even “De Tranen van Eros” en daarnaast 20 eeuwen geschiedenis van kunst, cultuur, maatschappij, politiek, spiritualiteit en religie.

  27. @Erl

    Oké ik zal het boek aanschaffen. Hoe gaat het met de erotiek in culturen zonder religie. ?

  28. @ Piq

    Er bestaan géén culturen zonder religie, jij nit-twit!

    € verder zwijgt op de strand van het spreken €

  29. @Erl

    Boeddhisme een religie? Stammen die aan voorouderverering en andere vereringen, maar geen god eren ?

  30. Ondertussen (meanwhile in het Erliaans) worden de sneeuwvlokken dikker en dikker.

  31. Boeddhisme is (in sommige tradities overigens wel) geen theïstische religie, doch wel zeker een non-theïstische religie.

    Er zijn een hoop religies zonder god.

  32. Buiten is het koud en guur.

    € Oma & dremp naar buiten sturen doet om stad en land sneeuwvrij aan te vegen €

  33. @Erl

    Tja als we alles religie gaan noemen….

  34. Ludwig Feuerbach, Karl Marx, Friedrich Nietzsche en Arthur Schopenhauer als meesters van de twijfel, verwerpen met kracht de gedachte dat de mens een religieus wezen is.

  35. @ Piq

    Quatsch!

    Reeds Nietzsche schreef al dat de vacante plek van de (gedode christelijke) god naadloos zou worden ingenomen door politiek, ideologie, wetenschap, kunst en kleinburgerlijke moraal (denk aan Wilders en andere rakkertjes).

    De 20e eeuw bewees in gruwelijke vorm zijn gelijk en nog steeds…

  36. @ Piq

    Übrigens zijn de zogenaamde meesters van het wantrouwen:

    Darwin, Marx, Nietzsche, Freud en Einstein én vlunk.

    Zucht…

    Pfff…

  37. *Erl over het werkelijk enórme hoofd aait*

    @Piq

    Kijk, Piq .. dít is dus geen G-spot, maar een zot met een niet gedraineerd waterkot.
    Heeft níets met een lesbo of biseksueel te maken, echter uitsluitend met Hydrocefalie.

  38. @Erl

    Wat een eer voor vlunk!

    @Omerta

    Het is niet bewezen dat mensen met hydrocefalie geen G-spot kunnen hebben. Ik vraag me zelfs af of die spuitende vrouwen (onsmakelijke aanblik btw) geen hydrocefalisten zijn🙂

  39. @ Piq

    Dus het is zeer goed wel mogelijk dat Erl feitelijk een wandelend waterreservoir is met een zogenaamde G-dop, die langzaam maar zeker leegloopt?

    Hm .. apart.

    Ja, en als we dan even de door jou geopperde theorie er op los laten, is het zelfs mogelijk te noemen dat Erl de eerste man is met een squirtend hoofd!!

    Dit is best schokkend te noemen, zo bij elkaar.

  40. @Omerta

    Ik zou met hydrocefalie met vorst niet naar buiten gaan.

  41. @Omerta

    Moet nu werkelijk iedereen (volgens jou dan) hier op dit blog een of andere handicap hebben? Denk je dat er hier niemand gezond van lijf en leden en psyche is ?

  42. G-spot…

    een Queeste,
    Drempel faciliteert de dames met het zoeken.

    *Schop Casper met zijn kop vooruit de sneeuwberg in*

  43. @drempel

    Een advertentie op Piq zetten?🙂

  44. Mensen met hydrocefalie worden vaak verkeerd begrepen.

    Zo komen ze in de zomer vaak erg boos als ze bij hoge temperaturen lijken te koken van woede als de stoom hen uit de oren komt.

  45. *duwt nog ergens het woord “over” tussen vorige post*

  46. @Piq

    *Kuch*
    iets met wijn en krans🙂

  47. @ Omerta

    Mag ik van jou uit de serie “reaguurders” een Twain?
    Krijg jij een Erl van mij.

  48. Caspers vriendin GeSpot..

  49. @ Piq 4.16

    Ik weet het, ik had vroeger al een zwak voor het klompvoetje waarmee het zusje van mijn vriendje mee was behept.
    En nóg weet ik niet wat me het meest aantrok, haar ietwat hulpeloze blik wanneer ik haar vroeg of ze mee ging touwtjespringen, of haar zachte kirrende geluidjes ten tijde ik haar ontluikende borstjes teder streelde.

    (OT)> ze bleek later lesbisch.

    @ Bob

    Tuurlijk, raak me maar .. pijnig mijn ziel maar ..
    Toeter maar rond dat ook waterhoofden mijn liederlijke aandacht hebben.

  50. Waarom Oma niet heeft gevochten in Irak

  51. Blop & dremp laten even de boel de boel

  52. dremp zoekt de G-spot weer eens op de verkeerde plek

  53. @ Piq

    Erl wantrouwt dan ook dat lijstje met Meesters van het Wantrouwen…

    € vluk eerder Meester van het Vertrouwen vindt, immers vluk vertrouwt er heilig op dat er een Wereldwijd Complot tegen hem gaande is €

  54. @ Omerta

    Het verdriet me terdege je gepijnigd te hebben. Duid mij derhalve geen euvel.
    Mijn voornemen was enkel te vertieren door het openbaren van H2O uit hoofde van en op een foto.

    Vertel me hoe ik mijn vermetelheid teniet kan doen.
    Een open ruggetje?

  55. Een zwartgeblondeerde Piq laat zich graag verrassen door Oma, Blop & dremp

  56. Blop aka SuperBlop rules 010

  57. @Erl

    Wie er onder die puntmutsen zitten, weet ik niet maar Piq staat daar zeker niet. #lelieblanke huid heeft (hier en daar een sproetje)#.

  58. @ Erl

    Vermits het u niet ontrieft, verwittig ik u hierbij dat de door u gedeponeerde link, naar alle waarschijnlijkheid abusievelijk, niet te openen is.

  59. @ Piq

    Ik geef het toe; die rechter puntmuts ben ik.
    Tegenwoordig is de muts rood en doe ik seizoenswerk in De Efteling.
    Als je in de buurt bent staat de koffie klaar.

    Bij Roodkapje naar links en dan de derde vliegenzwam na de put van vrouw Holle.

  60. @ Blop

    Weshalve uw ganse existentie Erl ten zeerste reeds langweilig ontrieft en in het Erloog doornt, komt het ons altegader altesaam meer dan voor u te unaniem mogen nomineren voor een schoonrandige decapitatie, ten uitvoer te brengen des morgens na de noenmaaltijd op het fraaistaltige Schouwburgplein ten uwen domicilie: Roterodamus. U wordt vrindelijk edoch dringend verzocht met een schone onderbroek te verschijnselen.

  61. Casper G-spot Queeste

  62. Deze keer met pica

  63. dremp bepakt & gezakt voor queeste naar Heilige G-Spot

  64. @ Erl

    Is goed. Ik houd wel van een verzetje. Regel jij het hakblok?
    Uurtje of 13 rond?

    Het ziet er eigenlijk ook niet uit. Geen mens die je meer aankijkt als je er zo bijloopt.

  65. *kaatst bal terug naar Erl*

    Oops, bijna sorry.

  66. Blop faalt weder liederlijk met mislukte tattoo van vluks avatar op bovenarm

  67. Hoe oud is die Elsevier waar dit topic op is gebasseerd? In mijn omgeving neem ik dit toch al wel een jaar of 20 waar. Nou zit ik niet direct in een Elsevieromgeving, wellicht scheelt dat.

  68. Beetje stil hier in dit pottencafé.

  69. @ G-Cookie

    Heb jij een wc met eigen G-pot?

  70. @Erlk
    Ik vond je volgende grap beter.

  71. @ Geekie

    Cookie: Wat is eigenlijk het verschil tussen een G-spot en een golfbal?

    Piq: Een man heeft er graag 20 minuten over om te zoeken naar een golfbal.

  72. @ Cookie

    Heb je nog steeds last van hilario praecox?

  73. @ Cookie

    Op een serieuze noot: hoeveel G-spots heb jij tot dusver in je leven weten te vinden?

    € antwoord op één vinger te tellen is vreest €

  74. Timing is alles waar het humor betreft. Wat jij Erl?

  75. @ Cookie

    Zou vluk naar het Bernhard-drama op inteeltevisie liggen te kijken?

  76. @ Erl
    ’t is maar wat je wilt weten van anderen op de draad.

  77. En nogmaals dezelfde opmerking @Erl

  78. @ Cookie

    Harharhar…

    € uit beleefde ongemak maar lachen doet over vermeende poging tot plegen van humor door Cookie €

  79. Wat kan mij het nou schelen wat er in Brabant op TV is.

  80. @ Cookie

    Denk jij dan dat vluk die schotel voor Omerta met de korte achternaam bezit?

  81. @Cookie, 21:42.
    Ik speurde de bron na en kwam via Elsevier naar DeMorgen en daarna kwam ik bij ene Roonie uit.
    http://blog.seniorennet.be/rony69/archief.php?ID=528810
    Ik zag nergens op het Inet het onderzoek. Weet jij van de bron? Ik kan het nl. niet vinden.

  82. Of Blop met de korte achternaam dan soms?

  83. Of zélfs Sof met de korte achternaam?

  84. @ Soof

    Er staat Elsevier onder het topic. Dat zal Piq er niet zomaar hebben neergezet. Gisteren las ik er overigens ook al op http://breinbrouwsels.blogspot.com/2010/01/g-spotgate-de-gote-ontdek-je-plekje.html over. Het leeft kennelijk enorm.

  85. De Bron is uiteindelijk de Erlsevier ~

  86. @ Cookie 22:47
    Elsevier ging over lesbische relaties, niet over ontdek je plekje.
    Sukkel!

  87. @ Soof
    De bron aangaande het g-spot misterie staat in het artikel op breinbrouwsels.

  88. On topiq:

    Bestaat de mannelijke G-spot nu dan ook opeens niet meer?

  89. *Wierp hier een intellectueel kookje uit. (Niet meer doen…)*

  90. @Cookie,
    Nog één keer. Van wie heeft Elsevier die info?

  91. vlukmodus on /

    De anti-G-spot-lobby wordt betaald door fundamentalistische Saoedi’s – en Beatrix en de Rotschildfamilie.

    vlukmodus off /

  92. @ Sof

    Kijk liever naar

  93. @ Soof
    Ik heb werkelijk geen idee waar het onderzoek aangaande toenemende lesbiciteit vandaankomt.

  94. @ Cookie

    Is het topiq niet G-spot?

    € gepuzzeld verwijlen doet €

  95. @ Sof

    “*Wierp hier een intellectueel kookje uit. (Niet meer doen…)*”

    Wat versta jij in Erlsnaam onder ‘intellectueel’?

  96. Allo? Allo?

    Ist da jemand?

  97. Noorse vrouwen schijnen nog erger te zijn. Over de Letse heb ik nog niet.

  98. Flauw hoor om met je dicky te zwaaien in een pottencafé.

  99. Verder schijnt EL Al de veigste luchtvaartmaatschappij ter wereld te zijn; terwijl men daar de passagiers alleen op hun uiterlijk beoordeelt.

  100. En had het wel gemogen in een potencafé?

    € Oma Rita ook niet te kort doen wil €

  101. @Cookie
    Qua kleding te willen aanhouden.

  102. @Erl,
    onder intellectueel koekje versta ik; gebruik je hersenen. Maar, om met Vlunk te spreken, als die niet eerlijk zijn en het je even niet uitkomt, , gebruik ze dan liever niet. Alles is toch zó relatief?

  103. Dat komt omdat Erl Al een private company is met een nog hogere aansprakelijkheid en paranoia. Zo is er standaard een antiraketschild op elk van hun vliegtuigen gericht en sluiten de piloten zich op in hun cockpit – met eigen toiletpot. Zelfs de stewardessen mogen er niet in.

  104. @O, Mark.
    Luister jij ook de hele dag naar de radio?
    Want dat was vandaag op radio 1, geloof ik. Laten we de mensen beoordelen op hun uiterlijk.

  105. De veiligste manier van vliegen is niet vliegen. We zijn toch geen vogels?

  106. Die kolere luchtvaart wordt steeds arroganter. Men moet zichzelf tegenwoordig laten scannen. Walg! Alleen het idee al.

  107. Maar, oke, het heeft ook iets heel moois. Zo naar een warm land vliegen… Prachtig. Das ook weer zo. Paradox hè?

  108. @ G-Sof

    “gebruik je hersenen.”

    specificeer eens “je” in bovenstaand appèl. Wordt dat “je” voortgebracht door je hersenen?

    Zoja, moet dan de ene hersenfunctie luisteren naar de andere? Zoja, welke dan? En hoe verhoudt die/dat zich tot de eerdere “je”? Of is het een gefragmenteerd “je”? Of een extern “je’?

  109. @Cookie,
    Sof is nix. Geen dier geen mens. Niets. Daarom. Snap je? Dát is the point. (en dat is hel al vele eaonen)

  110. @Erlkönig
    Zeer goede en juiste vraag.
    ff denken…

  111. Overigens vliegt Erl ook geregeld, in zijn eigen Cessna 172.

    € toupetafblazende scheervlucht over hoofden Sof & Cookie maken doet €

  112. En sowieso: hoe gebrúik je je hersenen? En heb je al geen hersenen nodig om je hersenen te kúnnen gebruiken?

    Zucht…

  113. brained dicky

  114. Übrigens vliegt Erl niet voor Erl Al…

    € graag ook op sjabbat vliegen doet €

  115. @Erl,
    ‘Je’ is een voor ‘sake of the discussion’ ingevoegd woord. ‘Je’ an sich bestaat waarschijnlijk niet. De hersenen creëeren de ‘Je’. En de hersenen komen voort uit de levenloze materie. Tóch? Ergo; we zijn vrij. Laten we er iets leuks van maken, denk ik dan als, door die zelfde hersenen gemaande ‘optimist’. Laten we kiezen, liefste. Laten we kiezen. Je weet wie je bent?
    Kus.

  116. @ Sof

    Und? Weet je “je” het al/Al?

  117. @ Erl
    Scan jij jezelf voor je in je Cessna stapt?

  118. @Erl,
    Ik weet niet zo heel veel.

  119. @ Cookie

    Mayday! Mayday! HILFE!!!

    Erl wordt oraal aangevallen door Sof!

    € tijdens vlucht roepen doet: “dit was toch een pottencafé, geen potencafé?!” €

  120. Voortaan allemaal een EEG voor je de draad op komt. Nu nog vrijwillig, maar zodra de EU het goed dunkt verplicht.

  121. @Erl,
    Denk jij nu al dat als een mens de liefde begrijpt (hoewel???) hij/zij er iets sexueels mee bedoeld? O, wat verneder je jezelf daarmee, zeg! (wie die ‘je’ dan ook mogen wezen)

  122. @ Erlk
    Ik adviseer je je op te sluiten op het pilotentoilet.
    Over nadere instructies wordt nagedacht.

  123. @Cookie,
    Dat Electro Encefalo Gram is een vaak wassen neus. Maar dat wist jij vast ook wel.
    *Soof weet daar lekker wat van af*

  124. @ Soof

    Ik zak bij herhaling voor de Rorschach test. Dan moet je wat anders hè.

  125. is vaak een^^ (scuzi)

  126. € vanuit veilige Erl Al pilotencockpittoilet Sof-zelftegenspraakje bespeuren doet €

    “Ik weet niet zo heel veel.”

    “*Soof weet daar lekker wat van af*”

  127. @Cookie,
    Die test blijkt idd ook maar relatief te zijn.
    (Dus onbetrouwbaar)

  128. * Wassen neus van Soof in vorm van een dicky kneedt *

  129. @ Cockie

    “Ik adviseer je je op te sluiten op het pilotentoilet.”

    Erl is even in de Erlwar: welk “je” bedoel je nu?!?

  130. Maandagavond is mijn vrije avond, maat ik ben er weer. Hoi! FF lezen.

  131. @Erl,
    Ja. Dát wat ik eigenlijk weet is dat ik ergens ook weer niet teveel weet. Ofzo. En daarbij ook de relativiteit van het ‘nu’ begrijp, en ergens ook weer niet. Paradox. Dat is wat we zijn. Een relatieve stroming in de tijd.

  132. @ Cockie

    Zoiets?

    € polaroidje van Blop eindelijk van pas komen ziet doen €

  133. @ Sof

    U lijdt aan zowél socratische áls cartesiaanse twijfel?

    En U vindt met droge ogen en luier dat U weinig weet terwijl U beweren durft:

    “En daarbij ook de relativiteit van het ‘nu’ begrijp, (…) Dat is wat we zijn. Een relatieve stroming in de tijd.”

    Pfff…

  134. @ Piquant
    Het lijkt hier wel een heerensoos. En dat met dit topic.

  135. Voor diegenen die de bron van dit topic artikel zoeken.Het is uit de Elsevier van

    donderdag 31
    december 2009 , waarin ook dit stond:
    Onderzoek bewijst: condooms te groot voor Indiërs.🙂

  136. 2 Piq

    Dat is best lullig voor de Indiërs: zij hebben het numeriek talstelsel uitgevonden, worden ze er zelf de maat mee gemeten. En wie zegt ons niet dat niet de condooms te groot, edoch zij te klein zijn?

  137. Wat is eigenlijk het topiq hedentendage?

  138. @Erl

    ik vind het geniaal dat de condooms van Durex niet bestaan in size “small”. Beginnen bij medium.:)

  139. @Erl

    ruimere sexuele moraal van de vrouwen en daardoor meer vrouwenliefde.

  140. Ik geloof dat ik het niet hebben van een abo op Elsevier maar weer eens een jaar ga verlengen.

  141. @piq 23:51
    En daarom zijn er nu meer dan 1000.000.000 van.

  142. @cookie
    Kun je een topic over maken, welke abonnementen je niet hebt en niet zult verlengen en welke wel. :)Zo heb ik mijn hele leven al geen abonnement op de Telegraaf en elk jaar verleng ik dat, zonder nadenken.

  143. @ Piq

    Erl heeft eens geblobplopt op “durex small” en vond als eerste zoekresultaat:

    http://www.shopwiki.nl/Grootverpakking+Durex+Small

    Het bestaat dus wel degelijk, maar dat hadden we eigenlijk gelijk ook van Cookie kunnen horen.

  144. @Cookie
    Noem nog eens iets wat je niet gaat verlengen.

  145. @mark twain

    LOL. Zullen ze voor de Afrikanen te klein zijn ?

  146. @ Piq

    In welke maten zijn vrouwencondooms niet verkrijgbaar?

  147. @Erl

    getver, nog waar ook, maar waarom grootverpakkingen van small kopen als je voor hetzelfde geld ook large kunt krijgen?

  148. @piq 00:03

    Ook dit jaar heb ik mijn abonnement op de Ossevatore Romano wederom gecontinueeerd. Zou je ook moeten doen. Zou je niet van dit soort domme vragen stellen.

  149. @ mark 1 of 2

    Gesloten vraag: Ben jij nog steeds Indiër?

  150. @Erl

    geen van de maten doen het goed van het vrouwencondoom.

  151. @Erl

    Kijk; als je die vraag aan Soof zou hebben gesteld. Alla.

  152. @mark twain

    De gastvrouw beledigen ?

  153. @ Piq

    Vind je die jongens van Durex nou nog steeds zo geniaal of heeft Erl wederom een liederlijke Piqdroom doorgep(r)ikt?

  154. @ Mark 0:02
    Mijn lesbische relatie ga ik ook niet langer verlengen. Als het helemaal bon ton is, is voor mij de lol er af.

  155. Gaat overigens abonnement op Piq verlengen.

  156. @ Sof

    Gesloten vraag: Ben jij nog steeds Indiër?

  157. @Erl

    Mijn enige droom is doorgeprikt nu. *doorgeprikte condooms zijn het helemaal in 2010*

  158. @ Piq

    De gastvrouw beledigen?

    i.p.v.

    De gastvrouw beledigen ?

  159. Stopt met abonnement op Piq na dreigementen van de redactie.

  160. @ Piq

    Was dat aldus een condroom?

  161. @Erl

    Vindt ZsaZsa je ook zo vermoeiend?

  162. Ossevatore Romano.
    Vooral lekker met gebakken aarappels

  163. @Erl

    Namens Soof; ook Indiers zijn relatief.

  164. On topiq:

    Was will das Weib?

  165. @mark twain

    En je hebt nog wel je abonnement op Piq tot 2015 betaald. Restitutie is niet mogelijk.

  166. @ mark 1 / 2

    Harharhar!

  167. @ Piq

    Vindt Zsa Zsa je ook zo vermoeiend?

    i.p.v.

    Vindt ZsaZsa je ook zo vermoeiend?

  168. @Cookie
    Pronken met onkunde is ook een specialiteit.

  169. @ Cookie

    aarsappels?

  170. Erl verveelt zich…

    Waar is Sof?

  171. @mark twain

    @00.11 was wel leuk.

  172. @Erl 00:12
    Verbetermodus ; Vindt ZsaZsa je ook zo vermoeiend.
    Neen; Vindt ZsaZsa je ook al zo vermoeiend.

  173. Kijk. Vroeger had ik nog wel eens een lesbische vriendin. Niet eens zo zeer vanwege de ruimere sexuele moraal. Meer vanwege de authenticiteitswaarde. In de jaren 80 moesten ze als lesbiënne nog de rug recht houden jegens de pottengemeenschap in het hebben van een relatioe met een heterosuele man. Als dat zo gemakkelijk gaat tegenwoordig, hoe weet je dan nog of een lesbische vrouw daadwerkelijk voor je kiest als man zijnde?

  174. Off topiq:

    Was will der Mann?

  175. @mark twain

    Bij Erl is het “zoek de verschillen”.

  176. @ mark

    Vindt Zsa Zsa je ook al zo vermoeiend.

    i.p.v.

    Vindt ZsaZsa je ook al zo vermoeiend.

    Harharhar!

  177. @ Mark 0:13
    Het niet kunnen vinden van die G-spot lijkt me juist niet iest om mee te pronken. Maar goed, waar jij blij van wordt moet je niet achterwege laten.

  178. @Cookie
    Ben je het met me eens, dat de bekrompen sexuele moraal die we lang hadden en nog steeds in delen van het land (kerkelijke gemeenschappen e.d.) er veel getrouwde mannen en vrouwen zijn, waarvan je op een kilometer afstand ziet dat ze op hetzelfde geslacht vallen?

  179. @ Piq

    Als echte mannen de verschillen zoeken, zoeken vrouwen dus juist de overeenkomsten, verbindingen, verbondenheid?

    € op het spoor van wat vrouwen willen is zijn doet €

  180. Nu weer veel geleerd; Cookie heeft geen flauwe notie van eten; Erl weet niks van condooms; Piq gelooft echt alles wat er in de Zweedse kranten staat.

    Kortom ; een leerzame dag.

  181. @Erl

    daar ben ik het natuurlijk mee eens.

  182. @ Piq

    Is het niet hyperbekrompen om juist de sexuele moraal van genoemde gemeenschappen – pun not intended – bekrompen te vinden?

  183. @mark twain

    Ik heb slechts Elsevier, toch niet bekend als de fabeltjeskrant, geciteerd.

  184. @ Piquant
    Zoals ik eerder op de draad al postte: Ik kijk er van op dat dit nu nieuws is . In mijn directe omgeving neem ik de ontwikkeling al twee decenia waar. (Daarvoor woonde ik op de veluwe en daar viel niets waar te nemen op dit – of belendend – gebied)

    Van mijn 0:16 is ook werkelijk geen woord gelogen. Hooguit is het in stijl een beetje aangedikt. Anders kunnen de heeren hier op de draad er niets mee.

  185. @ Piq

    Ben jij dan écht een vrouw?!

    € ook wel weet dat veel virtuele vrouwen eigenlijk fakende mannen zijn €

  186. @Cookie

    Is mijn laatste regel van het topic. Ben ik met je eens.

  187. @Erl

    Vraag ik me van jou ook af🙂

  188. @ Piq 12:24

    Is dit gezien de huidige mode een geantidateerd antwoord op Erl 12:25?

  189. @Erl
    geantidateerd m/z geantedateerd.

  190. @ Piq

    Erl een vróúw?!?!

    € Piqs mond wassen doet met groene wc eend €

  191. € en passant ook blokje wc eend in mond Cookie hangen doet gewoon omdat het kan €

  192. Nogmaals @Piquant
    Bij vrouwen kan ik overigens niet vaak op afstand zien dat ze van de vrouwenliefde zijn. Bij heeren is het meestal duidelijker zichtbaar wanneer ze van de heerenliefde zijn.
    Ook neem ik in mijn omgeving vaak waar dat heerenliefde niet snel wordt ingeruild voor contacten met een partner van andere kunne. Bij vrouwen wordt meer geswitched. Vrouwen zijn zonder twijfel vrijer.

  193. @Piq

    De fabeltjeskrant heb ik zelf altijd veel betrouwbaar gevonden dan de
    Elsevier. Maar dit geheel terzijde.

  194. Meanwhile staat de wereld in brand:

    Amsterdam huivert, Rotterdam smeult en Culemborg broeit…

  195. @Erl

    *alle gebruikte condooms , van onze posters, van de afgelopen week in een Dreftsopje heeft staan*

  196. @Piq
    Aaanvullend; de wetenschapsman van de Elsevier beweert al jaren dat de Noordpool steeds groter wordt.

  197. @Cookie
    kan het ook zijn dat vrouwen, over het algemeen, minder stiekem zijn?🙂

  198. @mark twain

    Oké ik zal , als ik Elsevier citeer er in het vervolg bijzetten dat de fabeltjeskrant betrouwbaarder is.

  199. @ Piquant 0:32
    Ik geloof niet dat dat er wat mee te maken heeft. De onwil van mannen om eens een lekkere kerel aan de haak te slaan heeft niets met wel of niet stiekum zijn te maken.

  200. Een jaargang Elsevier
    op het toilet
    voorkomt immer een tekort aan wcpapier
    en schenkt dikke rechtsdraaiende pret.

  201. @Erl,
    Sof is hier en nergens.
    @Mark,
    Ga zo door. (Grappig)

  202. @Cookie
    Ik bedoel te zeggen, dat wellicht mannen het meer in het geniep doen dan vrouwen. Of in ieder geval als vraag bedoeld.

  203. Van die schurende baardharen bij het zoenen, ik vind het niks.

  204. @ Sof

    Sof is een quantumdeeltje?

  205. @Cookie

    Smaken verschillen. Vind ik wel weer wat hebben. Ik heb weer niks met borsten. (van een ander dan).

  206. @Cookie,
    Gij onebenul!
    Liefde is of schurend, vgl Relrl of zoiests, óf dat is als een donzen dekje, qua Piq of zo.

  207. @ Piq

    En wat vind je van schurende baardharen op borsten?

  208. @ Piquant
    Natuurlijk komt stiekum voor. Bijvoorbeeld in de kerkelijke omgevingen waar je het over had. Of bij mannen die (nog) netjes getrouwd zijn.
    Mannen kennen waarschijnlijk watl meer schaamte dan vrouwen. Ze zijn ook zonder twijfel op een vreemde manier banger voor gezichtsverlies.
    Als je dit aanvult met de stelling dat er door een goed deel van de maatschapij negatiever tegen homosexuele mannen wordt aangekeken dan tegen homosexuele vrouwen, dan levert dat het plaatje op zoals we dat kennen. Sluit aardig aan bij het topic.

  209. @Cookie.
    Dat onbenul neemt deze terug… Oeps! Slip of the keyboard. Alleen ik kan als werkelijk onbenul worden weggezet.

  210. @ Sof

    onbenul

    i.p.v.

    onebenul

  211. @Piq 00:36

    Alle onderzoeken ter wereld – met uitzondering van het onderzoek van Elsevier – zeggen dat het nu net omgekeerd schijnt te wezen. Je ziet; ik druk me voorzichtig uit; maar het is echt zo. Om Piq uit haar verleden te citeren; empirisch onderzoek mijnerzijds heeft dat bewezen.

  212. @Erl,
    Ja, dat ook nog…

  213. @Soof
    Wat lul je nou man.
    Heb jij wel eens een ongeschoren kerel gezoend?
    Dat vind ik gewoon niet lekker.
    Heeft niks met metaforisch schuren te maken.

  214. @Erl

    Schurende baardharen, mits op het juiste mannengezicht, zijn overal lekker.

    @Cookie,
    We zijn het weer eens. *zucht*

  215. @ Cookie

    “Ze zijn ook zonder twijfel op een vreemde manier banger voor gezichtsverlies.”

    Verklaart dit soms hun schurende baardharen?

  216. € schurende gigolo voor Piq bestelt: €

  217. @ Erl
    In mijn geval hebben de schurende baardharen slechts ter maken met time management. Ik maak geen tijd vrij voor trivia.

  218. @Mark, dat onderzoek was van bron onbekend. Ze kunnen zoveel beweren. Bronnen wil ik. Én statistische cijfers. En die wil ik zelf zien. (Statistiek is vaak een grote jokkerokkerij)

  219. @ Cookie

    Ben jíj dat dan dus op die foto?

    € schurende romance opbloeien ziet ten burele van de Piqredactie €

  220. @Erl

    lezen!!! Ik had het over baardharen en dan bedoel ik die van een dag of 3.

  221. vreemdgaande rokkenjaagster = een jokkerok

    € met Erldank aan Sof €

  222. @ Piq

    Nah, und? Wat is er mis met die van een dag of 2?

  223. Oeps… Ik bedoelde jokkebrokkerij.

  224. @Erl

    Er had max voor moeten staan.

  225. LOL jokkerok😉

  226. Verder ligt dat making out op de plee van een gay café me gewoon niet zo.

  227. @Soof

    Niet verbeteren. Hij was juist leuk.

  228. € lexicale mogelijkheden ziet voor ‘cockebrokkerij’ €

  229. @ Erlk

    Ik ben wellicht veel echter dan dat Erl vermoedt.

  230. Er gaat trouwens niets boven sex al het eigenlijk niet zou mogen. ie gereformeerden hebben het zo slecht nog niet gezien.

  231. @ Cookie

    Dan dus wél in de bosjes naast de parkeerplaats van een McDonald’s langs de A58 tussen Breda en Tilburg, binnenkort, in het voorjaar?

  232. @ Cockie

    jij cockebrok!

  233. @Anti

    Voor de goed orde ; statistische cijfers bestaan niet.

  234. Piq moet zich weer aan haar taak van topicmaken, kwijten. Ben er even af.

  235. @ Erl
    1) Ik ben empersich ingesteld
    2) Wat ik bewezen acht hoef ik niet nogmaals te toetsen
    3) Niet naar Brabant staat hoog op mijn lijstje

  236. Wellicht gaat nog eens blijken dat ik de enige ware vrijdenkert van dit blog ben. Al stel ik het maar zelf vast. Wat jelui er van denkt is me worst.

  237. Schurende baardharen? Ik vind de meeste Afghanen erg kanp.

  238. Ook 3) kent een emperishce grondslag

  239. Ik haat zelfbenoemde vrijdenkers en zeg dus nogmaals mijn abonnement op.

    P:S; dommer soort bestaat er heden ten dage niet.

  240. @Mark,
    Ik denk ook dat seks een ondergewaardeerd begrip is in onze samenleving. Oftewel, onze wortels zijn vergeten. Nu is seks verworden tot iets lichamelijk ipv een inmense eenwording en versmelting in liefde. Tsja… Het is zo vies geworden, zo jakkes. Of zo. Denk ik. Maar aan de andere kant, seks is zo plat. Geestelijke eenwording (!?) is ook mooi… En das ook weer zo ‘Ik weet niet’. Hoewel… Wees bewust. Das al heel wat.

  241. @Anti
    Je hebt helemaal gelijk. Vroeger was sex geheel iets anders . Net zoals bierdrinken; was vroeger ook veel leuker.

  242. @Mark,
    Maar statistische gegevens bestaan toch wel?

  243. Je kan niet weten dat pannekoeken het lekkerst zijn als je nooit friet gegeten hebt.

  244. En dan nu aan de Franse literatuur.

    Het was me een genoegen.

    * oventje *

  245. @All,
    dank voor deez avond.

  246. @Antis

    Slaap lekker

    Neen; ook dat soort gegevens bestaan eigenlijk niet. Morgen meer.

  247. iedereen weg?
    het is ook wel een mooie tijd om naar bed te gaan.
    trusten all en tot morgen.

  248. Zoals ik al zei:

    “Ik denk dat de definitie van -sexualiteit dringend aan vernieuwing toe is”.

Reacties zijn gesloten.

