Heel even dan… (part deux)

Niet alleen omdat er mensen zijn die ons regelmatig vragen wanneer Piquanterieen weer open gaat, maar vooral ook omdat Cookie en ik het leuk vinden om ons blog (we zijn met zijn tweeën begonnen) voor één keer weer open te stellen.

De rest van dit artikel vind je hier…

Verder gaan met los gaan hier onder……

180 Reacties to “Heel even dan… (part deux)”

  1. Ik vond het volgende artikel beter…

  2. Waarom kan ik ook hier niet zien, welke plaatje er nu weer op de radio gedraaid wordt? Lang leve Twitter.

  3. *zeult bank uit de andere kroeg met @vanPruikem en @raar er op en ploft hijgend tussen ze neer*
    En nu drank!

  4. @ raar

    Ik drink alleen @alfagrl haar laarsjes leeg.
    Ik zeg dit er nadrukkelijk bij.

    *richting Raar’s afgetrapte Mexicaantjes starend*

  5. @marktwain Dat is ook de strekking van het topic, dat twitter leuker is en veeeeeeeeeeel minder werk.

  6. @P

    Is mening, geen feit. Verbal diarrhea, that is.

  7. Wat is een ‘grl’? Ik kom er via Googlen niet goed achter, behalve misschien de advertentie rechts…

  8. @ Leo*

    Is ook zo, maar ben gek op meningen, vooral het 1x per jaar op dit blog🙂

  9. Het enige wat hier nog ontbreekt zijn de geurkaarsjes.
    Mannen, aan de slag!

  10. Gaaf! Als iedereen nou meteen een youtoepje doet dan is de sneleheid van dit vervolgdraadje nog voor 15.00 uur ook naar het niveau van een 14K4 modem.

  11. @Cookie
    Dan open je toch gewoon een derde gang.

  12. @TLatSF Arme Cookie. Hij heeft wel vakantie hoor. *hem te vriend houden wil*

  13. * meurkaarsjes op tafel pleurt *
    * cojbojlaars met drank voor neus van alfagrl zet *
    * volgende lading groupiesjasliks op de steengril mietert *

    #drukdrukdruk

  14. Straks nog even een paar IP-bannetjes uitdelen en wat zinloos random plemps editten en mijn dag is helemaal goed.

  15. @piq
    Royle family, tis net twitter.

  16. @Cookie van eigen deeg LOL

  17. @ Cookie van eigen deeg: woensdag 29 december, 2010 @ 14:52 bij 2:52 pm

  18. If it jams, force it, if it breaks, it needed replacing anyway.
    *afgebroken pleebril achter de bar gooit*

  19. Dus html tags werken hier?

  20. @Dr. Oetlul
    Ik zeef mijn kisses mooi voor iemand anders.

  21. @Biep
    Twitter is net Real life, dus ook Royle family’s daar (al houden ze de schijn beter op dan IRL)

  22. Dan plaatsen we wat moois van Tom Waits

  23. @nander Mijn werkster stofzuigt en kan Tom Waits niet horen.grrrr

  24. Iemand nog interesse alle symfonieën van Haydn -edit: aria’s van Bach – ? Kan Cookie gelijk aan 4 en 5 beginnen.

  25. @Piquant; die Waits klinkt toch altijd al als een slechtwerkende stofzuiger. Wat zit je te zeuren.

  26. Kan ze het niet horen, wil ze dat jij het niet hoort of wil ze het zelf niet horen?

    *snel even cursus snellezen van hierboven doet*

  27. Hoe was het ook alweer?
    – edit: Ah, zo was het dus! –

  28. @marktwain Neeeeeeee, ik vind hem wel lekker ( op een woensdagmiddag)

  29. Ah. We zijn er weer. *natte schol in nek van grieperige nek van @NAnder legt* Huilbaby.

  30. @nander Katten- en hondharen vereisen veel stofzuigwerk. Voorlopig is ze nog niet klaar. Ze heeft geen idee wat ik aan het doen ben. Denkt dat ik heel hard aan het werk ben. gna gna

  31. Kan ik ook. Kan ik niet.

  32. Blieft er nog iemand een stukje koe?

  33. @Jos Broodje rosbief graag.

  34. @Cookie
    Ruim voor borreltijd?
    *hips*

  35. @cookie
    Maar… wat deden al die andere dwalers hier, tot vandaag?

  36. Op verzoek: precies een jaar geleden gemaakt …

  37. Lekker is dat weer. Een vriendelijk aanbod afwijzen en gelijk eisen gaan stellen. Dat heb je op Twitter gelukkig nooit.

  38. @Vieze Tonnie
    Er hangen hier sinds jaar en dag een berg plafondhangertjes rond.
    Die heb je overal. Ook op Twitter wordt ik bv gevolgd door een zwijgende meute.

  39. @vanpruikem Ik ken niemand maar ben wel geinteresseerd die die mevrouw wijdbeens is.

  40. @Piq

    Als jij heel goed nadenkt weet jij echt wel wie dat is.

  41. *wandelt binnen na rondje werk*

    @ Piq

    Er zitten 5 personen in de link van Van Pruikem en je kent ze alle 5 al heel lang.

  42. Hè bah @vanPruikem moest dat nou?
    *deponeert vier half verteerde oliebollen op de schoenen van Raar*

  43. @cookie
    Een soort abandoned buildings liefhebberij. Ik ken het.

  44. @alfagrl
    Koele ava. Eindelijk.

  45. *Snikt van het lachen!!!* Op verzoek: precies een jaar geleden gemaakt …

    HUILEN DIT!!! *nog een keer gaat kijken!!*

  46. Beste viva,

    Sinds kort heb ik allemaal rode brandende puistjes beneden op mijn slangetje.. wat is dat? En kunt u mij helpen met deze brandende vraag?

    met vriendelijke groet,

    Lut

  47. @TLatSF

    *kuch* ik heb het g-rated maar even van mijn ava afgesloopt.
    Hier komen toch geen kleine kinnuzzzhtjuhsss.

  48. ow…zit op verkeerde site zie ik nu.

  49. @Jan_Lut Nee je zit goed hier. Ik speel je vraag door aan onze deskundige @alfagrl

  50. Ow gelukkig! Maar ik zag *gniffelkoning* Raar alhier dus dacht…Wegwezen voordat ie weer Tranen!! gaat roepen enzo…..de rose slurpert!

  51. @Jan_Lut

    Het klinkt als een acute rosé allergie.
    Heb je hem de laatste tijd nog ergens in laten hangen?

  52. @Alfagrl

    Ja…#moeder

  53. @ Piq

    Je ziet inderdaad maar 4 personen, maar de achtergrond is van persoon 5.
    Het huisnummer is 305😉

  54. @Jan_Lut . . . ontroert is. . .

  55. @Jan_Lut

    Ah, nee, dan is het matriarchale mangitis.
    Er staat hier ergens nog een kuip neger te marineren, even een paar plakjes flinterdun afsnijden en eromheen wikkelen zou snel verlichting moeten geven.

  56. *effe vol met twee laarzen in @alfagrl haar gezicht landt* Your in my world now. . .

  57. @Jan_Lut Je bent in goede handen bij @alfagrl , Zie ik.

  58. Raar is lievvvv, ik krijg mijn oliebollen terug.
    *laarzen likt*

  59. @alfagrl Hm. *bromt* Nice. Beetje deemoed. Daar hou ik wel van. . .

  60. Leuke hobby wel, zelf kerstkaarten maken.

  61. @Cookie van eigen deeg HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAAHA De grap van 2010 t/m 2013

  62. LOL @ Cookie

    Nu zijn er dus 9 personen te raden.

    5 in

    en dan 4 aanpassingen in

    Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze alle 9 kunnen benoemen.

  63. Daar heb ik dan een avond op zitten zweten ..

  64. @ Van Pruikem

    Voor een beginnend artiest vind ik het werk van Cookie nog niet zo slecht.
    Vorig jaar zou hij nog subsidie kunnen hebben gekregen voor zijn kunstzinnige uiting.

  65. Zit @alfagrl nu nog op de intensive care met @Jan_Lut ?

  66. @Bob Plop ik heb die van @vanpruikem al geraden. Jij ligt; in wachthokje is @raar en mw wijdbeens is @contastvloeistof en man in uniform is prins Bernhard.

  67. @ Bob

    Ik zou er een op twitter mbt 2011 kunnen maken, maar dan zitten ze het vanavond allemaal te doen.

  68. Die kerstkaarten… volgens mij zie ik dubbel.
    Of er zat wat in die oliebollen.

  69. @ Piq

    Alles fout!

    @ Van Pruikem

    Ach, wat maakt het uit als mensen namaken. Het lijkt me een natuurlijk gegeven dat kunstminners hun grote voorbeeld willen nabootsen.
    Iedereen wil toch diep in zijn hart Bob Ross zijn.

  70. @alafagrl
    Dat zullen die borrelnootjes zijn die ik gisteren in de oliebollen heb verwerkt.
    #kerstpakketfail

  71. @Cookie
    Alaafgrl of Alfalfafagrl. Wat moet het zijn?

  72. @TLatSF
    Falafelgrl bedoel ik natuurlijk.

  73. Zo weer even de stoepier op twitter uitgehangen. Nu is het wachten op @ReenPouwels.

  74. @Piquant
    Ik denk dat iedereen aan de aardappelen zit.
    Of aan de slakken in een enkel geval.

    Eb tot koffietijd vermoed ik.

  75. @Cookie van eigen deeg ik denk aan de siësta maar het aanklikken is mega veel.

  76. You guise lost me quite a while ago.

  77. @nander
    Hmm, was me nog niet opgevallen. Maar nu je het zegt ben ik er helemaal stuk van.

  78. *plop*plop*plop*

  79. @Lakooi in de huis.
    T’is net even rustig hier.

  80. @ nander
    Ik heb je wel gemist.🙂

  81. Ojee. Mireille neemt natuurlijk een hele horde mama-vans mee in haar kielzog. Dit blog is gedoemd.

  82. @mireille kooistra Je’ klaagt’ over je kleine ava maar je comment dan………🙂

  83. Zeau… De volgende die hier weg wil lopen moet eerst een testje lopen over deze deurmat.
    *neerlegt*

    [img]http://26.media.tumblr.com/tumblr_ldhpvoaK4T1qanb21o1_500.png[/img]

    – edit:
    mat
    /edit –
    Alleen de Kaputten mogen weg.

  84. Zo, even op mijn gemak wat IP-adressen matchen.
    Straks een wie is (of was) wie lijstje.

  85. Ja. Nou ja. De HTML is kaput. En de oliebollen zijn op.
    *springt over de mat*

  86. omg, er zijn hier zelfs smilies?

  87. He. Ik ga niet akkoord met opslag van gegevens die mij kunnen traceren. (IP zegt toch dat ik in België zit, ha!)

  88. @alfagrl De bestelde rijsttafel is onderweg. We houden het gemakkelijk vandaag.

  89. Neh, te hoog gegrepen voor mij allemaal.

  90. Kan ik het zo regelen dat mijn Twittercomments ook hier te zien zijn? Scheelt een hoop werk. Ik zie het antwoord morgen wel.

  91. @alfagrl
    Voor smilies kan je gewoon smilies typen😉 (puntkomma, haakje)
    Plaatjes embedden gaat met HTML-code. Niet met blokhaakdingetjes.

  92. @nander
    Ik wist niet dat Utrecht in België ligt

  93. @TLatSF Lekker duidelijk wel🙂

  94. @TLatSF
    Sssht. Niet meteen vertellen dat ik jou alle IP-adressen al heb doorgegeven.

  95. Oh. *test*❤❤

  96. Ik haat smileys.
    – edit:🙂😉 –

  97. Zeg moet ik hier de boel ondervlunken of zeggen jullie ook nog es wat?

  98. Ha! Oliebollen!

    😳
    😳😳
    😳😳😳 😳😳😳😳

  99. @alfagrl
    Ik zit je geestelijk enorm te steunen hier.
    Dat je dat niet voelt. Tssk

  100. Ja, Utrecht is een klein gehucht van drie huizen, net ten zuidoosten van Leuven. Er is daar geen straat, geen bushalte en al helemaal geen treinstation.

  101. @alfagrl Er zijn best leuke smileys . http://piv.pivpiv.dk/ (GEINTJUH)

  102. Zeg TLatSF kan jij mijn matje even goedleggen?
    :mrgreen:

  103. @alfagrl
    Dat matje heb ik lang goedgelegd.
    Die TLatSF zit wel wijs te lullen, maar die kan niet bij de knoppen.

  104. @Cookie
    Gewaxt of met de trimmer?

  105. :jumping:

    Joh. Geinig…

  106. Foute muziekkwartiertje gaat verder met: Agnetha Faltskog – I Wish Tonight Could Last Forever

  107. He’s the greatest, He’s fantastic, Wherever there’s danger he’ll be there, He’s the ace, He’s amazing, He’s the strongest, he’s the quickest, he’s the best!

  108. OK die Nander zit nog niet in de Kaputt fase maar hij mag weg…
    *tegenoffensief begint👿 *

  109. Isch niet fout genoeg.

  110. Wacht totdat ik met Ayumi Hamasaki/浜崎あゆみaankom:

  111. Ligt dat nu aan mij of is men tegenwoordig korter van stof?

    Als de Heer niet aan onze kant stond – Israël kan het niet genoeg herhalen – ware het niet de HERE, die met ons was toen mensen tegen ons opstonden, als de Heer niet aan onze kant stond toen de vijanden ons aanvielen, dan hadden zij ons levend verslonden toen hun toorn tegen ons ontbrandde; dan hadden ze hun woede op ons gekoeld, ons levend verslonden; dan hadden de wateren ons overstroomd, een wilde beek ware over ons heengegaan; dan had het water ons meegesleurd, hadden de golven ons overspoeld: dan waren de overstelpende wateren over ons heengegaan.

    (Psalm 124)

    Nu zegt zo’n Martin Jol gewoon:

    Ajax heeft voor rust wel even gezwijnd

  112. @Dr. Oetlul
    Goed punt. We zijn korter van stof geworden. Kijk maar naar oude films, boeken van bv de 80ers. Allemaal veel langdradiger. Zie twitter . Het kan wel kort🙂

  113. Ik probeer het nog één keertje…

  114. @alfagrl Ik zit er klaar voor !

  115. Eenzaamheid
    is draaien
    om de wereld
    de enige
    die niet doet
    alsof
    de wereld om jou
    draait

    De wereld is alleen
    eenzaamheid en draaien
    Ben je echt
    de enige
    die niet doet alsof
    de wereld
    om joú draait

    Eenzaamheid
    is kijken
    op de wereld
    die krioelt
    denken, zal ik
    ook maar
    niet

    Eenzaamheid
    is het leven
    in jóuw wereld
    die niet
    in de wereld
    past, want die
    is te klein
    zielig.

  116. Prachtig. Ben helemaal stil.

  117. I can do corny😎 too.

  118. Als jullie zo doorgaan, kom ik straks met Johnny Jordaan en Tante Leen.*zal jullie krijgen*

  119. @piquant

    Ik vloek toch niet? Dan mag het! *grinzzzz*

  120. @alfagrl Als ik een profiel van de piquanterieencommenter zou maken, pas jij er naadloos in.🙂

  121. Het kan altijd nog erger. Zie hier wat ene Reinier schreef, en wat Jan van Veen ongecorrigeerd op de internets plempt:

    Iedereen heeft in zijn leven
    een mens die hij vertrouwd.
    Iedereen heeft in het leven
    een vriend van wie je houdt
    Die is dan in je leven
    je steun en toeverlaat,
    die met je lacht en met je huilt
    en altijd naast je staat.

    Als kind zijn het je ouders
    wie je alles kunt vertellen,
    die je houden op het rechte pad
    en je altijd vergezellen.
    De man of vrouw met wie ik leef
    die zal ik erg veel geven,
    Ik bouw een hechte vriendschap op,
    een vriendschap voor het leven.

    Maar moeten we elkaar verlaten
    treur dan niet lang om mij,
    geniet ook zonder mij van ’t leven
    want moeilijke tijden gaan voorbij.
    Al zal het tornen aan je krachten
    en wil je het leven zelf niet meer,
    Denk af en toe aan mij … een beetje
    dat zal je troosten keer op keer.

  122. Ingrid, een keiharde, kan er ook wat van:

    Tranen rolden over je wangen
    smekende ogen keken me aan
    maar ik bleef bij mijn besluit
    ik wilde niet meer met jou verder gaan

  123. @piquant

    Jay, eindelijk een hokje waar ik in pas. :jumping:😛

  124. Uhm…. En nu ?
    Muziek ?

  125. Geyl. Die embed doet ut🙂

  126. @alfagrl Niet te vroeg jumpen. Wie in dit hokje past, is onaangepast🙂

  127. ik probeerde het je uit te leggen
    maar ik deed je alleen maar verdriet
    en ik voelde me zo gemeen
    want dit verdiende je gewoon niet

    Zeer veelbetekenend is die twee keer ‘maar’ in zin twee en ronduit onheilspellend is de toevoeging ‘gewoon’ zo vlak voor het laatste woord…

  128. @Dr. Oetlul Lees je voor uit je poezie-album ?

  129. @Leo: Prijsloos.

  130. @Leo* iieeeeew errug maar bijna camp.

  131. De sfeer begint er nu goed in te komen…

    *orgel aanslingert*

  132. Q: Wat is eigenlijk een oet?

    A: Waar Uw lul aan vast zit.

  133. jahoor @alfagrl kan het nog erger.

  134. @piquant

    Was dat een constatering of een verzoek?😈

  135. @alfagrl
    Ik denk dat mijn antwoord je geen ruk kan schelen.😦

  136. Daaaaaaaaaaaaaar is ie EINDELIJK @Oakie

  137. Nou, dan neem ik het zekere maar voor het onzekere…

    Echte trollenlol.

  138. Ja, en nu ? @piq *grinnik*
    Waar is Fay ? Ik ben botertje…. sorry… uhm…
    *ergens in iets onbeduidends duikt*

  139. @ Leo*

    Die Stephan Sulke vond het kennelijk wel erg belangrijk om tenminste één hand binnen de drie centimeter vanaf zijn plasser te houden…

  140. @Oakie begin je nu al ? op twitters ben je zo’n keurige apotheker wil ik bijna zeggen.🙂

  141. Ik moet echt even naar de retespannende Australian Masterchef kijken. #verslaving. Vermaken jullie je !!!

  142. @piq
    Ik BEN keurig… met een rafelig randje dan😉
    See u later !
    —> out4now

  143. “HEE. DOKTERANDERSPEE?” lawaaivraagt iemand vanuit een pannen-en dekselsherrie keuken.
    ‘Ja, klopt’ zeg ik tegen de man achter de vette pannen.

  144. @P

    He mams, it’s a ……….

  145. @Leo*
    mams ben ik niet🙂

  146. Pagina 3 is geopend.
    Klik hier een om draadje op te schuiven en ervaar het genot van een snel ladende pagina…

Reacties zijn gesloten.