Jaaaaaaa we gaan nog harder tweet-uppen!

Part III > Anders moet Looosss zo enorm scrollen ey.

 

250 Reacties to “Jaaaaaaa we gaan nog harder tweet-uppen!”

  1. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    FF frisse lucht… Zal wel niet lang duren…

  2. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Aardig stil…
    Heb je iedereen weggejaagd?

  3. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Grote Gong slaat..

    Hier is dat feestje!!!

  4. Mwa, de rest moet even zoeken denk ik Bokkie

  5. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Volgende keer toch maar even een routebeschrijving erbij doen…

  6. Hmmm, ik zal even een paar lokoliebollen strooien

  7. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    idd. kon wel eens handig zijn..

  8. Verwarrend . Ik hoor van battsboem dat hij de pagina nog steeds als “geen reacties mogelijke”heeft.

  9. Nou ja zeg…. Open ik een nieuw draadje, drost iedereen ‘m.

    Even wat Twittertrucjes uithalen dan:

    #tieten
    #sex

    Werkt eigenlijk altijd….

  10. @Piquant
    Dan zit hij nog op de vorige pagina denk ik….

  11. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    de Die Hards zijn er al weer…
    nu de rest nog…

  12. Dat plafond hier hè? Wie heeft die spiegels er aan opgehangen? Zeker een jippig plannetje van @piquant…
    Waardeloos mikkOn zo.
    *herlaadt*

  13. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Pakt Smith & wesson en schiet spiegels kapot…

    succes met mikken! en raken

  14. Drie minuten moest ik wachten voor pagina 3 openging. Vind je het gek dat het hier stil is…

  15. HIERO! Hiero! Iz t feezzzje… Hips! Kwas julli al kwijttt. Maarrrr gggelukkkig weer ge-hik-vondu… Iemand dansuh? Heej, @ladieda doe mij noggg zon mixxxx? Lekkkerrrrr

  16. @alfagirl
    Dat zei ik er natuurlijk niet voor jou bij, van die tong. Dat was voor eventuele zeker aanwezige vunzen hier.

  17. Bizar? Zaten alle lekkere mokkels vast in het tussengeborchte?

  18. @Cookie_veD
    Ik zou je niet kunnen zeggen of jonge ook invloed heeft op #slurf. Ik heb geen #slurf en ken niemand met een #slurf die jonge drinkt. Daarentegen kan ik wel met stelligheid zeggen dat kleine slurfjes met buitenlandse benamingen er los op gaan.

  19. @cookie
    Vrij worstelen in de spambak…

  20. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Blijkbaar… Maar als het een beetje meezit komt iedereen nu hier heen…
    Heropent de bar maar vast…

  21. @ESSIE!! Vroeg me al af waar m’n drinkezusje was. Vang de mix! Ik begin hem ook zachtjes aan te voelen.

  22. @Cookie_veD Kewl. Over een half uur weer? Want dan is het alweer scrollen geblazen.

  23. Wat een gelazer nog zeg, met dat tongen.

  24. Jep. Draadje nummer 4 graag. En een champagne.

  25. @Looosss
    Als we de 200 comments halen in dat half uur wel ja.

  26. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    200 in een half uur…

    dit begint toch niet op werken te lijken???

  27. Ik moet ook elke keer m’n naam en emailadres invullen, bij elke reactie. Grrrommmm

  28. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @looooos das lastig
    mischien toch maar een pc of laptop opzoeken?

  29. @Cookie_veD Als ik nou gewoon m’n comment in een DM plemp met de hasjtag #wiljedezepostoppiquanterieenplempenalsjeblieft? En dat jij m dan hierop gooit? Is dat wat?

  30. Ola, nog ergens een krukje vrij?

  31. @utbokje @Vanessaaaaaaa Ja, ik ga eens kijken of ik een lap kan toppen.

  32. @Looosss
    En? Heb je het iedere keer goed?

  33. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Tuurlijk.
    *Opschuift en kruk onder bar vandaan haalt…*

    iets drinken?

  34. @Cookie_veD ja man. Ik ben goehoehoed.

  35. Ik kwam voor de sjampie eigenlijk…;)

  36. Kijk die nootjes en essie eens dansuh jonguh!

  37. Ah nu heb ik ook een herkenbare avatar.

  38. Elke keer je naam en emailadres invullen, bij elke erectie?

    Heb jij weer een nieuw formulier up zitten loaden grl?

  39. Hehe.. ben ik weer. De deur klemt, zo veel is duidelijk.

  40. Hoi Monique daar ben je dan eindelijk.

  41. Damnit. Volgende keer beter mikken.

  42. Ja moest ff zoeken Piek, mijn Tom Tom was kaduuk.

  43. Good. Out of the door, line on the left, one Achels cross each

  44. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Bij Hoevelaken… Linksaf…

  45. En daarrrr ging het mis! Ik ging rechtsaf. #Blondt

  46. Nou ja, ik ben niet blondt en heb vandaag dit blog al 2x weggedrukt. Roodt is ook geen garantie voor slim maar dat wisten jullie al.

  47. Ow ja, zo’n blacklight dat je in je ondergoed zet… Gelukkig heb ik een keurig setje aan. Schoon en heel.

  48. Lees ik dat er krukken zijn? Ach.. maakt het ook uit. Ik heb geen kruk nodig.

  49. Pffft, ik heb me toch een enorme afterdinnerjip opeens.

  50. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Rondje koffie? volgens mij zit iedereen in een after dinner dip…

  51. Ik heb geen after dinner dip, want mijn dinner nog voor de boeg.

  52. @Bokje Doe maar een dubbelloops express zo.

  53. Hier hebben we pas het voorgerecht op. Moet nu nog aan het hoofdgerecht . Voor koffie meld ik me straks als jullie allemaal al ladderzat zijn natuurlijk. *altijd de kar achter de wagen etc*

  54. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    ook een mogelijkheid…

    koffie pruttelt al

  55. Nou ik heb een lap getopt, @Cookie_veD, en nu? Moet nog steeds elke keer mijn naam enzo invullen. Kan ik niet ergens inloggen ofzo? *nerdig kijkt*

  56. Ik ben wel blondt al kost het een kapitaal, en ik ben ook al diverse keren verdwaald vanaf hier. Misschien te snel gedronken. Toch maar een kop koffie dan.

  57. @Piquant
    Als het zo doorgaat wordt dat matchen makkelijk.
    Iedereen met iedereen.

  58. @Looosss
    Volgens mij kan je een onthouddinges aanvinken.
    En anders maak je even een WP-account aan. Dan kan je meteen je ava voorzien van je eigen lekkere koppie.

  59. Volgens mij ken ik @monique niet. Hallo @monique. Ik ben Nootjes.

  60. Dag @Nootjes ik ben ook Monimaus!😉

  61. *een vuurpijl afsteekt* ter bestrijding van de afterdinnerdip en de verhoging van de feestvreugde

  62. Ehm, ben jij de @Monimaus die sinds februari 2009 nog niks getweet heeft en 6 volgers heeft?

  63. @cookie Aan het eind van het jaar is iedereen matchabel.

  64. @Nootjes Haha, nee dat ben ik niet, ik ben sinds oktober (ofzo) van Twitter af.

  65. Even weg ivm koken en opeten. latersssssss

  66. ZO, @Cookie_veD, kijk mij nou. Tatatatadaaaaaa

  67. Letten jullie even op je non verbale communicatie?
    M’n leesbril beslaat.

  68. @Looosss
    Kewl, je hebt meteen een blog aangemaakt ook zie ik.
    Morgen bij jou?

  69. @Cookie_veD Goddammit waarom krijg ik nu mijn eigen harses niet te zien?

  70. @Cookie_veD ik vind Twitter toch stukken makkelijker. Maar goed. Alles voor Cookie en de Piquant hey.

  71. Twitter is ook veul makkelijker.
    Maar dit is een beetje voor de nostalgische dinges ey.

  72. @Cookie_veD Matsen wij dan nu? Ik bedoel, ik heb nu zo’n geyloeie blogdingespress aangemaakt, ik verwacht extra drank en dure cadeaus.

  73. Om te beginnen ga ik je helemaal volgieten Looosss

  74. Maar ik was nog geen getuige van die no stalgische dinges hey.

  75. Dan komt dat matsen met of zonder cadeaus vanzelf.

  76. Nou, ik heb zelden zo’n bruisend feest meegemaakt. Ik moet even gaan afkoelen hoor! Leuke avond nog Party animals!

  77. Ik heb net derdedraadjesvlees op, Cookie. Ik zit nog vol.

  78. Zelf op F5 drukken, hoe no stalgisch wil je het hebben?

  79. Ah. Wild fuifje geweest, ik zie dat er al vuilnis buiten staat.

  80. Ik kwam eigenlijk hiervoor…

  81. Anyways. Is het al 0.00 uur?

  82. @alfagrl

    wild i.p.v. Wild

  83. @Looosss
    Hoezo, gaat jouw blog dan feestelijk open?

  84. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    en daar zijn we weer…

    ff vrienden langs, altijd gezellig

    hoe is het hier?

  85. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    nog 2 uur en 20 min totdat
    @ cookie en @piquant kunnen gaan vergaderen😉

  86. @Cookie Ja, dan doe ik iets met bitterballen (lekkere), champagne (verse) en chocomousse.

  87. Stilletjes. Iedereen is even naar het fietsenhok denk ik.

  88. Die pastis bij Piquant thuis is niet te zuipen

  89. @Ut bokje
    We gaan niet een heel uur vergaderen hoor. We zijn er denk ik zo uit.

  90. Joehoeeeeee ik ben er weer . Is er nog koffie ?

  91. Wahaa ik krijg meteen een oliebol bij binnenkomst🙂 *entreebewijs showt* http://twitpic.com/80tosc

  92. Man, man , man
    Ik moderate me hier de tepels uit m’n broek.

  93. @Piquant
    Nieuwe kof is in de maak.

  94. Dat was een verrektes eind fietsen zeg! Is er nog champagne?

  95. Zeg, @Irenenieuws, ben jij niet een paar vinkjes vergeten?

  96. Pfff, keihard gewerkt vandaag

  97. Heel goed @Irenenieuws. Jij hebt het intake formulier ingevuld. Dan gaat het matchen een stuk gemakkelijker. Ik zie dat je vriend out of town is? Hoe lang nog ?

  98. @cookie_veD Potloodpunt brak af en ik zag geen potloodventer.

  99. Wazda voor ggggelul ovr kovvie? @piquant Gwoon meeprooste mejmij goe? Kdanz lekkr op al die lueke muzzziek hier. De jebever is bijna op: wat dan?

  100. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ik bleef aan het aankruisen op het formulier…
    Kreeg er een lamme arm van😉

    is alle bovenstaande opties ook goed? #durftevragen…

  101. Voor wie nog fietsen moet vandaag….

  102. En wie? Hoe? Inteekform? Moet ik ingeteekt?

  103. @Piquant Ik geloof niet dat hij nog terugkomt #helaas

  104. Keihard gewerkt @nadanicks , dat hoor ik graag. BTW wij hebben het hier ook niet gemakkelijk hoor.

  105. @cookie_veD Heb je geen breezers?

  106. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ik hoor iets over teeken?

  107. @nadanicks
    Wat een wonderschone muziek.
    Heb je daar nog meer van?

  108. @Irenenieuws . Er moet een Bermudadriehoek zijn met verdwenen mannen. Reisje organiseren?

  109. Hey, een stuk drukker ineens hier… Lollig.

  110. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    *pong*
    Hier spreekt Uw reisleider…
    Als U rechts kijkt;7

    ziet U links niets…
    *pong*

  111. @Piquant Ja goed plan. De mannen zijn hier ook een beetje in de minderheid. Dat wordt vechten.

  112. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ik zal de pleisters vast klaarleggen.

    Met of zonder figuurtjes en dergelijke erop?

  113. @Irenenieuws. @Ut Bokje is nog vrij en een ongecastreerd Bokje ook nog.

  114. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @piquant 2x correct….

    1e kan verranderen
    2e doen we toch maar niet verranderen😉

  115. @Piquant Uh, ik ben al voorzien van vier schapenkoppen dus van mij mag het mes erin @Ut Bokje

  116. @Irenenieuws
    Breezers? Waar zie je me voor aan?

  117. Ik voel me een beetje de mond afgeplakt en alsof ik aan de afwas gezet wordt met deze ava. Alsof ik er al een hele avond breezers op heb zitten.

  118. Rennen Bokje.
    Als die @Irenenieuws je te pakken krijgt ben je de sjaak

  119. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @cookie
    inderdaad… Die is niet diervriendelijk denk ik zo…

  120. Dat ga je niet redden met een pleister.
    Zelfs niet als er een figuurtje op staat.

  121. Ja @cookie_veD lime breezer graag. Niet zo’n zuur gezicht trekken.

  122. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    haha…
    inderdaad… Meer verbandtrommels nodig…
    Of een gele auto met blauwe lampjes in een erg slecht geval…

  123. speciaal voor dat meisje met een schaduw die sneller haar handen in de lucht kan steken dan zij haar onderbroek kan aantrekken:

  124. Toevallig kan ik heel lief zijn @cookie_veD @Ut bokje

  125. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @irene
    ooh gelukkig… Zolang er maar geen mes in dit bokkie gestoken wordt…

  126. Zegggg, kbedoel nie teke, hè Bokju… Dr wasiets met n formelierrr. Maar @piquant iz tu druk mett kovvie, den kik.

  127. *formuliertje checkt en overeind schiet*
    WAAAHHHH een noodgeval !
    *duwt @ireneniews onder in de trog met chocodip*

  128. Chocoladegebrek kan fataal zijn bij volwassen vrouwen.
    Pffft. Hoop dat ik nog op tijd was.

  129. Piq ziet dat het hier prima gaat en leest genietend mee.

  130. Ik zal @Alfagrl mijn feestelijke outfit besparen vanavond *chocodip aflikt*

  131. Is er bier?

  132. @alfagrl Ik overweeg toch maar een chocoladeinfuus.

  133. Ja @irenenieuws ik hoef iet te weten wat je aan hebt nog hooguit een half uurtje en alles ligt hier op een hoopje bij het hoekje van de bar.
    Naast de jezusnikes van Cookie.

  134. Joehoe nu wordt het pas feest! http://twitpic.com/80u11b

  135. Oh ja.
    *bestelt blonde maredsous *

  136. Aha. @irenenieuws kruiz voor mij allezzz maar aan hoorrr. Opdeenofandremanier lukkut me nie. Met dat forumlier. We neme dr noggg 1, ok? Prrrroost!

  137. @piquant dat lijkt me het veiligst alleen wel een gedoe als je gaat winkelen met die driepoot en dat zakje vloeibaar puur. Met de lift gaat nog wel maar als je op de roltrap wilt?🙄

  138. @Alfagrl OMG draagt cookie jezusnikes? Had je dat niet veel eerder kunnen vertellen? Ik had sexy lieslaarzen verwacht.

  139. Tsssk, nadanicks heten en dan bier willen…

  140. Ik ga toch niet met lieslaarzen aan modder eten…..

  141. Hmm, ik kan hier onderhand wel een Gall en Gall filiaal openen geloof ik.

  142. *nagels lakt aan de bar*

  143. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    niet alleen gall en gall
    ook een brouwerij en jeneverstokeije

    En Proost mensen!

  144. *ʇǝop uǝʞǝoz ɹǝıq ɹɐɐu ʞuɐqpǝq ǝp ɹǝpuo ǝpǝoɯ uǝɹɹɐ uı*

  145. Mag ik dr noggg 1 mneer Gallengall? De jebever sop. En waaaaaaar isdie vlunk tog? Zoutogook kome? Hik.

  146. En proost Bokkie!

  147. *meegebracht doosje stoere jongens en hippe meiden opent* http://www.njoychocolate.nl/index1.html

  148. @Cookie

    Mag die monitor weer gewoon rechtop?

  149. *nagels lakt op de kruk*

  150. Overigens dacht ik dat we gingen steengrillen *verse worst zoekt*

  151. *even kijken of nadanicks wel thuis is*

  152. nee, niet mijn eigen.

  153. Deez is voor @piquant die heb ut veels te druk om te antwoorde:
    http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=h0AvK81LtLQ

  154. Ik heb nooit lege bierflesjes onder de bank liggen. Wel op het buro staan. *vijlt nagels om er bij te horen*

  155. * Trekt nadanicks onder de bedbank vandaan en wijst naar goedgevulde drankkast *

  156. @vlunk Wat voor kleur heb jij? *green envy showt*

  157. Dat steengrillen was vorig jaar.
    Dit jaar zijn we matches aan het koppeldingessen.

  158. Tjeeeeeeee , kijk ik even niet is het hier een orgie in wording. Iemand ligt op zijn rug te kijken.(@nada nicks). Praat al iemand met een dubbele tong (@Essie).Bokkie wordt al bijna besprongen….Battsboem post Opgezwolle ( betekent verder niks ). Irenenieuws is een party-animal.

  159. *op stoel klimt en in handen klappen doet*

    Mensen even luisteren

    Ik verloot een seizoenskaart onder wie van jullie mijn Gravatar raadt

    Het is niet Jeffrey Wammes

  160. Waarz de streengill? Mizschien helput as kwat eet, die jebever ging ietz te znel… *sluit ogen voor de drankkast*

  161. Ik ben rustig mijn nagels aan het lakken?!

  162. @nadanicks
    Een zeizoenskaart voor wat?

  163. Ow ja. Koppelen… Kheb geen trekhaakk hihi

  164. Een seizoenskaart waarvoor? Fun4two?

  165. @nadanicks Hoezo , ben je het niet zelf dan en wat voor seizoenskaart ?

  166. Ik denk dat we Essie intraveneus een paar oliebollen moeten toedienen. Anders gaat ze zo knock out.

  167. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ik ben het niet op de foto.

    Maar heb wel 2 auto`s met trekhaak voor het koppelen…

  168. Ja Jezus, ik probeer ook alleen maar om nog iets van dit avondje te maken

    *pseudo-verontschuldigend te kijken doen probeert*

  169. @Essie .Stenengrillen, dat duurt zo lang….

  170. Jah! OLIEVOLLEN! Doemij dr maar zwee. Enne. Wa moek doen voor dat koppele? Of moet k iemand verbinde?

  171. Is Bernhard trouwens nog langs geweest vandaag?

  172. @Nadanicks
    Nee, die heeft zich per mail afgemeld gisteren

  173. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Dokter Bernhard?

  174. Hihi: @piquant begint op mij te lijke… #goeie En Bok zeggg, wa doe je met die trekhake? Wie koppel je?

  175. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ik hoorde dat Bonnie wel gespot was..
    In de wijnkelder…

  176. @alfagrl

    Niggabitch

  177. @Vlunk onder de bar vandaan haalt compleet bedwelmt door de nagellaklucht

  178. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Aanhangers koppelen aan de auto…😉

    soms handig…

  179. @Essie
    Mwa, kou krijgen we ook zonder forremeliertje wel gekoppeld. In de staat waarin je verkeert.

  180. @nada nicks Je bedoelt toch niet Bernhard Bang? GZD niet anders hadden we @vlunk hier niet op bezoek gehad.

  181. *sjeekt bootie in general direction van nadanicks*

  182. Whoa… de spamhoerrraward goes to Essie.

  183. Jezus Essie
    Het hele tapijt onder de zooi.

  184. Aaaah, zorry, Essie houdt wel van een drankkje,maarrr kan er bie goed twegennn. @cookie_vEd Moek ook aan de kovvie? Ja Bok, hen jij zwee aanhangwagennns? Wauw…

  185. GVD Essie. Stop met drinken !

  186. Ik heb dus wel gewonnen hè?

  187. *Komt weer aanhollen* Is het al een beetje gezellig hier?

  188. Waar is cookie als je hem nodig hebt? Spam van @Essie moet verwijderd. Oh wacht, kan ik ook zelluf.

  189. Zworry @piquant
    Maar khoor net dak heb gewonne. Zegt @alfagirl zelluf joehoe! Moete we op drinke! Tog! Maar wat? Wat drimke jullie amaal?

  190. Zullen we nog een deeltje vier opstarten?
    Of wachten we tot het hier helemaal vastloopt?

  191. VIERVIERVIERVIER, Koekie!

  192. *Essie in tapijt rolt en buiten zet*

  193. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    4!
    4!
    4!
    4!

    (dat is samen weer 16!)

  194. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    wie is daar…

  195. *seizoenskaart 2010-2011 met alle foto’s van Bernhard Bang keistrak richting baseline van alfagrl frisbeet*

    woord = hyperlink

  196. @irenenieuws heb me buite gezzzett…
    Mag k nog binne? Of moek al slape?

  197. @Monique, ik vind van wel. @Essie is een beetje ballorig maar is in een tapijt gerold.

  198. Nou, hehe, telefoontje achter de rug én dinner.. Maar ik ga geen dip meer krijgen. Drank zat hier zie ik. Mooi.

  199. Oké @Essie je mag binnen blijven maar wel safe in dat tapijt

  200. @essie weer uit tapijt rolt. Ik laat toch nondeju de enige die hier weet wat dansen is niet in een tapijtje rollen.

  201. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Trekt maar weer eens een nieuw vat open…

    er is weer bier!

  202. Mmmmm…heb net hele lekkere bladerdeeg/kaasTrolletjes in elkaar gefrutseld. Iemand?

  203. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    klinkt goed…
    Ik ga ervoor!

  204. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ook aan dansen slaat…

    hup, beentjes van de vloer…

  205. Alsjeblieft @Ut Bokje nu eten, nu ze nog warm zijn!

  206. *slingert @Ut bokje in de tobbe HOP*

  207. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    eerst ff eten, zo verder dansen in deel 4!

  208. Ha een nieuwe verse pagina.

  209. @Piquant
    Het ruikt hier ook weer lekker fris.

    Even Essie down hosen voor ze hier binnen mag.

Reacties zijn gesloten.

