Jaaaaaaa we gaan verder met tweet-uppen!

Tweet-uppertjes, we gaan hier verder…

212 Reacties to “Jaaaaaaa we gaan verder met tweet-uppen!”

  1. Zit ik wel op de goeie pagina ?

  2. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    toch wel…
    Grolsch bokje smaakt me weer fantastisch…

  3. @piquant Ik ben kies en keurig. Nog geen leuke man gezien. En sowieso niemand die de intake heeft ingevuld. 🙄

  4. Ik heb de verkorte procedure gevolgd.

  5. @ Ut Bokje Neem er een oliebol bij en vertel eens iets over jezelf. Voorkeur voor vrouwen? @alfagrl bv is leuk en grappig.

  6. Ik kom alleen voor het georganiseerde sentiment, niet voor een man of een vrouw. Valt er nog iets te janken, te schreien, sniffelen, snotteren of te wenen… Anders ga ik uitje snijden.

  7. Hmm het is rustig. Kunnen we tussendoor even lekker porren.

  8. @Nina
    Ik zou zeggen, neem een oliebol en ween.

  9. @Nina Ik weet het. Jij houdt van georganiseerde dingen. Maak jij de uiensoep voor ons? Doe ik een Boeuf Bourgion.

  10. Mijn goede voornemens voor 2012 bestaan niet uit het realiseren van een relatie. Het pelikaanwerpen en het porren vragen al mijn aandacht.
    *drie roze veertjes naar Cookie gooit en een halve vleugel naar @piquant*

  11. Ondertussen, in jail….

  12. GVD franse buurman kondigt aan even een glas Pastis te komen drinken. Kan ik zeggen dat ik aan het werk ben als ik dit scherm heb openstaan?

  13. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    tukker, hobbyfotograaf voor oa brandweer twente en diverse overige evenementen.
    (www.mark4foto.eu) {jah, toch maar beetje reclame maken he😉 }
    sportief en niet roker

    vrij gezellig en valt op vrouwen.

  14. @cookievaneigendeeg Oliebollen van eigen deeg neem ik aan…?

  15. @Looosss wat ontzettend geinig die cookie in jail.

  16. @Ut Bokje dat klinkt echt vrij gezellig. Even op je link klikken. leeeeeediesssss !

  17. Vrijwel alles is hier van eigen deeg Nina😉

  18. Dat zo’n Looosss een taart voor mij bakt ey. De schat.

  19. @Ut Bokje. Mooie foto’s . Haal alleen even de t achter aangeleverd weg. We helpen en adviseren hier iedereen ongevraagd -:)

  20. Owja…. goede voornemens….

    Ehh, vaker op tijd een formulier invullen.

  21. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @piquant… Scherp… Messcherp
    was tot nog toe niemand opgevallen

  22. @cookie Heb je vlunk weer in jail opgesloten of is ie in de war dat hij er niet inzit ?

  23. @nina Alles is van piquant eigen deeg. Cookie heeft het alleen weer over zijn eigen deegjes.

  24. @Piquant
    vlunk zit met zijn Achelse kruis te spelen geloof ik.

  25. @Ut Bokje . waarom denk je dat ik piquant heet? betekent peperig en scherp.🙂

  26. waar waren we?
    ow, hier.

  27. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @piquant haha. klopt zeker…

  28. @cookie . Daar heb ik weer een heel raar beeld bij. Zal wel aan de franse lucht liggen. c.c. @vlunk

  29. @vlunk. Heel raar als jij er niet bent, mis ik iets.

  30. Euhm. Ik wil geen spelbrekert zijn maar hebben we hier Twitter niet voor?

  31. @eamel
    Op Twitter zijn er geen oliebollen en champagne. Hier wel.

  32. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @eamel
    waarom over twitter doen als het hier ook kan…
    Mischien nog wel gezelliger

  33. Vanwege gevoelens van grote genegenheid voor Cookie en Piquant deze reactie. En daar wil ik het bij laten.

  34. @piquant als een soort kiespijn?

  35. @arjanvandermeij Lieeeeeeeevvvvvv van je.

  36. Ook weer waar. Beetje old skool zoals dat vroeger op bijv. web-log.nl ging. Volkomen inhoudsloze chat in de vorm van comments onder een volkomen inhoudsloos postje. Cool.

    Hoi aan allen die mij niet kennen en ik hen niet. Ik ben ‘t; eamel. Friesche negert,

  37. * Propt Arjan snel nog een oliebol in zijn zak voor hij weer vertrekt *

  38. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

  39. @eamel spelbreker ben je. Mag jij hoor omdat je leuk bent🙂

  40. @arjanvandermeij. Heb gisteren genoten van je mieren en de schimmels.

  41. Piekje; jij hebt kijk op mensen. Da’s goed.😉

  42. @vlunk Je weet ondertussen wel beter !!!

  43. @eamel Correctië: kijk op mannen🙂

  44. Huh? wat doet het trema hier opeens?

  45. @eamel & @Piquant

    Exact. Het kijken naar hebben op vrouwen neem ik voor mijn rekening.

    – Edit_veD🙂 –

  46. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ik kom je graag helpen Cookie…

    Eerlijk delen?

  47. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    ik doe het kijken naar en meer wel😄

    Kan natuurlijk niet Cookie al het werk laten doen

  48. @Ut Bokje
    Jij was van de oldtimers toch?😉

  49. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @cookie Qua auto`s wel jah…. Voor de rest graag mijn rond mijn eigen leeftijd…

  50. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Het valt ineens stil hier…. *Echo hoort*

  51. Ik vond het vorige topic toch leuker.😥

  52. @alfagrl en @Ut Bokje. Rondom deze tijd is het altijd stil vandaar dat ik even een pot thee aan het zetten ben.

  53. @ Ut bokje
    Kewl, een fuego.

  54. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @alfagrl zeker, planning is om in 2012 klaar te hebben en 053 onveilig te gaan maken…

  55. @alfagrl
    This dopic definitly needs more explosions.

  56. Nou kom ik dus net ene Cookie tegen in het Kruis van Achel.
    ksweerut

  57. @cookie
    Explosies? Laten we er eerst eensch meer vleesch in gooien

  58. @Ut Bokje
    Twee jaar terug kort gedate met een man die er een netjes en rijdend had. Heerlijke auto. Al ben ik natuurlijk meer in de alfa’s.

  59. @vlunk
    Soms helpt krabben niet ey.

  60. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Even een explosie erin knallen…

  61. Als een auto een bakje heeft voor een bolletje wol is het mij verder goed genoeg.

  62. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @alfagrl Nice, fuego rijdt lekker… deze eerst afmaken en dan lekker gaan rijden… Ben alleen bang voor de boetes😉

    Is alleen miskoop geweest, Ding is zo rot als een weet ik het.
    Had meer verwacht van 25jaar munsterhuis onderhoud…

  63. @Ut Bokje
    In jouw regio zijn er tenminste nog 80km wegen hoef je hier al bijna niet meer om te komen.😯
    Pekel en vocht = roest, bij alfa bekend maar ook zeker met Renault iets om echt rekening mee te houden. Bij ons thuis vroeger elke zoveel jaar een nieuwe oude Renault 4 wegens het verdwijnen van de bodem. Lassen, dus.

  64. @Cookie maak dat Achel maar wijs.

  65. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @alfagrl Dat is inderdaad zeer vervelend. Al die troep op de weg.
    Jaarlijks voor de APK weer controleren en lassen.

    daarom nu land rover erbij, daar zit minder aan wat roesten kan.
    Alleen chassis is staal. rest is aluminium…

    Pekel heeft me 2 jaar terug bijna achteras gekost…

  66. Damn zeg.
    Mijn macht als modder eter werkt enorm erotiserend.
    Ik voel het.

  67. Wel cum op het jippigste autoblog van Nederland en Frankrijk.

  68. wacht, als ik me nu vast meld, dan lees ik me gaandeweg wel in..

  69. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    haha… Humor Cookie…
    vergeet de italië niet he… De Alfa😉

  70. Ah, Luza.
    Wil je alvast wat te drinken voor tijdens het bijlezen.

  71. *plop* Betsy is in DA HOUSE!!! Voetjes van de vloer er moet NU gedanst worden *rode schoentjes draagt*

  72. @cookie Absoluut. Dringend nodig om hier doorheen te komen.. Wanneer begint het examen?

  73. ik ben geloof ik ook een beetje een @eamel..

    Maar waar blijven die drankjes nu? En die bitterballen zijn zeker allang op, niet?

  74. * plopt een flesje La vache qui sanger *
    Pwoost Luza.

  75. Heeeeeee Betsy Boop altijd gezellig als jij er bent.

  76. @Luza Leuk dat je er bent. Tegen jou kan ik niet op qua webfeuden😦

  77. Eerst aan de zuip, dan pas examen.

  78. Zet eens even een plaatje op Betsy.
    Droogdansen is het net niet.

  79. Boopp die Hooooepp doep boep *danstdanstdanst de rode schoentjes dans* Leuk hier @piquant

  80. ik ga even kijken in de platenbak… die rode schoentjes *danstdoor*

  81. O, wacht, ik moet natuurlijk wel de pagina verversen! LOL #digibeet

  82. * mikt oliebol in open mond van Luza *

  83. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Roooie schoentjes…

  84. LOL
    We zijn verwend geraakt ey, w.b. F5

  85. @Piquant maar met die tips die ik je heb gegeven moet het toch wel lukken? En veel oefenen, @Vlunk komt ook steeds dichterbij…

  86. @Ut Bokje Leuke link op het onderwerp.

  87. kuchgggrsh! Dank je @Cookie, nu krijg ik mijn mond niet meer dicht! :-O

  88. getver, heb een trage verbinding. Mijn klanten zuigen met de wifi..

  89. mmmm, dat snap natuurlijk niemand…

  90. hoeveel te hoog zweef ik nog dan? #dtv

  91. Hmmm, ik trek nog even een flesje Jippige Janneke champy open denk ik.

  92. OMFG Ik ga toch geen vlunky scoren hier ey?

  93. Getsie, wat is ’t hier druk! Ik zie helemaal geen bekenden… En iedereen hangt maar voor die bar; hoe kom ik in hemelsnaam aan een glaasje prik?

  94. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    *glaasje prik* doorgeeft aan Fonnetje…
    welkom, en Proost.

  95. Ik kom jou gewoon een glaasje prik brengen Fon.

  96. @Cookie_veD @piquant Die bittere ballen waren niet te vreten, vandaar de taart hey. De sjampie smaakt best, doettur nog maar één. *hikt*

  97. Heeeeee @Fonnetje. Geen bekenden? We zijn hier allemaal bekend(en). Viskoekje voor je gemaakt. Best lekker bij een glaasje prik.

  98. @Fonnetje, ik heb je geantwoord. Scroll even onder jouw post.

  99. @Cookie_veD #oempf #Beggin

  100. * sleurt Looosss de dansvloer op *

  101. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    EN dan gaan we dansen…

  102. Yo Piquant…
    Wat denk je: Zullen we die alfagrl en Ut Bokje een keer verplicht samen op date sturen?

  103. Zo zeg! Doe mij es n borrel… Pfoei heej. Wat is dat met die spambak?

  104. @Cookie “OMFG Ik ga toch geen vlunky scoren hier ey?”

    ok, nu je dat toch zei, wil ik graag 1 ding recht zetten: dat zijn 25 achtereenvolgende posts, mee eens?
    Dus niet 5 zoals beweerd wordt op een stedelijk woordenboek.
    Bevestiging gewenst.

  105. ere wie ere toekomt, maar dan wel om de goede redenen graag…

  106. Valt er nog wat te koppelen hier?

  107. @alfagrl ik ben ff weg…
    Mens, laat je niet ergeren.

  108. Mwoeha! Jij hoeft me niet uit te leggen wat een vlunky is ey vlunk. Je hebt meer dan gelijk.
    Ik was alleen even bang dat….. vanwege de stilte die viel.
    Bro.

  109. Sorry maar ik was even aan het klooien op mijn Laptop en nu heb ik het nieuwe tweetdeck maar krijg geen column nieuwe volgers.
    Ik moet ook geen 2 dingen tegelijk doen.

    @cookie ik koppel graag maar @alfagrl koppelen, durf ik niet. Te eigengereid alhoewel de interesses met @ Ut Bokje aardig overeenkomen.

  110. * Sluit Essie aan op jenever-infuus *

  111. Gnmpf. Cradlesnatching is not my style piek en koek.
    *knabbelt op een pelikanenpootje*

  112. @Nootjes
    Alle matches worden om 13 0.00 uur vanacht bekend gemaakt.
    Let wel: Het betreft in alle gevallen een bindend advies.

    ( – self edit ivm gebrek aan te eten modder – )

  113. Ik zie de drank niet staan… En zijn er vlammetjes?

  114. Als het maar jonge jenever is, Weduwe Visser, met cola gemixt! En stixels! En doe ook maar een peuk, mag 1x per jaar. Gezellig…

  115. @alfagrl
    Een keertje buiten de lijntjes kleuren mag best ey.

  116. @Cookie_veD
    Dat duurt nog hartstikke lang… Daar ga ik niet op wachten *sluiers zoeken gaat om tipjes op te lichten*

  117. Ow, ik begrijp dat er jonge is? Die wil ik. En waar zijn de vlammetjes nou!!!

  118. @Nootjes
    Tot die tijd wel een beetje je beste beentje voor zetten. Anders wordt je straks verkeerd gematched ey.

  119. @Essie
    Cola is niet toegestaan hier.
    * propt bolknak tussen kaken van Essie *

  120. @Nootjes
    De jonge vlammetjes hebben even pauze geloof ik.

  121. Wat is dat met mn ava? Dabenknie! Wèl feestelijk… 🎉 muziekie bij🎶🎵💃Lets dance!

  122. @cookie_dutroux
    *slentert naar kelder*

  123. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Begint ook wel trek te hebben…
    Vlammetjes en andere snacks opzoeken gaat…

  124. @cookie_veD
    Ik heb alleen maar beste beentjes. En waar is nou die drank verdorie? En wie doet de muziek?

  125. Zal we te veel zeuren voor een best beentje.

  126. @ ut bokje
    Ahh… hulptroepen. Zoek jij links, neem ik de rechterkant van dit feestpaleis onder de loep. Wat de vlammetjes en zo betreft. En mocht je onderweg jonge jenever tegenkomen… graag

  127. Is @vlunk gevlogen? Potverdorie… Wilde eens kijken of ik hem tot een dansje kon verleiden. D’r wordt maar magertjes gedanst hier, niet?

  128. Wat een gezellig feestje, hartelijk dank voor de gastvrijheid.
    Allemaal mooie mensen, charmante dames en nette heren hebben acte de presence gegeven.
    Ik ben alvast begonnen met de oliebollen, alleen de combinatie van die overigens lekkere met rozijnen gevulde bollen met drank laat mijn maag een beetje rommelen. Maar snel een wodka nemen om het geheel tot rust te brengen.
    Lekker ook dat er gerookt mag worden, zie je niet veel meer.
    Ik vermaak me opperbest, nu even een doosje sigaren halen.

  129. @Nootjes
    Zet jij een muziekje op, haal ik een emmertje jonge voor je.

  130. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @nootjes uitstekend… Mocht jij bokbiertjes tegenkomen, ook die zijn welkom.
    Heb de oliebollen van vorig jaar al gevonden… EN weggegooid..
    Ze konden bijna zelf lopen…🙂

  131. Hee @nootjes De jonge jenever heb ik hier! Mixje? Kunnen we meteen ff dansen! Kgeloof dat we de enigen hier zijn die dat willen /-)

  132. Belgische rap

    – Enter_veD😉 –

  133. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Beetje gitaren erin gooit…




    – Edit_veD: Zo beter? –

  134. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    ah… kloten, verkeerde link…

    Een modder eter die link eraf kan knallen?

  135. @ut bokje Bier gevonden! En @essie heeft de jonge – ik drink hem puur, dank je. Ja dansen! Let’s go.

  136. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Mooi Mooi…
    Snacks komen er ook aan… FF de lokale super geplunderd…

    Vlammetjes komen er aan!

  137. Ik scroll me de Jan Touw Tering hier o, met zo’n mobiel.

  138. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Mooi… stukken beter… Tnx Cookie_VeD…

  139. En, doe ’s een update, Piquant en Cookie? Wie doet het nou met wie?

  140. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    De snacks zijn klaar…
    Vlammetjes, Bitterballen en meer…

    Staat op de bar…

    *swedish chef nadoet*

  141. Ik ben ook helemaal niet content met m’n ava. Ik heb helegaar geen spriethaar.

  142. *in afwachting van de vlammetjes schaaltje met ham-aspergerolletjes doorgeeft*

  143. ik wilde bijna typen dat ik omerta (moehahahahahahaha), hama, bobplop, oakie etc mis, niet persé in die volgorde, dat dan weer wel.

  144. * propt 8 vlammetjes en 15 bitterballen in mond en rent naar control-room *

  145. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    vlammetjes doorgeeft aan Nootjes…

  146. @Looossss
    Piq en ik vergaderen tegen middernacht om de matches vast te stellen…

    Hier:

  147. Dank je Bok. Mag ik je zo noemen? Lekkere vlammetjes, hoor.

  148. Ik ga zo eens een derde draadje aanmaken…

  149. Hey vlunk! Kom, dansen. Nu ik de kans heb, grijp ik hem. En aan nee doe ik niet.

  150. Alhoewel… eerst maar eens aan de boerenkool met een lekkere Languedoc. Dat derde draadje komt zo wel.

  151. @Cookie_veD Met wie word ik gematst eigenlijk? Of moet ik proactief zelf matsen?

  152. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Bok mag rustig hoor Nootjes.

    No problemo.

    Even luchtgitarend de zaal door stuitert….

  153. Zohee, dat broodje bapao ging er goed in! Verhuizen maakt hongerig… En dansen ook, toch? @ladieda

  154. Lalalalalalalalalala, goed nummer dit, beetje ouderwets, maar best dansbaar…. Dumdumdumlalalaladumdum

  155. @essie
    Nou, ik heb meer dat dansen dorstig maakt. Dat hongerige valt nogal mee. Nog een jonge? Verhuizen?

  156. Ik ben er weer. Buren hadden me even nodig en dan kom je hier niet weg zonder een glas Pastis te hebben gedronken.

  157. http://www.youtube.com/watch?v=kOx98SEB4XM allooha … ben er weer … zonder ijs graag … doe maar dubbel … cook

  158. Leuk dat je er weer bent @piquant. Zal ik wat te drinken voor je halen of heb je na de Pastis even genoeg? @ Bok nog een bokje? @Essie nog een mixje?

  159. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    voedsel roept hier…

    zo laterz

  160. @ladieda1 Ik heb voor de vorm 2 slokken gedronken. Doe mij nog maar een glaasje.

  161. *staart naar plafond en mikt lui*

  162. Ja lekker, doe mij nog een mixxxxje! @ladieda Vriendlief verhuist uit atelier vandaag. Nu spierpijn wegdrinken. Jenever maakt de spieren soepel. Toch? En dansen natuurlijk!!

  163. Hallo @battsboem Ik ben Nootjes. Aangenaam.

  164. Voor de vorm kan je beter water drinken @piquant. Wat mag het zijn?

  165. @ladieda Niet voor de franse vorm. Ik ga maar verder met Pastis zo voor het eten en er moet nog worden gekookt…

  166. @alfagrl
    Probeer jij nou Kraps uit de kroonluchter te schieten?

  167. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    En daar zijn we weer….😀

    iets gemist?

  168. Aan de stats te zien zijn er hier heel wat plafondhangers. Als @alfagrl een beetje raak schiet , ploft er hier een bende neer.

  169. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Aan alle meelezers: JOIN THE CONVERSATION!

    alfagrl dubbelloops jachtgeweer aanreikt.

  170. @cookie Ik ben niet meer te DMen. Ben zo dom geweest de oudeinternetexplorer en tweetdeckversie, waar ik heel tevreden over was weg te pleuren. Nieuwe tweetdeck is gekoppeld aan g-mail en mijn oude aan hotmail. *zucht* .Ben nu geweldig aan het klooien met het weer downloaden ven explorer.

  171. @Piquant
    Mooi zo. Precies de juiste dag gekozen om alle communicatiemiddelen om zeep te helpen ey.

  172. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Hele goede timing…

    Maar via twitter in je webbrowser kun je je DM toch ook bekijken?

  173. Ik denk nog, wat zijn ze stil? Vernieuwde m’n pagina niet automatisch… Mixje komt eraan @essie. Jenever maakt alles los: spieren, hersenen en tong🙂

  174. En met tong los bedoel ik natúúrlijk alleen in het kader van de conversatie

  175. @Ut Bokje .Je hebt je heel snel ingeleefd in het jargon van @alfagrl. Zij is gek op stoere taal en op dubbelloops geweren. Leuk mens ook nog.

  176. Leuk die taart zeg!! Van Cook

  177. … Te laat. Ik was al aan het misinterpreteren…

  178. @ Ut Bokje Twitter en webbrouwser en dan nog DM’s lezen. Ik merk wel dat je me niet kent. Veeeeeels te moeilijk voor mij.

  179. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @piquant Volg Alfagrl al tijdje op twitter. Net zoals jou en nog meer😉

    Maar het klopt wel.

    @nootjes: Proost! Ik schenk me nog even een bokbiertje in

  180. @Myriam
    Gaaf ey. Die heeft Loos voor me gebakken.

  181. @Ladieda1 Waarom zeg je dat erbij? Ik als keurige dame heb er echt geen andere gedachten bij😉

  182. niet volgens Billy

  183. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @piquant haha, tjah…
    Nu moet ik zeggen, twitter maakt het er met de huidige versie ook niet bepaald makkelijker op… Blij dat ik tweetdeck op telefoon en laptop heb draaien.

  184. en nou zit ik dus gewoon 3 muziekjes tegelijkertijd te luisteren.
    Ik mag dat nog steeds. gelukkig.

  185. ow, toch, zelfs volgens billy

  186. ff mijn gehoor selectief afsluiten. #oostindischdoof

  187. *zitzakken onder de kroonluchter sleept om Kraps landing te verzachten*

Reacties zijn gesloten.

