Jaaaaaaa we tweet-uppen door en door en door!

Part IV – Essies return.

Want op drie benen kan je niet staan. En in een tapijt kan je niet drinken.

316 Reacties to “Jaaaaaaa we tweet-uppen door en door en door!”

  1. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    uitgegeten en door dansend…

    weet de rest ook dat we hier zijn?

  2. Is iedereen nu in die tobbe achtergebleven? #hop

  3. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    is uit de tobbe, uitgegetend en gaat weer lekker verder dansen…

    het regent hier en giettaar

  4. *deelt sop en hippe meisjes, breezer en green envy met Cookie* #vierdelen

  5. Best leuk als je in Frankrijk zit, zo’n hollands feesie.

  6. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Mooi!
    de kaastrolletjes in bladerdeeg smaakten heerlijk

  7. Hm kaasfondue lekker.

  8. Het is wel duidelijk dat de huisregel ‘Don’t feed the trolls’hier niet geldt.

  9. Ey? Is Essie ‘m nou gedrost?
    Of is ze opgehaald door de Jellineks?

  10. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Feed the Rocking Trolls…

  11. Het is wel duidelijk dat de trollen onder ons elkaar niet kennen…

  12. *nog steeds de ware niet heeft gevonden* Kan ik nog wat meer aanvinken?

  13. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @irene
    ik zou voor het hele lijstje gaan…
    helpt mischien…

  14. @alfagrl
    Trollen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Die vragen tegenwoordig netjes een dag van te voren of ze wel cum zijn.

  15. En een lasso pakken om Ut Bokje te vangen!

  16. *masturbeert*

  17. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    yeehaa….

  18. Zo _veD dat je als modder eter je eigen typo’s hier gewoon kan verbeteren.

  19. @Cookie

    Fuck dan ook meteen even die overbodige spatie weg

  20. @cookie_veD Waar haal jij die modder vandaan?

  21. Ah, nadanicks is solo al een match zie ik.

  22. @Ut Bokje *potlood slijpt*

  23. @Irenenieuws
    Die modder komt vanzelf aanwaaien als je onder de motorkap van een blog als dit zit.

  24. Ik zag Essie rondhuppelen op twitter. Zo te zien geheel nuchter.

  25. @Ut Bokje. Vind je het leuk hier ?

  26. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @piquant
    ik vermaak me hier wel. Mooi gezellige boel

  27. *is even aan het buitenspelen*

  28. *via Piquant hint naar Cookie van eigen deeg (@ 22:01 bij 10:01 pm) doorgeeft*

  29. Oh is dat zo @cookie?
    *springt van de bar en gaat op de kruk naast nadanicks zitten*
    Cum jij hier wel vaker?

  30. Waarom nog langer daten als je spaties fucken kunt?

    *even roken gaat*

  31. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    naar buiten gaat en wat modder zoekt voor @cookie en @piquant om te eten…
    En voor de rest om mee te gooien…😉

  32. @nadanicks
    Was het nou van tevoren cummen of van voren?
    Nou weet ik het ook niet meer.

  33. JA! Bedankt @irenenieuws dat ik ff buiten moest staan… Ik ben weer wat minder ehhhh… Heb ik rare dingen gezegd trouwens? Gingen we dansen @ladieda ? Bedankt he Koekie!

  34. Koekoek

  35. Kan iemand @vlunk even teruglokken?

  36. Oh, we gaan cummen? Niet dansen? Ik vind alles best hoor! Zeggen jullie het maar…

  37. Als jullie maar stopten met nagellakken…

  38. Das een hele gemene vogel Myriam. Maar kom dr gezellig bij! Dansen?

  39. Heeee daar ben je weer @Farsi. Pak iets te drinken.

  40. *Cumt weer binnen, samen met Essie*

  41. Kwou net ff mn nagels laten lakken, maar ze hebben het hier over cummen en drinken en dansen. Wat drinken we trouwens? Nee, geen breezer ikke.

  42. Hou jij niet van gelakte (vrouwen)nagels vlunkie? Toch wel van rood gestifte lippen?

  43. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Er is bier, wijn en ja nee ver

  44. Ik was jouw nagels helegaar niet aan het lakken vlunk.

  45. Aaaaaaaaaah cummende dames. Gaat het helemaal worden in 2012

  46. @Vlunk werd door mij weggejaagd😉

  47. Overigens kwam ik @ladieda net ook buiten tegen. Klonk ook nuchter. Er moet meer gedronken worden! http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=FWp5zhitj1A

  48. *gaat bovenop de bar zitten want dat ben ik thuis gewend*

  49. En gedanst! Waarom wordt er hier zo weimnig gedanst? Ow ja, Bokje danst ook geloof ik? http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=_jLGa4X5H2c

  50. Cum si cum sa, dansuh iemand?

  51. @piquant
    ik ben er gek op, maar ik wil er niet op wachten

  52. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Bok gaat los…. *luchtgitaar speelt en dans*

  53. Haha! @alfagirl meisje naar mn hart! The Shorts, wie wil daar nou niet op dansen?!

  54. Wat? Loopt Vlunk in shorts?

  55. al kan ik uren kijken naar een mooie vrouw die heur haar zit te kammen.
    Ik ben nou eenmaal erkend gek.
    en nou ff elvis costello luisteren weer. “She”

  56. Jaaaa, de deur ging weer open. Nondeju, wie is hier de uitsmijter?

  57. HOE doen ju.lie dar, dat je niet de link ziet, maar het fil pje meteen?

  58. Ga zitten op de bar dan lak ik jullie nagels allebei Vibration rood @Vlunk @Cookie_veD

  59. Ahum, ik typ te snel: HOE doen jullie dat, dat je het filmpje ziet en niet de link?

  60. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @essie hier de tekst
    en dan op nieuwe regel de lange link

  61. ik zit weer ff te dansen en niet eens aan zee

  62. De dansvloer is weer pretty leeg. Cumt @essie nog een dansje maken? Nog meer dansers/essen? Cum up. Hoe meer zielen..

  63. Ik mis wel de “like”knop hier. Wil alle muziek wel liken.

  64. Gaat ineens een stuk sneller hier.

  65. Zijn we al in het jippige stadium?
    *laarzen ophijst*

  66. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    ik ben nog aan het dansen…
    we gaan gewoon vrolijk door…

  67. *plaatje schetst ~*

    ~van hoe het er momenteel op de veranda aan toe gaat:

  68. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    even een tussenstop bij de tap maakt…

    Van al dat dansen krijg je mooi dorst…

  69. Ik zit best op de bar *met argusogen kijkt en met benen wiebelt*

  70. Niet dat jullie denken dat ik geen maat kan houden: ik heb een oortje in met de top2000, dus ik doe ff niet mee met de muziek hier.

  71. Deze is voor de roodgelakte nagels:
    http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=AsTdjMOJ-xQ
    En ik dans en ik dans en ik dans…..

  72. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @ essie

    zie het verschil al…
    jij hebt de mobiele link…

    de volgende moet je hebben www,youtube.com > filpmje zoeken > delen > opties > lange link

  73. Jullie geloven me vast niet als ik zeg dat ik mijn nagels ga lakken maar is echt zo. Danst wel mee om ze snel droog te wapperen. *wisselt laarzen voor pumps*

  74. Dank Bokje! Maar mn Ipad stuurt me uit internet naar mobiel…😦

  75. De meesten hebben wel weer genoeg gehad zo te horen.😮

  76. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    das minder essie…
    weet ff niet hoe dat op te lossen is…

  77. Cum in MEIN boot

  78. En dan hebben we de dingetjes met ham nog niet eens gedaan.

  79. Is er nog een tafel waarop gedanst kan worden?

  80. *plopt blik dansnegers open*

  81. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    wat wil jij met de ham gaan doen alfagrl???

  82. @essie en als je gewoon de url uit de statusbalk kopieert? Op een nieuwe regel, dat dan weer wel.

  83. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Goeie keus Irene…
    Rammstein is nooit verkeerd…

  84. @bokje
    Meestal pakken we de computer van Looossss in terwijl ze slaapt. Of haar zelf. Of heb jij een beter idee?

  85. @alfagrl
    Yeah, let’s do the dingetje met de #ham

  86. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    eigenlijk wel leuk plan.

    slaapt ze al dan?

  87. @Cookie Nou weet ik het zeker: jij bent een smeerpijp

    *blik van wederzijdse herkenning uitwisselt*

  88. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    beetje meer Rammstein erin gooit..

  89. Ah kijk, mijn smaak wordt gewaardeert *breezer achterover slaat en met kettingen rammelt*

  90. @alfagrl Zijn die negerTs alleen om te dansen?

  91. Rammstein ey?
    *met vier duivelvingers gepriemd in de lucht zwaait*

  92. Geef mij ook zo’n smeerpijpje door graag.

  93. Ow kuDt, @piquant heeft me weer door.
    *negers teruggeeft*

  94. @nadanicks
    Moet je me in het echt meemaken…

  95. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    ff de hobby er ook maar bijpakken😉

  96. Ja ho straks gaan jullie nog vragen om de ongecensureerde versie van pussy. Het is nog vroeg hoor.

  97. Ow, jullie zijn lekker bezig met Rammstein #melike Maar ik was ff aan het proberen., maar dar kopieren vd link doe ik nu al @alfagirl dus dat werkt niet… Ik was nog bij die zeeman van jullie. Dus daarom deze nog even: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=E_-LDrd3yis

  98. Mooi ey.
    Als je maar genoeg joeps toept is de draad al met een plemp of 100 zo traag als slowporren

  99. *aan Duitse postmode mee te doen probiert*

  100. Ik heb wat anders voor jullie. Maak de bar leeg!

  101. Dan geef ik jullie ook wat lekkers, letterlijk en figuurlijk (sorry heren):
    http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=8y9SAQPyuwM

  102. *Slow port hier en daar*

  103. ik vrees dat als ik hier zeg wat ik intussen tweet iedereen hier afhaakt.

  104. Jaaaaaaa! Push it real good! Wild thing….

  105. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    hahaha

    overgang van rammstein naar piratenhits…

  106. Dit is de laatste keer dat ik een blik dansnegers opentrek voor jullie ey. Wil ik ze terug stoppen, zit dat blik vol wederzijdse herkenning.
    Wie heeft dat gedaan? Hmz? Nou?

  107. @vlunk
    Tweeten? Dat is echt zooo enorm 2011

  108. Ah, @Battsboem mijn bro in #piratentwitterkanaal zaken.

  109. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    zijn er nog mensen in voor een beetje Metal???

    Nightwish anyone?

  110. En nu een paar gedichten verdomme!
    Of hebben jullie de handleiding niet gelezen?

  111. Mathilde oh Mathilde
    Het was omdat jij niet wilde
    Dat ik in het bos van Bovensmilde
    Mijn kostbaar zaad verspilde

  112. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Rozen zijn rood
    viooltjes zijn blauw
    geen idee waar dit op slaat
    maar het moest van jou

    zoiets?

  113. Er was eens een koekie in Laren
    Die wilde @piquant ontharen
    Maar Vlunk wilde dat niet,
    En zoals je ziet
    Heeft ze nu nog steeds haar wilde haren

    Zoiets?

  114. En niemand die met “Bück dich” komt van Rammstein. Toch een van de leukste.

  115. @Vlunk Je broodje gehakt staat koud te worden!

  116. @ ut bokje
    Een beetje Slipknot, mag dat ook?

  117. Kan iemand MarkTwain2 misschien even binnenlaten?

  118. Te laat te laat riep Winnetoe
    Het zaad is al naar binnen toe!

  119. Waarom komt die battsboem niet in de spambak met zijn piratenrommel? Alle meisjes zijn weggevlucht.

  120. Die Vlunk twittert nix hoor. Xie m hier niet daar🙂

  121. er was eens een man in cairo
    die stuurde zijn zaad per giro
    maar zijn vrouw in milaan
    die vond er niks aan
    en zei, kom jij maar weer gauw naar hiero.

    Die van @Essie is wel heel erg leuk btw en zelf bedacht.

  122. Kurk in je hol
    Het rijmt niet maat het dicht wel

    Zoiets?

  123. @nadanicks
    Waarom? Het is zo toch wel saai genoeg?

  124. Nog een krap uurtje.
    Tijd om te dichten op wat hier rondhuppelt….

  125. *oortje weer in doet en op Peter Fox danst* Even naar mijn huis bij het meer

  126. Oh cookie_veD het is echt waar! Ik struikel over je okselhaar.
    Laat mij het vlechten tot een strenge blik. Dan ben ik reuze in mijn schik.
    Werp het tweemaal uit de toren, gelijk rapunzel ’t zou bekoren.
    Dan klimmen wij met veel plezier in dein boot en dansen hier.

  127. O nee, xie Vlunk tweeten. Hallo Vlunk, dicht jij ook?

  128. Oh Essie
    Als ik jou zie
    Dan weet ik het nie

    meer

  129. O ham, o ham,
    gij roze lap
    getemd wild zwijn
    Wil jij voor eeuwig
    de vulling
    van mijn tosti
    zijn?

  130. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    @nootje
    ook… zekers.

    Within Temptation eventueel ook?

  131. @cookie
    er zitten hier mensen met stenen te rammen

  132. Ik heb teveel breezers op geloof ik.

  133. Kvin Slipknot ok hoor Bokje, maar weet niet of de goegemeente hier dat wat vindt? We hadden hetzelfde idee wb dat dichten trouwens: “zoiets?” LOL

  134. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Ik kan niet rijmen of dichten
    dus ik sta hier met een kaars de kamer te verlichten

  135. Met zo’n gozer als Mark_r4gtl
    Wist ik het wel, wist ik het wel

  136. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    Haha lol essie…
    inderdaad

  137. Tosti’s j*z*s @Alfagrl heb je geen verse worst?

  138. OK sorry dat was ranzig. Zal het niet meer doen.

  139. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    cookie van eigen deeg.
    werd overvallen in een steeg.
    wat er gebeurde weet ik niet
    maar de dader was zwarte piet

  140. Haha! Goeie Koekie!
    En mag ik meneer Vlunk complimenteren met zijn Rage?
    Nee, Bokje, liever niet die verleidelijkheid…😉

  141. Nootjes
    doen mij zingen
    Ladieda1
    Ladieda2

  142. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    witte boon
    bruine boon
    Pfft rumboon….

    lalalaaaa..
    en dat was de heilige boon

  143. Irenenieuws
    Irenenieuws

    Best wel
    Irenenieuws

  144. Vrije vorm ey.
    Het gaat om het effect.

  145. Rijmen of dichten
    Tis één pot nat
    Dus ik zeg dat
    Je beter goed kan richten

    (binnenrijm)

  146. Lieve mensen als ik écht ga dichten ligt dat tapijt meteen vol netzoals daarnet bij Essie.

  147. vlunk
    vlunk
    vlunk

    en dat
    een keer
    of 25

  148. als cookie geen koekie was
    was ie een snoepie

  149. hatseklats
    een gedicht voor boembatts

  150. Heehee, dat was een ongelukje!
    Maar wat rijmt er op tapijt?
    Ik scheld het je kwijt?
    Ik ben bereid dat jij me berijdt?
    Wat een malle geit?

  151. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    heeft U bootjes
    bel dan Nootjes

  152. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    snel aan de kant…
    hier kom piquant

  153. Wie neemt me in de ootjes?
    Tis die dame van die nootjes!
    Vannagellak roodjes
    En zingende bootjes

  154. @alfagrl 23.ranzig PM
    Tuurlijk wel. Meerrrr!

  155. Die girl van alfa
    Houdt van ham
    Maar geen halfa
    Varkentjes-tosti BAM

  156. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    zo scherp als een messie
    ja dat is essie

  157. Wat hoor ik voor de drommel
    in de koekjestrommel?
    Dat Cookie maakt kabaal,
    ook in een vreemde taal.
    ’t Is Duits dat hij krakeelt
    een taal die nooit verveelt.

  158. Zij kan tweeten als een sijsje
    Ik heb het over alfameisje

  159. Zeg ken jij die Essie
    die danst echt met souplessie
    Rol je haar in een tapijtje
    dan ben je haar zomaar kwijtje

  160. Pikante piquant
    Is gestrand
    Ver weg in ’t zuiden, frank en vrij
    Maar toch heel dichtbij

  161. Sex
    &
    Drugs
    &
    Rock
    &
    Roll

    En koekjes natuurlijk

  162. Haha die nootjes heeft talent
    Voor rijmen en dichten
    Daar is ze mee bekend
    Zonder haar hemd te lichten

  163. Oesp
    De zoetsappigheden hebben een paar bezoekers de lampen in gejaagd geloof ik.

  164. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    alfagrl schiet ze wel weer uit te lampen.
    geef haar een dubbelloops jachtgeweer en een set kogels..

  165. *gedicht kwijt is*

  166. @bokje
    Schiet haar eerst even zelf naar beneden dan.

  167. Ach wat een rijmelarij
    Een echt gedicht zit er niet bij
    Toch maakt het me blij
    Al dit woordgebrei

  168. Een vriendin in het verre Zuid-Frankrijk
    is zo slank dat ik dwars door d’r heen kijk
    door de lange afstand
    blijft de relatie pikant
    want dichtbij is ze werk’lijk té lelijk

  169. Nou ja, het rijmt wel, sort of

  170. @Cookie blockhead
    met u kan ik dan weer wel opschieten als u maar opschiet

  171. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    laadt…

    richt…

    schiet…

    Hit!
    Alfagrl is weer op de grond
    welliswaar licht gewond
    maar het doet geen zeer
    want daar zijn de pleisters weer

  172. Ik hoef niet te schieten
    Om bloed te vergieten
    ik breek
    nog voor middernacht
    achteloos een eitje
    of hart

  173. Nog maar een half uurtje. De tijd heeft pret als je vliegt.

  174. de eerste de beste die nu nog rijmt blok ik op twitter.
    en dat was geen dreigement, slechts de waarheid.

  175. Ach mensen,
    Het verdriet mij zeer
    Ik moet mn tanden poetsen en
    Richting bed.
    Overal pijn van het verhuizen
    Ik kom zo nog even kijken,
    Maar voor nu ben ik ff weg
    Daarom deze voor jullie:
    http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=rJE_Sc1Wags

  176. Je moet dat hart natuurlijk wel met een Chriet Titulaer g uitspreken. #disclaimer

  177. @vlunk Het rijmt bijna. Nèt niet helemaal🙂

  178. Jezus Vlunk, wat een kromme zin
    Daar was je vroeger beter in

  179. De cook is bijna op helaas.
    Het was toch leuk bedankt baas!

  180. Als je vlunk niet kent
    mis je een snelle vent
    geen tweep is gekker
    maar ook niet zo lekker

  181. @essie
    slaap lekker dancing queen
    ’t was leuk je hier te zien

  182. @Essie was je maar nog maar 31…😉
    trustuh
    verder bedoelde ik dat ik piquant en cookie bedank voor de helaas slechts tijdelijke heropening van dit blog.

  183. Ladieda weet dingen die wij niet weten
    Zouden die twee aan elkaar hebben gezeten?

  184. Ik ga @vlunk ontblocken op twitter.

  185. En dat was geen dreigement.

  186. Ooow er zijn mensen naar bed. Ik had graag nog geklapzoend.

  187. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    er zijn nog mensen zo te zien…
    dus veel succes😉

  188. Voor wie Nadanicks heet
    je moest eens weten wat ik weet

  189. @vlunk Lief vanje dat je @cookie en mij bedankt. We zien elkaar hier weer volgend jaar maar straks weer op twitter en webfeud . hiephoi🙂

  190. als dame heb je eigenlijk geen keus:
    hou je knieën bij elkaar en blijf met je handen uit je neus

  191. Op dit late uur
    Met een Duvel in mijn hand
    Is het dat ik staar en tuur
    En denk: wat is hier toch aan de hand

  192. Zo Vlunk kan toch niet blocken
    Dus nog even een rijm om te bokken.

  193. *piquant op onverwacht moment klapzoen verkoopt*

  194. *Alfagrl opzijduwt en Cookie in eigen mond stopt*

  195. Is het naar mijn hoofd gestegen
    Of steeg meer naar dat van u
    Ik heb er niet veel van meegekregen
    En dat betreur ik nu

  196. @Cookie_veD *Likt*

  197. @nadanicks
    Toch wel vol op d’r muil hè?

  198. Ghe, Hadeke noemt zijn klabanus ‘Duvel’

  199. *danst nog even met hadeke op de bar* HOP

  200. In de spambak was ik snel beland
    Allemaal foute kerOls om me heen
    Ik ging er bijna hand tot hand
    En voelde mij toch wel alleen

  201. Onverwachte klapzoenen zijn het lekkerst.

  202. @Cookie
    Wie, Alfagrl?

  203. Eigenlijk is de Duvel gewoon Karakter van Hertog Jan, maar ja de Duvel loopt lekkerder.

  204. Ghe, Hadeke verwart de spambak met een darkroom

  205. Zie ik pas op de valreep dat @Ha er ook is. Ha Ha!

  206. Irene laat ik nu heel bar dansen. I am your man!

  207. Donders waar is die spambak met foute kerels?

  208. Hoe laat is het muilen eigenlijk?
    *olijk teentje knoflook knaagt*

  209. Pumps in de lucht steekt *lick it baby*

  210. @nadanicks
    Je weet zelf toch hoop ik nog wel met wie je hebt lopen muilen en met wie niet?

  211. La die bijna jarige da! Ik houd van valrepen.

  212. Muilt met Hadeke de spambak door #bar

  213. Verdories ik dacht dat het korven al begonnen was. Zie ik dat het muilen nog een aanvang moet nemen.

  214. @piquant ik ga bijna ode an die freude plempen hier
    LOL

  215. *stukje knoflook uit kies peutert en bij Cookie in muil terugstopt*

  216. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    ah knoflook

    dat rook ik dus…

    Die Lucht!😉

  217. verder eis ik dat we open blijven totdat ladieda1 zich genoeg gefeliciteerd voelt.

  218. @Cookie_veD ik wist niet dat jij last had van romatiek? *masseert*

  219. Ging de deur weer spontaan dicht… Beetje kruipolie was niet verkeerd geweest.

  220. Tja Irene die muil past jou wel. I am you’re prince. (o jee, cookie niets mw Hadeke zeggen hoor)

  221. en dat dat een traditie wordt… dat dan weer wel.

  222. @all
    Dit zojuist herboren blog staat op het punt een zachte wiegendood te sterven.
    Zullen we vast op haar graf dansen?

  223. Luister liever naar

  224. het muilen, klapzoenen, agenda’s trekken; telefoonnummers uitwisselen moet zo langzamerhand wel beginnen. Nog 10 minuten en moet het bezoek afscheid nemen.

  225. Rijd de broodjes shoarma binnen met wat mayo. Knoflook is immers rijkelijk aanwezig.

  226. @vlunk Grijp je kans !!!🙂

  227. Je kan merken dat we nog maar tien minuten hebben. Er wordt in hoog tempo aan een paar happy endings gewerkt.

  228. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    dat is een stille hint voor de laatste ronde?
    in dat geval, nog even biertje bestellen

  229. * legt alvast gratis SOA-tests bij de uitgang *

  230. Valrepen zijn inderdaad heel lekker.

  231. De pm tijd is veel leuker trouwens.

  232. We zijn er bijna, we zijn er bijna… Allemaal!

  233. Ach, ma poupou, waarom?

  234. Is iedereen nu wel iedereen gaan volgen op twitter ? Ik volg julle allemaal allang btw.

  235. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    no no rien chante…

  236. Neemt Hadeke prinsheerlijk mee op paard *I’m your man*

  237. @Hadeke
    Ik zeg niks tegen zij van Hadeke.
    M’n gironummer zet ik zo wel in je DM.

  238. Zie ik dat @alfagirl ook op rtl7 is?

  239. SOA? Self Odeur Analysis. We weten toch dat we knoflook ophebben Cookie.

  240. @Piquant
    Ik heb twee nieuwe tweeps. De rest had ik al.
    Maar hier komen ze pas echt lekker tot bloei.

  241. Propt voor het verlaten nog een mond vol Cookies_veD

  242. Zeg nog even, die taxichauffeuse

  243. Ja hoor! Ik wil nog ff klapzoenen met @piquant. Ben nogniet helemaal weg. Zeker niet als die @hadeke opeens opduikt 😉

  244. Alsof ik van een avondje bloggen ineens volgzaam zou worden.😈

  245. Ahhh, keilief van @Looosss

    @Cookie_veD @piquant Ik zou jullie graag gedag zeggen op P maar ik word er nog steeds uitgedonderd:-( Bij deze dus: #doei tot volgend jaar!

  246. If you wanna ride just ride a wild horse!

  247. Die SOA-tests neem ik wel voor mijn rekening! #dirtyjob

  248. Nog maar heel eventjes……

    Bereiden jullie je voor op een plotseling einde hier.
    Snel nog even telefoonnummers uitwisselen en zo.

    * gooit de jassen alvast op straat *

  249. Ja Essie, ik ontwikkel me vrij langzaam.

  250. Ut Bokje (@mark_r4gtl) Says:

    afsluiten gaat en iedereen een fijne jaarwisseling wenst…

  251. *scheet laat*

    Sorry, m’n brommer is kapot

  252. Wat is dat hier voor modder ratio?
    Laat goeddoemme Looosss binnen!
    Fuck you and the horse you rode in on.

  253. O jee, ik zie twee voor mij onbekende twitters. Nu moet ik die binnen een minuut gaan volgen. Spanning, stress, hellup.

  254. Dag Bokje. Je was een leuke gast ! Mooi nieuw begin enzo.

  255. *vreemde onderbroek uit jasmouw trekt en aan Alfagrl aanreikt*

  256. *klapzoenen rondstrooit voor cooks en piquant*

  257. Hierbij maak ik graag van de gelegenheid gebruik om jullie allen, maarvooral @piquant en @cookie_vED te bedanken voor dit feestje!! Klapzoenen enzo *zwaait*

  258. *nog even wat in het rond zoent* het was leuk hier. Goede drank, topmuziek.

  259. Goed, tot ziens allemaal, we faxen. Jullie hebben mijn nummer.

  260. *op hoek van straat tegen melkwagen aanrijdt*

  261. Dank en tot snel op twitter.

  262. Zwaaaaaaaaaai!!!!

  263. *bril van Cookie poest met opgedoken vod*

  264. Heb jij weer . Een vreemde mannenonderbroek.

  265. Is het nou nog niet afgelopen?
    *snikt*

  266. Haaaaaai Imca! *zwaait terug*

  267. Dagdagdagdagdagdagdagdagdagdagdagdagdagdagdag!!!!!!!

  268. Gna gna gan Cooks krijgt de deur niet dicht.
    *kijkt onschuldig*

  269. *Vloer dweilt met blauwe zwabber* beetje hulp in de huishouding

  270. Typisch: net als ik weg ben wordt het gezellig

  271. Welterusten allemaal
    En heel speciaal
    Aan u raadt het ja
    De jarige Ladieda

  272. *nijdig door achterraam naar verse bladen hapjes kijkt*

  273. Dag allemaal. Dank voor jullie leuke ideeen ; attenties; posts en gezelligheid.

  274. * knipt TL-verlichting aan *

    Zo, blogtuig. Dat was het…

Reacties zijn gesloten.

