Mijn dagen met Julius.

060817-pezenas (23)_m

 

Door: Piquant

Julius is met de trein gekomen; onpractisch, duurder dan per vliegtuig en vele uren langer ook nog. Tja, als je een GIOS Cinquantenario hebt dan neem je het meest vriendelijke fietsvervoer, want bij het inladen in het vliegtuig zijn ze niet altijd voorzichtig met zijn ‘schat”.

Julius heeft er alles voor over om zijn fiets , dichtbij zich te hebben zodat hij hem af en toe even kan strelen. Jammer wel dat de fiets in een oerlelijke fietstas moet en nog erger, gedemonteerd moet worden.

Onmiddellijk nadat Julius in huize Piquant was, nog net niet voordat hij zijn rugzak had neergezet, werd zijn ‘schat’ met veel zorg en speciaal gereedschap, weer in elkaar gezet. O o o o wat is ie toch mooi en geen krasje op te ontdekken. Liefdevol werd er een plekje in de garage gezocht. Dat duurde even, want de zwaluwen mogen er niet op poepen; hij moet stabiel staan; er moet niet tegen aan gelopen kunnen worden etc etc.

Achteraf pas realiseerde ik me, nadat we een drankje hadden gedronken, uitgebreid gegeten en gesprekken gevoerd, dat Julius niet kon wachten te gaan fietsen.

Geheel onherkenbaar, met helm en de bijbehorende kleding, toen hij vond dat hij wel sociaal genoeg had gedaan, kwam Julius tevoorschijn.

Warempel, tot mijn verbazing had hij ook een fietspomp meegenomen, niet zo’n klein, handzaam dingetje, nee een heuse grote hoge druk pomp.

Nu begreep ik, waarom Julius de door mij bestelde  pot gemberjam, een krant en 6 en 7 sterren doorloper boekjes was vergeten. Als je al aan zoveel moet denken…….

Elke dag is het minimaal 30 graden, maar dat kan de pret niet drukken. Er moet en zal gefietst worden, niet een keer, maar twee of zelfs drie keer per dag.

Bij terugkeer is hij het eerste uur volledig onaanspraakbaar. ’s Avonds wordt er niet gefietst en dan wordt het ook wel heel gezellig.

Vanavond vond Julius het ook weer een feest. Ik had hem gezegd dat de supermarkten hier tot 8 uur open zijn. Dat nam hij wel erg serieus en kwam bezweet en afgepeigerd tegen half  acht terug van zijn derde fietstocht van vandaag.

 

janssen1968_162915h

Onmiddellijk in de auto, met fietskleren aan en op naar het volgende dorp, waar een supermarktje is. Dicht, niet getreurd, nog een dorp verder dan maar, hard gereden ,maar ook daar de supermarkt dicht. Erger nog ook de tabac dicht en Piq geen  rookwaar.

Op naar Pezenas want daar is een cafe met een tabac. Het was niet onze dag, ook die was dicht. Geen sigaretten en geen eten; tja, dan  maar ‘uit’ eten.

Pezenas is een mooi stadje.  Op een pleintje op een terras van een restaurant zijn we neergestreken en wat een geluk , de eigenaresse rookte en was bereid een paar van haar sigaretten aan mij te verkopen.

We zaten daar geweldig , mooi gedekte tafels, keurige obers, chic publiek, speciaal voor de avond gekleed, het eten was verfijnd ( 2 sterren waard)  .  Julius zat daar in zijn fietskleding . Hij en dus ook ik, werden wel wat vreemd aan gekeken. Julius heeft wel gevoel voor humor, want de ober kreeg, desgevraagd een handtekening van Bernhard Hinault van hem.

Hinault

415 Reacties to “Mijn dagen met Julius.”

  1. eindelijk een nieuw topic om vol te vlunken…
    trustuh

    @piq
    doe je voorzichtig?
    nee, niet met bennie, kan mij die rat nou verrotten

  2. ik ben vanuit montpellier destijds dan ook zo snel mogelijk gevlucht naar nîmes en omgeving. wel geinig dat tijdelijke pauselijke paleis in Avignon

  3. en die kwart brug waar een heel liedje over bestaat…
    pont du gard was veel indrukwekkender

  4. verder: wat een hoop zand en stof daar
    en niemand met een bladblazer noch bezem.

  5. marseille heeft me nooit getrokken, integendeel zelfs.
    geen idee waarom, heeft mogelijk toch te maken met europese wedstrijden van psv.
    o ja en omdat sommige franse acteurs die ik detestille daar vandaan schijnen te komen
    mijn asoociate met marseille is altijd platgeslagen boksersneuzen, wellicht heeft ene rudie lubbers daar aan bijgedragen, schiet mij maar lek.

  6. asoociate was een bewuste typo, voor de leo*’s, erl’s en andere irritante zelfbenoemde taalpuristen die nooit zichzelf verbeteren, slechts anderen, onder jullie.
    enniewees voor jullie dan, ik bedoelde eigenlijk associatie tegen jullie.

  7. @julius, erl
    zien jullie mij nu al himmelhoch jauchen dat ik al 2 betsies gescoord heb?
    debiele blaaskaken.
    verspil je tijd liever met het aanleren van oude feiten, liefst niet via internet, maar feiten die niet opgeschreven zijn door staatspropagandisten als jood lou de jong.
    Een simpele blik op alle feiten die onlangs common knowledge zijn geworden over o.a. ene fascist Bernhard von lippen biesterfeldt, ik wist dat al lang, heb daar ook menig maal met ondersteuning van feiten over gesproken, zelfs hier.
    jullie willen dat gewoonweg mogen vergeten en toch gewoon minimaal een 3 keer modale uitkering te mogen ontvangen.

  8. -julius: ja maar ik ben zelfstandig ondernemert
    -vlunk: juist ja… en hoeveel keer meer dan je werknemrs steek jij in eigen zak?

    -erl: ik eis politiebescherming

  9. ik weiger nu +e te melden dus

  10. voor een kind 12 jaar oud is nu, heeft hij al minimaal 12.000 moorden gezien op tv.
    al is het maar tv, de opgeroepen emoties zijn er niet minder om, behalve na tienduizenden moorden op tv.

    betaald met ons geld

    het tegengestelde van liefde is niet haat, het is onverschilligheid.

  11. en dan hebben we het nog slechts over de provence…

  12. @piq
    tenslotte
    wat klopt er niet aan de tekst “nous payons votre peage” op een bord van 2 lifters die naar het noorden terugwillen terwijl iedereen op dat moment zuidwaarts trekt?

  13. slechts de circonflex?

  14. @raar
    feel free to onderbreek any time, langslapert
    ik vul monologen tenminste niet met zinloze meldingen als “ik verveel me, waar is vluk” of “ha die vlunk” omdat je niet eens tot 25 kunt tellen.

  15. @erl
    moge zsazsa je nooit meer wakker maken, maar dan anders.
    @sikkeneur
    je doet me aan k1100 denken, ik wed dat jullie 2 het wel met elkaar kunnen vinden als die nog terugkomt, ooit.

  16. @erl
    jij verdient mellow

    nee, niks geen gespartel meer, jij verdient mellow.
    maar eerst minimaal 257 weken gierput

    Ik hoop dat alles wat je dat aantal komende weken nog meent te moeten uitkotsen, volledig terecht zal worden beantwoord met “gierput”.

  17. to zover mijn inlevingsvermogende kant…

  18. @erl

    hagensgravert, of kom je uit de peel, met name Grave?

  19. @erl
    hoor de hedendaagse duitse zelfs neerlandse verkoopstert in welke willekeurige winkel dan: “ja, aber ich habe nicht gewusst das wir toch gewoon der krieg gewonnen haben, stiekem. ehh, AUSWEISS BITTE, SOFORT!”

  20. en nog maar 4

  21. ja sorry hoor, 2 vlunkies achter elkaar houdt geen enkel normaal mens vol, dus ik al helemaal niet.

  22. inhoudsvol bedoelde ik eigenlijk ook

  23. moet je nagaan, zo meteen komt sytze weer met zijn geblabla, waarvan ik achteraf slechts steeds ongelukkig blijk dat ik ook dat weer bewust heb moeten meemaken.

  24. kortom
    @hirsch balin
    waarom zit sytze nu nog steeds niet verplicht in een isoleercel?

  25. @piq
    voorzichtig aan dus met die dingus in de buurt.

  26. -erl: joehoe, ik scoorde een dickie, waarom klappen jullie nou niet voor me?

  27. en tot zover mijn samenvatting van gisteren…

  28. over naar de realiteit: julius dus
    @pig
    ik zou haar al lang per post teruggestuurd hebben.
    nee, niet eens per air-mail.
    of duurt het dan nog langer?

  29. ik dacht zelf om een vriend in swaziland te vragen tussenpersoon te spelen in deze.

  30. en dat hij dan op elk tussenliggend postkantoor onderop de hoop geflikkerd wordt.

  31. en dat….
    ach wat zit ik toch weer te (dag)dromen, de wereld is door de jaren wel zo veranderd joh.
    Dat Nieuw-Babylon, moest dat er eigenlijk nou wel zo nodig komen?

    dzjiezus, wat een profetische woorden in die song over des erl’s hage

  32. zo komt die ooievaar, op de vijverberg, dus never nooit meer terug dus

  33. oh, oh, den haag toch

  34. 3 vlunkies is een VLUNK

  35. vul ik de komende plemps

  36. in met zinloze vulling om erl, cookie en bennie, ja zelfs julius voor eens en voor altijd

  37. duidelijk dat het na maanden nog steeds dagelijk geilen op dickies,

  38. niet slechts zielig is, maar ook nog eens

  39. mijn 2e echte VLUNK alweer…

  40. -erl: “quod piscet non olet, nunca se depiritiatum est”
    -vlunk: “whatever”

  41. @vlunk @07:40
    +te maken, net na “duidelijk”

  42. -vlunk: ghi, meer dan 80 achtereenvolgende posts
    -all: wat ben jij zielig
    -vlunk: wie van jullie heeft gelezen wat ik plempte?
    -al caps: ik niet

  43. -all: en wij ook niet, veel te confronterend.

  44. wij lullen liever over het weer in de buurt van marseille en hoe daar een vervelende piquantvretert het och zo zwaar hebben in hun dappere poging te overleven.
    dat ze dagelijks boodschappen doen met dikke creditcards buiten beschouwing gelaten.

  45. hebben = heeft

  46. @piq
    laat hij jou voor alle kosten opdraaien?
    of niet élke dag?

  47. = ribbedebie
    met zonder l op het einde

  48. http://www.volkskrant.nl/economie/article1245045.ece/Cash-loze_toekomst_plaatselijk_al_actueel
    nog ff en we worden verplicht een chip te laten implanteren om nog te mogen werken of medische verzorging te krijgen.
    Ben je te lastig voor de regering: lege chip en creperen van de honger of ziekte.
    Cash is een vereiste voor een vrije samenleving

  49. dat was ik zojuist dus niet eigenlijk

  50. @piq
    wie zou julius nog één brood verkopen met de macht hem aan te geven als terrorist om zijn hele chip leeg te halen (steel niet van uw naaste, de overheid duldt geen concurrentie)?

  51. tegen beloning zelfs…

    -piq: vlunk, je lult uit je nek
    -vlunk: joehoe ik ben vlunk, je keek naar julius.
    en nee, ken je het beloningssysteem inde VS dan nog niet voor het aangeven van je kennisen, buren en zelfs familieleden?
    Hier bestaat dat ook al, via meld-misdaad-anoniem.
    al worden die laatsten gelukkig niet betaald.
    Ken je die serie over die zogenaamde moderne cowboy die zijn geld “verdient” met het opsporen van veroordeelde marihuana-rokerts met grof geweld, inclusief zijn hele varkens-beschamende familie slowbots?

  52. fantastische zogenaamde real-life beelden, volgens zijn mediacontract hoeft hij slechts 1 keer per maand een paar spectaculaire beelden te leveren, ongeacht of degene die hij fysiek aan dacht te mogen vallen, gewoon gelijk had.
    Dat gedeelte meent hij niet te hoeven snappen.

  53. @piq
    de overheid is na jarenlange ontvreemding door eindeloze immigratie nu eindelijk bewust uit op tegenstand, zodat ze ons legaal uit kunnen schakelen.

  54. als je dat nu nóg niet snapt, heet je erl

  55. “we voeren deze energiebelasting in om mensen bewust te maken van de kosten van energie”
    bijna lid van het koningshuis von brinckheurst

  56. @all: lees de goelag-archipel
    en schakel de gewetenloze (befehl ist befehl) fascistische handlangers (politie, militie) één voor één uit, wij zijn met zoveel meer, mocht de shit ook hier de fan raken.

  57. toen ik dienstplichtig militair was noemde wij, de ondanks alles toch uitverkorenen, minkukels die wel wat zagen in een miltaire carrière, kort verstandverhinderden, naar hun afkorting KVV-ers (kort verband vrijwilligers).
    En vandaag nog snap ik niet dat iemand zich wil lenen om betaald te worden om anderen te controleren (sorry raar).
    Het ligt aan mij, ik snap die mentaliteit nu eenmaal nooit, blijkt.

  58. @raar
    wanneer is je onderzoek naar de betrokkenheid van nederland naar aanleiding van de dubbele agenda van Balkenende, inzake de amerikaanse firma waarvan, oh toeval zijn broer Roland sinds een paar jaar directeur van is, die intussen al jarenlang pijpleidingen legt in afghanistan en sinds kort ook iraq afgerond?

  59. of mag je dat niet onderzoeken van je baas?

    @raar
    geintjuh
    ik weet best dat je dat niet mag.
    van je baas

  60. gunt iederen me nu gewoon een 4e vlunkie?
    mij ook goed

  61. als z en piq erl, bennie en julius dan maar voortaan bannen als ze zielig blij gaan doen vanwege een dicky, een term die al bestond lang voordat zij het bloglicht zagen, zelfs hier.

  62. Goedemorgen

    @Vlunk, Goelag archipel is een briljantboek. Net als kankerpaviljoen 1 en 2 trouwens.

    @Julius
    Douche je normaal gesproken wél als je terug komt van het fietsen?

  63. @Vlunk
    Zeuren over een dicky is geen reden voor een bang.

  64. ik wilde me er werkelijk niet kwaad over maken, maar ik sta nog dagelijks verstomd over het feit dat juist die openlijke lege roeptoeters als erl en bennie/julius denken steeds trots te moeten zijn op 3 achtereenvolgende commentaren, vooral gezien het feit dat als zij consequentieloos rond denkend te zijn losgelaten, ze niks anders blijven doen dan zinloos zwammen.

  65. -julius: “vlunk toch, wat bedoel je in vredesnaam”
    -erl-: “zelfs nadat ik dat in latijn vertaald had, kon ik niet anders dan je gelijk geven”

    -vlunk: “nou én?”

  66. @z
    mogguh
    eindelijk
    ik was al bijna bang dat balkenende weer eens te rigoreus ingegrepen had

  67. @Vlunk
    Nachtje overgeslagen?

  68. @z
    105
    ja, ik moest ff tellen

  69. @Helen: Zo, thuis aan het werk?

  70. @z
    geen idee, ik heb mijn gordijnen toch altijd dicht.

  71. @Vlunk: Ha heer Vlunk al weer vlot actief, vandaag? Gaat goed zo te zien, kun je dat hele verhaal nou niet in EEN comment zetten?

  72. weer een betsy

  73. @Hiebe ikke wel
    En jij?

  74. @piq
    is julius ook één van die criminelen die met overheidsgeld een soort alternative franse elfstedentocht fietst?

  75. @Vlunk

    Piq is erg gastvij, maar of ze nou fietsende criminelen huisvest weet ik zo net nog niet.

  76. @z
    bennie
    met een fiets van 5 mille
    kom op nou zeg

  77. hij heeft waarschijnlijk het opblaasbare model van 39,99 roepie bij toys were us

  78. @Vlunk

    Gij denkt dat Julius Bernhard is? Waarom denk je dat?

    @Hiebeknons?
    Je naam was geen anagram, maar een ander iets. Je hebt het genoemd maar ik ben het weer vergeten en ben te lui om weet ik hoe veel comments door te lezen om het terug te vinden. Doe nog eens noemen.

  79. @hiebe?
    een mnemonic zul je bedoelen

  80. @Helen: Nee, ik ga zo weg maar wel een uur later dan normaal.
    Heb gelukkig variabele en min of meer vrije werktijden.

  81. @Vlunk : J is NIET B. zei Piquant gisteren nog tegen je, meen ik gezien te hebben.

  82. @hiebe?
    dus je bent niet full-time-slaaf?
    of wat wilde je eigenlijk wél zeggen?

  83. @Helen: Een Mnenomic.

  84. @Vlunk: Tegen HelenZ wilde ik zeggen dat ik tussen 07.00 en 19.00 zo’n 9 uur aanwezig dien te zijn, bij voorkeur actief.

  85. opnieuw, wellicht deze keer niet 4 minuten voordat ik het werkelijk post (what the fuck is wrong met de servert?): “@hiebe?
    een mnemonic zul je bedoelen”

  86. @Helen: Mnemonic bedoelde ik, zoals bijv: Kwalitatief Uitermate Treurig =
    KUT, dat soort dingen.

  87. @hiebe? @09:19 bij AM
    piq lult wel vaker uit haar en zijn nek.

  88. @Vlunk, ja, zie correctie.

  89. @hieb?
    en geen dank hoor qua mnemonics, laffe pad

  90. @Hiebe
    Je meent te zeggen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?

  91. Hoezo laffe pad?

  92. Hiebeknons? moet dan een heule lange zin worden.
    Te veel hoofdpijn voor dat soort inspanningen

  93. @Helen: kan ook, de mijne is erger.

  94. http://www.security.nl/artikel/29710/1/90%25_van_de_Nederlanders_hecht_veel_waarde_aan_privacy.html
    wie denken die achterlijke psychopathen als balkenende, donner, hirsch-balin, bos, rouvoet, verburg etc nog te mogen vertegnwoordigen, gezien hun (mis)gedrag(ingen)?

  95. Hoofdpijn? Komt vaker voor bij dames.

  96. @Hiebe, dat weet jij helemaal niet.

    *Wordt narrig van mensen die invullen voor andere mensen*

  97. @hiebe?
    geen dank
    dan

  98. @Hiebe
    Bij mannen ook. Hoofdpijn that is.

  99. @z @09:32 bij AM
    dat komt volgens mij omdat je altijd meteen …
    nevermind

  100. @Vlunk: bedankt hoor, voor de correctie, maar ik was er zelf ook al achter.

  101. ja, vier minuten nadat ik je voorzegde hoe je het moest spellen.

  102. @Helenz: Heb ik idd ook regelmatig, voor ’s ochtends.

    @All: Ik moet naar de baas (afspraak) dus tot binnenkort.

  103. Zau,

    Is Vlunk al naar bed?

  104. Jezus Vlunk….Denk je een beetje aan je hart_?

  105. @z
    ik heb nooit hoofdpijn, zelfs niet als ik overmatig gedronken heb.
    en nu?

  106. @Vlunk: ligt vermoedelijk aan ServerT

  107. Ik bedoel logeerbed

  108. @drempel
    ik wacht tot je het komt lappen
    tussendoor heb ik wel belangrijkere dingen te doen

    @al caps
    lees jij nou eerst maar eens ff rustig door wat jij er allemaal wel niet van op kunt steken, scheelt weer een post of 2 van je.

  109. een ding moet je gulio na geven hij was wel op tijd.

    Dames nemen het meestal niet zo …

    Die beginnen meestal om 8, schoenen/kleding uitzoeken etc

  110. @hiebe?
    nope
    slechts aan jouw in dit geval onterechte gevoel van trots

  111. @drempel
    gulio?
    bedoel je niet bruno?

  112. @erl
    and now for something completely different…
    onlangs had je het over saturnusdag, is dat 22 juni a.s.?
    een simpel “ja” of “nee” volstaat.

  113. @al caps
    lees jij nou eerst maar eens ff rustig door wat jij er allemaal wel niet van op kunt steken, scheelt weer een post of 2 van je.

    Onze warme onderlinge band blijft me verbazen_!

  114. @vlunk

    Gulio is beter ..
    Denkt aan ‘Veni vidi vici’ (fiets) en dan aan ‘Et tu, Brute’…(?)

  115. @drempel
    julius is in frankrijk, niet in spanje

  116. @Vlunk

    Kun je niet achterhalen waar Hiebeknons? voor staat dan?

    Hey Drempel, mogguh

  117. een simpel “ja” of “nee” volstaat.

    Ik zal je verwachtingen wat managen…..Die simpelle “ja” of “nee” ga je niet krijgen Vlunk_!

  118. @Vlunk

    Voor mijn gemoedsrust vlunk ..

  119. @al caps
    mij nog meer dan jou, geloof me
    ik zou zelfs durven beweren dat er helemaal geen sprake is van enige band, al denk jij te moeten doen alsof die wél bestaat
    en nou opzouten, ga drempel lastig vallen desnoods.

  120. @Z

    Moggeh, al een expresso gehad?

  121. @z @09:50 bij AM
    nee, het boeit me gewoon niet.

  122. eXpresso is gerecyled tweede bakkie pleur

  123. @allecapsonesopeenrijtje
    ik had het niet tegen jou en waag het nog een keer je ongevraagd te mengen in mijn conversaties met anderen.
    begint dat eindelijk duidelijk te worden zelfs voor jou nu?

  124. @alcaps
    als ik het tegen jou heb, rammel ik wel met een emmer

  125. *struikelt over een emmer, wie heeft hier Gvd een emmer neer gegooit*

    Vlunk?

  126. Dikke T was op

  127. mooi, kunnen we dan nu doorgaan met de gewone keiharde discussies als altijd zonder allerlei lastig vlieggewichten die toch slechts boven de brij blijven cirkelen?

  128. Goh vind T ik er toch nog een 🙂

  129. @drempel
    pas op, op de volgende trap staat een gevulde

  130. Gaat effe een doppio halen …

  131. heb je voor mij nog een E in de aanbieding?

  132. @drempel
    aangezien je bij de EU werkt, denk ik nu meteen dat je je gratis gaat laten pijpen.
    mijn fout wellicht.

  133. @Drempel

    Mag ik een koffie verkeerd? Anders ben ik bang dat ik de boel hier onder kots.

    @Vlunk hoe doe je dat toch?

  134. @ vlunk

    ja

  135. enniewees, vond zij het wél lekker?

  136. @allecapsonesopeenrijtje
    ik had het niet tegen jou en waag het nog een keer je ongevraagd te mengen in mijn conversaties met anderen.
    begint dat eindelijk duidelijk te worden zelfs voor jou nu?

    nee het is me o.a. niet duidelijk waarom je in eene zo vijandig tegen me doet….zo ga je niet met vrienden om, dus leg mij dat eens uit ouwe dibbes_?

  137. @z
    ja ho ff, jij hebt mijn liefdesvocht doorgeslikt dus jij bent zwanger, niet ik

  138. @al caps
    met vrienden ga ik ook niet zo om

  139. wacht ff, erl zei “ja”, nou slechts nog ff terugzoeken wat ik hem ook al weer gevraagd had.

  140. Heb ik iets doorgeslikt? Wanneer dan??

    Oh en verder zijn mijn barende dagen allang voorbij. *dankt de natuur op haar blote knietjes*

  141. @erl
    ok, duidelijk
    dank u

  142. @al caps
    dat jij niet doorhad dat ik tegen jou meestal niet cynisch, niet-ironisch en niet sarcastisch sprak tot nu toe, is niet mijn schuld.

  143. @ vlek

    De grootste – among other gigantic ones – die jij ad fundum en serieel poogt te maken is dat jij uitgaat van een doelbewuste rationaliteit en non-anonieme zelfbewuste bron van alle ellende die jij meent bloß zu leggen. Quod non, Erls niet-beste.

    Lees for starters het verzameld werk van Michel Foucault maar eerst eens. Te starten met Folie et déraison. Histoire de la folie à l’âge Classique en daarna fluks verder lezend in Les mots et les choses. Une archéologie des sciences humaines, L’archéologie du savoir, L’ordre du discours en dan vooral Surveiller et punir. Naissance de la prison, en als je daarna het nog niet begrepen hebt – wat vrijwel zeker zal gebeuren gezien jouw schamele IQ – Histoire de la sexualité deel I: La volonté de savoir, deel II: L’usage des plaisirs en zelfs Histoire de la sexualité III: Le souci de soi, maar die laatste zal vrijwel zeker geheel boven jouw (tou)pet gaan…

    Kom daarna maar weer eens terug voor aanvullend leesvoer om je helemaal uptodate te maken (o.a. Zizek en Sloterdijk).

  144. @ Vlunk: Heb jij buiten mij nog andere vrienden dan_?

  145. 22 juni a.s. dus…
    past precies in de talloze rampenoefeningen die men over bijna de gehele VS doet op die dag qua nucleaire ramphulpverlening.

  146. Addendum ter insertie: vluks grootste tragische fout

  147. @al caps
    buiten jou?
    hoe bedoel je?
    wat wil je niet snappen aan het feit dat je nooit mijn vriend bent geweest, niet in mijn bewustzijn dan toch?
    en nou opzouten
    tief op, taai af
    scheer je weg desnoods

  148. @z
    Tuurlijk een latte macchiato voor de dame..

    @Vlunk
    Iemand zoals jij moet toch weten dat ik niet werk.
    en heb net mijn croissantje op en nu al denken aan fellare..
    pffffff

  149. @ vlek

    verstorven stomatoetje

  150. @erl
    doe dat liever lekker zelf.
    sinds die slingeraar dood is heeft de burgerij veel bijgeleerd, niet in de laatste plaats van de talloze geschriften van de happy few die zich niet realiseerden dat gewone burgers ooit zouden kunnen lezen wat zij werkelijk dachten en vonden.

  151. @ vlek

    Doembeau, dit heeft niets met de Eco’s Slinger van Foucault te maken, jij nitwit!

  152. Erl

    Doe je rustig? Ik heb hoofdpijn en dan word ik narrig.

  153. +r

    *en een saridon voor Z*

  154. Halverwege de ochtend en al meer dan 160 plemps.
    Gaan we vandaag voo het record?
    Met de huidig plemps moet vandaag de 1000 toch te halen zijn.

  155. @ vlek

    Fou liet zich overigens weer wel lekker hypo-urineren in badkuipen en groepsfisten in duistere homobordelen in San Fr. … Hij was een van de eerste roemruchte AIDS-slachtoffers. Erg jammer, deze tijd van wereldwijde surveillancemaatschappij had hem zeker zeer geïnspireerd tot nieuwe werken.

  156. @drempel
    ik heb nog bier tot 8 uur vanavond

  157. @erl
    heb eindelijk eens het fatsoen om mij gewoon vlunk te noemen, achterlijke intrigant

  158. @ vlunk

    Macht is anoniem. Macht is alom. Macht is een machine, een extreme machine, een systeem, een microfysica. Een historisch discours.

    Niet dat (groeps)subjectgebonden gebeuren, dat is slechts een piepklein onderdeeltje, heel verleidelijk en begrijpelijk om je daar in te verliezen, maar kijk daar dóórheen, dus ook dóór je complotjes heen: zie the big picture.

  159. @ vlunk

    vlerk

  160. @ vlunk

    knults

  161. @ vlunk

    _Al_

  162. bijna een dickie?

  163. @erl
    ik zie de big picture, daarom veracht ik jou ook

  164. een dubbele zelfs…

  165. @ vlk

    Dan moet je niet zo lang meer in de spiegel staren.

  166. @erl
    NOT
    sorry

  167. @ vlunk

    mannelijke Z

  168. @erl
    jij weet slechts wat een spiegel is van horen zeggen.

  169. @ vlunk

    durf nou es je eigen ideeën ook op het spel te zetten en krities ernaar te kijken alsof ze buiten je staan, niet van jezelf zijn – al was het maar voor een halve nanoseconde!

  170. @ vlunk

    Sytze-wannabe

  171. Mannelijke Z?

    Krities? @Erl wat heb je gebruikt?

  172. @ vlk

    Lees dan tenminste ‘Door Schijn Bewogen’ van Henk Oosterling, jij lui jezelf niet breed willen ontwikkelend en orienterend brutaal varken. Slechts 800 pagina’s.

  173. @erl
    mooie volzin
    als jij daar nou eerst eens zelf mee zou beginnen, dat zou zo veel prettiger zijn voor iedereen, ook hier.
    Ik verkondig dagelijks wat ik vind tegen alle geprogrammeerde sbs-6 verslaafden in, inclusief jou als quasi onschuldig binnenkort onthoofd edeltje.

  174. @ Z

    Sorry, Z, Zsa Zsa had iets vegetarisch – Hongaarse Tartex of zo – uit de biologische winkel als broodbeleg tijdens het petit-déjeuner vanmorgen…

    Erl zal haar tuchtigen.

  175. @erl
    nope
    dat lees ik dus mooit niet, aaleen al omdat jij me dat aanraadt.
    Het aantal pagina’s bepaalt niet mijn bewondering, ik heb de Dune en Lord of the rings saga’s gelezen.

  176. Pony’s zijn overigens werktuigen van de duivel. In mijn optiek dan he.

  177. Pfff…

    gaat grotere Humidor kopen
    *schuift Erl en Vlunk nog twee nieuwe batterijen door*

  178. mooit = mooi nooit
    aaleen = gladde aal erl slechts

  179. @ vlunk

    Je valt spiezenderwijs in je eigen conceptuele valkuil in je eigen Brabantse sprookjesbos waar je de bomen der Rede al langerwijl niet meer kunt zien…

  180. @drempel
    en mijn waterbed dan?

  181. @Erl

    Ik vergeef je voor deze keer.

    @Raar
    Eerst clowns, nu weer pony’s. Make up you’re mind, qua werktuigen van de duivel.

  182. @drempel
    humidor
    maak de boel maar nog erger

  183. @z
    your mind, I beg you pardon

  184. @ vlunk

    Harharhar! Dune en LOTR als vluks bronnen der wijsheid: HARHARHAR!

    Slaap lekker verder en val Erl toch niet meer lastig aleer je bovenaangeraden titels hebt gelezen, jij Prins Pils der intellectuele minima.

  185. @ Z

    Erl vergeeft het je dat je Erl vergeeft. Ook voor deze keer.

    € overweegt Z in het vooruitzicht gestelde directeurschap van de AIVD weder te ontnemen €

  186. @erl
    speculaas
    als opperspeculator dan hè
    wat ben jij openlijk dom in het trekken van conclusies.

  187. @ vlunk

    Léés dan tenminste ‘Nijntje deconstrueert het machtsvertoog’, jij tunnelvisor.

  188. @ vlunk

    bedorven monatoetje

  189. @erl
    jammer dat je met al jouw poen nooit iemand hebt kunnen huren die je begrijpelijk lezen bij had kunnen brengen…

  190. @Helenz: Clowns zijn de ergste, ik haat clowns met furieuze haat. Clowns moeten deaud!!

    Dat pony’s de werktuigen van de duivel zijn is een ieder die bekend is met de Apocriefen wel duidelijk.

  191. @raar
    kip heeft een pony
    of heet dat ponnie?

  192. @ raar

    bedorven blogclown

  193. @Erl: Knurft. Letterdiarreegorgelaar.

  194. @erl @10:43 bij AM

    remise gaat pas in als bij spelers drie keer de zelfde zetten doen, niet als de tegenstander dezelfde zetten gaat doen als de uiteindelijk winnaar.

  195. @Vlunk: Kip heeft een My-little-pony. Das toch effe net iets anders.

  196. @piq en z
    werkelijk, wat vinden jullie nu nog leuk aan de voortdurende gilles-de-la-tourette-mode van die zogenaamde welopgevoede graaf?

  197. moge hij zijn eigen kuil graven

  198. @Erl

    Directeur van de AIVD. Wie zegt dat ik dat niet al lang ben?

  199. al heeft hij dat al ruim gedaan, hij heeft slechts nog een duwtje in de goeie richting nodig.

  200. @z
    ik
    want dat ben ik namelijk zelf, persoonlijk.

  201. @Vlunk

    Ow, nou ok, dan ben ik minister van Justitie. Ook goed!

  202. @z
    fijn dat ik je aandacht nu eindelijk heb, heb je de rest van wat ik geschreven heb weer volkomen genegeerd als altijd?
    zelfs dat stuk over erl zijn gille-de-la-tourette syndroom?

  203. @Vlunk

    gilles-de-la-tourette syndroom kan iemand niet helpen. Daar ga ik iemand dus niet op aanspreken.

  204. Lol@Helenz 11.02

  205. maar goed, 2 vingerafdrukken in je paspoort en niemand die zich daar druk om maakt behalve kip en ik.

  206. ik heb GVD een strafblad sinds kort en heb mijn vingerafdrukken nog niet eens hoeven geven.
    en nou zou dat moeten onder dwang van een paar gristelijke inquisiteur-wannabees.
    schei toch uit

  207. laat balkenende zich zo spoedig mogelijk verenigen met calvijn, in hun hemel

  208. zo, dat weten de politieke partijen intussen ook weer via mail…

  209. behalve dat stukje over kip en mij dan.

  210. @kip
    begreep ik nou goed dat ik je voorlopig niet meer uit eten hoef te nemen?

  211. mooi, kwam me toch al beter uit qua gewetenswroeging.

  212. ik bedoel
    jou een beetje uit eten nemen, terwijl ik halve steun trek, het moet niet gekker worden. tog?

  213. bij mijn dichtsbijzijnde supermarkt staat dagelijks een ex-joegoslavische daklozenkrantverkopert die weet hoe hij op mijn gemoed in moet spelen, die geef ik bijna altijd 2 euri, na voor ruim 40 aan wekenlijkse boodschappen gedaan te hebben, af en toe veins ik dat ik geen klein geld in mijn portemonnee heb.
    ik schaam mij diep, maar vooral om het laatste.

  214. -all: je kent de waarde van geld niet
    -vlunk: nou en of, maar het kan me niet schelen. morgen zijn de tienduizenden op jullie bankrekeningen slechts centen.

  215. (12:32) Vlunk, heuh hoezo? En gewetenswroeging? Heb ik iets gemist?

  216. @all
    geintjuh
    overmorgen op z’n vroegst pas hoor.

  217. desnoods overovermorgen (maandag) al, wat ik bedoel te zeggen dat jullie allemaal de dvd “Life at the edge of a bubble” zouden moeten kopen.
    heb ik gisteren gedaan voor 30 dollar en nog wat, nog geen 22 eurio’s dus en ik mag gratis kopieën maken om uit te delen
    @drempel en bbb
    persoonlijk af te halen, kosteloos
    @rest
    idem dito

  218. @kip
    behalve jij
    jij moet alleen koken in dat geval

  219. Vlunk, ik moet helemaal niks. Enne, nog antwoord op 12:32?

  220. @Vlunk

    Project L.U.C.I.D

    De kaart kan gebruikt worden bij de boodschappen, bij sollicitaties, bij telefoneren, voor de ziektekostenverzekeraar, kortom overal. De kaart waarmee je alles kunt doen, dien je wel altijd bij je te hebben. Als je hem thuis laat liggen, kun je niet betalen, kun je niet bewijzen wie je bent en wat je allemaal kunt.

    Isz toch o zeau eeeezi, nietwaar?

  221. makkelijker kunnen we het toch niet maken.

  222. @Vlunk

    Ik ben BB niet.

  223. @kip @20:10 vorig topic
    “Kuskip Zegt:
    donderdag 18 juni, 2009 @ 20:10 bij PM

    (19:58) Raar, zo is dat. Dood door Vlunk is best aardig.

    *hiermede diens naam ook weer schrapt uit ondersteunend uitstapje*”
    meer niet

  224. @julius
    maak dat bb wijs

  225. He julius, vertel wie ben je dan?

  226. DoeT eens paspoort scannen en faxen 🙂

  227. @drempel
    lucid?
    en willen de mensen dan nog steeds niet geloven dat ze bestierd worden door een kleine groep satanisten?

  228. luciferaanhangerts?

  229. Ow shit, heb ik nu weer verlul..

    *gaat zich beroepen op zwijgrecht*

  230. (12:54) Vlunk, ah, dat. Dat was een van de weinige keren dat ik me mengde in het voor-je-op-nemen. Je weet hoe ik daarover denk. Was niks lelijks verder.

    *met gerust hart het volgende dinner (zonder fiets) plant*

  231. *doet vlunk rol alufolie*

    Project L.U.C.I.D. bestaat uit een geavanceerde computercontrole systeem dat over de hele wereld zal worden ingevoerd. Dit kan door het vormen van een netwerk waaraan alle computerdatabases dienen te worden gekoppeld. Het totale netwerk wordt het “Universal Computerized Identification Clearinghouse Resource Center” genoemd. Via dit systeem kan iedereen en alle gegevens van personen worden opgespoord en zijn direct beschikbaar.

  232. @anti-dingus
    gaan we persoonlijk aanvallen?
    heb ik je dan meteen wel zo in de kern getypeerd?

  233. @Goedemiddag,

    Wat een heerlijk stukje tekst @Piquant, even nog dacht ik dat Julius ook zo een raar helmpje zou hebben.
    Soof fietst niet graag meer, vooral niet sinds hij ervaring heeft met een fistel en heamoroïden. Ik zal nog wel eens vertellen over de fistel-operatie, vooral over toen ik thuis kwam na 3 dagen opstipatie wegens angst, schaamte en onkunde. Toen ik al huilende de dikke harde onlasting met veel boter, nou ja, nu begin ik al.
    @Vlunk, het is toch allemaal wat. Weet je, jij hebt veel liefde hè? En dan vooral voor jezelf.

  234. inclusief mensdodende (bij voorkeur maagden die via de staatssicherheitsdienst, ehh, jeugd”bescherming” constant aangevoerd worden) rituelen…

    -all: die vlunk is hartstikke van de pot gerukt
    -vlunk: juist jullie zijn hartstikke van de pot gerukt, maar hebben het te druk of gewoon “geen zin” om in te zien dat ik gewoon gelijk heb.
    stelletje telegraaflezerts

  235. ik lach er maar om, want ik kan niet anders: de vorige vier posts zijn in omgekeerde volgorde geplaatst, al denkt de server beter te weten weer.

  236. @drempel
    lucid?
    en willen de mensen dan nog steeds niet geloven dat ze bestierd worden door een kleine groep satanisten?

    O god, daar gaan we weer_!

    @ Vlunk: en hoeveel bewijs heb jij dat Satan slecht is en God goed_?

    Ik heb zelf namelijk geen contact met een beide, dus echt belangrijk zal het goed/kwaad verhaal voor onze god niet zijn, anders had ie wel een afspraak met me gemaakt om persoonlijk ff de regels etc door te nemen_!

  237. @kip
    het vorige restaurant beviel me prima

  238. @Al

    Graag gedaan.

  239. @al caps
    ga je moeder vervelen

  240. (13:07) Vlunk, mij ook. Oja, en ik laat mijn pony groeien. Heb nu zo’n heel geraffineerde zijscheiding. Heel belangrijk om wereldkundig te maken, toevallig!

    *out, Thuiszorgen…*

  241. speciaal voor jou heeft men de term druiloor uitgevonden

  242. @Al

    we zitten nog maar aan de 260 plemps om 10:15 zaten we al aan de 160(mede dankzij Vlunk en Erl).
    Kortom zeau gaan we de 1000 never nooit halen

  243. dat laatste was @la caps, niet @kip

  244. @drempel
    ja
    en nou?
    moet het dan weer van jouw briljante inbreng afhangen?

  245. al was het ramses III zijn log, dat soort dingen boeien mij nooit.

  246. @Vlunk

    Nah, eigenlijk niet.

    Gaat zo vroeg naar huis om de Humi in ontvangst te nemen
    en gaat vast te koken voor de visite..

    Pff… weer een drukke week achter de rug

  247. @drempel
    ik heb intussen ontdekt waar je mijn waterbed lek hebt gestoken net na je “reparatiepogingen” de vorige keer,
    voor straf ga ik veel uien eten en voorlopig het beddengoed niet meer wassen tot je weer lang bent geweest.

  248. @drempel
    toch geen indonesisch eten he?
    dat doe je nou nooit als ik langkom.

  249. @Vlunk,
    Waterbed? Heb jij een waterbed? Joh, die zou ik maar eens wegdoen, want wist jij niet hoeveel straling zo’n raar iets opvangt? Tenminste, dat denk ik, ik weet t niet zeker, maar t lijkt me logisch, maar zo een bed is iig niet natuurlijk te noemen. We zijn toch geen zwanen?

  250. @Vlunk

    het zijn drie Punaisses, dus drie plaatsen.
    Blijf zoeken!

  251. @Soof

    Er zijn stenen verkrijgbaar die de staling opheffen.
    Gewoon onder het bed spijkeren en weg probleem.

    tog?

  252. Eeks, ik bedenk me net dat ik zo een springveren matras heb. Nou, dát zijn helemaal een soort antennes. Denkt er aan de slaapkamer om te bouwen als een kooi van Farraday.

  253. Hij kwam, hij zag en ging fietsen…

  254. @Drempel,

    Nou, daar geloof ik niet zo veel van, net zoals t verhaal van, hoe heet die ook al weer, die man die de electronica wilde ontdoen van verontreinigde materialen, en ze van koolstofelementen voorzag, oh ja, Vander Heiden ofzo, zeer intigrende man, zeer.

  255. @drempel
    bijna rood, wit en blauw, hoe luxemburgs

  256. @Vlunk,
    Weet je, ik hoorde een een uitzending op de radio over een nogal heikel onderwerp. Toen nu de man aan t woord kwam die t gevoelige onderwerp ging toelichten, je gelooft t misschien niet, toen was er voor t eerst storing op de zender, zo een irritant soort piepje en kraakje, raar hè?

  257. ‘Hij kwam, hij zag en ging fietsen…’

    En Piq smeert’m

  258. @drempel
    “intigrende man”
    nee, jammer vooral dat newbees meteen ook zo achterlijk menen te moeten doen in panische pogingen.

  259. eens een…

  260. @drempel
    en zeker tegen een newbee als jij die men wijs acht, slechts omdat ik je irl vriend ben.

    wat een mafkezen

  261. @drempel
    nee, ik zei niet dat je niet wijs bent, dumbo

  262. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Dyslectie is ook erfelijk hoor.

  263. Wat smeert Piq?

  264. @anti@13:38 bij PM
    dat is dan 50 euro en niet meer doen

  265. @noof
    ik verbeter mijn eigen spelfouten voor zover ik die ontdek en soms die van anderen, maar intigrende sloeg wel alles de laatste 3 weken.

  266. Piq smeert snee.

  267. @drempel
    piq heeft meer lijf in haar moed, dan jij in je hele pink

  268. @vlunk 13:41

    Wijs nee, ook klap van de molen gehad.
    Ach ik heb soms alleen wat complexe humor.
    maar opzicht zelf geen last van

  269. Piq smeert snee met gemberjam?
    Nee, Piq smeert snee met boursin

  270. Wat meurt die snee, zegt Julius

  271. -t
    die hou ik van je te goed drempel

  272. Je ruilt je dickie, zegt Piq.

  273. sytze is 2 seconden binnen en het gaat weer over sex…
    en doei hè

  274. Wat schrijf jij klote, zegt Julius
    Dat moet een K zijn

  275. wat zal wieke blij zijn als ze verzonnen blijkt..

  276. Julius schuift de snee met boursin naar binnen.
    Hmmmm, best wel lekker, zegt Julius.

  277. Dan komt Dickie Dick binnen

  278. -wieke: “verzonnen? wie, ik?”
    -sytze: ja jij ja, wacht gewoon tot ik je mijzelf volledig inbeeldt, ok?

  279. maar ja, leer sytze maar eens spellen

  280. Dickie Dick loopt naar de koffiepot.

  281. Hey, zegt Dickie, de pot is leeg.

  282. zelfs geen dickie

  283. Dan maar Nespresso

  284. Dickie pakt een krentenbol.
    “Hmmmm, lekker”, zegt Dickie.

  285. @sytze
    welk gedeelte van “zelfs geen dickie” snapte je niet?

  286. @sytze
    ach, het dickie-gedeelte nog steeds niet?

  287. Dickie heeft zin in een pruim

  288. Je mag de mijne wel, zegt Piq

  289. @sytze
    een dwangmatige psychopaat, dat ben je, pedo

  290. badmeester te des Hertogenbosch

  291. zeau, gaat de ijzeren pony naar huis brengen.

    /*schakelt naar thuismodus

  292. Je zou toch maar uit eten gaan in je glimmende zwarte broekje met ingezet zeemleren kontstuk. En dan in een 2 * restaurant. Nou, zeg.
    Nou, dan bleef ik liever thuis om die stomme doorloper te maken, als hij die tenminste ook al niet ‘vergeten’zou zijn. O, hij had wél zo’n helmpje bij zich. Daar las ik overheen.

  293. -sytze: hallo allemaal, ik ben sytze en ik maak foto’s
    -allemaal: godverkudt, daar heb je die pedo weer.

  294. Lekker, zegt Dickie

  295. Hertogenbosch…Interesante naam, het doet me vermoeden dat de hertog aldaar destijds een beetje gay was, en zijn stad vernoemde naar het bosje waar hij zijn homosexueele zelf kon zijn_!

    Kekke brabander_!

  296. @drempel
    extra langzaam rijden over gezagsdragerts
    hasta

  297. @AS: ik zou geloof ik ook opteren voor een thuismaaltijd.

    Ondertussen neemt Dickkie nog een nespressootje…

  298. De plicht roept.
    -out-

  299. De plicht roept niet maar toch…

    *out*

    Altijd wel iets zinnigs te doen hier.

  300. *opgewekt de deur uitloopt*

  301. Leuke stukjes, nog steeds hier. De comments doorworstelen is voor masochisten.

  302. Meanwhile:
    Dickie kan geen genoeg krijgen van de pruim van Piq.

    *doorschrijft*

    “geacht college…”

  303. @Sytze: Fiezepeuque.

  304. It’s all in the eye of the beholder my dear Raar 🙂

  305. @Zottelkopf

    Dank je. Gewoon af en toe een comment lezen en je bent op de hoogte.

  306. Hoeveel kilometer heb je al gefietst Julius?

  307. @Sytze

    Ik denk 800, maar wel heuvel op en af hé ?

  308. Woei, dat doe ik nog niet eens in 5 jaar

  309. @Sytze

    Ik nog niet in 10 jaar 🙂

  310. whaahaaa

  311. ff rekenen.

    Ik ga gemiddeld 2 keer per maand op de fiets naar het centrum, da’s ongeveer 2,5 kilometer. da’s 10.. dus 800, 120… uh ruim 6 jaar

  312. En dan overdrijf ik want ik ga hoogstens 10 keer per jaar op de fiets naar de stad.

  313. Ik ben zo bang dat-ie gejat wordt…

    Gnmmppf

  314. Maar in ons nieuwe huis ga ik echt meer fietsen. Beloofd!

  315. niet in… maar als we in ons nieuwe huis wonen maar dat ligt voor de hand

  316. Wie gaat er nu in zijn huis fietsen? Ikke niet!

  317. Vooral als het nog nieuw is.

  318. Zonde van de gietvloer

  319. Het waait te hard om op de fiets te gaan. Was het eerlijk wel van plan. Maar ja, dan zit mijn hele kapsel door de war.

    *weet dat je van fietsen mooie benen en billen krijgt*

  320. @Helen

    Ik vind die fietseuses helemaal niet van die mooie benen hebben. Gespierde ballonkuiten, bah.

    Gewichthefferinnen krijgen ook spierborsten, ook 3x bah.

  321. Tuurlijk Helen…

  322. spierborsten zijn taai.

  323. Pfffffffffffffffff ga ik bij Lambermons eten, moet zijn vrouw zo nodig bevallen. Moet hij zo nodig bij zijn, kan ik alleen kiezen uit een menu of een menu. Had dat mens heus nog wel even op kunnen houden tot morgenochtend.

  324. Dan ga je toch ergens anders eten Helen?

  325. Uit protest… zuiglam of zo

  326. @Helen
    Het leven zit vol met teleurstellingen 🙂

  327. @Piquant

    Ik heb ooit *toen ik nog jong en onbezonnen was* zo’n 1200 kilometer afgelegd op de fiets. Dat noemde ik toen vakantie. Na terugkomst had ik géén ballonkuiten maar prachtige lange strakke pootjes.

    *heeft geen ballonkuit aanleg*

  328. Ik moet morgen met de trein naar Leeuwarden… Godverdomme zeg.

  329. @Sytze, ik vind het leuker om er over te zeuren 😉

  330. Eén keer ben ik met mijn broer naar Luxemburg gefietst… Nooit meer! En dat komt niet door mijn broer en ook niet door Luxemburg. En kamperen is ook kut.

  331. @Sytze,

    Met de trein gaan is een keuze. Opdoffen —-> out

  332. Zeuren is wel heel erg vrouwelijk

    *Helen indringend aankijkt*

  333. @Helen
    Nooit gehoord dat benen er lang van worden. Waarom heb je me dat niet eerder verteld?
    Ben niet klein, maar wel een paar kilootjes te zwaar, dus een paar cm erbij zou al mijn ‘problemen ‘oplossen.

  334. *van keuze baalt*

  335. of een paar kilo eraf natuurlijk Piq.

  336. *Sytze geheim verklapt, ik ben een vrouw*

  337. @Sytze

    Ik heb een dieet. Serotonine dieet wel te verstaan.

  338. @Piq

    Benen ‘lijken’ langer als ze slank en gespierd zijn. Nee van fietsen zelf worden je benen niet langer. Nu echt out.

  339. Ga toch fietsen… ècht?

  340. Je kunt een serotoninedieet vervangen door medicijnen (serotonineheropnameremmers). Dat is goedkoper dan chocola.

  341. of zijn het …bevorderaars?

  342. of gewoon vaker neuken

  343. oeps, ik zei het n-woord

  344. @Sytze
    ga toch fietsen 🙂

  345. Nee, toch maar met de auto.

  346. Ik eet vanavond bij Fokje 🙂

  347. Da’s te ver om te fietsen

  348. Erl kan soms heel puntig uit de hoek komen…

  349. Voor de noord Noord Brabanders en de zuid Gelderlanders onder ons. Geheel offfff topic. http://www.strandbeest.com/index.html Om 19.30 aan de Waalkade in 0418
    Later in de avond kom ik wel weer on topic.

  350. * Venrmoed dat Sytze al op de fiets zit. Noordwaards *

  351. Stoer Cookie, helaas heb ik al wat 😉

    *out*

  352. *rekt zich uit*

    Zo, die Anorexia plaspop met Lee Towersbril eindelijk opgepleurd … sigaartjes op reikafstand, Warsteiner binnen handbereik .. voetjes omhoog .. bijkans de beste manier om de vrijdagavond aan te vangen .. Ik mis slechts Erl nog, die zich deze avond uiterst verdienstelijk gaat maken dmv het masseren van ondergetekende zijn voeten, en tevens de asbak op afroep dient te legen.

  353. @ Oma Rita

    Uw bevel is Erls wens, Meister.

    Uw welzijn is al wat Erls leven zin geeft.

    Erl zal U op Uw wenken en grillen bedienen.

    € ootmoedig stofzuigdiep zich nederbuigt aan gezalfde voeten van Oma €

  354. @ vluk
    Bron: http://www.z24.nl/bijzaken/rich_famous/artikel_78537.z24/Crisis_raakt_de_vorsten.html?fromAD=3305192

    “Crisis raakt de vorsten

    De kredietcrisis, de recessie en lagere olie- en vastgoedprijzen hebben het fortuin van sommige rijke koninklijken fors aangetast. Vooral in het Midden-Oosten moesten ‘royals’ flink inleveren.

    De kredietcrisis, de recessie en lagere olie- en vastgoedprijzen hebben het fortuin van sommige rijke koninklijken fors aangetast. Vooral in het Midden-Oosten moesten ‘royals’ flink inleveren. De kredietcrisis, de recessie en lagere olie- en vastgoedprijzen hebben het fortuin van sommige rijke koninklijken fors aangetast. Vooral in het Midden-Oosten moesten ‘royals’ flink inleveren.

    Vorstelijke verliezen
    Dat blijkt uit de jaarlijkse lijst van ’s Werelds Rijkste Koninklijken die het Amerikaanse tijdschrift Forbes opstelde.

    Verliezen
    Daaruit blijkt dat de lage olieprijzen en het instorten van vastgoedprijzen als gevolg van de kredietcrisis en de recessie hun tol geëist hebben.

    Nergens wordt dat duidelijker dan in Dubai, waar de malaise van de afgelopen anderhalf jaar culmineerde in een persoonlijk verlies van zes miljard dollar voor Sjeik Mohammed bin Rashid al Maktoum.

    Niet dat hij nu meteen op een houtje hoeft te bijten. Hij heeft nog een slordige 12 miljard dollar in zijn kluizen. Maar toch, in een jaar tijd zes miljard dollar in rook zien opgaan, dat maak je niet vaak mee.

    Crisis? Welke crisis?
    En de lijst van koninklijken kent nog meer verliezers. Niet in absolute zin, want de meeste royals behouden hun plek op de ranglijst, maar de zakken zijn iets minder diep.

    Zo raakte koning Bhumibol van Thailand op papier vijf miljard dollar vermogen kwijt. Op papier, want zijn resterende vermogen van 30 miljard dollar zit in Thaise bedrijven, zoals Siam Cement en Siam Commercial Bank. (Siam is de oude naam van Thailand.) Maar hij staat nog wel op nummer één in de lijst.

    Schade Beatrix
    De lijst kent verder veel sjeiks, net als vorig jaar. En hoewel het eigenlijk gaat om een top 10, voegt Z24 toch ook nog even koningin Beatrix toe.

    Officieel op een dertiende plaats in de Forbes-lijst, waar Z24 slechts de eerste 10 uit citeert, wilden we toch nog even melden dat Forbes het fortuin van de vorstin fors afwaardeert. Met hoeveel en waarom, lees je in de slideshow.

  355. @ Erl

    Doe niet zo eng.
    Zoveel nederigheid staat zelfs jou niet.

    Verweer je onmiddelijk.

  356. @ Oma Rita

    Maar neen, o GroßMeister! Niets is U waardig! Alles is U onwaardig!

    Laat Erl al Uwer grootse wensen vervullen, opdat Uw goedertierendheid welig tieren zal en U goedgemutst Uw Goede Gaven delen zult met Uwe onderdanen.

    Knipt in Uw majestueuze vingers en Erl zal beven en U met nedergeworpen blik dienen, O Meister aller Schepselen.

  357. @ erl

    Hou op .. gooi er dan nog liever 35 cm tekst tegen aan, maar stop met deze act.

    Grijp je wapen.

  358. @ Erl

    Ten einde je als wederspannig opponent te kronen, vol begrip ten aanzien van de handdoek die ik zie vallen, draag ik dit werkelijk fantastische nummer op aan jou, Erl .. voor het dragen van mijn naaldkruis.

  359. @ Oma Rita

    Oh Herr Übersturmbahngroßmeister! Dank voor Uw filmkeuze in Uw oneindige Wijsheid!

    Erl kust Uw magistrale tenen en zalft Uw doorluchtige voeten in de duurste Rotschildchampagne. Zal Erl voor U bukken teneinde Uw asbak een welverdiende zetel te bieden, O levende Gott?

  360. @ Vlek

    Zalm krijgt hoe dan ook bonus

    ABN Amro-voorzitter Gerrit Zalm krijgt hoe dan ook een bonus, zelfs als de genationaliseerde bank over een paar jaar met verlies wordt verkocht. Dat stellen leden van de Tweede Kamer tegenover De Volkskrant.
    Lees meer

    * Tweede Kamer wil zeggenschap over verkoop ABN Amro
    * Top nieuw ABN Amro is meer ABN Amro dan Fortis

    Service

    * Gratis Z24 Nieuwsbrief
    * Gratis Z24-nieuws op je site

    Handig
    Stuur door Deel met
    NUjij Del.icio.us MSN Reporter eKudos Symbaloo Digg Google gadget
    Print
    Nieuwsbrief

    Volgens CDA-Kamerlid Frans De Nerée en SP-Kamerlid Ewout Irrgang in De Volkskrant, krijgt Zalm hoe dan ook een bonus, omdat het totale aankoopbedrag van ABN Amro voor de Nederlandse staat hoger uit is komen te vallen.

    Boekhoudtruc
    Volgens De Nerée en Irrgang heeft de staat in totaal niet 16,8 miljard euro, maar eigenlijk 23,3 miljard betaald voor de overname van ABN Amro en delen van Fortis. Dat komt doordat na de originele betaling van 16,8 miljard, minister Bos van Financiën ook nog eens een extra 6,5 miljard euro in de bank stak omdat hij een lening omzette in aandelen.

    Maar toen was de afspraak al gemaakt dat Zalm sowieso een bonus krijgt bij een verkoopprijs van 16,8 miljard euro, de originele aankoopprijs.

    Bos niet eens
    Bos bestrijdt dat de staat nu in totaal 23,3 miljard heeft neergeteld voor ABN Amro en Fortis Nederland. Het ministerie van Financiën houdt het aankoopbedrag op 16,8 miljard, en ziet de 6,5 miljard euro als een “technische verhanging”, waarbij een lening werd omgezet in aandelen die in het bezit van de staat kwamen.

    Daarmee beschouwt het ministerie die 6,5 miljard niet als een extra aankoop, bovenop de 16,8 miljard.

    De CDA- en SP-kamerfracties accepteren de boekhoudkundige truc niet en willen dat minister Bos duidelijk maakt dat de aankoopprijs 23,3 miljard was, en dat de bonusteller voor Zalm dus pas begint te tikken vanaf dat bedrag, en niet de 16,8 miljard.

  361. *Strompt briesend naar binnen*

    *Wijst beschuldigend naar Earl-vormig hoopje mens*

    OWKEY!!! WIE BEN JIJ EN WAT HEB JIJ MET EARL GEDAAN!! SNODAARD!!

    J’ACUSE!!!

  362. @ raar

    J’ACCUSE!!! i.p.v. J’ACUSE!!!

    Zijne Schitterendheid Großmeister Oma Rita zou nimmer zo een canard van een fout maken…

  363. http://www.youtube.com/watch?v=jme7PwN2EKs

    Voor de aardigheid.
    ‘d Anderen dag is het maar zo voorbij.

  364. @ Kipje

    Luister liever naar

  365. @ Oma Rita

    Quo vadis, domine?

  366. Julius, notr’ ami! Chantons!

  367. Heeej… Tis stil alhier? Avondklok?

  368. @J
    800 km heuveltje op, heuveltje af, petje af hoor!
    Mijn scrotum was na 70 km in de Eifel al na de klote (sic)

    Beweeg me dan ook liever voort in een gemotoriseerde klassiekerT van duitse makelij.

  369. @ Sikkeneur
    Vanwege uw plaatselijke kwetsbaarheid zal dat zijn een PkW Panther II oder so etwas?

  370. @VonZ

    Ik begreep dat ‘ze’ momenteel eigenaar zijn van VW.

  371. Haarlemmers zijn gewoon gezond verstand mensen. Zie de link van Sytze ergens.

    Verder heerlijk gegeten met goed gezelschap. Beetje klein, dat wel, maar groot van hart.

    De rust @All…

  372. @Piq

    Kunnen we een redactievergadering beleggen om de lay-out aan te passen? Godverdoeme wat laad het log traag.

  373. @HelenZ

    Mee eens, doe er es wat aan…

  374. @Sikkeneur

    wat bedoel je; een Tiger tank ? Die 800 km is miet per dag ook niet per etmaal maar in een week.
    Zo steil als het in de IJffel is , is het hier nu ook weer niet. Het waait wel eens hard en dan bergopwaarts en wind tegen, dat valt niet mee.

  375. @Helen
    Doen we , maar wel een vergadering in Zuid Frankrijk en dan minstens een week.

  376. Yessss! 😀
    *tandenborstel pakt en op Koga Myata springen doet*

  377. @ConZeikhoven

    Inferieur merk tandenborstel die Koga Myata.

  378. @ Goelio…
    Ok, het was eigenlijk een TI Raleigh. Overigens is er voor de tijdrijders onder ons een vervolgetappe van start gegaan. Zie bovenaan dit topic na F5.

  379. Seau, gezellig hier!

  380. …en ook retetraag. Dat dan weer wel.

  381. @Leo*

    Sla om, er staat een vervolg klaar.

  382. Rijden in het donker op een verlaten A9 na een heerlijk avondje met een heerlijk wijf en dan dit op de repeat: http://www.youtube.com/watch?v=vlksiuUJV1k&feature=related

    (kan helaas niet het hele nummer vinden, dus ga uw goddelijke gang op Limewire ofzo)

  383. @all

    Was een enerverende dag voor me. Hoorde vandaag dat mijn moeder, die in het ziekenhuis ligt, waarschijnlijk de ochtend niet haalt Vervelend dat ik in ZF zit, dus zal , zeer waarschijnlijk, versneld terug moeten.
    Dat horen jullie dan.

Reacties zijn gesloten.